Рішення
від 21.09.2020 по справі 240/12538/20
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 вересня 2020 року м. Житомир справа № 240/12538/20

категорія 109010000

Житомирський окружний адміністративний суд у складі:

судді Попова О. Г.,

розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Приватного підприємства "Імперія Будівництва", Товариства з обмеженою відповідальністю "Гостомель-Промтранс" до Овруцької міської ради Житомирської області про визнання дій неправомірними, скасування рішення,

встановив:

Приватне підприємство "Імперія Будівництва", Товариство з обмеженою відповідальністю "Гостомель-Промтранс" звернулись до Житомирського окружного адміністративного суду із позовною заявою до Овруцької міської ради Житомирської області, в якому просить (з урахуванням уточненої позовної заяви за вх.№31900/20 від 27.08.2020):

- визнати протиправною бездіяльність Овруцької міської ради Житомирської області, яка полягає у неприйнятті нею у встановлений законом строк рішення про затвердження детального плану території по АДРЕСА_1 та АДРЕСА_1 .

- визнати протиправним та скасувати рішення сорок сьомої (позачергової) сесії VII скликання Овруцької міської ради Житомирської області від 16 липня 2020 року в частині відмови в затвердженні детального плану території по АДРЕСА_1 та АДРЕСА_1 , оформленого протоколом.

- зобов`язати Овруцьку міську раду Житомирської області розглянути на черговому пленарному засіданні Детальний план території по АДРЕСА_1 та Романа Шухевича, 49-б, м.Овруч із прийняттям відповідного рішення по суті розглянутого питання.

- стягнути на користь позивачів з Овруцької міської ради Житомирської області понесені судові витрати зі сплати судового збору.

В обгрунтуванння позову зазначає, що За дорученням тридцятої сесії VII скликання Овруцької міської ради від 24 червня 2019 року голова Овруцької міської ради 16 січня 2020 року затвердив завдання на розроблення детального плану території земельної ділянки по АДРЕСА_1 та АДРЕСА_2 . 16 січня 2020 року укладено тристоронній договір №4-П, згідно якого Виконавець (Приватне підприємство "Імперія Будівництва"), Замовник (Овруцька міська рада Житомирської області) та Платник (Товариство з обмеженою відповідальністю "Гостомель-Промтранс").

Позивачі звернулися до відповідача із заявою про затвердження детального плану ділянки орієнтовною площею 4 га, з метою зміни цільового призначення земельних ділянок, які розташовані по АДРЕСА_1 та АДРЕСА_2 . 03.06.2020 слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проекту детального плану території по АДРЕСА_1 та АДРЕСА_1 , а також звіту про стратегічну екологічну оцінку, представленого ТОВ "Гостомель-Промтранс" були проведені. За результатами громадських слухань прийняте рішення про отримання ТОВ "Гостомель-Промтранс" висновків від управління екології, Держпродспоживслужби та управління охорони здоров`я.

Водночас, за результатами розгляду питання про затвердження детального плану території позивач 2 отримав відповідь від 20.07.2020 №02-09/2139, у якому відповідач зазначив, що сорок восьмою (позачерговою) сесією VII скликання Овруцької міської ради від 16 липня 2020 року Овруцька міська рада розглянула питання про затвердження детального плану указаної території, та ухвалила рішення про відмову. Згідно з протоколом сорок восьмою (позачерговою) сесією VII скликання Овруцької міської ради від 16 липня 2020 року до затвердженого порядку денного за номером 21 включено питання 3.1 Про затвердження детального плану територій та 3.2 Про відмову в затвердженні плану території . За результатами голосування щодо проекту рішення Про затвердження детального плану території рішення не прийнято.

Крім того, позивач вказує, що листом від 23.07.2020 №02-09/2184, виконавчий комітет Овруцької міської ради повідомив позивачів про необхідність внесення змін до детального плану території, розробленого з метою зміни цільового призначення земельних ділянок, виключивши з нього передбачену установку з виробництва полімер-модифікації бітуму.

Позивачі додали, що рішення про затвердження або про відмову у затвердженні детального плану території оформляється розпорядчим індивідуальним правовим актом, а у контексті чинного законодавства України такі рішення не можуть оформлятися протоколом. Однак відповідач не затвердив у передбачений законом спосіб та строк Детальний план території.

Вважаючи такі дії відповідача та прийняте сорок восьмою (позачерговою) сесією VII скликання Овруцької міської ради від 16 липня 2020 року рішення у формі протоколу протиправними, позивачі звернулися до суду за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів.

Ухвалою судді Житомирського окружного адміністративного суду від 07.08.2020 відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження, призначено підготовче засідання у справі на 03 вересня 2020 року 10:00 год.

Протокольною ухвалою суду від 03.09.2020, без виходу до нарадчої кімнати, підготовче засідання відкладено на 17.09.2020 о12:00 год.

В підготовче судове засідання, призначене на 17.09.2020, сторони, буду належним чином повідомлені про розгляд справи, не з"явились.

Ухвалою судді Житомирського окружного адміністративного суду від 17.09.2020 закрито підготовче провадження у адміністративній справі та призначено справу до судового розгляду по суті у порядку письмового провадження без виклику (повідомлення) учасників справи.

Згідно з частиною четвертою статті 243 КАС України судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цим Кодексом строків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання.

Частиною п`ятою статті 250 КАС України встановлено, що датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов наступних висновків.

Судом встановлено, що компанією ТОВ Гостомель-Промтранс відповідно до договору купівлі продажу від 26.04.2019 придбано нежитлові будівлі, які розташовані у АДРЕСА_2 , та 49-б (а.с.51-58).

Вищезазначені будівлі розташовані на земельних ділянках площею:

2.862 га - кадастровий номер - 1824210100:01:007:0028;

0.538 га - кадастровий номер - 1824210100:01:007:0027.

Із метою зміни цільового призначення земельних ділянок рішенням від 24.06.2019 № 1441 Овруцькою міською радою Житомирської області надано дозвіл виконавчому комітету Овруцької міської ради Житомирської області виступити замовником розроблення детального плану території орієнтовною площею 4 га, з метою зміни цільового призначення земельних ділянок, які розташовані по АДРЕСА_1 та АДРЕСА_2 , з для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об`єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій на для розміщення та експлуатації будівель І споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства , що повністю відповідає видам діяльності вищезазначеного підприємства, та визначити розробника детального плану території у вказаних межах та укласти тристоронній договір на розробку містобудівної документації, в якому виконавчий комітет Овруцької міської ради Житомирської області виступає Замовником, Приватне підприємство "Імперія Будівництва" - Розробником, Товариство з обмеженою відповідальністю "Гостомель-Промтранс" - Платником (а.с.8).

Рішеннями від 24.07.2019 № 1533 та 1534 Овруцькою міською радою надано дозвіл на продаж земельних ділянок (а.с.7):

2.862 га, кадастровий номер- 1824210100:01:007:0028 - 1 245 828,6 грн;

0.538 га, кадастровий номер - 1824210100:01:007:0027 - 240 755,00 грн.

На підставі договорів купівлі-продажу від 17.10.2019 укладеного між Овруцькою міською територіальною громадою в особі Овруцької міської ради (Продавець) та товариством з обмеженою відповідальністю "Гостомель-Промтранс" (Покупець) зазначені земельні ділянки передані у власність товариства з обмеженою відповідальністю "Гостомель-Промтранс", про що внесено запис до державного реєстру речових прав на нерухоме майно (а.с.41-50).

16 січня 2020 року укладено тристоронній договір №4-П, згідно якого Виконавець (Приватне підприємство "Імперія Будівництва"), Замовник (Овруцька міська рада Житомирської області) та Платник (ТОВ "Гостомель-Промтранс") домовились про наступне: Замовник доручає, а Виконавець зобов`язується виконати роботи по розробці містобудівної документації, а саме - Детальний план території земельної ділянки орієнтовною площею 4 га, з метою зміни цільового призначення земельних ділянок, які розташовані по АДРЕСА_1 та АДРЕСА_2 з для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об`єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій на для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства .

Відповідно до вимог пунктів 1.4, 1.5 договору №4-П від 16 січня 2020 року роботи вважаються виконаними після підписання сторонами акту виконаних робіт, термін виконання такої роботи - 30 робочих днів.

Відповідно до вимог пункту 4.4 Договору при неотриманні Виконавцем у 5-денний строк підписаного акту або мотивованої відмови від прийняття робіт, роботи вважаються прийнятими та виконаними відповідно до всіх умов договору (а.с.9-11).

Листом від 26.06.2020 №27 ТОВ "Гостомель-Промтранс" звернулося до Міського голови м.Овруч з примірником документації про затвердження детального плану території, який отримано відповідачем 30.06.2020 року (а.с.34).

Згідно з протоколом сорок восьмою (позачерговою) сесією VII скликання Овруцької міської ради від 16 липня 2020 року до затвердженого порядку денного включено питання (пункт 21 протоколу) та прийнято рішення 3.1 Про затвердження детального плану територій та 3.2 Про відмову в затвердженні плану території .

За результатами громадських слухань прийняте рішення про отримання ТОВ "Гостомель-Промтранс" висновків від управління екології, Держпродспоживслужби та управління охорони здоров`я.

Згідно з протоколом сорок восьмою (позачерговою) сесією VII скликання Овруцької міської ради від 16 липня 2020 року до затвердженого порядку денного за номером 21 включено питання 3.1 Про затвердження детального плану територій та прийнято рішення 3.2 Про відмову в затвердженні плану території . Рішення не підтримано більшістю голосів депутатів від складу ради (а.с.36-39, 63-65)

Не погоджуючись з такою бездіяльністю міської ради щодо не затвердження детального плану території, позивач звернувся до суду з вказаним позовом.

Надаючи оцінку правовідносинам, що склались між сторонами суд зазначає наступне.

Частина 2 ст. 19 Конституції України визначає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування та їх посадови особи зобов`язані діяти лише на підставі та у межах повноважень та засобами, передбаченими Конституцією та законами України.

Згідно ст. 140 Конституції України та ст. 10 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні визначено, що міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими Законами.

Відповідно до ст. 144 Конституції України, органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території.

Повноваження Овруцької міської ради у даних спірних правовідносинах регулюються, зокрема, Земельним кодексом України, Законом України Про місцеве самоврядування в Україні , Законом України Про основи містобудування , Законом України Про регулювання містобудівної діяльності .

Відповідно до статті 12 Закон України Про основи містобудування до компетенції сільських, селищних, міських рад у сфері містобудування на відповідній території належить затвердження відповідно до законодавства місцевих програм, генеральних планів відповідних населених пунктів, планів зонування територій, а за відсутності затверджених в установленому законом порядку планів зонування території - детальних планів територій.

До повноважень міських рад у галузі земельних відносин на території міст відповідно до п. "а" ст. 12 Земельного кодексу України належить розпорядження землями територіальної громади. Аналогічні повноваження встановлені у п.34 ч.1 ст.26 та ст.33 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні .

Згідно із ч. 2 ст. 4 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності суб`єктами містобудування є органи виконавчої влади, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи.

За приписами ч. 1, 3 ст. 8 цього ж Закону планування територій здійснюється на державному, регіональному та місцевому рівнях відповідними органами виконавчої влади, Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим та органами місцевого самоврядування. Планування та забудова земельних ділянок здійснюється їх власниками чи користувачами в установленому законодавством порядку. Рішення з питань планування та забудови територій приймаються сільськими, селищними, міськими радами та їх виконавчими органами, районними, обласними радами, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями в межах визначених законом повноважень з урахуванням вимог містобудівної документації.

Як передбачено ч. 1 ст. 16 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження генеральних планів населених пунктів, планів зонування територій і детальних планів території, їх оновлення та внесення змін до них.

Згідно з п.3 ч.1 ст. 1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності детальний план території - містобудівна документація, що визначає планувальну організацію та розвиток території.

Відповідно до ч. ч. 1-3 ст. 19 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території. Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції. Детальний план території за межами населених пунктів розробляється відповідно до схеми планування території (частини території) району та/або області з урахуванням державних і регіональних інтересів. Розроблення детального плану території за межами населених пунктів та внесення змін до нього здійснюються на підставі розпорядження відповідної районної державної адміністрації. На підставі та з урахуванням положень затвердженого детального плану території може розроблятися проект землеустрою щодо впорядкування цієї території для містобудівних потреб, який після його затвердження стає невід`ємною частиною детального плану території.

Частиною 4 ст. 19 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності детальний план території визначено: 1) принципи планувально-просторової організації забудови; 2) червоні лінії та лінії регулювання забудови; 3) функціональне призначення, режим та параметри забудови однієї чи декількох земельних ділянок, розподіл територій згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами; 4) містобудівні умови та обмеження (у разі відсутності плану зонування території) або уточнення містобудівних умов та обмежень згідно із планом зонування території; 5) потребу в підприємствах і закладах обслуговування населення, місце їх розташування; 6) доцільність, обсяги, послідовність реконструкції забудови; 7) черговість та обсяги інженерної підготовки території; 8) систему інженерних мереж; 9) порядок організації транспортного і пішохідного руху; 10) порядок комплексного благоустрою та озеленення, потребу у формуванні екомережі; 11) межі прибережних захисних смуг і пляжних зон водних об`єктів (у разі відсутності плану зонування території).

Частиною 8 ст.19 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності встановлено, що детальний план території у межах населеного пункту розглядається і затверджується виконавчим органом сільської, селищної, міської ради протягом 30 днів з дня його подання, а за відсутності затвердженого в установленому цим Законом порядку плану зонування території - відповідною сільською, селищною, міською радою.

Порядок розроблення детального плану регулюється Порядком розроблення містобудівної документації на місцевому рівні, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства за №290 від 16 листопада 2011р. (надалі - Порядок № 290).

Згідно з пунктом 4.12 Порядку № 290, детальний план території, яка розташована в межах населеного пункту розглядається і затверджується виконавчим органом сільської, селищної, міської ради, а за відсутності затвердженого в установленому порядку плану зонування території - відповідною сільською, селищною, міською радою протягом 30 днів з дня його подання.

Водночас, відповідно до частини 1 ст. 21 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , громадському обговоренню підлягають розроблені в установленому порядку проекти містобудівної документації на місцевому рівні: генеральні плани населених пунктів, плани зонування територій, детальні плани територій.

Відповідно частини 11 ст. 21 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , порядок проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні визначає Кабінет Міністрів України.

Постановою КМУ від 25 травня 2011р. за №555 було затверджено Порядок проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні (далі - Порядок № 555), який (далі - містобудівна документація)

В той же час, за результатами розгляду питання про затвердження детального плану території ТОВ "Гостомель-Промтранс" отримав відповідь від 20.07.2020 №02-09/2139, у якому відповідач зазначив, що сорок восьмою (позачерговою) сесією VII скликання Овруцької міської ради від 16 липня 2020 року Овруцька міська рада розглянула питання про затвердження детального плану указаної території, та ухвалила рішення про відмову (а.с.35).

Як встановлено судом, рішенням від 24.06.2019 № 1441 Овруцькою міською радою Житомирської області надано дозвіл виконавчому комітету Овруцької міської ради Житомирської області виступити замовником розроблення детального плану території орієнтовною площею 4 га, з метою зміни цільового призначення земельних ділянок, які розташовані по АДРЕСА_1 та АДРЕСА_2 .

16 січня 2020 року укладено тристоронній договір №4-П, (Приватне підприємство "Імперія Будівництва", Овруцька міська рада Житомирської області, ТОВ "Гостомель-Промтранс") та був розроблений детальний план території Приватним підприємством "Імперія Будівництва".

Листом від 17.07.2020 року №30 Приватне підприємство "Імперія Будівництва" звернулось до відповідача про ознайомлення з документацією та й разі відсутності зайважень підписати акт прийняття-передачі виконаних робіт (а.с.32). Тобто, виконані роботи Виконавцем передані Замовнику.

Однак, акт прийняття робіт не підписаний Замовником (Овруцькому міською радою) у встановлений договором термін.

Відповідно до вимог пункту 4.4 Договору при неотриманні Виконавцем у 5-денний строк підписаного акту або мотивованої відмови від прийняття робіт, роботи вважаються прийнятими та виконаними відповідно до всіх умов договору.

З огляду на викладене та вважаючи, що акт прийняття робіт підписаний Замовником, позивачі звернулися до відповідача із заявою про затвердження детального плану ділянки орієнтовною площею 4 га, з метою зміни цільового призначення земельних ділянок, які розташовані по АДРЕСА_1 та АДРЕСА_2 .

Як вказує позивач та не заперечує відповідач, 03.06.2020 зазначені слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проекту детального плану території по АДРЕСА_1 та АДРЕСА_1 , а також звіту про стратегічну екологічну оцінку, представленого ТОВ "Гостомель-Промтранс". За результатами громадських слухань прийняте рішення про отримання ТОВ "Гостомель-Промтранс" висновків від управління екології, Держпродспоживслужби та управління охорони здоров`я.

Встановлені судом фактичні обставини, підтверджені матеріалами справи свідчать, що під час розроблення зазначеного Детального плану території було повністю дотримано вимоги Порядку № 290 та Порядку № 555, що зумовлювало затвердження такого.

Відповідно до п. 42 ч. 1 ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання затвердження в установленому порядку місцевих містобудівних програм, генеральних планів забудови відповідних населених пунктів, іншої містобудівної документації.

Рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень (ч.1 ст. 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні ).

Аналіз вказаних норм свідчить про те, що відповідач повинен був розглянути питання затвердження детального плану території земельної ділянки протягом 30 днів з дня його подання і прийняти рішення за наслідками такого розгляду (затвердити детальний план території земельної ділянки), чого в даному випадку зроблено не було.

У той же час, як було встановлено судом, 16.07.2020 під час голосування по питанню "Про затвердження детального плану території" рішення не підтримано більшістю голосів депутатів від складу ради (За - 9, Проти - 7, Утримались - 5, Не голосувало - 3, відсутні 11) (а.с.63-64).

Листом від 23.07.2020 №02-09/2184, виконавчий комітет Овруцької міської ради повідомив позивачів про необхідність внесення змін до детального плану території, розробленого з метою зміни цільового призначення земельних ділянок, виключивши з нього передбачену установку з виробництва полімер-модифікацїї бітуму.

Суд зазначає, що бездіяльністю є певна форма поведінки особи, яка полягає у невиконанні нею дій, які вона повинна була вчинити відповідно до покладених на неї чинним законодавством України обов`язків.

Враховуючи вищенаведені норми містобудівного законодавства та встановлені судом обставини, суд приходить до висновку, що відповідач допустив бездіяльність, яка полягає у неприйнятті нею у встановлений законом строк рішення про затвердження детального плану території для облаштування зупинки міського типу, за адресою: вул.Романа Шухевича, 49-а та Романа Шухевича, 49-б у м.Овруч.

При цьому, дії відповідача щодо намагання усунути протиріччя, а саме внести зміни до детального плану території, які виготовлялись за ініціативи позивачів, суд оцінює як намагання затягнути прийняття відповідного рішення, оскільки як слідує з матеріалів справи, міська рада у своєму рішенні від 24.06.2019 № 1441 Овруцька міська рада Житомирської області надала дозвіл на розробку детального плану території орієнтовною площею 4 га, з метою зміни цільового призначення земельних ділянок, які розташовані по АДРЕСА_1 та АДРЕСА_2 .

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що неприйняття Овруцькою міською радою рішення за клопотання позивача у строк, закріплений ст. 19 Закону України Про регулювання містобудівної документації , ставить його у правову невизначеність, що є недопустимим у відповідності до змісту та сутності принципів верховенства права та законності, а також порушує його конституційні права щодо розгляду його звернення органом місцевого самоврядування.

Відповідно до вимог частини другої ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідач вказаного обов`язку не виконав, у матеріалах справи відсутні належні та допустимі докази щодо правомірності оскаржуваної позивачем бездіяльності.

Згідно до частини 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

У той же час, відповідно до частини другої статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Даючи оцінку поведінці відповідача, яка зумовила звернення позивача до суду з даним позовом, суд дійшов висновку, що мала місце бездіяльність відповідача, яка полягає у неприйнятті нею у встановлений законом строк рішення про затвердження Детального плану території, яка не відповідає визначеним частиною 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України критеріям поведінки відповідача у спірних правовідносинах, тому її слід визнати протиправною, задовольнивши позовні вимоги шляхом визнання протиправної відмови відповідача у затвердженні детального плану території, оформленої протоколом сесії та зобов`язати відповідача розглянути на черговому пленарному засіданні Детальний план території по АДРЕСА_1 та Романа Шухевича, 49-б, м.Овруч із прийняттям відповідного рішення по суті розглянутого питання.

Під час розгляду справи відповідач, як суб`єкт владних повноважень, не надав до суду достатньо належних і достовірних доказів, не довів правомірності своїх дій, а відтак позовні вимоги слід задовольнити.

Посилання відповідача у відзиві про визнання поданої позовної заяви зловживанням процесуальними правами та застосування до позивачів заходів процесуального примусу, суд вважає безпідставними, оскільки на час розгляду заяви відсутні конкретні обставини, передбачені ст.45 КАС України, на підставі яких суд може визнати зловживанням процесуальними правами, що прямо чи опосередковано суперечать завданню адміністративного судочинства.

На підставі ст. 139 КАС України суд вважає необхідним стягнути на користь позивачів за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судовий збір, сплачений при зверненні до суду у сумі 2102,00 грн.

Керуючись статтями 2, 77, 90, 139, 242-246, 250, 255, 262, 295 КАС України, суд, -

вирішив:

Адміністративний позов Приватного підприємства "Імперія Будівництва" (вул. Київська, 22, Житомир,10024. Код ЄДРПОУ 40781711), Товариства з обмеженою відповідальністю "Гостомель-Промтранс" (вул. Лугова, 8А, Гостомель, Ірпінь, місто, Київська область, 08290. Код ЄДРПОУ 38435152) до Овруцької міської ради Житомирської області (вул. Тараса Шевченка, 43, м.Овруч,Овруцький район, Житомирська область,11106. Код ЄДРПОУ 04053370) про визнання дій неправомірними, скасування рішення, - задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Овруцької міської ради Житомирської області, яка полягає у неприйнятті у встановлений законом строк рішення про затвердження детального плану території по АДРЕСА_1 та АДРЕСА_2 .

Визнати протиправною відмову Овруцької міської ради Житомирської області у затвердженні детального плану території по АДРЕСА_1 та АДРЕСА_2 , оформленої протоколом сорок сьомої (позачергової) сесії VII скликання Овруцької міської ради Житомирської області від 16 липня 2020 року.

Зобов`язати Овруцьку міську раду Житомирської області розглянути на черговому пленарному засіданні Детальний план території по вул.Романа Шухевича, 49-а та Романа Шухевича, 49- б, м.Овруч із прийняттям відповідного рішення по суті розглянутого питання, з урахуванням висновків суду.

Стягнути на користь Приватного підприємства "Імперія Будівництва" за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень Овруцької міської ради Житомирської області судові витрати у вигляді сплаченого судового збору в розмірі 2102 (дві тисячі сто дві) грн. 00 коп.

Рішення суду набирає законної сили в порядку, визначеному статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до Сьомого апеляційного адміністративного суду за правилами, встановленими статтями 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України, з урахуванням приписів підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення суду складено у повному обсязі: 21 вересня 2020 року.

Суддя О.Г. Попова

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.09.2020
Оприлюднено21.09.2020
Номер документу91654062
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —240/12538/20

Рішення від 21.09.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Попова Оксана Гнатівна

Ухвала від 17.09.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Попова Оксана Гнатівна

Ухвала від 07.08.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Попова Оксана Гнатівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні