ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про витребування доказів
"21" вересня 2020 р. Справа № 300/2488/19
м. Івано-Франківськ
Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Главач І.А., розглянувши у письмовому провадженні питання про витребування доказів у адміністративній справі за позовною заявою ОСОБА_1 до Трацької сільської ради Косівського району Івано-Франківської області в особі голови Яремійчука Романа Михайловича, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 про визнання протиправним та скасування рішення від 28.11.2019 №114-18-2019 "Про децентралізацію влади та добровільне об`єднання територіальних громад",-
В С Т А Н О В И В:
На розгляді Івано-Франківського окружного адміністративного суду перебуває адміністративна справа за позовною заявою ОСОБА_1 до Трацької сільської ради Косівського району Івано-Франківської області в особі голови Яремійчука Романа Михайловича, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 про визнання протиправним та скасування рішення від 28.11.2019 №114-18-2019 "Про децентралізацію влади та добровільне об`єднання територіальних громад".
Так, принципи добровільного об`єднання територіальних громад зазначені у ст. 2 Закону України Про добровільне об`єднання територіальних громад . Згідно ч.1 вказаної статті, добровільне об`єднання територіальних громад сіл, селищ, міст здійснюється з дотриманням таких принципів: 1) конституційності та законності; 2) добровільності; 3) економічної ефективності; 4) державної підтримки; 5) повсюдності місцевого самоврядування; 6) прозорості та відкритості; 7) відповідальності.
Відповідно до статті 81 Закону України Про добровільне об`єднання територіальних громад передбачено, що добровільно приєднатися до об`єднаної територіальної громади, визнаної спроможною відповідно до частини четвертої статті 9 цього Закону, має право суміжна сільська, селищна територіальна громада, яка відповідно до перспективного плану формування територій громад Автономної Республіки Крим, області належить до цієї об`єднаної територіальної громади. Ініціаторами добровільного приєднання до об`єднаної територіальної громади можуть бути суб`єкти, визначені частиною першою статті 5 цього Закону. Сільський, селищний голова забезпечує вивчення пропозиції щодо ініціювання добровільного приєднання до об`єднаної територіальної громади та її громадське обговорення, яке проводиться протягом 30 днів з дня надходження такої пропозиції. Після завершення громадського обговорення пропозиція подається до відповідної ради на наступну сесію для прийняття рішення про надання згоди на добровільне приєднання до об`єднаної територіальної громади. Сільський, селищний голова після прийняття відповідною радою рішення про надання згоди на добровільне приєднання до об`єднаної територіальної громади надсилає пропозицію до сільської, селищної, міської ради об`єднаної територіальної громади, до якої є намір приєднатися. Сільська, селищна, міська рада об`єднаної територіальної громади на наступній сесії розглядає пропозицію щодо ініціювання добровільного приєднання до об`єднаної територіальної громади та за результатами розгляду приймає рішення про надання згоди на добровільне приєднання до об`єднаної територіальної громади або про відмову в наданні такої згоди.
Стаття 82 Закону України Про добровільне об`єднання територіальних громад врегульовує порядок підготовки проекту рішення про добровільне приєднання до об`єднаної територіальної громади. Так, сільський, селищний, міський голова після прийняття відповідною сільською, селищною, міською радою об`єднаної територіальної громади рішення про надання згоди на добровільне приєднання до об`єднаної територіальної громади вживає заходів для підготовки проекту рішення про добровільне приєднання до об`єднаної територіальної громади. Проекти рішень про добровільне приєднання до об`єднаної територіальної громади повинні, зокрема, містити: 1) найменування територіальної громади, яка має намір приєднатися, із зазначенням відповідних населених пунктів; 2) найменування об`єднаної територіальної громади, до складу якої є намір приєднатися; 3) план організаційних заходів щодо добровільного приєднання територіальної громади. Питання про схвалення проекту рішення про добровільне приєднання до об`єднаної територіальної громади розглядається сільськими, селищними, міськими радами протягом 30 днів з дня його внесення на їхній розгляд.
Згідно ч.3 ст. 5 Закону України Про добровільне об`єднання територіальних громад сільський, селищний, міський голова забезпечує вивчення пропозиції щодо ініціювання добровільного об`єднання територіальних громад та її громадське обговорення, яке проводиться протягом 30 днів з дня надходження такої пропозиції. Після завершення громадського обговорення пропозиція подається до відповідної ради на наступну сесію для прийняття рішення про надання згоди на добровільне об`єднання територіальних громад та делегування представника (представників) до спільної робочої групи. Порядок проведення громадського обговорення з питань, передбачених цим Законом, визначається сільською, селищною, міською радою.
Згідно із частиною 3 статті 77 КАС України, докази суду надають учасники справи. Суд може пропонувати сторонам надати докази та збирати докази з власної ініціативи, крім випадків, визначених цим Кодексом.
Пунктом 3 КАС України, передбачено, що про витребування доказів за власною ініціативою або за клопотанням учасника справи, або про відмову у витребуванні доказів суд постановляє ухвалу.
Згідно з частиною 2 статті 14 КАС України, судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України.
Водночас, статтею 370 КАС України передбачено, що судове рішення, яке набрало законної сили, є обов`язковим для учасників справи, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, або за принципом взаємності, - за її межами. Невиконання судового рішення тягне за собою відповідальність, встановлену законом.
Відповідно до частини 2 статті 372 КАС України, судове рішення, яке набрало законної сили є підставою для його виконання.
Дослідивши позовну заяву та додані до неї матеріали, з огляду на вказані правові положення та з метою повного, всебічного і об`єктивного дослідження обставин справи, на переконання суду, слід витребувати у Трацької сільської ради Косівського району Івано-Франківської області належним чином засвідчені копії документів щодо дотримання законодавчо встановленої процедури приєднання Трацької сільської ради до Косівської об`єнаної територіальної громади, зокрема:
- розпорядження (пропозиція) про ініціювання приєднання;
- документи щодо вивчення сільським головою пропозиції щодо добровільного приєднання Трацької сільської ради до Косівської об`єднаної територіальної громади;
- положення (рішення) щодо затвердження порядку проведення громадських обговорень з питань добровільного приєднання територіальної громади;
- протокол проведення громадських обговорень;
- розпорядження про утворення робочої групи з підготовки проекту рішення;
- документи щодо розроблення організаційних заходів щодо приєднання;
- протокол щодо затвердження проекту рішення від 28.11.2019 №114-18-2019 "Про децентралізацію влади та добровільне об`єднання територіальних громад";
- інші документи, які затверджувалися (приймалися) Трацькою сільською радою Косівського району Івано-Франківської області з питань, які стосуються приєднання Трацької сільської ради до Косівської об`єнаної територіальної громади.
Пунктами 7 та 8 статті 80 Кодексу адміністративного судочинства України, передбачено, що особи, які не мають можливості подати доказ, який витребовує суд, або не мають можливості подати такий доказ у встановлені строки, зобов`язані повідомити про це суд із зазначенням причин протягом п`яти днів з дня вручення ухвали. У випадку неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, а також за неподання таких доказів без поважних причин, суд застосовує до відповідної особи заходи процесуального примусу, визначені цим Кодексом.
Враховуючи наведене, керуючись статтями 77, 80, 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя ,-
У Х В А Л И В:
Витребувати у Трацької сільської ради Косівського району Івано-Франківської області (адреса: 78631, Івано-Франківська обл., Косівський р-н, с. Трач, код ЄДРПОУ - 04354456) усі наявні належним чином засвідчені копії матеріалів щодо дотримання законодавчо встановленої процедури приєднання жителів громади до об`єнаної територіальної громади, зокрема:
- розпорядження (пропозиція) про ініціювання приєднання;
- документи щодо вивчення сільським головою пропозиції щодо добровільного приєднання Трацької сільської ради до Косівської об`єднаної територіальної громади;
- положення (рішення) щодо затвердження порядку проведення громадських обговорень з питань добровільного приєднання територіальної громади;
- протокол проведення громадських обговорень;
- розпорядження про утворення робочої групи з підготовки проекту рішення;
- документи щодо розроблення організаційних заходів щодо приєднання;
- протокол щодо затвердження проекту рішення від 28.11.2019 №114-18-2019 "Про децентралізацію влади та добровільне об`єднання територіальних громад";
- інші документи, які затверджувалися (приймалися) Трацькою сільською радою Косівського району івано-Франківської області з питань, які стосуються приєднання Трацької сільської ради до Косівської об`єнаної територіальної громади.
Зобов`язати Трацьку сільську раду Косівського району Івано-Франківської області надати витребувані судом докази у семиденний строк з дня вручення (отримання) копії цієї ухвали .
З метою оперативності отримання судом витребуваних доказів, запропонувати Трацькій сільській раді Косівського району Івано-Франківської області скановані копії документів направити засобами електронного зв`язку на електронну адресу Івано-Франківського окружного адміністративного суду - inbox@adm.if.court.gov.ua.
Попередити, що особи, які не мають можливості подати доказ, який витребовує суд, або не мають можливості подати такий доказ у встановлені строки, зобов`язані повідомити про це суд із зазначенням причин протягом п`яти днів з дня вручення ухвали.
У випадку неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, а також за неподання таких доказів без поважних причин, суд застосовує до відповідної особи заходи процесуального примусу, визначені Кодексом адміністративного судочинства України.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею і не підлягає оскарженню окремо від рішення суду.
Суддя Главач І.А.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.09.2020 |
Оприлюднено | 21.09.2020 |
Номер документу | 91654763 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Главач І.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні