Ухвала
від 16.09.2020 по справі 1340/3495/18
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа№1340/3495/18

У Х В А Л А

з питань відстрочення і розстрочення виконання,

змін чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення

16 вересня 2020 року м. Львів

Львівський окружний адміністративний суд в складі: головуючого - судді Карп`як О.О. секретар судового засідання Лубоцька Н.І., розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Львові заяву представника відповідача про розстрочення виконання судового рішення у справі за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області до Львівського державного палацу естетичного виховання учнівської молоді про зупинення експлуатації будівлі до усунення порушень вимог законодавства,-

в с т а н о в и в:

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 24 жовтня 2019 року в адміністративній справі № 1340/3495/18 позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області до Львівського державного палацу естетичного виховання учнівської молоді про зупинення експлуатації будівлі задоволено повністю - зупинено експлуатацію будівлі Львівського державного палацу естетичного виховання учнівської молоді за адресою: 79005, м. Львів, пл. Петрушевича, 2, до усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, шляхом опечатування (опломбування) та відімкнення від джерел живлення.

Рішення Львівського окружного адміністративного суду від 24 жовтня 2019 року в адміністративній справі № 1340/3495/18 набрало законної сили 05 грудня 2019 року.

Ухвалою Львівського окружного адміністративного суду від 13 грудня 2019 року заяву Львівського державного палацу естетичного виховання учнівської молоді про розстрочення виконання судового рішення в адміністративній справі № 1340/3495/18 задоволено - розстрочено виконання рішення Львівського окружного адміністративного суду від 24.10.2019 року в адміністративній справі № 1340/3495/18 строком на 6 (шість) календарних місяців.

11 серпня 2020 року представник відповідача подав заяву про розстрочення виконання рішення Львівського окружного адміністративного суду від 24 жовтня 2019 року в адміністративній справі № 1340/3495/18. В обґрунтування заяви зазначає наступне. Відповідач визнає необхідність як найшвидшого усунення всіх виявлених порушень у сфері пожежної безпеки та приведення приміщень будівлі до вимог встановлених законодавством. Разом з тим зазначає, що у зв`язку з карантином та відсутністю коштів роботи по виконанню семи пунктів тимчасово призупинені. Сторони погодили графік розстрочення виконання робіт по усуненню порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки на шість місяців.

Представник відповідача (заявника) подав заяву про відкладення судового засідання.

Відповідно до ч.2 ст.378 КАС України, заява про встановлення або зміну способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення розглядається у десятиденний строк з дня її надходження у судовому засіданні з повідомленням стягувача та боржника. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

Фіксування судового засідання не здійснювалось у відповідності до частини четвертої статті 229 КАС України.

Розглянувши заяву Львівського державного палацу естетичного виховання учнівської молоді про розстрочення виконання судового рішення в адміністративній справі за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області до Львівського державного палацу естетичного виховання учнівської молоді про зупинення експлуатації будівлі до усунення порушень вимог законодавства, суд дійшов наступного висновку.

Згідно із ст.129 Конституції України, основними засадами судочинства є обов`язковість рішень суду.

Разом з тим, відповідно до вимог ч.1 ст. 378 КАС України, за заявою сторони суд, який розглядав справу, як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.

Підставою для встановлення або зміни способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення є обставини, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим (частина 3 статті 378 КАС України).

Приписами ч. 4 ст. 378 КАС України визначено, що вирішуючи питання про відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення, суд також враховує: 1) ступінь вини відповідача у виникненні спору; 2) щодо фізичної особи - тяжке захворювання самої особи або членів її сім`ї, її матеріальне становище; 3) стихійне лихо, інші надзвичайні події тощо.

Інститут розстрочення виконання судового рішення спрямований на забезпечення виконання судового рішення. Метою застосування розстрочення виконання судового рішення є надання боржнику реальної можливості для виконання судового рішення.

Як вбачається з матеріалів справи, заяву обґрунтовує тим, що в будівлі за адресою м. Львів, пл. Петрушевича, 2, крім Львівського державного Палацу учнівської молоді розміщені ще дві державні установи, які підпорядковані МОН України. Зупинення експлуатації будівлі за адресою: м. Львів, пл. Петрушевича, 2, шляхом опечатування (опломбування) та відімкнення від джерел живлення призведе до неможливості опалення будівлі у зимовий період, її руйнування, знищення державного майна.

Як встановлено судом з графіку розстрочення виконання робіт по усуненню порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, відображених в описі виявлених порушень акту № 142 від 26.06.2020 року Головного управління ДСНС у Львівській області, частина виявлених порушень повинна була бути усунута в серпні та вересні 2020 року. Доказів вчинення дій щодо виконання такого графіку заявником не подано.

Також, представником відповідача не долучено доказів про усунення порушень, виконання, яких було розстрочено строком на 6 (шість) календарних місяців відповідно до ухвали Львівського окружного адміністративного суду від 13 грудня 2019 року.

Окрім того, відповідно до ч.5 ст.378 КАС України, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення не може перевищувати одного року з дня ухвалення рішення, ухвали, постанови.

Рішення суду у даній справі винесено 24.10.2019. Однак, відповідно до поданого до заяви графіку, такий передбачає розстрочення всупереч вимогам ч.5 ст.378 КАС України.

Відтак, суд прийшов до висновку про відсутність підстав для задоволення заяви представника відповідача про розстрочення виконання судового рішення у справі за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області до Львівського державного палацу естетичного виховання учнівської молоді про зупинення експлуатації будівлі до усунення порушень вимог законодавства.

Керуючись статтями 243, 248, 378 Кодексу адміністративного суду України,-

у х в а л и в:

У задоволенні заяви Львівського державного палацу естетичного виховання учнівської молоді від 11 серпня 2020 року про розстрочення виконання судового рішення в адміністративній справі № 1340/3495/18 - відмовити.

Ухвала набирає законної сили в порядку та строки, визначені ст.256 КАС України.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення (складення).

Повне судове рішення складено 21.09.2020 року.

Суддя Карп`як Оксана Орестівна

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.09.2020
Оприлюднено23.09.2020
Номер документу91658028
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1340/3495/18

Ухвала від 26.01.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Постанова від 22.12.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Ухвала від 25.11.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Ухвала від 25.11.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Ухвала від 02.11.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Ухвала від 16.09.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 13.12.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 13.12.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Рішення від 24.10.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 11.09.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні