ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
Іменем України
24 вересня 2020 рокуСєвєродонецькСправа № 360/2980/20
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Ірметова О.В., розглянувши в порядку письмового провадження (без виклику сторін) справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Луганській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-
ВСТАНОВИВ:
07 серпня 2020 року до Луганського окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_1 (далі - позивач) із позовом до Головного управління ДПС у Луганській області (далі - відповідач, ГУ ДПС у Луганській області) у якому просив суд визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Луганській області № 1117788-5106-1212 від 31.03.2020.
Позовну заяву обґрунтовано тим, що 08 липня 2010 року між позивачем та Рубіжанською міською радою був укладений договір оренди землі № 58, що зареєстрований 08 липня 2010 року у Рубіжанському міському відділі Луганської регіональної філії державного підприємства Центр державного земельного кадастру № 041042000058. Цільове призначення земельної ділянки - для розміщення автомийки та станції технічного обслуговування автомобілів, яка розташована за адресою: АДРЕСА_1 , загальна площа - 0,1258 га.
В подальшому, на підставі додаткової угоди до Договору № 58 від 14.12.2012 внесені зміни щодо адреси земельної ділянки з АДРЕСА_1 на АДРЕСА_2. На вказаній земельній ділянці було розміщено належний позивачу на праві власності об`єкт незавершеного будівництва.
20 жовтня 2017 року належні позивачу об`єкти нерухомого майна були відчужені на підставі договору купівлі-продажу, посвідченого приватним нотаріусом Рубіжанського міського нотаріального округу Луганської області за реєстровим № 1258.
Після відчуження об`єкту нерухомого майна, 27 жовтня 2017 року позивач з письмовою заявою звернувся до Рубіжанської міської ради з питання припинення права користування вказаною земельною ділянкою.
За наслідками розгляду заяви, Рубіжанська міська рада сьомого скликання за № 36/26 від 29.11.2017 вирішила припинити право оренди земельної ділянки та розірвати договір оренди землі (державна реєстрація від 08.07.2010 № 041042000058), укладений між Рубіжанською міською радою та ОСОБА_1 на земельну ділянку (кадастровий номер 4412500000:14:001:0583) площею 0,1258 га, розташовану за адресою: АДРЕСА_2 , для розміщення автомийки та станції технічного обслуговування автомобілів, у зв`язку з набуттям права власності на об`єкт нерухомого майна іншою особою.
З наведеного вбачається, що з моменту прийняття Рубіжанською міською радою рішення за № 36/26 від 29.11.2017, у позивача відсутні правові підстави для користування земельною ділянкою за Договором №58. Отже, у зв`язку із вжиттям необхідних заходів щодо припинення права користування земельною ділянкою, з 29.11.2017 позивач не міг використовувати земельну ділянку за цільовим призначенням, оскільки не є фактичними її користувачем.
Після отримання податкового повідомлення-рішення, позивач звернувся з запитом про доступ до публічної інформації до Рубіжанської міської ради з приводу надання завіреної копії додаткової угоди про розірвання Договору №58, на що отримав лист за вих. № 013-030/2826 про необхідність у найкоротший строк звернутися до Рубіжанської міської ради Луганської області для підписання додаткової угоди про розірвання договору оренди землі та здійснення заходів щодо державної реєстрації припинення права оренди земельної ділянки.
Позивачем вчинено дії щодо підписання додаткової угоди про розірвання договору оренди землі (державна реєстрація від 08.07.2010 № 041042000058) від 11.06.2020 в редакції Орендодавця та здійснено оплату адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно. Зі змісту проекту додаткової угоди вбачається узгоджену сторонами редакцію, відповідно до якої Договір вважається розірваним з моменту прийняття рішення Рубіжанської міської ради Луганської області про припинення договору оренди.
Отже, враховуючи, що право користування земельною ділянкою з кадастровим номером 4412500000:14:001:0583 площею 0,1258 га, розташованої за адресою: АДРЕСА_2 припинено, в позивача відсутній обов`язок внесення орендної плати за неї, і, відповідно відсутній обов`язок сплати податкового зобов`язання за платежем орендна плата з фізичних осіб 18010900 за податковий період 2020 рік в сумі 12795,91 грн.
Ухвалою суду від 11.08.2020 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі, справу вирішено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.
Ухвалою суду від 18.08.2020 заяву представника ГУ ДПС у Луганській області проти розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження залишено без задоволення.
Ухвалою суду від 27.08.2020 відмовлено ГУ ДПС у Луганській області у продовженні строку на подання відзиву на позовну заяву.
31.08.2020 від представника відповідача надійшов відзив на позовну заяву (а.с. 41-42) в якому останній заперечував проти позовних вимог з огляду на наступне.
ОСОБА_1 згідно договору оренди землі № 58 від 08.07.2010 укладеного з Рубіжанською міською радою, отримав в строкове платне користування земельну ділянку за адресою: АДРЕСА_1 , загальною площею 0,1258 га, кадастровий номер 4412500000:14:001:0583. Цільове призначення земельної ділянки - для розміщення автомийки та станції технічного обслуговування автомобілів. На підставі додаткової угоди від 14.12.2012 до договору № 58 внесено зміни щодо адреси земельної ділянки з АДРЕСА_1 на АДРЕСА_2 .
Відповідно до наданого Рубіжанською міською радою переліку орендарів, з якими укладено договір оренди землі державної та комунальної власності станом на 01.01.2020 ОСОБА_1 орендує земельну ділянку площею 0,1258 га згідно договору оренди землі від 08.07.2010. На підставі вищезазначеного, позивачу було сформовано податкове повідомлення-рішення від 31.03.2020 № 11177885106-1212 про сплату податкового зобов`язання по орендній платі з фізичних осіб у розмірі 12795,91 грн.
Посилання позивача на відсутність обов`язку сплачувати орендну плату за договором оренди землі у зв`язку з прийняттям Рубіжанською міською радою рішення від 29.11.2017 № 36/26 про припинення права користування земельною ділянкою є безпідставним з огляду на наступне.
Відповідно до частини першої статті 2 Закону України Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяжень державна реєстрація речових прав на нерухоме майно - офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обтяження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Позивачем не були вжиті заходи щодо своєчасного укладення додаткової угоди про розірвання договору оренди землі та заходи щодо державної реєстрації припинення оренди землі. Зокрема про необхідність вжиття цих заходів було зазначено в рішенні Рубіжанської міської ради від 29.11.2017 № 36/26. Відповідно на момент формування оскаржуваного податкового повідомлення-рішення від 31.03.2020 № 11177885106-1212 в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майн обула відсутня інформація щодо державної реєстрації припинення договору оренди землі № 58 від 08.07.2010.
Таким чином, на думку відповідача рішення Рубіжанської міської ради від 29.11.2017 № 36/26, яким ОСОБА_1 припинено право оренди за договором оренди землі, є тільки підставою для розірвання договору оренди та вимагає від сторін договору дій по його розірванню, а саме вжиття заходів щодо державної реєстрації припинення права оренди землі. Отже, якщо у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно не зареєстрована додаткова угода про розірвання договору оренди землі, то договір оренди землі є чинним.
На підставі викладеного, представник відповідача просив суд відмовити у задоволенні позовних вимог.
Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст. 72-77,90 Кодексу адміністративного судочинства України, суд дійшов наступного.
Судом установлено, що позивач - ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , зареєстроване місце проживання АДРЕСА_3 (а.с. 18-19).
08.07.2010 між ОСОБА_1 та Рубіжанської міською радою укладено договір оренди землі № 58, відповідно до якого Рубіжанська міська рада на підставі рішення № 51/35 51 сесії 5 скликання від 05.06.2009 надає, а орендар (позивач) приймає у строкове платне користування земельну ділянку для розміщення автомийки та станції технічного обслуговування автомобілей, яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 (а.с. 7-14).
14.12.2012 додатковою угодою внесені зміни до договору оренди землі від 08.07.2020, а саме змінено адресу земельної ділянки з АДРЕСА_1 на АДРЕСА_2 (зворотній бік а.с. 11).
Відповідно до договору купівлі-продажу об`єкта незавершеного будівництва від 20.10.2017 продавець ОСОБА_1 продає, а покупець ОСОБА_2 приймає у власність об`єкт незавершеного будівництва за адресою АДРЕСА_2 (а.с. 12).
Рішенням 36 сесії Рубіжанської міської ради сьомого скликання від 29.11.2017 № 36/26 припинено право оренди земельної ділянки та розірвано договір оренди землі (державна реєстрація від 08.07.2010 № 014042000058), укладений між Рубіжанською міською радою та ОСОБА_1 на земельну ділянку (кадастровий номер 4412500000:14:001:0583) площею 0,1258 га, розташованої за адресою: АДРЕСА_2 (а.с. 13).
28.05.2020 позивачем отримано податкове повідомлення-рішення від 31.03.2020 № 1117788-5106-1212 згідно якого позивачу визначено суму податкового зобов`язання за платежем орендна плата з фізичних осіб у сумі 12795,91 грн (а.с. 5,48).
Листом від 11.06.2020 № 013-030/2826 Рубіжанська міська рада повідомила позивачу серед іншого, що між позивачем та Рубіжанською міською радою не було укладено додаткової угоди про припинення права оренди земельної ділянки, а тому на сьогоднішній день між ОСОБА_1 та Рубіжанською міською радою Луганської області є діючий договір оренди земельної ділянки (державна реєстрація від 08.07.2010), орієнтованою площею 0,1258 га, кадастровий номер 4412500000:14:001:0583 розташованої за адресою: АДРЕСА_2 (а.с. 14).
11.06.2020 між позивачем та Рубіжанської міською радою Луганської області укладено додаткову угоду про розірвання договору оренди землі відповідно до якою договір оренди землі, укладений між ОСОБА_1 та Рубіжанською міською радою на земельну ділянку загальною площею 0,1258 га, кадастровий номер 4412500000:14:001:0583 розташованої за адресою: АДРЕСА_2 вважати розірваним з моменту прийняття рішення Рубіжанської міської ради Луганської області про припинення договору оренди (а.с. 15).
Надаючи оцінку спірним правовідносинам суд виходить з наступного.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, порядок їх адміністрування, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий Кодекс України (далі - ПК України). Терміни, що застосовуються у цьому Кодексі і не визначаються ним, використовуються у значенні, встановленому іншими законами (п.5.3 ст. 5 ПК України).
В силу частин 1 статей 2 і 3 Земельного кодексу України від 25.10.2001 № 2768-III (далі ЗК України), суспільні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.
Відповідно до ч. 1 ст. 124 Земельного кодексу України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу, чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки.
Згідно з статтею 1 Закону України "Про оренду землі" оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.
За змістом Земельного кодексу України та Закону України Про оренду землі користування землею в Україні є платним.
Відповідно до пп. 269.1.2 п.269.1. ст.269 ПК України платниками податку є землекористувачі.
Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України (пп. 286.1 статті 286 ПК України).
Відповідно до п. 288.1 статті 288 ПК України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.
Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний орган державної податкової служби про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.
Відповідно до статті 13 Закону України Про оренду землі договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов`язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов`язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.
Об`єкт за договором оренди землі вважається переданим орендодавцем орендареві з моменту державної реєстрації права оренди, якщо інше не встановлено законом (стаття 17 Закону України Про оренду землі ).
Відповідно до статті 19 Закону України Про оренду землі строк дії договору оренди землі визначається за згодою сторін, але не може перевищувати 50 років. Дата закінчення дії договору оренди обчислюється від дати його укладення. Право оренди земельної ділянки виникає з моменту державної реєстрації такого права.
Згідно зі статтею 21 Закону України Про оренду землі орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою згідно з договором оренди землі. Розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України). Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції, якщо інше не передбачено договором оренди.
Відповідно до статті 206 Земельного кодексу України використання землі в Україні є платним. Об`єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.
Згідно з частинами першою і другою статті 120 Земельного кодексу України у разі набуття права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, що перебувають у власності, користуванні іншої особи, припиняється право власності, право користування земельною ділянкою, на якій розташовані ці об`єкти. До особи, яка набула право власності на жилий будинок, будівлю або споруду, розміщені на земельній ділянці, що перебуває у власності іншої особи, переходить право власності на земельну ділянку або її частину, на якій вони розміщені, без зміни її цільового призначення.
Якщо жилий будинок, будівля або споруда розміщені на земельній ділянці, що перебуває у користуванні, то в разі набуття права власності на ці об`єкти до набувача переходить право користування земельною ділянкою, на якій вони розміщені, на тих самих умовах і в тому ж обсязі, що були у попереднього землекористувача.
Положення статті 120 Земельного кодексу кореспондують з положеннями статті 377 Цивільного кодексу України, з яких вбачається, що до особи, яка набула право власності на житловий будинок (крім багатоквартирного), будівлю або споруду, переходить право власності, право користування на земельну ділянку, на якій вони розміщені, без зміни її цільового призначення в обсязі та на умовах, встановлених для попереднього землевласника (землекористувача).
При цьому з огляду на пріоритетність застосування норм Податкового кодексу України перед нормами інших галузей права у регулюванні податкових правовідносин, недотримання норм земельного, цивільного законодавства щодо реєстрації права оренди земельних ділянок (припинення цього права) не впливає на права та обов`язки платників у сфері оподаткування.
Згідно із ст. ст. 125, 126 ЗК України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав. Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".
Відповідно до статті 2 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Як встановлено судом та підтверджується матеріалами справи, 08.07.2010 між позивачем укладено договір оренди землі № 58. Відповідно до пункту 35 даного договору, дія договору припиняється у разі: закінчення строку, на який йог обуло укладено, придбання орендарем земельної ділянки у власність, викупу земельної ділянки для суспільних потреб або примусового відчуження земельної ділянки з мотивів суспільної необхідності в порядку, встановленому законом, ліквідації юридичної особи-орендаря. Договір припиняється також в інших випадках, передбачених законом. Відповідно до пункту 37 Договору, перехід права власності на орендовану земельну ділянку до другої особи, а також реорганізація юридичної особи-орендаря є підставою для зміни умов або розірвання договору (а.с. 8).
У зв`язку з відчуженням об`єктів нерухомого майна, розташованих за адресою АДРЕСА_2 , на підставі договору купівлі-продажу, позивач звернувся до Рубіжанської міської ради Луганської області із заявою про припинення права користування земельною ділянкою.
Рішенням 36 сесії Рубіжанської міської ради сьомого скликання від 29.11.2017 № 36/26 припинено право оренди земельної ділянки та розірвано договір оренди землі (державна реєстрація від 08.07.2010 № 014042000058), укладений між Рубіжанською міською радою до ОСОБА_1 на земельну ділянку (кадастровий номер 4412500000:14:001:0583) площею 0,1258 га, розташованої за адресою: АДРЕСА_2 (а.с. 13). Зазначеним рішенням зобов`язано ОСОБА_1 укласти з Рубіжанською міською радою додатковий договір про розірвання договору оренди землі та здійснити заходи щодо державної реєстрації припинення права оренди землі.
Заходів щодо державної реєстрації припинення права оренди землі позивачем проведено не було, у зв`язку з чим станом на 01.01.2020 позивач входив до переліку орендарів, з якими укладено договір оренди землі комунальної власності Рубіжанської міської ради Луганської області.
Вказаний перелік органами місцевої влади надається до податкового органу. На підставі вказаного позивачу сформовано податкове повідомлення-рішення від 31.03.2020 № 1117788-51061212 з орендної плати з фізичних осіб у сумі 12795,91 (а.с. 48).
Додаткову угоду про розірвання договору оренди землі від 08.07.2010 позивачем укладено лише 11.06.2020.
Статтею 20 Закону України Про оренду землі передбачено, що укладений договір оренди землі підлягає державній реєстрації. Державна реєстрація договорів оренди землі проводиться у порядку, встановленому законом.
Момент укладення договору передбачений у статті 640 ЦК України і пов`язується з досягненням сторонами згоди з усіх його істотних умов та дотриманням певних вимог, якими є передання майна або вчинення іншої дії, нотаріальне посвідчення договору або його державна реєстрація, якщо таке передбачено актами цивільного законодавства.
Можна зробити висновок, що сторони в договорі оренди землі мали право зазначати про момент початку перебігу та припинення дії вказаного договору, оскільки такі права прямо передбачені принципами та закріплені загальними нормами цивільного законодавства.
Разом з тим якщо сторони не вказали про час (термін, календарну дату, подію) початку перебігу та закінчення строку договору, діють загальні правила, передбачені спеціальним Законом № 161-XIV, який прямо встановлював, що договір оренди земельної ділянки набирає чинності після його державної реєстрації.
Отже, для визначення початку перебігу та закінчення строку дії саме цього договору має значення не момент його підписання, а момент вчинення реєстраційних дій, тобто внесення до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень як єдиної державної інформаційної системи, яка містить відомості про речові права на нерухоме майно, їх обтяження, суб`єктів речових прав, технічні характеристики об`єктів нерухомого майна (будівель, споруд тощо), кадастровий план земельної ділянки, а також відомості про правочини, вчинені щодо таких об`єктів нерухомого майна, з якими закон пов`язує набрання чинності договору, а саме можливість реалізації сторонами своїх суб`єктивних прав та обов`язків.
Аналогічна правова позиція висловлена у постанові Великої Палати Верховного Суду від 15.01.2020 у справі №322/1178/17.
Отже, права й обов`язки, на досягнення яких було спрямоване волевиявлення учасників при укладенні договору оренди земельної ділянки, набуваються лише після його державної реєстрації.
Тобто припинення права оренди землі набирає чинності з моменту проведення державної реєстрації у відповідному державному реєстрі згідно вимог Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень .
Як вбачається з матеріалів справи додаткова угода про розірвання договору оренди землі була укладена лише 11.06.2020. За таких обставин податковим органом 31.03.2020 правомірно сформоване податкове повідомлення-рішення № 1117788-5106-1212 за платежем з орендної плати з фізичних осіб у сумі 12795,91 грн.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією а законами України.
Згідно з ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Відповідно до положень ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Суд зазначає, що відповідач, як суб`єкт владних повноважень, довів правомірність своїх дій та прийнятих рішень, отже суд приходить висновку, що у задоволенні позову ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Луганській області про визнання протиправними та скасування податкового повідомлення - рішення слід відмовити.
З огляду на те, що позивачу відмовлено у задоволенні позовних вимог, підстави для стягнення на його користь понесених ним судових витрат зі сплати судового збору відсутні.
Керуючись ст.ст. 2, 3, 5, 9, 77, 90, 139, 241-246, 255, 262, 263, 295, 371 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
У задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , ідентифікаційний код НОМЕР_1 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_3 ) до Головного управління ДПС у Луганській області (ідентифікаційний код 43143746, місцезнаходження: 93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, б. 72) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення відмовити.
Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя О.В. Ірметова
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.09.2020 |
Оприлюднено | 24.09.2020 |
Номер документу | 91749123 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
О.В. Ірметова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні