ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А
18 серпня 2020 року м. Київ № 826/4839/17
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Шрамко Ю.Т., розглянувши у порядку письмового провадження заяву представника позивача про заміну сторони у виконавчому листі та продовження строку для подачі виконавчого листа для виконання у адміністративній справі за позовом Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Нова Слобідка" про стягнення фінансових санкцій,
ВСТАНОВИВ:
Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва (далі - суд) від 30 травня 2018 року в адміністративній справі №826/4839/17 позов Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (також далі - позивач) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Нова Слобідка" (далі - відповідач) про стягнення фінансових санкцій у розмірі 119000,00 грн. позов задоволено.
Постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 20 жовтня 2018 року рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 30 травня 2018 року залишено без змін.
21 грудня 2018 року позивачу в адміністративній справі №826/4839/17 видано виконавчий лист в якому в якості стягувача зазначено позивача.
Разом з тим, представником позивача подано до суду письмову заяву про заміну сторони у виконавчому листі та продовження строку для подачі виконавчого листа для виконання (далі - подана заява) .
В обґрунтування поданої заяви позивачем зазначено, зокрема, що на виконання рішення Київської міської ради від 01.06.2017 №421/2643 "Про деякі питання діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації" у вересні 2018 року утворено Департамент охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) шляхом виділу управління збереження історичного середовища та охорони об`єктів культурної спадщини з Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Розгляд та вирішення поданої заяви судом призначено у судове засідання.
Поряд з цим, у призначене судове засідання представники сторін не прибули, хоча про дату, час та місце судового розгляду поданої заяви повідомлені своєчасно та належним чином, у зв`язку з чим, суд вирішив продовжити розгляд поданої заяви у порядку письмового провадження.
Розглянувши у письмовому провадженні подану заяву суд встановив наступне.
Так, у ході розгляду поданої заяви судом з`ясовано, що дійсно рішенням Київської міської ради від 01.06.2017 №421/2643 "Про деякі питання діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) утворено Департамент охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) шляхом виділу управління збереження історичного середовища та охорони об`єктів культурної спадщини з Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Пунктом 2.2. цього рішення зазначено, зокрема, що Департамент охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) є правонаступником у частині відповідного майна, прав та обов`язків Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Відповідно до п. 5.28 Положення "Про Департамент охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) затвердженого Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.03.2018 №381, Департамент відповідно до визначених галузевих завдань виконує такі повноваження, зокрема, складає протоколи про адміністративні правопорушення, акти про вчинення правопорушення та постанови про накладення (застосування) фінансових санкцій за порушення законодавства про охорону культурної спадщини, а також готує матеріали про вчинення незаконних дій чи бездіяльність та подає їх до відповідних органів для притягнення винних осіб до кримінальної відповідальності у встановленому порядку.
Отже Департамент охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) є правонаступником Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в частині прав та обов`язків.
Отже, враховуючи вищезазначене, суд вважає за необхідне замінити стягувача у виконавчому листі №826/4839/17 від 21 грудня 2018 року з Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на правонаступника - Департамент охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Щодо поновлення строку для пред`явлення виконавчого листа до виконання суд не вбачає підстав для задоволення вказаної вимоги, оскільки представником позивача не зазначено, а судом не встановлено поважності причин пропуску строку для пред`явлення виконавчого листа до виконання.
Таким чином, враховуючи вище викладені норми законодавства та з`ясовані судом обставини, а також оцінивши докази, які містяться у матеріалах справи, суд прийшов до висновку, що подана заява підлягає частковому задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 241-243, 248, 256, 376, 379 КАС України, суд, -
УХВАЛИВ:
1. Заяву представника позивача про заміну сторони у виконавчому листі та продовження строку для подачі виконавчого листа для виконання у адміністративній справі задовольнити частково.
2. Замінити стягувача у виконавчому листі №826/4839/17, виданому Окружним адміністративним судом міста Києва 21 грудня 2018 року, з Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (01004, м. Київ, бульв. Тараса Шевченка, 3; код ЄДРПОУ: 02231933) на правонаступника - Департамент охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (04070, м. Київ, вул. Спаська, 12; код ЄДРПОУ: 42475311).
3. В іншій частині заяви відмовити.
Ухвалу може бути оскаржено.
Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення, якщо інше не передбачено цим Кодексом.
Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею (суддями).
Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення.
Якщо розгляд справи здійснювався в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Суддя Шрамко Ю.Т.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 18.08.2020 |
Оприлюднено | 28.09.2020 |
Номер документу | 91750335 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Шрамко Ю.Т.
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Мєзєнцев Євген Ігорович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні