Рішення
від 22.09.2020 по справі 460/4737/20
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

22 вересня 2020 року м. Рівне №460/4737/20

Рівненський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Друзенко Н.В. за участю секретаря судового засідання А.А. Головатчик та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі: позивача: М.М.Ващишиної, відповідача: представник не прибув, третіх осіб на стороні відповідача: не прибули, розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом

ОСОБА_1 доДубровицької районної ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Комунальне некомерційне підприємство "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_2 про визнання протиправними та скасування рішень, В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 звернулася в суд з позовом до Дубровицької районної ради про визнання протиправним та скасування рішення Дубровицької районної ради від 15.05.2020 №513 "Про утворення конкурсної комісії для проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради"; визнання протиправним та скасування рішення конкурсної комісії для проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради від 19.05.2020 (протокол № 1) "Про оголошення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради"; визнання протиправним та скасування рішення конкурсної комісії для проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради від 09.06.2020 (протокол № 2) "Допустити ОСОБА_2 до участі в конкурсі на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради"; визнання протиправним та скасування рішення конкурсної комісії для проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради від 09.06.2020 (протокол №3) "Про визначення переможця конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради ОСОБА_2 ".

Ухвалою суду від 02.07.2020 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі №460/4737/20. Вирішено розгляд справи провести за правилами загального позовного провадження та підготовче засідання у справі призначено на 21.07.2020.

В підготовчому засіданні 21.07.2020 залучено до участі у справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних щодо предмету спору на стороні відповідача: Комунальне некомерційне підприємство "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради та ОСОБА_2 . У зв`язку з цим у підготовчому засіданні оголошено перерву до 03.09.2020.

Ухвалою суду від 03.09.2020 закрито підготовче провадження у справі та розгляд справи по суті призначено у відкритому судовому засіданні на 22.09.2020.

Представник відповідача в судове засідання не прибув, причини не прибуття суду не повідомив. Про дату, час та місце судового розгляду справи повідомлений належним чином.

Представник Комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної в судове засідання не прибув, подав клопотання про відкладення розгляду справи у зв`язку із перебуванням представника на лікарняному. Разом з тим, суд зазначає, що третя особа не позбавлена можливості залучити до участі у справі іншого представника. Крім того, явка представника третьої особи в судове засідання не визнавалася обов`язковою.

Третя особа ОСОБА_2 в судове засідання не прибув, причини не прибуття суду не повідомив. Про дату, час та місце судового розгляду справи повідомлений належним чином.

У зв`язку з відсутністю підстав для відкладення судового розгляду, що визначені статтею 205 Кодексу адміністративного судочинства України, суд дійшов висновку, що неявка представників відповідача та третіх осіб з огляду на те, що відповідачем подано відзив на позовну заяву, а Комунальним некомерційним підприємством "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної письмове пояснення, у яких вони висловили свої заперечення проти позову, не перешкоджає розгляду справи.

В судовому засіданні 22.09.2020 проголошено вступну та резолютивну частину рішення.

Згідно з позовною заявою та поясненнями позивачки в судовому засіданні, позовні вимоги ґрунтуються на тому, що при прийнятті рішення про утворення конкурсної комісії не була дотримана умова рівності кількості представників у складі конкурсної комісії. Представники трудового колективу були обрані до складу конкурсної комісії відповідно до протоколу від 12.03.2020 на конкурс оголошений розпорядженням Голови Дубровицької районної державної адміністрації від 04.03.2020 №54, який в подальшому був скасований. Отже делеговані члени конкурсної комісії втратили свої повноваження після відміни конкурсу. Інших зборів трудового колективу КНП "Дубровицька ЦРЛ" щодо делегування представників до конкурсної комісії проведено не було. Позивач вказує, що 09.06.2020 при розгляді заяв претендентів і доданих до них документів та прийняття рішення щодо їх участі в конкурсі на зайняття посади директора КНП "Дубровицька ЦРЛ" конкурсною комісією не було створено рівних умов та вимог до претендентів. В протоколі конкурсної комісії вказано, що надані документи претендента ОСОБА_2 про участь у конкурсі відповідають вимогам встановленим постановою КМУ від 27.12.2017 №1094, однак в доданому ним пакеті відсутні документи, що засвідчують кваліфікаційні вимоги до претендента, а саме, сертифікат спеціаліста "Організація та управління охороною здоров`я". Згідно з протоколом №2 засідання конкурсної комісії при рівних умовах участі у конкурсі конкурсна комісія не допустила до конкурсу трьох претендентів, оскільки документи подані ними не відповідають п.28 постанови КМУ від 27.12.2017 №1094 та кваліфікаційним вимогам до претендента, а саме через відсутність сертифікату спеціаліста "Організація та управління охороною здоров`я". Всупереч вищевикладеному, протоколом №3 від 09.06.2020 конкурсною комісією прийнято рішення визнати переможцем конкурсу на зайняття посади директора КНП "Дубровицька ЦРЛ" ОСОБА_2 . Вважаючи усі вищевказані рішення протиправними, позивач просить їх скасувати.

Відповідач проти задоволення позову заперечив, у встановлений судом строк подав відзив на позовну заяву (а.с.68-72). На обґрунтування заперечення відповідач зазначає, що конкурсна комісія формувалась відповідно до п.12 Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров`я, затвердженого постановою КМУ №1094 від 27.12.2017 та Розпорядження голови Дубровицької районної ради № 24 від 28.04.2020 "Про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради, оприлюдненого на офіційному веб-сайті Дубровицької районної ради, в розділі управління КП. Відповідно до п.11 Порядку, до Дубровицької районної ради, надійшов лист від однієї громадської організації з пропозицією, включити їх представника ОСОБА_3 , до складу конкурсної комісії. Тому об`єктивно, на представництво в конкурсній комісії членів громадських організацій, Дубровицька районна рада вплинути не могла. 12.05.2020 до Дубровицької районної ради надійшов лист від КНП "Дубровицька ЦРЛ" з пропозицією включити до складу конкурсної місії трьох представників трудового колективу. Відповідач зазначає, що загальними зборами трудового колективу КНП "Дубровицька ЦРЛ" Дубровицької районної ради, делеговано представників трудового колективу на участь у конкурсі на заміщення вакантної посади керівника підприємства, а не конкретно на конкурс, оголошений Дубровицькою районною державною адміністрацією. Таким чином судження позивача щодо втрати повноважень членів трудового колективу є хибними. Відповідач зазначає, що під час розгляду документів поданих курсантами, члени конкурсної комісії врахували довідку про навчання ОСОБА_2 в Національній медичній академії післядипломної освіти імені П.Л. Шупика на циклі СП "Організація і управління охороною здоров`я". При визначені переможця конкурсу на зайняття посади директора КНП "Дубровицька ЦРЛ" конкурсна комісія діяла відповідного п.34, п.35 Порядку №1094 від 27.12.2017, де зазначено, що конкурсна комісія заслуховує на засіданні конкурсну пропозицію учасника конкурсу, проводить з ним співбесіду та враховує відповідність учасника конкурсу та його конкурсної пропозиції встановленим вимогам. Під час прийняття рішень за результатами конкурсу конкурсна комісія враховує здатність учасників конкурсу висловлювати свої думки, уміння викладати інформацію, комунікабельність, тактовність, ділові та вольові якості, готовність брати на себе відповідальність, уміння аналізувати проблеми і налагоджувати ділові зв`язки, виявляти творчий підхід до роботи, доброчесність (у тому числі академічну), емоційну врівноваженість. Крім того, відповідач вказує, що 10.07.2020 депутати Дубровицької районної ради одноголосно прийняли рішення, яким призначили на посаду директора КНП "Дубровицька ЦРЛ" ОСОБА_2 , як переможця конкурсу, а голові Дубровицької районної ради, доручили укласти контракт на 5 років з ОСОБА_2 , на посаді директора КНП "Дубровицька ЦРЛ" Дубровицької районної ради. На підставі викладеного відповідач просив відмовити в задоволенні позову повністю.

28.08.2020 до суду надійшло письмове пояснення на позов від Комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня", в якому третя особа підтримала заперечення відповідача та вказала, що розпорядженням голови Дубровицької районної ради № 24 від 28.04.2020 "Про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради", оприлюдненого на офіційному веб-сайті Дубровицької районної ради, створена конкурсна комісія у складі 7 чоловік, з них 3 представники трудового колективу. Третя особа вважає твердження позивача щодо втрати повноважень членів трудового колективу хибними у зв`язку з тим, що загальними зборами трудового колективу КНП "Дубровицька ЦРЛ" Дубровицької районної ради делеговано представників трудового колективу на участь у конкурсі на заміщення вакантної посади керівника підприємства, а не конкретно на конкурс, оголошений Дубровицькою районною державною адміністрацією (протокол засідання трудового колективу від 12.03.2020). Разом з тим, наказом по КНП "Дубровицька ЦРЛ" від 14.04.2020 "Про запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" на період карантину заборонено проведення масових заходів, в т.ч загальних зборів трудового колективу. Також третя особа зазначає, що під час розгляду документів, поданих конкурсантами, членами конкурсної комісії було враховано довідку про навчання ОСОБА_2 в Національній медичній академії післядипломної освіти імені П.Л.Шупика на циклі СП "Організація і управління охороною здоров`я". Щодо стажу роботи на керівних посадах, то членами конкурсної комісії враховано витяги з наказів по лікарні про те, що ОСОБА_2 працював завідувачем відділення реанімації більше 5-ти років. Вказана робота зараховується до стажу роботи на керівних посадах. Відтак, твердження, що претендент ОСОБА_2 не надав необхідних документів згідно вимог, але був допущений до конкурсу, на переконання третьої особи є безпідставним. За наведеного просила відмовити в задоволенні позову.

Заслухавши думку позивача, повно і всебічно з`ясувавши всі обставини адміністративної справи в їх сукупності, перевіривши їх дослідженими у судовому засіданні доказами, суд встановив наступне.

Розпорядженням голови Дубровицької районної державної адміністрації Рівненської області від 04.03.2020 №54, відповідно до статей 14, 15, 19 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", статті 16 Закону України "Основи законодавства України про охорону здоров`я", постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 №1094 "Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров`я", Статуту комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради, затвердженого рішенням Дубровицької районної ради від 31.10.2018 №333, оголошено конкурс на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради, розпочато формування конкурсної комісії. Вказане розпорядження оприлюднене на офіційному веб-сайті райдержадміністрації (http://www.dubrrda.gov.ua/uploads/files/rozp/2020/54.pdf, а.с. 176-177).

12.03.2020 на засіданні трудового колективу комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради вирішено делегувати до складу конкурсної комісії для проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради трьох членів трудового колективу: лікаря-нарколога поліклінічного відділення ОСОБА_4 , лікаря-невропатолога поліклінічного відділення ОСОБА_5 та юрисконсульта ОСОБА_6 (протокол зборів від 12.03.2020, а.с. 120).

Розпорядженням голови Дубровицької районної державної адміністрації Рівненської області від 23.03.2020 №74, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 №1094 "Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заняття посади керівника державного органу, комунального закладу охорони здоров`я", розпорядження голови районної державної адміністрації від 04.03.2020 №54 "Про проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради, протоколу засідання трудового колективу комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради від 12.03.2020 та рішення громадської ради при Дубровицькій районній державній адміністрації Рівненської області від 18.03.2020 №11, затверджено склад конкурсної комісії для проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради у складі: ОСОБА_7 - заступник голови райдержадміністрації, голова комісії; ОСОБА_20 - головний спеціаліст сектору документообігу та роботи зі зверненнями громадян апарату райдержадміністрації, секретар комісії. Члени комісії: ОСОБА_8 - лікар-невропатолог поліклінічного відділення комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради; ОСОБА_19 - головний спеціаліст відділу містобудування, архітектури, інфраструктури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації; ОСОБА_9 - лікар-нарколог поліклінічного відділення комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради; ОСОБА_17 - представник громадської ради, голова Дубровицького громадського об`єднання "Фонд допомоги ліквідаторам та потерпілим Чорнобиля" (за згодою); ОСОБА_18 - юрисконсульт комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради; ОСОБА_21 - представник громадської ради, голова громадської організації "Регіональний центр соціально-економічного моніторингу та громадських ініціатив" (за згодою); ОСОБА_22 - представник громадської ради, голова громадської організації "Захисту прав та інтересів учасників АТО їх сімей та сімей загиблих учасників АТО" (за згодою). Вказане розпорядження оприлюднене на офіційному веб-сайті райдержадміністрації (http://www.dubrrda.gov.ua/uploads/files/rozp/2020/74.pdf, а.с. 178-179).

Дубровицька районна рада рішенням від 23.04.2020 №507 виклала статут КНП "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради в новій редакції, відповідно до якого Засновником (Власником) та органом управління майном Підприємства є Дубровицька районна рада (п.1.4 Статуту); управління підприємством здійснює Засновник (власник) - Дубровицька районна рада (п.7.1 Статут; а.с. 73-83).

Розпорядженням голови Дубровицької районної державної адміністрації Рівненської області від 27.04.2020 №92, відповідно до статті 19 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", рішення Дубровицької районної ради від 23.04.2020 № 507 "Про управління майном КНП "Дубровицька центральна районна лікарня" спільної власності територіальних громад району та затвердження нової редакції статуту КНП "Дубровицька центральна районна лікарня", у зв`язку із зміною уповноваженого органу управління майном КНП "Дубровицька центральна районна лікарня", керуючись тим, що управління майном КНП "Дубровицька центральна районна лікарня" та призначення керівника (директора) закладу здійснює Дубровицька районна рада, скасовано конкурс на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради, оголошеного розпорядженням голови Дубровицької райдержадміністрації від 04.03.2020 № 54 "Про проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради. Визнано такими, що втратили чинність розпорядження голови Дубровицької районної державної адміністрації від 04.03.2020 № 54 "Про проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради", від 23.03.2020 №74 "Про затвердження складу конкурсної комісії" (а.с. 11-12).

28.04.2020 розпорядженням голови Дубровицької районної ради Рівненської області №24, відповідно до Порядку проведення конкурсу на заняття посади керівника державного органу, комунального закладу охорони здоров`я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 №1094, рішення Дубровицької районної ради від 23.04.2020 № 507 "Про управління майном КНП "Дубровицька центральна районна лікарня" спільної власності територіальних громад району та затвердження нової редакції статуту КНП "Дубровицька центральна районна лікарня" оголошено конкурс на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради, розпочато формування конкурсної комісії. Згідно з оголошенням про формування конкурсної комісії пропозиції щодо кандидатур до складу конкурсної комісії подаються у приймальню районної ради по 12.05.2020 (а.с. 84, 85).

Вказане розпорядження та оголошення про формування конкурсної комісії пропозиції щодо кандидатур до складу конкурсної комісії оприлюднені на сайті Дубровицької районної ради Рівненської області (http://dubrrada.gov.ua/advertisement/).

Відповідно до заяви Громадської організації "Всеукраїнська Люстрація" від 08.05.2020, яка надійшла до Дубровицької районної ради Рівненської області 12.05.2020 за вх.№248/02-27/20, вказаною організацією делеговано для участі у формуванні та роботі конкурсної комісії для проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради - ОСОБА_3 (а.с. 86).

Пропозиції від інших громадських організацій до Дубровицької районної ради не надходили. Вказана обставина сторонами не заперечується.

12.05.2020 за вх.№247/02-28/20 до Дубровицької районної ради Рівненської області надійшов лист комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради від 12.05.2020 №980/01-06/20, відповідно до якого Комунальне некомерційне підприємство "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради, на виконання розпорядження голови Дубровицької районної ради від 28.04.2020 №24 "Про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради" пропонує включити до складу конкурсної комісії від трудового колективу лікарні: ОСОБА_5 - лікаря-невропатолога поліклінічного відділення; ОСОБА_4 - лікаря-нарколога поліклінічного відділення; ОСОБА_6 - юрисконсульта (а.с. 88).

Рішенням Дубровицької районної ради Рівненської області від 15.05.2020 №513, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 №1094 "Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров`я", керуючись статтею 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", за погодженням з президією районної ради, Дубровицька районна рада Рівненської області утворила конкурсну комісію для проведення конкурсу на зайняття вакантної посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради у складі 7 осіб. Затверджено персональний склад конкурсної комісії для проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради: ОСОБА_10 - заступник голови районної ради, голова комісії; ОСОБА_11 - начальник організаційного відділу районної ради, секретар комісії; Члени комісії: ОСОБА_8 - лікар-невропатолог гінекологічного відділення комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради, представник трудового колективу; ОСОБА_4 - лікар-нарколог поліклінічного відділення комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради, представник трудового колективу; ОСОБА_6 - юрисконсульт комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради, представник трудового колективу; ОСОБА_12 - голова постійної комісії з правових питань, охорони здоров`я, материнства та дитинства, освіти, культури, соціальної політики, соціального захисту учасників АТО та членів їх сімей, депутатської діяльності, представник органу управління; Таборовець Василь Олександрович - представник Громадської організації "Всеукраїнська люстрація", представник громадського об`єднання з питань захисту інтересів громадян у сфері охорони здоров`я та/або у сфері запобігання корупції і антикорупційної діяльності (а.с. 9-10).

19.05.2020 відбулося засідання конкурсної комісії для проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради, на якому були присутні голова та секретар комісії: ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , а також члени комісії: ОСОБА_5 , ОСОБА_4 , ОСОБА_6 , ОСОБА_12 , ОСОБА_3 , на якому вирішувалося питання про оголошення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради. Визначено дату початку приймання документів для участі у конкурсі - 20.05.2020; кінцевий строк приймання документів для участі у конкурсі - 04.06.2020. Визначено перелік документів, що подаються претендентом для участі в конкурсі. Вимоги до претендента: вища освіта II рівня за ступенем магістра спеціальності галузі знань "Управління та адміністрування" або "Публічне управління та адміністрування" або "Право" або "Соціальні та поведінкові науки" або "Гуманітарні науки" або "Охорона здоров`я" та спеціалізацією "Організація і управління охороною здоров`я". Стаж роботи на керівних посадах не менше 5-х років. Дата проведення конкурсу 09.06.2020 (протокол №1 від 19.05.2020 та додаток до нього, а.с. 8, 21-23).

На засіданні конкурсної комісії від 09.06.2020 об 11:00год. були присутні: ОСОБА_10 (голова), ОСОБА_5 , ОСОБА_4 , ОСОБА_6 (секретар), ОСОБА_12 , ОСОБА_3 та претенденти, на якому вирішувалися питання про розгляд заяви про конфлікт інтересів та самовідвід секретаря конкурсної комісії та обрання секретаря конкурсної комісії; про розгляд заяв претендентів і доданих до них документів та прийняття рішення щодо їх участі в конкурсі на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради.

За наслідком проведеного засідання конкурсною комісією було складено протокол №2, зі змісту якого встановлено, що секретарем конкурсної комісії обрано ОСОБА_6 . Після вивчення документів кандидатів на посаду директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради, до участі у конкурсі були допущені: ОСОБА_2 та ОСОБА_1 . Кандидати ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_14 та ОСОБА_16 не були допущені до участі у конкурсі.

Як встановлено зі змісту протоколу, під час дослідження документів ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 та ОСОБА_16 встановлено, що подані ними документи не відповідають вимогам встановленим п 28 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 №1094 та кваліфікаційним вимогам до претендента (а.с. 16-20).

09.06.2020 об 12:00год. відбулося засідання конкурсної комісії для проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради, на якому були присутні: ОСОБА_10 (голова), ОСОБА_5 , ОСОБА_4 , ОСОБА_6 (секретар), ОСОБА_12 , ОСОБА_3 та претенденти, на якому вирішувались наступні питання: про заслуховування конкурсних пропозицій та проведення співбесід з учасниками конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради; про визначення шляхом голосування однієї кандидатури, яка відповідає встановленим постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 №1094 вимогам - переможця конкурсу; про внесення відповідного подання голові Дубровицької районної ради про призначення переможця конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради.

За результатом проведеного засідання конкурсна комісія прийняла рішення про визнання переможцем конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради ОСОБА_2 ; про внесення голові Дубровицької районної ради подання про призначення переможця конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради ОСОБА_2 (протокол №3, а.с. 25-26).

Позивач, вважаючи такі дії протиправними, звернулася до суду з даним позовом.

Вирішуючи адміністративний спір по суті, суд зазначає наступне.

Правові, організаційні, економічні та соціальні засади охорони здоров`я в Україні визначаються Законом України "Про основи законодавства України про охорону здоров`я" від 19.11.1992 № 2801-XII.

Відповідно до статті 16 вказаного Закону, органи державної влади та органи місцевого самоврядування сприяють розвитку закладів охорони здоров`я усіх форм власності.

Порядок створення, припинення закладів охорони здоров`я, особливості діяльності та класифікація закладів визначаються законом.

Мережа державних і комунальних закладів охорони здоров`я формується з урахуванням планів розвитку госпітальних округів, потреб населення у медичному обслуговуванні, необхідності забезпечення належної якості такого обслуговування, своєчасності, доступності для громадян, ефективного використання матеріальних, трудових і фінансових ресурсів. Існуюча мережа таких закладів не може бути скорочена.

Органи місцевого самоврядування здійснюють планування розвитку мережі закладів охорони здоров`я комунальної форми власності, приймають рішення про створення, припинення, реорганізацію чи перепрофілювання закладів охорони здоров`я самостійно з урахуванням плану розвитку госпітального округу.

Заклад охорони здоров`я провадить свою діяльність на підставі статуту (положення), що затверджується власником закладу (уповноваженим ним органом).

Керівником закладу охорони здоров`я незалежно від форми власності може бути призначено лише особу, яка відповідає єдиним кваліфікаційним вимогам, що встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров`я.

Призначення на посаду та звільнення з посади керівника закладу охорони здоров`я здійснюються відповідно до законодавства.

Керівники державних та комунальних закладів охорони здоров`я призначаються на посаду уповноваженим виконавчим органом управління власника закладу охорони здоров`я на конкурсній основі шляхом укладання з ними контракту на строк від трьох до п`яти років. Порядок проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров`я та порядок укладання контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров`я, а також типова форма такого контракту затверджуються Кабінетом Міністрів України.

Механізм проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров`я визначає Порядок проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров`я, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 №1094 (далі - Порядок №1094).

Відповідно до п.1 Порядку визначено механізм проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров`я.

Згідно з пунктом 3 Порядку №1094, конкурс проводиться з дотриманням принципів: 1) забезпечення рівного доступу; 2) політичної неупередженості; 3) законності; 4) довіри суспільства; 5) недискримінації; 6) прозорості; 7) доброчесності; 8) ефективного і справедливого процесу відбору.

Пунктами 8, 9 та 11 Порядку №1094 передбачено, що для проведення конкурсу рішенням органу управління утворюється конкурсна комісія (постійно діюча або для проведення окремого конкурсу).

Конкурсна комісія утворюється рішенням органу управління не пізніше ніж через 20 днів після оприлюднення рішення про проведення конкурсу.

До складу конкурсної комісії входять у рівній кількості: представники органу управління; представники трудового колективу відповідного закладу, обрані на загальних зборах трудового колективу; представники громадської ради органу управління або особи (за згодою), делеговані громадськими об`єднаннями з питань захисту інтересів громадян у сфері охорони здоров`я та/або у сфері запобігання корупції і антикорупційної діяльності (за умови реєстрації таких громадських об`єднань не менш як за два роки до дати рішення про проведення конкурсу) та погоджені громадською радою при органі управління - по одній особі від кожного громадського об`єднання.

Згідно з пунктом 12 Порядку №1094, у разі відсутності постійно діючої конкурсної комісії оголошення про початок її формування оприлюднюється на офіційному веб-сайті органу управління одночасно з оприлюдненням рішення про проведення конкурсу. Пропозиції щодо кандидатур до складу конкурсної комісії подаються до органу управління протягом 15 днів з моменту оприлюднення оголошення.

Кількість членів конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади керівника комунального закладу охорони здоров`я становить шість - дев`ять осіб (пункт 13 Порядку №1094).

Пунктами 15 та 16 Порядку №1094, формою роботи конкурсної комісії є засідання. Засідання конкурсної комісії є правоможним у разі участі в ньому не менш як двох третин її складу. Персональний склад конкурсної комісії, у тому числі голова та секретар конкурсної комісії, затверджуються рішенням органу управління. Зміни до складу конкурсної комісії вносяться рішенням органу управління.

Відповідно до пункту 18 Порядку №1094, під час виникнення у члена конкурсної комісії обставин, передбачених пунктом 17 цього Порядку, такий член конкурсної комісії зобов`язаний невідкладно самостійно подати органові управління письмову заяву про самовідвід.

У разі виникнення (виявлення) у члена конкурсної комісії обставин, передбачених пунктом 17 цього Порядку, після формування складу конкурсної комісії такий член конкурсної комісії підлягає заміні відповідним суб`єктом подання, який запропонував кандидатуру зазначеного члена конкурсної комісії, не пізніше наступного робочого дня після встановлення (виявлення) зазначених обставин.

Пунктом 20 Порядку №1094 передбачено, що заміна, припинення повноважень члена або членів конкурсної комісії не має наслідком зупинення її роботи (крім випадку, коли конкурсна комісія є неправоможною відповідно до пункту 15 цього Порядку).

Засідання конкурсної комісії проводяться у приміщенні органу управління. Орган управління забезпечує діяльність конкурсної комісії. Рішення конкурсної комісії приймаються шляхом відкритого поіменного голосування. Пропозиція про включення питання до порядку денного може бути поставлена на голосування на вимогу будь-якого члена конкурсної комісії. Рішення конкурсної комісії приймаються більшістю голосів її членів, присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні конкурсної комісії. Рішення оформлюється протоколом не пізніше наступного робочого дня після проведення засідання та підписується усіма присутніми на засіданні членами конкурсної комісії. Кожен член конкурсної комісії має право додати до протоколу окрему думку щодо змісту та обставин засідання конкурсної комісії не пізніше наступного дня після ознайомлення з протоколом. Надана окрема думка до протоколу засідання конкурсної комісії є невід`ємною частиною такого протоколу. Конкурсна комісія оприлюднює на офіційному веб-сайті органу управління інформацію про рішення конкурсної комісії не пізніше наступного робочого дня після підписання протоколу (пункти 21-23 Порядку №1094).

Як встановлено з матеріалів справи, конкурсна комісія для проведення конкурсу на зайняття вакантної посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради утворена рішенням Дубровицької районної ради Рівненської області №513 від 15.05.2020 у складі 7 осіб: три представники органу управління, три представники трудового колективу та один представник громадської організації.

Суд зазначає, що оголошення про формування конкурсної комісії пропозиції щодо кандидатур до складу конкурсної комісії оприлюднені на сайті Дубровицької районної ради Рівненської області.

У зазначений в оголошенні строк до комісії надійшов лист комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради від 12.05.2020, відповідно до якого пропонується включити до складу конкурсної комісії від трудового колективу лікарні трьох осіб.

Суд вважає не обґрунтованим твердження позивача, що представники трудового колективу були обрані до складу конкурсної комісії відповідно до протоколу засідання трудового колективу від 12.03.2020 на конкурс оголошений розпорядженням Голови Дубровицької районної державної адміністрації від 04.03.2020 №54, який в подальшому був скасований, а тому втратили свої повноваження після відміни конкурсу.

З дослідженого судом протоколу засідання трудового колективу від 12.03.2020 комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради встановлено, що на зборах обирали трьох членів трудового колективу з метою формування конкурсної комісії для проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради у зв`язку з наявною вакантною посадою, а не на виконання розпорядження Голови Дубровицької районної державної адміністрації від 04.03.2020 №54.

Скасування Дубровицькою районною державною адміністрацією проведення конкурсу у зв`язку із зміною уповноваженого органу управління майном комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради не є підставою для втрати повноважень членами трудового колективу, обраними на зборах для участі в конкурсній комісії для проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради. Після скасування Дубровицькою районною державною адміністрацією посада директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради залишилася вакантною.

Також суд зазначає, що до Дубровицької районної ради надійшла лише одна пропозиція про включення до конкурсної комісії члена громадської організації, а відповідно до чинного законодавства рада не наділена повноваженнями впливати на громадські організації.

Отже, відповідачем при визначенні персонального складу конкурсної комісії дотримано вимоги пункту 11 Порядку №1094 щодо рівної кількості представників органу управління, трудового колективу та громадськості.

Таким чином, конкурсна комісія приймаючи рішення про оголошення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради діяла в межах повноважень та у спосіб передбачений чинним законодавством.

Враховуючи викладене, позовні вимоги ОСОБА_1 в частині визнання протиправним та скасування рішення Дубровицької районної ради від 15.05.2020 № 513 "Про утворення конкурсної комісії для проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради" та визнання протиправним та скасування рішення конкурсної комісії для проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради від 19.05.2020 (протокол № 1) "Про оголошення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради" до задоволення не підлягають.

Щодо позовних вимог про визнання протиправними та скасування рішення конкурсної комісії про допуск ОСОБА_2 до участі в конкурсі та про визначення ОСОБА_2 переможцем конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради, суд зазначає наступне.

Пунктом 27 Порядку №1094 визначено, що комісія не пізніше ніж протягом трьох днів після формування її складу оприлюднює на офіційному веб-сайті органу управління оголошення про проведення конкурсу.

Згідно з пунктом 28 Порядку №1094, для участі у конкурсі особа подає особисто або надсилає поштою конкурсній комісії у визначений в оголошенні строк такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 1;

3) резюме у довільній формі;

4) автобіографію (у випадках, визначених законодавством);

5) копію (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров`я, а також копію трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;

6) згоду на обробку персональних даних згідно з додатком 2;

7) конкурсну пропозицію обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі;

8) довідку МВС про відсутність судимості;

9) медичні довідки про стан здоров`я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров`я за формами, затвердженими МОЗ;

10) попередження стосовно встановлених Законом України "Про запобігання корупції" вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду, за формою згідно з додатком 3;

11) заяву про відсутність у діях особи конфлікту інтересів згідно із додатком 4;

12) підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 45 Закону України "Про запобігання корупції").

Документи, крім заяви про участь у конкурсі, подаються в запечатаному вигляді.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент.

У пункті 30 Порядку №1094 зазначено, що документи для участі у конкурсі приймаються у строк не менше 14 календарних днів, але не більше 30 календарних днів після дати оприлюднення оголошення та реєструються як вхідна кореспонденція органу управління.

Зміст документів, поданих претендентами, не розголошується до початку засідання комісії, на якому проводиться їх розгляд. Конкурсні пропозиції претендентів не розглядаються на першому засіданні конкурсної комісії і не розголошуються до початку їх заслуховування. Членам конкурсної комісії забороняється виготовляти паперові, електронні (фото) копії конкурсних пропозицій, будь-яким чином розголошувати їх зміст.

Пунктом 31 Порядку №1094 визначено, що за рішенням конкурсної комісії претендент не допускається до участі в конкурсі у разі: неподання ним необхідних документів; його невідповідності встановленим комісією вимогам до претендентів та конкурсних пропозицій; наявності у претендента незнятої або непогашеної в установленому законом порядку судимості, заборони займати відповідні посади або провадити певні види діяльності; наявності судового рішення, яке набрало законної сили, за яким претендент визнаний винним у вчиненні корупційного правопорушення або правопорушення, пов`язаного з корупцією.

Претенденти, допущені до участі в конкурсі, є його учасниками. Про прийняте конкурсною комісією рішення претенденти та учасники повідомляються секретарем конкурсної комісії протягом трьох робочих днів з дня проведення засідання з розгляду документів.

Єдині кваліфікаційні вимоги для керівників закладів охорони здоров`я (головних лікарів, директорів) затверджені наказом Міністерства охорони здоров`я України від 29.03.2002 № 117 "Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників", Випуск 78 "Охорона здоров`я" (зі змінами), який погоджений з Міністерством праці та соціальної політики України.

До розділу "Керівники" Випуску 78 включені: керівники закладів охорони здоров`я; керівники основних підрозділів охорони здоров`я; керівники виробничих підрозділів у побутовому обслуговуванні, діяльність яких проходить у сфері надання медичної допомоги.

Кваліфікаційні вимоги до генерального директора (директора)/начальника (завідувача) закладу охорони здоров`я: до 01 січня 2022 року - вища освіта II рівня за ступенем магістра спеціальності галузі знань "Управління та адміністрування" або "Публічне управління та адміністрування", або "Право", або "Соціальні та поведінкові науки", або "Гуманітарні науки", або "Охорона здоров`я" та спеціалізацією "Організація і управління охороною здоров`я". Стаж роботи на керівних посадах: для закладів національного рівня - не менше 10 років, обласного рівня - 7 років, районного рівня - 5 років.

Таким чином, якщо особа бажає обійняти посаду керівника закладу охорони здоров`я, вона повинна відповідати вищезазначеним вимогам незалежно від форми власності та юридичного статусу закладу.

Проте, ОСОБА_2 на час подання документів для участі у конкурсі не мав спеціалізації за фахом "Організація і управління охороною здоров`я", що підтверджується наказом Національної медичної академії післядипломної освіти імені П.Л. Шупика від 04.06.2020 №2490 "Про зарахування на цикл Кафедра управління охороною здоров`я", згідно з яким ОСОБА_2 зарахований на цикл "Спеціалізація "Організація і управління охороною здоров`я" (а.с.110).

Також відсутність у ОСОБА_2 відповідної спеціалізації підтверджується довідкою Національної медичної академії післядипломної освіти імені П.Л. Шупика від01.06.2020 №12/609-259, листом Національної медичної академії післядипломної освіти імені П.Л. Шупика від 31.08.2020, листом комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради від 17.06.2020 №1248/01-16/20 та листом комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради від 17.06.2020 №1249/01-16/20 (а.с. 24, 64, 87, 111).

Тому ОСОБА_2 не подав для участі у конкурсі документи, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров`я.

Викладена обставина підтверджується відсутністю вказаних документів у пакеті поданому ОСОБА_2 для участі у конкурсі.

Відповідно до пункту 31 Порядку №1094, за рішенням конкурсної комісії претендент не допускається до участі у конкурсі у разі, зокрема, неподання ним необхідних документів.

Таким чином, конкурсна комісія для проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства "Дубровицька центральна районна лікарня" Дубровицької районної ради не мала права допускати ОСОБА_2 до участі у конкурсі у зв`язку із відсутністю у останнього документів, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров`я. Таким чином, рішення про допуск ОСОБА_2 до участі у конкурсі підлягає скасуванню.

Всупереч викладеному ОСОБА_2 не тільки допустили до участі у конкурсі, а й визначили переможцем конкурсу. Тобто, переможцем конкурсу на посаду керівника закладу охорони здоров`я стала особа, яка на момент оголошення його переможцем не мала права займати вказану посаду. Отже, рішення про визначення ОСОБА_2 переможцем конкурсу суперечить закону, що є підставою для його скасування.

Відповідно до частини другої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з частинами 1, 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відтак, враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги ОСОБА_1 підлягаю до часткового задоволення.

Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Частиною третьою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Таким чином, на користь позивача підлягають стягненню судові витрати у вигляді сплаченого судового збору в розмірі 420,40 грн., повна сума якого сплачена відповідно до квитанції №0.0.1752762452.1 від 30.06.2020, оригінал якої знаходиться в матеріалах справи (а.с.7).

Керуючись статтями 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

В И Р І Ш И В :

Позов ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) до Дубровицької районної ради (код ЄДРПОУ 21082321, вулиця Воробинська, 16, місто Дубровиця, Рівненська область, 34100), треті особи без самостійних вимог на стороні відповідача: Комунальне некомерційне підприємство Дубровицька центральна районна лікарня Дубровицької районної ради (код ЄДРПОУ 01999788, вулиця Воробинська, 180, місто Дубровиця, Рівненська область, 34100), ОСОБА_2 ( АДРЕСА_2 ), задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати рішення конкурсної комісії для проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства Дубровицька центральна районна лікарня Дубровицької районної ради від 09.06.2020, оформлене у протоколі №2, щодо допуску ОСОБА_2 до участі в конкурсі на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства Дубровицька центральна районна лікарня Дубровицької районної ради.

Визнати протиправним та скасувати рішення конкурсної комісії для проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства Дубровицька центральна районна лікарня Дубровицької районної ради від 09.06.2020, оформлене у протоколі №3, щодо визнання переможцем конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства Дубровицька центральна районна лікарня Дубровицької районної ради ОСОБА_2 .

У задоволенні вимог про визнання протиправним та скасування рішення Дубровицької районної ради від 15.05.2020 №513 Про утворення конкурсної комісії для проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства Дубровицька центральна районна лікарня Дубровицької районної ради та рішення конкурсної комісії для проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства Дубровицька центральна районна лікарня Дубровицької районної ради від 19.05.2020, оформлене протоколом №1 Про оголошення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства Дубровицька центральна районна лікарня Дубровицької районної ради , - відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень - Дубровицької районної ради на користь ОСОБА_1 судові витрати по сплаті судового збору пропорційно до задоволених позовних вимог, а саме у сумі 420,40 грн.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд.

Повний текст рішення складений 25 вересня 2020 року.

Суддя Н.В. Друзенко

Дата ухвалення рішення22.09.2020
Оприлюднено28.09.2020
Номер документу91778145
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправними та скасування рішень

Судовий реєстр по справі —460/4737/20

Постанова від 22.12.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Постанова від 22.12.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 01.12.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 24.11.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 24.11.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Рішення від 22.09.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Н.В. Друзенко

Рішення від 22.09.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Н.В. Друзенко

Ухвала від 03.09.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Н.В. Друзенко

Ухвала від 07.07.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Н.В. Друзенко

Ухвала від 02.07.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Н.В. Друзенко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні