Ухвала
від 24.09.2020 по справі 686/27555/19
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 686/27555/19

Провадження № 1-кс/686/11757/20

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 вересня 2020 року м. Хмельницький

Слідчий суддя Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Хмельницькому клопотання слідчого другого слідчого відділу (відділу з розслідування злочинів вчинених працівниками правоохоронних органів та у сфері правосуддя) слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому ОСОБА_3 , погоджене з прокурором, про продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні № 62019240000000241 від 28.03.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України,

встановив:

22 вересня 2020 слідчий другого слідчого відділу (відділу з розслідування злочинів вчинених працівниками правоохоронних органів та у сфері правосуддя) слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому ОСОБА_3 звернулася до слідчого судді Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області з клопотанням, погодженим з прокурором Хмельницької обласної прокуратури ОСОБА_4 про продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні № 62019240000000241 від 28.03.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України на 12 місяців.

Хмельницьким РВП Хмельницького ВП ГУНП у Хмельницькій області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 62019240000000241 від 28.03.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 України.

Клопотання обґрунтовано тим, що службові особи ГУ ДФС у Хмельницькій області, зокрема члени комісії, утвореної відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №117 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних з питань зупинення реєстрації», а також наказу ГУ ДФС У Хмельницькій області від 14.03.2018 №9241 «Про затвердження комісії», яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації, протягом 2018-2019 років зловживаючи своїм службовим становищем, діючи в інтересах ДП «Шепетівський ремонтний завод» ДК «Укроборонпром» (код 8396724) та всупереч інтересам служби, не вжили заходів щодо включення вказаного підприємства до переліку ризикових, що надало можливість безпідставного завищення підприємством податкового кредиту з ПДВ та мінімізації сплати до бюджету податку на додану вартість.

Так, протягом 2018 2019 років ДП «Шепетівський ремонтний завод» ДК «Укроборонпром» здійснювало закупівлю різного роду запасних частин та обладнання від суб`єктів господарської діяльності з ознаками фіктивності, зокрема, при здійсненні вибіркового аналізу постачання товарів на ДП«Шепетівський ремонтний завод» ДК «Укроборонпром», а саме товару «Гусенична стрічка 2С1.34.002» (код УКТЗЕД 8708), встановлено наступне.

Постачання товару «Гусенична стрічка 2СІ.34.002» до ДП«Шепетівський ремонтний завод» ДК «Укроборонпром», здійснювалось наступними суб`єктами господарювання: у 2018 році ТОВ «ТВП Спец Деталь» (код 39812348) та у 2019 році ТОВ «Спец Деталь» (код 39292642).

У 2018 році ДП «Шепетівський ремонтний завод» ДК «Укроборонпром» придбало у ТОВ «ТВП Спец-Деталь» 10 комплектів «Гусенична стрічка 2С1.34.002, 5 комплектів по ціні 440,0 тис.грн., 3 комплекти по ціні 354,0 тис. грн., 2 комплекти по ціні 282,0 тис. грн. за один комплект на загальну суму 3,7 млн. грн. (760 тис. гривень ПДВ).

У 2019 році ДП «Шепетівський ремонтний завод» ДК «Укроборонпром» придбало у ТОВ «Спец-Деталь» 11 комплектів «Гусенична стрічка 2С1.34.002» по ціні 354,00 тис. грн. за один комплект на загальну суму 3,9 млн. грн. (780,00 тис. грн. з ПДВ).

При здійсненні аналізу ланцюга постачання вказаного товару встановлено, що на 3 та 4 ланці вказаний товар «Гусенична стрічка 2С1.34.002 придбавався по ціні від 2,7 тис. грн. до 3,5 тис. грн., тобто у 100 разів дешевше ніж вони реалізовуються ДП «Шепетівський ремонтний завод» ДК «Укроборонпром». Також, встановлено, що в третьому та четвертому розривається ланцюг з постачання вказаного товару.

Таким чином, посадові особи ГУ ДФС у Хмельницькій області, які входять до вказаної Комісії, незважаючи на здійснення ДП «Шепетівський ремонтний завод» ДК «Укроборонпром» господарських операцій, які відповідають критеріям ризиковості, зловживаючи своїм службовим становищем, діючи всупереч інтересам служби не вжили заходів щодо включення вказаного підприємства до переліку ризикових платників, що в подальшому надало змогу ДП «Шепетівський ремонтний завод» ДК «Укроборонпром», тим самим сприяти незаконному формуванню податкового кредиту з ПДВ та надало можливість безперешкодного незаконного функціонування ряду підприємств, які здійснюють фіктивне формування формування податковго кредиту..

В ході досудового розслідування проведено ряд слідчих дій з метою встановлення всіх обставин справи, а саме: долучено копії податкових накладних, на підставі яких у період 2018 року суб`єктами господарювання сформовано податковий кредит для ДП «Шепетівський ремонтний завод» ДК «Укроборонпром» ; - в порядку статті 93 КПК України, з метою встановлення задекларованих підприємством сум податкового зобов`язання з ПДВ та податкового кредиту, а також суб`єктів господарювання, за результатами проведення господарських операцій з якими сформовано такий кредит, витребувано та долучено до матеріалів кримінального провадження копії податкових декларацій ДП «Шепетівський ремонтний завод» ДК «Укроборонпром» з податку на додану вартість за 2018 рік; - допитано директора ДП «Шепетівський ремонтний завод» ДК «Укроборонпром» ОСОБА_5 ; - допитано головного бухгалтера ДП«Шепетівський ремонтний завод» ДК «Укроборонпром» ОСОБА_6 ; -допитано начальника управління податкового моніторингу ГУ ДПС у Хмельницькій області ОСОБА_7 ; - допитано заступника начальника ГУДФС у Хмельницькій області ОСОБА_8 , - допитано заступника начальника ГУ ДПС у Хмельницькій області ОСОБА_9 ; - в порядку статті 93 КПК України, долучено копії документів з приводу здійснення службовими особами ГУ ДФС у Хмельницькій області заходів, пов`язаних із відпрацюванням ДП«Шепетівський ремонтний завод» ДК «Укроборонпром», а також проведено інші слідчі та процесуальні дії.

Разом із тим, для забезпечення повного і неупередженого розслідування слідчий вказує на необхідність проведення ряду слідчих та процесуальних дій, зокрема необхідно: з приводу фактів придбання ДП «Шепетівський ремонтний завод» ДК «Укроборонпром» в період 2018 року товарно матеріальних цінностей необхідно допитати службових контрагентів вказаного підприємства; з метою встановлення сум несплачених податків, а відповідно розміру завданої шкоди, вирішити питання щодо ініціювання проведення позапланової документальної перевірки діяльності ДП «Шепетівський ремонтний завод» ДК «Укроборонпром» з питань вимог податкового законодавства за період 2018 року, а у разі неможливості проведення позапланової документальної перевірки, ініціювати проведення дослідження фінансово господарської дільності ДП «Шепетівський ремонтний завод» ДК «Укроборонпром»; в порядку передбаченому кримінально процесуальним законодавством, необхідно долучити первинні бухгалтерські документи про фінансово господарські операції між ДП «Шепетівський ремонтний завод» ДК «Укроборонпром» та контрагентами, з якими у період 2018 року сформовано податковий кредит для вказаного підприємства, а також виконати інші слідчі (розшукові) та процесуальні дії, у яких виникне необхідність.

Підозра по даному кримінальному провадженню жодній особі не повідомлена.

Слідчий в судове засідання не з`явився, подав заяву про проведення розгляду клопотання даного клопотання без його участі.

Дослідивши матеріали клопотання, приходжу до висновку, що воно підлягає задоволенню з наступних підстав.

П. 2 ч. 2 ст. 219 КПК передбачає, що строк досудового розслідування з моменту внесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань до дня повідомлення особі про підозру становить вісімнадцять місяців - у кримінальному провадженні щодо тяжкого або особливо тяжкого злочину.

Згідно із ч. 1 ст. 294 КПК України якщо досудове розслідування злочину до моменту повідомлення особі про підозру неможливо закінчити у строк, зазначений у частині другій статті 219 цього Кодексу, вказаний строк може бути продовжений неодноразово слідчим суддею за клопотанням прокурора або слідчого, погодженого з прокурором, на строк, встановлений пунктами 2 і 3 частини четвертої статті 219 цього Кодексу, зокрема п. 3 ч.4 ст. 219 передбачає продовження строку досудового розслідування на дванадцять місяців щодо тяжкого злочину.

Відповідно до ч. 3 ст. 295-1 КПК України слідчий суддя зобов`язаний розглянути клопотання про продовження строку досудового розслідування протягом трьох днів з дня його одержання, але в будь-якому разі до спливу строку досудового розслідування, за участю слідчого або прокурора, а також підозрюваного та його захисника, у разі розгляду клопотання про продовження строку досудового розслідування після повідомлення особі про підозру.

Слідчим в клопотанні доведено наявність достатніх підстав вважати, що сталася подія кримінального правопорушення, здійснення досудового розслідування у кримінальному провадженні становить складність та що додатковий строк досудового розслідування необхідний для отримання доказів, які можуть бути використані під час судового розгляду, які не могли бути отримані раніше та про які зазначено у клопотанні, слідчі дії, які необхідно виконати мають суттєве значення для кримінального правопорушення

Беручи до уваги, що зазначені слідчим слідчі та процесуальні дії є значимими у даному кримінальному провадженні, а також враховуючи, що вказані дії слідчий не міг вчинити раніше з об`єктивних причин, строк досудового розслідування підлягає продовженню на дванадцять місяців, що є достатнім та обґрунтованим задля вчинення всіх належних процесуальних та слідчих дій.

Клопотання слідчого, яке є обґрунтованим, підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст.110, 219, 294, 295-1 КПК України,

постановив:

Клопотання слідчого другого слідчого відділу (відділу з розслідування злочинів вчинених працівниками правоохоронних органів та у сфері правосуддя) слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому ОСОБА_3 , задовольнити.

Продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні № 62019240000000241 від 28.03.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України на дванадцять місяців.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя Хмельницького

міськрайонного суду ОСОБА_1

СудХмельницький міськрайонний суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення24.09.2020
Оприлюднено10.02.2023
Номер документу91805591
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про продовження строку досудового розслідування

Судовий реєстр по справі —686/27555/19

Ухвала від 24.09.2020

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

Ухвала від 22.10.2019

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Бондарчук В. В.

Ухвала від 09.10.2019

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Бондарчук В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні