ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24 вересня 2020 року м. ПолтаваСправа № 440/3078/20
Полтавський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Алєксєєвої Н.Ю.,
за участю:
секретаря судового засідання - Оніщенко В.В.,
представника відповідача - Орлової М.Є.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна фірма Технограндбуд" до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у Полтавській області про визнання протиправним та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,
В С Т А Н О В И В:
16 червня 2020 року позивач Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна фірма Технограндбуд" звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у Полтавській області про визнання протиправним та скасування рішень Комісії Головного управління ДПС у Полтавській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 31.01.2020 №1448271/42889651, №1448272/42889651, №1448273/42889651, №1448274/42889651, №1448275/42889651, №1448276/42889651, №1448277/42889651, №1448278/42889651, №1448279/42889651, №1448267/42889651, №1448281/42889651, від 25.03.2020 №1498791/42889651, від 30.03.2020 №1504847/42889651, зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкові накладні від 13.11.2019 №164, від 15.11.2019 №165, 16.11.2019 №166, 17.11.2019 №167, від 18.11.2019 №168, від 21.11.2019 №169, від 22.11.2019 №170, від 23.11.2019 №171, від 28.11.2019 №174, від 29.11.2019 №175, від 30.11.2019 №176, від 01.12.2019 №177, від 02.12.2019 №178, що складені ТОВ "Будівельна фірма Технограндбуд" в Єдиному реєстрі податкових накладних, датою їх фактичного подання.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що спірні рішення є протиправними та підлягають скасуванню, а податкові накладні підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, оскільки ТОВ "Діорит" на виконання умов договору про надання послуг №31/05-19 від 31.05.2019 надано транспортні послуги по перевезенню матеріалів (вантажу), у зв`язку з чим у позивача виник обов`язок виписати податкові накладні та зареєструвати їх в ЄРПН. Вказує, що позивачем надано контролюючому органу відповідні пояснення і підтверджуючі документи, достатні для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкових накладних, однак, оскаржуваними рішеннями позивачу відмовлено в реєстрації таких податкових накладних.
Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 22 червня 2020 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження, призначено підготовче судове засідання.
Ухвалою від 05.08.2020 закрито підготовче провадження у справі, призначено справу до судового розгляду по суті.
Представник позивача в судове засідання не з`явився, надав до суду заяву про розгляд справи в порядку письмового провадження без його участі.
Представник відповідача в судовому засіданні заперечував проти позову, просив відмовити у його задоволенні, посилаючись на те, що в ході опрацювання документів, поданих ТОВ "Будівельна фірма Технограндбуд", встановлено, що платником надано до кожної податкової накладної акт виконаних робіт та лише одну товарно-транспортну накладну, до якої не доданий документ, що засвідчує кількість здійснених за день маршрутів (подорожній лист), що не дає змоги зробити висновок про реальність здійснення господарської операції. До податкової накладної № 178 від 02.12.2019 встановлено, що платником не надано платіжні документи або банківську виписку з особового рахунку про оплату транспортних послуг; до податкової накладної № 177 від 01.12.2019 року щодо надання транспортних послуг по перевезенню щебня для ТОВ Діорит платником порушено п. 5 Порядку № 520, а саме: не надано розрахункових документів та/або виписок банку з особових рахунків щодо здійсненої оплати між ТОВ БФ Технграндбуд та ФОП ОСОБА_1 . Крім того повідомив, що Комісією ГУ ДФС у Полтавській області 25.07.2019 року було прийнято рішення про включення ТОВ БФ Техноградбуд до переліку ризикових платників податків за критерієм ризиковості наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником . Підставою для включення стали дані Єдиного реєстру податкових накладних, відповідно до яких, підприємством придбано вживане взуття та одяг в значних обсягах, реалізація якого не здійснювалась. В інформаційних базах ДФС відсутні відомості про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням, або через які провадиться діяльність та інформація про оренду ТОВ БФ Техноградбуд складських приміщень для зберігання товарних запасів. Зазначена податкова інформація щодо ТОВ БФ Техноградбуд , вказувала на формування сумнівного податкового кредиту з метою ухилення від оподаткування. Платник відповідав на момент внесення критерію ризиковості визначеного п. 1.6 Критеріїв ризиковості платника податку. На поточну дату інформацію щодо ризиковості - платника не спростовано.
Заслухавши представника відповідача, вивчивши та дослідивши матеріали справи, повно та всебічно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
ТОВ "БФ "Технограндбуд" (код ЄДРПОУ 42889651) зареєстровано як юридична особа 15 березня 2019 року, номер запису 1 074 102 0000 084113 та є платником податку на додану вартість.
Позивачем ТОВ "БФ "Технограндбуд" складено та подано на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних:
- 21.11.2020 податкову накладну №164 від 13.11.2020 на транспортні послуги по перевезенню щебню кількістю (об`ємом, обсягом) 138,72 т на загальну суму 2663,42 грн., в тому числі, ПДВ - 532,684 грн. /а.с. 121-123 т. 1/;
- 21.11.2020 податкову накладну №165 від 15.11.2020 на транспортні послуги по перевезенню щебню кількістю (об`ємом, обсягом) 503,56 т на загальну суму 9668,35 грн., в тому числі, ПДВ - 1933,67 грн. /а.с. 142-144 т. 1/;
- 21.11.2020 податкову накладну №166 від 16.11.2020 на транспортні послуги по перевезенню щебню кількістю (об`ємом, обсягом) 141,74 т на загальну суму 2721,41 грн., в тому числі, ПДВ - 544,282 грн. /а.с. 163-165 т. 1/;
- 26.11.2020 податкову накладну №167 від 17.11.2020 на транспортні послуги по перевезенню щебню кількістю (об`ємом, обсягом) 210,9 т на загальну суму 4049,28 грн., в тому числі, ПДВ - 809,856 грн. /а.с. 184-186 т. 1/;
- 26.11.2020 податкову накладну №168 від 18.11.2020 на транспортні послуги по перевезенню щебню кількістю (об`ємом, обсягом) 117,78 т на загальну суму 2261,38 грн., в тому числі, ПДВ - 452,276 грн. /а.с. 205-207 т. 1/;
- 26.11.2020 податкову накладну №169 від 21.11.2020 на транспортні послуги по перевезенню щебню кількістю (об`ємом, обсягом) 200,7 т на загальну суму 3853,44 грн., в тому числі, ПДВ - 770,688 грн. /а.с. 226-228 т. 1/;
- 26.11.2020 податкову накладну №170 від 22.11.2020 на транспортні послуги по перевезенню щебню кількістю (об`ємом, обсягом) 203,08 т на загальну суму 3899,14 грн., в тому числі, ПДВ - 779,828 грн. /а.с. 247-249 т. 1/;
- 28.11.2020 податкову накладну №171 від 23.11.2020 на транспортні послуги по перевезенню щебню кількістю (об`ємом, обсягом) 242,8 т на загальну суму 4661,76 грн., в тому числі, ПДВ - 932,352 грн. /а.с. 18-20 т. 2/;
- 06.12.2020 податкову накладну №174 від 28.11.2020 на транспортні послуги по перевезенню щебню кількістю (об`ємом, обсягом) 416,36 т на загальну суму 7994,11 грн., в тому числі, ПДВ - 1598,822 грн. /а.с. 39-41 т. 2/;
- 06.12.2020 податкову накладну №175 від 29.11.2020 на транспортні послуги по перевезенню щебню кількістю (об`ємом, обсягом) 325,06 т на загальну суму 6241,15 грн., в тому числі, ПДВ - 1248,23 грн. /а.с. 60-62 т. 2/;
- 06.12.2020 податкову накладну №176 від 30.11.2020 на транспортні послуги по перевезенню щебню кількістю (об`ємом, обсягом) 25,56 т на загальну суму 490,75 грн., в тому числі, ПДВ - 98,15 грн. /а.с. 81-83 т. 2/;
- 11.12.2020 податкову накладну №177 від 01.12.2020 на транспортні послуги по перевезенню щебню кількістю (об`ємом, обсягом) 288,3 т на загальну суму 5535,36 грн., в тому числі, ПДВ - 1107,072 грн. /а.с. 102-104 т. 2/;
- 20.12.2020 податкову накладну №178 від 02.12.2020 на транспортні послуги по перевезенню щебню кількістю (об`ємом, обсягом) 136,1 т на загальну суму 2613,12 грн., в тому числі, ПДВ - 522,624 грн. /а.с. 122-124 т. 2/.
За результатами розгляду податкових накладних від 13.11.2019 №164, від 15.11.2019 №165, 16.11.2019 №166, 17.11.2019 №167, від 18.11.2019 №168, від 21.11.2019 №169, від 22.11.2019 №170 контролюючий орган через Автоматизовану систему "Єдине вікно подання електронних документів" ДПС України, версія 2.3.4.27 направив ТОВ "БФ "Технограндбуд" квитанції, у яких зазначено, що документ прийнято, реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 49.41 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам пп. 2.1 п. 2 "Критерії ризиковості здійснення операцій". ПН/РК відповідає вимогам пп. 1.6 п. 1 "Критеріїв ризиковості платника податку". Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
За результатами розгляду податкових накладних від 23.11.2019 №171, від 28.11.2019 №174, від 29.11.2019 №175, від 30.11.2019 №176, від 01.12.2019 №177, від 02.12.2019 №178 контролюючий орган через Автоматизовану систему "Єдине вікно подання електронних документів" ДПС України, версія 2.3.4.27 направив ТОВ "БФ "Технограндбуд" квитанції, у яких зазначено, що документ прийнято, реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп. 1.6 п. 1 "Критеріїв ризиковості платника податку". Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
ТОВ "БФ "Технограндбуд" направлено контролюючому органу повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено з поясненнями. До вказаних повідомлень позивачем надано додатки /т. 1 а.с.124-139, 145-160, 166-181, 187-202, 208-213, 229-244, 250, т.2 а.с. 1-15, 21-36, 42-57, 63-78, 84-98, 105-119, 125-160/.
31.01.2020 комісією ГУ ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення /т. 1 а.с. 140, 161, 182, 203, 224, 245, т. 2 а.с. 16, 37, 58, 79, 100/:
- №1448276/42889651 про відмову у реєстрації податкової накладної від 13.11.2019 №164;
- №1448277/42889651 про відмову у реєстрації податкової накладної від 15.11.2019 №165;
- №1448267/42889651 про відмову у реєстрації податкової накладної від 16.11.2019 №166;
- №1448278/42889651 про відмову у реєстрації податкової накладної від 17.11.2019 №167;
- №1448272/42889651 про відмову у реєстрації податкової накладної від 18.11.2019 №168;
- №1448274/42889651 про відмову у реєстрації податкової накладної від 21.11.2019 №169;
- №1448275/42889651 про відмову у реєстрації податкової накладної від 22.11.2019 №170;
- №1448271/42889651 про відмову у реєстрації податкової накладної від 23.11.2019 №171;
- №1448279/42889651 про відмову у реєстрації податкової накладної від 28.11.2019 №174;
- №1448281/42889651 про відмову у реєстрації податкової накладної від 29.11.2019 №175;
- №1448273/42889651 про відмову у реєстрації податкової накладної від 30.11.2019 №176.
За змістом вказаних рішень підставою для відмови в реєстрації податкових накладних зазначено про ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактур/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності первинних типових форм та галузевої специфіки, накладних. Додаткова інформація: до товарно-транспортних накладних не надано документ, що засвідчує кількість здійснених за день маршрутів (подорожній лист), що не дає змоги зробити висновок про реальність здійснення господарської операції.
25.03.2020 комісією ГУ ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення /т. 2 а.с. 120-121/ №1498791/42889651 про відмову у реєстрації податкової накладної від 01.12.2019 №177.
За змістом вказаного рішення підставою для відмови в реєстрації податкової накладної зазначено про ненадання платником податку копій документів: розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків. Додаткова інформація: не надано платіжні доручення/банківську виписку з особового рахунку за придбані транспортні послуги у ФОП ОСОБА_1
30.03.2020 комісією ГУ ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення /т. 2 а.с. 159-160/ №1504847/42889651 про відмову у реєстрації податкової накладної від 02.12.2019 №178.
За змістом вказаного рішення підставою для відмови в реєстрації податкової накладної зазначено про ненадання платником податку копій документів: розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків. Додаткова інформація: не надано платіжні документи або банківську виписку з особового рахунку про оплату транспортних послуг.
Позивач не погодився з рішеннями комісії ГУ ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 31.01.2020 №1448271/42889651, №1448272/42889651, №1448273/42889651, №1448274/42889651, №1448275/42889651, №1448276/42889651, №1448277/42889651, №1448278/42889651, №1448279/42889651, №1448267/42889651, №1448281/42889651, від 25.03.2020 №1498791/42889651, від 30.03.2020 №1504847/42889651, у зв`язку з чим звернувся до суду з даним позовом.
Надаючи правову оцінку оскаржуваним рішенням комісії ГУ ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, суд дійшов наступних висновків.
Згідно з п.п. "а" п. 185.1 ст. 185 Податкового кодексу України (в редакції на час виникнення спірних правовідносин) об`єктом оподаткування є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю.
Відповідно до п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку на реалізацію суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, збору на обов`язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв`язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб`єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів) (пункт 188.1 статті 188 ПК України).
Пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" №1246 від 29.12.2010 (надалі Порядок №1246) визначено, що податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Відповідно до пункту 12 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Положеннями пункту 13, 14 Порядку №1246 встановлено, що за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.
Пунктом 201.16 статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Механізм зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначено Порядком зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 117 (в редакції на час виникнення спірних правовідносин) (надалі - Порядок №117).
Згідно з пунктом 3 Порядку № 117 податкові накладні / розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику), що подаються на реєстрацію в Реєстрі до проведення моніторингу, за результатами якого можливе зупинення їх реєстрації, перевіряються відповідно до таких ознак:
1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування;
2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування (крім розрахунків коригування, поданих на реєстрацію у місяці, іншому ніж місяць, в якому вони складені), зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної / розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень за умови, що обсяг постачання товарів/послуг, зазначений в них у поточному місяці за операціями з одним отримувачем - платником податку, не перевищує 50 тис. гривень, сума податку на додану вартість (крім суми податку на додану вартість, сплаченої під час ввезення товарів на митну територію України), сплачена у попередньому місяці, становить більше 20 тис. гривень, та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку;
3) одночасно виконуються такі умови:
загальна сума податку на додану вартість (крім суми податку на додану вартість, сплаченої під час ввезення товарів на митну територію України), сплачена за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування, платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну/ розрахунок коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 400 тис. гривень;
одночасно значення показників D та P, розрахованих у цьому підпункті, мають такі розміри: D >0,05, P
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.09.2020 |
Оприлюднено | 30.09.2020 |
Номер документу | 91844311 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
Н.Ю. Алєксєєва
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні