ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
30 вересня 2020 року Справа № 160/11985/20 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого суддіОзерянської С.І. за участі секретаря судового засіданняЗакопай А.Р. за участі: представника позивача представника відповідача Шпакової О.С. Абрамова С.Г., Чумака С.І. розглянувши за правилами загального позовного провадження у відкритому судовому засіданні у місті Дніпрі адміністративну справу за позовом Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області до Новомосковської міської територіальної виборчої комісії Новомосковського району Дніпропетровської області про визнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання вчинити певні дії -
ВСТАНОВИВ:
До Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов позов Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області до Новомосковської міської територіальної виборчої комісії Новомосковського району Дніпропетровської області з вимогами: визнати протиправним та скасувати рішення Про відмову в реєстрації кандидатів у депутати Новомосковської міської ради Новомосковського району Дніпропетровської області, включених до списків Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області , яке було оформлено у вигляді постанови Новомосковської міської територіальної виборчої комісії Новомосковського району Дніпропетровської області від 26 вересня 2020 року №29; зобов`язати Новомосковську міську територіальну виборчу комісію Новомосковського району Дніпропетровської області розглянути повторно заяву Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області від 22 вересня 2020 року про реєстрацію кандидатів у депутати Новомосковської міської ради Новомосковського району Дніпропетровської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати від Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області; зобов`язати Новомосковську міську територіальну виборчу комісію Новомосковського району Дніпропетровської області врахувати зауваження викладені у рішенні суду при повторному розгляді заяви.
Обґрунтовуючи позовні вимоги Політична партія посилалась на протиправність оскаржуваної постанови, якою відмовлено у реєстрації кандидатів у депутати, включених до виборчих списків Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області. За позицією позивача, приймаючи таке рішення виборча комісія діяла не у спосіб, передбачений законодавством України, ураховуючи те, що виявлені недоліки у поданих Політичною партією документах не становили перешкоду для розуміння змісту викладених відомостей. Окремо зазначив, що відповідач можливість виправити виявлені недоліки, як це передбачено частиною 3 статті 230 Виборчого кодексу України, не надав, тим самим порушив право осіб, висунутих позивачем, бути кандидатами у депутати Новомосковської міської ради.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 29.09.2020 року відкрито провадження у справі за правилами статті 273 Кодексу адміністративного судочинства України, призначено судове засідання на 30.09.2020 о 11 годині 30 хвилин. 30.09.2020 закрито підготовче провадження та розпочато розгляд справи по суті.
Відповідач позов не визнав та заперечуючи проти його задоволення у відзиві на позовну заяву вказав, що приймаючи оскаржену постанову діяв у спосіб, передбачений законодавством України. В обґрунтування відзиву зазначено, що на засіданні комісії здійснено розгляд питання про реєстрацію кандидатами у депутати Новомосковської міської ради кандидатів у депутати, включених до виборчих списків Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області, та за результатами поданих документів було виявлено порушення вимог виборчого процесу, а саме відсутність документів зазначених у пунктах 1-5 частини 1 статті 222 Виборчого кодексу України. За позицією відповідача, вказані обставини є належною та самостійною підставою для відмови у реєстрації кандидатів у депутати, включених до виборчих списків Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області. Також зазначив, що на засіданні комісії здійснено розгляд питання про надання Політичній партії можливості усунути виявлені недоліки, утім зазначене рішення не підтримано більшістю голосів членів виборчої комісії.
У судовому засіданні 30.09.2020 року представники сторін підтримали правові позиції і надали суду пояснення аналогічні тим, що викладені у заявах по суті.
Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши письмові докази, долучені до матеріалів справи, проаналізувавши відповідні норми чинного на момент виникнення спірних правовідносин законодавства, суд зазначає наступне.
Постановою Верховної Ради України "Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році" №795-ІХ від 15.07.2020 призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів на неділю 25.10.2020.
Постановою Центральної виборчої комісії "Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25.10.2020" №160 від 08.08.2020 призначено на неділю, 25.10.2020 року, перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів.
Постановою Центральної виборчої комісії "Про утворення та формування складу обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), місцевих (крім міст в Автономній Республіці Крим), районних у місті Києві територіальних виборчих комісій" від 10.08.2020 року №172 утворено та сформовано склад обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), міських (крім міст в Автономній Республіці Крим), районах у місті Києві територіальних виборчих комісій, у тому числі у межах Дніпропетровської області, серед яких Новомосковська міська територіальна виборча комісія Новомосковського району Дніпропетровської області.
22.09.2020 року до виборчої комісії представником позивача подано заяву про реєстрацію кандидатів у депутати Новомосковської міської ради, що були включені до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати від Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області, сформовані та затверджені на зборах Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області, що відбулись 22.09.2020 року.
До заяви було надано: рішення зборів Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області про висування кандидатів у депутати Новомосковської міської ради Новомосковського району Дніпропетровської області; єдиний виборчий список кандидатів у депутати від Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області; територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області; заяви осіб, включених до виборчих списків кандидатів у депутати від Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області, про згоду балотуватися кандидатами в депутати від Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області; автобіографії осіб, включених до виборчих списків кандидатів у депутати від Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області; заяви про наявність (відсутність) заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини кожного кандидата в депутати; документ про внесення грошової застави; фотографії осіб, включених до виборчих списків кандидатів у депутати від Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області; копії першої та другої сторінок паспорту громадянина України у вигляді паспортної книжечки або копії лицьового та зворотного боків паспорта громадянина України у вигляді картки кожного кандидата в депутати; передвиборча програма Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області; заява про реєстрацію представника Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області у територіальній виборчій комісії з правом дорадчого голосу разом з копією паспорта громадянина України запропонованої особи; копія рішення зборів Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області про затвердження кандидатури представника Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області у територіальній виборчій комісії з правом дорадчого голосу.
26.09.2020 року о 20 год. 01 хв. Новомосковською міською територіальною виборчою комісією Новомосковського району Дніпропетровської області прийнято постанову №29 про відмову в реєстрації кандидатів у депутати Новомосковської міської ради Новомосковського району Дніпропетровської області, включених до виборчих списків Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області .
Підставою для відмови в реєстрації кандидатів у депутати Новомосковської міської ради Новомосковського району Дніпропетровської області, включених до виборчих списків Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області, відповідач зазначив наступне. Так, під час перевірки поданих документів вимогам Виборчого кодексу України було виявлено, що єдиний та територіальні виборчі списки додаються до відповідного рішення зборів, конференції політичної партії та є його невід`ємними додатками, а у поданому пакеті документів Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області міститься єдиний та 4 територіальні виборчі списки, які затверджені рішеннями №№ 5,6, 7, 8, 9 відповідно, однак такі рішення зборів Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області від 22.09.2020 року за №№5, 6, 7, 8, 9, в порушення вимог статей 219 та 222 Виборчого кодексу України не подані на розгляд комісії. В той же час, подано рішення зборів Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області від 22 вересня 2020 року без номеру, яким затверджено єдиний та територіальні виборчі списки, однак самі списки, які є додатками до рішення без номеру на розгляд комісії не подано. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 230 Виборчого кодексу України, за відсутності необхідних документів, комісією прийнято постанову про відмову в реєстрації кандидатів у депутати, включених до виборчих списків Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області.
Вважаючи постанову про відмову в реєстрації кандидатів у депутати, включених до виборчих списків Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області протиправною, позивач звернувся з даним позовом до адміністративного суду.
Правовідносини, що виникли між сторонами врегульовано нормами Виборчого кодексу України.
Згідно статті 38 Конституції України громадяни мають право брати участь в управлінні державними справами, вільно обирати і бути обраними до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Відповідно статті 20 Виборчого кодексу України, виборчий процес - це здійснення протягом встановленого цим Кодексом періоду часу суб`єктами, визначеними статтею 22 цього Кодексу, виборчих процедур, пов`язаних із підготовкою і проведенням відповідних виборів, встановленням та офіційним оголошенням (офіційним оприлюдненням) їх результатів.
Згідно статті 196 Виборчого кодексу України, виборчий процес місцевих виборів включає такі етапи: 1) утворення виборчих округів; 2) утворення дільничних виборчих комісій; 3) складання списків виборців, їх перевірка та уточнення; 4) висування та реєстрація кандидатів; 5) проведення передвиборної агітації; 6) голосування у день виборів; 7) підрахунок голосів виборців, установлення підсумків голосування і результатів місцевих виборів.
Статтею 219 цього Кодексу передбачено, що висування кандидатів у депутати організацією партії, формування та затвердження єдиного та територіальних виборчих списків здійснюються на її зборах, конференції організації партії у порядку, встановленому статутом партії та цим Кодексом.
Рішення зборів, конференції організації партії про висування кандидатів у депутати від партії приймається шляхом затвердження єдиного виборчого списку та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати, віднесених організацією партії до відповідних територіальних виборчих округів, які додаються до такого рішення і є його невід`ємною частиною. Рішення зборів, конференції організації партії про висування кандидатів у депутати підписується керівником організації партії і скріплюється печаткою цієї місцевої організації партії або печаткою організації партії вищого рівня, а також погоджується центральним керівним органом партії, що засвідчується печаткою партії.
Згідно із частинами 1 та 2 статті 227 Виборчого кодексу України, кандидати у депутати, включені організацією партії до єдиного та територіальних виборчих списків, реєструються територіальною виборчою комісією Автономної Республіки Крим, відповідною територіальною обласною, районною, міською, районною у місті, сільською, селищною виборчою комісією за умови подання комісії документів, передбачених статтею 222 цього Кодексу.
Виключний перелік підстав для відмови в реєстрації всіх кандидатів у депутати, включених до виборчих списків місцевих організацій політичних партій або до переліку кандидатів у депутати в багатомандатних виборчих округах на відповідних місцевих виборах визначений статтею 230 вказаного Кодексу.
Так, відповідно до приписів статті 230 Виборчого кодексу України, територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації всіх кандидатів у депутати, включених до виборчих списків місцевих організацій політичних партій або до переліку кандидатів у депутати в багатомандатних виборчих округах на відповідних місцевих виборах, у разі:
1) порушення встановленого цим Кодексом порядку висування кандидатів, у тому числі перевищення встановленої цим Кодексом кількості кандидатів у депутати у єдиному виборчому списку та територіальному виборчому списку організації партії на виборах депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше), кандидатів у депутати в кожному багатомандатному окрузі на виборах депутатів сільських, селищних, міських рад (територіальних громад з кількістю виборців до 10 тисяч), які можуть бути висунуті організаціями партій;
2) відсутності хоча б одного з документів, зазначених у пунктах 1-5 частини першої статті 222, пунктах 1, 2, 4 частини першої статті 223 цього Кодексу, невідповідності таких документів вимогам цього Кодексу (в тому числі щодо розміру грошової застави);
3) встановлення нею наявності у передвиборній програмі організації партії положень, спрямованих на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров`я населення;
4) висування кандидатів у депутати від організації партії, яка здійснює пропаганду комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів, їхньої символіки та щодо якої в установленому Кабінетом Міністрів України порядку прийнято рішення про невідповідність її діяльності, найменування та/або символіки вимогам Закону України "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки".
При цьому, вказаною статтею також визначено, що помилки і неточності, виявлені в поданих на реєстрацію документах, якщо їх наявність не є перешкодою для розуміння змісту викладених відомостей, не є підставою для відмови в реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови.
У разі відсутності в поданих на реєстрацію документах інформації, яка обов`язково повинна бути зазначена відповідно до вимог цього Кодексу, про це невідкладно повідомляється відповідний суб`єкт подання документів.
Виявлені недоліки у поданих документах можуть бути усунуті шляхом подання не пізніше наступного дня після отримання зазначеного повідомлення уточнених або інших документів для реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови.
Якщо уточнені або інші документи не надійшли у цей строк, відповідні документи вважаються відсутніми.
При цьому, згідно із приписами статті 63 Виборчого кодексу України рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, можуть бути оскаржені до суду або до виборчої комісії. Суб`єкт виборчого процесу може оскаржити рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, до суду у порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України.
В даному випадку, в судовому засіданні було встановлено, що підставою для прийняття оскаржуваного рішення слугували висновки виборчої комісії про порушення позивачем приписів пункту 2 частини 1 статті 230 Виборчого кодексу України, а саме відсутність рішень зборів №№5-9 про затвердження списків, та ненадання списків, які є додатками до рішення від 22.09.2020 року без номеру.
Позивачем в позовній заяві та представником позивача в судовому засіданні було зазначено, що номера №№ 5, 6, 7, 8 та 9 відносяться до нумерації самих додатків, а не рішень, якими такі списки затверджено, що в даному випадку мало місце стилістичні помилки при оформленні наданих списків.
Вирішуючи питання наявності підстав для відмови в реєстрації списків кандидатів у депутати від Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області, суд враховує наступне.
Так, вичерпний перелік документів, за умови отримання яких комісія реєструє кандидатів у депутати, включених до єдиного та територіальних виборчих списків організації партії встановлений частиною 1 статті 222 Виборчого кодексу України.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 222 Виборчого кодексу України, до такого переліку обов`язкових документів відноситься рішення зборів, конференції організації партії про висування кандидатів у депутати від організації партії, передбаченого частиною десятою статті 219 цього Кодексу, підписаного керівником місцевої організації партії та засвідчене печаткою місцевої організації партії або відповідної організації партії вищого рівня, а також погоджене центральним керівним органом партії, що засвідчується печаткою цієї партії (із зазначенням найменування центрального керівного органу партії, номера та дати прийняття відповідного рішення, яке не додається).
В судовому засіданні було досліджено рішення зборів Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області від 22 вересня 2020 року без номеру про висування кандидатів у депутати Новомосковської міської ради Новомосковського району Дніпропетровської області.
Даним рішенням відповідно до статей 217-219 Виборчого кодексу України було висунуто кандидатами в депутати Новомосковської міської ради Новомосковського району Дніпропетровської області та затверджено єдиний та територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, що додаються.
Рішення зборів Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області від 22 вересня 2020 року без номеру про висування кандидатів у депутати Новомосковської міської ради Новомосковського району Дніпропетровської області підписано головою Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області ОСОБА_1 та скріплене печаткою Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області.
Дане рішення також погоджене рішенням Політичної ради Партії Зелених України від 22.09.2020 року №1 та скріплене печаткою Політичної ради Партії Зелених України.
Враховуючи зазначене, суд приходить до висновку, що позивачем, при оформленні даного рішення, були дотримані вимоги встановлені статтею 219 та пунктом 2 частини 1 статті 222 Виборчого кодексу України.
Окрім того, в даному рішенні зазначено, що ним затверджуються єдиний та територіальні списки кандидатів у депутати від Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області, що додаються.
Судом також були досліджені єдиний та чотири територіальні списки кандидатів у депутати від Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області, що були надані до Новомосковської міської територіальної виборчої комісії Новомосковського району Дніпропетровської області .
Дані виборчі списки були підписані головою Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області ОСОБА_2 та скріплені печаткою Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області. В верхньому правому кутку наданих списків міститься напис, що такі списки є додатками до рішення зборів Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області за №№ 5, 6, 7, 8 та 9 відповідно.
Саме таке зазначення стало підставою для висновку відповідача щодо наявності рішень зборів Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області за №№ 5, 6, 7, 8 та 9, якими затверджено відповідні списки та які не були подані на розгляд комісії, що і стало підставою для відмови в реєстрації кандидатів та прийнятті оскаржуваної постанови.
Суд не погоджується з такою позицією відповідача з наступних підстав.
Так, пункт 2 частини 1 статті 230 Виборчого кодексу України, надає право територіальним виборчим комісіям відмовляти в реєстрації всіх кандидатів у депутати, включених до виборчих списків місцевих організацій політичних партій у разі відсутності хоча б одного з документів, зазначених у пунктах 1-5 частини першої статті 222, пунктах 1, 2, 4 частини першої статті 223 цього Кодексу, невідповідності таких документів вимогам цього Кодексу.
В свою чергу, в судовому засіданні було встановлено, що позивачем були надані всі документи, необхідність надання яких передбачена статтею 222 Виборчого кодексу України, зокрема і рішення зборів про висування кандидатів у депутати та єдиного виборчого списку та всіх територіальних виборчих списків кандидатів у депутати.
Як рішення зборів про висування кандидатів у депутати так і єдиний виборчий список та територіальні виборчі списки кандидатів у депутати були оформлені належним чином, мали підписи та печатки. Надані документи надавали можливість та не були перешкодою для розуміння змісту викладених відомостей.
В свою чергу, відмова в реєстрації кандидатів у депутати на підставі пункту 2 частини 1 статті 230 Виборчого кодексу України є наслідком саме неподання таких документів, що в даному випадку судом встановлено не було.
При цьому, встановлені недоліки в оформленні наданих документів не можуть бути підставою для відмови в реєстрації кандидатів, оскільки вони є такими, що не перешкоджають встановленню змісту викладених відомостей.
Окрім того, положеннями статті 230 Виборчого кодексу України, прямо встановлено, що помилки і неточності, виявлені в поданих на реєстрацію документах, якщо їх наявність не є перешкодою для розуміння змісту викладених відомостей, не є підставою для відмови в реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови.
Відповідач, в даному випадку не був позбавлений можливості повідомити суб`єкта подання документів про виявлені обставини та надати строк на усунення встановлених недоліків, що ним зроблено не було.
Враховуючи зазначене, приймаючи до уваги, що інших недоліків в наданих позивачем до територіальної виборчої комісії документах нею встановлено не було, суд приходить до висновку, що Новомосковською міською територіальною виборчою комісією Новомосковського району Дніпропетровської області було протиправно відмовлено в реєстрації кандидатів у депутати Новомосковської міської ради Новомосковського району Дніпропетровської області, включених до виборчих списків Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області.
Таким чином, суд вважає, що приймаючи оскаржувану постанову виборчою комісією не дотримано принципу пропорційності, закріпленому у статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, зокрема: з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення, у зв`язку з чим така постанова є протиправною та такою, що підлягає скасуванню.
Вирішуючи питання способу захисту порушеного права суд враховує вимоги статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України, відповідно якої суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Визначаючись із найбільш ефективним способом відновлення порушеного права позивача суд ураховує правову позицію Верхового Суду, викладену у постанові від 29.06.2019 року у справі № 855/161/19 та вважає за необхідне зобов`язати відповідача зареєструвати кандидатів у депутати Новомосковської міської ради Новомосковського району Дніпропетровської області, включених до єдиного та територіального виборчих списків кандидатів у депутати Новомосковської міської ради Новомосковського району Дніпропетровської області від Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області враховуючи обставини закінчення реєстрації кандидатів у депутати сільських, селищних, міських рад.
Враховуючи зазначене, позов підлягає частковому задоволенню.
Відповідно частини 1, 3 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.
Отже, зважаючи на те, що судом прийнято рішення про часткове задоволення позову, то з урахуванням правил розподілу судових витрат, з відповідача належить стягнути судовий збір у розмірі 2102,00 грн., пропорційно задоволених позовних вимог.
Керуючись ст. 241-246, 273, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд-
ВИРІШИВ:
Позовну заяву Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області (51200, м. Новомосковськ, вул. Гетьманська, буд. 53, ЄДРПОУ 37259472) до Новомосковської міської територіальної виборчої комісії Новомосковського району Дніпропетровської області (51200, м. Новомосковськ, вул. Гетьманська, буд. 14, Код 43770440) про визнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити частково.
Визнати протиправною та скасувати постанову Новомосковської міської територіальної виборчої комісії Новомосковського району Дніпропетровської області від 26 вересня 2020 року №29.
Зобов`язати Новомосковську міську територіальну виборчу комісію Новомосковського району Дніпропетровської області зареєструвати кандидатів у депутати Новомосковської міської ради Новомосковського району Дніпропетровської області, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати Новомосковської міської ради Новомосковського району Дніпропетровської області від Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області .
В іншій частині позовних вимог - відмовити.
Стягнути на користь Новомосковської міської організації Партії Зелених України Дніпропетровської області за рахунок бюджетних асигнувань Новомосковської міської територіальної виборчої комісії Новомосковського району Дніпропетровської області витрати зі сплати судового збору у розмірі 2102 грн.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двох днів з дня його проголошення.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються у відповідності до пункту 15.5 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя С.І. Озерянська
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.09.2020 |
Оприлюднено | 30.09.2020 |
Номер документу | 91875033 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Озерянська Світлана Іванівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Озерянська Світлана Іванівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Озерянська Світлана Іванівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні