Ухвала
від 28.09.2020 по справі 759/16233/20
СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. КИЄВА

пр. № 1-кс/759/4910/20

ун. № 759/16233/20

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 вересня 2020 року Святошинський районний суд м. Києва в складі:

головуючого слідчого судді - ОСОБА_1

при секретарі - ОСОБА_2

розглянувши клопотання старшого слідчого СУ ГУ НП в Київській області ОСОБА_3 погоджене прокурором відділу прокуратури Київської області ОСОБА_4 про надання тимчасового доступу до речей та документів у кримінальному провадження №420191100000000061 від 27.02.2019р. за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України , -

В СТАНОВИВ :

25.09.2020 р. до Святошинського районного суду м. Києва надійшло клопотання старшого слідчого СУ ГУ НП в Київській області ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей та документів, які знаходяться у володінні ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), які відображають фінансово-господарські взаємовідносини між ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " ( НОМЕР_2 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " ( НОМЕР_3 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 " ( НОМЕР_4 ), ТДВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " ( НОМЕР_5 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_6 " ( НОМЕР_6 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " ( НОМЕР_7 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_8 " ( НОМЕР_8 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_9 " ( НОМЕР_9 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " ( НОМЕР_10 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_11 " ( НОМЕР_11 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_12 " ( НОМЕР_12 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_13 " ( НОМЕР_13 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_14 " ( НОМЕР_14 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_15 " ( НОМЕР_15 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_16 " ( НОМЕР_16 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_17 " ( НОМЕР_17 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_18 " ( НОМЕР_18 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " ( НОМЕР_19 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_20 " ( НОМЕР_20 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_21 " ( НОМЕР_21 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_22 " ( НОМЕР_22 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_23 " ( НОМЕР_23 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_24 " ( НОМЕР_24 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_25 " ( НОМЕР_25 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_26 " ( НОМЕР_26 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_27 " ( НОМЕР_27 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_28 " ( НОМЕР_28 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_29 " ( НОМЕР_29 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_30 " ( НОМЕР_30 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_31 " ( НОМЕР_31 ) за весь період фінансово-господарських взаємовідносин та надати дозвіл на вилучення зазначених речей та документів у друкованому та електронному вигляді, а саме: договори, накладні або акти приймання-передачі, товарно-транспортні накладні, банківські виписки чи документи щодо здійснення оплат, а також надати інформацію, бухгалтерські рахунки, первинні документи щодо зберігання залишків газускрапленого,що не реалізований на дату надання відповіді та інформацію про рух коштів по рахунках підприємства та готівковий обіг за період з 08.06.2018 по 10.09.2020.

В обґрунтуваннясвого клопотанняпосилався нате,що службовіособи Виконавчихкомітетів рядуміських радКиївської області за попередньою змовою з посадовими особами штучного переможця тендерних закупівель та використовуючи допомогу фізичних осіб, у тому числі ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , яким підконтрольні підприємства з ознаками «фіктивності», а саме ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_40 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_41 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_43 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_44 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_45 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_46 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_47 » ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_48 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_49 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_50 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_51 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_52 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_55 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_56 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_57 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_58 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_59 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_60 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_61 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_62 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_63 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_64 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_65 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_66 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_67 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_68 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_69 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_70 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_71 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_72 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_73 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_74 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_75 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_76 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_77 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_78 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_79 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_80 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_81 », ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_82 ", ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_83 » та інші, привласнили чуже майно, а саме грошові кошти близько 10 млн. грн., що виділені з державного бюджету, в тому числі на капітальний ремонт доріг та тротуарів у Київській області, якими розпорядились за власним розсудом.

Для повноцінного функціонування протиправної схеми, пов`язаної з розкраданням бюджетних коштів, залучено послуги групи осіб, діяльність якої організована та контролюється у тому числі ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , які забезпечують готівковими грошовими коштами та підробленими документами учасників схеми розкрадання, а також надають послуги з мінімізації податкових зобов`язань, документального прикриття проведення безтоварних операції підприємствами реального сектору економіки та послуги легалізації коштів, отриманих протиправним шляхом із застосуванням схеми переведення безготівкових коштів в готівку, для чого використовують реквізити підконтрольних підприємств з ознаками «фіктивності» та «транзитності».

Зазначені вище організатори ряду транзитних і фіктивних суб`єктів господарювання використовуючи їх, створюють документи з метою легалізації виконаних робіт та поставки ТМЦ, які фактично не виконуються, не поставляються.

У свою чергу основні суми витрат даної групи суб`єктів господарювання, складаються з витрат на документальне оформлення придбання великої кількості товарів, які далі ніде не реалізовуються, відомості щодо їх залишків, зберігання, переміщення відсутні. Створюється видимість придбання дизельного, молочної продукції, арматури, профілів, прокату плоского, серветок, шкребків, губок кухонних, фарби, рукавичок, посуду, наборів для прибирання, килимків, косметики, пральних машин, дверної гарнітури, газу скрапленого, кондиціонерів, паливних котлів, цементу, газу скрапленого, шнурів шторних, взуття, риби та м`яса морожених та іншого.

У ході проведення слідчих дій встановлено, що фактично ці товари були реалізовані іншими суб`єктами господарювання (в тому числі ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_84 ") за готівку, яка далі була за "мінусом" відсотків передана організаторам названих вище суб`єктів господарювання.

У ході проведення слідчих (розшукових) дій встановлено, що одними із постачальників податкового кредиту ПДВ та готівки для підконтрольних ОСОБА_5 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 суб`єктів господарювання є службові особи і засновники ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_84 " (код НОМЕР_32 ), які здійснюють імпорт газу скрапленого та частково реалізовують його за готівку. В наступному готівку, разом з прибутковими документами, реалізовують за певний відсоток вказаним особам організаторам зазначених підприємств.

Так було встановлено, що лише за період з жовтня 2017 року по теперішній час ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_84 " зареєстровано податкових накладних на реалізацію 2733 тонн газу скрапленого на загальну суму 40,6 млн. грн., у тому числі ПДВ 6,8 млн. грн., який покупцями далі ніде не реалізовувався, інформація щодо його залишків чи зберігання відсутня.

У ході проведення слідчих (розшукових) дій встановлено, що фактично цей товар був реалізований за готівку, яка далі була за "мінусом" відсотків передана організаторам ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_85 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_86 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_80 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_82 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_50 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_87 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_45 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_88 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_89 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_57 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_90 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_91 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_92 " безпосередньо покупцями газу скрапленого особисто, або працівниками і засновники ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_84 ".

03.07.2020 проведено обшуки в житлових приміщеннях та автомобілях службових осіб і засновників ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_84 " за результатами яких не виявлено жодних первинних документів щодо ведення фінансово-господарської діяльності ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_84 ", у тому числі щодо підтвердження факту постачання газу скрапленого саме для названих вище покупців і постачальників чи інших підприємств, насамперед його транспортування, передачу, переливання тощо, а також інформація щодо залишків нереалізованого товару.

Крім цього встановлено, що в більшості замовників готівки і реєстрації податкових накладних за ніби придбанні товари, послуги від ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_32 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_33 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_34 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_35 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_36 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_37 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_38 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_39 ", ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_40 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_41 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 », ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_85 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_82 ", ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_44 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_45 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_46 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_47 » ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_48 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_49 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_50 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_51 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_52 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_55 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_56 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_57 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_58 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_59 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_60 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_61 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_62 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_63 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_64 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_65 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_66 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_67 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_68 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_69 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_70 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_71 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_72 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_73 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_74 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_75 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_76 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_77 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_78 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_79 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_80 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_81 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_83 » також повністю або частково відсутні первинні фінансово-господарські документи, які підтверджують отримання-передачу товарів, послуг, їх транспортування саме від цих постачальників.

За результатами проведення слідчих (розшукових) дій встановлено, що ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) також частково здійснює реалізацію імпортованого газу скрапленого, використовуючи розрахунки готівкою, без відображення отриманих доходів у податковому, бухгалтерському обліках й до цього також причетні ті ж особи, які займалися такою діяльністю від імені ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_84 ".

Згідно запиту слідчого у порядку ст. ст. 40, 93 КПК України ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) відмовлено у наданні копій документів.

Враховуючи викладене, виникла необхідність у доступі до речей і документів, що містять охоронювану законом таємницю, та проведенні їх вилучення (виїмки) на підприємстві для встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження, які знаходяться у безпосередньому володінні службових осіб підприємства, які можуть бути причетними до прикриття незаконної діяльності, тобто існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, які знаходяться у зацікавлених осіб, з метою ухилення від відповідальності.

В судовому засіданні слідчий клопотання підтримав та просив задовольнити.

Особа у володінні якої знаходяться речі до суду до суду не викликалась у відповідності до ч. 2 ст. 163 КПК України.

Відповідно до ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходиться таку речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно частини 5, 6 статті 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:

1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;

2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;

3) не становлять собою або не виключають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Згідно ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Враховуючи вищевикладене, а також неможливість отримати відомості в інший спосіб та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а також для з`ясування обставин у кримінальному провадженні, клопотання підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст. 131, 132, 159, 160, 163, 164, 165, 166, 395 КПК України, суд, -

У ХВАЛИВ :

Клопотання старшого слідчого СУГУ НПв Київськійобласті ОСОБА_3 погоджене прокурором відділу прокуратуриКиївської області ОСОБА_4 пронадання тимчасовогодоступу доречей тадокументів укримінальному провадження№420191100000000061 від 27.02.2019р.за ознакамикримінального правопорушенняпередбаченого ч.3 ст.191 ККУкраїни - задовольнити.

Надати старшому слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління ГУНП в Київській області ОСОБА_3 , оперативним співробітникам УОРД ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , за дорученням слідчого тимчасовий доступ до речей та документів, які знаходяться у володінні ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), які відображають фінансово-господарські взаємовідносини між ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " ( НОМЕР_2 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " ( НОМЕР_3 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 " ( НОМЕР_4 ), ТДВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " ( НОМЕР_5 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_6 " ( НОМЕР_6 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " ( НОМЕР_7 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_8 " ( НОМЕР_8 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_9 " ( НОМЕР_9 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " ( НОМЕР_10 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_11 " ( НОМЕР_11 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_12 " ( НОМЕР_12 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_13 " ( НОМЕР_13 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_14 " ( НОМЕР_14 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_15 " ( НОМЕР_15 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_16 " ( НОМЕР_16 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_17 " ( НОМЕР_17 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_18 " ( НОМЕР_18 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " ( НОМЕР_19 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_20 " ( НОМЕР_20 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_21 " ( НОМЕР_21 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_22 " ( НОМЕР_22 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_23 " ( НОМЕР_23 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_24 " ( НОМЕР_24 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_25 " ( НОМЕР_25 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_26 " ( НОМЕР_26 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_27 " ( НОМЕР_27 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_28 " ( НОМЕР_28 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_29 " ( НОМЕР_29 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_30 " ( НОМЕР_30 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_31 " ( НОМЕР_31 ) за весь період фінансово-господарських взаємовідносин та надати дозвіл на вилучення зазначених речей та документів в друкованому та електронному вигляді, а саме: договори, накладні або акти приймання-передачі, товарно-транспортні накладні, банківські виписки чи документи щодо здійснення оплат, а також надати інформацію, бухгалтерські рахунки, первинні документи щодо зберігання залишків газускрапленого,що не реалізований на дату надання відповіді та інформацію про рух коштів по рахунках підприємства та готівковий обіг за період з 08.06.2018 по 10.09.2020.

Строк дії ухвали один місяць з дня постановлення ухвали.

Відповідно до частини 1 ст.166 КПК України, у разі не виконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвали про тимчасовий доступ до речей та документів оскарженню не підлягають, крім ухвал про тимчасовий доступ до речей і документів, яким дозволено вилучення речей і документів, які посвідчують користування правом на здійснення підприємницької діяльності, або інших, за відсутності яких фізична особа - підприємець чи юридична особа позбавляються можливості здійснювати свою діяльність.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудСвятошинський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення28.09.2020
Оприлюднено03.06.2024
Номер документу91886854
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —759/16233/20

Ухвала від 19.11.2020

Кримінальне

Київський апеляційний суд

Лашевич Валерій Миколайович

Ухвала від 28.09.2020

Кримінальне

Святошинський районний суд міста Києва

Петренко Н. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні