ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
02 жовтня 2020 року м. Житомир справа № 240/17126/20
категорія 101030200
Житомирський окружний адміністративний суд у складі судді:
головуючої судді Попова О. Г.
секретар судового засідання Кривенко Л.М.,
за участю: представника позивача Ткачука А.О.,
представника відповідача Кравчука В.І.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Оліївської сільської територіальної виборчої комісії Житомирського району Житомирської області про визнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання вчинити дії,
встановив:
01.10.2020 до Житомирського окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_1 із позовом до Оліївської сільської територіальної виборчої комісії Житомирського району Житомирської області в якому просить:
- визнати протиправною постанову Олїївської сільської територіальної виборчої комісії Житомирського району Житомирської області № 11 від 26 вересня 2020 року "Про відмову в реєстрації кандидату на посаду голови Олїївської сільської ради Житомирського району Житомирської області", оприлюднену 27.09.2020, якою ОСОБА_1 відмовлено у реєстрації кандидатом на посаду голови Олїївської сільської ради Житомирського району Житомирської області та скасувати її;
- визнати протиправною постанову Олїївської сільської територіальної виборчої комісії Житомирського району Житомирської області № 11 від 26 вересня 2020 року "Про відмову в реєстрації кандидату на посаду голови Олїївської сільської ради Житомирського району Житомирської області", оприлюднену 28.09.2020, якою ОСОБА_1 відмовлено у реєстрації кандидатом на посаду голови Олїївської сільської ради Житомирського району Житомирської області, та скасувати її;
- зобов`язати Олїївську сільську територіальну виборчу комісію Житомирського району Житомирської області зареєструвати громадянина України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , кандидатом на посаду голови Олїївської сільської ради Житомирського району Житомирської області на перші місцеві вибори 25.10.2020 року.
В обґрунтування позову зазначає, що 24.09.2020 він особисто подав до Оліївської сільської територіальної виборчої комісії Житомирського району документи для участі у виборчому процесі на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року як кандидат на посаду голови Оліївської сільської ради Житомирського району, Житомирської області. Відповідачем винесено 26.09.2020 року дві постанови про відмову в реєстрації кандидатом на посаду голови Олїївської сільської ради Житомирського району Житомирської області.
На думку позивача, допущена ним в тексті автобіографії помилка в даті народження (1989 рік народження замість 1982 року народження) є механічною та її наявність не є перешкодою для розуміння змісту викладених відомостей, тому не є підставою для відмови в його реєстрації кандидатом на посаду голови Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області.
Ухвалою від 01 жовтня 2020 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Оліївської сільської територіальної виборчої комісії Житомирського району Житомирської області про визнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання вчинити дії. Призначено відкрите судове засідання на 02 жовтня 2020 року о 10:30 год. Відповідачу надано строк для подання відзиву на позовну заяву.
Відзив на заявлений адміністративний позов відповідачем не надавався.
Під час судового розгляду справи у судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав у повному обсязі з підстав, викладених у позовній заяві.
Представник відповідача у судовому засіданні проти задоволення позову заперечував та вважає його необґрунтованим.
Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення учасників справи, всебічно і повно з`ясувавши усі фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке.
ОСОБА_1 є громадянином України, що підтверджується паспортом серії НОМЕР_1 , виданого Сарнинським РВ УМВС України у Рівненській області 26.02.1999 року (а.с.13-14).
24.09.2020 о 12 год 42 хв ОСОБА_1 особисто подав до Оліївської сільської територіальної виборчої комісії Житомирського району Житомирської області документи для участі у виборчому процесі на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року як кандидат на посаду голови Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області, а саме: заяву на самовисування із згодою на оприлюднення біографічних відомостей та обробку персональних даних, особисто підписана; автобіографію; документ про підтвердження сплати грошової застави; фотокартка 4*6 - 1 шт.; копії першої та другої сторінок паспорта громадянина України; папку для паперів на зав`язці. Також, в електронному вигляді: фото та автобіографію про що свідчить довідка від 24.09.2020, видана Оліївською сільською виборчою комісією (а.с.15).
26.09.2020 о 12 год 30 хв Оліївською сільською територіальною виборчою комісією Житомирського району Житомирської області винесено Постанову №11 про відмову ОСОБА_1 в реєстрації кандидатом на посаду голови Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області, відповідно до ч.3 ст. 230 ВК України (а.с.16).
26.09.2020 о 14-00 год Оліївською сільською територіальною виборчою комісією винесено Постанову №11, якою відповідно ч.2 ст. 230 ВК України відмовлено ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянину України, що проживає по АДРЕСА_1 висунутого шляхом самовисування в реєстрації кандидатом на посаду голови Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (а.с.17-18).
Із змісту постанови, прийнятій о 14-00 год слідує, що відповідач, розглянувши заяву та подані документи ОСОБА_1 про реєстрацію його кандидатом на посаду голови встановив, що в автобіографії ОСОБА_1 - інформація яка має обов`язково бути вказана у автобіографії відповідно до п.5 ч.1 ст. 233 Виборчого кодексу України, а саме: "число, місяць, рік народження" не відповідає даним зазначеним у копії паспорта Громадянина України поданій ОСОБА_1 та даті народження зазначеній у банківських документах про сплату застави.
ОСОБА_1 повідомлено засобами телефонного зв`язку про виявлені неточності о 12 год 03 хв 25.09.2020. Вказану інформацію ОСОБА_1 проігнорував і на момент засідання Оліївської сільської територіальної виборчої комісії, яке розпочалося 26.09.2020 о 12:30 і закінчилось о 15:00, недоліки не усунув.
Не погоджуючись з правомірністю відмови в реєстрації кандидату на посаду голови Оліївської сільської ради, позивач звернувся з даним позовом до суду.
Спірні правовідносини, що склались між сторонами, регулюються Конституцією України, Виборчим кодексом України.
Пунктом 20 ч.1 ст.92 Конституції України передбачено, що виключно законами України визначаються організація і порядок проведення виборів і референдумів.
Рішення, прийняті суб`єктами владних повноважень, дії, вчинені ними під час здійснення управлінських функцій, а також невиконання повноважень, встановлених законодавством (бездіяльність), можуть бути оскаржені до суду відповідно до частин першої, другої статті 55 Конституції України, статей 2, 5 КАС України.
01.01.2020 року набрав чинності Виборчий кодекс України (далі по тексту ВК України), який відповідно до Конституції України визначає гарантії права громадян на участь у виборах, регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів.
Так, постановою Верховної Ради України від 15 липня 2020 року №795-IX Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів (крім визначених пунктами 2 і 3 цієї Постанови) на неділю 25 жовтня 2020 року.
Згідно ч.1 ст.206 Виборчого кодексу України територіальна виборча комісія на період здійснення своїх повноважень забезпечує організацію і проведення місцевих виборів у межах повноважень та в порядку, передбачених цим Кодексом та законами України.
Відповідно до частини першої статті 193 ВК України депутатом, сільським, селищним, міським головою може бути обраний громадянин України, який має право голосу відповідно до статті 70 Конституції України.
Згідно з абзацом 3 частини другої статті 216 ВК України право висування кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови реалізується виборцями через організації партій або шляхом самовисування у порядку, передбаченому цим Кодексом.
Зазначені положення кореспондується з частиною першою статті 221 ВК України.
Відповідно до положень частини шостої статті 221 ВК України громадянин України, який відповідно до статті 193 цього Кодексу має право бути кандидатом на місцевих виборах, може самовисунутися кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови шляхом подачі заяви про самовисування до відповідної територіальної виборчої комісії. До такої заяви додаються документи, передбачені частиною другою статті 224 цього Кодексу.
За правилами частини другої статті 224 ВК України відповідна сільська, селищна, міська виборча комісія реєструє кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, висунутого шляхом самовисування, за умови особистого пред`явлення ним документа, передбаченого частиною першою статті 8 цього Кодексу, та подання ним документів, передбачених пунктами 4-7 частини першої цієї статті, а також подання особисто підписаної ним заяви про самовисування кандидатом на посаду відповідно сільського, селищного, міського голови із згодою на оприлюднення біографічних відомостей та обробку персональних даних у зв`язку з участю у місцевих виборах.
Пунктами 4-7 частини першої означеної статті передбачений наступний перелік документів: документ про внесення грошової застави відповідно до статті 225 цього Кодексу; автобіографії кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови на паперовому носії та в електронному вигляді, що обов`язково повинна містити: прізвище, власне ім`я (всі власні імена) та по батькові (за наявності), всі попередні прізвища, власні імена, по батькові та дати їх зміни (якщо особа протягом останніх п`яти років до дня висування кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови змінювала прізвище та/або власне ім`я (одне з власних імен чи всі власні імена), та/або по батькові), число, місяць, рік і місце народження, громадянство, відомості про освіту, посаду (заняття), місце роботи, партійність, адресу місця проживання, наявність чи відсутність представницького мандата, контактний номер телефону, відомості про наявність чи відсутність судимості, дату складання автобіографії та підпис кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови (складається у друкованому вигляді); однієї фотографії кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови розміром 4 х 6 сантиметрів на паперових носіях та в електронному вигляді; копії першої та другої сторінок паспорта громадянина України у вигляді паспортної книжечки або копії лицьового та зворотного боків паспорта громадянина України у вигляді картки кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови.
За приписами частини третьої статті 224 ВК України кандидату на посаду сільського, селищного, міського голови, який подав документи в порядку самовисування, територіальна виборча комісія видає довідку із зазначенням дати і часу прийняття документів та переліку прийнятих документів.
Частиною першою статті 229 ВК України передбачено, що кандидат на посаду сільського, селищного, міського голови реєструється відповідною сільською, селищною, міською виборчою комісією, за умови подання їй документів, передбачених статтею 224 цього Кодексу.
При цьому, відповідно до частини сьомої вказаної статті сільська, селищна, міська виборча комісія не пізніш як на п`ятий день з дня прийняття заяви про реєстрацію кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови або заяви про самовисування та доданих до неї необхідних документів приймає рішення про реєстрацію відповідного кандидата або про відмову в його реєстрації.
Частина друга статті 230 ВК України встановлює підстави за яких територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації окремого кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови.
Такими підставами є: відсутності хоча б одного з документів стосовно кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, зазначених у пунктах 5-12 частини першої статті 222, пунктах 3-7 частини першої статті 223, частині першій статті 224 цього Кодексу, невідповідності таких документів вимогам цього Кодексу (в тому числі щодо розміру грошової застави кандидата на посаду міського голови); порушення порядку висування окремого кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, встановленого статтями 216-221 цього Кодексу, в тому числі щодо заборони одночасного висування; отримання від уповноваженого органу інформації, що підтверджує факт припинення громадянства України особою, висунутою кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови; отримання від уповноваженого органу інформації, що підтверджує факт виїзду особи, висунутої кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, за межі України для постійного проживання; отримання від суду належним чином засвідченої копії судового рішення, яким особу, висунуту кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, визнано недієздатною; наявності в особи, висунутої кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, судимості за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, кримінального правопорушення проти виборчих прав громадян чи корупційного кримінального правопорушення, якщо ця судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку; виявлення інших обставин, які позбавляють особу, висунуту кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, права бути обраною депутатом.
Згідно положень частин третьої - четвертої статті 230 ВК України помилки і неточності, виявлені в поданих на реєстрацію документах, якщо їх наявність не є перешкодою для розуміння змісту викладених відомостей, не є підставою для відмови в реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови.
У разі відсутності в поданих на реєстрацію документах інформації, яка обов`язково повинна бути зазначена відповідно до вимог цього Кодексу, про це невідкладно повідомляється відповідний суб`єкт подання документів.
Виявлені недоліки у поданих документах можуть бути усунуті шляхом подання не пізніше наступного дня після отримання зазначеного повідомлення уточнених або інших документів для реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови.
Якщо уточнені або інші документи не надійшли у цей строк, відповідні документи вважаються відсутніми.
Рішення про відмову в реєстрації кандидата (кандидатів) у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови повинно містити вичерпні підстави відмови. Копія цього рішення не пізніше наступного дня після його прийняття видається (направляється) представнику організації партії (у разі висування такої особи організацією партії) та кандидату в депутати, кандидату на посаду сільського, селищного, міського голови (у разі самовисування).
Аналіз вказаних норм законодавства у їх сукупності дає підстави для висновку про те, що територіальна виборча комісія після прийняття документів від, зокрема, кандидата на посаду сільського голови, приймає рішення про реєстрацію такого кандидата або про відмову у реєстрації. Також комісія має право прийняти рішення про скасування реєстрації кандидата на посаду сільського голови.
Як слідує з матеріалів справи, позивач 24.09.2020 подав до Оліївської сільської територіальної виборчої комісії Житомирського району, Житомирської області документи для участі у виборчому процесі на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року як кандидат на посаду голови Оліївської сільської ради Житомирського району, Житомирської області, про що останньому видано довідку про прийняття документів.
Постановою № 11 Оліївською сільською територіальною виборчою комісією Житомирського району, Житомирської області винесеною 26.09.2020 о 12 год 30 хв. відповідно до ч.3 ст. 230 ВК України відмовлено ОСОБА_1 в реєстрації кандидату на посаду голови Оліївської сільської ради Житомирського району, Житомирської області.
Постановою № 11 Оліївською сільською територіальною виборчою комісією Житомирського району, Житомирської області винесеною 26.09.2020 о 14 год 00 хв., відмовлено ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянину України, що проживає по АДРЕСА_1 висунутого шляхом самовисування в реєстрації кандидатом на посаду голови Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області.
Статтею 37 Виборчого кодексу України встановлено документування діяльності виборчої комісії.
Зокрема, частиною 3 статті встановлено, що рішення виборчої комісії з розглянутого питання письмово оформляється у формі постанови.
Частиною 4 вказаної статті передбачено, що постанова, прийнята виборчою комісією, не пізніше 11 години наступного дня після її прийняття, а прийнята напередодні дня голосування, у день голосування та під час підрахунку голосів, встановлення підсумків голосування, - не пізніш як через чотири години після завершення засідання виборчої комісії вивішується для загального ознайомлення на стенді офіційних матеріалів комісії, облаштованому у приміщенні комісії у місці, вільно доступному для відвідувачів.
Копія постанови, прийнятої виборчою комісією, засвідчена головою виборчої комісії чи його заступником і секретарем виборчої комісії та скріплена печаткою виборчої комісії, видається суб`єкту виборчого процесу, якого вона стосується, на його вимогу не пізніше ніж через чотири години після її прийняття, а копія постанови, прийнятої напередодні дня голосування та в день голосування, - невідкладно.
В судове засідання представником відповідача надано лист Олїївської сільської виборчої комісії за вих.№4 від 02.10.2020, якою повідомлено суд, що ОСОБА_1 за постановою №11 не звертався і не отримував. Після прийняття Постанова №11 негайно була оприлюднена у спосіб визначений комісією - на інформаційних стендах.
Постанова від 26.09.2020 позивачу не направлялась.
Суд погоджується з доводами представника позивача, що в порушення вимог статті 37 ВК України, відповідачем винесено дві постанови з різним змістом та часом прийняття.
З приводу вказаної обставини представник відповідача в судовому засіданні пояснив, що постанова №11 від 26.09.2020 прийнята о 12год 30хв є скороченим текстом, а постанова №11 прийнята о 14год 00хв - повним текстом з обґрунтуванням відмови у реєстрації.
Водночас, суд зазначає, що нормами чинного законодавства, а саме ст. 37 ВК України не передбачено прийняття рішення виборчої комісії у формі постанови зі скороченим та повним текстом. В судовому засіданні представник відповідача не міг пояснити чим передбачено прийняття постанови зі скороченим та повним текстом.
При цьому, суд звертає увагу, що резолютивна частина постанов, прийнятих о 12-30 год та о 14-00 год є різною, що спростовує пояснення про написання скороченого та повного варіанту постанови Оліївською СТВК.
В судовому засіданні не знайшли підтвердження пояснення представника позивача, що спірні постанови №11 оприлюднені 27.09.2020 та 28.09.2020.
Як вже зазначалось судом, відповідачем встановлено, в автобіографії ОСОБА_1 рік народження не відповідає даним, зазначеним у копії паспорта громадянина України поданому ОСОБА_1 та даті народження зазначеній у банківських документах про сплату застави.
Так, згідно оглянутої в судовому засіданні автобіографії (копія долучена до матеріалів справи) слідує, що дата народження ОСОБА_1 вказана ІНФОРМАЦІЯ_2 (а.с.42).
Як вказує позивач та не заперечує відповідач, 25 вересня 2020 року, на мобільний телефон ОСОБА_1 зателефонувала голова Олїївської сільської виборчої комісії Мічевич Т.О. та повідомила, що в тексті автобіографії вказана дата його народження, яка не відповідає даті народження, зазначеній у паспорті громадянина України, а саме: замість 1982 року народження в автобіографії вказано 1989 рік народження. Відповідачем запропоновано позивачу протягом доби усунути вказану помилку. ОСОБА_1 у відповідь повідомив, що вказані допущенні помилки є технічними та назвав статті ВКУ.
Про вказане свідчить складений Олїївської сільської виборчої комісії акт від 25.09.2020 наданий суду представником відповідача (а.с.39).
Так, частиною 3 статті 230 ВК України помилки і неточності, виявлені в поданих на реєстрацію документах, якщо їх наявність не є перешкодою для розуміння змісту викладених відомостей, не є підставою для відмови в реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови.
Судом з`ясовано, що помилка щодо року народження допущена ОСОБА_1 в автобіографії є механічною, про що наголосив позивач у телефонній розмові з головою СТВК, що не заперечується відповідачем.
Достовірність даних щодо дати народження ОСОБА_1 засвідчено його паспортом громадянина України, копія якого подана до заяви кандидата на посаду голови.
Під час розгляду справи у судовому засіданні представник позивача зазначив, що у зв"язку з віддаленістю місця проживання (Рівненська область), ОСОБА_1 не мав можливості приїхати на засідання Олїївської сільської виборчої комісії для усунення недоліків.
З огляду на положення ч. 3 ст. 230 ВК України, суд вважає, що механічна помилка допущена в тексті автобіографії (рік народження) не є перешкодою для розуміння змісту викладених відомостей, не є підставою для відмови в реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
За таких підстав, суд дійшов висновку, що при винесенні постанови № 11 від 26 вересня 2020 року, яка прийнята о 12 год 30хв та постанови №11 від 26 вересня 2020 року, яка прийнята о 14год 00хв "Про відмову в реєстрації кандидату на посаду Голови Олїївської сільської ради Житомирського району Житомирської області", якими ОСОБА_1 відмовлено у реєстрації кандидатом на посаду голови, відповідач діяв не на підставі та не у спосіб, що передбачені Конституцією України та Виборчим кодексом України, а тому спірні постанови є протиправними та підлягають скасуванню.
Щодо позовної вимоги про покладення на відповідача обов`язку зареєструвати позивача кандидатом на посаду голови Олїївської сільської ради Житомирського району Житомирської області, суд зазначає, що за правилами частини першої статті 278 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, установивши порушення законодавства про вибори чи референдум, визначає у рішенні спосіб захисту порушених прав та інтересів, а також порядок усунення усіх наслідків цих порушень відповідно до закону або приймає інше визначене законом рішення.
Прийняття саме такого рішення зумовлюється і тим, що виборчий процес є незворотнім і безперервним, усі виборчі процедури тісно взаємопов`язані та здійснюються в чіткій послідовності, а також регламентовані строки, які не підлягають поновленню. Тобто, виборчому процесу притаманний темпоральний аспект, сутність якого полягає у тому, що цілеспрямована діяльність суб`єктів виборчого процесу неминуче розгортається у часі. Під час виборів часові параметри (строки) здійснення тих чи інших виборчих дій впливають на реалізацію виборчих прав та законних інтересів суб`єктів виборчого процесу.
На підставі вищевикладеного, суд приходить до висновку, що для належного та ефективного способу захисту порушеного права позивача, слід зобов`язати відповідача зареєструвати ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , кандидатом на посаду голови Олїївської сільської ради Житомирського району Житомирської області на перші місцеві вибори 25.10.2020 року.
Таким чином, у частині позовних вимог, якими позивач просить зареєструвати його кандидатом на посаду голови - позовна заява підлягає задоволенню.
Відповідно ч. 9 ст. 273 КАС України суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.
Розподіл судових витрат слід здійснити за правилами статті 139 КАС України та з урахуванням положень Закону України від 08.07.2011р. № 3674-VI Про судовий збір , відповідно до яких на спеціальний рахунок Державного бюджету України за рахунок бюджетних асигнувань відповідача слід стягнути судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 1681,60 грн., за заявлені дві вимоги немайнового характеру.
Керуючись ст. ст. 2, 14, 78, 139, 242, 245, 246, 250, 255,271, 272, 273, 278 КАС України, -
вирішив:
Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 . РНОКПП НОМЕР_2 ) до Оліївської сільської територіальної виборчої комісії Житомирського району Житомирської області (вул. Л.Ступницького, 68, Оліївка, Житомирський район, Житомирська область, 12402. Код ЄДРПОУ 43794750) про визнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання вчинити дії - задовольнити.
Визнати протиправними та скасувати постанови Олїївської сільської територіальної виборчої комісії Житомирського району Житомирської області № 11 від 26 вересня 2020 року, прийняті о 12-30 год та о 14-00 год, "Про відмову в реєстрації кандидату на посаду голови Олїївської сільської ради Житомирського району Житомирської області", якими ОСОБА_1 відмовлено у реєстрації кандидатом на посаду голови Олїївської сільської ради Житомирського району Житомирської області.
Зобов`язати Олїївську сільську територіальну виборчу комісію Житомирського району Житомирської області зареєструвати ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , кандидатом на посаду голови Олїївської сільської ради Житомирського району Житомирської області на перші місцеві вибори 25.10.2020 року.
Стягнути з Олїївської сільської територіальної виборчої комісії Житомирського району Житомирської області (вул. Л.Ступницького, 68, Оліївка, Житомирський район, Житомирська область, 12402. Код ЄДРПОУ 43794750) на користь Державного бюджету України (реквізити рахунку: ГУК у м.Києві/м.Київ/22030106; Код отримувача (код за ЄДРПОУ) 37993783; Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП); Рахунок отримувача UA908999980313111256000026001; Код класифікації доходів бюджету 22030106) судовий збір у розмірі 1 681 грн (одна тисяча шістсот вісімдесят однин) 60 коп.
Рішення набирає законної сили в порядку, визначеному статтею 272 Кодексу адміністративного судочинства України.
Рішення може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими частиною 2 статті 278 Кодексу адміністративного судочинства України, протягом двох днів з дня його проголошення, з урахуванням особливостей, встановлених п. 15.5 Розділу VII Перехідних Положень КАС України.
Повний текст рішення проголошено 02 жовтня 2020 року о 16:10
Головуючий суддя О.Г. Попова
Суд | Житомирський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.10.2020 |
Оприлюднено | 05.10.2020 |
Номер документу | 91950609 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Попова Оксана Гнатівна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Попова Оксана Гнатівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні