Справа № 560/5830/20
РІШЕННЯ
іменем України
02 жовтня 2020 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Польового О.Л.
за участі:секретаря судового засідання Свинобой О.В. представника позивача Гідзули С.К. представника третьої особи Сопрука В.М. розглянувши адміністративну справу за позовом Хмельницької обласної партійної організації політичної партії "Воля" до Славутської міської територіальної виборчої комісії Шепетівського району Хмельницької області , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Хмельницька регіональна організація політичної партії "Опозиційна платформа - за життя" про визнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
Хмельницька обласна партійна організація політичної партії "Воля" звернулась до суду з позовом до Славутської міської територіальної виборчої комісії Шепетівського району Хмельницької області, в якому просить:
- визнати протиправною та скасувати постанову відповідача від 25.09.2020 №31 "Про реєстрацію кандидатів у депутати Славутської міської ради Шепетівського району Хмельницької області, висунутих Хмельницькою регіональною організацією політичної партії "Опозиційна платформа - за життя" на місцевих виборах 25.10.2020";
- зобов`язати відповідача не пізніше ніж на 5 день з дня набрання законної сили цим рішенням винести постанову, якою відмовити у реєстрації всіх кандидатів у депутати, включених до виборчих списків на місцевих виборах 25.10.2020, висунутих Хмельницькою регіональною організацією політичної партії "Опозиційна платформа - за життя", у зв`язку із порушенням порядку висування кандидатів;
- зобов`язати відповідача повернути Хмельницькій регіональній організації політичної партії "Опозиційна платформа - за життя" внесену грошову заставу у п`ятиденний строк з дня набрання законної сили цим рішенням, перерахувати її на рахунок партії в передбаченому законом порядку;
- зобов`язати відповідача не пізніше ніж на 2 день з дня винесення направити Хмельницькій регіональній організації політичної партії "Опозиційна платформа - за життя" постанову, якою відмовити у реєстрації всіх кандидатів у депутати, включених до виборчих списків на місцевих виборах 25.10.2020, висунутих Хмельницькою регіональною організацією політичної партії "Опозиційна платформа - за життя", у зв`язку із порушенням порядку висування кандидатів;
- зобов`язати відповідача не пізніше ніж на 2 день з дня винесення постанови про відмову у реєстрації всіх кандидатів у депутати, включених до виборчих списків на місцевих виборах 25.10.2020, висунутих Хмельницькою регіональною організацією політичної партії "Опозиційна платформа - за життя", у зв`язку із порушенням порядку висування кандидатів, оприлюднити її у порядку, визначеному законом.
Обґрунтовуючи вимоги, позивач зазначив, що постановою від 25.09.2020 №31 Славутська міська територіальна виборча комісія Шепетівського району Хмельницької області зареєструвала кандидатів у депутати Славутської міської ради Шепетівського району Хмельницької області, висунутих Хмельницькою регіональною організацією політичної партії "Опозиційна платформа-за життя" на місцевих виборах 25.10.2020. Вважає спірну постанову протиправною, оскільки під час формування єдиного виборчого списку Хмельницька регіональна організація політичної партії "Опозиційна платформа-за життя" включила до номерів з 1 по 5 лише чоловіків, що є порушенням вимог частини 9 статті 219 Виборчого кодексу України. Наведені порушення порядку висування кандидатів, на думку позивача, є підставою для відмови в реєстрації всіх кандидатів у депутати, включених до виборчих списків такої партії. Просив позов задоволити.
Відповідач не скористався правом на подачу відзиву на позов. Тому відповідно до частини 6 статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України суд вирішує справу за наявними матеріалами. Відповідач також подав клопотання про розгляд справи без його участі, просив у задоволенні позову відмовити.
У поясненнях третя особа просила відмовити у задоволенні позову, посилаючись на роз`яснення Центральної виборчої комісії щодо застосування деяких положень Закону України "Про місцеві вибори" під час реєстрації кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, кандидатів у депутати обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови та старости села, селища, висунутих місцевими організаціями політичних партій на чергових, позачергових, перших та додаткових місцевих виборах, затверджених постановою від 23.09.2015 №362, відповідно до яких недотримання гендерної квоти не може слугувати підставою для відмови в реєстрації кандидатів у депутати.
Представник третьої особи подав клопотання про залишення позову без розгляду у зв`язку з пропуском позивачем строку звернення до суду, визначеного частиною 6 статті 273 Кодексу адміністративного судочинства України.
Вирішуючи вказане клопотання, суд враховує, що відповідно до частини 6 статті 273 Кодексу адміністративного судочинства України позовні заяви щодо рішень, дій чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму, членів цих комісій може бути подано до адміністративного суду у п`ятиденний строк із дня прийняття рішення, вчинення дії або допущення бездіяльності.
З позовом про скасування постанови відповідача від 25.09.2020 №31 позивач звернувся до суду 30.09.2020, тобто з дотримання п`ятиденного строку звернення до суду. Тому у задоволенні клопотання слід відмовити.
Ухвалою від 01.10.2020 Хмельницький окружний адміністративний суд відкрив провадження в адміністративній справі, залучив до участі у справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Хмельницьку регіональну організацію політичної партії "Опозиційна платформа - за життя", призначив судове засідання на 02.10.2020 о 14:00 год.
Заслухавши учасників справи, дослідивши докази, суд встановив такі обставини.
Постановою від 25.09.2020 №31 Славутська міська територіальна виборча комісія Шепетівського району Хмельницької області зареєструвала кандидатів у депутати Славутської міської ради Шепетівського району Хмельницької області, висунутих Хмельницькою регіональною організацією політичної партії "Опозиційна платформа-за життя" на місцевих виборах 25.10.2020.
Вважаючи спірну постанову протиправною, позивач звернувся до суду з цим позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує таке.
Виборчий кодекс України відповідно до Конституції України визначає гарантії права громадян на участь у виборах, регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів.
Відповідно до статті 20 Виборчого кодексу України виборчий процес - це здійснення протягом встановленого цим Кодексом періоду часу суб`єктами, визначеними статтею 22 цього Кодексу, виборчих процедур, пов`язаних із підготовкою і проведенням відповідних виборів, встановленням та офіційним оголошенням (офіційним оприлюдненням) їх результатів.
Згідно з частиною 1 статті 22 Виборчого кодексу України суб`єктом виборчого процесу відповідних виборів є: 1) виборець, який має право голосу на відповідних виборах; 2) виборча комісія, уповноважена здійснювати підготовку і проведення відповідних виборів; 3) партія (організація партії), яка висунула кандидатів на відповідних виборах; 4) кандидат, зареєстрований для участі у відповідних виборах у порядку, встановленому цим Кодексом; 5) офіційний спостерігач від кандидата чи партії (організації партії) - суб`єкта відповідного виборчого процесу або від громадської організації, зареєстрований у порядку, встановленому цим Кодексом.
За змістом частини 1 статті 196 Виборчого кодексу України виборчий процес місцевих виборів включає такі етапи: 1) утворення виборчих округів; 2) утворення дільничних виборчих комісій; 3) складання списків виборців, їх перевірка та уточнення; 4) висування та реєстрація кандидатів; 5) проведення передвиборної агітації; 6) голосування у день виборів; 7) підрахунок голосів виборців, установлення підсумків голосування і результатів місцевих виборів.
Статтею 219 Виборчого кодексу України передбачений порядок висування кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті рад, а також кандидатів у депутати міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше), зокрема:
1. Висування кандидатів у депутати організацією партії, формування та затвердження єдиного та територіальних виборчих списків здійснюються на її зборах, конференції організації партії у порядку, встановленому статутом партії та цим Кодексом.
2. Організація партії може висунути кандидатом у депутати особу, яка є членом цієї партії, або безпартійну особу, яка відповідно до статті 193 цього Кодексу має право бути обраною депутатом.
3. Організація партії висуває кандидатів з числа осіб, зазначених у частині другій цієї статті, у вигляді єдиного виборчого списку, який формується та затверджується на зборах, конференції організації партії.
4. Кількість кандидатів у депутати, які включаються до єдиного виборчого списку організації партії, не повинна перевищувати кількісний склад депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевої ради.
5. У єдиному виборчому списку визначається перший кандидат. З числа інших кандидатів, включених до єдиного виборчого списку, організація партії на тих самих зборах, конференції формує і затверджує територіальні списки кандидатів у депутати у кожному територіальному виборчому окрузі. Територіальний виборчий список організації партії повинен включати не менше п`яти і не більше дванадцяти кандидатів у депутати.
6. Кожен кандидат у депутати, включений до єдиного виборчого списку (крім першого кандидата), також має бути включений до одного з територіальних виборчих списків. Кандидат не може бути включений до єдиного виборчого списку (крім першого кандидата) організації партії більше ніж один раз, а також до двох чи більше різних територіальних виборчих списків.
7. Особа має право надати згоду балотуватися та бути включеною до єдиного та територіального виборчих списків лише однієї організації партії від організації однієї партії.
8. Черговість (порядкові номери) кандидатів у єдиному виборчому списку та у територіальних виборчих списках визначається на зборах, конференції організації партії під час висування кандидатів у депутати та формування відповідних списків.
9. Під час формування єдиного та територіальних виборчих списків організація партії повинна забезпечити присутність у кожній п`ятірці (місцях з першого по п`яте, з шостого по десяте і так далі) кожного виборчого списку чоловіків і жінок (не менше двох кандидатів кожної статі).
У разі формування організацією партії єдиного та територіальних виборчих списків з кількістю кандидатів у депутати, яка не є кратною п`яти, до останніх у списку кандидатів (від 1 до 4) застосовується вимога щодо почергового включення кандидатів різної статі до списку.
10. Рішення зборів, конференції організації партії про висування кандидатів у депутати від партії приймається шляхом затвердження єдиного виборчого списку та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати, віднесених організацією партії до відповідних територіальних виборчих округів, які додаються до такого рішення і є його невід`ємною частиною. Рішення зборів, конференції організації партії про висування кандидатів у депутати підписується керівником організації партії і скріплюється печаткою цієї місцевої організації партії або печаткою організації партії вищого рівня, а також погоджується центральним керівним органом партії, що засвідчується печаткою партії.
11. Форми єдиного та територіального виборчих списків кандидатів у депутати від організації партії затверджуються Центральною виборчою комісією і не можуть бути змінені під час виборчого процесу.
Норми, визначені у частині 9 статті 219 Виборчого кодексу України, кореспондуються з частиною 8 Роз`яснень щодо застосування окремих положень Виборчого кодексу України стосовно висування кандидатів на місцевих виборах, затверджених постановою Центральної виборчої комісії від 11.09.2020 №249, відповідно до якої порядок висування кандидатів у депутати обласних, районних, районних у місті рад, а також кандидатів у депутати міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше) визначені статтею 219 Кодексу, що передбачає висування кандидатів у депутати у вигляді єдиного виборчого списку та територіальних виборчих списків.
Кодексом визначені чіткі вимоги щодо формування єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати, недотримання яких може свідчити про порушення встановленого Кодексом порядку висування кандидатів та є підставою для відмови в реєстрації кандидатів (пункт 1 частини 1 статті 230 Кодексу).
Тобто, під час формування єдиного та територіальних виборчих списків організація партії повинна забезпечити присутність у кожній п`ятірці (місцях з першого по п`яте, з шостого по десяте і так далі) кожного виборчого списку чоловіків і жінок (не менше двох кандидатів кожної статі); у разі формування організацією партії єдиного та територіальних виборчих списків з кількістю кандидатів у депутати, яка не є кратною п`яти, до останніх у списку кандидатів (від 1 до 4) застосовується вимога щодо почергового включення кандидатів різної статі до списку (частина дев`ята статті 219 Кодексу).
Наведена норма Кодексу обумовлює необхідність забезпечення присутності визначеної кількості осіб різної статі як у єдиному, так і в територіальних виборчих списках.
Виборчим законодавством не передбачене право організації партії відступу від вказаних правил.
Рішенням конференції від 21.09.2020 №35 Хмельницька регіональна організація політичної партії "Опозиційна платформа - за життя" висунула кандидатів в депутати Славутської міської ради Шепетівського району Хмельницької області та затвердила єдиний та територіальні списки кандидатів партії.
У єдиному виборчому списку кандидатів у депутати Славутської міської ради Шепетівського району Хмельницької області, висунутих Хмельницькою регіональною організацією політичної партії "Опозиційна платформа - за життя", міститься 21 кандидат.
Разом з тим, вказаний єдиний виборчий список сформований без дотримання вимог частини 9 статті 219 Виборчого кодексу України, оскільки під номерами від 1 до 5 зазначені лише чоловіки, від 11 до 15 - 4 жінки 1 чоловік.
Таким чином, Хмельницька регіональна організація політичної партії "Опозиційна платформа - за життя" не дотримала вимог частини 9 статті 219 Виборчого кодексу України.
В свою чергу, частиною 1 статті 230 Виборчого кодексу України передбачено, що територіальна виборча комісія відмовляє у реєстрації усіх кандидатів у депутати, включених до виборчих списків місцевих організацій на місцевих виборах у разі:
1) порушення встановленого цим Кодексом порядку висування кандидатів, у тому числі перевищення встановленої цим Кодексом кількості кандидатів у депутати у єдиному виборчому списку та територіальному виборчому списку організації партії на виборах депутатів обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше), кандидатів у депутати в кожному багатомандатному окрузі на виборах депутатів сільських, селищних, міських рад (територіальних громад з кількістю виборців до 10 тисяч), які можуть бути висунуті організаціями партій;
2) відсутності хоча б одного з документів, зазначених у пунктах 1-5 частини першої статті 222, пунктах 1, 2, 4 частини першої статті 223 цього Кодексу, невідповідності таких документів вимогам цього Кодексу (в тому числі щодо розміру грошової застави);
3) встановлення нею наявності у передвиборній програмі організації партії положень, спрямованих на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров`я населення;
4) висування кандидатів у депутати від організації партії, яка здійснює пропаганду комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів, їхньої символіки та щодо якої в установленому Кабінетом Міністрів України порядку прийнято рішення про невідповідність її діяльності, найменування та/або символіки вимогам Закону України "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки".
Таким чином, порушення встановленого Виборчим кодексом України порядку висування кандидатів є підставою для відмови територіальною виборчою комісією в реєстрації всіх кандидатів у депутати, включених до виборчих списків місцевих організацій політичних партій або до переліку кандидатів у депутати в багатомандатних виборчих округах на відповідних місцевих виборах.
У випадку отримання територіальною виборчою комісією списків кандидатів, що складені з порушеннями порядку формування, така комісія повинна прийняти рішення про відмову в реєстрації всіх кандидатів у депутати, включених до таких виборчих списків.
Суд відхиляє посилання третьої особи на постанову Центральної виборчої комісії від 23.09.2015 №362 про роз`яснення щодо застосування деяких положень Закону України "Про місцеві вибори", оскільки у роз`ясненнях щодо застосування окремих положень Виборчого кодексу України стосовно висування кандидатів на місцевих виборах, затверджених постановою Центральної виборчої комісії від 11.09.2020 №249, визначено, що порушення встановленого Кодексом порядку висування кандидатів є підставою для відмови в реєстрації кандидатів.
В судовому засіданні представник третьої особи зазначив, що в єдиному виборчому списку допущена помилка щодо черговості кандидатів.
Відповідно до частини 3 статті 230 Виборчого кодексу України помилки і неточності, виявлені в поданих на реєстрацію документах, якщо їх наявність не є перешкодою для розуміння змісту викладених відомостей, не є підставою для відмови в реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови.
Виявлені недоліки у поданих документах можуть бути усунуті шляхом подання не пізніше наступного дня після отримання зазначеного повідомлення уточнених або інших документів для реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови.
Суд вважає, що порушення черговості висування кандидатів не є помилкою чи неточністю в розумінні статті 230 Виборчого кодексу України.
Крім того, представник Хмельницької регіональної організації політичної партії "Опозиційна платформа - за життя" не надав доказів вчинення будь-яких дій щодо внесення змін до єдиного виборчого списку щодо черговості висування кандидатів.
Враховуючи викладене, слід визнати протиправною та скасувати постанову відповідача від 25.09.2020 №31 "Про реєстрацію кандидатів у депутати Славутської міської ради Шепетівського району Хмельницької області, висунутих Хмельницькою регіональною організацією політичної партії "Опозиційна платформа - за життя" на місцевих виборах 25.10.2020".
Разом з тим, відповідно до частини 1 статті 278 Кодексу адміністративного судочинства України суд, встановивши порушення законодавства про вибори чи референдум, визначає у рішенні спосіб захисту порушених прав та інтересів, а також порядок усунення усіх наслідків цих порушень відповідно до закону або приймає інше визначене законом рішення.
З урахуванням наведеного, необхідно зобов`язати Славутську міську територіальну виборчу комісію Шепетівського району Хмельницької області прийняти постанову, якою відмовити у реєстрації всіх кандидатів у депутати Славутської міської ради Шепетівського району Хмельницької області, включених до єдиного та територіальних виборчих списків на місцевих виборах 25.10.2020, висунутих Хмельницькою регіональною організацією політичної партії "Опозиційна платформа - за життя".
Водночас, відповідно до частини 4 статті 225 Виборчого кодексу України у разі прийняття сільською, селищною, районною у місті, міською, районною, обласною територіальною виборчою комісією рішення про відмову в реєстрації всіх кандидатів у депутати та/або кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, висунутих організацією партії або шляхом самовисування, внесена грошова застава у п`ятиденний строк після прийняття такого рішення перераховується на рахунок організації партії або на рахунок, вказаний у заяві, поданій до відповідної виборчої комісії особою, висунутою шляхом самовисування.
За змістом частини 4 статті 230 Виборчого кодексу України рішення про відмову в реєстрації кандидата (кандидатів) у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови повинно містити вичерпні підстави відмови. Копія цього рішення не пізніше наступного дня після його прийняття видається (направляється) представнику організації партії (у разі висування такої особи організацією партії) та кандидату в депутати, кандидату на посаду сільського, селищного, міського голови (у разі самовисування).
Згідно з частиною 4 статті 23 Виборчого кодексу України територіальні виборчі комісії оприлюднюють свої рішення на своїх офіційних веб-сайтах (за наявності), веб-сайтах відповідних місцевих рад (за наявності) або в інший спосіб, визначений цим Кодексом.
Тобто, виборчим кодексом передбачений певний порядок дій територіальної виборчої комісії після прийняття рішення про відмову в реєстрації кандидатів щодо повернення грошової застави, надіслання та опублікування такого рішення.
Згідно з частиною 1 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України відновленню підлягають лише ті права, порушення яких встановлено під час судового розгляду справи і не стосуються дій відповідача у майбутньому.
Тому позовні вимоги про зобов`язання відповідача повернути Хмельницькій регіональній організації політичної партії "Опозиційна платформа - за життя" внесену грошову заставу у п`ятиденний строк з дня набрання законної сили цим рішенням, перерахувати її на рахунок партії в передбаченому законом порядку, зобов`язання відповідача не пізніше ніж на 2 день з дня винесення направити Хмельницькій регіональній організації політичної партії "Опозиційна платформа - за життя" постанову, якою відмовити у реєстрації всіх кандидатів у депутати, включених до виборчих списків на місцевих виборах 25.10.2020, висунутих Хмельницькою регіональною організацією політичної партії "Опозиційна платформа - за життя", у зв`язку із порушенням порядку висування кандидатів, та зобов`язання відповідача не пізніше ніж на 2 день з дня винесення постанови про відмову у реєстрації всіх кандидатів у депутати, включених до виборчих списків на місцевих виборах 25.10.2020, висунутих Хмельницькою регіональною організацією політичної партії "Опозиційна платформа - за життя", у зв`язку із порушенням порядку висування кандидатів, оприлюднити її у порядку, визначеному законом, не підлягають задоволенню, оскільки є передчасними.
Враховуючи викладене, позов слід задоволити частково.
Відповідно до частини 4 статті 273 Кодексу адміністративного судочинства України суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності територіальних (окружних) виборчих комісій щодо підготовки та проведення місцевих виборів до розгляду незалежно від сплати судового збору.
У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України "Про судовий збір" судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
За змістом статті 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2020 рік" установлений з 01.01.2020 прожитковий мінімум для працездатних осіб у розмірі 2102,00 грн.
Пунктом 3 частини 2 статті 4 Закону України "Про судовий збір" передбачено, що за подання суб`єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою - підприємцем адміністративного позову немайнового характеру ставка судового збору становить 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Предметом цього позову є одна вимога немайнового характеру (заявлені вимоги є пов`язані між собою). Тому позивачу слід сплатити судовий збір у розмірі 2102,00 грн.
У зв`язку з частковим задоволенням позовних вимог відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України на користь позивача слід стягнути судовий збір в розмірі 2102,00 грн за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Позов задоволити частково.
Визнати протиправною та скасувати постанову Славутської міської територіальної виборчої комісії Шепетівського району Хмельницької області від 25.09.2020 №31 "Про реєстрацію кандидатів у депутати Славутської міської ради Шепетівського району Хмельницької області, висунутих Хмельницькою регіональною організацією політичної партії "Опозиційна платформа - за життя" на місцевих виборах 25.10.2020".
Зобов`язати Славутську міську територіальну виборчу комісію Шепетівського району Хмельницької області прийняти постанову, якою відмовити у реєстрації всіх кандидатів у депутати Славутської міської ради Шепетівського району Хмельницької області, включених до єдиного та територіальних виборчих списків на місцевих виборах 25.10.2020, висунутих Хмельницькою регіональною організацією політичної партії "Опозиційна платформа - за життя".
У задоволенні решти позовних вимог відмовити.
Стягнути на користь Хмельницької обласної партійної організації політичної партії "Воля" 2102,00 грн (дві тисячі сто дві гривні) судового збору за рахунок бюджетних асигнувань Славутської міської територіальної виборчої комісії Шепетівського району Хмельницької області.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом двох днів з його проголошення , а на судові рішення, ухвалені до дня голосування, - не пізніш як за чотири години до початку голосування.
Позивач:Хмельницька обласна партійна організація політичної партії "Воля" (вул. Володимирська, 68, оф. 2, Хмельницький, Хмельницька область, 29001) Відповідач:Славутська міська територіальна виборча комісія Шепетівського району Хмельницької області (вул. Козацька, 132А, Славута, Славутський район, Хмельницька область, 30000 , код ЄДРПОУ - 43759191) Третя особа:Хмельницька регіональна організація політичної партії "Опозиційна платформа - за життя" (вул. Проскурівська, 62, офіс 2П, Хмельницький, Хмельницька область, 29000 , код ЄДРПОУ - 41450186)
Головуючий суддя О.Л. Польовий
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.10.2020 |
Оприлюднено | 05.10.2020 |
Номер документу | 91952931 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Польовий О.Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні