Рішення
від 02.10.2020 по справі 580/4274/20
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 жовтня 2020 року справа № 580/4274/20

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Гаврилюка В.О.,

секретар судового засідання - Попельнуха Ю.І.,

за участю представників:

позивача - Роя О.В.,

відповідача - Слободяника В.В., Білого М.М.,

розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом політичної партії «Ошукані українці» в інтересах Черкаської регіональної організації політичної партії «Ошукані Українці» до Шполянської міської територіальної виборчої комісії Звенигородського району Черкаської області про визнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання вчинити певні дії,

встановив:

Політична партія «Ошукані українці» в інтересах Черкаської регіональної організації політичної партії «Ошукані Українці» (далі - політична партія, позивач) подала позов до Шполянської міської територіальної виборчої комісії Звенигородського району Черкаської області (далі - виборча комісія, відповідач), в якому просить:

- визнати протиправною та скасувати постанову Шполянської міської територіальної виборчої комісії Звенигородського району Черкаської області № 31 від 27.09.2020;

- зобов`язати Шполянську міську територіальну виборчу комісію Звенигородського району Черкаської області прийняти рішення, яким зареєструвати ОСОБА_1 кандидатом на посаду Шполянського міського голови Звенигородського району Черкаської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, висунутого Черкаською регіональною організацією політичної партії «Ошукані Українці» , згідно рішення конференції Черкаської регіональної організації політичної партії «Ошукані Українці» від 21.09.2020.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що у відповідача не було законних підстав для відмови в реєстрації кандидата на посаду голови Шполянської міської ради, висунутого Черкаською регіональною організацією політичної партії «Ошукані українці» , оскільки регіональна організація є структурним підрозділом політичної партії «Ошукані українці» , а тому остання має право вносити грошову заставу за висування кандидата на посаду Шполянського міського голови Звенигородського району Черкаської області.

Також, позивач зазначив, що відповідач був завчасно повідомлений про конференцію організації та відповідачеві було надано право бути присутнім на конференції. Також, ОСОБА_1 особисто заповнено заяву, автобіографію та вказано відповідні відомості, вказано, що ОСОБА_1 не є членом партії, тому його дії як і інших присутніх, крім делегатів не враховуються відповідно до вимог статуту партії, а тому твердження відповідача, що позивачем порушено вимоги висування кандидатів на посаду міського голови не відповідають дійсності.

Ухвалою судді Черкаського окружного адміністративного суду від 02.10.2020 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у адміністративній справі, вирішено здійснити розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) осіб та відмовлено у задоволенні клопотання позивача про витребування доказів.

Після отримання представником позивача копії ухвали про відкриття провадження у адміністративній справі позивач подав клопотання про витребування від відповідача додаткових доказів, однак у судовому засіданні представник позивача просив залишити його без розгляду і ухвалою від 02.10.2020, занесеною до протоколу судового засідання, суд задовольнив клопотання про залишення без розгляду клопотання про витребування доказів.

Письмовий відзив на адміністративний позов відповідач не подав, однак представники відповідача у судовому засіданні просили в задоволенні позову відмовити повністю, зазначивши при цьому, що грошову заставу сплачено не регіональною організацією, яка висунула кандидата на посаду міського голови, а самою політичною партією «Ошукані українці» , що є порушенням вимог статті 225 Виборчого кодексу України.

Крім того, представники відповідача вказали на те, що Черкаською регіональною організацією політичної партії «Ошукані Українці» порушений порядок висунення кандидата на посаду міського голови, адже під час перегляду відеозапису конференції цієї організації, на якій відбувалося висування кандидата, комісія з`ясувала, що кількість зареєстрованих делегатів становить 3 особи, тоді як приймало участь у голосуванні 7 осіб; в голосуванні приймав участь кандидат в депутати ОСОБА_1 , який згідно єдиного виборчого списку та автобіографії є безпартійним; під час підрахунку голосів не оголошувалася кількість голосів «за» , «проти» , «утрималось» , що не дає змогу встановити результати голосування; не прийнято до розгляду проєкт порядку денного шляхом голосування.

Також представники відповідача зазначили, що суб`єктом відповідного виборчого процесу та позивачем у справі в даному випадку має бути саме Черкаська регіональна організація політичної партії «Ошукані Українці» , а не політична партія «Ошукані Українці» .

Заслухавши пояснення представників сторін, розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності, суд зазначає таке.

Суд встановив, що політична партія «Ошукані українці» є однією із партій, якою прийняте рішення про участь її місцевих організацій у місцевих виборах 25 жовтня 2020 року.

Згідно інформації, яка міститься у листі Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) від 02.10.2020 № 34603/5.6-20 Черкаська регіональна організація політичної партії «Ошукані Українці» зареєстрована 24 травня 2016 року без статусу юридичної особи, голова організації - ОСОБА_2 .

Відповідно до опису № 31 о 08 год. 33 хв. 23 вересня 2020 року уповноважений представник організації партії подав до Шполянської міської територіальної виборчої комісії Звенигородського району Черкаської області заяву та документи, що передбачені статтею 224 Виборчого кодексу України, для реєстрації кандидата на посаду голови Шполянської міської ради, висунутого Черкаською регіональною організацією політичної партії «Ошукані українці» .

Постановою Шполянської міської територіальної виборчої комісії Звенигородського району Черкаської області № 31 від 27.09.2020, прийнятою о 17 год. 00 хв., у зв`язку з невідповідністю документа про внесення організацією партії грошової застави, поданого Черкаською регіональною організацією політичної партії «Ошукані українці» , що має відповідати вимогам статті 225 Виборчого кодексу України, та порушенням порядку висування кандидата на посаду міського голови до Шполянської міської ради ОТГ, відмовлено в реєстрації кандидата на посаду міського голови, висунутого Черкаською регіональною організацією політичної партії «Ошукані українці» .

Позивач вважає таке рішення виборчої комісії протиправним та таким, що підлягає скасуванню, а тому за захистом своїх прав звернувся до суду.

Під час вирішення питання щодо права політичної партії «Ошукані українці» бути позивачем у даній справі суд враховує таке.

Відповідно до частин 1, 3 статті 43 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) здатність мати процесуальні права та обов`язки в адміністративному судочинстві (адміністративна процесуальна правоздатність) визнається за громадянами України, іноземцями, особами без громадянства, органами державної влади, іншими державними органами, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, їх посадовими і службовими особами, підприємствами, установами, організаціями (юридичними особами). Здатність особисто здійснювати свої адміністративні процесуальні права та обов`язки, у тому числі доручати ведення справи представникові (адміністративна процесуальна дієздатність), належить органам державної влади, іншим державним органам, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування, їх посадовим і службовим особам, підприємствам, установам, організаціям (юридичним особам).

Згідно частини 1 статті 273 КАС України право оскаржувати рішення, дії чи бездіяльність виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій мають суб`єкти відповідного виборчого процесу (крім виборчої комісії), а також ініціативна група референдуму, інші суб`єкти ініціювання референдуму.

Враховуючи наведене та те, що Черкаська регіональна організація політичної партії «Ошукані Українці» не має статусу юридичної особи, тобто не має адміністративної процесуальної дієздатності, а такий статус має політична партія «Ошукані українці» , то саме остання має бути позивачем у даній справі.

Під час вирішення спору по суті суд зазначає таке.

Гарантії права громадян на участь у виборах, підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів, визначає Виборчий кодекс України від 19.12.2019 № 396-IX (далі - Виборчий кодекс).

Згідно статті 11 Виборчого кодексу громадяни України, які є виборцями, мають право висування кандидатів на виборах, яке реалізується ними через політичні партії та їхні місцеві організації або шляхом самовисування у порядку, встановленому цим Кодексом.

Пунктом 3 частини 1 статті 22 Виборчого кодексу визначено, що суб`єктом виборчого процесу відповідних виборів є партія (організація партії), яка висунула кандидатів на відповідних виборах.

Частиною 2 статті 216 Виборчого кодексу визначено, що право висування кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови реалізується виборцями через організації партій або шляхом самовисування у порядку, передбаченому цим Кодексом.

Отже, організацією політичної партії, через яку реалізується право виборців висувати кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови є місцева організація політичної партії.

Відповідно до частин 1, 2 статті 217 Виборчого кодексу висування кандидатів у депутати та на посаду сільського, селищного, міського голови місцевою організацією партії відбувається на підставі цього Кодексу, статуту політичної партії за рішенням вищого керівного органу партії про участь її місцевих організацій у відповідних чергових, позачергових, перших, повторних, проміжних виборах, прийнятого після прийняття рішення про призначення відповідних виборів. Організація партії може висунути особу, яка є членом цієї політичної партії, або безпартійного громадянина.

Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 224 Виборчого кодексу відповідна сільська, селищна, міська виборча комісія реєструє кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, висунутого організацією партії, за умови отримання нею документа про внесення грошової застави відповідно до статті 225 цього Кодексу.

В свою чергу, абзацом 3 частини 2 статті 225 Виборчого кодексу передбачено, що організація партії, яка висунула кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови (міста з кількістю виборців до 75 тисяч) або організація відповідної партії вищого рівня, а також особа, висунута шляхом самовисування на посаду сільського, селищного, міського голови (міста з кількістю виборців до 75 тисяч), у єдиному одномандатному виборчому окрузі, після початку виборчого процесу та до подання документів до відповідної виборчої комісії для реєстрації кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови вносить одним платежем у безготівковій формі на спеціальний рахунок виборчої комісії грошову заставу в розмірі мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленому на день початку виборчого процесу.

Отже за змістом вказаних норм грошова застава вноситься місцевою організацією партії, яка висунула кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови (міста з кількістю виборців до 75 тисяч) або організацією відповідної партії вищого рівня.

Суд встановив, що Черкаська регіональна організація політичної партії «Ошукані українці» подала відповідачеві заяву про реєстрацію кандидата на посаду голови Шполянської міської ради, до якої додані документи згідно опису Шполянської міської територіальної виборчої комісії Звенигородського району Черкаської області № 31 від 23 вересня 2020 року.

На підтвердження сплати грошової застави у сумі 5000 грн надане платіжне доручення № 4 від 21.09.2020 року, згідно якого платником грошової застави є політична партія «Ошукані українці» .

Згідно статті 10 Закону України «Про політичні партії в Україні» № 2365-ІІІ від 05.04.2001 рішення про створення політичної партії приймається на її установчому з`їзді (конференції, зборах). Обласні, міські, районні організації, первинні осередки політичної партії або інші структурні утворення, передбачені статутом партії, утворюються в порядку, визначеному статутом партії.

Відповідно до пункту 5.2 Статуту політичної партії «Ошукані українці» , (протокол № 29-02 від 29 лютого 2020 року) до організаційної структури партії входять, зокрема регіональні (Кримська республіканська, обласні, Київська та Севастопольська міські) парторганізації партії, а відповідно до пункту 5.3 цього Статуту для кожної парторганізації керівними органами вищого рівня є керівні органи парторганізації вищого рівня; керівні органи партії.

Отже, політична партія «Ошукані українці» є організацією вищого рівня по відношенню до Черкаської регіональної організації політичної партії «Ошукані українці» і відповідно до частини 2 статті 225 Виборчого кодексу має право сплатити грошову заставу за останню.

Суд не погоджується з доводами відповідача про те, що Черкаська регіональна організація політичної партії «Ошукані українці» зобов`язана самостійно сплатити грошову заставу, оскільки має бути зареєстрована як самостійна юридична особа.

Так, статтею 11 Закону України «Про політичні партії в Україні» визначено, що реєстрація політичних партій, їхніх обласних, міських і районних організацій, первинних осередків або інших структурних утворень, передбачених статутом партії, здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» , після перевірки поданих матеріалів.

Реєстрація обласних, міських, районних організацій або інших структурних утворень політичної партії, передбачених статутом політичної партії, здійснюється з набуттям статусу юридичної особи, якщо наявність такого статусу передбачена статутом партії, або без статусу юридичної особи.

Отже обласні структурні утворення можуть бути зареєстровані як юридичні особи, так і без статусу юридичної особи.

З огляду на викладене, оскаржувана постанова № 31 від 27.09.2020 в частині відмови в реєстрації кандидата на посаду міського голови Шполянської міської ради, висунутого Черкаською регіональною організацією політичної партії «Ошукані українці» у зв`язку з порушенням вимог частини 2 статті 225 Виборчого кодексу є протиправною.

Окрім того, відповідач, як на підставу для відмови в реєстрації кандидата на посаду міського голови Шполянської міської ради, висунутого Черкаською регіональною організацією політичної партії «Ошукані українці» , посилається на ту обставину, що позивачем порушено порядок висування кандидата на посаду міського голови.

Щодо вказаного порушення суд зазначає таке.

Статтею 218 Виборчого кодексу передбачено, що висування кандидатів організацією партії проводиться на її зборах, конференції у порядку, встановленому статутом партії та цим Кодексом.

Про дату, час і місце проведення зборів, конференції з метою висування кандидатів організація партії повідомляє у письмовій формі відповідну територіальну виборчу комісію не пізніш як за день до дня проведення зборів, конференції.

Повідомлення про час і місце проведення зборів, конференції організації партії з метою висування кандидатів у депутати, порядок акредитації на таких зборах, конференції представників засобів масової інформації, визначений його організаторами, не пізніш як за п`ять днів до дня проведення зборів, конференції розміщується на офіційному веб-сайті організації партії, а у разі його відсутності - на офіційному веб-сайті партії.

Про дату, час і місце проведення зборів, конференції з метою висування кандидатів організація партії повідомляє також засоби масової інформації. Порядок акредитації представників засобів масової інформації на таких зборах, конференції визначає організатор заходу.

Стаття 221 Виборчого кодексу врегульовує порядок висування кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови. Так, згідно з частинами 2-4 цієї статті висування кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови в єдиному одномандатному виборчому окрузі організацією партії відбувається на її конференції, зборах у порядку, встановленому статутом партії та цією статтею. Організація партії може висунути кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови особу, яка є членом цієї партії, або безпартійну особу, яка відповідно до статті 193 цього Кодексу має право бути обраною депутатом. Висування кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови від організації партії здійснюється рішенням конференції, зборів організації партії. Рішення зборів, конференції організації партії про висування кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови підписується керівником організації партії і скріплюється печаткою організації партії, а в разі її відсутності - печаткою організації партії вищого рівня або печаткою партії.

Як свідчать матеріали справи, 19.09.2020 відповідно до частини 2 статті 218 Виборчого кодексу Черкаська регіональна організація політичної партії «Ошукані українці» повідомила Шполянську міську територіальну виборчу комісію Звенигородського району Черкаської області, що 21 вересня 2020 року о 10 год. 00 хв. за адресою: вул. Остафія Дашковича, 20, офіс 307, м. Черкаси, відбудеться конференція з метою висування кандидатів у депутати Шполянської міської ради Звенигородського району Черкаської області, кандидата на посаду Шполянського міського голови Звенигородського району Черкаської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, що підтверджується підписом секретаря виборчої комісії ОСОБА_3 на повідомленні від 18.09.2020.

Згідно наявного у матеріалах справи протоколу № 02/20 від 21 вересня 2020 року на конференцію Черкаської регіональної організації політичної партії «Ошукані українці» запрошено 3 членів політичної партії «Ошукані українці» , які перебувають на обліку у регіональній організації. Присутні на конференції 2 члени ( ОСОБА_2 та ОСОБА_4 ). Вищою радою партії 16.09.2020 визначено час, дату та місце про ведення регіональної конференції та норми представництва, порядок денний. Конференція правомочна примати рішення, відповідно до пункту 5.9.8 Статуту політичної партії «Ошукані українці» .

У протоколі зазначений порядок денний конференції, зокрема, п. 4 «Про висування Черкаською регіональною організацією політичної партії «Ошукані українці» кандидата на посаду Шполянського міського голови Звенигородського району Черкаської області на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року» . За вказане питання порядку денного конференції присутні члени регіональної організації проголосувати «за» одноголосно, тобто відповідне рішення вважається прийнятим.

При цьому суд критично оцінює покликання відповідача на те, що під час перегляду відеозапису конференції, на якій відбувалося висування кандидата на посаду Шполянського міського голови, комісія з`ясувала обставини порушення порядку висування такого кандидата, оскільки представник виборчої комісії на конференції був відсутній, а проведення конференції відбулося у передбаченому статутом політичної партії порядку.

Враховуючи зазначене, оскаржувана постанова № 31 від 27.09.2020 в частині відмови в реєстрації кандидата на посаду міського голови Шполянської міської ради, висунутого Черкаською регіональною організацією політичної партії «Ошукані українці» у зв`язку з порушенням встановленого Виборчим кодексом порядку висування кандидатів також є протиправною.

Суд встановив, а відповідач визнав, що інші документи, необхідні для реєстрації ОСОБА_1 на посаду міського голови Шполянської міської ради, висунутого Черкаською регіональною організацією політичної партії «Ошукані українці на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року відповідають вимогам Виборчого кодексу, тому відповідно до частини 4 статті 245 кодексу адміністративного судочинства України суд вважає за необхідне зобов`язати відповідача прийняти рішення про реєстрацію ОСОБА_1 на посаду Шполянського міського голови Звенигородського району Черкаської області.

Відповідно до частин 1, 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суд при вирішенні спору враховує приписи статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, відповідно до якої у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

За вказаних обставин, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що викладені в позовній заяві доводи позивача є обґрунтованими, а вимоги такими, що належить задовольнити повністю.

Під час вирішення питання про розподіл судових витрат, суд враховує таке.

Згідно статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи. Розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом. До витрат, пов`язаних з розглядом справи, належать витрати: на професійну правничу допомогу; сторін та їхніх представників, що пов`язані із прибуттям до суду; пов`язані із залученням свідків, спеціалістів, перекладачів, експертів та проведенням експертиз; пов`язані з витребуванням доказів, проведенням огляду доказів за їх місцезнаходженням, забезпеченням доказів; пов`язані із вчиненням інших процесуальних дій або підготовкою до розгляду справи.

Відповідно до частини 1 статті 139 вказаного Кодексу при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Зважаючи на те, що позовні вимоги політичної партії «Ошукані українці» підлягають задоволенню, а під час подання позову судовий збір позивачем не сплачений, то судові витрати слід стягнути в дохід бюджету за рахунок бюджетних асигнувань Шполянської міської територіальної виборчої комісії Звенигородського району Черкаської області.

Враховуючи викладене, керуючись статтями 9, 14, 73-77, 139, 242 - 246, 271, 273, 278, розділом VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

вирішив:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправною та скасувати постанову Шполянської міської територіальної виборчої комісії Звенигородського району Черкаської області № 31 від 27.09.2020 «Про відмову в реєстрації кандидата на посаду міського голови Шполянської міської ради об`єднаної територіальної громади висунутого Черкаською регіональною організацією політичної партії «Ошукані українці» .

Зобов`язати Шполянську міську територіальну виборчу комісію Звенигородського району Черкаської області прийняти рішення про реєстрацію ОСОБА_1 кандидатом на посаду Шполянського міського голови Звенигородського району Черкаської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, висунутого Черкаською регіональною організацією політичної партії «Ошукані Українці» , згідно рішення конференції Черкаської регіональної організації політичної партії «Ошукані Українці» від 21.09.2020.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Шполянської міської територіальної виборчої комісії Звенигородського району Черкаської на користь Державного бюджету України (отримувач коштів УК у м. Черкасах/Черкаси/22030101, код отримувача за ЄДРПОУ 38031150, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код банку отримувача (МФО) 899998, рахунок отримувача UA418999980313121206084023002, код класифікації доходів бюджету 22030101) судовий збір у сумі 2102 гривні.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі його апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд у дводенний строк з дня проголошення рішення.

Учасники справи:

1) позивач - політична партія «Ошукані українці» (18001, м. Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 20, офіс 307, код ЄДРПОУ 40274773);

2) відповідач - Шполянська міська територіальна виборча комісія Звенигородського району Черкаської області (20300, Черкаська область, м. Шпола, вул. Лозуватська, 59, код ЄДРПОУ 43764699).

Суддя В.О. Гаврилюк

Дата ухвалення рішення02.10.2020
Оприлюднено05.10.2020
Номер документу91953118
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —580/4274/20

Постанова від 07.10.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Постанова від 05.10.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 05.10.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 05.10.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Рішення від 02.10.2020

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.О. Гаврилюк

Ухвала від 02.10.2020

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.О. Гаврилюк

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні