ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 640/22999/20 Суддя (судді) першої інстанції: Мазур А.С.
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
02 жовтня 2020 року м. Київ
Шостий апеляційний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Беспалова О. О. суддів: Парінова А.Б., Ключковича В. Ю. за участю секретаря: Присяжної Д. В.
представника позивача Данилової К.А., представника відповідача Криган А.В. представника третьої особи Колокольнікової В.А., розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Києві апеляційну скаргу Політичної партії "Демократична Сокира" на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 30 вересня 2020 року (місце ухвалення: місто Київ, час ухвалення: не зазначений, дата складання повного тексту: 30.09.2020) у справі за адміністративним позовом Політичної партії "Демократична Сокира" до Київської міської територіальної виборчої комісії, третя особа: Київська міська організація політичної партії "Демократична Сокира" про визнання незаконною постанови № 83 від 26.09.2020 та зобов`язання вчинити дії,-
В С Т А Н О В И В :
Політична партія "Демократична Сокира" звернулась до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Київської міської територіальної виборчої комісії, третя особа: Київська міська організація політичної партії "Демократична Сокира", в якому просила суд:
- визнати протиправною та скасувати Постанову Київської міської територіальної виборчої комісії Про відмову у реєстрації кандидатів у депутати Київської міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Київської міської організації політичної партії Демократична Сокира у єдиному багатомандатному виборчому окрузі та територіальних виборчих округах на чергових виборах Київського міського голови та депутатів Київської міської ради №83 від 26.09.2020 р.;
- зобов`язати Київську міську територіальну виборчу комісію зареєструвати кандидатів у депутати Київської міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Київської міської організації Політичної партії Демократична Сокира у єдиному багатомандатному виборчому окрузі та територіальних виборчих округах на чергових виборах Київського міського голови та депутатів Київської міської ради.
Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 30 вересня 2020 року у задоволенні позивних вимог Політичної партії "Демократична Сокира" відмовлено у повному обсязі.
Не погоджуючись з прийнятим судовим рішенням позивачем подано апеляційну скаргу, в якій він просить скасувати оскаржуване рішення суду першої інстанції з огляду на порушення норм матеріального і процесуального права та ухвалити нове судове рішення, яким позов Політичної партії "Демократична Сокира" задовольнити у повному обсязі.
Свої вимоги апелянт обґрунтовує тим, що суд першої інстанції відмовляючи у задоволенні позову прийшов до помилкового висновку щодо правомірності оскаржуваного рішення.
Апелянт зазначає, що Київську міську організацію політичної партії Демократична Сокира створено та зареєстровано відповідно до ст. 21 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та Статуту, без статусу юридичних осіб, тому не має свого власного банківського рахунку та коду ЄДРПОУ.
Крім того, сплата грошового зобов`язання політичною партією за свій місцевий осередок, який не являється юридичною особою жодним чином не суперечить вимогам Виборчого кодексу України.
До Шостого апеляційного адміністративного суду 02.10.2020 року о 17 год. 18 хв. від відповідача надійшов відзив на апеляційну скаргу, зареєстрований за № 37334, відповідно до якого відповідачем щодо задоволення вимог апеляційної скарги заперечено.
У відповідності до ст. 308 КАС України справа переглядається колегією суддів в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Заслухавши суддю-доповідача, осіб що з`явились, дослідивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів приходить до наступного висновку.
Рішенням зборів Київської міської організації політичної партії Демократична Сокира від 20.09.2020 року затверджено список кандидатів у депутати Київської міської ради на місцевих виборах 25.10.2020 року.
В подальшому, 22.9.2020 року уповноваженим представником Київської міської організації політичної партії Демократична Сокира подано до Київської міської територіальної виборчої комісії заяву та пакет документів для реєстрації кандидатів в депутати від Київської міської організації політичної партії Демократична Сокира .
Постановою №83 від 26.09.2020 Київська міська територіальна виборча комісія прийняла рішення про відмову в реєстрації кандидатів у депутати Київської міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Київської міської організації політичної партії "Демократична Сокира" у єдиному багатомандатному виборчому окрузі та територіальних виборчих округах на чергових виборах Київського міського голови та депутатів Київської міської ради".
Як вбачається із змісту постанови Київської міської територіальної виборчої комісії №83 від 26.09.2020, комісією встановлено, що грошова застава за реєстрацію кандидатів в депутати Київської міської ради внесена політичною партією Демократична Сокира , а не місцевою організацією відповідної політичної партії, що є порушенням частини 2 ст. 225 ВК України та абз. 2 п. 3 Порядку внесення, повернення та перерахування грошової застави на місцевих виборах, затвердженого постановою ЦВК від 21.08.2020 року № 193.
Вважаючи вказане рішення протиправним, а своє виборче право порушеним, позивач звернувся із даним позовом до суду.
Надаючи правову оцінку обставинам справи, колегія суддів зазначає наступне.
Відповідно до ч.2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Приписами ст. 36 Конституції України, закріплено право громадян України на свободу об`єднання у політичні партії та громадські організації для здійснення і захисту своїх прав і свобод та задоволення політичних, економічних, соціальних, культурних та інших інтересів, за винятком обмежень, встановлених законом в інтересах національної безпеки та громадського порядку, охорони здоров`я населення або захисту прав і свобод інших людей..
Згідно ст. 71 Конституції України вибори до органів державної влади та органів місцевого самоврядування є вільними і відбуваються на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування.
Гарантії права громадян на участь у виборах, підготовка та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів визначені та регулюються положеннями Виборчого кодексу України від 19.12.2019 № 396-ІХ.
Згідно п. 3 ч. 1 ст. З Виборчого кодексу України відповідно до Конституції України в Україні проводяться, зокрема місцеві вибори.
Відповідно до ч. 3 ст. 219 ВК України організація партії висуває кандидатів з числа осіб, зазначених у частині другій цієї статті, у вигляді єдиного виборчого списку, який формується та затверджується на зборах, конференції організації партії.
Згідно ч. 10 ст. 219 ВК України рішення зборів, конференції організації партії про висування кандидатів у депутати від партії приймається шляхом затвердження єдиного виборчого списку та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати, віднесених організацією партії до відповідних територіальних виборчих округів, які додаються до такого рішення і є його невід`ємною частиною. Рішення зборів, конференції організації партії про висування кандидатів у депутати підписується керівником організації партії і скріплюється печаткою цієї місцевої організації партії або печаткою організації партії вищого рівня, а також погоджується центральним керівним органом партії, що засвідчується печаткою партії
Статтею 222 ВК України визначено умови реєстрації кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті рад, а також міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 і більше тисяч).
Згідно з п. 5 ч. 1 ст. 222 ВК України виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласна, районна, міська, районна у місті, сільська, селищна виборча комісія реєструє кандидатів у депутати, включених до єдиного та територіальних виборчих списків організації партії, за умови отримання нею документа про внесення організацією партії грошової застави відповідно до статті 225 цього Кодексу.
Відповідно до ч. 2 ст. 225 ВК України організація партії, яка висунула виборчий список кандидатів у депутати обласної, районної, районної у місті, а також міської, селищної, сільської (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше) ради, кандидати на посаду міського голови (міста з кількістю виборців 75 тисяч і більше) або організація відповідної партії вищого рівня, а також особа, яка висувається кандидатом на посаду міського голови (міста з кількістю виборців 75 тисяч і більше) шляхом самовисування, після початку виборчого процесу та до подання документів до відповідної територіальної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати та на посаду міського голови вносить одним платежем у безготівковій формі на спеціальний рахунок виборчої комісії грошову заставу в розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат у місячному розмірі, встановленому на день початку виборчого процесу, на кожні 90 тисяч виборців відповідного єдиного територіального виборчого округу для кожного виду виборів окремо.
Згідно з Порядком внесення, повернення та перерахування грошової застави на місцевих виборах, затвердженим постановою Центральної виборчої комісії від 21 серпня 2020 року № 193 (далі - Порядок) визначено коло суб`єктів внесення грошової застави.
Зокрема, відповідно до вказаного Порядку суб`єктами внесення грошової застави є місцева організація політичної партії, яка висунула виборчий список кандидатів у депутати обласної, районної, районної в місті, а також міської, селищної, сільської ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше) або місцевою організацією відповідної політичної партії вищого рівня.
Стаття 227 ВК України визначає порядок реєстрації кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті, а також міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше).
Так, згідно з ч. 1 вказаної статті кандидати у депутати, включені організацією партії до єдиного та територіальних виборчих списків, реєструються територіальною виборчою комісією Автономної Республіки Крим, відповідною територіальною обласною, районною, міською, районною у місті, сільською, селищною виборчою комісією за умови подання комісії документів, передбачених статтею 222 цього Кодексу.
Згідно ч. 6 ст. 227 ВК України територіальна виборча комісія не пізніш як на п`ятий день з дня прийняття заяви організації партії про реєстрацію кандидатів у депутати та доданих до неї необхідних документів приймає рішення про реєстрацію кандидатів у депутати або про відмову в їх реєстрації.
Статтею 230 ВК України визначено порядок відмови в реєстрації кандидата (кандидатів) у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 230 ВК України територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації всіх кандидатів у депутати, включених до виборчих списків місцевих організацій політичних партій або до переліку кандидатів у депутати в багатомандатних виборчих округах на відповідних місцевих виборах, у разі відсутності хоча б одного з документів, зазначених у пунктах 1-5 частини першої статті 222, пунктах 1, 2, 4 частини першої статті 223 цього Кодексу, невідповідності таких документів вимогам цього Кодексу (в тому числі щодо розміру грошової застави).
Згідно ч. 3 ст. 230 ВК України помилки і неточності, виявлені в поданих на реєстрацію документах, якщо їх наявність не є перешкодою для розуміння змісту викладених відомостей, не є підставою для відмови в реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови.
У разі відсутності в поданих на реєстрацію документах інформації, яка обов`язково повинна бути зазначена відповідно до вимог цього Кодексу, про це невідкладно повідомляється відповідний суб`єкт подання документів.
Виявлені недоліки у поданих документах можуть бути усунуті шляхом подання не пізніше наступного дня після отримання зазначеного повідомлення уточнених або інших документів для реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови.
Якщо уточнені або інші документи не надійшли у цей строк, відповідні документи вважаються відсутніми.
Згідно ч. 4 ст. 230 ВК України рішення про відмову в реєстрації кандидата (кандидатів) у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови повинно містити вичерпні підстави відмови. Копія цього рішення не пізніше наступного дня після його прийняття видається (направляється) представнику організації партії (у разі висування такої особи організацією партії) та кандидату в депутати, кандидату на посаду сільського, селищного, міського голови (у разі самовисування).
Як вбачається з матеріалів справи та вірно встановлено судом першої інстанції, до заяви про реєстрацію кандидатів в депутати на місцевих виборах 25.10.2020 року від Київської міської організації політичної партії Демократична Сокира 22.09.2020 року додано платіжне доручення № 42 від 21.09.2020 року про сплату грошової застави за чергові вибори депутатів Київської міської ради 25 жовтня 2020 року від Київської Міської Організації ПП Демократична Сокира , відповідно до змісту якого платником значиться політична партія Демократична Сокира (а.с. 18).
Натомість, відмовляючи у задоволенні позову суд першої інстанції дійшов до висновку, що імперативними нормами Виборчого кодексу України визначено чіткий алгоритм дій щодо порядку висування та реєстрації кандидатів у депутати на місцевих виборах, а також визначено перелік конкретних суб`єктів, наділених правом сплачувати грошову заставу, який виключає можливість сплати грошової застави політичною партією в інтересах міської організації такої політичної партії.
Колегія суддів не може погодитись з такими висновками суду першої інстанції, з огляду на наступне.
Згідно з положеннями Статуту політична партія Демократична Сокира , самостійно визначає свою організаційну структуру (п.5 Статуту).
Організаційна структура Партії будується з урахуванням адміністративно-териториторіального устрою України та складається з: первинних осередків Партії (сільські, селищні); міських, районних у містах, районних організацій Партії; обласних, Київської та Севастопольської міських, Кримської республіканської організації Партії.
Відповідно до пункту 5.3.5 Статуту в межах статутних повноважень організації Партії безпосередньо підпорядковані: - Кримська республіканська, обласні, Київська міська Севастопольська міська організації Партії підпорядковані центральним керівним органам партії.
Створені обласні та місцеві осередки політичної партії Демократична Сокира зареєстровано, відповідно до ст. 21 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та Статуту, без статусу юридичних осіб. Тобто, обласні та місцеві організації Політичної Партії Демократична Сокира не мають та не можуть мати свого власного банківського рахунку та коду ЄДРПОУ.
Більш того, абз.4 ч. 2 ст. 225 ВК України прямо передбачено можливість внесення грошової застави для реєстрації кандидатів у депутати та на посаду міського голови, на спеціальний рахунок виборчої комісії грошову заставу, організацією відповідної партії вищого рівня, якою в даному випадку являється саме політична партія Демократична Сокира
З огляду на викладене, колегія суддів приходить до висновку, що внесення грошової застави з боку Політичної Партії Демократична Сокира на рахунок Київської міської територіальної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати Київської міської ради від Київської Міської Організації ПП Демократична Сокира (яка не набула статусу юридичної особи), не суперечить положенням ч. 4 ст. 225 ВК України та Порядку.
У Рішенні Європейського суду з прав людини у справі "Суховецький проти України" (Заява № 13716/02) вказано, що Конституційний Суд України вирішив, що виборча застава не є прямим чи непрямим обмеженням права виставляти свою кандидатуру на вибори, оскільки не є визначальною для права громадян обирати і бути обраними. Застава - це не що інше ніж попередня умова для здійснення реєстрації кандидата виборчою комісією. Усі кандидати в народні депутати зобов`язані сплатити однакову суму, незалежно від їхнього фінансового становища, тому умова сплати виборчої застави не може розглядатися як дискримінація за майновим станом. Виборча застава призначена, по-перше, сприяти підтриманню відповідального ставлення з боку потенційних кандидатів в народні депутати по відношенню до виборів, а по-друге, попереджувати зловживання виборчими правами. Більше того, вона є своєрідною перешкодою для непомірного чи необґрунтованого використання коштів Державного бюджету, призначених для покриття витрат, пов`язаних з виборами.
Відповідно до ч. 2 ст. 6 КАС України суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.
Також, з Рішення Конституційного Суду України від 30 січня 2002 року, № 2-рп/2002 у справі № 1- 18/2002 вбачається, що грошова застава застосовується з метою забезпечення відповідального ставлення громадян як ймовірних кандидатів у депутати до їх участі у виборах, сприяє прийняттю виважених рішень кандидатом у депутати, якого висунуто в одномандатному окрузі, та кандидатами у депутати, включеними до виборчих списків у багатомандатних округах, щодо реалізації їх пасивного виборчого права, а також упереджує можливі невиправдані витрати з державних фондів.
З огляду на викладене, колегія суддів приходить до висновку, що політична партія Демократична Сокира є належним суб`єктом внесення грошової застави для Київської міської організації Політичної партії Демократична Сокира на рахунок Київської міської територіальної виборчої комісії щодо висування кандидатів у депутати Київської міської ради на місцевих виборах в розумінні приписів ВК України та Порядку.
Щодо позовної вимоги позивача про зобов`язання Київської міської територіальної виборчої комісії зареєструвати кандидатів у депутати Київської міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Київської міської організації Політичної партії Демократична Сокира у єдиному багатомандатному виборчому окрузі та територіальних виборчих округах на чергових виборах Київського міського голови та депутатів Київської міської ради , суд зазначає, що відповідно до ч.1 ст.228 Виборчого кодексу України сільська, селищна, міська виборча комісія реєструє кандидатів у депутати,висунутих організацією партії в багатомандатному виборчому окрузі, або кандидата в депутати, висунутого шляхом самовисування, за умови подання до відповідної комісії документів, передбачених статтею 223 цього Кодексу.
Відповідно до п. 59 Календарного плану основних організаційних заходів з підготовки та проведення місцевих виборів 25 жовтня 2020 року затвердженого постановою ЦВК від 8 серпня 2020 року № 163 строк подання заяв про реєстрацію кандидатів у депутати закінчується за тридцять днів до дня голосування (до 24 вересня 2020 року включно).
Згідно з ч.6 ст.228 Виборчого кодексу України територіальна виборча комісія не пізніш як на п`ятий день з дня прийняття заяви про реєстрацію кандидатів у депутати та доданих до неї необхідних документів приймає рішення про реєстрацію кандидатів у депутати або про відмову в їх реєстрації.
З огляду на викладене, строк реєстрації заяв кандидатів у депутати на місцевих виборах 2020 року та повноваження територіальних виборчих комісій щодо прийняття рішень про реєстрацію таких кандидатів, на час вирішення даного спору, завершено.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.5 КАС України способом захисту прав особи від протиправної бездіяльності є визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії. Тобто дії, які він повинен вчинити за законом.
Відповідно до ч.4 ст.245 КАС України у випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.
Судом встановлено і визнається відповідачем, що єдиним недоліком поданих позивачем документів та, як наслідок, прийняття спірного рішення було внесення грошової застави іншою особою.
Недоліків інших документів, поданих Київською міською організацією Політичної партії Демократична Сокира у єдиному багатомандатному виборчому окрузі та територіальних виборчих округах на чергових виборах Київського міського голови та депутатів Київської міської ради не встановлено.
Зі змісту ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно та всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.
З огляду на викладене та з метою забезпечення виконання завдання адміністративного судочинства, колегія суддів приходить до висновку про необхідність зобов`язання відповідача прийняти рішення про реєстрацію кандидатів у депутати Київської міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Київської міської організації Політичної партії Демократична Сокира у єдиному багатомандатному виборчому окрузі та територіальних виборчих округах на чергових виборах Київського міського голови та депутатів Київської міської ради.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право скасувати судове рішення повністю або частково і ухвалити нове судове рішення у відповідній частині або змінити судове рішення.
За змістом частини 1 статті 317 КАС України підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є: неповне з`ясування судом обставин, що мають значення для справи; недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції визнав встановленими; невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи; неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права.
Розглянувши доводи позивача викладені в апеляційній скарзі, перевіривши правильність застосування судом першої інстанції норм законодавства України, колегія суддів вважає, що судове рішення постановлено при неповному з`ясуванні обставин справи та з помилковим застосуванням норм матеріального права, а тому апеляційна скарга позивача підлягає задоволенню, а рішення суду першої інстанції скасуванню та прийняттю нового рішення, згідно з яким позов Політичної партії "Демократична Сокира" слід задовольнити.
Щодо сплати судового збору.
Апелянтами при зверненні з апеляційною скаргою, а також на момент їх вирішення не було сплачено судовий збір.
Відповідно до частини дев`ятої статті 273 Кодексу адміністративного судочинства України суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягненим судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до частини другої статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
При задоволенні позову стороні, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа (ч.1 ст. 139 КАС України).
Частиною першою стані 4 Закону України "Про судовий збір" встановлено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на І січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подасться до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Відповідно до частини другої статті 4 Закону України "Про судовий збір", за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано юридичною особою ставка судового збору становить 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Згідно ст. 4 Закону України "Про судовий збір" від 08.07.2011 р. № 3674-VI ставка судового збору за подання апеляційної скарги на рішення суду, заяви про приєднання до апеляційної скарги на рішення суду, заяви про перегляд судового рішення у зв`язку з нововиявленими обставинами становить 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.
Статтею 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2020 рік" передбачено, що з 1 січня 2020 року установлено прожитковий мінімум на одну працездатну особу в розрахунку на місяць у розмірі 2102 грн.
Враховуючи те, що суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог, суд приходить до висновку про необхідність стягнення з Київської міської територіальної виборчої комісії на користь Державного бюджету України витрати зі сплати судового збору у сумі 2102, 00 грн. та в розмірі 3153,00 грн за подання апеляційної скарги.
Керуючись ст.ст. 229, 271, 272, 308, 310, 315, 316, 321, 322 КАС України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Апеляційну скаргу Політичної партії "Демократична Сокира" на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 30 вересня 2020 року у справі за адміністративним позовом Політичної партії "Демократична Сокира" до Київської міської територіальної виборчої комісії,третя особа: Київська міська організація політичної партії "Демократична Сокира" про визнання незаконною постанови № 83 від 26.09.2020 та зобов`язання вчинити дії задовольнити.
Рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 30 вересня 2020 року скасувати та прийняти нову постанову, якою позов Політичної партії "Демократична Сокира" задовольнити.
Визнати протиправною та скасувати Постанову Київської міської територіальної виборчої комісії Про відмову у реєстрації кандидатів у депутати Київської міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Київської міської організації політичної партії Демократична Сокира у єдиному багатомандатному виборчому окрузі та територіальних виборчих округах на чергових виборах Київського міського голови та депутатів Київської міської ради №83 від 26.09.2020 р.
Зобов`язати Київську міську територіальну виборчу комісію зареєструвати кандидатів у депутати Київської міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Київської міської організації Політичної партії Демократична Сокира у єдиному багатомандатному виборчому окрузі та територіальних виборчих округах на чергових виборах Київського міського голови та депутатів Київської міської ради.
Стягнути з Київської міської територіальної виборчої комісії (01044, місто Київ, вул. Хрещатик, 36, код ЄДРПОУ 43754675) до спеціального фонду Державного бюджету України на рахунок Окружного адміністративного суду міста Києва (отримувач коштів - УК у Печерському районі/Печерський район, код отримувача (код ЄДРПОУ) - 38004897, рахунок отримувача - UA908999980313181206084026007, банк отримувача - Казначейство України (ЕАП), код банку отримувача (МФО) - 899998, код класифікації доходів бюджету - 22030101) судовий збір у розмірі 2102, 00 грн.
Стягнути з Київської міської територіальної виборчої комісії (01044, місто Київ, вул. Хрещатик, 36, код ЄДРПОУ 43754675) до спеціального фонду Державного бюджету України на рахунок Шостого апеляційного адміністративного суду (Отримувач: УК у Печерському районі/Печерський район, ЄДРПОУ отримувача: 38004897, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), МФО банку: 899998, рахунок отримувача: UA638999980313171206081026007, код класифікації доходів бюджету: 22030101, призначення платежу: 101; (ЄДРПОУ/РНОКПП апелянта); за розгляд апеляційної скарги (назва апелянта); Шостий апеляційний адміністративний суд; справа № (номер судової справи)) судовий збір у розмірі 3153,00 грн.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає.
Суддя-доповідач О. О. Беспалов
Суддя А.Б. Парінов
Суддя В. Ю. Ключкович
(Повний текст постанови складено 02.10.2020 року)
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.10.2020 |
Оприлюднено | 05.10.2020 |
Номер документу | 91957436 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Беспалов Олександр Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Беспалов Олександр Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Беспалов Олександр Олександрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні