Рішення
від 04.10.2020 по справі 320/9125/20
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

04 жовтня 2020 року 18:30 320/9125/20

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Панченко Н.Д., за участю секретаря судового засідання Десятнюк А.В.

позивача: ОСОБА_1 ,

представника позивача: Костюка В.О.,

представника відповідача: Давиденко О.С.,

представника третьої особи: Дьяконової О.М.,

розглянувши у м. Києві у відкритому судовому засіданні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 , кандидата в депутати Обухівської міської ради Обухівського району Київської області від політичної партії Всеукраїнське об`єднання Батьківщина на перших місцевих виборах, призначених на 25.10.2020, до Обухівської міської територіальної виборчої комісії Обухівського району Київської області, третя особа Київська обласна організація Політичної партії СЛУГА НАРОДУ , про визнання протиправним і скасування рішення та зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

до Київського окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ,РНОКПП НОМЕР_1 ) з позовом до Обухівської міської територіальної виборчої комісії Обухівського району Київської області (08701, Київська область, Обухівський район, м. Обухів, вул. Київська, буд 117, код за ЄДРПОУ 43755857), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, - Київська Обласна організація Політичної партії СЛУГА НАРОДУ (08131, Київська область, Києво - Святошинський район, село Софіївська Борщагівка, вул. Івана Франка, будинок 6, офіс 431, код за ЄДРПОУ 43696886), про:

визнання протиправними дій Обухівської міської територіальної виборчої комісії Обухівського району Київської області та скасування її постанови № 41 від 27.09.2020 Про реєстрацію кандидатів у депутати Обухівської міської ради Обухівського району Київської області на перших місцевих виборах, призначених на 25 жовтня 2020 року, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Київської Обласної організації Політичної партії СЛУГА НАРОДУ ;

зобов`язання Обухівську міську територіальну виборчу комісію Обухівського району Київської області прийняти рішення про відмову в реєстрації всіх кандидатів у депутати до Обухівської міської ради Обухівського району Київської області, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Київської обласної організації Політичної партії СЛУГА НАРОДУ .

Позов мотивовано недотриманням відповідачем вимог частини першої статті 230 Виборчого кодексу України в частині реєстрації кандидатів у депутати Київської обласної організації Політичної партії СЛУГА НАРОДУ , включених до виборчих списків, некратних п`яти, які сформовано з порушенням положень частини дев`ятої статті 219 Виборчого кодексу України щодо почергового включення кандидатів різної статі до останніх у списку кандидатів (від 1 до 4).

Зазначає, що зі змісту колонок 12 і 13 єдиного виборчого списку третьої особи вбачається: включення 9 кандидатів до територіального виборчого списку № 1, при цьому останніми чотирма кандидатами є ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 ; включення 8 кандидатів до територіального виборчого списку № 3, при цьому останніми трьома кандидатами є ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 ; включення 8 кандидатів до територіального виборчого списку № 4, при цьому останніми трьома кандидатами є ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 .

Відтак, на підставі інформації, наведеної у єдиному виборчому списку третьої особи, позивач стверджує про недотримання третьою особою вимоги почергового включення кандидатів різної статі до останніх у списку кандидатів при формування територіальних виборчих списків, з кількістю кандидатів у депутати, яка не є кратною п`яти, що вважає порушенням встановленого Виборчим кодексом України порядком висування кандидатів.

Зазначає, що в разі порушення встановленого Виборчим кодексом України порядку висування кандидатів, територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації всіх кандидатів у депутати, включених до виборчих списків місцевих організацій політичних партій.

Оскільки, всупереч наведеним правилам, відповідачем прийнято рішення про реєстрацію кандидатів у депутати Обухівської міської ради Обухівського району Київської області на перших місцевих виборах, призначених на 25 жовтня 2020 року, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Київської обласної організації Політичної партії СЛУГА НАРОДУ , позивач вважає таке рішення протиправним та просить суд його скасувати.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 02.10.2020 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін, призначено судовий розгляд справи по суті в судовому засіданні 03.10.2020 о 13:00 год., запропоновано відповідачу в строк до 08:30 год. 03.10.2020 подати відзив на позовну заяву.

Відповідач правом подання відзиву на позовну заяву у письмовій формі не скористався, інших заяв по суті справи відповідачем до суду не подано.

Позивачем під час судового розгляду позов підтримано з підстав, викладених у позовній заяві. Наголошено на обов`язковості дотримання всіма учасниками виборчого процесу встановлених Виборчим кодексом України виборчих процедур та на порушенні оскаржуваним рішенням відповідача права позивача на рівні виборчі права та чесні вибори. Також, на думку позивача, недотримання третьою особою порядку формування єдиного та територіальних виборчих списків в частині почергового включення кандидатів різної статі до списків є передбаченою Виборчим кодексом підставою для відмови відповідача в реєстрації всіх кандидатів у депутати, включених до таких виборчих списків третьої особи.

Відповідачем під час судового розгляду проти позову заперечував, зазначив, що обов`язок формування списків покладено на партії, які здійснюють висування кандидатів у депутати, формування та затвердження єдиного та територіальних виборчих списків. Також, відповідачем зазначено про відсутність у комісії підстав для відмови у реєстрації кандидатів за наданими третьою особою списками, оскільки помилки і неточності, виявлені в поданих на реєстрацію документах, не є підставою для відмови в реєстрації кандидатів у депутати.

Третя особа проти позову заперечувала, вказала про відсутність у відповідача підстав, передбачених Виборчим кодексом України, для відмови в реєстрації всіх кандидатів у депутати, включених до виборчих списків Київської обласної організації Політичної партії СЛУГА НАРОДУ , оскільки порядок висування кандидатів ним не порушувався, як не порушувались й інші вимоги виборчого законодавства.

Крім того, наголошувала на недоведеності позивачем його порушеного права оскаржуваними діями та рішенням відповідача, та вказало про дотримання при формуванні єдиного та територіальних виборчих списках кандидатів у депутати гендерної квоти, а неточності при формуванні зазначених списків не є порушенням встановленого Виборчим кодексом України порядку висування кандидатів та підставою для відмови в реєстрації всіх кандидатів у депутати.

Дослідивши наявні у матеріалах справи докази та з`ясувавши обставини справи, судом встановлено наступне.

Рішенням від 18.09.2020 конференції Київської обласної організації Політичної партії СЛУГА НАРОДУ затверджено та, у подальшому, подано до Обухівської міської територіальної виборчої комісії Обухівського району Київської області єдиний виборчий список кандидатів у депутати Обухівської міської ради Обухівського району Київської області, висунутих Київською обласною організацією Політичної партії СЛУГА НАРОДУ в єдиному багатомандатному виборчому окрузі.

Також, вказаним рішенням затверджено та, у подальшому, подано до Обухівської міської територіальної виборчої комісії Обухівського району Київської області територіальні виборчі списки кандидатів у депутати Обухівської міської ради Обухівського району Київської області, висунутих Київською обласною організацією політичної партії СЛУГА НАРОДУ , зокрема, в територіальних виборчих округах №1, №3 та №4.

Постановою Обухівської міської територіальної виборчої комісії Обухівського району Київської області від 27.09.2020 № 41 Про реєстрацію кандидатів у депутати Обухівської міської ради Обухівського району Київської області на перших місцевих виборах, призначених на 25 жовтня 2020 року, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Київської Обласної організації Політичної партії СЛУГА НАРОДУ , зокрема, вирішено зареєструвати кандидатів у депутати Обухівської міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати від Київської обласної організації Політичної партії СЛУГА НАРОДУ .

Як вбачається зі змісту єдиного виборчого списку кандидатів у депутати від Київської обласної організації Політичної партії СЛУГА НАРОДУ , кількість включених кандидатів у депутати становить 34 особи. Отже їх кількість не є кратною п`яти.

У кожній п`ятірці (місцях з першого по п`яте, з шостого по десяте і так далі) єдиного виборчого списку забезпечено присутність чоловіків і жінок (не менше двох кандидатів кожної статі).

Останніми у єдиному списку кандидатів від третьої особи (порядкові номери з 31 по 34) почергового включені кандидати різної статі, а саме, ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 та ОСОБА_4 .

В матеріалах справи наявні територіальні виборчі списки кандидатів у депутати Обухівської міської ради Обухівського району Київської області, висунутих Київською обласною організацією політичної партії СЛУГА НАРОДУ , в територіальних виборчих округах №1, №3 та №4.

До територіального виборчого списку № 1 включено 9 кандидатів, до територіальних виборчих списків №3 та № 4 включено по 8 кандидатів в кожний.

Останніми у цих територіальних списках кандидатів (порядкові номери з 6 по 9 у списку №1 та з 6 по 8 у списках №3 та №4) почергового включені кандидати різної статі.

Разом з цим, інформація в єдиному виборчому списку кандидатів у депутати про порядковий номер кандидата у відповідному територіальному виборчому списку (колонка 13) відрізняється від інформації про порядковий номер кандидата, зазначений у територіальних виборчих списках кандидатів № 1, № 3 та №4.

Між сторонами не існує спору щодо порушень встановленого Виборчим кодексом України порядку висування кандидатів, пов`язаних із перевищенням встановленої кількості кандидатів або прийняттям рішень, або оформлення прийнятих або поданих відповідачеві документів.

Крім цього, під час дослідження доказів сторонами не заперечувався той факт, що у територіальному виборчому списку кандидатів № 4 відсутні порушення та механічні помилки у зв`язку з чим, дослідженню підлягали лише територіальні виборчі списки кандидатів № 1 та № 3.

Єдиною підставою для твердження про порушення права позивача що зумовило його звернення до суду, став висновок позивача про порушення третьою особою установленого Виборчим кодексом України порядку висування кандидатів у депутати, що виявилось у недотриманні почергового включення кандидатів різної статі до відповідних територіальних виборчих списків.

Вважаючи протиправними дії та рішення Обухівської міської територіальної виборчої комісії Обухівського району Київської області щодо реєстрації кандидатів у депутати, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Київської обласної організації політичної партії СЛУГА НАРОДУ , позивач звернувся з позовом до суду.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд зазначає таке.

Порядок підготовки та проведення виборів депутатів усіх рівнів визначено Виборчим кодексом України від 19.12.2019 №396-IX (з наступними змінами і доповненнями, далі по тексту - Виборчий кодекс).

Порядок висування кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті рад, а також кандидатів у депутати міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше) встановлено статтею 219 Виборчого кодексу, якою визначено, зокрема, що висування кандидатів у депутати організацією партії, формування та затвердження єдиного та територіальних виборчих списків здійснюються на її зборах, конференції організації партії у порядку, встановленому статутом партії та цим Кодексом (частина перша).

Організація партії висуває кандидатів з числа осіб, зазначених у частині другій цієї статті, у вигляді єдиного виборчого списку, який формується та затверджується на зборах, конференції організації партії (частина третя статті 219 Виборчого кодексу).

Таким чином, організація партії висуває кандидатів у депутати у вигляді єдиного виборчого списку, який формується та затверджується на зборах, конференції організації партії.

Кожен кандидат у депутати, включений до єдиного виборчого списку (крім першого кандидата), також має бути включений до одного з територіальних виборчих списків. Кандидат не може бути включений до єдиного виборчого списку (крім першого кандидата) організації партії більше ніж один раз, а також до двох чи більше різних територіальних виборчих списків (частина шоста статті 219 Виборчого кодексу).

Черговість (порядкові номери) кандидатів у єдиному виборчому списку та у територіальних виборчих списках визначається на зборах, конференції організації партії під час висування кандидатів у депутати та формування відповідних списків (частина восьма статті 219 Виборчого кодексу).

Судом встановлено, що рішенням від 18.09.2020 конференції Київської обласної організації Політичної партії СЛУГА НАРОДУ затверджено єдиний виборчий список із 34 кандидатів у депутати Обухівської міської ради Обухівського району Київської області, висунутих Київською обласною організацією Політичної партії СЛУГА НАРОДУ в єдиному багатомандатному виборчому окрузі, затверджено їх черговість (порядкові номери) у єдиному виборчому списку та у територіальних виборчих списках.

Під час формування єдиного та територіальних виборчих списків організація партії повинна забезпечити присутність у кожній п`ятірці (місцях з першого по п`яте, з шостого по десяте і так далі) кожного виборчого списку чоловіків і жінок (не менше двох кандидатів кожної статі).

У разі формування організацією партії єдиного та територіальних виборчих списків з кількістю кандидатів у депутати, яка не є кратною п`яти, до останніх у списку кандидатів (від 1 до 4) застосовується вимога щодо почергового включення кандидатів різної статі до списку (частина дев`ята статті 219 Виборчого кодексу).

Як вбачається зі змісту єдиного виборчого списку кандидатів у депутати від Київської обласної організації Політичної партії СЛУГА НАРОДУ , кількість включених кандидатів у депутати становить 34 особи, отже їх кількість не є кратною п`яти. У кожній п`ятірці (місцях з першого по п`яте, з шостого по десяте і так далі) єдиного виборчого списку забезпечено присутність чоловіків і жінок (не менше двох кандидатів кожної статі). Останніми у єдиному списку кандидатів від третьої особи (порядкові номери з 31 по 34) почергового включені кандидати різної статі.

Згідно наявних в матеріалах справи територіальних виборчих списків № 1 та №3 кількість включених до кожного з них кандидатів, не є кратною п`яти. Останніми у цих територіальних списках кандидатів (порядкові номери з 6 по 9 у списку №1 та з 6 по 8 у списку №3) почергового включені кандидати різної статі, як того вимагають положення частини 9 статті 219 Виборчого кодексу.

За таких обставин, твердження позивача про порушення третьою особою порядку висування кандидатів внаслідок недотримання гендерних принципів, визначених частиною 9 статті 219 Виборчого кодексу, не підтверджуються доказами, наявними в матеріалах справи.

Вимоги до інформації, що зазначається у єдиному виборчому списку стосовно кожного кандидата, установлені частиною дванадцятою статті 219 Виборчого кодексу, а саме: 1) порядковий номер кандидата у єдиному виборчому списку; 2) прізвище, ім`я (усі імена), по батькові (за наявності) кандидата; 3) число, місяць і рік народження; 4) громадянство; 5) відомості про освіту; 6) посада (заняття), місце роботи; 7) партійність; 8) адреса місця проживання; 9) відомості про наявність чи відсутність судимості; 10) відомості про наявність чи відсутність представницького мандата; 11) номер територіального виборчого округу, до якого віднесено кандидата (крім першого кандидата); 12) порядковий номер кандидата у відповідному територіальному виборчому списку (крім першого кандидата).

Судом встановлено, що відомості про порядковий номер деяких кандидатів у територіальних виборчих списках кандидатів № 1 та № 3, зазначений у єдиному виборчому списку третьої особи (колонки 12 та 13), відрізняється від порядкових номерів цих кандидатів, зазначений у територіальних виборчих списках кандидатів № 1 та № 3, а саме ОСОБА_15 у Єдиному виборчому списку зазначений - територіальний виборчий округ 3, порядковий номер 6, водночас у списку територіально виборчого округу № 3 його порядковий номер значиться -7; ОСОБА_16 у Єдиному виборчому списку зазначена - територіальний виборчий округ 3, порядковий - 7, а у списку територіально виборчого округу № 3 її порядковий номер значиться - 6; ОСОБА_4 у Єдиному виборчому списку зазначена - територіальний виборчий округ №1 порядковий номер 8, а у списку територіально виборчого округу № 1 її порядковий номер 7; ОСОБА_3 у Єдиному виборчому списку зазначений - територіальний виборчий округ № 1, порядковий номер 7, водночас у списку територіально виборчого округу № 1 його порядковий номер значиться -8.

Однак, за переконанням суду, така різниця не може тлумачитись як порушення порядку висування кандидатів у депутати організацією партії, зокрема вимог частини дев`ятої статті 219 Виборчого кодексу, оскільки згідно наявних в матеріалах справи єдиного та територіальних виборчих списків третьої особи, вбачається дотримання третьою особою гендерних принципів, встановлених Виборчим кодексом.

Частиною першою статті 230 Виборчого кодексу установлено, що територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації всіх кандидатів у депутати, включених до виборчих списків місцевих організацій політичних партій або до переліку кандидатів у депутати в багатомандатних виборчих округах на відповідних місцевих виборах, у разі:

1) порушення встановленого цим Кодексом порядку висування кандидатів, у тому числі перевищення встановленої цим Кодексом кількості кандидатів у депутати у єдиному виборчому списку та територіальному виборчому списку організації партії на виборах депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше), кандидатів у депутати в кожному багатомандатному окрузі на виборах депутатів сільських, селищних, міських рад (територіальних громад з кількістю виборців до 10 тисяч), які можуть бути висунуті організаціями партій;

2) відсутності хоча б одного з документів, зазначених у пунктах 1 - 5 частини першої статті 222, пунктах 1, 2, 4 частини першої статті 223 цього Кодексу, невідповідності таких документів вимогам цього Кодексу (в тому числі щодо розміру грошової застави);

3) встановлення нею наявності у передвиборній програмі організації партії положень, спрямованих на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров`я населення;

4) висування кандидатів у депутати від організації партії, яка здійснює пропаганду комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів, їхньої символіки та щодо якої в установленому Кабінетом Міністрів України порядку прийнято рішення про невідповідність її діяльності, найменування та/або символіки вимогам Закону України Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки .

Наявності жодної із зазначених підстав для відмови реєстрації всіх кандидатів у депутати, включених до виборчих списків Київської обласної організації Політичної партії СЛУГА НАРОДУ позивачем не доведено.

Крім того, в силу положень частини третьої статті 230 Виборчого кодексу, помилки і неточності, виявлені в поданих на реєстрацію документах, якщо їх наявність не є перешкодою для розуміння змісту викладених відомостей, не є підставою для відмови в реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови.

За переконанням суду, невідповідність зазначених у єдиному виборчому списку (колонка 13) порядковим номерам кандидатів у відповідних територіальних виборчих списках кандидатів (колонка 1), не є перешкодою для розуміння змісту викладених в них відомостей, а відтак є неточністю.

Статтею 90 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Надаючи оцінку кожному окремому специфічному доводу всіх учасників справи, що мають значення для правильного вирішення адміністративної справи, суд застосовує позицію ЄСПЛ (в аспекті оцінки аргументів учасників справи у касаційному провадженні), сформовану в пункті 58 рішення у справі "Серявін та інші проти України" (№ 4909/04): згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються; хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент; міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі "Руїс Торіха проти Іспанії" (Ruiz Torija v. Spain) № 303-A, пункт 29).

За загальним правилом, що випливає з принципу змагальності, кожна сторона повинна подати докази на підтвердження обставин, на які вона посилається, або на спростування обставин, про які стверджує інша сторона.

Відповідно до частини 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Системно проаналізувавши приписи законодавства України, що були чинними на момент виникнення спірних правовідносин між сторонами, зважаючи на взаємний та достатній зв`язок доказів у їх сукупності, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення позовних вимог.

Крім цього, при прийнятті рішення суд враховує, що відповідно до принципу загального виборчого права, кожен громадянин має право балотуватися на виборах. Однак оскільки таке право не є абсолютним, воно може передбачати обмеження. Ці обмеження мають ґрунтуватися на об`єктивних та небезпідставних критеріях, установлених законодавством (Комітет ООН з прав людини 1981-2014: ЗК № 25 пункт 4). Жодне обмеження не повинно неправомірним чином перешкоджати людям балотуватися на виборах, щоб не допустити домінування нерепрезентативної еліти у виборчих органах (Рада Європи 1985 b). Умови для позбавлення особи права балотуватися на виборах можуть бути менш жорсткими, ніж умови позбавлення права голосу (Венеціанська комісія 2002: Пояснювальна доповідь, пункт 6.d).

Також, відмова в реєстрації повинна ґрунтуватися на об`єктивних критеріях. Кандидатам варто надати можливість виправити незначні помилки до відхилення його/її кандидатури. Про це йдеться в Остаточному звіті Місії спостереження за виборами ОБСЄ/БДІПЛ щодо парламентських виборів в Україні 2012 року.

Відповідно до частини дев`ятої статті 273 Кодексу адміністративного судочинства України, суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

Враховуючи, що при поданні адміністративного позову судовий збір позивачем не було сплачено, а адміністративний позов задоволено не підлягає, суд дійшов висновку про необхідність стягнення з позивача до спеціального фонду Державного бюджету України на рахунок Київського окружного адміністративного суду судового збору за подання позовної заяви в розмірі 840, 80 грн.

Керуючись статтями 9, 14, 73 - 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255, 273-277 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

У задоволені адміністративного позову відмовити.

Стягнути з ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) на користь Державного бюджету України (Отримувач коштів - ГУК у Київ. обл./м.Київ/22030101, Код отримувача - (код за ЄДРПОУ) 37955989, Банк отримувача - Казначейство України (ЕАП), Код банку отримувача (МФО) 899998, Рахунок отримувача UA718999980313151206084010001, Код класифікації доходів бюджету 22030101) несплачений судовий збір у розмір 840 (вісімсот сорок) грн. 80 коп.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі його апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом двох днів з дня його проголошення, а на судове рішення, ухвалене до дня голосування, - не пізніш як за чотири години до початку голосування.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.

постанову виготовлено у повному обсязі та підписано 04.10.2020

Суддя Панченко Н.Д.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.10.2020
Оприлюднено04.10.2020
Номер документу91969179
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —320/9125/20

Рішення від 04.10.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

Ухвала від 03.10.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні