П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 600/1606/20-а
Головуючий суддя 1-ої інстанції - Кушнір В.О.
Суддя-доповідач - Залімський І. Г.
04 жовтня 2020 року
м. Вінниця
Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді: Залімського І. Г.
суддів: Сушка О.О. Мацького Є.М. ,
розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 01 жовтня 2020 року (ухвалене у м. Чернівці 01.10.2020) у справі за адміністративним позовом Чернівецької обласної організації політичної партії "За майбутнє" до Хотинської міської територіальної виборчої комісії Дністровського району Чернівецької області про визнання протиправною постанови та зобов`язання вчинити дії,
В С Т А Н О В И В :
Адвокат ОСОБА_2 звернулась до Чернівецького окружного адміністративного суду в інтересах Чернівецької обласної організації політичної партії "За майбутнє" з позовом до Хотинської міської територіальної виборчої комісії Дністровського району Чернівецької області, у якому, враховуючи заяву про уточнення позовних вимог, просить:
- визнати протиправною постанову Хотинської міської територіальної виборчої комісії Дністровського району Чернівецької області №18 від 24.09.2020;
- зобов`язати вчинити дії, які полягають у реєстрації кандидатів у депутати Хотинської міської ради на вибори, які відбудуться 25 жовтня 2020 року, включених до єдиного та територіального виборчих списків кандидатів у депутати Чернівецької обласної організації політичної партії "За майбутнє".
Рішенням Чернівецького окружного адміністративного суду від 01.10.2020 позов задоволено.
Не погоджуючись із вказаним судовим рішенням, ОСОБА_1 , яка є представницею суб`єкта виборчого процесу - Чернівецької районної організації політичної партії "Наш край" у Хотинській міській територіальній виборчій комісії Дністровського району Чернівецької області, подала апеляційну скаргу, в якій просить рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 01.10.2020 скасувати, прийняти нове рішення про відмову в задоволенні позовних вимог в повному обсязі, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм права, невідповідність висновків суду обставинам справи, що призвело до неповного з`ясування обставин справи і, як наслідок, невірного вирішення справи та прийняття необґрунтованого рішення.
В обґрунтування апеляційної скарги зазначено, що оскаржуване судове рішення ставить різні партії, які приймають участь у місцевих виборах 2020 року, у нерівні умови, коли одна партія має дотримуватися вимог чинного законодавства, дотримуватись гендерної квоти при формуванні списку кандидатів, дотримуватись вимог щодо подачі необхідного комплекту документів для реєстрації кандидатів, а відповідно інша партія, в даному випадку ЧОО ПП "За майбутнє" має необумовлені законом преференції. Подання ОО ПП "За майбутнє" списків кандидатів у депутати без дотримання гендерної квоти є порушенням вимог закону та не може розцінюватись як помилка чи неточність.
Ухвалою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 04.10.2020, з урахуванням ст.286 КАС України, суд вирішив розглядати дану справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів дійшла наступних висновків.
Як вірно встановлено судом першої інстанції, Чернівецька обласна організація політичної партії За майбутнє (ІКЮО 37596834) 17.03.2011р. зареєстрована як юридична особа, вид діяльності 94.92 діяльність політичних організацій .
Постановою Центральної виборчої комісії Про початок виборчого процесу місцевих виборів 25 жовтня 2020 року від 30 серпня 2020 року №208 оголошено з 5 вересня 2020 року початок виборчого процесу місцевих виборів, призначених на 25 жовтня 2020 року.
Чернівецькою обласною організацією політичної партії За майбутнє рішенням загальних зборів №45 від 20.09.2020 затверджено єдиний і територіальні виборчі списки кандидатів у депутати Хотинської міської ради Дністровського району Чернівецької області, висунутих Чернівецькою обласною організацією політичної партії За майбутнє .
23.09.2020 уповноваженою особою Чернівецької обласної організації політичної партії За майбутнє ОСОБА_3 подано до Хотинської міської територіальної виборчої комісії Дністровського району Чернівецької області заяву та інші документи для реєстрації кандидатів у депутати Хотинської міської ради Дністровського району Чернівецької області на місцевих виборах, що відбудуться 25 жовтня 2020 року, включених до єдиного та територіального виборчих списків кандидатів ЧОО ПП За майбутнє .
Відповідно до протоколу №6 засідання Хотинської міської територіальної виборчої комісії Дністровського району Чернівецької області від 24.09.2020 на порядок денний засідання, зокрема, винесено питання реєстрації та затвердження документів у депутати Хотинської міської ради, включених до єдиного та територіального виборчих списків кандидатів у депутати ЧОО ПП За майбутнє (19 кандидатів в депутати). На засіданні виступив член комісії ОСОБА_4 та знову запропонував члену комісії ОСОБА_5 ознайомитись детально зі списком кандидатів в депутати ЧОО ПП "За майбутнє". Член комісії ОСОБА_5 знову виявив невідповідність у єдиному та територіальному виборчому списках стосовно гендерної квоти. У зв`язку з цим, головою комісії ОСОБА_6 запропоновано відкласти розгляд даного питання та перенести на кінець засідання. Повернувшись до вирішення цього питання комісія знову поставила на обговорення дане питання та проголосувала: за 4 (чотири), проти 1 (один), утрималися 8 (вісім), рішення не прийнято.
Постановою №18 від 24.09.2020, прийнятою о 18:30, оформлено рішення про відмову в реєстрації кандидатів у депутати Хотинської міської ради на місцевих виборах, що відбудуться 25 жовтня 2020 року, включених до єдиного та територіального виборчих списків кандидатів у депутати Чернівецької обласної організації Політичної партії За майбутнє . В якості підстави прийняття такого рішення зазначено порушення під час формування організацією партії єдиного та територіальних виборчих списків з кількістю кандидатів у депутати, яка не є кратною п`яти, до останніх у списку кандидатів (від 1 до 4) не витримана вимога щодо почергового включення кандидатів різної статі до списку.
Згідно заяви-повідомлення ЧОО ПП "За майбутнє" від 24.09.2020 у зв`язку з технічною помилкою ЧОО ПП "За майбутнє" просило не розглядати документи, подані на реєстрацію кандидатів у депутати Хотинської міської ради Дністровського району Чернівецької області, а саме виборчий та територіальний списки кандидатів, висунутих ЧОО ПП "За майбутнє", натомість подало уточнені документи.
Вказана заява отримана відповідачем 24.09.2020 о 23:30 (вхід. №80), що підтверджується відповідною відміткою та підписом голови ТВК Попової С.С.
Позивач не погодився з постановою №18 від 24.09.2020 та звернувся до суду.
Задовольняючи позов, суд першої інстанції виходив з того, що серед чітко визначених частиною 1 статті 230 Виборчого кодексу України підстав для відмови в реєстрації кандидатів у депутати не зазначено такої підстави як порушення вимог частини 9 статті 219 Виборчого кодексу України, а порушення такої норми при формуванні списків кандидатів є помилкою, яка усунута позивачем у порядку, визначеному частиною 3 статті 230 Виборчого кодексу України .
Колегія суддів погоджується із вказаним висновком суду першої інстанції та враховує наступне.
Згідно частин 1, 3 статті 219 Виборчого кодексу України висування кандидатів у депутати організацією партії, формування та затвердження єдиного та територіальних виборчих списків здійснюються на її зборах, конференції організації партії у порядку, встановленому статутом партії та цим Кодексом.
Організація партії висуває кандидатів з числа осіб, зазначених у частині другій цієї статті, у вигляді єдиного виборчого списку, який формується та затверджується на зборах, конференції організації партії.
У відповідності до частини 8 статті 219 Виборчого кодексу України черговість (порядкові номери) кандидатів у єдиному виборчому списку та у територіальних виборчих списках визначається на зборах, конференції організації партії під час висування кандидатів у депутати та формування відповідних списків.
За змістом частини 9 статті 219 Виборчого кодексу України під час формування єдиного та територіальних виборчих списків організація партії повинна забезпечити присутність у кожній п`ятірці (місцях з першого по п`яте, з шостого по десяте і так далі) кожного виборчого списку чоловіків і жінок (не менше двох кандидатів кожної статі). У разі формування організацією партії єдиного та територіальних виборчих списків з кількістю кандидатів у депутати, яка не є кратною п`яти, до останніх у списку кандидатів (від 1 до 4) застосовується вимога щодо почергового включення кандидатів різної статі до списку.
Рішення зборів, конференції організації партії про висування кандидатів у депутати від партії приймається шляхом затвердження єдиного виборчого списку та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати, віднесених організацією партії до відповідних територіальних виборчих округів, які додаються до такого рішення і є його невід`ємною частиною (частина 10 статті 219 Виборчого кодексу України).
Згідно з частиною 1 статті 222 Виборчого кодексу України виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласна, районна, міська, районна у місті, сільська, селищна виборча комісія реєструє кандидатів у депутати, включених до єдиного та територіальних виборчих списків організації партії, за умови отримання нею таких документів:
1) заяви про реєстрацію кандидатів у депутати, підписаної керівником організації партії та скріпленої печаткою відповідної організації партії, організації партії вищого рівня або печаткою партії;
2) рішення зборів, конференції організації партії про висування кандидатів у депутати від організації партії, передбаченого частиною десятою статті 219 цього Кодексу, підписаного керівником місцевої організації партії та засвідчене печаткою місцевої організації партії або відповідної організації партії вищого рівня, а також погоджене центральним керівним органом партії, що засвідчується печаткою цієї партії (із зазначенням найменування центрального керівного органу партії, номера та дати прийняття відповідного рішення, яке не додається);
3) єдиного виборчого списку та всіх територіальних виборчих списків кандидатів у депутати, віднесених організацією партії до відповідних багатомандатних виборчих округів, за формами, встановленими Центральною виборчою комісією, на паперових носіях, які обов`язково повинні містити відомості, передбачені частиною десятою статті 220 цього Кодексу, підписаних керівником організації партії і скріплених печаткою організації партії або відповідної організації партії вищого рівня, та в електронному вигляді;
4) передвиборної програми організації партії, викладеної державною мовою, обсягом до 4000 друкованих знаків, затвердженої зборами, конференцією організації партії, на паперових носіях, засвідченої підписом керівника організації партії і скріпленої печаткою організації партії, організації партії вищого рівня або печаткою партії, та в електронному вигляді;
5) документа про внесення організацією партії грошової застави відповідно до статті 225 цього Кодексу;
6) заяв осіб, включених до виборчих списків організації партії, про згоду балотуватися кандидатами у депутати від цієї організації партії, які повинні також містити згоду на оприлюднення біографічних відомостей та обробку персональних даних, а також зобов`язання в разі обрання скласти інший представницький мандат (у разі відсутності такого мандата - зазначити про його відсутність);
7) заяви осіб, включених до виборчих списків республіканської в Автономній Республіці Крим організації партії, повинні також містити зобов`язання в разі обрання припинити діяльність, несумісну з мандатом депутата Верховної Ради Автономної Республіки Крим (у разі відсутності такої діяльності - зазначити про її відсутність), та зобов`язання в разі обрання протягом місяця після офіційного оприлюднення результатів виборів передати у порядку, встановленому законом, в управління іншій особі належні підприємства та корпоративні права (у разі відсутності таких підприємств чи корпоративних прав - зазначити про їх відсутність);
8) автобіографій кандидатів у депутати на паперовому носії та в електронному вигляді, що обов`язково повинні містити: прізвище, власне ім`я (всі власні імена) та по батькові (за наявності), всі попередні прізвища, власні імена, по батькові та дати їх зміни (якщо особа протягом останніх п`яти років до дня виборів змінювала прізвище та/або власне ім`я (одне з власних імен чи всі власні імена), та/або по батькові), число, місяць, рік і місце народження, громадянство, відомості про освіту, посаду (заняття), місце роботи, партійність, адресу місця проживання, наявність чи відсутність представницького мандата, контактний номер телефону, відомості про наявність чи відсутність судимості, дату складання автобіографії та підпис кандидата у депутати (складається у друкованому вигляді);
10) заяви про наявність (відсутність) заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред`явлення виконавчого документа до примусового виконання, кожного кандидата у депутати;
11) по одній фотографії кандидата у депутати розміром 4 х 6 сантиметрів на паперових носіях та в електронному вигляді;
12) копії першої та другої сторінок паспорта громадянина України у вигляді паспортної книжечки або копії лицьового та зворотного боків паспорта громадянина України у вигляді картки кожного кандидата у депутати.
Перелік документів, при отриманні яких виборча комісія реєструє кандидатів у депутати, включених до єдиного та територіальних виборчих списків організації партії є вичерпним.
Відповідно до частини 2 статті 227 Виборчого кодексу України подання документів до відповідної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати закінчується за тридцять днів до дня голосування.
Територіальна виборча комісія не пізніш як на п`ятий день з дня прийняття заяви організації партії про реєстрацію кандидатів у депутати та доданих до неї необхідних документів приймає рішення про реєстрацію кандидатів у депутати або про відмову в їх реєстрації (частина 6 статті 227 Виборчого кодексу України).
Згідно частини 1 статті 230 Виборчого кодексу України територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації всіх кандидатів у депутати, включених до виборчих списків місцевих організацій політичних партій або до переліку кандидатів у депутати в багатомандатних виборчих округах на відповідних місцевих виборах, у разі:
1) порушення встановленого цим Кодексом порядку висування кандидатів, у тому числі перевищення встановленої цим Кодексом кількості кандидатів у депутати у єдиному виборчому списку та територіальному виборчому списку організації партії на виборах депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше), кандидатів у депутати в кожному багатомандатному окрузі на виборах депутатів сільських, селищних, міських рад (територіальних громад з кількістю виборців до 10 тисяч), які можуть бути висунуті організаціями партій;
2) відсутності хоча б одного з документів, зазначених у пунктах 1-5 частини першої статті 222, пунктах 1, 2, 4 частини першої статті 223 цього Кодексу, невідповідності таких документів вимогам цього Кодексу (в тому числі щодо розміру грошової застави);
3) встановлення нею наявності у передвиборній програмі організації партії положень, спрямованих на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров`я населення;
4) висування кандидатів у депутати від організації партії, яка здійснює пропаганду комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів, їхньої символіки та щодо якої в установленому Кабінетом Міністрів України порядку прийнято рішення про невідповідність її діяльності, найменування та/або символіки вимогам Закону України "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки".
Згідно абзаців 1 та 2 частини 3 статті 230 Виборчого кодексу України помилки і неточності, виявлені в поданих на реєстрацію документах, якщо їх наявність не є перешкодою для розуміння змісту викладених відомостей, не є підставою для відмови в реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови. У разі відсутності в поданих на реєстрацію документах інформації, яка обов`язково повинна бути зазначена відповідно до вимог цього Кодексу, про це невідкладно повідомляється відповідний суб`єкт подання документів.
Виявлені недоліки у поданих документах можуть бути усунуті шляхом подання не пізніше наступного дня після отримання зазначеного повідомлення уточнених або інших документів для реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови. Якщо уточнені або інші документи не надійшли у цей строк, відповідні документи вважаються відсутніми (абзаци 3 і 4 частини 3 статті 230 Виборчого кодексу України).
Згідно частини 4 статті 230 Виборчого кодексу України рішення про відмову в реєстрації кандидата (кандидатів) у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови повинно містити вичерпні підстави відмови. Копія цього рішення не пізніше наступного дня після його прийняття видається (направляється) представнику організації партії (у разі висування такої особи організацією партії) та кандидату в депутати, кандидату на посаду сільського, селищного, міського голови (у разі самовисування).
Встановлено, що підставою для відмови у реєстрації кандидатів у депутати Хотинської міської ради на місцевих виборах, що відбудуться 25 жовтня 2020 року, включених до єдиного та територіального виборчих списків кандидатів у депутати Чернівецької обласної організації Політичної партії За майбутнє стало порушення під час формування організацією партії єдиного та територіальних виборчих списків вимог частини 9 статті 219 Виборчого кодексу України (так званої гендерної квоти).
При цьому, інших недоліків, які б свідчили про недотримання позивачем ч.1 ст.222 Виборчого кодексу України не встановлено.
Встановлено, що 23.09.2020 відповідачем повідомлено про недоліки, виявлені у поданих позивачем списках, в частині дотримання гендерної квоти.
24.09.2020 позивачем подано заяву-повідомлення про те, що у зв`язку з технічною помилкою ЧОО ПП "За майбутнє" просить не розглядати документи, подані на реєстрацію кандидатів у депутати Хотинської міської ради Дністровського району Чернівецької області, висунутих ЧОО ПП "За майбутнє", натомість подає уточнені документи.
Вказана заява була отримана відповідачем 24.09.2020 о 23:30 (вхід. №80), що підтверджується підписом голови ТВК Попової С.С.
За приписами статті 4 Виборчого кодексу України строки, визначені у цьому Кодексі, обчислюються в календарних днях.
В окремих випадках, передбачених цим Кодексом, строки обчислюються у роках та місяцях, а також у годинах або хвилинах.
Варто зауважити, що можливість подати на реєстрацію документи не може бути обмежена будь-якими робочими годинами.
З урахуванням наведеного, ЧОО ПП "За майбутнє" вчасно подані виправлені документи ЧОО ПП "За майбутнє".
При цьому, аналіз поданих 24.09.2020 о 23:30 документів свідчить про те, що єдиний та територіальний виборчий список кандидатів у депутати Хотинської міської ради Дністровського району Чернівецької області, висунутих ЧОО ПП За майбутнє містять у кожній п`ятірці (місцях зокрема, з першого по п`яте, з шостого по десяте, з тридцять п`ятого по сорокове) чоловіків і жінок - не менше двох кандидатів кожної статі, тобто відповідають вимогам частини 9 статті 219 Виборчого кодексу України.
Також апеляційний суд погоджується із висновком суду першої інстанції про порушення відповідачем процедури прийняття спірного рішення.
Так, згідно статей 36-37 Виборчого кодексу України, на засіданні виборчої комісії ведеться протокол, при цьому такий протокол комісії встановлює підсумки певних дій, виконаних комісією. Рішення виборчої комісії після його розгляду та обговорення на засіданні виборчої комісії приймається відкритим голосуванням більшістю голосів від складу комісії, крім випадків, передбачених цим Кодексом. Рішення виборчої комісії з розглянутого питання письмово оформляється у формі постанови.
Так, згідно Протоколу №6 засідання Хотинської міської територіальної виборчої комісії Дністровського району Чернівецької області від 24.09.2020, повернувшись до вирішення питання щодо реєстрації кандидатів у депутати від ЧОО ПП "За майбутнє", комісія поставила на обговорення дане питання та проголосувала: за 4 (чотири), проти 1 (один), утрималися 8 (вісім), рішення не прийнято. Отже, протоколом зафіксовано, що рішення з цього питання не прийнято, натомість згідно Постанови №18 комісією прийнято рішення про відмову у такій реєстрації. З наведеного слідує, що відповідачем не дотримано процедури прийняття оскаржуваної постанови.
З огляду на наведені обставини у сукупності, апеляційний суд погоджується із висновком суду першої інстанції про протиправність та необхідність скасування постанови Хотинської міської територіальної виборчої комісії Дністровського району Чернівецької області №18 від 24.09.2020.
Також апеляційний суд вважає обґрунтованим висновок суду першої інстанції про те, що належним способом захисту прав позивача, порушених вказаною постановою, та гарантією їх відновлення буде зобов`язання відповідача прийняти рішення про реєстрацію кандидатів у депутати згідно списків, поданих ЧОО ПП "За майбутнє".
Разом з цим, суд апеляційної інстанції не погоджується із висновком суду першої інстанції про те, що за змістом статті 230 Виборчого кодексу України порушення вимог частини 9 статті 219 Виборчого кодексу України не може вважатись підставою для відмови у реєстрації кандидатів у депутати.
Так, недотримання вказаних вимог частини 9 статті 219 Виборчого кодексу України є порушенням встановленого цим Кодексом порядку висування кандидатів, що є підставою для у реєстрації кандидатів у депутати згідно п.1 ч.1 ст.230 Виборчого кодексу України.
Водночас, апеляційний суд зазначає, що помилковість висновків суду першої інстанції у цій частині не призвела до неправильного вирішення даної справи.
На підставі викладеного, судова колегія вважає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права і прийшов до обґрунтованого висновку про задоволення позовних вимог, а доводи апеляційної скарги не спростовують висновки суду першої інстанції.
Згідно з пунктом 1 частини 1 статті 315 та статті 316 КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Таким чином, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.
Згідно ч.9 ст.273 КАС України суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду, заяви про приєднання до апеляційної скарги на рішення суду, заяви про перегляд судового рішення у зв`язку з нововиявленими обставинами сплачується судовий збір в розмірі 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги, але не більше 15 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
За подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру який подано юридичною особою або фізичною особою-підприємцем сплачується судовий збір в сумі 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб (ч.2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір").
Законом України "Про Державний бюджет України на 2020 рік" прожитковий мінімуму для працездатних осіб станом на 01.01.2020 визначений у розмірі 2102 грн.
Враховуючи, що позовна заява містить вимогу немайнового характеру за подання апеляційної скарги в даному випадку належить сплатити судовий збір в сумі 3153 грн.
Оскільки при поданні апеляційної скарги ОСОБА_1 , яка є представницею суб`єкта виборчого процесу - Чернівецької районної організації політичної партії "Наш край" у Хотинській міській територіальній виборчій комісії Дністровського району Чернівецької області, не подала до суду доказів сплати судового збору за подання апеляційної скарги, а за результатом апеляційного розгляду даної справи суд дійшов висновку про залишення апеляційної скарги без задоволення, наявні підстави для стягнення судового збору, який підлягав сплаті за подання апеляційної скарги з Чернівецької обласної організації політичної партії "Наш край", оскільки Чернівецька районна організація політичної партії "Наш край" не зареєстрована як юридична особа.
Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд
П О С Т А Н О В И В :
апеляційну скаргу ОСОБА_1 залишити без задоволення, а рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 01 жовтня 2020 року - без змін.
Стягнути з Чернівецька обласна організація політичної партії "Наш край" (вул. Головна, 119, м. Чернівці, Чернівецька область, код ЄДРПОУ 39950280) на користь Державного бюджету України несплачений судовий збір в розмірі 3153 грн за подання апеляційної скарги на рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 01.10.2020 за реквізитами стягувача: Державна судова адміністрація України, отримувач коштів: ГУК у м. Києві/м. Київ/22030106, код ЄДРПОУ 37993783, банк: Казначейство України (ЕАП); рахунок отримувача UA908999980313111256000026001, код класифікації доходів бюджету 22030106.
Постанова суду набирає законної сили з моменту проголошення та оскарженню не підлягає.
Головуючий Залімський І. Г. Судді Сушко О.О. Мацький Є.М.
Суд | Сьомий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.10.2020 |
Оприлюднено | 05.10.2020 |
Номер документу | 91969609 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Сьомий апеляційний адміністративний суд
Залімський І. Г.
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Кушнір Віталіна Олександрівна
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Кушнір Віталіна Олександрівна
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Кушнір Віталіна Олександрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні