Постанова
від 04.10.2020 по справі 260/3137/20
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 жовтня 2020 рокуЛьвівСправа № 260/3137/20 пров. № А/857/11728/20

Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючого судді - Макарика В.Я.

суддів - Матковської З.М., Улицького В.З.

за участю секретаря судового засідання - Герман О.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Львові апеляційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Закарпатського окружного адміністративного суду від 30 вересня 2020 року (головуючий суддя в суді першої інстанції - Калинич Я.М., судді - Ващилін Р.О., Гаврилко С.Є., м. Ужгород) у справі № 260/3137/20 за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Ужгородської міської територіальної виборчої комісії Ужгородського району Закарпатської області, третя особа без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Закарпатська обласна організація політичної партії «Партія твого міста» , про визнання протиправним та скасування рішення,-

В С Т А Н О В И В:

28 вересня 2020 року ОСОБА_1 звернувся з адміністративним позовом до Ужгородської міської територіальної виборчої комісії Ужгородського району Закарпатської області, третя особа без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Закарпатська обласна організація політичної партії «Партія твого міста» в якому просив визнати протиправним та скасувати рішення від 23.09.2020 року №11 Ужгородської міської територіальної виборчої комісії Ужгородського району Закарпатської області про реєстрацію кандидатів у депутати Ужгородської міської ради включених до єдиного та територіальних списків кандидатів у депутати від осередків політичних партій в частині реєстрації кандидатів в депутати Ужгородської міської ради на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати від Закарпатської обласної організації політичної партії «Партія твого міста» .

Рішенням Закарпатського окружного адміністративного суду від 30 вересня 2020 року у задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Ужгородської міської територіальної виборчої комісії Ужгородського району Закарпатської області (Студентська набережна, буд. 8, м. Ужгород, Ужгородський район, Закарпатська область, 88000, код ЄДРПОУ 43756929), третя особа без самостійних вимог на предмет спору на боці відповідача Закарпатська обласна організація політичної партії «Партія твого міста» (88000, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Шишкіна, буд. 62), про визнання протиправним та скасування рішення - відмовлено. Стягнуто з ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Державного бюджету України судовий збір у розмірі 840,80 (вісімсот сорок вісімдесят) грн за реквізитами: отримувач коштів: ГУК у м. Києві/м. Київ/22030106; код ЄДРПОУ: 37993783; банк отримувача: Казначейство України (ЕАП); рахунок отримувача: UA908999980313111256000026001; код класифікації доходів бюджету: 22030106, призначення платежу: *;101;


(код клієнта за ЄДРПОУ для юридичних осіб (доповнюється зліва нулями до восьми цифр, якщо значущих цифр менше 8), реєстраційний номер облікової картки платника податків-фізичної особи (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України, в разі якщо платник через свої релігійні переконання відмовився від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомив про це відповідний орган Міністерства доходів і зборів України і має відповідну відмітку у паспорті); судовий збір, за позовом
(ПІБ чи назви установи, організації позивача), Закарпатський окружний адміністративний суд (назва суду де розглядається справа).

Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, позивач ОСОБА_1 подав апеляційну скаргу, в якій просить рішення суду першої інстанції скасувати, прийняти постанову, якою задовольнити позовні вимоги повністю.

Апелянт вважає, що суд першої інстанції неправильно встановив обставини справи, неповно з`ясував обставини, що мають значення для справи, висновки викладені у рішенні суду першої інстанції не відповідають обставинам справи, суд неправильно застосував норми матеріального права, рішення прийняте з порушенням норм процесуального права, без врахування принципу верховенства права з підстав викладених в апеляційній скарзі.

Апелянт зазначає, що у відповідності до частини 2 статті 225 Виборчого кодексу України Організація партії, яка висунула виборчий список кандидатів у депутати обласної, районної, районної у місті, а також міської, селищної, сільської (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше) ради, кандидати на посаду міського голови (міста з кількістю виборців 75 тисяч і більше) або організація відповідної партії вищого рівня, а також особа, яка висувається кандидатом на посаду міського голови (міста з кількістю виборців 75 тисяч і більше) шляхом самовисування, після початку виборчого процесу та до подання документів до відповідної територіальної виборчої комісії для реєстрації кандидатів з депутати та на посаду міського голови вносить одним платежем у безготівковій формі на спеціальний рахунок виборчої комісії грошову заставу в розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат у місячному розмірі, встановленому на день початку виборчого процесу, на кожні 90 тисяч виборців відповідного єдиного територіального виборчого округу для кожного виду виборів окремо.

Частиною 7 статті 225 Виборчого кодексу України визначено, що порядок внесення, повернення та перерахування грошової застави встановлюється Центральною виборчою комісією спільно з Міністерством фінансів України не пізніш як за шістдесят днів до дня голосування.

Відповідно до п. З Порядку внесення, повернення та перерахування грошової застави на місцевих виборах затвердженої постановою Центральної виборчої комісії від 21 серпня 2020 року № 193 Грошова застава вноситься такими суб`єктами:

- місцевою організацією політичної партії, яка висунула виборчий список кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, або місцевою організацією відповідної політичної партії вищого рівня;

- місцевою організацією політичної партії, яка висунула виборчий список кандидатів у депутати обласної, районної, районної в місті, а також міської, селищної, сільської ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше) або місцевою організацією відповідної політичної партії вищого рівня;

- місцевою організацією політичної партії, яка висунула кандидатів у депутати сільської, селищної, міської ради (територіальної громади з кількістю виборців до 10 тисяч) у багатомандатному виборчому окрузі, або місцевою організацією відповідної політичної партії вищого рівня;

- особою, яка висувається кандидатом у депутати сільської, селищної, міської ради (територіальної громади з кількістю виборців до 10 тисяч) шляхом самовисування в багатомандатному виборчому окрузі;

- місцевою організацією політичної партії, яка висунула кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, або місцевою організацією відповідної політичної партії вищого рівня;

- особою, яка висувається кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови шляхом самовисування в єдиному одномандатному виборчому окрузі.

Таким чином, апелянт вважає, що умови визначені статтею 223 Виборчого кодексу України недотримано, й відтак не має жодних доказів наявності документа про внесення грошової застави належним суб`єктом подання - місцевою організацією політичної партії та доказів внесення грошової застави в межах строків визначених частиною 2 статті 225 ВК України. Враховуючи вищевикладене, вважає рішення суду незаконним та таким, що підлягає скасуванню з мотивів грубого порушення норм матеріального та процесуального права.

Представники позивача, відповідача в судове засідання не з`явилися, хоча позивач та відповідач належним чином були повідомлені про дату, час і місце судового засідання, що відповідно до частини другої статті 313 Кодексу адміністративного судочинства України не перешкоджає розгляду справи за їх відсутності.

Суд апеляційної інстанції заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення представника третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача, перевіривши матеріали справи, обговоривши підстави в межах апеляційної скарги, вважає, що апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, виходячи з наступного.

Особливості судового провадження у справах щодо оскарження рішень, дій або бездіяльності виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій визначені статтею 273 КАС України.

Відповідно до частини 1 статті 273 КАС України право оскаржувати рішення, дії чи бездіяльність виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій мають суб`єкти відповідного виборчого процесу (крім виборчої комісії), а також ініціативна група референдуму, інші суб`єкти ініціювання референдуму.

Частиною 4 статті 273 КАС України передбачено, що рішення, дії чи бездіяльність територіальних (окружних) виборчих комісій щодо підготовки та проведення місцевих виборів, виборів Президента України, народних депутатів України; обласних комісій з референдуму і комісії Автономної Республіки Крим з всеукраїнського референдуму, а також членів зазначених комісій оскаржуються до окружного адміністративного суду за місцезнаходженням відповідної комісії.

Згідно преамбули Виборчого кодексу України №396-IX від 19.12.2019 року цей Кодекс відповідно до Конституції України визначає гарантії права громадян на участь у виборах, регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів.

Згідно ч.1 ст.64 Кодексу суб`єкт виборчого процесу може оскаржити рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, до суду в порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України.

Судом апеляційної інстанції встановлено, що ОСОБА_1 є суб`єктом виборчого процесу відповідно до ст. 22 Виборчого кодексу України, а саме - кандидатом в депутати до Ужгородської міської ради (посвідчення №159 від 24 вересня 2020 року).

Ужгородською міською територіальною комісією Ужгородського району Закарпатської області прийнято постанову від 23 вересня 2020 року за №11 «Про реєстрацію кандидатів у депутати Ужгородської міської ради включених до єдиного та територіальних списків кандидатів у депутати від осередків політичних партій» .

Відповідно до ч. 1 постанови від 23 вересня 2020 року за №11 «Про реєстрацію кандидатів у депутати Ужгородської міської ради включених до єдиного та територіальних списків кандидатів у депутати від осередків політичних партій» прийнятої Ужгородською міською територіальною комісією Ужгородського району Закарпатської області, зазначено зареєструвати кандидатів у депутати Ужгородської міської ради на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати Ужгородської міської ради від, серед інших, Закарпатської обласної організації політичної партії «Партія твого міста» .

Постановою Верховної Ради України «Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році» №795-IX від 15.07.2020 призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів на неділю, 25 жовтня 2020 року. Цією ж Постановою визначено, що чергові місцеві вибори не проводяться у разі призначення перших виборів депутатів відповідних місцевих рад та сільських, селищних, міських голів на 25 жовтня 2020 року.

З урахуванням Постанови Верховної Ради України «Про утворення та ліквідацію районів» №807-IX від 17.07.2020 та розпоряджень Кабінету Міністрів України від 12.06.2020, якими визначено адміністративні центри та затверджено території територіальних громад областей, Центральна виборча комісія постановою №160 від 08.08.2020 призначила перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів, а постановою №176 від 14.08.2020 призначила перші вибори депутатів районних рад на 25 жовтня 2020 року.

Положення статті 64 ВК України визначають, що суб`єкт виборчого процесу може оскаржити рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, до суду в порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України.

Виключно до суду шляхом подання позовної заяви оскаржуються, зокрема, рішення чи дії окружної виборчої комісії, рішення чи дії територіальної виборчої комісії, крім встановлених цим Кодексом випадків; дії чи бездіяльність члена окружної виборчої комісії, територіальної виборчої комісії України п.п.1-1,1-2 ч.1 ст.64 ВК України).

Суд апеляційної інстанції вивчивши матеріали справи та дослідивши аргументи ОСОБА_1 вказані у апеляційній скарзі вважає, що вони є необґрунтовані та не знайшли свого підтвердження у матеріалах справи, виходячи з наступного.

21.09.2020 року о 14:41 год. представником Закарпатською обласною організацією політичної партії «Партія твого міста» подано Ужгородській міській територіальній виборчій комісії Ужгородського району Закарпатської області документи для реєстрації кандидатів у депутати Ужгородської міської ради Закарпатської області, а саме: рішення зборів, конференції місцевої організації політичної партії про висування кандидатів у депутати ЗООПП «Партія твого міста» ; єдиний виборчий список кандидатів у депутати від ЗООПП «Партія твого міста» ; територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від ЗООПП «Партія твого міста» ; заяви осіб, включених до виборчих списків кандидатів у депутати від ЗООПП «Партія твого міста» про згоду балотуватися кандидатами в депутати від цієї організації політичної партії; автобіографії осіб, включених до виборчих списків кандидатів у депутати від ЗООПП «Партія твого міста» ; довідки про наявність чи відсутність судимості, видані уповноваженим органом після початку виборчого процесу, кожного з кандидатів у депутати; заяви про наявність (відсутність) заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини кожного кандидата в депутати; документ про внесення грошової застави; фотографії осіб, включених до виборчих списків кандидатів у депутати; передвиборна програма ЗООПП «Партія твого міста» ; заява про реєстрацію представника місцевої організації політичної партії у територіальній виборчій комісії з правом дорадчого голосу разом з копією паспорта громадянина України запропонованої особи; копію рішення керівного органу місцевої організації політичної партії про затвердження кандидатури представника місцевої організації політичної партії у територіальній виборчій комісії з правом дорадчого голосу.

Судом першої інстанції встановлено, що 22.09.2020 року Ужгородська міська територіальна виборча комісія телефонним зв`язком повідомила ЗООПП «Партія твого міста» про виявлені помилки та неточності в поданих на реєстрацію ЗООПП «Партія твого міста» документах, а саме у квитанції №51540902 від 16.09.2020 року. Також зазначено, що виявлені недоліки можуть бути усунені до 23.09.2020 року.

23.09.2020 року представником ЗООПП «Партія твого міста» на виконання повідомлення про усунення недоліків подано нову квитанцію №97 від 23.09.2020 року.

З квитанції №97 від 23.09.2020 року видно, що платник грошової застави Закарпатська обласна організація політичної партії «Партія твого міста» .

Відповідно до ч.1 ст. 216 ВК України висування кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови розпочинається за сорок днів до дня голосування і закінчується за тридцять днів до дня голосування.

Частиною 2 ст. 216 ВК України передбачено, що право висування кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті рад, а також міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше) реалізується виборцями через місцеві організації політичних партій у порядку, передбаченому цим Кодексом.

Згідно ч.3 ст. 216 ВК України організація партії може висувати кандидатів на місцевих виборах за умови, що відповідна організація партії зареєстрована в установленому законом порядку.

У відповідності до ч.1 ст. 217 ВК України висування кандидатів у депутати та на посаду сільського, селищного, міського голови місцевою організацією партії відбувається на підставі цього Кодексу, статуту політичної партії за рішенням вищого керівного органу партії про участь її місцевих організацій у відповідних чергових, позачергових, перших, повторних, проміжних виборах, прийнятого після прийняття рішення про призначення відповідних виборів.

У разі прийняття політичною партією рішення про участь її місцевих організацій у виборах депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у містах рад, а також депутатів міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч та більше), виборах міських голів у такому рішенні також зазначаються найменування центрального керівного органу партії, який погоджуватиме рішення зборів (конференції) місцевої організації партії про висування кандидатів у депутати, кандидата на посаду міського голови від місцевої організації партії, а також прізвище, власне ім`я (усі власні імена) та по батькові (за наявності) керівників партії, уповноважених посвідчувати своїм підписом копії рішень зборів (конференції) місцевої організації партії про висування кандидатів у депутати, кандидата на посаду міського голови від місцевої організації партії.

Ч. 1 ст. 222 ВК України виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласна, районна, міська, районна у місті, сільська, селищна виборча комісія реєструє кандидатів у депутати, включених до єдиного та територіальних виборчих списків організації партії, за умови отримання нею документів, перелік яких є вичерпним.

Відповідно до абз. 3 ч. 2 ст. 225 ВК України організація партії, яка висунула кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови (міста з кількістю виборців до 75 тисяч) або організація відповідної партії вищого рівня, а також особа, висунута шляхом самовисування на посаду сільського, селищного, міського голови (міста з кількістю виборців до 75 тисяч), у єдиному одномандатному виборчому окрузі, після початку виборчого процесу та до подання документів до відповідної виборчої комісії для реєстрації кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови вносить одним платежем у безготівковій формі на спеціальний рахунок виборчої комісії грошову заставу в розмірі мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленому на день початку виборчого процесу.

Судом апеляційної інстанції встановлено, що грошова застава згідно з квитанцією №51540902 від 16.09.2020 року була внесена ЗООПП «Партія твого міста» через ОСОБА_2 , яка є головою ЗООПП «Партія твого міста» з поданих до комісії заяви з додатками.

Суд першої інстанції вірно зазначив, що відповідно до ч. 10 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 29.12.2017 № 148, розрахунки суб`єктів господарювання та фізичних осіб у разі їх здійснення готівкою без відкриття поточного рахунку шляхом унесення готівки до банків або небанківських установ для подальшого її переказу на рахунки інших суб`єктів господарювання або фізичних осіб для платників коштів є готівковими, а для отримувачів коштів безготівковими. Таким чином, кошти від третьої особи на спеціальний рахунок виборчої комісії поступили у безготівковій формі.

Частиною 3 статті 230 ВК України визначено, що помилки і неточності, виявлені в поданих на реєстрацію документах, якщо їх наявність не є перешкодою для розуміння змісту викладених відомостей, не є підставою для відмови в реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови.

У разі відсутності в поданих на реєстрацію документах інформації, яка обов`язково повинна бути зазначена відповідно до вимог цього Кодексу, про це невідкладно повідомляється відповідний суб`єкт подання документів.

Виявлені недоліки у поданих документах можуть бути усунуті шляхом подання не пізніше наступного дня після отримання зазначеного повідомлення уточнених або інших документів для реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови.

Щодо посилання апелянта на те, що немає доказів наявності документа про внесення грошової застави належним суб`єктом подання - місцевою організацією політичної партії та доказів внесення грошової застави в межах строків визначених частиною 2 статті 225 ВК України, то суд апеляційної інстанції не бере до уваги таке твердження, оскільки докази наявності документа про внесення грошової застави належним суб`єктом подання - місцевою організацією політичної партії «Партія твого міста» зазначено вище, а саме квитанція від 23.09.2020 року №97, Закарпатської обласної організації політичної партії «Партія твого міста» , яка відповідає вимогам статті 225 ВК України.

Частиною 1 ст. 230 ВК України передбачено, що територіальна виборча комісія відмовляє у реєстрації усіх кандидатів у депутати, включених до виборчих списків місцевих організацій на місцевих виборах у разі:

1) порушення встановленого цим Кодексом порядку висування кандидатів, у тому числі перевищення встановленої цим Кодексом кількості кандидатів у депутати у єдиному виборчому списку та територіальному виборчому списку організації партії на виборах депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше), кандидатів у депутати в кожному багатомандатному окрузі на виборах депутатів сільських, селищних, міських рад (територіальних громад з кількістю виборців до 10 тисяч), які можуть бути висунуті організаціями партій;

2) відсутності хоча б одного з документів, зазначених у пунктах 1-5 частини першої статті 222, пунктах 1, 2, 4 частини першої статті 223 цього Кодексу, невідповідності таких документів вимогам цього Кодексу (в тому числі щодо розміру грошової застави);

3) встановлення нею наявності у передвиборній програмі організації партії положень, спрямованих на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров`я населення;

4) висування кандидатів у депутати від організації партії, яка здійснює пропаганду комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів, їхньої символіки та щодо якої в установленому Кабінетом Міністрів України порядку прийнято рішення про невідповідність її діяльності, найменування та/або символіки вимогам Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» .

Статтею 6 Виборчого кодексу України передбачено, що виборчі права громадян України - це гарантовані Конституцією України та цим Кодексом їхні права на участь у виборах, які проводяться в Україні.

Основні виборчі права громадян України включають: право вільно обирати (право голосу на виборах) та право бути обраним.

Громадяни України мають також інші права на участь у виборчому процесі, пов`язані з їхніми основними виборчими правами, які здійснюються в обсязі і порядку, передбачених виборчим законодавством.

Щодо посилання апелянта на помилкове застосування судом першої інстанції рішення ЄСПЛ у справі Суховецький проти України , суд апеляційної інстанції не погоджується з думкою ОСОБА_1 зазначивши наступне.

У Рішенні Європейського суду з прав людини у справі «Суховецький проти України» (Заява № 13716/02) вказано, що Конституційний Суд України вирішив, що виборча застава не є прямим чи непрямим обмеженням права виставляти свою кандидатуру на вибори, оскільки не є визначальною для права громадян обирати і бути обраними. Застава - це не що інше ніж попередня умова для здійснення реєстрації кандидата виборчою комісією. Усі кандидати в народні депутати зобов`язані сплатити однакову суму, незалежно від їхнього фінансового становища, тому умова сплати виборчої застави не може розглядатися як дискримінація за майновим станом. Виборча застава призначена, по-перше, сприяти підтриманню відповідального ставлення з боку потенційних кандидатів в народні депутати по відношенню до виборів, а по-друге, попереджувати зловживання виборчими правами. Більше того, вона є своєрідною перешкодою для непомірного чи необґрунтованого використання коштів Державного бюджету, призначених для покриття витрат, пов`язаних з виборами.

Відповідно до ч. 2 ст. 6 КАС України суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.

Також, з Рішення Конституційного Суду України від 30 січня 2002 року, № 2-рп/2002 у справі № 1- 18/2002 вбачається, що грошова застава застосовується з метою забезпечення відповідального ставлення громадян як ймовірних кандидатів у депутати до їх участі у виборах, сприяє прийняттю виважених рішень кандидатом у депутати, якого висунуто в одномандатному окрузі, та кандидатами у депутати, включеними до виборчих списків у багатомандатних округах, щодо реалізації їх пасивного виборчого права, а також упереджує можливі невиправдані витрати з державних фондів.

Суд апеляційної інстанції дослідивши матеріали справи та наведені аргументи апелянта, вважає, що матеріали справи не містять доказів порушень у реєстрації Ужгородською міською територіальною виборчою комісією Ужгородського району Закарпатської області кандидатів від Закарпатської обласної організації політичної партії «Партія твого міста» , передбачених частиною 1 ст. 230 ВК України.

З огляду на наведене, суд першої інстанції правильно і повно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків рішення суду, а тому підстав для скасування рішення колегія суддів не знаходить і вважає, що апеляційну скаргу на нього слід залишити без задоволення.

Також, апелянтом при поданні апеляційної скарги не було сплачено судовий збір.

Частиною дев`ятою статті 273 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

За подання апеляційної скарги на рішення суду судовий збір становить 1261 грн 20 коп. і підлягає стягненню з позивача.

Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права.

Керуючись ст. ст. 272, 273, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328 КАС України, суд,-

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 залишити без задоволення, а рішення Закарпатського окружного адміністративного суду від 30 вересня 2020 року у справі № 260/3137/20 - без змін.

Стягнути з ОСОБА_1 до спеціального фонду Державного бюджету України судовий збір за подання апеляційної скарги у розмірі 1261 (одна тисяча двісті шістдесят одна) гривня 20 коп. за наступними реквізитами: «Отримувач коштів - УК у Галицькому районі м. Львова; код отримувача за ЄДРПОУ - 38007573; банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); МФО - 899998; рахунок отримувача - UA218999980313161206081013004; код класифікації доходів бюджету - 22030101; Восьмий апеляційний адміністративний суд» .

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту проголошення та оскарженню не підлягає.

Головуючий суддя В. Я. Макарик судді З. М. Матковська В. З. Улицький

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.10.2020
Оприлюднено05.10.2020
Номер документу91969619
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —260/3137/20

Постанова від 04.10.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Макарик Володимир Ярославович

Ухвала від 03.10.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Макарик Володимир Ярославович

Ухвала від 03.10.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Макарик Володимир Ярославович

Ухвала від 01.10.2020

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Калинич Я.М.

Рішення від 30.09.2020

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Калинич Я.М.

Ухвала від 29.09.2020

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Калинич Я.М.

Ухвала від 28.09.2020

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Калинич Я.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні