РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
і м е н е м У к р а ї н и
05 жовтня 2020 року м. Рівне №460/7327/20
Рівненський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Комшелюк Т.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Рівненської обласної територіальної організації Політичної Партії "ГОЛОС" до Острозької міської територіальної виборчої комісії Рівненського району Рівненської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, ОСОБА_1 , про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,
В С Т А Н О В И В:
Рівненська обласна територіальна організація Політичної Партії Голос (далі - позивач), третя особа без самостійних вимог щодо предмету спору ОСОБА_1 (далі - третя особа) звернулася до суду з позовом, до Острозької міської територіальної виборчої комісії Рівненського району Рівненської області (далі - відповідач, Острозька ТВК), про визнання протиправною та скасування постанови № 41 від 28 вересня 2020 року Про відмову в реєстрації кандидата у депутати Острозької міської ради Рівненського району Рівненської області, включеного до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати Рівненської обласної територіальної організації Політичної Партії Голос та зобов`язання Острозьку міську територіальну виборчу комісію Рівненського району Рівненської області протягом одного дня з дня набрання рішення суду законної сили прийняти рішення про реєстрацію ОСОБА_1 кандидатом у депутати Острозької міської ради Рівненського району Рівненської області, включену до єдиного та територіального виборчого списку кандидатів у депутати від Рівненської обласної територіальної організації Політичної Партії ГОЛОС . В обґрунтування позову позивач вказує, що 23 вересня 2020 року ним подано до відповідача заяву про реєстрацію кандидатів у депутати до Острозької міської ради Рівненського району Рівненської області. Однак, постановою відповідача № 41 від 28.09.2020 було відмовлено ОСОБА_1 у реєстрації її кандидатом у депутати Острозької міської ради Рівненського району Рівненської області, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати Рівненською обласною Територіальною організацією Політичної Партії Голос . Підставою відмови стало те, що до відповідача від Рівненської територіальної організації Політичної партії Європейська Солідарність 28 вересня 2020 року, надійшла заява про відмову реєстрації кандидатом у депутати ОСОБА_1 , оскільки на їх думку, згідно відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 25.09.2020 ОСОБА_1 обіймала посаду керівника Первинної партійної організації Народної партії в с. Сіянці Острозького району Рівненської області. Позивач не погоджується із таким висновком відповідача та зауважує, що відповідачем не з`ясовано, чи є третя особа станом на час прийняття спірної постанови членом якоїсь політичної партії. Також зазначає, що приймаючи спірну постанову на п`ятий день з моменту подання заяви про реєстрацію кандидатів позивача, відповідач не вчинив жодних дій щодо з`ясування всіх обставин по даному факту по третій особі. До того ж, заява від іншої політичної партії, яка надійшла відповідачу з приводу відмови у реєстрації кандидатом від позивача третьої особи, підписана ОСОБА_2 , в той час як керівником цієї партії є ОСОБА_3 , тобто відповідачем не з`ясовано повноваження ОСОБА_2 на підписання та подання таких заяв від партії. Також звертає увагу на те, що відповідач не надав можливості надати пояснення по третій особі довіреній особі від позивача ОСОБА_4 , яка була присутня на засіданні комісії, та не запрошував на засідання комісії безпосередньо третю особу. Просить позовні вимоги задовольнити.
Третя особа письмових пояснень не подала.
Відповідач письмового відзиву не подав.
Ухвалою суду від 03.10.2020 відкрито провадження у справі та призначено до розгляду в судовому засіданні 04.10.2020. Цією ж ухвалою залучено третю особу та витребувано докази.
03.10.2020 ухвалою суду витребувано додаткові документи від Західного міжрегіонального управління Міністерства Юстиції (м. Львів).
04.10.2020 ухвалою суду витребувано додаткові документи від Західного міжрегіонального управління Міністерства Юстиції (м. Львів).
В судовому засіданні 04.10.2020 представник позивача позовні вимоги підтримав в повному обсязі з підстав, викладених у позовній заяві.
Представник відповідача та третя особа в судове засідання 04.10.2020 не прибули, про дату, час та місце розгляду справи були належним чином повідомлені, про причини неприбуття суд не повідомили.
04.10.2020 ухвалою суду без виходу до нарадчої кімнати розгляд справи відкладений на 05.10.2020 на 11год. у зв`язку із витребуванням додаткових доказів.
В судове засідання 05.10.2020 всі учасники справи не прибули, про дату час та місце розгляду справи були належним чином повідомлені, про причини неприбуття суд не повідомили.
Відповідно до ч.3 ст. 268 КАС України, неприбуття у судове засідання учасника справи, повідомленого відповідно до положень цієї статті, не перешкоджає розгляду справи у судах першої та апеляційної інстанцій.
За приписами ч. 9 ст. 205 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
З врахуванням наведених вище положень закону, у зв`язку із відсутністю потреби заслухати свідка та експерта у даній справі, суд перейшов до розгляду справи у письмовому провадженні.
Встановивши обставини справи та дослідивши докази, наявні в матеріалах справи, суд встановив наступне.
Рівненська обласна територіальна організація Політичної Партії ГОЛОС , включена до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 29.10.2019 Номер запису: 1 608 102 0000 015238.
За даними офіційного сайту Центральної виборчої комісії, Політична партія ГОЛОС , включена до Переліку політичних партій, якими прийнято рішення про їх участь у місцевих виборах 25 жовтня 2020 року.
23 вересня 2020 року позивач звернувся до відповідача із заявою про реєстрацію кандидатів у депутати до Острозької міської ради Рівненського району Рівненської області.
Постановою відповідача № 41 від 28.09.2020 було відмовлено ОСОБА_1 у реєстрації її кандидатом у депутати Острозької міської ради Рівненського району Рівненської області включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати Рівненської обласної Територіальної організації Політичної Партії Голос .
Підставою для відмови стало те, що до відповідача від Рівненської територіальної організації Політичної партії Європейська Солідарність 28 вересня 2020 року, надійшла заява про відмову в реєстрації кандидатом у депутати ОСОБА_1 , оскільки згідно відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 25.09.2020 ОСОБА_1 обіймала посаду керівника Первинної партійної організації Народної партії в с. Сіянці Острозького району Рівненської області.
Враховуючи вищевказане, керуючись частиною 2 статті 219, пункту 1-1 частини 2 статті 230 Виборчого кодексу України, Острозька міська територіальна виборча комісія вирішила відмовити ОСОБА_1 у реєстрації її кандидатом у депутати до Острозької міської ради Рівненського району Рівненської області.
Вирішуючи даний спір та надаючи правову оцінку встановленим обставинам, суд враховує таке.
Гарантії права громадян на участь у виборах визначає Виборчий кодекс України, який також регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів.
Відповідно до статті 20 Виборчого кодексу України, виборчий процес - це здійснення протягом встановленого цим Кодексом періоду часу суб`єктами, визначеними статтею 22 цього Кодексу, виборчих процедур, пов`язаних із підготовкою і проведенням відповідних виборів, встановленням та офіційним оголошенням (офіційним оприлюдненням) їх результатів.
За правилами статті 11 Виборчого кодексу України, громадяни України, які є виборцями, мають право висування кандидатів на виборах, яке реалізується ними через політичні партії та їхні місцеві організації або шляхом самовисування у порядку, встановленому цим Кодексом.
Пунктом 2 частини першої статті 12 Закону України Про політичні партії в Україні № 2365-III від 05.04.2001, передбачено, що політичні партії мають право, зокрема, брати участь у виборах до органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб у порядку, встановленому відповідними законами України.
Загальний порядок висування кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови встановлений положеннями статті 216 Виборчого кодексу України.
Згідно з частинами першою, другою цієї статті, висування кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови розпочинається за сорок днів до дня голосування і закінчується за тридцять днів до дня голосування. Право висування кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті рад, а також міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше) реалізується виборцями через місцеві організації політичних партій у порядку, передбаченому цим Кодексом.
Частиною другою та четвертою статті 217 Виборчого кодексу України передбачено, що організація партії може висунути особу, яка є членом цієї політичної партії, або безпартійного громадянина. Обласна організація партії, зокрема, може висунути кандидатів у депутати на виборах депутатів відповідних районних, міських, районних у місті, сільських, селищних рад (районів, міст, районів у містах, сіл, селищ, що входять до складу відповідної області, Автономної Республіки Крим згідно з адміністративно-територіальним устроєм).
Відповідно до ст. 218 Виборчого кодексу України, висування кандидатів організацією партії проводиться на її зборах, конференції у порядку, встановленому статутом партії та цим Кодексом.
Статтею 219 Виборчого кодексу України передбачений порядок висування кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті рад, а також кандидатів у депутати міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше).
У відповідності до приписів частин першої, другої, третьої та четвертої статті 219 Виборчого кодексу України, висування кандидатів у депутати організацією партії, формування та затвердження єдиного та територіальних виборчих списків здійснюються на її зборах, конференції організації партії у порядку, встановленому статутом партії та цим Кодексом.
Організація партії може висунути кандидатом у депутати особу, яка є членом цієї партії, або безпартійну особу, яка відповідно до статті 193 цього Кодексу має право бути обраною депутатом.
За наявною на офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії інформації, (https://www.cvk.gov.ua/pls/vm2015/pvm056pid102=8388pf7691=8388pt001f01=100rej=0pt00_t001f01=100.html), судом встановлено, що ОСОБА_1 брала участь у місцевих виборах 2015 року як безпартійна.
При цьому, суд звертає увагу, що висування кандидатом у депутати ОСОБА_1 , як безпартійної, на місцевих виборах 2015 здійснювалося Політичною Партією Європейська Солідарність (Партія Блок Петра Порошенка Солідарність ).
В той же час судом на підставі облікової картки депутата ОСОБА_1 , встановлено що остання є безпартійною.
Відповідно до довідки Сіянцівської сільської ради, Острозького району Рівненської області від 01.10.2010 № 518/02-23, ОСОБА_1 - ІНФОРМАЦІЯ_1 з 25.10.2015 року по даний час є депутатом Сіянцівської сільської ради, безпартійна та не обліковується як член будь-якої політичної партії. Додатково повідомляється, що інформації про створення первинної партійної організації Народної партії в с. Сіянці Острозького району Рівненської області не надходило та така організація на території сільської ради не діє.
Судом не здобуто і відповідачем на надано доказів, що ОСОБА_1 на момент реєстрації її кандидатом у депутати Острозької міської ради Рівненського району Рівненької області була членом якоїсь політичної партії.
Ухвалою Рівненського окружного адміністративного суду від 03.10.2020 витребувано в Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів) інформацію щодо наявності чи відсутності станом на 25.09.2020 членства у політичних партіях громадянки України ОСОБА_1 .
Листами від 05.10.2020 № 1980/23795/0/1-20/05.6-10, № 1981/23797/0/1-20/05.6-10 Західним міжрегіональним правлінням Міністерства юстиції (м. Львів) повідомлено, що останній не володіє інформацією щодо членства у політичних партіях та їх структурних утворень. Водночас, суду надана інформація про те, що станом на 05.10.2020 ОСОБА_1 є головою Первинної партійної організації Народної партії в с. Сіянці Острозького району.
У відповідності до ст.1 Закону України Про політичні партії в Україні , право громадян на свободу об`єднання у політичні партії для здійснення і захисту своїх прав і свобод та задоволення політичних, економічних, соціальних, культурних та інших інтересів визначається і гарантується Конституцією України. Встановлення обмежень цього права допускається відповідно до Конституції України в інтересах національної безпеки та громадського порядку, охорони здоров`я населення або захисту прав і свобод інших людей, а також в інших випадках, передбачених Конституцією України. Ніхто не може бути примушений до вступу в політичну партію або обмежений у праві добровільного виходу з політичної партії. Належність чи неналежність до політичної партії не може бути підставою для обмеження прав і свобод або для надання державою будь-яких пільг і переваг. Обмеження щодо членства у політичних партіях встановлюються виключно Конституцією та законами України.
Згідно з ч. 6 ст. 6 Закону України Про політичні партії в Україні , порядок вступу до політичної партії, зупинення та припинення членства в ній визначається статутом політичної партії.
Громадянин України має право в будь-який час зупинити чи припинити своє членство в політичній партії шляхом подання заяви до відповідних статутних органів політичної партії. Членство в політичній партії зупиняється чи припиняється з дня подання такої заяви та не потребує додаткових рішень. З цього ж дня припиняється перебування громадянина України на будь-яких виборних посадах в політичній партії.
Дія частини шостої цієї статті не поширюється на членів політичних партій, обраних на посади керівника та заступника керівника політичної партії. Членство в політичній партії зазначених керівників припиняється з дня, наступного за днем обрання нового керівника чи його заступника.
Тобто, положення ст. 6 Закону України Про політичні партії в України встановлює особливий порядок зупинення чи припинення членства у політичній партії, яких обрано на посади керівника та заступника керівника політичної партії.
В свою чергу, вказаним законом не встановлено таких особливостей щодо осіб, які займають керівні посади в структурних утвореннях політичних партій.
Окрім цього, наведеним законом не встановлено, що керівник структурного утворення політичної партії має бути обраний саме з членів такої партії.
Відповідно до ч. 1 ст. 9 Статуту Народної Партії, розміщеного на офіційному сайті цієї партії за посиланням http://www.narodna.org.ua/page/statute/, первинні осередки утворюються та діють за територіальною та іншими ознаками, що не суперечить чинному Законодавству України. Первинний осередок утворюється шляхом проведення установчих зборів за ініціативою не менш як трьох членів партії.
Первинний осередок очолює голова, який обирається загальними зборами членів осередку шляхом відкритого чи таємного голосування простою більшістю голосів членів партії, присутніх на зборах (ч. 3 ст. 9 Статуту).
Статтею 12 Статуту встановлено, що вищою посадовою особою первинного осередку є голова.
Голова первинного осередку:
здійснює загальне керівництво первинним осередком, очолює та організовує роботу виконавчого комітету у разі його створення у період між зборами;
скликає збори первинного осередку та вносить пропозиції щодо порядку денного;
розробляє план роботи первинного осередку;
організовує і забезпечує виконання рішень партійних з`їздів, конференцій, рішень вищих партійних органів та зборів первинного осередку;
веде облік членів партії, готує відповідну звітність;
відповідає за раціональне використання партійного майна та витрачання коштів;
розглядає заяви, скарги, пропозиції членів партії, апеляції, звернення ревізійної комісії (ревізора) і приймає рішення щодо їх розгляду або виносить на розгляд зборів первинного осередку чи партійної організації вищого рівня;
очолює та організовує роботу виконавчого комітету осередку в разі його створення;
здійснює інші функції щодо керівництва первинного осередком, які не суперечать Статуту, Програмі партії та чинному законодавству.
Аналіз наведених положень Статуту дає підстави стверджувати, що обов`язку обирати керівником первинного осередку із членів партії немає.
За наведених обставин, суд вважає, що наявна у Реєстрі громадських формувань та документах реєстраційних справ інформація про те, що ОСОБА_1 є керівником Первинної партійної організації Народної Партії в с. Сіянці Острозького району Рівненської області, не є прямим доказом того, що така особа є членом політичної партії Народна Партія .
Щодо посилань позивача на те, що відповідач, вирішуючи питання реєстрації кандидатом до Острозької міської ради Рівненського району Рівненської області ОСОБА_1 мав би запросити її особисто на засідання для надання пояснень, або ж відібрати пояснення у довіреної особи ПП Голос ОСОБА_4 , яка була присутня на засідання, то суд зауважує, що виборчим законодавством такого обов`язку відповідачу не встановлено.
В той же час, суд звертає увагу, що спірна постанова мотивована наявністю відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 25.09.2020, в якому ОСОБА_1 зазначена керівником Первинної партійної організації Народної партії в с. Сіянці Острозького району Рівненської області.
Однак, належним чином завіреної копії такого витягу відповідачем суду не надано і судом не встановлено. Таким чином, мотивування, наведене у спірній постанові не підтверджене належними та допустимими доказами.
Окрім цього, слід звернути увагу і на те, що приймаючи від Рівненської територіальної організації ПП Солідарність заяву про відмову у реєстрації кандидатом від позивача ОСОБА_1 від 28.09.2020, відповідач не перевірив наявність повноважень у підписанта такої заяви (керівника секретаріату ОСОБА_2) діяти від імені Рівненської територіальної організації ПП Солідарність (довіреність чи інший документ). Доказів зворотного суду не надано і судом не встановлено.
За наведених обставин, суд констатує, що постанова Острозької міської територіальної виборчої комісії Рівненського району Рівненської області від 28.09.2020 № 41 прийнята з порушенням критеріїв, встановлених ч. 2 ст. 2 КАС України, зокрема, критеріїв обґрунтованості, тобто без урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); добросовісності; розсудливості; пропорційності, зокрема без дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія), тому є протиправною та належить до скасування.
Щодо позовних вимог про зобов`язання відповідача протягом одного дня з дня набрання рішення суду законної сили прийняти рішення про реєстрацію ОСОБА_1 кандидатом у депутати Острозької міської ради Рівненського району Рівненської області, включену до єдиного та територіального виборчого списку кандидатів у депутати від Рівненської обласної територіальної організації Політичної Партії ГОЛОС , то суд зважає на таке.
Статтею 227 Виборчого кодексу України передбачений порядок реєстрації кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті, а також міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше).
Частинами першою, другою наведеної статті встановлено, що кандидати у депутати, включені організацією партії до єдиного та територіальних виборчих списків, реєструються територіальною виборчою комісією Автономної Республіки Крим, відповідною територіальною обласною, районною, міською, районною у місті, сільською, селищною виборчою комісією за умови подання комісії документів, передбачених статтею 222 цього Кодексу. Подання документів до відповідної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати закінчується за тридцять днів до дня голосування.
Згідно із вимогами ч. 6 ст. 227 Виборчого кодексу України, територіальна виборча комісія не пізніш як на п`ятий день з дня прийняття заяви організації партії про реєстрацію кандидатів у депутати та доданих до неї необхідних документів приймає рішення про реєстрацію кандидатів у депутати або про відмову в їх реєстрації.
Отже, наведена норма закону містить досить чіткі положення про рамки і характер здійснення відповідних повноважень територіальних виборчих комісій.
В той же час, критеріями, які впливають на обрання судом способу захисту прав особи в межах вимог про зобов`язання суб`єкта владних повноважень вчинити певні дії, є встановлення судом додержання суб`єктом звернення усіх передбачених законом умов для отримання позитивного результату та наявність у суб`єкта владних повноважень права діяти при прийнятті рішення на власний розсуд.
Таким чином, у разі, якщо суб`єкт владних повноважень використав надане йому законом право на прийняття певного рішення за наслідками звернення особи, але останнє визнане судом протиправним з огляду на його невідповідність чинному законодавству, при цьому суб`єкт звернення дотримав усіх визначених законом умов, то суд вправі зобов`язати суб`єкта владних повноважень прийняти певне рішення.
Такий підхід, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України, є прийнятним не тільки під час розгляду вимог про протиправну бездіяльність суб`єкта владних повноважень, але й у випадку розгляду вимог про зобов`язання відповідного суб`єкта вчинити певні дії після скасування його адміністративного акта.
Матеріалами справи стверджується, що розглядаючи 28.09.2020 року на засіданні комісії Острозької ТВК документи позивача, зокрема, щодо реєстрації кандидата у депутати Острозької міської ради Рівненського району Рівненської області, ОСОБА_1 , інших зауважень, крім тих, що наведені у спірній постанові, до поданих документів на зазначеного кандидата на відповідність вимогам Виборчого кодексу України, не наведено, що підтверджується протоколом засідання Острозької міської територіальної виборчої комісії Рівненського району Рівненської області № 10 від 28.09.2020.
З врахування викладеного суд уважає, що єдиним правильним за цих обставин способом захисту порушеного права позивача є зобов`язання відповідача прийняти конкретне рішення. До того ж, суд враховує, що виборчий процес є швидкоплинним та має свої часові рамку, тому обраний позивачем спосіб захисту в частині зобов`язання відповідача протягом одного дня з дня набрання рішення суду законної сили прийняти рішення про реєстрацію третьої особи кандидатом у депутати Острозької міської ради відповідає повноваженням суду, передбаченим КАС України.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Позивач довів ті обставини, на яких ґрунтуються його вимоги, тому його позовні вимоги належать до задоволення.
Судові витрати у порядку ст. 139 КАС України позивачу не відшкодовуються.
Керуючись статтями 241-246, 272, 273, 278 КАС України, суд
В И Р І Ш И В :
Позовну заяву задовольнити повністю.
Визнати протиправною та скасувати постанову Острозької міської територіальної виборчої комісії Рівненського району Рівненської області № 41 від 28.09.2020 Про підмову в реєстрації кандидата у депутати Острозької міської ради Рівненського району Рівненської області, включеного до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати Рівненської обласної територіальної організації Політичної Партії ГОЛОС .
Зобов`язати Острозьку міську територіальну виборчу комісію Рівненського району Рівненської області протягом одного дня з дня набрання рішення суду законної сили прийняти рішення про реєстрацію ОСОБА_1 кандидатом у депутати Острозької міської ради Рівненського району Рівненської області, включену до єдиного та територіального виборчого списку кандидатів у депутати від Рівненської обласної територіальної організації Політичної Партії ГОЛОС .
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі їх апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на рішення суду подається у дводенний строк з дня його проголошення. Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд.
Учасники справи:
1) позивач - Рівненська обласна територіальна організація Політичної Партії "ГОЛОС" (33023, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Грушевського, 77; код ЄДРПОУ 43315659);
2) відповідач - Острозька міська територіальна виборча комісія Рівненського району Рівненської області (35800, Рівненська обл., м. Острог, пр. Незалежності, 16А; код 43760411);
3) третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, - ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ; РНОКПП НОМЕР_1 ).
Повний текст рішення складений 05 жовтня 2020 року.
Суддя Т.О. Комшелюк
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.10.2020 |
Оприлюднено | 06.10.2020 |
Номер документу | 91979690 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Рівненський окружний адміністративний суд
Т.О. Комшелюк
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні