Ухвала
від 02.10.2020 по справі 540/2481/18
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


УХВАЛА

02 жовтня 2020 р. м. ХерсонСправа № 540/2481/18

Херсонський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді: Ковбій О.В., розглянувши у письмовому провадженні заяву про заміну сторони в адміністративній справі за позовом Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг до Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОДРІМ" про стягнення штрафу.

встановив:

Позивач звернувся до суду з вказаним позовом до відповідача, в якому просить стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОДРІМ" (код ЄДРПОУ - 40997531) до Державного бюджету України (на рахунок територіального управління Державної казначейської служби України за місцем знаходження платника; на балансовий рахунок 3111 "Надходження до загального фонду державного бюджету", код бюджетної класифікації за доходами 21081100 "Адміністративні штрафи та інші санкції", символ звітності 106) штраф у сумі 17000,00 грн. (сімнадцять тисяч гривень 00 копійок).

Рішенням Херсонського окружного адміністративного суду від 14.01.2019 року позов задоволено.

Стягнуто з Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОДРІМ" до Державного бюджету України штраф у сумі 17000,00 грн. (сімнадцять тисяч гривень 00 копійок).

22.09.2020 року Національним банком України подано до суду заяву про заміну сторони у виконавчому провадженні по справі №540/2481/18 з Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг на його правонаступника - Національний банк України.

Через перебуванням судді, що розглядав справу - ОСОБА_1 у відпустці, витягом з протоколу повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 23.09.2020 року заяву передано на розгляд судді Ковбій О.В.

Про розгляд вказаної заяви в письмовому провадженні заявник та заінтересовані особи повідомлені шляхом направлення в їх адресу відповідної ухвали.

Станом на дату розгляду клопотання інші заінтересовані в його розгляді особи будь-яких заяв до суду не подали.

Відповідно до ч.2 ст.379 КАС України суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, які звернулися з поданням (заявою), та учасників справи. Неприбуття в судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

З огляду на викладене, суд вважає за можливе розглянути заяву Національного банку України в письмовому провадженні.

Розглянувши заяву, оцінивши додані до заяви докази, суд дійшов висновку про її обґрунтованість виходячи з наступного.

У відповідності до даних, які містяться в КП "Діловодство спеціалізованого суду", судом встановлено, що 07.08.2018 року Херсонським окружним адміністративним судом було видано виконавчий лист № 531 2018р., з виконання рішення суду, який було направлено до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг.

12 вересня 2019 року Верховною Радою України прийнято Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення функцій із державного регулювання ринків фінансових послуг" № 79-ІX.

Зі змісту вказаного закону вбачається, що метою його ухвалення є скорочення кількості регуляторних та контролюючих органів на ринках небанківських фінансових послуг шляхом розподілу функцій Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, між іншими органами, що здійснюють державне регулювання ринків фінансових послуг.

Прийнятим Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення функцій із державного регулювання ринків фінансових послуг" здійснено законодавче закріплення перерозподілу та консолідації функцій із державного регулювання ринків фінансових послуг та внесено зміни до таких законодавчих актів, а саме: 1) Господарського кодексу України та Кодексу України про адміністративні правопорушення; 2) Законів України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг", "Про цінні папери та фондовий ринок", "Про недержавне пенсійне забезпечення", "Про страхування", "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", "Про державну підтримку сільського господарства України", "Про організацію формування та обігу кредитних історій", "Про зовнішньоекономічну діяльність", "Про кредитні спілки", "Про фінансово-кредитні механізми і управління майном при будівництві житла та операціях з нерухомістю", "Про обов`язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів", "Про іпотечні облігації", "Про аудиторську діяльність", "Про Національний банк України", "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", "Про особливості страхування сільськогосподарської продукції з державною підтримкою", "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", "Про збір та облік фінансових послуг".

Зміни до зазначених вище законодавчих актів передбачають передачу повноважень Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, у частині регулювання та нагляду у системі накопичувального пенсійного забезпечення, регулювання та нагляду за функціонуванням фінансово-кредитних механізмів і управлінні майном при будівництві житла та операціях з нерухомістю до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Решту повноважень Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, передано до Національного банку України.

Зокрема, Національний банк України на підставі Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення функцій із державного регулювання ринків фінансових послуг" стає регулятором страхових, лізингових, фінансових компаній, кредитних спілок, ломбардів та бюро кредитних історій, а Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку регулюватиме недержавні пенсійні фонди та фонди фінансування будівництва.

Відповідно до пункту 1 Розділу "II Прикінцеві положення" Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення функцій із державного регулювання ринків фінансових послуг" перехідний період, упродовж якого відбуватиметься передача функцій від Національної комісії з регулювання ринків фінансових послуг до Національного банку України та Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку триватиме до 01 липня 2020 року.

Отже, з 01 липня 2020 року функції які належали Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг виконує Національний банк України.

На виконання Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення функцій із державного регулювання ринків фінансових послуг" Президент України в Указі від 30 червня 2020 року № 259/2020, постановив, зокрема: припинити Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, шляхом ліквідації та визнати таким, що втратив чинність указ Президента України від 23 листопада 2011 року № 1070 "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг".

Відповідно до статті 379 частини 1 КАС України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Отже, Національний банк України є правонаступником ліквідованої Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг.

Таким чином, судом підтверджено заявлене в клопотанні правонаступництво, а отже стягувач у виконавчому провадженні підлягає заміні його правонаступником - Національним банком України.

Керуючись ст. 241, 248, 379 КАС України, суд

ухвалив:

Заяву Національного банку України про заміну стягувача задовольнити.

Замінити стягувача у виконавчому провадженні з виконання рішення суду від 14.01.2019 року в адміністративній справі №540/2481/18, з Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (01001, Київська область, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 3, код ЄДРПОУ 38062828) на його правонаступника - Національний банк України (01601, місто Київ, вулиця Інститутська, будинок 9, код ЄДРПОУ 00032106).

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до П`ятого апеляційного адміністративного суду в 15-денний строк з дня її проголошення, при цьому відповідно до п.п. 15.5 п. 15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомукаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції, який ухвалив відповідне рішення.

Якщо ухвалу було постановлено поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, строк на апеляційне оскарження обчислюється з дня складання повного судового рішення.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення (підписання) суддею.

Суддя О.В. Ковбій

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.10.2020
Оприлюднено06.10.2020
Номер документу91980028
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —540/2481/18

Ухвала від 18.12.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О.А.

Ухвала від 09.12.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О.А.

Ухвала від 02.10.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Ковбій О.В.

Ухвала від 29.09.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Ковбій О.В.

Рішення від 14.01.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Хом'якова В.В.

Ухвала від 10.12.2018

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Хом'якова В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні