Львівський окружний адміністративний суд
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа №380/3533/20
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 вересня 2020 року
Львівський окружний адміністративний суд:
в складі головуючої судді - Потабенко В.А.,
за участю секретаря судового засідання - Олійник Л.В.,
за участі:
позивача - ОСОБА_1 ,
представника позивача - Швеця Д.Ю., згідно договору,
представника відповідача - Музики М.П., згідно договору,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Львова за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Бродівської районної ради Львівської області про визнання протиправним і скасування рішення, поновлення на посаді, стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу -
в с т а н о в и в :
ОСОБА_1 (далі - ОСОБА_1 , позивач) звернулася до Львівського окружного адміністративного суду з позовом до Бродівської районної ради Львівської області (далі - Бродівська районна рада, відповідач) з такими позовними вимогами:
- визнати протиправним та скасувати рішення Бродівської районної ради Львівської області VII скликання №1045 від 09.04.2020 "Про дострокове припинення без припинення повноважень депутата районної ради та звільнення з посади заступника голови Бродівської районної ради Львівської області ОСОБА_1 ";
- поновити ОСОБА_1 на посаді заступника голови Бродівської районної ради Львівської області з 09.04.2020;
- стягнути з Бродівської районної ради Львівської області на користь ОСОБА_1 середній заробіток за час вимушеного прогулу з 09.04.2020 по дату ухвалення рішення суду.
При обґрунтуванні позовних вимог позивач зазначає, що оскаржуване рішення прийнято з порушенням порядку, визначеного законодавством України для прийняття такого рішення та без відповідної законної підстави. Пропозиція щодо включення питання про дострокове припинення повноважень без припинення повноважень депутата ради та звільнення з посади заступника голови Бродівської районної ради ОСОБА_1 була внесена з порушенням порядку, передбаченого регламентом Бродівської районної ради, зокрема, таке рішення не могло бути внесено до порядку денного позачергової сесії. Проект рішення не був підготовлений та оприлюднений в порядку, передбаченому Законами України "Про місцеве самоврядування", "Про доступ до публічної інформації" та Регламентом Бродівської районної ради. Окрім того, на час винесення оскаржуваного рішення позивач перебувала на лікарняному. У зв`язку з цим, просила позовні вимоги задовольнити повністю.
Ухвалою судді від 14.05.2020 відкрито провадження у справі та призначено справу до розгляду в порядку загального позовного провадження в адміністративній справі.
Відповідач 19.06.2020 подав відзив на позовну заяву (вх. №30819). Покликаючись на Регламент Бродівської районної ради зазначив, що питання про дострокове припинення повноважень без припинення повноважень депутата ради та звільнення з посади заступника голови Бродівської районної ради було включено до порядку денного позачергової сесії на вимогу 13 депутатів Бродівської районної ради Львівської області VIІ скликання. У зв`язку з цим, вважає, що рішення Бродівської районної ради Львівської області VII скликання №1045 від 09.04.2020 "Про дострокове припинення повноважень без припинення повноважень депутата районної ради та звільнення з посади заступника голови Бродівської районної ради Львівської області ОСОБА_1 " прийнято на підставі та в межах повноважень, встановлених законом. Зазначив, що серед причин звільнення також є невиконання посадових обов`язків, трудова дисципліна та відносини із колективом. Щодо перебування позивача на лікарняному зазначив, що у відповідача не було об`єктивних причин вважати, що позивачка перебуває на лікарняному на момент ухвалення оскаржуваного рішення, оскільки вона не повідомила про це в належний спосіб. Враховуючи наведене, просив у задоволенні позовних вимог відмовити повністю.
Представник позивача 13.07.2020 подав заперечення на відзив (вх. №34729), у якому зазначив наступне. Щодо покликання відповідача у відзиві на те, що депутати Бродівської районної ради наділені правом звертатися із заявою про включення пропозиції до порядку денного під час чергової сесії відповідно до п.2.5.1 Регламенту, то представник позивача зазначив, що 09.04.2020 відбувалася не чергова сесія, а позачергова сесія, яка скликалася для вирішення питань які не стосувалися звільнення ОСОБА_1 із займаної посади, відтак звернення депутатів з заявою про включення пропозиції про звільнення ОСОБА_1 до порядку денного під час позачергової сесії є апріорі незаконним. Крім того, представник позивача звернув увагу на відсутність обґрунтування необхідності включення питання про звільнення ОСОБА_1 саме на позачерговій сесії та без дотримання порядку оприлюднення проекту оскаржуваного рішення на офіційному веб - сайті районної ради не пізніше як за двадцять робочих днів до відкриття сесії, що передбачено ч.3 ст. 15 Законом України "Про доступ до публічної інформації".
Від відповідача 02.09.2020 надійшли письмові пояснення (вх. №43284), в яких він зазначив, що питання кадрових змін керівництва районної ради є питанням виключно місцевого значення та відноситься до компетенції районної ради, так само як і питання щодо необхідності його термінового, невідкладного розгляду на позачерговій сесії. Наголосив, що відповідно до п.3.6 Регламенту, заступник голови Ради може бути достроково звільнений з посади за рішенням Ради, яке приймається шляхом таємного голосування. Питання про його звільнення може бути внесене на розгляд Ради на вимогу не менше як третини депутатів від загального складу Ради або голови Ради. Підсумував, що законодавство встановлює спеціальний порядок як обрання, так і звільнення з посади заступника голови районної ради. Щодо перебування ОСОБА_1 на лікарняному, то відповідач зазначив, що уповноваженим особам Бродівської районної ради Львівської області стало відомо про таке 09.04.2020 о 18:05 год., а саме під час дзвінка уповноважених осіб Бродівської районної ради Львівської області до ОСОБА_1 з проханням з`явитись в приміщення та отримати трудову книжку.
Ухвалою суду від 09.09.2020 закрито підготовче провадження у справі та призначено справу до судового розгляду по суті.
В судовому засіданні позивач та її представник позовні вимоги підтримали повністю з підстав, викладених в позовній заяві, запереченні на відзив, просили позов задовольнити в повному обсязі.
Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечив з підстав, викладених у відзиві та письмових поясненнях, просив відмовити у задоволенні позову повністю.
Суд, заслухавши пояснення позивачки, її представника та представника відповідача, дослідивши матеріали справи, заслухався пояснення свідків, з`ясувавши обставини справи, дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню у повному обсязі з наступних підстав.
Судом встановлено, що рішенням ІІ сесії Бродівської районної ради VIІ скликання №19 від 26.11.2015 ОСОБА_1 обрано заступником голови Бродівської районної ради.
09.04.2020 під час пленарного засідання XXXVI сесії Бродівської районної ради VII скликання 13 депутатів Бродівської районної ради Львівської області VIІ скликання звернулися до голови Бродівської районної ради ОСОБА_2 з проханням включити до порядку денного сесії питання "Про звільнення заступника голови Бродівської районної ради ОСОБА_1 " та забезпечити всі необхідні умови для проведення таємного голосування по даному питанню.
За результатами розгляду вказаного вище звернення депутатів, на пленарному засіданні XXXVI сесії Бродівської районної ради було прийнято рішення №1045 "Про дострокове припинення повноважень без припинення повноважень депутата районної ради та звільнення з посади заступника голови Бродівської районної ради VII скликання ОСОБА_1 " від 09.04.2020.
Не погоджуючись із вказаним рішенням відповідача, позивач звернулася з позовом до суду.
При вирішенні спору, суд застосовує наступні норми права.
Відповідно дост. 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України.
Відповідно до ч. 1 ст. 46 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21.05.1997 № 280/97-ВР (далі - Закон № 280/97-ВР), сільська, селищна, міська, районна у місті (у разі її створення), районна, обласна рада проводить свою роботу сесійно. Сесія складається з пленарних засідань ради, а також засідань постійних комісій ради.
Порядок обрання районною, районною у місті радою заступника голови ради та припинення його повноважень визначеност. 56 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".
Відповідно до положень цієї статті, заступник голови районної, районної у місті (у разі її створення) ради, перший заступник, заступник голови обласної ради обираються відповідною радою в межах строку її повноважень з числа депутатів цієї ради шляхом таємного голосування і здійснюють свої повноваження до припинення ними повноважень депутата ради відповідного скликання, крім випадків дострокового припинення їх повноважень у порядку, встановленому частинами третьою та четвертою цієї статті.
Повноваження заступника голови районної у місті, районної ради, першого заступника, заступника голови обласної ради можуть бути достроково припинені без припинення повноважень депутата відповідної ради за рішенням відповідної ради, що приймається шляхом таємного голосування. Питання про дострокове припинення їх повноважень може бути внесено на розгляд відповідної ради на вимогу не менш як третини депутатів від загального складу ради або голови ради.
Таким чином, аналіз положеньстатті 56 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" свідчить, що повноваження заступника голови районної ради можуть бути достроково припинені без припинення повноважень депутата відповідної ради за рішенням відповідної ради, що приймається шляхом таємного голосування. При цьому, питання про дострокове припинення його повноважень може бути внесено на розгляд відповідної ради на вимогу не менш як третини депутатів від загального складу ради або голови ради.
Порядок дострокового припинення повноважень заступника голови районної ради передбачений у ст. 56 вказаного Закону відображений також і в п. 3.6. Регламенту Бродівської районної ради.
Одночасно з цим, Закон України "Про службу в органах місцевого самоврядування" визначає підстави для припинення служби в органах місцевого самоврядування, зокрема, до таких можна віднести: порушення посадовою особою місцевого самоврядування Присяги, передбаченої ст. 11 Закону України "Про слубу в органах місцевого самоврядування"; порушення умов реалізації права на службу в органах місцевого самоврядування (ст. 5 вказаного Закону); виявлення або виникнення обставин, що перешкоджають перебуванню на службі, чи недотримання вимог, пов`язаних із проходженням служби в органах місцевого самоврядування (ст. 12 цього Закону); досягнення посадовою особою місцевого самоврядування граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування (ст. 18 цього Закону).
Судом встановлено, що звернення депутатів Бродівської районної ради Львівської області VIІ скликання, яке слугувало підставою для винесення на голосування ради питання про дострокове припинення повноважень позивачки як заступника голови Бродівської районної ради, не містить жодного покликання на підставу прийняття оспорюваного рішення. Аналогічно цьому, така підстава не зазначена і в самому оспорюваному рішенні. Представник відповідача у своєму відзиві в обґрунтування законності оспорюваного рішення покликається на пояснення голови районної ради ОСОБА_2 , що серед причин звільнення позивачки також є невиконання нею посадових обов`язків, порушення трудової дисципліни та складні відносини із колективом. Також зазначає про систематичне ухиляння позивачкою від виконання своїх посадових обов`язків.
Однак, жодних доказів на обґрунтування вказаних вище доводів, зокрема, щодо притягнення до дисциплінарної відповідальності позивачки, відповідачем не долучено до матеріалів справи.
Також, судом встановлено, що 13-ма депутатами Бродівської районної ради ініціювалося включення в порядок денний сесії питання "Про звільнення заступника голови Бродівської районної ради ОСОБА_1 " та забезпечення всіх необхідних умов для проведення таємного голосування по даному питанню. Вказане питання було зареєстровано у раді 09.04.2020, тобто, безпосередньо у день проведення позачергової сесії.
Пунктом 1.2 Регламенту Бродівської районної ради VII скликання у своїй передбачено, що діяльності районна рада, її органи та посадові особи керуються Конституцією України, Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", іншими законами, актами Президента України, Кабінету Міністрів України та цим Регламентом.
Відповідно до ч. 11 ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування підлягають обов`язковому оприлюдненню та наданню за запитом відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації".
Частиною 3 ст. 15 "Про доступ до публічної інформації" передбачено, що проекти актів органів місцевого самоврядування оприлюднюються за 20 робочих днів до його розгляду, крім випадків виникнення надзвичайних ситуацій та інших невідкладних випадків, передбачених законом, коли такі проекти актів оприлюднюються негайно після їх підготовки. Вимоги цієї частини щодо строку оприлюднення не застосовуються до проектів рішень органів місцевого самоврядування, спрямованих на надання адміністративних послуг, якщо це призведе до порушення встановленого законом строку надання відповідної адміністративної послуги.
Аналогічні положення щодо оприлюднення проектів рішень Бродівської районної ради містяться в її Регламенті. Так, відповідно до п.п. 2.1.6 Регламенту, сесії Ради проводяться гласно. У разі необхідності за рішенням Ради може проводитись закрите пленарне засідання. Гласність роботи Ради забезпечується шляхом публікації її рішень на офіційному електронному сайті Ради, районній газеті, трансляції засідань по районному телебаченню, радіо. Обсяг офіційних повідомлень, час та обсяг трансляцій визначається Радою.
Пунктом 2.3.2 Регламенту закріплено, що питання вноситься на розгляд Ради за наявності проекту рішення та необхідних інформаційно-довідкових матеріалів щодо нього. Проекти рішень оприлюднюються на офіційному веб-сайті районної ради не пізніше як за двадцять робочих днів до відкриття сесії.
Відповідно до п.п. 2.3.4. Регламенту, всі матеріали з питань порядку денного наступної сесії повинні бути подані голові ради не пізніше як за двадцять п`ять робочих днів до початку роботи сесії, якщо ним не визначено інший термін, і, як правило, не пізніше як за три дні до початку роботи сесії подаються депутатам для вивчення і підготовки до обговорення.
Згідно п.п. 2.3.6. Регламенту проекти рішень попередньо готуються постійною комісією Ради відповідно до її компетенції, або за домовленістю чи дорученням голови Ради та президії - кількома постійними комісіями і розглядаються президією для винесення їх на розгляд сесії.
Судом встановлено, що всупереч вимог чинного законодавства та п. 2.3.3, п. 2.3.6 Регламенту Бродівської районної ради питання про дострокове припинення повноважень без припинення повноважень депутата ради та звільнення з посади заступника голови Бродівської районної ради ОСОБА_1 було винесено на розгляд пленарного засідання ради без його попереднього розгляду постійними комісіями ради та без його оприлюднення за 20 робочих днів до дати його розгляду.
Також, в матеріалах справи відсутні будь-які докази, які б підтверджували те, що питання про дострокове припинення повноважень без припинення повноважень депутата районної ради та звільнення з посади заступника голови Бродівської районної ради Львівської області ОСОБА_1 носило невідкладний характер та повинно було бути розглянуте на позачерговій сесії, яка скликалася з метою розгляду інших питань, що не стосувалися роботи позивачки.
Поряд з цим, відповідно до п. 2.5.1 Регламенту, пропозиції до порядку денного, внесені під час чергової сесії, можуть бути включені до порядку денного на вимогу депутатів, які складають не менше третини загального складу ради. Тобто, лише у випадку проведення чергової сесії до порядку денного можуть бути включені пропозиції, внесені під час сесії.
Суд також звертає увагу, що XXXVI сесія Бродівської районної ради VII скликання була проведена як позачергова сесія.
Допитаний в судовому засіданні як свідок голова Регламентного комітету Бродівської районної ради ОСОБА_3 зазначив, що регламент ради є недосконалий і застосовується по обставинах і по ситуації.
Вищевказане у своїй сукупності свідчить про допущені Бродівською районною радою порушення вимог чинного законодавства та Регламенту ради при прийнятті оскаржуваного рішення.
Щодо твердження позивача про її звільнення під час перебування на амбулаторному лікуванні, то суд зазначає таке.
З наявної в матеріалах справи копії листка непрацездатності серії АДХ №859472 вбачається, що позивачка перебувала на амбулаторному лікуванні починаючи з 09.04.2020, тобто з дня, коли коли її було звільнено з посади.
Відповідно до вимог ч. 3 ст. 40 Кодексу законів про працю України (далі -КЗпП України), не допускається звільнення працівника з ініціативи власника або уповноваженого ним органу в період його тимчасової непрацездатності (крім звільнення за п. 5 цієї статті), а також у період перебування працівника у відпустці.
Свідки ОСОБА_3 та ОСОБА_2 в судовому засіданні зазначили, що про факт перебування позивачки на амбулаторному лікуванні їм стало відомо лише після закінчення робочого дня.
Позивачкою таке твердження жодним чином не спростовано.
Відтак, судом такі твердження не беруться до уваги при наданні оцінки правомірності оскаржуваного рішення.
Аналізуючи усе наведене, суд дійшов висновку, що відповідачем не подано належних доказів правомірності прийняття рішення Бродівської районної ради Львівської області VII скликання №1045 від 09.04.2020 "Про дострокове припинення повноважень без припинення повноважень депутата районної ради та звільнення з посади заступника голови Бродівської районної ради Львівської області ОСОБА_1 ", яким, як наслідок, порушено право позивача щодо перебування на посаді заступника голови Бродівської районної ради.
Відповідно до ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності передзаконом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно вимог ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Даючи оцінку оскаржуваному рішенню Бродівської районної ради Львівської області VII скликання №1045 від 09.04.2020 "Про дострокове припинення повноважень без припинення повноважень депутата районної ради та звільнення з посади заступника голови Бродівської районної ради Львівської області ОСОБА_1 " на предмет відповідності критеріям, визначеним ч.2 ст. 2 КАС України, суд дійшов висновку, що таке прийнято відповідачем без урахування вимог Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Регламенту Бродівської районної ради та з порушенням передбачених ст. 2 КАС України принципів, тому таке рішення слід визнати протиправним та скасувати.
Таким чином, позовні вимоги в цій частині підлягають задоволенню повністю.
Щодо вимоги позивача про поновлення її на посаді заступника голови Бродівської районної ради Львівської області з 09.04.2020, суд зазначає наступне.
Відповідно до положень ч.1 ст. 235 КЗпП України, у разі звільнення без законної підстави або незаконного переведення на іншу роботу працівник повинен бути поновлений на попередній роботі органом, який розглядає трудовий спір.
Враховуючи висновок суду про незаконність звільнення позивача та необхідність скасування рішення Бродівської районної ради Львівської області VII скликання №1045 від 09.04.2020 про звільнення позивачки з посади з 09.04.2020, суд дійшов висновку поновити ОСОБА_1 на посаді заступника голови Бродівської районної ради Львівської області з 09.04.2020.
Щодо вимоги про стягнення з відповідача на користь ОСОБА_1 середнього заробітку за час вимушеного прогулу, то відповідно до ч.1 ст. 27 Закону України "Про оплату праці", порядок обчислення середньої заробітної плати працівника у випадках, передбачених законодавством, встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Таким нормативно-правовим актом є постанова Кабінету Міністрів України від 08.02.1995 № 100 "Про затвердження порядку обчислення середньої заробітної плати" (далі - Порядок № 100).
Відповідно до п. 2 Порядку № 100, середньомісячна заробітна плата за час вимушеного прогулу працівника обчислюється виходячи з виплат за останні два календарні місяці роботи, що передують події, з якою пов`язана виплата, тобто, що передують дню звільнення працівника з роботи.
Відповідно до п. 8 розділу 4 Порядку № 100 нарахування виплат, що обчислюються із середньої заробітної плати за останні два місяці роботи, провадяться шляхом множення середньоденного (годинного) заробітку на число робочих днів/годин, а у випадках, передбачених чинним законодавством, календарних днів, які мають бути оплачені за середнім заробітком. Середньоденна (годинна) заробітна плата визначається діленням заробітної плати за фактично відпрацьовані протягом двох місяців робочі (календарні) дні на число відпрацьованих робочих днів (годин), а у випадках, передбачених чинним законодавством, - на число календарних днів за цей період.
Згідно з ч.2 п. 2 Порядку № 100 обчислення середньої заробітної плати для оплати часу щорічної відпустки, додаткових відпусток у зв`язку з навчанням, творчої відпустки, додаткової відпустки працівникам, які мають дітей, або для виплати компенсації за невикористані відпустки провадиться виходячи з виплат за останні 12 календарних місяців роботи, що передують місяцю надання відпустки або виплати компенсації за невикористані відпустки. У всіх інших випадках збереження середньої заробітної плати і середньомісячна заробітна плата обчислюється виходячи з виплат за останні 2 календарні місяці роботи, що передують події, з якою пов`язана відповідна виплата. Якщо протягом останніх двох календарних місяців працівник не працював, середня заробітна плата обчислюється, виходячи з виплат за попередні два місяці роботи.
Суд зазначає, що періодом вимушеного прогулу позивача є період з 09.04.2020 по 23.09.2020, який становить 114 робочих днів.
Як видно із довідки про доходи від 29.04.2020 №02.18-203 (а.с.4), заробіток ОСОБА_1 за два останні місяці до звільнення складає 48155,54 грн, з них: лютий 2020 - 24230,54 грн, березень 2020 - 23925,00 грн. При цьому, кількість робочих днів у лютому - 20, а в березні - 21.
З огляду на це середньоденна заробітна плата позивача становить 1174,53 грн. (48155,54 грн : 41 робочих днів).
Таким чином, за період з 09.04.2020 по 23.09.2020 стягненню з відповідача на користь позивачки підлягає середній заробіток за час вимушеного прогулуу розмірі 133896,42 грн (114 робочих дні * 1174,53 грн.) без урахування обов`язкових платежів та податків.
Відповідно до п. 2 ч.1 ст. 371 КАС України, негайно виконуються рішення суду про присудження виплати заробітної плати, іншого грошового утримання у відносинах публічної служби - у межах суми стягнення за один місяць.
З огляду на вказане, рішення суду в частині стягнення на користь позивача середньої заробітної плати за час вимушеного прогулу в межах стягнення за один місяць в розмірі 24077,77 грн без урахування обов`язкових платежів та податків необхідно допустити до негайного виконання.
Відповідно до ч.2 ст. 19 Конституції України та ч.3 ст. 2 КАС України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Виходячи із заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та доказів, зібраних у справі, суд дійшов висновку, що позов необхідно задовольнити повністю.
Відповідно до ст. 139 КАС України у цій справі судовий збір стягненню не підлягає.
Керуючись ст.ст. 19-20, 22, 72-77, 132, 134, 139, 241-246, 250, 255, 295, підп. 15.5 п.15 Перехідних положеньКАС України, суд, -
в и р і ш и в:
адміністративний позов задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення Бродівської районної ради Львівської області VII скликання №1045 від 09.04.2020 "Про дострокове припинення без припинення повноважень депутата районної ради та звільнення з посади заступника голови Бродівської районної ради Львівської області ОСОБА_1 ".
Поновити ОСОБА_1 на посаді заступника голови Бродівської районної ради Львівської області з 09.04.2020.
Стягнути з Бродівської районної ради Львівської області на користь ОСОБА_1 середній заробіток за час вимушеного прогулу з 09.04.2020 по 23.09.2020 у розмірі 133896 (сто тридцять три тисячі вісімсот дев`яносто шість) грн 42 коп.
Рішення суду в частині поновлення на посаді та в частині стягнення середнього заробітку за один місяць в розмірі 24077(двадцять чотири тисячі сімдесят сім) грн 77 коп. допустити до негайного виконання.
Судовий збір стягненню не підлягає.
Апеляційну скаргу на рішення суду може бути подано протягом тридцяти днів з дня складення його повного тексту. Апеляційна скарга подається до суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який постановив рішення. Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повний текст рішення складено 05.10.2020
Суддя Потабенко В.А.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.09.2020 |
Оприлюднено | 07.10.2020 |
Номер документу | 92010186 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Судова-Хомюк Наталія Михайлівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Судова-Хомюк Наталія Михайлівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Судова-Хомюк Наталія Михайлівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні