ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
15 грудня 2020 рокуЛьвівСправа № 380/3533/20 пров. № А/857/12727/20
Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі колегії суддів:
головуючого судді Судової-Хомюк Н.М.,
суддів Сеника Р.П., Шинкар Т.І.,
за участі секретаря судового засідання Гербут Н.М.,
позивач: ОСОБА_1 ,
представник позивача: Швець Д.Ю.
відповідач: не з`явився
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Львові апеляційну скаргу Бродівської районної ради Львівської області на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 23 вересня 2020 року у справі № 380/3533/20 за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Бродівської районної ради Львівської області про визнання протиправним і скасування рішення, поновлення на посаді, стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу,
суддя в 1-й інстанції - Потабенко В.А.,
час ухвалення рішення - 09:32,
місце ухвалення рішення - м. Львів,
дата складання повного тексту рішення - 05.10.2020,-
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 звернулася в суд з адміністративним позовом до Бродівської районної ради Львівської області, в якій просила:
- визнати протиправним та скасувати рішення Бродівської районної ради Львівської області VII скликання №1045 від 09.04.2020 Про дострокове припинення без припинення повноважень депутата районної ради та звільнення з посади заступника голови Бродівської районної ради Львівської області ОСОБА_1 ;
- поновити ОСОБА_1 на посаді заступника голови Бродівської районної ради Львівської області з 09.04.2020;
- стягнути з Бродівської районної ради Львівської області на користь ОСОБА_1 середній заробіток за час вимушеного прогулу з 09.04.2020 по дату ухвалення рішення суду.
Позовні вимоги обґрунтовано тим, що оскаржуване рішення прийнято з порушенням порядку, визначеного законодавством України для прийняття такого рішення та без відповідної законної підстави, зокрема, таке рішення не могло бути внесено до порядку денного позачергової сесії. Вказує, що проект рішення не був підготовлений та оприлюднений в порядку, передбаченому Законами України Про місцеве самоврядування , Про доступ до публічної інформації та Регламентом Бродівської районної ради. Також, звертає увагу на те, що на час винесення оскаржуваного рішення вона перебувала на лікарняному.
Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 23 вересня 2020 року позов задоволено. Визнано протиправним та скасовано рішення Бродівської районної ради Львівської області VII скликання №1045 від 09.04.2020 Про дострокове припинення без припинення повноважень депутата районної ради та звільнення з посади заступника голови Бродівської районної ради Львівської області ОСОБА_1 . Поновлено ОСОБА_1 на посаді заступника голови Бродівської районної ради Львівської області з 09.04.2020.. Стягнуто з Бродівської районної ради Львівської області на користь ОСОБА_1 середній заробіток за час вимушеного прогулу з 09.04.2020 по 23.09.2020 у розмірі 133 896 (сто тридцять три тисячі вісімсот дев`яносто шість) грн 42 коп.. Рішення суду в частині поновлення на посаді та в частині стягнення середнього заробітку за один місяць в розмірі 24077(двадцять чотири тисячі сімдесят сім) грн 77 коп. допущено до негайного виконання.
Не погодившись з прийнятим рішенням Бродівська районна рада Львівської області подала апеляційну скаргу, в якій просить скасувати оскаржуване рішення та прийняти нове, яким в задоволенні позовних вимог відмовити.
В обґрунтування доводів апеляційної скарги зазначає, що судом першої інстанції ухвалено рішення без повного з`ясування обставин у справі, та невірно застосовано норми матеріального та процесуального права. Апелянт зазначає, що звернення про внесення в порядок денний питання про звільнення заступника голови Бродівської районної ради підписано 13 депутатами, що становить понад третину від загального складу Ради, а отже включення в порядок денний та подальше голосування по даному питанню є правомірним. Також, питання щодо кадрових змін керівництва районної ради є питання виключно місцевого значення та відноситься до компетенції районної ради, так само як і питання щодо необхідності його термінового, невідкладного розгляду на позачерговій сесії. Вказує, що підставою для розгляду питання про звільнення з посади заступника голови районної ради є подання депутатів такої ради, а законодавець не встановлює будь-якого додаткового механізму виникнення підстав у депутатів для такого подання, оскільки в його основі лежить пряме волевиявлення необхідної кількості депутатського корпусу, а не обов`язкова наявність додаткового мотиву для цього. Крім цього, судом першої інстанції проігноровано те, що позивач була присутня під час проведення сесії, на якій розглядалось питання про її звільнення, а про факт перебування позивачки на лікарняному стало відомо лише після закінчення робочого дня.
Заслухавши суддю доповідача, перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, апеляційний суд при розгляді цієї справи виходить з наступних міркувань.
Судом першої інстанції встановлено та підтверджено матеріалами справи, що рішенням ІІ сесії Бродівської районної ради VIІ скликання №19 від 26.11.2015 ОСОБА_1 обрано заступником голови Бродівської районної ради.
09.04.2020 під час пленарного засідання XXXVI сесії Бродівської районної ради VII скликання 13 депутатів Бродівської районної ради Львівської області VIІ скликання звернулися до голови Бродівської районної ради ОСОБА_2 з проханням включити до порядку денного сесії питання Про звільнення заступника голови Бродівської районної ради ОСОБА_1 та забезпечити всі необхідні умови для проведення таємного голосування по даному питанню.
За результатами розгляду вказаного вище звернення депутатів, на пленарному засіданні XXXVI сесії Бродівської районної ради було прийнято рішення №1045 Про дострокове припинення повноважень без припинення повноважень депутата районної ради та звільнення з посади заступника голови Бродівської районної ради VII скликання ОСОБА_1 від 09.04.2020.
Вважаючи свої права порушеними, позивач звернулася з позовом до суду.
Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції прийшов до висновку, що відповідачем не подано належних доказів правомірності прийняття рішення Бродівської районної ради Львівської області VII скликання №1045 від 09.04.2020 Про дострокове припинення повноважень без припинення повноважень депутата районної ради та звільнення з посади заступника голови Бродівської районної ради Львівської області ОСОБА_1 , яким, як наслідок, порушено право позивача щодо перебування на посаді заступника голови Бродівської районної ради.
Колегія суддів погоджується із зазначеним висновком суду першої інстанції, оскільки він знайшов своє підтвердження під час апеляційного розгляду справи.
Відповідно до статті 19 цього Закону державні соціальні гарантії є обов`язковими для всіх державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності.
Частина шоста статті 43 Конституції України гарантує громадянам захист від незаконного звільнення.
Систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування врегульовано Законом №280/97-ВР, згідно з частиною другою статті 12 якого сільський, селищний, міський голова обирається відповідною територіальною громадою на основі загального, рівного, прямого виборчого права шляхом таємного голосування в порядку, визначеному законом, і здійснює свої повноваження на постійній основі. Строк повноважень сільського, селищного, міського голови, обраного на чергових місцевих виборах, визначається Конституцією України.
Згідно з ст. 56 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні від 21.05.1997 № 280/97-ВР (далі-Закон № 280/97-ВР), заступник голови районної, районної у місті (у разі її створення) ради, перший заступник, заступник голови обласної ради обираються відповідною радою в межах строку її повноважень з числа депутатів цієї ради шляхом таємного голосування і здійснюють свої повноваження до припинення ними повноважень депутата ради відповідного скликання, крім випадків дострокового припинення їх повноважень у порядку, встановленому частинами третьою та четвертою цієї статті.
Повноваження заступника голови районної у місті, районної ради, першого заступника, заступника голови обласної ради можуть бути достроково припинені без припинення повноважень депутата відповідної ради за рішенням відповідної ради, що приймається шляхом таємного голосування. Питання про дострокове припинення їх повноважень може бути внесено на розгляд відповідної ради на вимогу не менш як третини депутатів від загального складу ради або голови ради.
Зазначені повноваження заступника (першого заступника) голови ради припиняються з дня прийняття відповідною радою рішення, яким береться до відома зазначений факт.
У випадках, передбачених частинами третьою та четвертою цієї статті, відповідна особа звільняється з посади заступника (першого заступника) голови ради з дня припинення її повноважень.
Порядок дострокового припинення повноважень заступника голови районної ради передбачений також в п. 3.6. Регламенту Бродівської районної ради.
Статтею 18 Закону України Про службу в органах місцевого самоврядування визначено підстави для припинення служби в органах місцевого самоврядування, зокрема, до таких можна віднести:
-порушення посадовою особою місцевого самоврядування Присяги, передбаченої ст. 11 Закону України Про службу в органах місцевого самоврядування ;
-порушення умов реалізації права на службу в органах місцевого самоврядування (ст. 5 вказаного Закону);
-виявлення або виникнення обставин, що перешкоджають перебуванню на службі, чи недотримання вимог, пов`язаних із проходженням служби в органах місцевого самоврядування (ст. 12 цього Закону);
-досягнення посадовою особою місцевого самоврядування граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування.
З матеріалів справи встановлено, що при ухваленні рішення від 09.04.2020 №1045 Про дострокове припинення повноважень без припинення повноважень депутата районної ради та звільнення з посади заступника голови Бродівської районної ради VII скликання ОСОБА_1 відповідач покликався на звернення депутатів Бродівської районної ради Львівської області VIІ скликання, яке слугувало підставою для винесення на голосування ради питання про дострокове припинення повноважень позивачки як заступника голови Бродівської районної ради.
Як встановлено судом, в обґрунтування законності оспорюваного рішення представник відповідача покликається на пояснення голови районної ради ОСОБА_2 , що серед причин звільнення позивачки також є невиконання нею посадових обов`язків, порушення трудової дисципліни, складні відносини із колективом та систематичне ухилення від виконання своїх посадових обов`язків.
Разом із цим, зі змісту оспорюваного рішення не наведено конкретного обґрунтування обставин, які стали підставою для дострокового припинення повноважень заступника голови районної ради, у ньому не розкрито змісту відповідних порушень, що існують на думку колегіального органу. При цьому, відповідачем не надано доказів про те, що позивач за період перебування на посаді заступника голови районної ради здійснила порушення законів України, порушила свої посадові обов`язки чи не забезпечила здійснення наданих їй повноважень.
Також відповідачем не наведено конкретних фактів, які б підтверджували вчинення позивачем таких дій, як порушення позивачем Конституції або законів України, прав і свобод громадян, не забезпечення здійснення наданих їй повноважень, що могло б бути підставами для прийняття районною радою рішення про дострокове припинення повноважень заступника голови районної ради.
Суд апеляційної інстанції вважає за необхідне зазначити, що будь-які порушення повинні бути доведені в установленому законом порядку, чого у випадку, що розглядається, відповідачем не зроблено.
За змістом частин першої, другої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідач, як суб`єкт владних повноважень, не надав належних та допустимих доказів на підтвердження обґрунтованості рішення від 09.04.2020 №1045 Про дострокове припинення повноважень без припинення повноважень депутата районної ради та звільнення з посади заступника голови Бродівської районної ради VII скликання Підгрушну Віру Семенівну .
Надаючи оцінку доводам апеляційної скарги про відсутність порушень процедури скликання позачергової сесії районної ради та порядку оприлюднення проекту оскаржуваного рішення, апеляційний суд виходить із такого.
Відповідно до ч. 13 статті 46 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні пропозиції щодо питань на розгляд ради можуть вноситися сільським, селищним, міським головою, постійними комісіями, депутатами, виконавчим комітетом ради, головою місцевої державної адміністрації, головою районної, обласної ради, загальними зборами громадян.
Регламент Бродівської районної ради визначає діяльність районної ради та її органів, встановлює порядок скликання, підготовки і проведення сесій районної ради, засідань постійних та інших депутатських комісій, формування органів Ради, порядок здійснення контрольної діяльності та інші процедури (п. 1.6 Регламенту Бродівської районної ради VII скликання).
Відповідно до п. 2.5.1 Регламенту, пропозиції до порядку денного, внесені під час чергової сесії, можуть бути включені до порядку денного на вимогу депутатів, які складають не менше третини загального складу ради.
Тобто, лише у випадку проведення чергової сесії до порядку денного можуть бути включені пропозиції, внесені під час сесії.
З матеріалів справи встановлено, що 13-ма депутатами Бродівської районної ради ініціювалося включення в порядок денний сесії питання Про звільнення заступника голови Бродівської районної ради ОСОБА_1 та забезпечення всіх необхідних умов для проведення таємного голосування по даному питанню.
Вказане питання було зареєстровано у раді 09.04.2020, тобто, безпосередньо у день проведення позачергової сесії.
Колегія суддів також зазначає, що XXXVI сесія Бродівської районної ради VII скликання була проведена як позачергова сесія. Більше того, позачергова сесія скликалась з питань, які не стосувались звільнення позивача із займаної посади.
Таким чином, депутати Бродівської районної ради не були наділені правом звернення із заявою про включення пропозиції щодо питання Про звільнення заступника голови Бродівської районної ради ОСОБА_1 до порядку денного під час проведення позачергової сесії.
Пунктом 1.2 Регламенту Бродівської районної ради VII скликання передбачено, що у своїй діяльності районна рада, її органи та посадові особи керуються Конституцією України, Законом України Про місцеве самоврядування в Україні , іншими законами, актами Президента України, Кабінету Міністрів України та цим Регламентом.
Разом з тим, частиною 11 ст. 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , передбачено, що акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування підлягають обов`язковому оприлюдненню та наданню за запитом відповідно до Закону України Про доступ до публічної інформації .
Згідно ч. 3 ст. 15 Про доступ до публічної інформації проекти актів органів місцевого самоврядування оприлюднюються за 20 робочих днів до його розгляду, крім випадків виникнення надзвичайних ситуацій та інших невідкладних випадків, передбачених законом, коли такі проекти актів оприлюднюються негайно після їх підготовки.
Вимоги цієї частини щодо строку оприлюднення не застосовуються до проектів рішень органів місцевого самоврядування, спрямованих на надання адміністративних послуг, якщо це призведе до порушення встановленого законом строку надання відповідної адміністративної послуги.
Аналогічні приписи містяться в п.п. 2.1.6 Регламенту Бродівської районної ради, в якому визначено, що сесії Ради проводяться гласно. У разі необхідності за рішенням Ради може проводитись закрите пленарне засідання. Гласність роботи Ради забезпечується шляхом публікації її рішень на офіційному електронному сайті Ради, районній газеті, трансляції засідань по районному телебаченню, радіо. Обсяг офіційних повідомлень, час та обсяг трансляцій визначається Радою.
Пунктом 2.3.2 Регламенту визначено, що питання вноситься на розгляд Ради за наявності проекту рішення та необхідних інформаційно-довідкових матеріалів щодо нього. Проекти рішень оприлюднюються на офіційному веб-сайті районної ради не пізніше як за двадцять робочих днів до відкриття сесії.
Відповідно до п.п. 2.3.4. Регламенту, всі матеріали з питань порядку денного наступної сесії повинні бути подані голові ради не пізніше як за двадцять п`ять робочих днів до початку роботи сесії, якщо ним не визначено інший термін, і, як правило, не пізніше як за три дні до початку роботи сесії подаються депутатам для вивчення і підготовки до обговорення.
Згідно п.п. 2.3.6. Регламенту проекти рішень попередньо готуються постійною комісією Ради відповідно до її компетенції, або за домовленістю чи дорученням голови Ради та президії - кількома постійними комісіями і розглядаються президією для винесення їх на розгляд сесії.
Аналізуючи вищенаведене, суд апеляційної інстанції зазначає, що питання про дострокове припинення повноважень без припинення повноважень депутата ради та звільнення з посади заступника голови Бродівської районної ради ОСОБА_1 було винесено на розгляд пленарного засідання ради без його попереднього розгляду постійними комісіями ради не було предметом розгляду постійних комісій.
При цьому, даний проект рішення ради не був оприлюднений у передбачений законодавством спосіб, що свідчить про порушення приписів статті 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , статті 15 Закону України Про доступ до публічної інформації , а також Регламенту Бродівської районної ради.
Така ж позиція висловлена у постанові Верховного Суду від 19 грудня 2019 року у справі №327/188/17.
Зазначених вище обставин відповідач не спростовував, та протилежних доводів не навів, оскільки відстоює позицію відсутності обов`язку опублікування проектів своїх рішень. Тому, колегія суддів приходить до переконання, що всупереч вимогам Закону України Про доступ до публічної інформації , Бродівська районна рада не опублікувала оскаржувані рішення за 20 днів до їх прийняття, а отже порушила законодавство про публічну інформацію.
Також, суд першої інстанції вірно зауважив, що в матеріалах справи відсутні будь-які докази, які б підтверджували те, що питання про дострокове припинення повноважень без припинення повноважень депутата районної ради та звільнення з посади заступника голови Бродівської районної ради Львівської області ОСОБА_1 носило невідкладний характер та повинно було бути розглянуте на позачерговій сесії, яка скликалася з метою розгляду інших питань, що не стосувалися роботи позивачки.
Відтак, суд апеляційної інстанції погоджується з висновками суду першої інстанції щодо допущення Бродівською районною радою порушень вимог чинного законодавства та Регламенту ради при прийнятті оскаржуваного рішення.
Щодо посилання позивача на перебування в день звільнення її на лікуванні, то суд першої інстанції вірно не врахував копію листка непрацездатності серії АДХ №859472, який підтверджує перебування ОСОБА_1 на амбулаторному лікуванні з 09.04.2020, оскільки про це відповідачеві стало відомо лише після закінчення робочого дня, що в свою чергу не спростовано позивачкою та підтверджено свідками ОСОБА_3 та ОСОБА_2 у суді першої інстанції.
Враховуючи наведене, колегія суддів вважає, що оскаржуване рішення Бродівської районної ради Львівської області VII скликання №1045 від 09.04.2020 Про дострокове припинення повноважень без припинення повноважень депутата районної ради та звільнення з посади заступника голови Бродівської районної ради Львівської області ОСОБА_1 прийняте неправомірно, з порушенням встановленої процедури, є протиправним, а тому підлягає скасуванню.
Також колегія суддів вважає, що суд першої інстанції обрав належний спосіб захисту порушеного права позивача шляхом поновлення її на посаді, яку вона займала - заступника голови Бродівської районної ради Львівської області, з 09.04.2020.
Згідно зі ст. 235 КЗпП України при винесенні рішення поновлення на роботі орган, який розглядає трудовий спір, одночасно приймає рішення про виплату працівникові середнього заробітку за час вимушеного прогулу або різниці в заробітку за час виконання нижчеоплачуваної роботи, але не більш як за один рік. Якщо заява про поновлення на роботі розглядається більше одного року, не з вини працівника, орган, який розглядає трудовий спір, виносить рішення про виплату середнього заробітку за весь час вимушеного прогулу.
Як роз`яснено у п. 32 постанови Пленуму Верховного Суду України від 06 листопада 1992 року № 9 Про практику розгляду судами трудових спорів , у випадках стягнення на користь працівника середнього заробітку за час вимушеного прогулу в зв`язку з незаконним звільненням або переведенням, відстороненням від роботи, невиконанням рішення про поновлення на роботі, затримкою видачі трудової книжки або розрахунку він визначається за загальними правилами обчислення середнього заробітку, виходячи з заробітку за останні два календарні місяці роботи.
Згідно зі ст.27 Закону України Про оплату праці порядок обчислення середньої заробітної плати працівника у випадках, передбачених законодавством, встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Обчислення середнього заробітку працівників здійснюється відповідно до Порядку обчислення середньої заробітної плати, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 лютого 1995 року № 100.
Відповідно до п. 5 Порядку нарахування виплат у всіх випадках збереження середньої заробітної плати провадиться виходячи з розміру середньоденної (годинної) заробітної плати.
Відповідно до довідки про доходи від 29.04.2020 №02.18-203 (а.с.4), заробіток ОСОБА_1 за два останні місяці до звільнення складає 48155,54 грн., з них: лютий 2020 - 24230,54 грн., березень 2020 - 23925,00 грн. При цьому, кількість робочих днів у лютому - 20, а в березні - 21.
Середньоденна заробітна плата позивача становить 1174,53 грн. (48155,54 грн : 41 робочих днів).
Період вимушеного прогулу позивача є період з 09.04.2020 по 23.09.2020, який становить 114 робочих днів.
Таким чином, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що розмір середнього заробітку, який підлягає стягненню на користь позивача, за період з 09.04.2020 по 23.09.2020 становить 133896,42 грн без урахування обов`язкових платежів та податків.
У зв`язку із зазначеним суд першої інстанції обґрунтовано задовольнив похідні позовні вимоги щодо поновлення на посаді та стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу і апеляційна скарга не містить доводів, спростовуючих висновки суду першої інстанції в цій частині.
За таких обставин колегія суддів приходить до переконання, що суд першої інстанції повно і всебічно дослідив і оцінив обставини по справі, надані сторонами докази, правильно визначив юридичну природу спірних правовідносин і закон, який їх регулює, та погоджується з висновком суду першої інстанції про необхідність часткового задоволення позовних вимог.
За змістом частини першої статті 316 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Оскільки судове рішення ухвалене судом першої інстанції з додержанням норм матеріального і процесуального права, на підставі правильно встановлених обставин справи, а доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують, то суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а оскаржуване судове рішення - без змін.
Керуючись ч. 3 ст. 243, ст. ст. 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328 КАС України, суд
П О С Т А Н О В И В:
Апеляційну скаргу Бродівської районної ради Львівської області залишити без задоволення, а рішення Львівського окружного адміністративного суду від 23 вересня 2020 року у справі № 380/3533/20 - без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та касаційному оскарженню не підлягає, крім випадків, передбачених пунктом 2 частини 5 статті 328 Кодексу адміністративного судочинства України.
Головуючий суддя Н. М. Судова-Хомюк судді Р. П. Сеник Т. І. Шинкар Повне судове рішення складено 24 грудня 2020 року.
Суд | Восьмий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.12.2020 |
Оприлюднено | 28.12.2020 |
Номер документу | 93791186 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Судова-Хомюк Наталія Михайлівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Судова-Хомюк Наталія Михайлівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Судова-Хомюк Наталія Михайлівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні