С права № 2-а-2870/08
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
«22» вересня 2008 року м. Чернігів
Чернігівський окружний адмі ністративний суд у складі:
Головуючої судді - Кашпур О.В.
при секретарі - Демченко О.А.
розглянувши у відкритому суд овому засіданні справу за адміністративним позовом відділення фонду с оціального захисту інвалідів у Чернігівській області до Дочірнього пі дприємства «СПМК-604 м. Ніжин» відк ритого акціонерного товариства «Чернігівська СПМК-604» про стягнення адм іністративно-господарських санкцій та пені , -
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до суду з п озовом до дочірнього підприємства «СПМК-604 м. Ніжин» відкритого акціонерного товариства «Черніг івська СПМК-604» і просить стягнути з відповідача в дохід Державного бюдже ту 11250 , 00 грн. адміністративно-госпо дарських санкцій та 468 , 00 грн. пені н а слідуючи реквізити: р/р 31218230700005 , бан к одержувач ГУДКУ в Чернігівській області , код ЄДРПОУ 22820749 , МФО 853592 , одержу вач -Державний бюджет України , м. Ніжин , мотивуючи тим , що відповідач у 2007 році не виконав встановлених чинни м законодавства вимог щодо нормативу робочих місць для працевлаштуван ня інвалідів.
Представник позивача підтри мала позовні вимоги.
Відповідач до суду не зявивс я , про причину неявки не повідоми в. За таких обставин суд вважає за можливе розглянути спір по суті на підс таві наявних у справі доказів.
Заслухавши пояснення представника позивача , дослідивши матеріали справи , суд вважає наступне:
Встановлено , що дочірнє підприємства «СПМК-604 м . Ніжин» відкритого акціонерного товариства «Черні гівська СПМК-604» не виконало нормативу робочих місць для працевлаштуван ня інвалідів в кількості одне робоче місце. Частиною 1 статті 19 Закону України «Про основи соц іальної захищеності інвалідів в Укр аїні» передбачено , що для підпри ємств , установ , організацій , у тому числі підприємств , організацій громадських організацій інвалідів , фізичних осіб , які використовують найману пра цю , установлюється норматив роб очих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсоткі в від середньооблікової чисельності штатних працівників облікового ск ладу , а якщо працює від 8 до 25 осіб , - у кількості одного робочого міс ця.
Відповідно до ч. 2 , 3 зазначеної статті закону роботодавці самостійно р озраховують кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів ві дповідно до нормативу , встановл еного частиною першої цієї статті , та самостійно здійснюють працевлаштування інвалід ів у рахунок нормативів робочих місць.
Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 10.02.2007 року № 42 затверджена форма звітності № 10-ПІ "Звіт про зайнят ість і працевлаштування інвалідів" та Інструкція щодо її заповнення. Згі дно п.3.1. Інструкції середньооблікова кількість штатних працівників обл ікового складу за рік визначається відповідно до п.3.2. Інструкції зі стати стики кількості працівників , за твердженої наказом Державного комітету статистики України від 28.09.2005 року № 1442/11722. За таким же правилом визначається середньооблікова кількість шта тних працівників за рік , яким від повідно до чинного законодавства встановлена інвалідність.
Відповідно до частини 1 ст. 20 Закону України "Про основи соціальної захищеності і нвалідів в Україні" роботодавці , де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша , ніж встановлено нормативом , щороку сплачують відповідним в ідділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-госпо дарські санкції , сума яких визна чається у розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному пі дприємстві , установі , організації , у тому числі підприємстві , організації громадських організацій інвалідів , фізичної особи , яка використовує найману працю , за кожне робоче місце , призначене для працевлаштуванн я інваліда і не зайняте ним , а під приємства на яких працює від 8 до 15 осіб - у розмірі половини середньої річн ої заробітної плати.
Адміністративно-господар ські санкції відповідач повинен був
розрахувати і сплатити самос тійно в строк до 15 квітня року , нас тупного за роком , в якому відбуло ся порушення нормативу , однак до цього часу сума заборгованості до Державного бюджету сплачена не була. З гідно розрахунку позивача сума адміністративно господарських санкцій , яку необхідно сплатити відпові дачу , становить 11250 , 00 грн.
Відповідно до статті 20 Закону України "Про основи соц іальної захищеності інвалідів в Україні» , Порядку сплати підприємствами , установами , організаціями та фізичними особами , що її використовують найману працю , суми адміністративно-господарс ьких санкцій та пені за невиконання нормативу робочих місць для працевл аштування інвалідів , затвердже ним постановою Кабінету Міністрів України № 70 від 31.01.2007 року , Порядком нарахування пені та її сплати затвердженого Наказом Міністерства праці та соціальної політик и України № 223 від 15.05.2007 року
передбачено , що порушення термінів сплати адміністративно-госпо дарської санкції тягне за собою нарахування пені у розмірі 120 відсотків р ічних облікової ставки НБУ за кожний день прострочення , що діяла на момент сплати , нарахованої на повну суму недої мки за весь її строк.
На підставі вищевказаного на суму заборгованості б ула нарахована пеня - 468 , 00 грн.
За наведених обставин , позовні вимоги підтверджені належними та допустими ми доказами і підлягають до задоволення повністю.
Судові витрати по справі згідно ч.4 ст. 94 КАС України з відповідача не стягуються.
Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного су дочинства України , суд , -
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити.
Стягнути з Дочірнього підпри ємства «СПМК-604 м. Ніжин» відкрито го акціонерного товариства «Чернігівська СПМК-604» (рахунок 260026407 , МФО 853592 , код ЄДРПОУ 24557871 , банк ЧОД Райффайзен банк Ава ль) в дохід Державного бюджету 11250 , 00 грн. адміністративно-господарських санкцій та 468 , 00 грн. пені на слідуючи реквізити: р/р 31218230700005 , банк одержувач ГУДКУ в Чернігівській області , код ЄДРПОУ 22820749 , МФО 853592 , одержу вач - Державний бюджет України , м. Ніжин. Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження , якщо таку заяву не було подано. Я кщо заяву про апеляційне оскарження було подано , але апеляційна скарга не була подана у встановлений строк ,
Постанова набирає законної сили після закінчення ц ього строку. У разі подання апеляційної скарги Постанова, якщо її не скасовано , набирає законної сили після зак інчення апеляційного розгляду справи. Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду через суд першої інста нції , який ухвалив постанову. Зая ва про апеляційне оскарження подається протягом 10 днів з дня складення п останови. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подаєть ся протягом 20-ти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апел яційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеля ційне оскарження , якщо скарга по дається у строк , встановлений дл я подання заяви про апеляційне оскарження.
Суд | Чернігівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.09.2008 |
Оприлюднено | 29.04.2010 |
Номер документу | 9202926 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Чернігівський окружний адміністративний суд
Кашпур О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні