Постанова
від 07.10.2020 по справі 360/3662/20
ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 жовтня 2020 року справа №360/3662/20

приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15

Перший апеляційний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Гаврищук Т.Г.

суддів: Блохіна А.А.

Сіваченка І.В.

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Луганського окружного адміністративного суду (суддя Чернявська Т.І.) від 03 жовтня 2020 року (повний текст рішення складено 03 жовтня 2020 року) у справі №360/3662/20 за позовом ОСОБА_1 до Рубіжансьої міської територіальної виборчої комісії Сєвєродонецького району Луганської області про визнання дій протиправними, скасування постанови та зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з позовом до Рубіжансьої міської територіальної виборчої комісії Сєвєродонецького району Луганської області про визнання протиправними дії Рубіжанської міської територіальної виборчої комісії Сєвєродонецького району Луганської області щодо відмови в реєстрації кандидатів у депутати Рубіжанської міської ради, включених до єдиного та територіального виборчих списків Луганської обласної організації Політичної партії Радикальна партія Олега Ляшка на чергових та перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року; скасування постанови Рубіжанської міської територіальної виборчої комісії Сєвєродонецького району Луганської області від 27 вересня 2020 року № 35 про відмову в реєстрації кандидатів у депутати Рубіжанської міської ради, включених до єдиного та територіального виборчих списків Луганської обласної організації Політичної партії Радикальна партія Олега Ляшка на чергових та перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року; зобов`язання Рубіжанську міську територіальну виборчу комісію Сєвєродонецького району Луганської області зареєструвати кандидатів у депутати Рубіжанської міської ради, включених до єдиного та територіального виборчих списків Луганської обласної організації Політичної партії Радикальна партія Олега Ляшка на чергових та перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року.

Рішенням Луганського окружного адміністративного суду від 03 жовтня 2020 року у задоволенні позову відмовлено повністю.

Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, позивач подав апеляційну скаргу, в якій просить рішення суду першої інстанції скасувати та постановити нове рішення яким позовні вимоги задовольнити у повному обсязі.

В обґрунтування доводів апеляційної скарги позивач посилається на порушення судом першої інстанції норм матеріального права. Позивач вважає, що суд першої інстанції дійшов помилкового висновку про відсутність факту порушення спірними діями та постановою №35 Рубіжанської МТВК його виборчих прав та інтересів як виборця, а також відсутності підстав для визнання протиправними дій, визнання протиправною та скасування постанови, а також зобов`язання відповідача до вчинення певних дій. Судом першої інстанції не враховано, що Конституційний Суд України у своєму рішенні від 30.07.2015 року №2-в/2015 зазначив, що виборче право означає можливість кожного громадянина України вільно обирати і бути обраним до органів державної влади та органів місцевого самоврядування в умовах свободи вираження поглядів і обміну думками та інформацією, вільного формування власного ставлення до участі у виборах, а обов`язковою складовою цього права є, зокрема, право на повагу до волевиявлення людини, її демократичного вибору та результатів виборів. Рубіжанська МТВК своїми діями та бездіяльністю, а також прийняттям постанови №35 від 27.09.2020 року, на думку позивача, позбавила його можливості віддати свій голос на місцевих виборах за відповідну політичну силу та бути зареєстрованим в якості кандидата в депутати від політичної сили, членом якої він є і програму якої він підтримує, і в такий спосіб, позбавила його права вільно обрати та бути обраним до відповідного органу місцевого самоврядування. Позивач вважає, що при ухваленні оскаржуваного рішення суд першої інстанції порушив норми матеріального права, оскільки відповідно до ст.230 Виборчого кодексу України у відповідача не було правових підстав для відмови в реєстрації всіх кандидатів в депутати Рубіжанської міської ради від Луганської обласної організації політичної партії Радикальна партія Олега Ляшка , включених до єдиного та територіальних виборчих списків на чергових та перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року. Крім того, судом першої інстанції взагалі не були взяті до уваги письмові докази, витребувані судом у відповідача і які підтверджують надання Луганською обласною організацією політичної партії Радикальна партія Олега Ляшка всіх необхідних документів, передбачених ст.222 Виборчого кодексу України та не надано оцінку письмовому доказу, який був приєднаний до матеріалів справи за власною ініціативою суду, а саме: постанову Центральної виборчої комісії №325 від 01.10.2020 року Про розгляд скарг на бездіяльність Рубіжанської міської територіальної виборчої комісії Сєвєродонецького району Луганської області .

На адресу суду апеляційної інстанції від позивача та його представника надійшли клопотання про розгляд справи за їхньою відсутністю.

Всі особи, які беруть участь у справі, у судове засідання не прибули, хоча вони були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання, тому відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 311 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суд апеляційної інстанції розглянув справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

Колегія суддів, заслухавши доповідь судді-доповідача, перевіривши матеріали справи і обговоривши доводи апеляційних скарг, дійшла висновку про те, що апеляційна скарга задоволенню не підлягає виходячи з наступного.

Як встановлено судом першої та апеляційної інстанції, а також підтверджено матеріалами справи, пунктом 1 Постанови Верховної Ради України "Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році" від 15 липня 2020 року N 795-IX призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів на неділю 25 жовтня 2020 року.

Постановою Центральної виборчої комісії (далі - ЦВК) від 8 серпня 2020 року № 160 Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020 року призначено на неділю, 25 жовтня 2020 року, перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів за переліками згідно з додатками 1 - 24.

Згідно з Додатком 11 до постанови ЦВК від 8 серпня 2020 року № 160 Перелік сільських, селищних, міських територіальних громад Луганської області, у яких призначаються перші місцеві вибори 25 жовтня 2020 року на неділю, 25 жовтня 2020 року, зокрема, призначені вибори депутатів Рубіжанської міської ради Сєвєродонецького району Луганської області.

Постановою ЦВК від 10 серпня 2020 року № 172 Про утворення та формування складу обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), міських (крім міст в Автономній Республіці Крим), районних у місті Києві територіальних виборчих комісій та Додатком 234 до неї утворено та сформовано склад Рубіжанської міської територіальної виборчої комісії Сєвєродонецького району Луганської області.

Постановою ЦВК від 1 жовтня 2020 року № 325 Про розгляд скарг на бездіяльність Рубіжанської міської територіальної виборчої комісії Сєвєродонецького району Луганської області серед іншого достроково припинено повноваження усього складу Рубіжанської міської територіальної виборчої комісії Сєвєродонецького району Луганської області у зв`язку з одноразовим грубим порушенням Виборчого кодексу України.

Постановою ЦВК від 2 жовтня 2020 року № 340 Про новий склад Рубіжанської міської територіальної виборчої комісії Сєвєродонецького району Луганської області сформовано новий склад Рубіжанської міської територіальної виборчої комісії Сєвєродонецького району Луганської області згідно з додатком.

Згідно з Переліком політичних партій, якими прийнято рішення про участь їх місцевих організацій у місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, що розміщений на веб-сайті ЦВК, Політичною партією Радикальна Партія Олега Ляшка прийнято рішення про участь в усіх місцевих виборах, призначених на 25 жовтня 2020 року.

22 вересня 2020 року Рубіжанською МТВК від Луганської обласної організації Політичної партії Радикальна Партія Олега Ляшка прийнято заяву та документи щодо реєстрації кандидатів у депутати Рубіжанської міської ради, висунутих 22 вересня 2020 року на конференції та включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати на чергових та перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, про що уповноваженому на це довіреністю від 16 вересня 2020 року представнику організації партії ОСОБА_1 видано довідку (т. 1 арк. спр. 8, 142; т. 2 арк. спр. 2-157).

Повідомленням від 26 вересня 2020 року за № 89 про виявлені недоліки документів, наданих на реєстрацію кандидатів у депутати Рубіжанської міської ради, Рубіжанська МТВК зазначила, що під час опрацювання вказаних документів робочою групою членів комісії виявлені недоліки в оформленні наданих документів (т. 1 арк. спр. 9-10).

В повідомленні від 26 вересня 2020 року за № 89 зазначено, що в порушення припису частини 5 статті 219 Виборчого кодексу України конференцією не визначено першого кандидата, про що має бути зазначено в єдиному виборчому списку в графах номер територіального виборчого округу, до якого віднесено кандидата та порядковий номер кандидата у відповідному територіальному виборчому списку . Форма вказаного єдиного виборчого списку затверджена постановою ЦВК від 28 липня 2020 року № 147 (додаток № 1). Відповідно до вказаної постанови в зазначених графах має бути проставлено цифрами номер територіального виборчого округу, до якого віднесено кандидата або зазначаються слова перший кандидат та цифрами порядковий номер кандидат у відповідному територіальному виборчому списку або зазначаються слова перший кандидат . Всупереч вказаному, Луганською обласною організацією Політичної партії Радикальна партія Олега Ляшка до комісії надано єдиний виборчий список, в якому навпроти прізвища ОСОБА_1 у зазначених графах відсутня будь-яка інформація, тобто пусті клітинки. Вказана форма єдиного виборчого списку є обов`язковою для використання під час висування кандидатів у депутати міської ради територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше. Згідно з частиною одинадцятою статті 219 Виборчого кодексу України форми єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати від організації партії затверджуються ЦВК і не можуть бути змінені під час виборчого процесу. Не визначення першого кандидата єдиного виборчого списку кандидатів є грубим порушенням порядку висування кандидатів та підставою для відмови в реєстрації усього єдиного виборчого списку кандидатів від відповідної місцевої організації партії. Вказане не є помилкою або не точністю і не може бути виправлено поза рішенням конференції. Не зазначення вказаної інформації в єдиному виборчому списку кандидатів є невідповідністю такого документа вимогам Виборчого кодексу України. Також комісією виявлено, що фактично в усіх кандидатів від цієї партії відсутня заява про згоду балотуватися у депутати за формою, визначеною в додатку 10 до постанови ЦВК від 14 серпня 2020 року № 177. Замість надання згоди балотуватися в депутати до рад територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше, кандидатами від вказаної партії подано до комісії заяви на згоду балотуватися в депутати до рад громад з кількістю виборців до 10 тисяч (додаток 11 до постанови ЦВК від 14 серпня 2020 року № 177). Таким чином, до комісії на момент подачі документів на реєстрацію відсутні заяви на згоду балотуватися саме до Рубіжанської міської ради громади з кількістю виборців 10 і більше тисяч. За таких умов, відповідно до припису пункту 2 частини першої статті 230 Виборчого кодексу України комісія має відмовити в реєстрації усього виборчого списку кандидатів. Виборчим кодексом України не передбачено надання інших заяв на згоду балотуватися, замість тих, що надано разом з заявою організації партії під час здачі її до комісії в строк, визначений Виборчим кодексом України. Вказані невідповідності є суттєвими та виправленню не підлягають. Комісія не має права реєструвати таких кандидатів поза вимог Виборчого кодексу України, це буде прямим порушенням та перевищенням її повноважень.

27 вересня 2020 року Рубіжанською МТВК від Луганської обласної організації Політичної партії Радикальна Партія Олега Ляшка прийнято Єдиний виборчий список кандидатів у депутати на 4 арк. та електронний носій, заяви осіб, включених до виборчих списків кандидатів у депутати про згоду балотуватись кандидатами в депутати від цієї організації політичної партії, датовані 21 вересня 2020 року на 22 арк., про що уповноваженому на це довіреністю від 16 вересня 2020 року представнику організації партії ОСОБА_1 видано довідку (т. 1 арк. спр. 11, 142; т. 2 арк. спр. 2-157).

Постановою від 27 вересня 2020 року № 35 Про відмову в реєстрації кандидатів у депутати Рубіжанської міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Луганської обласної організації Політичної партія Радикальна партія Олега Ляшка на чергових та перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року Рубіжанська МТВК відмовила в реєстрації всіх кандидатів у депутати Рубіжанської міської ради Сєвєродонецького району Луганської області, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Луганської обласної організації Політичної партії Радикальна партія Олега Ляшка на чергових та перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, з аналогічних підстав, що наведені у повідомленні від 26 вересня 2020 року за № 89 про виявлені недоліки документів, наданих на реєстрацію кандидатів у депутати Рубіжанської міської ради (т. 1 арк. спр. 12-15).

Позивач (13 липня 1990 року, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ) є громадянином України, про що свідчить паспорт у формі книжечки серії НОМЕР_2 , виданий Рубіжанським МВ УМВС України в Луганській області 20 вересня 2011 року (т. 1 арк. спр. 4-5, 6).

Відповідно до відомостей з паспорту, зареєстрованим місцем проживання позивача є АДРЕСА_1 .

Позивач оскаржує дії та постанову Рубіжанської МТВК як виборець внаслідок грубого порушення його виборчих прав, обґрунтовуючи це тим, що відповідач позбавив позивача права віддати свій голос на місцевих виборах за політичну партію Радикальна Партія Олега Ляшка , членом та прихильником якої він є і програму якої він підтримує.

Наведені обставини сторонами не оспорюються. Спірним у цій справі є постанова Рубіжанської міської територіальної виборчої комісії Сєвєродонецького району Луганської області від 27 вересня 2020 року № 35 про відмову в реєстрації кандидатів у депутати Рубіжанської міської ради, включених до єдиного та територіального виборчих списків Луганської обласної організації Політичної партії Радикальна партія Олега Ляшка на чергових та перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року.

Відмовляючи в задоволені позову, суд першої інстанції виходив з того, що оскаржені дії та постанова Рубіжанської МТВК від 27 вересня 2020 року № 35 Про відмову в реєстрації кандидатів у депутати Рубіжанської міської ради, включених до єдиного та територіального виборчих списків Луганської обласної організації Політичної партії Радикальна партія Олега Ляшка на чергових та перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року жодним чином не впливають на реалізацію позивачем, як виборцем, його прав чи інтересів на участь у виборчому процесі. За наслідками розгляду справи судом не було встановлено факту порушення спірними діями та оскарженою постановою виборчих прав та інтересів позивача як виборця.

Суд апеляційної інстанції погоджується з наведеним висновком суду першої інстанції з огляду на наступне.

Згідно зі статтею 38 Конституції України громадяни мають право брати участь в управлінні державними справами, вільно обирати і бути обраними до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

Спеціальним законом, який визначає гарантії права громадян на участь у виборах, регулює підготовку та проведення, зокрема, виборів депутатів обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів, є Виборчий кодекс України .

Відповідно до частини першої статті 1 Виборчого кодексу України вибори в Україні є основною формою народного волевиявлення, способом безпосереднього здійснення влади Українським народом.

Згідно з частиною першою статті 5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом, зокрема, визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.

Особливості провадження у справах щодо оскарження рішень, дій або бездіяльності виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій визначені статтею 273 КАС України.

За приписами частини першої статті 273 КАС України право оскаржувати рішення, дії чи бездіяльність виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій мають суб`єкти відповідного виборчого процесу (крім виборчої комісії), а також ініціативна група референдуму, інші суб`єкти ініціювання референдуму.

Згідно з частиною першою статті 22 Виборчого Кодексу України, суб`єктами виборчого процесу на відповідних виборах є: 1) виборець, який має право голосу на відповідних виборах; 2) виборча комісія, уповноважена здійснювати підготовку і проведення відповідних виборів; 3) партія (організація партії), яка висунула кандидатів на відповідних виборах; 4) кандидат, зареєстрований для участі у відповідних виборах у порядку, встановленому цим Кодексом; 5) офіційний спостерігач від кандидата чи партії (організації партії) - суб`єкта відповідного виборчого процесу або від громадської організації, зареєстрований у порядку, встановленому цим Кодексом.

Частиною другою статті 273 КАС Україні чітко визначено, що виборець, учасник всеукраїнського референдуму (громадянин України, який має право голосу у відповідних виборах або референдумі) може оскаржити рішення, дії чи бездіяльність виборчої комісії, комісії з референдуму, членів цих комісій, якщо такі рішення, дія чи бездіяльність безпосередньо порушують його виборчі права або інтереси щодо участі у виборчому процесі чи процесі референдуму.

Відповідно до статті 6 Виборчого кодексу України виборчі права громадян України - це гарантовані Конституцією України та цим Кодексом їхні права на участь у виборах, які проводяться в Україні. Основні виборчі права громадян України включають: 1) право вільно обирати (право голосу на виборах); 2) право бути обраним. Громадяни України мають також інші права на участь у виборчому процесі, пов`язані з їхніми основними виборчими правами. Виборчі права громадян України здійснюються в обсязі і порядку, передбачених виборчим законодавством.

Права виборців на участь у виборчому процесі, пов`язані з правом голосу, закріплені статтею 9 Виборчого кодексу України, за приписами частини 1 якої виборці мають право:1) бути членами виборчих комісій, які організовують підготовку та проведення відповідних виборів; 2) отримувати та поширювати інформацію, що стосується підготовки та проведення відповідних виборів;3) брати участь у проведенні передвиборної агітації на відповідних виборах; 4) здійснювати спостереження за проведенням відповідних виборів; 5) оскаржувати порушення власних виборчих прав, інших власних особистих прав та законних інтересів, пов`язаних з участю у виборчому процесі.

Згідно з частиною першою статті 64 Виборчого кодексу України суб`єкт виборчого процесу може оскаржити рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, до суду в порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України.

Відповідно до частини третьої статті 64 Виборчого кодексу України рішення, дії чи бездіяльність виборчих комісій, їх членів, визначених статтею 65 цього Кодексу, також можуть оскаржуватися до суду шляхом подання позовної заяви.

У свою чергу, частиною другою статті 65 Виборчого кодексу України регламентовано, що виборець може оскаржити до відповідної виборчої комісії рішення, дії чи бездіяльність суб`єктів оскарження, якщо такі рішення, дії чи бездіяльність порушують особисто його виборчі права або охоронювані законом інтереси щодо участі у виборчому процесі, у тому числі на участь у роботі виборчої комісії, на здійснення спостереження, на присутність на засіданні виборчої комісії у визначених цим Кодексом випадках, під час проведення голосування відповідно до цього Кодексу, незабезпечення встановлених цим Кодексом умов для голосування виборців з порушенням здоров`я (у зв`язку з інвалідністю, тимчасовим розладом здоров`я, віком).

Отже, виборці мають право на звернення до суду лише в разі порушення їхніх виборчих прав або інтересів щодо участі у виборчому процесі особисто. За таких самих умов виборець може оскаржити рішення, дії чи бездіяльність суб`єктів, визначених у частині другій статті 275 та частині першій статті 276 КАС України.

Таким чином, колегія суддів погоджується з судом першої інстанції, що обов`язковою передумовою можливості виборця оскаржити дії та рішення виборчої комісії є факт порушення такими діями та рішеннями виборчих прав або інтересів такого виборця щодо участі у виборчому процесі.

При цьому, таке порушення має бути реальним, стосуватися (зачіпати) індивідуально виражених прав чи інтересів особи, яка стверджує про їх порушення.

Гарантоване статтею 55 Конституції України й конкретизоване в законах України право на судовий захист передбачає можливість звернення до суду за захистом порушеного права, але вимагає, щоб стверджуване порушення було обґрунтованим.

З наведеного слідує, що суд під час розгляду справи повинен встановити факт або обставини, які б свідчили про порушення прав, свобод чи інтересів позивача з боку відповідача - суб`єкта владних повноважень, створення перешкод для їх реалізації або чи мають місце інші ущемлення прав та свобод позивача.

Як встановлено судом та підтверджено матеріалами справи, обґрунтовуючи порушення своїх прав, позивач зазначив, що оскаржувані дії та спірна постанова порушують його виборче право віддати свій голос на місцевих виборах за політичну партію Радикальна Партія Олега Ляшка , членом та прихильником якої він є і програму якої він підтримує.

Колегія суддів погоджується з судом першої інстанції, що Виборчий кодекс України не виділяє серед виборчих прав виборця право на участь в процесі висування організацією партії кандидатів у депутати міської ради територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше та право на участь в процесі реєстрації кандидатів у депутати, включених до виборчих списків місцевих організацій політичних партій. У даному випадку, процес реєстрації кандидатів у депутати, включених до виборчих списків місцевих організацій політичних партій, жодним чином не обмежує реалізацію виборцем своїх прав на участь у виборчому процесі.

Жодних пояснень та належних і допустимих доказів, які б підтверджували, що дії та постанова Рубіжанської МТВК від 27 вересня 2020 року № 35 Про відмову в реєстрації кандидатів у депутати Рубіжанської міської ради, включених до єдиного та територіального виборчих списків Луганської обласної організації Політичної партії Радикальна партія Олега Ляшка на чергових та перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року , якимось чином порушують його права та інтереси на участь у виборчому процесі та у голосуванні, або унеможливлюють реалізацію таких прав в цілому, позивачем не надано.

З огляду на наведене, суд апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції, що скориставшись своїм правом на звернення до суду з позовом до суб`єкта владних повноважень, позивач не надав належних доказів того, що відповідач порушує його особисті виборчі права або інтереси щодо участі у виборчому процесі як виборця.

В апеляційній скарзі відсутні докази, що вказують на порушення особистих виборчих прав, свобод та інтересів позивача щодо участі у виборчому процесі.

Наявні в матеріалах справи постанови ЦВК від 1 жовтня 2020 року № 325 Про розгляд скарг на бездіяльність Рубіжанської міської територіальної виборчої комісії Сєвєродонецького району Луганської області та від 2 жовтня 2020 року № 340 Про новий склад Рубіжанської міської територіальної виборчої комісії Сєвєродонецького району Луганської області , на які посилається позивач в апеляційній скарзі, жодним чином не свідчить про порушення відповідачем у спірних правовідносинах особистих виборчих прав, свобод та інтересів позивача щодо участі у виборчому процесі.

Враховуючи вищевикладене, суд апеляційної інстанції встановив, що суд першої інстанції дійшов до обґрунтованого та законного висновку про відсутність правових підстав для задоволення позову.

Відповідно до статті 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Суд вважає, що оскаржене рішення суду першої інстанції, яке є предметом перегляду в цій справі, законне та обґрунтоване, висновки цього суду відповідають нормам матеріального та процесуального права, відповідно підстави для скасування чи зміни оскарженого рішення суду відсутні.

Апеляційний суд дійшов висновку про те, що підстави для скасування рішення суду першої інстанції відсутні, а тому відхиляє апеляційну скаргу і залишає судове рішення без змін.

Керуючись статтями 311, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Луганського окружного адміністративного суду від 03 жовтня 2020 року у справі №360/3662/20 - залишити без задоволення.

Рішення Луганського окружного адміністративного суду від 03 жовтня 2020 року у справі №360/3662/20 - залишити без змін.

Постанова у повному обсязі складена та підписана 07 жовтня 2020 року.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з 07 жовтня 2020 року є остаточною та оскарженню не підлягає.

Головуючий: Т.Г. Гаврищук

Судді: А.А. Блохін

І.В. Сіваченко

СудПерший апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.10.2020
Оприлюднено08.10.2020
Номер документу92048530
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —360/3662/20

Постанова від 07.10.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 05.10.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 05.10.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Рішення від 03.10.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

Ухвала від 02.10.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні