ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 620/4269/20 Прізвище судді (суддів) першої інстанції:
Клопот С.Л.
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
06 жовтня 2020 року м. Київ
Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого - судді Костюк Л.О.;
суддів: Бужак Н.П., Кобаля М.І.;
за участю секретаря: Несін К.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду апеляційні скарги Менської міської територіальної виборчої комісії Корюківського району Чернігівської області, представника Чернігівська територіальна організація Радикальна партія Олега Ляшка - Самсоненка В`ячеслава Володимировича на рішення Чернігівського окружного адміністративного суду від 02 жовтня 2020 року (розглянута у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду, м. Чернігів, дата складання повного тексту рішення - 02 жовтня 2020 року) у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Менської міської територіальної виборчої комісії Корюківського району Чернігівської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на стороні відповідача: Чернігівська територіальна організація Радикальна партія Олега Ляшка про визнання незаконними дій, скасування постанови та зобов`язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И Л А:
У жовтні 2020 року, ОСОБА_1 (далі - позивач, ОСОБА_1 ) звернувся до Чернігівського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Менської міської територіальної виборчої комісії Корюківського району Чернігівської області (далі - відповідач), в якій просить:
1. Визнати незаконними дії Менської міської територіальної виборчої комісії Корюківського району Чернігівської області щодо скасування реєстрації кандидата в депутати Менської міської ради на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року від Чернігівської обласної партійної організації політичної партії Рідний дім ОСОБА_1 .
2. Визнати протиправною та скасувати Постанову Менської міської територіальної виборчої комісії Корюківського району Чернігівської області від 29 вересня 2020 року №23 Про скасування реєстрації кандидата в депутати Менської міської ради на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року від Чернігівської обласної партійної організації політичної партії Рідний дім .
3. Включити прізвище ОСОБА_1 до єдиного виборчого списку кандидатів у депутати Менської міської ради Корюківського району Чернігівської області на перших виборах депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020 року Чернігівської обласної партійної політичної партії Рідний дім .
Свої вимоги обґрунтовує тим, що постанова Менської міської територіальної виборчої комісії Корюківського району Чернігівської області від 29 вересня 2020 року №23 Про скасування реєстрації кандидата в депутати Менської міської ради на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року від Чернігівської обласної партійної організації політичної партії Рідний дім є протиправною, оскільки прийнята в порушення приписів виборчого законодавства та порушує його виборчі права.
Рішенням Чернігівського окружного адміністративного суду від 02 жовтня 2020 року позов задоволено в повному обсязі.
Визнано незаконними дії Менської міської територіальної виборчої комісії Корюківського району Чернігівського району щодо скасування реєстрації кандидата в депутати Менської міської ради на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року від Чернігівської обласної партійної організації політичної партії Рідний дім ОСОБА_1 .
Визнано протиправною та скасовано постанову Менської міської територіальної виборчої комісії Корюківського району Чернігівської області від 29 вересня 2020 року №23 Про скасування реєстрації кандидата в депутати Менської міської ради на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року від Чернігівської обласної партійної організації політичної партії Рідний дім .
Зобов`язано Менську міську територіальну виборчу комісію Корюківського району Чернігівської області включити прізвище ОСОБА_1 до єдиного виборчого списку кандидатів у депутати Менської міської ради Корюківського району Чернігівської області на перших виборах депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020 року Чернігівської обласної партійної політичної партії Рідний дім .
Стягнено з Менської міської територіальної виборчої комісії Корюківського району Чернігівської області на користь ОСОБА_1 судовий збір в розмірі 840,80 грн. за рахунок бюджетних асигнувань.
Не погоджуючись з вказаною постановою, відповідачем та представником третьої особи подано апеляційні скарги, в яких просять суд скасувати рішення з мотивів неповного з`ясування судом першої інстанції обставин, що мають значення для справи, невідповідності висновків суду першої інстанції обставинам справи, порушення норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи та прийняти нове, яким відмовити у позові повністю.
Заслухавши суддю - доповідача, перевіривши повноту встановлення судом першої інстанції фактичних обставин справи та правильність застосування ним норм матеріального і процесуального права, колегія суддів дійшла наступного висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню та погоджується з висновком суду першої інстанції щодо задоволення позовних вимог, з огляду на наступне.
Як встановлено судом першої інстанції, що постановою Менської міської територіальної виборчої комісії Корюківського району, Чернігівської області №13 від 25 вересня 2020 року кандидатом на посаду у депутати Менської міської ради Корюківського району Чернігівської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року було зареєстровано висунутого на конференції Чернігівської обласної партійної організації політичної партії Рідний дім 15 вересня 2020 року ОСОБА_1 .
27.09.2020 на адресу Менської територіальної виборчої комісії Корюківського району Чернігівської області від голови Чернігівської територіальної організації Радикальна партія Олега Ляшка надійшла заява про наявність обставин, які позбавляють особу, висунуту кандидатом у депутати, права бути обраною депутатом (у порядку статті 231 Виборчого кодексу України) від Чернігівської територіальної організації Радикальна партія Олега Ляшка .
У вказаній заяві наявна вимога скасувати реєстрацію кандидата ОСОБА_1 на посаду Менського міського голови.
Постановою Менської міської територіальної виборчої комісії Корюківського району Чернігівської області від 29 вересня 2020 року №23 було прийняте рішення про наступне:
1. Скасувати реєстрацію кандидата в депутати Менської міської ради Корюківського району Чернігівської області на перших виборах депутатів сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020 року ОСОБА_1 , висунутого конференцією Чернігівської обласної партійної організації політичної партії Рідний дім .
2. Виключити прізвище ОСОБА_1 з єдиного виборчого списку кандидатів у депутат Менської міської ради Корюківського району Чернігівської області на перших виборах депутатів, сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020 року Чернігівської обласної партійної організації політичної партії Рідний дім .
3. Копії даної постанови надати представнику Чернігівської територіальної організації Радикальна партія Олега Ляшка , ОСОБА_1 , представнику Чернігівської обласної партійної організації політичної партії Рідний дім .
4. Копію даної постанови вивісити на стенді офіційних матеріалів комісії та оприлюднити в засобах масової інформації.
Не погодившись з таким рішенням позивач оскаржив його до суду. Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
Надаючи правову оцінку матеріалам та обставинам справи, а також наданим додатковим поясненням та запереченням сторін, колегія суддів зазначає наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 55 Конституції України, кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.
Конституційний Суд України, вирішуючи питання, порушені в конституційному зверненні й конституційному поданні щодо тлумачення ч. 2 ст. 55 Основного Закону України, в Рішенні від 14 грудня 2011 року № 19-рп/2011 зазначив, що права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави (частина друга статті 3 Конституції України). Для здійснення такої діяльності органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові і службові особи наділені публічною владою, тобто мають реальну можливість на підставі повноважень, установлених Конституцією і законами України, приймати рішення чи вчиняти певні дії. Особа, стосовно якої суб`єкт владних повноважень прийняв рішення, вчинив дію чи допустив бездіяльність, має право на захист.
Таким чином, гарантоване ст. 55 Конституції України й конкретизоване в законах України право на судовий захист передбачає можливість звернення до суду за захистом порушеного права, але вимагає, щоб порушення, про яке стверджує позивач, було обґрунтованим. Таке порушення прав має бути реальним, стосуватися індивідуально виражених прав або інтересів особи, яка стверджує про їх порушення.
Відповідно до положень ч. 1 ст. 64 Виборчого кодексу України, суб`єкт виборчого процесу може оскаржити рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, до суду в порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України.
Загальне право на подання позову в спорі, пов`язаному з виборчим процесом, відповідно до положень ст. 273 КАС України, належить суб`єктам виборчого процесу.
Частиною 1 ст. 273 КАС України передбачено, що право оскаржувати рішення, дії чи бездіяльність виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій мають суб`єкти відповідного виборчого процесу (крім виборчої комісії), а також ініціативна група референдуму, інші суб`єкти ініціювання референдуму.
Водночас відповідно до ч. 2 ст. 273 КАС України, виборець може оскаржити рішення, дії чи бездіяльність виборчої комісії, членів цих комісій, якщо такі рішення, дія чи бездіяльність безпосередньо порушують його виборчі права або інтереси щодо участі у виборчому процесі.
Відтак суб`єктам відповідного виборчого процесу, крім виборців, надано право на звернення до суду з позовами незалежно від того, чи порушені їхні права, свободи та інтереси, або від того, чи уявно вони вважають про таке порушення.
Також, положення ст. 273 КАС України кореспондується із положеннями ч. ч. 1 та 3 ст. 64 Оскарження в судовому порядку та з ч. 2 ст. 65 Предмет та суб`єкт оскарження до виборчої комісії. Суб`єкт розгляду скарг Виборчого кодексу України.
Щодо посилання апелянтів на те, що судом першої інстанції належним чином не було досліджено докази, які стосуються членства в політичній партії Радикальна партія Олега Ляшка ОСОБА_1 , а саме, що стосуються припинення членства в зазначеній раніше партії позивача, колегія суддів зазначає наступне.
Так, суд апеляційної інстанції звертає увагу на те, що у своїй заяві, яка подана до Менської міської територіальної виборчої комісії Короюківського району Чернігівської області про скасування реєстрації кандидата в депутати Менської міської ради на перших місцевих виборах 25.10.2020 року від Чернігівської обласної партії організації політичної партії Рідний дім ОСОБА_1 , Чернігівська територіальна організація Радикальна партія Олега Ляшка стверджує, що ОСОБА_1 значиться членом політичної партії ІНФОРМАЦІЯ_1 (партійний квиток №0012392).
Зазначена заява обґрунтована тим, що до статутних органів політичної партії ІНФОРМАЦІЯ_1 не надходило заяв ОСОБА_1 щодо виходу з політичної партії ІНФОРМАЦІЯ_1 не приймалось рішення про висування ОСОБА_1 кандидатом в депутати Менської міської ради Корюківського району Чернігівської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року.
В заяві Чернігівської територіальної організації Радикальна партія Олега Ляшка також зазначено, що у документах, поданих до Менської міської територіальної виборчої комісії Корюківського району Чернігівської області вказано недостовірні дані щодо відомостей про партійність, чим порушено порядок висування кандидатів у депутати, встановленого ст. 216 Виборчого кодексу України .
Враховуючи наведене, Чернігівська територіальна організації Радикальна партія Олега Ляшка просила Менську міську територіальну виборчу комісію Корюківського району Чернігівської області прийняти рішення про скасування реєстрації кандидата ОСОБА_1 у депутати Менської міської ради Корюківського району Чернігівської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року із виключенням його із відповідних виборчих списків.
Проте, колегія суддів звертає увагу на те, що ст. 6 Закону України Про політичні партії в Україні передбачено, що і порядок вступу до політичної партії, зупинення та припинення членства в ній, визначається статутом політичної партії. Громадянин України має право в будь-який час зупинити чи припинити своє членство в політичній партії шляхом подання заяви до відповідних статутних органів політичної партії. Членство в політичній партії зупиняється чи припиняється з дня подання такої заяви та не потребує додаткових рішень. З цього ж дня припиняється перебування громадянина України на будь-яких посадах в політичній партії.
Відповідно до п.3.5.11. Статуту політичної партії Радикальна партія Олега Ляшка члени партії мають право вільно виходити з Партії за власного письмовою заявою.
Так, відповідно до наявних матеріалів справи та наданих письмових пояснень представника позивача, судом апеляційної інстанції встановлено, що заява про вихід з Політичної партії Радикальна партія Олега Ляшка подана позивачем до місцевої організації політичної партії Радикальна партія Олега Ляшка , що відповідає вимогам закону України Про політичні партії в Україні та Статуту Радикальної партії Олега Ляшка , необхідності у прийнятті партією додаткових рішень про вихід з партії позивача відсутня, тому відповідно до наданої заяви ОСОБА_1 вважається таким, що припинив своє членство в партії з 10.07.2020 року .
На підставі вище зазначеного, колегія суддів приходить до висновку, що зазначена заява є належним, допустимим та достатнім доказом виходу ОСОБА_1 з Політичної партії Радикальна партія Олега Ляшка .
Отже, позивачем, було здійснено всі необхідні дії щодо виходу з партії, передбачені законом України Про політичні партії в Україні та Статутом Політичної партії Радикальна партія Олега Ляшка .
Щодо посилання апелянтів на факт відсутності журналу реєстрації вхідних документів у територіальній організації партії, колегія суддів зазначає наступне.
Так, з наданих пояснень представника позивача встановлено, що заява про припинення членства в партії подавалась ОСОБА_1 особисто, а ведення внутрішнього діловодства політичної партії стосується самої партії, а відповідальність за недотримання його ведення не може бути покладено на позивача.
Членство в політичній партії зупиняється чи припиняється з дня подання такої заяви та не потребує додаткових рішень, а факт волевиявлення про припинення членства в політичній партії ОСОБА_1 підтвердив також у судовому засіданні.
Щодо посилання апелянтів на те, що судом першої інстанції не було досліджено інформацію з Єдиного реєстру громадських формувань щодо перебування ОСОБА_1 на певній посаді у Політичній партії Радикальна партія Олега Ляшка , колегія суддів зазначає наступне.
Так, суд апеляційної інстанції повторно звертає увагу на положення ст. 6 Закону України Про політичні партії в Україні , якою передбачено, що порядок вступу до політичної партії, зупинення та припинення членства в ній визначається статутом політичної партії. Громадянин України має право в будь-який час зупинити чи припинити своє членство в політичній партії шляхом подання заяви до відповідних статутних органів політичної партії. Членство в політичній партії зупиняється чи припиняється з дня подання такої заяви та не потребує додаткових рішень. З цього ж дня припиняється перебування громадянина України на будь-яких виборних посадах в політичній партії.
Окрім зазначеного звертає увагу на те, що позивач перебуває у Політичній партії Рідний дім , до якої ОСОБА_1 особисто подано заяву про вступ в члени партії від 26 вересня 2020 року.
Зазначене також підтверджується Протоколом №2 засідання Ради Чернігівської міської партійної організації Політичної партії Рідний дім від 26 вересня 2020 року.
Окрім зазначеного вище, суд апеляційної інстанції, звертає увагу на наданий як доказ до матеріалів справи, представником позивача флеш-накопичувач із відеозаписом зустрічі з жителями м. Мена голови Радикальної партії - Олега Валерійовича Ляшка , відповідно до якого останній підтвердив про вихід з партії ОСОБА_1 .
Так, з відеозапису (08:39-08:49 хв., https://yuotube/O8qGKAhp7q8) встановлено, що голова Радикальної партії - Олег Валерійович Ляшко заявив: … ОСОБА_1 …він сьогодні заявив, перед виборами, що він вийшов із партії, він вийшов з партії, він уже записався в іншу партію, хай іде куди хоче!...
Також, суд апеляційної інстанції звертає увагу на те, що з тексту постанови Менської міської територіальної виборчої комісії Корюківського району Чернігівської області від 29 вересня 2020 року №23 вбачається, що позивач був виключений зі списків кандидатів у депутати з підстав визначених ч. 8, п. 1 ст. 231 ВК України, тобто виявлення інших обставин, які позбавляють особу, висунуту кандидатом у депутати …права бути обраною депутатом…
При цьому, текст постанови не містить вказувань, які саме інші обставини, що позбавляють позивача бути обраним, стали підставою припинення такої реєстрації.
Зважаючи на наведене встановлено, що дії Менської міської територіальної виборчої комісії Корюківського району Чернігівської області щодо скасування реєстрації кандидата в депутати Менської міської ради на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року від Чернігівської обласної партійної організації політичної партії Рідний дім ОСОБА_1 не ґрунтуються на законі та є протиправними.
На підставі вище зазначеного, колегія суддів погоджується із висновком суду першої інстанції про визнання протиправною та скасувати постанову Менської міської територіальної виборчої комісії Корюківського району Чернігівської області від 29 вересня 2020 року №23 Про скасування реєстрації кандидата в депутати Менської міської ради на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року від Чернігівської обласної партійної організації політичної партії Рідний дім та зобов`язати включити прізвище ОСОБА_1 до єдиного виборчого списку кандидатів у депутати Менської міської ради Корюківського району Чернігівської області на перших виборах депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020 року Чернігівської обласної партійної політичної партії Рідний дім .
Розподіл судових витрат здійснено у відповідності до ст.. 139 КАС України.
Крім цього, відповідно до правил ст. 139 КАС України, ст. ст. 4, 5 Закону України Про судовий збір від 08 липня 2011 року № 3674-VI колегія суддів вирішує питання про стягнення судового збору за подання апеляційної скарги на рішення суду справляється судовий збір у розмірі 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.
Станом на 01 січня 2020 року розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб складав 2 102, 00 грн.
Відповідно до ст.4 Закону України Про судовий збір , за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано фізичною особою, ставка судового збору становить 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Таким чином, загальна сума до сплати при подачі апеляційної скарги становить: 1 261, 20 грн. (2 102, 00 грн. * 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб *150%).
На підставі зазначеного вище, загальна сума, що підлягає стягненню з Менської міської територіальної виборчої комісії Корюківського району Чернігівської області та Чернігівської територіальної організації Радикальна партія Олега Ляшка до спеціального фонду Державного бюджету України, за подачу апеляційної скарги на рішення суду, становить - 1 261, 20 грн.
Оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, колегія суддів приходить до висновку, що судом першої інстанції в повній мірі досліджено обставини справи на підставі яких суд першої інстанції прийшов до правильного висновку, що позов підлягає задоволенню.
Згідно з ч. 2 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Згідно з ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Відповідач по справі, як суб`єкт владних повноважень, не виконав покладений на нього обов`язок щодо доказування правомірності вчинених ним дій та прийняття оскаржуваного рішення.
Натомість, позивачем надано достатньо доказів в підтвердження обставин, якими обґрунтовує позовні вимоги.
Зі змісту частин 1-4 ст. 242 КАС України, рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права, обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.
Доводи апеляційної скарги зазначених вище висновків суду попередньої інстанції не спростовують і не дають підстав для висновку, що судом першої інстанції при розгляді справи неправильно застосовано норми матеріального права, які регулюють спірні правовідносини, чи порушено норми процесуального права.
Згідно з п.1 ч.1 ст.315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.
Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
З урахуванням вище викладеного, колегія суддів дійшла висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, судове рішення ухвалено з додержанням норм матеріального та процесуального права і підстав для його скасування не вбачається, апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення, а постанова суду першої інстанції - без змін.
Керуючись ст.ст. 2, 10, 11, 139, 143, 241, 242, 243, 250, 251, 272, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 328, 325, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -
П О С Т А Н О В И Л А:
Апеляційні скарги Менської міської територіальної виборчої комісії Корюківського району Чернігівської області, представника Чернігівська територіальна організація Радикальна партія Олега Ляшка - Самсоненка В`ячеслава Володимировича - залишити без задоволення, а рішення Чернігівського окружного адміністративного суду від 02 жовтня 2020 року - без змін.
Стягнути з Менської міської територіальної виборчої комісії Корюківського району Чернігівської області (адреса: 15600, Чернігівська обл., м. Мена, вул. Героїв АТО, 3, ЄДРПОУ 43793850) до спеціального фонду Державного бюджету України на рахунок Шостого апеляційного адміністративного суду судовий збір за подання апеляційної скарги, у розмірі 1 261 (однієї тисячі двохсот шести десяти однієї) гривні 20 копійок (стягувач: Державна судова адміністрація України; отримувач: УК у Печер.р-ні/Печерс.р-н/22030101; код отримувача (код за ЄДРПОУ) - 38004897; банк отримувача: Казначейство України (ЕАП); код банку отримувача (МФО) - 899998, рахунок отримувача: UA638999980313171206081026007; код класифікації доходів бюджету: 22030101).
Стягнути з Чернігівської територіальної організації Радикальна партія Олега Ляшка (адреса: 14000, м.Чернігів, вул. Коцюбинського, 64, офіс 5, ЄДРПОУ 43829394) до спеціального фонду Державного бюджету України на рахунок Шостого апеляційного адміністративного суду судовий збір за подання апеляційної скарги, у розмірі 1 261 (однієї тисячі двохсот шести десяти однієї) гривні 20 копійок (стягувач: Державна судова адміністрація України; отримувач: УК у Печер.р-ні/Печерс.р-н/22030101; код отримувача (код за ЄДРПОУ) - 38004897; банк отримувача: Казначейство України (ЕАП); код банку отримувача (МФО) - 899998, рахунок отримувача: UA638999980313171206081026007; код класифікації доходів бюджету: 22030101).
Постанова суду набирає законної сили з моменту проголошення і не може бути оскаржена.
(Повний текст виготовлено - 06 жовтня 2020 року).
Головуючий суддя: Л.О. Костюк
Судді: Н.П. Бужак,
М.І. Кобаль
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.10.2020 |
Оприлюднено | 08.10.2020 |
Номер документу | 92050866 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Костюк Любов Олександрівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Костюк Любов Олександрівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Костюк Любов Олександрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні