Постанова
від 08.10.2020 по справі 300/2598/20
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 жовтня 2020 рокуЛьвівСправа № 300/2598/20 пров. № А/857/11937/20 Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючого судді - Носа С. П.,

суддів - Кухтея Р. В., Шевчук С.М.;

за участю секретаря судового засідання - Гром І. І.;

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Івано-Франківської регіональної організації політичної партії "ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА - ЗА ЖИТТЯ" на рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 04 жовтня 2020 року в справі № 300/2598/20 (головуючий суддя Тимощук О. Л., м. Івано-Франківськ, повне судове рішення проголошено о 16 год. 40 хв.) за позовом Івано-Франківської регіональної організації політичної партії "ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА - ЗА ЖИТТЯ" до Івано-Франківської міської територіальної виборчої комісії Івано-Франківського району Івано-Франківської області про визнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання до вчинення дій,

ВСТАНОВИВ:

02 жовтня 2020 року Івано-Франківським окружним адміністративним судом зареєстровано позовну заяву Івано-Франківської регіональної організації політичної партії "ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА - ЗА ЖИТТЯ" до Івано-Франківської міської територіальної виборчої комісії Івано-Франківського району Івано-Франківської області про визнання протиправною та скасування постанови від 29.09.2020 №14, якою відмовлено в реєстрації всіх кандидатів у депутати Івано-Франківської міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Івано-Франківської регіональної організації Політичної партії "ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА - ЗА ЖИТТЯ" на місцеві вибори 25 жовтня 2020 року;

зобов`язання зареєструвати кандидатів у депутати Івано-Франківської міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків, висунутих Івано-Франківською регіональною організацією Політичної партії "ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА - ЗА ЖИТТЯ" на місцеві вибори 25 жовтня 2020 року.

В обґрунтування вимог позовної заяви вказано, що Постанова Івано-Франківської міської територіальної виборчої комісії Івано-Франківського району Івано-Франківської області від 29 вересня 2020 року № 14 Про відмову в реєстрації кандидатів у депутати Івано-Франківської міської ради є неправомірною, оскільки вона не відповідає конституційному принципу вільного волевиявлення, обмежує виборчі права громадян, суперечить положенням Виборчого кодексу України від 19.12.2019 № 396-IX (надалі, також - ВК України) та підлягає скасуванню.

Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 04 жовтня 2020 року в задоволенні позову відмовлено.

Не погоджуючись з прийнятим рішенням, позивачем - Івано-Франківською регіональною організацією політичної партії "ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА - ЗА ЖИТТЯ", подано апеляційну скаргу, в якій висловлено прохання скасувати оскаржуване рішення та прийняти постанову, якою задовольнити адміністративний позов в повному обсязі.

В обґрунтування вимог апеляційної скарги вказано, що судом першої інстанції при прийнятті оскаржуваної постанови було порушено норми матеріального та процесуального права. Зокрема наголошено, що в основу оскаржуваної постанови про відмову в реєстрації кандидатів у депутати від політичної партії "ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА - ЗА ЖИТТЯ" покладено необґрунтовані підстави, а саме: територіальні списки кандидатів у депутати містять тільки по одному кандидату; внесення грошової застави не належним суб`єктом-фізичною особою; відсутні заяви про реєстрацію кандидатів у депутати, підписаної керівником організації партії та скріпленої печаткою відповідної організації партії, організації партії вищого рівня; відсутня передвиборча програма організації партії. Апелянт вважає, що вищевказані підстави є неправомірними та необґрунтованими, а дії Івано-Франківської міської територіальної виборчої комісії Івано-Франківського району Івано-Франківської області суперечать вимогами Виборчого кодексу України.

Представники позивача - Івано-Франківської регіональної організації політичної партії "ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА - ЗА ЖИТТЯ", адвокати Бень Б. З. та Герман М. Б. в судовому засіданні вимоги апеляційної скарги підтримали та просять таку задовольнити, скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти постанову, якою задовольнити адміністративний позов в повному обсязі.

Представники Івано-Франківської міської територіальної виборчої комісії Івано-Франківського району Івано-Франківської області, у судове засідання не з`явилися, хоча належним чином були повідомлені про дату, час і місце судового засідання, причини неявки суду не повідомили, що відповідно до частини другої статті 313 Кодексу адміністративного судочинства України не перешкоджає розгляду справи за їхньої відсутності.

Заслухавши суддю-доповідача, пояснення представників позивача, проаналізувавши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін, з наступних підстав.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Встановлено, що 10 серпня 2020 року Центральною виборчою комісією постановою "Про утворення та формування складу обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), місцевих (крім міст в Автономній Республіці Крим), районних у місті Києві територіальних виборчих комісій" від 10.08.2020 №172 утворено та сформовано склад обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), міських (крім міст в Автономній Республіці Крим), районах у місті Києві територіальних виборчих комісій, у тому числі у межах Івано-Франківської області, серед яких додатком 167 Івано-Франківська міська територіальна виборча комісія Івано-Франківського району Івано-Франківської області.

24 вересня 2020 року представником позивача - Логановською Оленою Вікторівною подано документи для реєстрації кандидатів у депутати до Івано-Франківської міської ради з місцевих виборів 25.10.2020, про що складено довідку з вихідним номером 21/09 від 24.09.2020 (а.с.38).

Зокрема, вказаною довідкою підтверджується, що позивачем подано рішення зборів, конференції місцевої організації політичної партії про висування кандидатів у депутати на 3 арк (а.с.41-43); єдиний виборчий список кандидатів у депутати на 2 арк (а.с.44-42); територіальні виборчі списки кандидатів у депутати на 5 арк (а.с.46-50); заяви осіб, включених кандидатами у депутати про згоду балотуватися в депутати від цієї організації партії на 5 арк (а.с.51-55); автобіографії осіб, включених до виборчих списків кандидатів у депутати на 5 арк (а.с.56-60); заяви про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини кожного кандидата в депутати на 5 арк (а.с.61-65); документи про внесення грошової застави на 1 арк (а.с.76); фотографії осіб, включених до виборчих списків кандидатів у депутати розміром 4 х 6 см (по 2 фотографії кожного з кандидатів) на 10 арк та електронному носії (а.с.66-70); копії першої та другої сторінок паспорта громадянина України у вигляді паспортної книжечки або копії лицьової та зворотної боків паспорта громадянина України у вигляді картки кожного кандидата в депутати на 5 арк (а.с.71-75); CD-R/DVD-R диск з інформацією, яка подається на електронних носіях 1 шт.

Також довідкою Вих. № 21/09 від 24.09.2020 задокументовано неподання заяви про реєстрацію кандидатів у депутати, підписаної керівником організації партії та скріпленої печаткою відповідної організації партії, організації партії вищого рівня або печаткою партії; довідки про наявність чи відсутність судимості, видані уповноваженим органом після початку виборчого процесу, кожного з кандидатів у депутати; передвиборної програми.

Івано-Франківською міською територіальною виборчою комісією Івано-Франківського району Івано-Франківської області, 29 вересня 2020 року о 19:30 год. винесено постанову № 14 «Про відмову в реєстрації кандидатів у депутати Івано-Франківської міської ради» , якою відмовлено у реєстрації всіх кандидатів у депутати Івано-Франківської міської ради, Івано-Франківського району, Івано-Франківської області, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Івано-Франківської регіональної організації Політичної партії "ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА - ЗА ЖИТТЯ". Також, зобов`язано головного бухгалтера відповідача у восьмиденний строк після закінчення строку реєстрації кандидатів на місцевих виборах перерахувати до Івано-Франківського міського бюджету грошову заставу позивача в сумі 44729 грн як внесену неналежним суб`єктом (а.с.35-36).

Підставами для відмови відповідач вказав, що у порушення пунктів 1 та 4 ч. 1 ст. 222 ВК України не подано: заяви про реєстрацію кандидатів у депутати, підписаної керівником організації партії та скріпленої печаткою відповідної організації партії, організації партії вищого рівня або печаткою партії; передвиборної програми; у порушення пунктів ч. 5 ст. 219 ВК України територіальні виборчі списки подані позивачем містять тільки по одному кандидату; у порушення абз. 4 ч. 2 та 4 ст. 225 ВК України грошову заставу внесено неналежним суб`єктом, а саме: не організацією партії, яка висунула виборчий список кандидатів у депутати міської ради, а фізичною особою ОСОБА_1 , що є підставою для її перерахунку до міського бюджету.

Згідно із ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Судом апеляційної інстанції здійснено перевірку висновків суду першої інстанції щодо відповідності дій відповідача вимогам ч. 2 ст. 2 КАС України, внаслідок чого суд апеляційної інстанції погоджується з такими та вважає за необхідне зазначити наступне.

Частиною першої статті 20 Виборчого кодексу України передбачено, що виборчий процес - це здійснення протягом встановленого цим Кодексом періоду часу суб`єктами, визначеними статтею 22 цього Кодексу, виборчих процедур, пов`язаних із підготовкою і проведенням відповідних виборів, встановленням та офіційним оголошенням (офіційним оприлюдненням) їх результатів.

Відповідно до частини першої статті 33 Виборчого кодексу України виборчі комісії є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення виборів і забезпечувати реалізацію виборчих прав громадян України, додержання та однакове застосування виборчого законодавства.

Пунктом 4 частини першої статті 196 Виборчого кодексу України визначено, що виборчий процес місцевих виборів включає такі етапи, зокрема, висування та реєстрація кандидатів.

Відповідно до частини 1 статті 219 Виборчого кодексу України, висування кандидатів у депутати організацією партії, формування та затвердження єдиного та територіальних виборчих списків здійснюються на її зборах, конференції організації партії у порядку, встановленому статутом партії та цим Кодексом.

Згідно з частиною 5 статті 219 Виборчого кодексу України, у єдиному виборчому списку визначається перший кандидат. З числа інших кандидатів, включених до єдиного виборчого списку, організація партії на тих самих зборах, конференції формує і затверджує територіальні списки кандидатів у депутати у кожному територіальному виборчому окрузі. Територіальний виборчий список організації партії повинен включати не менше п`яти і не більше дванадцяти кандидатів у депутати.

Встановлено, що в кожному з територіальних виборчих списків, поданих до Івано-Франківської міської територіальної виборчої комісії Івано-Франківського району Івано-Франківської області (а.с. 46-50) визначено по одному кандидату в депутати.

Колегія суддів зазначає, що третім реченням частини 5 статті 219 Виборчого кодексу України чітко і не двозначно передбачено, що територіальний виборчий список організації партії повинен включати не менше п`яти і не більше дванадцяти кандидатів у депутати, а виходячи з імперативної норми статті 219 ВК України єдиний виборчий список повинен бути сформований таким чином, щоб давати змогу формувати територіальні виборчі списки з не менше п`яти і не більше дванадцяти кандидатів у депутати.

Також, у даному контексті трактування позивачем пункту 1 частини 1 статті 230 Виборчого кодексу України щодо вказівки законодавця тільки на перевищення встановленої цим Кодексом кількості кандидатів у депутати у єдиному виборчому списку та територіальному виборчому списку організації партії є хибним, оскільки самою нормою вжито формулювання «у тому числі» , що ніяк не може сприйматися як виключення. Аналізуючи частину 5 статті 219 ВК України у взаємозв`язку із пунктом 1 частини 1 статті 230 ВК України суд приходить до висновку, що недостатня кількість депутатів у територіальних виборчих списках організації партії також є порушенням встановленого цим Кодексом порядку висування кандидатів.

Колегія суддів також зауважує, що відповідно до вимог ч. 5 ст. 219 Виборчого кодексу України територіальні списки кандидатів у депутати у кожному територіальному виборчому окрузі формуються з числа всіх інших кандидатів, включених до єдиного виборчого списку, крім першого кандидата, який у територіальні списки кандидатів у депутати не включається.

Разом з тим, в порушення цієї законодавчої норми, ОСОБА_2 , який включений у Єдиний виборчий список кандидатів у депутати під номером 1 (а.с. 44-45), також включений у Територіальний виборчий список кандидатів у депутати у територіальному виборчому окрузі № 4 (а.с. 46), що є також порушенням порядку висування кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті рад, а також кандидатів у депутати міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше).

Частиною 1 статі 222 Виборчого кодексу України, передбачено перелік обов`язкових документів, за умови отримання яких виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласна, районна, міська, районна у місті, сільська, селищна виборча комісія реєструє кандидатів у депутати, включених до єдиного та територіальних виборчих списків організації партії.

Частиною 2 статті 222 Виборчого кодексу України передбачено, що територіальна виборча комісія видає особі, яка подала документи, зазначені у частині першій цієї статті, довідку про їх прийняття. Довідка має містити перелік прийнятих документів, число, місяць і рік, а також час їх прийняття, посаду і прізвище особи, яка прийняла документи.

Встановлено, що при поданні документів уповноваженою особою позивача, що підтверджується довідкою вих. 21/09 від 24.09.2020, взагалі було не подано таких документів, а саме: заяви про реєстрацію кандидатів у депутати, підписаної керівником організації партії та скріпленої печаткою відповідної організації партії, організації партії вищого рівня або печаткою партії (вимога пункту 1 частини 1 статті 222 ВК України) та передвиборної програми організації партії, викладеної державною мовою, обсягом до 4000 друкованих знаків, затвердженої зборами, конференцією організації партії, на паперових носіях, засвідченої підписом керівника організації партії і скріпленої печаткою організації партії, організації партії вищого рівня або печаткою партії, та в електронному вигляді (вимоги пункту 4 частини 1 статті 222 ВК України).

Щодо твердження представників апелянта про неправомірне ненадання виборчою комісією часу та можливості для усунення недоліків в поданих документах, суд зазначає, що частиною 3 статті 230 ВК України передбачено повідомлення тільки в тому разі, коли визначені законом документи були подані, проте в самих документах при їх опрацюванні виявлено відсутність інформації, яка обов`язково повинна бути зазначена. Тобто, в разі повного неподання документів, які передбачені частиною 1 статті 222 ВК України приписи частини 3 статті 230 ВК України не застосовуються. Окрім цього, імперативною нормою - пунктом 2 частини 1 статті 230 ВК України, чітко передбачено, що Територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації всіх кандидатів у депутати, включених до виборчих списків місцевих організацій політичних партій або до переліку кандидатів у депутати в багатомандатних виборчих округах на відповідних місцевих виборах, у разі відсутності хоча б одного з документів, зазначених у пунктах 1-5 частини першої статті 222 ВК України.

Абзацом 4 частини 2 статті 225 Виборчого кодексу України передбачено, що організація партії, яка висунула виборчий список кандидатів у депутати обласної, районної, районної у місті, а також міської, селищної, сільської (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше) ради, кандидати на посаду міського голови (міста з кількістю виборців 75 тисяч і більше) або організація відповідної партії вищого рівня, а також особа, яка висувається кандидатом на посаду міського голови (міста з кількістю виборців 75 тисяч і більше) шляхом самовисування, після початку виборчого процесу та до подання документів до відповідної територіальної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати та на посаду міського голови вносить одним платежем у безготівковій формі на спеціальний рахунок виборчої комісії грошову заставу в розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат у місячному розмірі, встановленому на день початку виборчого процесу, на кожні 90 тисяч виборців відповідного єдиного територіального виборчого округу для кожного виду виборів окремо.

Статтями 3 та 4 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» передбачено, що кошти існують у готівковій формі (формі грошових знаків) або у безготівковій формі (формі записів на рахунках у банках).

Для проведення переказу можуть використовуватися кошти як у готівковій, так і в безготівковій формі. Види безготівкових розрахунків визначаються законами та прийнятими на їх основі нормативно-правовими актами Національного банку України.

Відповідно до пункту 1.4 Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою Правління Національного банку України від 21.01.2004 № 22, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 29 березня 2004 р. за № 377/8976 (надалі, також - Інструкція), безготівкові розрахунки - перерахування певної суми коштів з рахунків платників на рахунки отримувачів коштів, а також перерахування банками за дорученням підприємств і фізичних осіб коштів, унесених ними готівкою в касу банку, на рахунки отримувачів коштів. Ці розрахунки проводяться банком на підставі розрахункових документів на паперових носіях чи в електронному вигляді. Учасники безготівкових розрахунків - банки та їх філії, підприємства, фізичні особи та інші клієнти банку, з рахунків яких списуються або на рахунки яких зараховуються кошти.

Згідно з пунктом 10 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого Постановою Правління Національного банку України 29.12.2017 № 148, розрахунки суб`єктів господарювання та фізичних осіб у разі їх здійснення готівкою без відкриття поточного рахунку шляхом унесення готівки до банків або небанківських установ для подальшого її переказу на рахунки інших суб`єктів господарювання або фізичних осіб для платників коштів є готівковими, а для отримувачів коштів безготівковими.

Частинами 6, 7 та 8 статті 14 Закону України «Про політичні партії в Україні» визначено, що політична партія, а також місцева організація політичної партії, яка в установленому порядку набула статусу юридичної особи, зобов`язані відкрити рахунки в установах банків України, на які перераховуватимуться всі кошти у безготівковій формі, які набуватимуться політичною партією чи її місцевою організацією. Реквізити банків, в яких відкриті рахунки політичної партії та її місцевих організацій, які в установленому порядку набули статусу юридичної особи, і банківські реквізити таких рахунків оприлюднюються на офіційному веб-сайті політичної партії (за наявності) та зазначаються у звіті про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру політичної партії. Про відкриття та закриття таких рахунків відповідні установи банків України повідомляють Національне агентство з питань запобігання корупції протягом трьох банківських днів у порядку, встановленому Національним банком України за погодженням з Національним агентством з питань запобігання корупції.

Встановлено, що відповідно до квитанції №0.0.1848475324.1 від 24.09.2020, фотокопія якої подана суду, платником визначено: « ОСОБА_1 » ; назва послуги: «Оплата за товари/послуги» ; призначення платежу: «грошова застава місцевої організації місцевої організації партії ІВ-ФР РО ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА ЗА ЖИТТЯ» . Таким чином, ОСОБА_1 здійснено готівковий платіж від свого особистого імені, що не відповідає вимогам абзацу 3 частини 2 статті 225 ВК України, навіть за тієї умови, що ОСОБА_1 являється головою Івано-Франківської регіональної організації Політичної партії «ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА - ЗА ЖИТТЯ» . Суд наголошує, що грошова застава не є формальною сплатою коштів, а являється гарантом відповідальності політичної партії за висунутих нею кандидатів у депутати. Правовий режим політичної партії зобов`язує мати рахунки в банках через які зазначена організація повинна відкрито здійснювати свою фінансову діяльність, в тому числі шляхом подання фінансових звітів. Отже, подана позивачем квитанції не може вважатися доказом внесення грошової застави згідно із вимогами Закону.

Згідно з пунктами 1 та 2 частини 1 статті 230 Виборчого кодексу України, територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації всіх кандидатів у депутати, включених до виборчих списків місцевих організацій політичних партій або до переліку кандидатів у депутати в багатомандатних виборчих округах на відповідних місцевих виборах, у разі, зокрема порушення встановленого цим Кодексом порядку висування кандидатів, у тому числі перевищення встановленої цим Кодексом кількості кандидатів у депутати у єдиному виборчому списку та територіальному виборчому списку організації партії на виборах депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше), кандидатів у депутати в кожному багатомандатному окрузі на виборах депутатів сільських, селищних, міських рад (територіальних громад з кількістю виборців до 10 тисяч), які можуть бути висунуті організаціями партій; відсутності хоча б одного з документів, зазначених у пунктах 1-5 частини першої статті 222, пунктах 1, 2, 4 частини першої статті 223 цього Кодексу, невідповідності таких документів вимогам цього Кодексу (в тому числі щодо розміру грошової застави).

Відтак, колегія суддів апеляційного суду приходить до висновку, що приймаючи оскаржувану постанову від 29 вересня 2020 року № 14 Про відмову в реєстрації кандидатів у депутати Івано-Франківської міської ради , територіальна виборча комісія діяла на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені чинним виборчим законодавством, а отже підстави для визнання протиправною та скасування такої постанови відсутні.

Згідно з ст.316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

З огляду на викладене, суд апеляційної інстанції приходить до переконання, що суд першої інстанції дійшов правильного висновку про відмову у задоволенні позовних вимог, доводи апеляційної скарги висновків суду першої інстанції не спростовують, тому підстав для скасування рішення суду першої інстанції немає.

Керуючись статями 272, 273, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328 КАС України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Івано-Франківської регіональної організації політичної партії "ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА - ЗА ЖИТТЯ" - залишити без задоволення, а рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 04 жовтня 2020 року в справі № 300/2598/20 - без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту її проголошення, є остаточною та оскарженню у касаційному порядку не підлягає.

Головуючий суддя С. П. Нос судді Р. В. Кухтей С. М. Шевчук

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.10.2020
Оприлюднено09.10.2020
Номер документу92074378
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —300/2598/20

Ухвала від 20.10.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Тимощук О.Л.

Постанова від 08.10.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 07.10.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 07.10.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Рішення від 04.10.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Тимощук О.Л.

Ухвала від 03.10.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Тимощук О.Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні