П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
12 жовтня 2020 р.м.ОдесаСправа № 420/10191/20 Головуючий в 1 інстанції: Юхтенко Л.Р.
Колегія суддів П`ятого апеляційного адміністративного суду у складі:
головуючого судді - Вербицької Н.В.,
суддів - Джабурії О.В.,
- Ступакової І.Г.,
при секретарі судового засідання - Болтушенка А.О.,
за участю представника позивача Швеця І.М. на підставі посвідчення № 3 від 29.09.2020,
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Саратської селищної територіальної виборчої комісії Білгород - Дністровського району Одеської області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 08 жовтня 2020 року по справі за адміністративним позовом Регіональної організації Політичної партії "Довіряй ділам" в Одеській області до Саратської селищної територіальної виборчої комісії Білгород - Дністровського району Одеської області про визнання протиправною та скасування постанови, -
В С Т А Н О В И Л А :
06 жовтня 2020 року о 16 годині 39 хвилин Регіональна організація Політичної партії "Довіряй ділам" звернулась до Одеського окружного адміністративного суду з позовною заявою, в якій просила визнати протиправною та скасувати постанову № 40 від 03.10.2020 року Про внесення змін до постанови за №26 від 26 вересня 2020 року Про реєстрацію кандидатів у депутати Саратської селищної ради Білгород-Дністровського району Одеської області включеного до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати Регіональної організації політичної партії Довіряй ділам в Одеській області .
В обґрунтування позовних вимог Регіональна організація Політичної Партії "Довіряй Ділам" зазначила, що відповідач при прийнятті оскаржуваної постанови, вийшов за межі наданих повноважень, порушив виборче законодавство, а тому зазначена постанова є протиправною та підлягає скасуванню.
Так, позивачем зазначено, що приймаючи оскаржувану постанову, Саратською селищною територіальною виборчою комісією Білгород - Дністровського району Одеської області фактично визнано протиправним раніше прийняте нею рішення про реєстрацію кандидатів у депутати Саратської селищної ради Білгород - Дністровського району Одеської області, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати Саратської селищної ради Білгород-Дністровського району Одеської області, висунутих Регіональною організацією Політичної партії "Довіряй ділам", що є порушенням ч.6 ст.227 Виборчого кодексу України.
На переконання позивача, територіальні виборчі комісії не мають права визнавати свої рішення чи окремі його положення такими, що не відповідають вимогам законодавства (є протиправними), порушують виборчі права громадян, права та законні інтереси суб`єкта виборчого процесу, та скасовувати рішення, що були ними самими винесені, оскільки відповідно до Виборчого кодексу України, територіальні виборчі комісії такими повноваженнями не наділені.
Відповідач заперечував проти позову, зазначаючи, що коли виборчою комісією проводилась робота по формуванню (розподілу) кандидатів за окремими територіальними виборчими округами, було встановлено порушення позивачем вимог ч. 5 ст. 219 Виборчого кодексу України, а саме: відсутній один територіальний виборчий список з трьох необхідних, як на паперових так і на електронному носіях, а саме: подано територіальні виборчі списки від 17 вересня 2020 року № 46 на округа за № 2 та № 3, але відсутній список за округом № 1. У зв`язку із чим, відповідач вважає, що прийняття ним оскаржуваної постанови забезпечує дотримання вимог Виборчого кодексу України, а також гарантує реалізацію принципу законності виборчого процесу.
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 08 жовтня 2020 року адміністративний позов Регіональної організації Політичної Партії "Довіряй ділам" в Одеській області задоволено.
Визнано протиправною та скасовано постанову Саратської селищної територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області № 40 від 03.10.2020 року Про внесення змін до постанови за №26 від 26 вересня 2020 року Про реєстрацію кандидатів у депутати Саратської селищної ради Білгород-Дністровського району Одеської області включеного до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати Регіональної організації політичної партії Довіряй ділам в Одеській області.
Не погоджуючись із прийнятим рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій посилаючись на невірне застосування судом першої інстанції норм матеріального права, просить зазначене рішення скасувати та прийняти нове, яким у задоволені позовних вимог відмовити в повному обсязі. Зокрема, апелянт зазначає, що ч.5 ст.219 Виборчого кодексу України встановлено, що у єдиному виборчому списку визначається перший кандидат. З числа інших кандидатів, включених до єдиного виборчого списку, організація партії на тих самих зборах, конференції формує і затверджує територіальні списки кандидатів у депутати у кожному територіальному виборчому окрузі. Територіальний виборчий список організації партії повинен включати не менше п`яти і не більше дванадцяти кандидатів у депутати. Однак, Регіональною організацією політичної партії Довіряй ділам в Одеській області не дотримано приписів зазначеної норми Виборчого кодексу України, що кваліфікується, як порушення порядку висування кандидатів у депутати і є наслідком відмова у реєстрації осіб кандидатами у депутати.
Крім того, посилаючись на роз`яснення Центральної виборчої комісії № 249 від 11.09.2020 року, вказав, що установлена Виборчим кодексом України необхідність формування територіальних виборчих списків у кожному територіальному виборчому окрузі зобов`язує місцеву організацію політичної партії висувати кандидатів у єдиному та кожному територіальному виборчих округах.
Апелянт зазначив, що хоча ним і порушено строки прийняття відповідного рішення, однак дане порушення не є системним, вагомим та достатнім для скасування оскаржуваної постанови № 40 від 03.10.2020 року, враховуючи негативні наслідки, які могли настати в разі її неприйняття, а саме порушення принципу відкритості виборчих списків.
Позивач надав відзив на апеляційну скаргу, в якому зазначив, що апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення, а рішення суду - без змін в зв`язку із необґрунтованістю доводів апелянта.
Заслухавши доповідача, дослідивши доводи апеляційної скарги, матеріали справи, перевіривши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального і процесуального права, правової оцінки обставин у справі, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
Судом першої інстанції встановлено та з матеріалів справи вбачається наступне.
Постановою Верховної Ради 15 липня 2020 року № 795-IX Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів (крім визначених пунктами 2 і 3 цієї постанови) на неділю 25 жовтня 2020 року.
23 вересня 2020 року представником Регіональної організації Політичної партії Довіряй Ділам в Одеській області до Саратської селищної територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області подана заява про реєстрацію кандидатів у депутати Саратської селищної ради на перших виборах 25 жовтня 2020 року, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати Регіональної організації Політичної партії Довіряй Ділам в Одеській області, сформованих та затверджених на конференції регіональної організації партії.
23 вересня 2020 року о 17 год. 55 хв. від представника Регіональної організації Політичної партії Довіряй Ділам в Одеській області виборчою комісією прийнято пакет документів, у тому числі: територіальний виборчий список кандидатів у депутати на паперових носіях на 4-х арк. та на електронних носіях, що підтверджується довідкою про прийняття документів.
26 вересня 2020 року Саратською територіальною виборчою комісією Білгород-Дністровського району Одеської області прийнято постанову №26 Про реєстрацію кандидатів у депутати Саратської селищної ради Білгород-Дністровського району Одеської області, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати РЕГІОНАЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ДОВІРЯЙ ДІЛАМ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ згідно з Додатком №1, з якого вбачається, що виборча комісія встановила відповідність документів вимогам Виборчого кодексу України (а.с.11-12).
03 жовтня 2020 року Саратською селищною територіальною виборчою комісією Білгород-Дністровського району Одеської області прийнято постанову №40 Про внесення змін до постанови за №26 від 26 вересня 2020 року Про реєстрацію кандидатів у депутати Саратської селищної ради Білгород-Дністровського району Одеської області, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати Регіональної організації політичної партії Довіряй ділам в Одеській області та внесені зміни, зокрема викладено п.1 постанови № 26 від 26.09.2020 року в новій редакції: Відмовити в реєстрації кандидатів у депутати Саратської селищної ради Білгород-Дністровського району Одеської області, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати РЕГІОНАЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ДОВІРЯЙ ДІЛАМ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ (а.с.13-15).
Згідно змісту постанови Регіональною організацією політичної партії Довіряй ділам в Одеській області порушено встановлений порядок висування кандидатів організацією партії, а саме: під час опрацювання матеріалів встановлена відсутність одного територіального виборчого списку з трьох необхідним, а тому зроблено висновок, що організацією партії не подано територіальний виборчий список №1, що є порушенням норми відкритості виборчих списків у територіальному виборчому округу № 1 Саратської селищної ради, що свідчить про намір відведення виборців в оману, перешкоджання вільному здійсненню громадянами свого виборчого права та перешкоджання діяльності іншого суб`єкта виборчого процесу, що є посяганням на гарантовані Конституцією України права громадян. Приймаючи оскаржувану постанову, відповідач послався на ч.ч. 4-6 ст. 219, ч. 1 ст. 230 Виборчого кодексу України.
Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що Виборчий кодекс України не передбачає порядок відмови у реєстрації після прийняття рішення про реєстрацію кандидатів у депутати відповідно до приписів ст. 230 ВК України. Також приписами Виборчого кодексу України не передбачено повноважень виборчої комісії та порядку внесення змін до прийнятої постанови, змінюючи по суті зміст прийнятого рішення.
Судова колегія погоджується з висновками суду першої інстанції з огляду на таке.
Виборчий кодекс України, відповідно до Конституції України, визначає гарантії права громадян на участь у виборах, регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів.
За приписами ст. 20 Виборчого кодексу України, виборчий процес - це здійснення протягом встановленого цим Кодексом періоду часу суб`єктами, визначеними статтею 22 цього Кодексу, виборчих процедур, пов`язаних із підготовкою і проведенням відповідних виборів, встановленням та офіційним оголошенням (офіційним оприлюдненням) їх результатів.
Статтею 206 ВК України визначені повноваження територіальних виборчих комісій щодо організації підготовки і проведення місцевих виборів, зокрема
- забезпечення підготовки та проведення відповідних місцевих виборів;
- реєструє кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, їх довірених осіб, представників, уповноважених осіб організацій партій - суб`єктів відповідного виборчого процесу та видає їм посвідчення;
- розглядає питання щодо скасування реєстрації кандидатів у випадках, передбачених цим Кодексом;
- інформує населення про зареєстрованих кандидатів у депутати у відповідних виборчих округах, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, тощо.
Статтею 219 ВК України передбачено, що висування кандидатів у депутати організацією партії, формування та затвердження єдиного та територіальних виборчих списків здійснюються на її зборах, конференції організації партії у порядку, встановленому статутом партії та цим Кодексом.
У єдиному виборчому списку визначається перший кандидат. З числа інших кандидатів, включених до єдиного виборчого списку, організація партії на тих самих зборах, конференції формує і затверджує територіальні списки кандидатів у депутати у кожному територіальному виборчому окрузі. Територіальний виборчий список організації партії повинен включати не менше п`яти і не більше дванадцяти кандидатів у депутати (ч.5).
Кожен кандидат у депутати, включений до єдиного виборчого списку (крім першого кандидата), також має бути включений до одного з територіальних виборчих списків. Кандидат не може бути включений до єдиного виборчого списку (крім першого кандидата) організації партії більше ніж один раз, а також до двох чи більше різних територіальних виборчих списків (ч.6).
Рішення зборів, конференції організації партії про висування кандидатів у депутати від партії приймається шляхом затвердження єдиного виборчого списку та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати, віднесених організацією партії до відповідних територіальних виборчих округів, які додаються до такого рішення і є його невід`ємною частиною. Рішення зборів, конференції організації партії про висування кандидатів у депутати підписується керівником організації партії і скріплюється печаткою цієї місцевої організації партії або печаткою організації партії вищого рівня, а також погоджується центральним керівним органом партії, що засвідчується печаткою партії (ч.10).
Форми єдиного та територіального виборчих списків кандидатів у депутати від організації партії затверджуються Центральною виборчою комісією і не можуть бути змінені під час виборчого процесу (ч.11).
За приписами ч.1 ст.222 ВК України, Виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласна, районна, міська, районна у місті, сільська, селищна виборча комісія реєструє кандидатів у депутати, включених до єдиного та територіальних виборчих списків організації партії, за умови отримання нею, зокрема, єдиного виборчого списку та всіх територіальних виборчих списків кандидатів у депутати, віднесених організацією партії до відповідних багатомандатних виборчих округів, за формами, встановленими Центральною виборчою комісією, на паперових носіях, які обов`язково повинні містити відомості, передбачені частиною десятою статті 220 цього Кодексу, підписаних керівником організації партії і скріплених печаткою організації партії або відповідної організації партії вищого рівня, та в електронному вигляді (п.3 ч.1).
Згідно із частинами 1 та 2 статті 227 Виборчого кодексу України, кандидати у депутати, включені організацією партії до єдиного та територіальних виборчих списків, реєструються територіальною виборчою комісією Автономної Республіки Крим, відповідною територіальною обласною, районною, міською, районною у місті, сільською, селищною виборчою комісією за умови подання комісії документів, передбачених статтею 222 цього Кодексу.
Подання документів до відповідної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати закінчується за тридцять днів до дня голосування.
За приписами ч.6 ст.227 ВК України, територіальна виборча комісія не пізніш як на п`ятий день з дня прийняття заяви організації партії про реєстрацію кандидатів у депутати та доданих до неї необхідних документів приймає рішення про реєстрацію кандидатів у депутати або про відмову в їх реєстрації.
Виключний перелік підстав для відмови в реєстрації всіх кандидатів у депутати, включених до виборчих списків місцевих організацій політичних партій або до переліку кандидатів у депутати в багатомандатних виборчих округах на відповідних місцевих виборах визначений статтею 230 вказаного Кодексу.
Відповідно до приписів статті 230 Виборчого кодексу України, територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації всіх кандидатів у депутати, включених до виборчих списків місцевих організацій політичних партій або до переліку кандидатів у депутати в багатомандатних виборчих округах на відповідних місцевих виборах, у разі:
1) порушення встановленого цим Кодексом порядку висування кандидатів, у тому числі перевищення встановленої цим Кодексом кількості кандидатів у депутати у єдиному виборчому списку та територіальному виборчому списку організації партії на виборах депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше), кандидатів у депутати в кожному багатомандатному окрузі на виборах депутатів сільських, селищних, міських рад (територіальних громад з кількістю виборців до 10 тисяч), які можуть бути висунуті організаціями партій;
2) відсутності хоча б одного з документів, зазначених у пунктах 1-5 частини першої статті 222, пунктах 1, 2, 4 частини першої статті 223 цього Кодексу, невідповідності таких документів вимогам цього Кодексу (в тому числі щодо розміру грошової застави);
3) встановлення нею наявності у передвиборній програмі організації партії положень, спрямованих на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров`я населення;
4) висування кандидатів у депутати від організації партії, яка здійснює пропаганду комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів, їхньої символіки та щодо якої в установленому Кабінетом Міністрів України порядку прийнято рішення про невідповідність її діяльності, найменування та/або символіки вимогам Закону України "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки".
При цьому, вказаною статтею також визначено, що помилки і неточності, виявлені в поданих на реєстрацію документах, якщо їх наявність не є перешкодою для розуміння змісту викладених відомостей, не є підставою для відмови в реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови (ч.3 ст.227 ВК України).
У разі відсутності в поданих на реєстрацію документах інформації, яка обов`язково повинна бути зазначена відповідно до вимог цього Кодексу, про це невідкладно повідомляється відповідний суб`єкт подання документів.
Виявлені недоліки у поданих документах можуть бути усунуті шляхом подання не пізніше наступного дня після отримання зазначеного повідомлення уточнених або інших документів для реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови.
Якщо уточнені або інші документи не надійшли у цей строк, відповідні документи вважаються відсутніми.
Тобто, зазначеною нормою визначений обов`язок комісії здійснити повідомлення суб`єкта подання документів про наявні недоліки, саме у випадку встановлення наявності таких недоліків в поданих комісії та досліджених документах.
За обставинами справи Регіональна організація Політичної партії Довіряй Ділам в Одеській області 23 вересня 2020 року, тобто у строк, встановлений ВК України, подала до Саратської селищної ТВК заяву про реєстрацію кандидатів у депутати Саратської селищної ради на перших виборах 25 жовтня 2020 року, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати Регіональної організації Політичної партії Довіряй Ділам в Одеській області, сформованих та затверджених на конференції регіональної організації партії.
26 вересня 2020 року, тобто в межах строку встановленого ч.6 ст.227 ВК України, Саратською ТВК прийнято постанову №26 Про реєстрацію кандидатів у депутати Саратської селищної ради Білгород-Дністровського району Одеської області, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати РЕГІОНАЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ДОВІРЯЙ ДІЛАМ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ згідно з Додатком №1, з якого вбачається, що виборча комісія встановила відповідність документів вимогам Виборчого кодексу України (а.с.11-12).
Жодні зауваження до змісту поданих позивачем документів, які зазначені в ч.3 ст.227 ВК України та які б позивач повинен був усунути, у Саратської ТВК були відсутні.
Як зазначено вище, рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації кандидатів у депутати Саратська ТВК мала прийняти на протязі п`яти днів з дня прийняття заяви організації партії про реєстрацію кандидатів у депутати.
Разом з цим, 03 жовтня 2020 року Саратською селищною ТВК прийнято постанову №40 Про внесення змін до постанови за №26 від 26 вересня 2020 року Про реєстрацію кандидатів у депутати Саратської селищної ради Білгород-Дністровського району Одеської області включеного до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати Регіональної організації політичної партії Довіряй ділам в Одеській області та внесені зміни та викладено п. 1 постанови № 26 від 26.09.2020 року в наступній редакції: Відмовити в реєстрації кандидатів у депутати Саратської селищної ради Білгород-Дністровського району Одеської області включеного до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати РЕГІОНАЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ДОВІРЯЙ ДІЛАМ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ (а.с.13-15).
Приймаючи оскаржувану постанову, Саратська селищна ТВК послалась на ч.5,6 ст.219, ч.1 ст.230 Виборчого кодексу України.
З наведеного вбачається, що відповідачем порушено п`ятиденний строк вирішення питання реєстрації/нереєстрації кандидатів у депутати, який завершився 28 вересня 2020 року.
Зазначені обставини вірно встановлені судом першої інстанції. Крім того, в апеляційній скарзі Саратська селищна ТВК підтверджує порушення комісією строків прийняття оскаржуваного рішення.
Більш того, судова колегія вважає за важливе звернути увагу, що після реєстрації кандидатів у депутати у Саратської ТВК відсутні повноваження на прийняття постанови про відмову в реєстрації кандидатів.
В разі наявності обставин встановлених ч.1 ст.231 ВК України, після реєстрації кандидатів у депутати, Саратська селищна ТВК наділена повноваження щодо прийняти рішення про скасування реєстрації кандидатів у депутатів, що в даному випадку нею зроблено не було.
Судова колегія вважає необґрунтованими доводи апелянта, що приймаючи оскаржувану постанову з порушенням строків, ним забезпечено дотримання вимог Виборчого кодексу України, оскільки відповідно до ч.3 ст.32 ВК України, виборчі комісії повинні діяти на підставі, в межах повноважень та у спосіб, встановлені Конституцією України, цим Кодексом та законами України.
За приписами п.15 ст.36 ВК України, рішення виборчої комісії, що суперечить законодавству України або прийнято з перевищенням її повноважень, може бути скасовано виборчою комісією вищого рівня або судом.
Враховуючи викладене, судова колегія погоджується з висновком суду першої інстанції, що постанова № 40 від 03.10.2020 року прийнята Саратською селищною ТВК не у спосіб та порядок, передбачений Виборчим кодексом України, за межами повноважень наданих Виборчим кодексом України виборчої комісії та з порушенням строків її прийняття, а тому підлягає скасуванню.
Оцінюючи викладене в сукупності, судова колегія вважає, що суд першої інстанції правильно та у достатньому обсязі встановив обставини справи, і ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права, що відповідно до ст.316 КАС України є підставою для залишення апеляційної скарги без задоволення, а рішення суду першої інстанції без змін.
Відповідно до ч. 9 ст. 273 КАС України суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.
При поданні апеляційної скарги в цій справі апелянтом не сплачено судовий збір, тому з урахуванням вимог частини дев`ятої статті 273 КАС України питання про його стягнення суд вирішує цією постановою.
Підпунктом 2 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України Про судовий збір встановлено, що за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду ставка судового збору становить 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, а тому сума судового збору, яка підлягала сплаті при поданні апеляційної скарги становила 3 153 грн.
Враховуючи, що при поданні апеляційної скарги апелянт не сплатив судовий збір, колегія суддів, відповідно до приписів статті 139 КАС України, дійшла висновку про необхідність стягнення його в судовому порядку.
Відповідно до ч. 3 ст. 272 КАС України судові рішення суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду справ, визначених статтями 273-277, 282-286 цього Кодексу, набирають законної сили з моменту проголошення і не можуть бути оскаржені.
Керуючись ст.ст.308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 278, 272 КАС України, колегія суддів,-
П О С Т А Н О В И Л А :
Апеляційну скаргу Саратської селищної територіальної виборчої комісії Білгород - Дністровського району Одеської області - залишити без задоволення.
Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 08 жовтня 2020 року - залишити без змін.
Стягнути з Саратської селищної територіальної виборчої комісії Білгород-Дністровського району Одеської області (код ЄДРПОУ 43792258, місцезнаходження: 68200, Одеська обл., Білгород-Дністровський район, смт. Сарата, вул. Чкалова, 15) на користь Державної судової адміністрації України (отримувач коштів: отримувач коштів - ГУК у м. Києві /м. Київ/ 22030106, код отримувача (код за ЄДРПОУ) - 37993783, банк отримувача - Казначейство України (ЕАП), рахунок отримувача - UA9089 9998 03131 1125 60000 26001, код класифікації доходів бюджету - 22030106) судовий збір за подання апеляційної скарги у розмірі 3 153 (три тисячі сто п`ятдесят) грн.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню в касаційному порядку не підлягає.
Головуючий: Н.В.Вербицька
Суддя: О.В.Джабурія
Суддя: І.Г. Ступакова
Суд | П'ятий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.10.2020 |
Оприлюднено | 15.10.2020 |
Номер документу | 92135774 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Вербицька Н. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні