П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
12 жовтня 2020 р.м.ОдесаСправа № 420/10335/20 Головуючий в 1 інстанції: Свида Л.І.
Дата і місце ухвалення 09.10.2020р., м. Одеса
П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
Головуючого судді: Бойка А.В.,
суддів: Єщенка О.В.,
Федусика А.Г.,
розглянувши в порядку письмового провадження в місті Одесі апеляційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 09 жовтня 2020 року по справі за позовом ОСОБА_1 до Фонтанської сільської територіальної виборчої комісії Одеського району Одеської області, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на стороні відповідача - ОСОБА_2 про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити певні дії -,
В С Т А Н О В И В:
08.10.2020 року ОСОБА_1 звернулась до Одеського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Фонтанської сільської територіальної виборчої комісії Одеського району Одеської області, в якому просила суд:
- визнати протиправною бездіяльність відповідача, що полягає в не розгляді заяви ОСОБА_2 про відмову від балотування кандидатом на посаду Фонтанського сільського голови Одеського району Одеської області на перших місцевих виборах, які відбудуться 25.10.2020 року та неприйнятті відповідного рішення;
- зобов`язати відповідача протягом одного робочого дня з дати набрання рішенням суду у даній справі законної сили, скасувати реєстрацію ОСОБА_2 в якості кандидата на посаду Фонтанського сільського голови Одеського району Одеської області на перших місцевих виборах, які відбудуться 25.10.2020 року, шляхом винесення відповідного рішення;
- зобов`язати відповідача внести відповідні зміни до тексту виборчих бюлетенів для голосування у відповідному виборчому окрузі та здійснити друкування (передрукування) бюлетенів для голосування на перших місцевих виборах, які відбудуться 25.10.2020 року щодо обрання на посаду Фонтанського сільського голови Одеського району Одеської області без кандидата ОСОБА_2 .
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 09.10.2020 року у задоволенні позову відмовлено.
Не погоджуючись з рішенням суду першої інстанції, 11.10.2020 року ОСОБА_1 подала апеляційну скаргу, в якій посилалась на не правильне застосування судом норм матеріального права та недоведеність обставин, що мають значення для справи.
В обґрунтування вимог апеляційної скарги апелянт зазначає, що відповідно до ст. 231 Виборчого кодексу України, у разі надходження звернень, в тому числі, щодо відмови від балотування, територіальна виборча комісія приймає рішення про скасування реєстрації кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, кандидата у депутати у триденний строк з дня надходження звернення, але не пізніш як за вісімнадцять днів до дня голосування. З огляду на зазначені положення Виборчого кодексу України, апелянт вважає, що відповідач зобов`язаний був розглянути подану ОСОБА_2 заяву про відмову від балотування до 24:00 години 06.10.2020 року та прийняти рішення про скасування реєстрації кандидата ОСОБА_2 . Апелянт вважає, що не здійснивши розгляд поданої ОСОБА_2 заяви про відмову від балотування, відповідач допустив протиправну бездіяльність, чим порушив її права, передбачені ст. 12 Виборчого кодексу України щодо рівного виборчого права.
Крім того, апелянт вважає, що подання ОСОБА_2 в подальшому заяви про відкликання заяви про відмову від балотування не передбачено жодною нормою чинного виборчого законодавства, однак всупереч положенням Виборчого кодексу України територіальною виборчою комісією, на засіданні 07.10.2020 року, під час затвердження виборчого бюлетеня для голосування на посаду Фонтанського сільського голови Одеського району Одеської області, було включено ОСОБА_2 до списку кандидатів на посаду Фонтанського сільського голови Одеського району Одеської області на перших місцевих виборах, які відбудуться 25.10.2020 року.
Таким чином, ОСОБА_1 вважає, що оскільки територіальною виборчою комісією не проводилось засідання, на якому б розглядалась заява кандидата ОСОБА_2 про відмову від балотування, відповідне рішення за наслідками розгляду такої заяви не приймалось, то відповідачем порушено положення ст. 231 Виборчого кодексу України.
У зв`язку з цим ОСОБА_1 просить скасувати рішення суду першої інстанції від 09.10.2020 року з прийняттям нового судового рішення - про задоволення позовних вимог.
Фонтанська сільська територіальна виборча комісія Одеського району Одеської області подала письмовий відзив на апеляційну скаргу ОСОБА_1 , в якому просить апеляційну скаргу залишити без задоволення, а оскаржуване рішення суду першої інстанції - без змін.
Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача та учасників справи, вивчивши матеріали справи, перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду в межах доводів і вимог апеляційної скарги, вважає, що подана апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з наступних підстав.
Судом першої інстанції встановлено та матеріалами справи підтверджено, що постановою Фонтанської сільської територіальної виборчої комісії Одеського району Одеської області від 20.09.2020 року № 19 було зареєстровано ОСОБА_2 кандидатом на посаду Фонтанського сільського голови Одеського району Одеської області.
Відповідно до постанови Фонтанської сільської територіальної виборчої комісії Одеського району Одеської області від 02.10.2020 року №59 зареєстровано ОСОБА_1 кандидатом на посаду Фонтанського сільського голови Одеською району Одеської області.
03.10.2020 року від громадянина ОСОБА_3 до Фонтанської сільської територіальної виборчої комісії Одеського району Одеської області надійшла заява ОСОБА_2 про відмови від балотування в порядку самовисування на перших місцевих виборах, які відбудуться 25 жовтня 2020 року кандидатом на посаду Фонтанського сільського голови Одеського району Одеської області, посвідчена приватним нотаріусом Криворізького міського нотаріального округу Дніпровської області Забуранною А.А. від 02 жовтня 2020 року за реєстраційним номером № 972.
Зазначена заява була зареєстрована у виборчій комісії 03.10.2020 року о 17 год. 40 хв., що підтверджується копією журналу вхідної кореспонденції Фонтанської сільської територіальної виборчої комісії Одеського району Одеської області.
В подальшому, 05.10.2020 року о 13 год. 23 хв. до Фонтанської сільської територіальної виборчої комісії Одеського району Одеської області надійшла заява ОСОБА_2 , датована 04.10.2020 року, про відкликання її заяви про відмову від балотування від 02.10.2020 року, Подана 05.10.2020 року заява також посвідчена нотаріально, а саме - приватним нотаріусом Дніпровського міського нотаріального округу Антоновою Г.С. за реєстраційним номером №558.
З матеріалів справи також встановлено, що члени Фонтанської сільської територіальної виборчої комісії Одеського району Одеської області ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 звернулись до Фонтанської сільської територіальної виборчої комісії Одеського району Одеської області з вимогою від 05.10.2020 року щодо внесення до порядку денного засідання комісії 05.10.2020 року питання Про розгляд звернення кандидата ОСОБА_2 на посаду голови Фонтанської сільської ради із заявою про відмову від балотування .
Звертаючись з позовом до суду першої інстанції, ОСОБА_1 посилалась на допущення Фонтанською сільською територіальною виборчою комісією Одеського району Одеської області протиправної бездіяльності, що виразилась у не розгляді поданої 03.10.2020 року кандидатом на посаду Фонтанського сільського голови Одеського району Одеської області ОСОБА_2 заяви про відмову від балотування. Позивач вважає, що розгляд такої заяви та прийняття відповідного рішення про скасування реєстрації кандидата, який подав таку заяву, є обов`язком територіальної виборчої комісії, який відповідачем виконано не було.
В свою чергу, заперечуючи проти задоволення позовних вимог, відповідач посилався на те, що дійсно, 03.10.2020 року до виборчої комісії від громадянина ОСОБА_7 надійшла заява ОСОБА_2 про відмову від балотування в порядку самовисування на перших місцевих виборах, які відбудуться 25 жовтня 2020 року кандидатом на посаду Фонтанського сільського голови Одеського району Одеської області, посвідчена приватним нотаріусом, до якої було долучено копію довіреності, виданої на ім`я ОСОБА_7 , посвідченої приватним нотаріусом Криворізького міською нотаріального округу Дніпровської області Забуранною А.А. 02 жовтня 2020 року на представництво інтересів ОСОБА_2 . Однак, вказана довіреність, в порушення вимог законодавства, не була зареєстрована в Єдиному реєстрі довіреностей.
Відповідач зазначив, що у зв`язку з вказаним, а також з метою інформування ОСОБА_2 про час розгляду комісією її заяви, членом виборчої комісії Пінчук О.В. було зателефоновано ОСОБА_2 на мобільний телефон зазначений в її автобіографії, яка під час телефонної розмови повідомила, що 02.10.2020 року до неї та членів її родини незнайомими їм чоловіками кавказької зовнішності застосовано заходи фізичного примусу та психологічного тиску з метою змусити її відмовитись від балотування на посаду Фонтанського сільського голови Одеського району Одеської області. Також під час розмови ОСОБА_2 повідомила, що знаходячись в стані сильного душевного хвилювання та під психологічним тиском вона у присутності вказаних чоловіків підписала у нотаріуса якісь документи, які були їм необхідні. Чи підписувала вона якісь довіреності, не пам`ятає. Проте, через день, коли загроза минула та вона заспокоївшись все обдумала, звернулась до приватного нотаріуса та підписала заяву, якою відмовилась від попередньої заяви про відмову від балотування, видавши при цьому належне доручення уповноваженій особі. Також в телефонній розмові третя особа зазначила, що прийняла рішення переїхати на певний час з родиною до своїх родичів з метою уникнення можливого фізичного насильства, пов`язаних з реалізацією нею своїх політичних прав.
Відповідач зазначив, що 05.10.2020 року до виборчої комісії від уповноваженого за довіреністю Донді О.І. надійшла нотаріально завірена заява ОСОБА_2 від 04.10.2020 року про те, що вона відкликає свою заяву про відмову від балотування, датовану 02.10.2020 року. Разом із заявою третьою особою було подано до комісії повний витяг з Єдиного реєстру довіреностей №42921047 від 04.10.2020 року, згідно якого в реєстрі відсутня інформація щодо видачі ОСОБА_2 будь-яких довіреностей до 13:22 години 04.10.2020 року.
У відзиві відповідач посилався на те, що враховуючи те, що заяву від 02.10.2020 року про відмову ОСОБА_2 від балотування було подано до виборчої комісії не уповноваженою особою, зі слів ОСОБА_2 вказана заява була підписана нею під фізичним та психологічним тиском, а також приймаючи до уваги надходження до виборчої комісії 05.10.2020 року заяви від ОСОБА_2 про відкликання раніше поданої заяви від 02.10.2020 року, виборчою комісією було прийнято рішення про відсутність правових та фактичних підстав для розгляду заяви ОСОБА_2 від 02.10.2020 року на засіданні виборчої комісії.
З огляду на викладене відповідач вважає, що в даному випадку відсутні підстави вважати, що виборчою комісією допущено протиправну бездіяльність та порушено норми виборчого законодавства.
Колегія суддів суду апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції стосовно відсутності підстав для задоволення позовних вимог ОСОБА_1 , з огляду на наступне:
Гарантії права громадян на участь у виборах, регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів відповідно до Конституції України визначає Виборчий кодекс України.
Статтею 6 Виборчого кодексу України передбачено, що виборчі права громадян України - це гарантовані Конституцією України та цим Кодексом їхні права на участь у виборах, які проводяться в Україні.
Основні виборчі права громадян України включають: 1) право вільно обирати (право голосу на виборах); 2) право бути обраним. Громадяни України мають також інші права на участь у виборчому процесі, пов`язані з їхніми основними виборчими правами.
Частиною 4 статті 6 ВК України встановлено, що виборчі права громадян України здійснюються в обсязі і порядку, передбачених виборчим законодавством.
Відповідно до ст. 10 ВК України, громадяни України, які є виборцями, мають право висування кандидатів на виборах, яке реалізується ними через політичні партії та їхні місцеві організації або шляхом самовисування у порядку, встановленому цим Кодексом.
Статтею 15 ВК України закріплено, що участь громадян України у виборах є добровільною. Ніхто не може бути примушений до участі чи неучасті у голосуванні на виборах, а також у висуванні кандидатів, у передвиборній агітації, в інших виборчих заходах чи у здійсненні інших виборчих процедур, передбачених цим Кодексом.
Згідно ст. 20 ВК України, виборчий процес - це здійснення протягом встановленого цим Кодексом періоду часу суб`єктами, визначеними статтею 22 цього Кодексу, виборчих процедур, пов`язаних із підготовкою і проведенням відповідних виборів, встановленням та офіційним оголошенням (офіційним оприлюдненням) їх результатів.
Основними засадами виборчого процесу, відповідно до ст. 21 ВК України, є: 1) гарантії реалізації виборчих прав громадян, визначених Конституцією України та цим Кодексом; 2) дотримання основних принципів виборчого права, визначених Конституцією України та цим Кодексом; 3) законності та заборони протиправного втручання будь-кого у виборчий процес; 4) політичного плюралізму та багатопартійності; 5) публічності і відкритості виборчого процесу, усіх його процедур з урахуванням обмежень, встановлених законом, належного інформування виборців та інших суб`єктів виборчого процесу; 6) свободи передвиборної агітації, рівного доступу всіх кандидатів і суб`єктів їх висування на відповідних виборах до засобів масової інформації незалежно від їх форми власності, крім засобів масової інформації, засновниками яких є партії (організації партій); 7) неупередженості органів виконавчої влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, закладів, установ і організацій, їх керівників, інших посадових і службових осіб до кандидатів, партій.
Згідно ст. 32 ВК України, в Україні утворюються і діють передбачені цим Кодексом виборчі комісії як незалежні органи адміністрування виборчих процесів, які відповідно до своїх повноважень забезпечують здійснення визначених Конституцією України та цим Кодексом основних принципів виборчого права, засад виборчого процесу, реалізацію виборчих прав громадян України, підготовку та проведення виборів.
Виборчі комісії діють на підставі, в межах повноважень та у спосіб, встановлені Конституцією України, цим Кодексом та законами України.
Ніхто не має права втручатися в діяльність виборчих комісій, зокрема у вирішення питань, віднесених до їхніх повноважень, крім випадків, передбачених законом.
Відповідно до ст. 33 ВК України, виборчі комісії є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення виборів і забезпечувати реалізацію виборчих прав громадян України, додержання та однакове застосування виборчого законодавства.
Статтею 36 ВК України визначено, що основною формою роботи виборчої комісії є засідання, яке скликається головою комісії, в разі його відсутності - заступником голови, а в разі відсутності голови та його заступника - секретарем комісії.
Згідно ч.ч. 11, 12 ст. 36 Виборчого кодексу України, виборча комісія на вимогу трьох членів комісії, а також за рішенням виборчої комісії вищого рівня зобов`язана розглянути на своєму засіданні питання, що належать до її повноважень, не пізніш як у триденний строк, але не пізніше дня виборів, а в день виборів, крім дільничної виборчої комісії, - невідкладно. Дільнична виборча комісія зобов`язана розглянути на своєму засіданні звернення, що надійшли до неї в день виборів чи в день повторного голосування, невідкладно після закінчення голосування.
Рішення виборчої комісії після його розгляду та обговорення на засіданні виборчої комісії приймається відкритим голосуванням більшістю голосів від складу комісії, крім випадків, передбачених цим Кодексом.
Рішення комісії набирає чинності з моменту його прийняття.
Відповідно до ч. 1 ст. 63 Виборчого кодексу України, рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, можуть бути оскаржені до суду або до виборчої комісії.
В свою чергу, частинами 1, 2 статті 231 Виборчого кодексу України встановлено, що територіальна виборча комісія приймає рішення про скасування реєстрації кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, окремого кандидата у депутати, включеного до єдиного та/або єдиного та територіального виборчих списків організації партії (під час виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше) із виключенням його з відповідних виборчих списків, про скасування реєстрації окремого кандидата у депутати у багатомандатному виборчому окрузі (під час виборів депутатів сільських, селищних, міських рад (територіальних громад з кількістю виборців до 10 тисяч) у разі, зокрема, звернення кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови не пізніш як за дев`ятнадцять днів до дня голосування із заявою про відмову від балотування. Така заява може бути засвідчена в порядку, встановленому Законом України "Про нотаріат", або подана до відповідної виборчої комісії особисто;
У разі надходження звернень, зазначених у пунктах 1 і 2 цієї частини, територіальна виборча комісія приймає рішення про скасування реєстрації кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, кандидата у депутати у триденний строк з дня надходження звернення, але не пізніш як за вісімнадцять днів до дня голосування.
У разі скасування реєстрації кандидата у депутати, включеного до єдиного та територіального виборчих списків організації партії, такий кандидат одночасно виключається із відповідних виборчих списків. При цьому черговість (порядкові номери у відповідних виборчих списках) інших кандидатів не змінюється.
У разі надходження звернень, зазначених у пунктах 1 і 2 цієї частини, менш як за дев`ятнадцять днів до дня голосування такі звернення територіальною виборчою комісією не розглядаються, рішення щодо них не приймаються, про що суб`єкт звернення повідомляється листом за підписом голови або за його дорученням - члена відповідної виборчої комісії.
Частиною другою статті 231 ВК України визначено, що територіальна виборча комісія може прийняти рішення про скасування реєстрації кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови не пізніше ніж за 18 днів до дня голосування.
Територіальна виборча комісія розглядає питання про скасування реєстрації кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови у присутності такого кандидата та представника організації партії у виборчій комісії. Про час розгляду такого питання зазначені особи повідомляються не пізніш як у день, що передує дню розгляду. У разі відсутності зазначених осіб, належним чином повідомлених про засідання з розгляду цього питання, питання розглядається територіальною виборчою комісією за відсутності зазначених осіб.
В ході розгляду справи встановлено, що 03.10.2020 року о 17.40 год. до Фонтанської сільської територіальної виборчої комісії Одеського району Одеської області від громадянина ОСОБА_7 надійшла заява ОСОБА_2 про відмову від балотування в порядку самовисування на перших місцевих виборах, які відбудуться 25 жовтня 2020 року кандидатом на посаду Фонтанського сільського голови Одеського району Одеської області, посвідчена приватним нотаріусом.
Вказана заява була подана громадянином ОСОБА_8 на підставі довіреності, виданої ОСОБА_2 02.10.2020 року та засвідченої приватним нотаріусом А.А. Забуранною.
Як зазначив відповідач, у зв`язку з відсутністю відомостей в Єдиному реєстрі довіреностей про реєстрацію довіреності, виданої на ім`я ОСОБА_7 на представництво інтересів ОСОБА_2 , а також з метою повідомлення ОСОБА_2 про дату, час та місце розгляду її заяви про відмову від балотування, членом виборчої комісії було здійснено телефонний дзвінок на номер телефону ОСОБА_2 , яка під час телефонної розмови повідомила про те, що подана нею заява від 03.10.2020 року про відмову від балотування була підписана нею під тиском сторонніх осіб.
В свою чергу, матеріалами справи підтверджено, що до закінчення встановленого ч. 1 ст. 231 ВК України триденного строку для розгляду виборчою комісією заяви про відмову від балотування, а саме, 05.10.2020 року, ОСОБА_2 було подано іншу заяву - заяву про відкликання заяви про відмову від балотування від 02.10.2020 року, у зв`язку з чим остання просила виборчу комісію не розглядати її заяву про відмову від балотування.
У вказаній заяві від 05.10.2020 року ОСОБА_2 також підтвердила свій намір балотуватись в порядку самовисування на перших місцевих виборах, які відбудуться 25 жовтня 2020 року кандидатом на посаду Фонтанського сільського голови Одеського району Одеської області.
Таким чином, у зв`язку з поданням представником третьої особи нотаріально засвідченої заяви про відкликання попередньо поданої заяви про відмову від балотування до закінчення встановленого ч. 1 ст. 231 ВК України триденного строку, відведеного виборчій комісії для прийняття рішення про скасування реєстрації кандидата у зв`язку з надходженням відповідної заяви про відмову від балотування, заява ОСОБА_2 від 02.10.2020 року вважається неподаною, а тому обов`язок щодо прийняття рішення про скасування реєстрації ОСОБА_2 у виборчої комісії не виник.
Колегія суддів звертає увагу на те, що Виборчим кодексом України не передбачено права виборчої комісії здійснювати розгляд заяви про відмову від балотування та приймати за наслідком такого розгляду одне з альтернативних рішень - задовольняти таку заяву чи ні. Єдиним законодавчо визначеним наслідком подання заяви про відмову від балотування є прийняття виборчою комісією рішення про скасування реєстрації кандидата, який подав таку заяву.
Виходячи з вказаного колегія суддів вважає, що у зв`язку з відкликання заяви про відмову від балотування, у виборчої комісії були відсутні підстави для винесення на розгляд комісії питання щодо скасування реєстрації кандидата ОСОБА_2 в порядку ч. 1 ст. 231 ВК України, а тому позовні вимоги ОСОБА_1 в частині визнання протиправною бездіяльності Фонтанської сільської територіальної виборчої комісії Одеського району Одеської області щодо не розгляду заяви ОСОБА_2 про відмову від балотування є необгрунтованими.
Колегія суддів вважає необґрунтованим посилання апелянта на те, що подання ОСОБА_2 заяви про відкликання попередньо поданої заяви про відмову від балотування порушує виборче законодавство, у зв`язку з чим вона не мала прийматись до уваги виборчою комісією. Так, ч. 1 ст. 19 Конституції України передбачено, що ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Вказаний принцип "дозволено все, що не заборонено законом", який стосується громадян, закріплює певну свободу дій для осіб у рамках правового поля. В даному випадку у чинному законодавстві відсутня заборона на подання особами заяв про відкликання своїх попередньо поданих заяв, в тому числі і заяв про відмову від балотування, що свідчить про відсутність в діях третьої особи будь-яких порушень норм законодавства.
З огляду на викладене, в даному випадку були відсутні підстави для неврахування виборчою комісією заяви ОСОБА_2 від 05.10.2020 року про відкликання заяви про відмову від балотування, датованої 02.10.2020 року.
Інші доводи апеляційної скарги висновків суду першої інстанції не спростовують та не свідчать про неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального чи процесуального права.
В свою чергу, враховуючи висновок колегії суддів про відсутність підстав для задоволення вимоги позивача про визнання протиправною бездіяльності Фонтанської сільської територіальної виборчої комісії Одеського району Одеської області, не підлягають задоволенню і інші позовні вимоги ОСОБА_1 , оскільки вони є похідними від першої позовної вимоги.
Колегія суддів вважає, що судом першої інстанції правильно встановлено обставини справи та постановлено судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права, тому, відповідно до ст. 316 КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення суду - без змін.
Керуючись ст.ст. 139, 270, 271, 272, 273, 278, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325 КАС України, суд апеляційної інстанції,
П О С Т А Н О В И В :
Апеляційну скаргу ОСОБА_1 залишити без задоволення, а рішення Одеського окружного адміністративного суду від 09 жовтня 2020 року - без змін.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту її проголошення та оскарженню не підлягає.
Суддя-доповідач: А.В. Бойко
Суддя: О.В. Єщенко
Суддя: А.Г. Федусик
Суд | П'ятий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.10.2020 |
Оприлюднено | 13.10.2020 |
Номер документу | 92135832 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Бойко А.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні