Рішення
від 13.10.2020 по справі 440/5597/20
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 жовтня 2020 року м. ПолтаваСправа № 440/5597/20

Полтавський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Клочка К.І.,

за участю секретаря судового засідання - Безеги А.А.,

представника позивача - Мельника О.В., розглянув у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Полтавської регіональної організації Політичної партії "ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА - ЗА ЖИТТЯ" до Піщанської сільської територіальної виборчої комісії Кременчуцького району Полтавської області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії. Під час розгляду справи суд, -

В С Т А Н О В И В:

04 жовтня 2020 року Полтавська регіональна організація Політичної партії "ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА - ЗА ЖИТТЯ" звернулася до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Піщанської сільської територіальної виборчої комісії Кременчуцького району Полтавської області про визнання протиправною бездіяльності з неприйняття документів для реєстрації кандидата на посаду голови Піщанської ОТГ, Кременчуцького району Полтавської області, ОСОБА_1 , включеного до територіального виборчого списку організації партії Полтавська регіональна організація політичної партії "ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА - ЗА ЖИТТЯ" у Кременчуцькому районі; зобов`язання Піщанської сільської територіальної виборчої комісії Кременчуцького району Полтавської області вчинити дії з прийняття документів для реєстрації кандидата на посаду голови Піщанської ОТГ, Кременчуцького району Полтавської області, ОСОБА_1 , включеного до територіального виборчого списку організації партії Полтавська регіональна організація політичної партії "ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА - ЗА ЖИТТЯ" у Кременчуцькому районі .

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що 24.09.2020 о 23 години 42 хвилини уповноважений представник організації партії позивача прибув до Піщанської сільської територіальної виборчої комісії Кременчуцького району Полтавської області для подання документів для реєстрації кандидата на посаду голови Піщанської ОТГ, Кременчуцького району Полтавської області, ОСОБА_1 , включеного до територіального виборчого списку організації партії Полтавська регіональна організація політичної партії "ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА - ЗА ЖИТТЯ" у Кременчуцькому районі. Як стверджує позивач, комісія не змогла закінчити реєстрацію документів через пізній час та неповний пакет документів. На наступний день, зі слів позивача, Піщанська сільська територіальна виборча комісія Кременчуцького району Полтавської області знову відмовила у прийнятті документів з посиланням на пропущення позивачем строку подачі документів, встановленого частиною 2 статті 229 Виборчого кодексу України. Постановою від 25.09.2020 відповідач надав 24 годинний строк для усунення позивачем недоліків у поданих документах, а 26.09.2020 відповідач звернувся до Кременчуцької районної ТВК з проханням взагалі зняти з реєстрації політичну партію "ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА - ЗА ЖИТТЯ". Відтак, позивач вважає порушеними свої права протиправною бездіяльністю відповідача.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 05.10.2020 позовну заяву залишено без розгляду.

Ухвалою Другого апеляційного адміністративного суду від 10.10.2020 у справі № 440/5597/20 скасовано ухвалу Полтавського окружного адміністративного суду від 05.10.2020 та справу направлено до суду 1 інстанції для продовження розгляду.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 11.10.2020 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі; справу вирішено розглядати за правилами загального позовного провадження, з урахуванням особливостей, визначених статтею 273 Кодексу адміністративного судочинства України; підготовче засідання призначено на 15:00 12.10.2020. Зобов`язано Піщанську сільську територіальну виборчу комісію Кременчуцького району Полтавської області надати суду у строк до 14:00 12 жовтня 2020 року докази та письмові пояснення стосовно прийняття/неприйняття документів для реєстрації кандидата на посаду голови Піщанської ОТГ, Кременчуцького району Полтавської області, ОСОБА_1 , включеного до територіального виборчого списку організації партії Полтавська регіональна організація політичної партії "ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА - ЗА ЖИТТЯ" у Кременчуцькому районі.

В підготовчому судовому засіданні 12.10.2020 оголошено перерву до 10:00 години 13.10.2020.

Представником позивача подано до суду клопотання про перехід до розгляду справи по суті 13.10.2020.

У підготовчому засіданні 13.10.2020 суд протокольною ухвалою закрив підготовче провадження у справі та призначив справу до розгляду по суті на 10.30 13.10.2020.

У судовому засіданні представник позивача підтримав заявлені позовні вимоги.

В судові засідання представник відповідача не з`явився з невідомих суду причин, хоча про час та місце судового розгляду повідомлявся належним чином. Відзиву на позовну заяву не надав.

Особливості повідомлення учасників справи про дату, час та місце розгляду окремих категорій адміністративних справ врегульовано статтею 268 Кодексу адміністративного судочинства України.

За приписами цієї статті у справах, визначених статтями 273-277, 280-283, 285-289 цього Кодексу щодо подання позовної заяви та про дату, час і місце розгляду справи суд негайно повідомляє відповідача та інших учасників справи шляхом направлення тексту повістки на офіційну електронну адресу, а за її відсутності - кур`єром або за відомими суду номером телефону, факсу, електронною поштою чи іншим технічним засобом зв`язку.

Учасник справи вважається повідомленим належним чином про дату, час та місце розгляду справи, визначеної частиною першою цієї статті, з моменту направлення такого повідомлення працівником суду, про що останній робить відмітку у матеріалах справи, та (або) з моменту оприлюднення судом на веб-порталі судової влади України відповідної ухвали про відкриття провадження у справі, дату, час та місце судового розгляду.

Неприбуття у судове засідання учасника справи, повідомленого відповідно до положень цієї статті, не перешкоджає розгляду справи у судах першої та апеляційної інстанцій.

Враховуючи вищенаведені норми Кодексу адміністративного судочинства України суд вирішив розглядати справу за відсутності представника відповідача.

Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши наявні матеріали справи, з`ясувавши всі фактичні обставини, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Постановою Верховної Ради України "Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році" №795-ІХ від 15.07.2020 призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів на неділю 25.10.2020.

Постановою Центральної виборчої комісії "Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25.10.2020" №160 від 08.08.2020 призначено на неділю, 25.10.2020, перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів.

Календарний план основних організаційних заходів з підготовки та проведення місцевих виборів 25.10.2020 опублікований на офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії, у якому, зокрема, зазначено, що подання до відповідної територіальної виборчої комісії документів для реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови закінчується за тридцять днів до дня голосування - до 24.09.2020 включно.

При цьому, суб`єктом виконання заходу виступає представник місцевої організації партії, уповноважений на підставі довіреності від місцевої організації партії; кандидат у депутати, висунутий шляхом самовисування; кандидат на посаду сільського, селищного, міського голови, висунутий шляхом самовисування.

Згідно з частинами першою, другою статті 63 Виборчого кодексу України рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, можуть бути оскаржені до суду або до виборчої комісії.

Оскарження рішень, дій чи бездіяльності, що стосуються виборчого процесу, до суду, а також розгляд та вирішення справ судом здійснюються в порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України.

Частиною першою статті 64 Виборчого кодексу України встановлено, що суб`єкт виборчого процесу може оскаржити рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, до суду в порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України.

Відповідно до частини першої статті 273 КАС України право оскаржувати рішення, дії чи бездіяльність виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій мають суб`єкти відповідного виборчого процесу (крім виборчої комісії), а також ініціативна група референдуму, інші суб`єкти ініціювання референдуму.

У розумінні частини першої статті 20 Виборчого кодексу України виборчий процес це здійснення протягом встановленого цим Кодексом періоду часу суб`єктами, визначеними статтею 22 цього Кодексу, виборчих процедур, пов`язаних із підготовкою і проведенням відповідних виборів, встановленням та офіційним оголошенням (офіційним оприлюдненням) їх результатів.

Відповідно до частини першої статті 196 Виборчого кодексу України виборчий процес місцевих виборів включає такі етапи: 1) утворення виборчих округів; 2) утворення дільничних виборчих комісій; 3) складання списків виборців, їх перевірка та уточнення; 4) висування та реєстрація кандидатів; 5) проведення передвиборної агітації; 6) голосування у день виборів; 7) підрахунок голосів виборців, установлення підсумків голосування і результатів місцевих виборів.

Частинами першою, другою статті 216 Виборчого кодексу України передбачено, що висування кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови розпочинається за сорок днів до дня голосування і закінчується за тридцять днів до дня голосування.

Право висування кандидатів у депутати сільської, селищної, міської ради (територіальної громади з кількістю виборців до 10 тисяч) реалізується виборцями через організації партій або шляхом самовисування у порядку, визначеному цим Кодексом.

Відповідно до статті 222 Виборчого кодексу України, виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласна, районна, міська, районна у місті, сільська, селищна виборча комісія реєструє кандидатів у депутати, включених до єдиного та територіальних виборчих списків організації партії, за умови отримання нею заяви про реєстрацію кандидатів у депутати, підписаної керівником організації партії та скріпленої печаткою відповідної організації партії, організації партії вищого рівня або печаткою партії та визначених цією статтею документів.

Подання документів до відповідної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати здійснюється представником організації партії, уповноваженим на це довіреністю від організації партії .

Територіальна виборча комісія видає особі, яка подала документи, зазначені у частині першій цієї статті, довідку про їх прийняття . Довідка має містити перелік прийнятих документів, число, місяць і рік, а також час їх прийняття, посаду і прізвище особи, яка прийняла документи .

Територіальна виборча комісія не розглядає документи, зазначені у частині першій цієї статті, якщо вони подані з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 227 цього Кодексу, про що повідомляється суб`єкта звернення листом за підписом голови комісії або за його дорученням - члена територіальної виборчої комісії.

Відповідальність за достовірність і точність відомостей у документах, зазначених у пунктах 6, 7, 8 та 10 частини першої цієї статті, поданих до територіальної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати, несуть особи, висунуті кандидатами у депутати.

Згідно з частиною другою статті 227 Виборчого кодексу України подання документів до відповідної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати закінчується за тридцять днів до дня голосування.

Відповідно до частини першої статті 37 Виборчого кодексу України документування діяльності виборчих комісій здійснюється у порядку, встановленому цим Кодексом та порядком ведення діловодства виборчих комісій, що затверджується Центральною виборчою комісією.

Постановою Центральної виборчої комісії "Про Порядок організації роботи та ведення діловодства виборчих комісій з виборів Президента України, народних депутатів України, місцевих виборів" №173 від 10.08.2020 затверджений Порядок організації роботи та ведення діловодства виборчих комісій з виборів Президента України, народних депутатів України, місцевих виборів (далі - Порядок №173).

Так, розділ 13 Порядку №173 визначає порядок реєстрації і розгляду документів та звернень, що надходять до виборчої комісії.

Під час реєстрації та розгляду документів і звернень, що надходять до виборчої комісії, комісія керується Кодексом, іншими актами законодавства України, постановами Центральної виборчої комісії та цим Порядком (пункт 13.1 Порядку № 173).

Документи та звернення, що надходять до виборчої комісії, мають право приймати голова комісії, заступник голови комісії, секретар комісії або інші члени комісії, уповноважені на це її рішенням (пункт 13.2 Порядку № 173).

Документи та звернення до виборчої комісії надсилаються поштою чи подаються до комісії особисто або через уповноважену особу, якщо її повноваження підтверджені відповідно до законодавства України.

Документи, передбачені Кодексом, можуть подаватися до виборчої комісії у формі електронного документа з урахуванням особливостей, передбачених Кодексом. У такому разі документи повинні відповідати вимогам Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Відповідальність за достовірність копій документів, що подаються до виборчих комісій у електронній формі, несе особа, яка засвідчує документ своїм кваліфікованим електронним підписом.

У міжвиборчий період голова територіальної виборчої комісії або інший член цієї виборчої комісії, визначений її рішенням, щотижня перевіряє надходження документів та звернень до виборчої комісії (пункт 13.3 Порядку № 173).

Документи, звернення реєструються в день їх надходження в журналі реєстрації документів, заяв і скарг у виборчій комісії (пункт 13.4 Порядку № 173 ).

Документи, що надходять до виборчої комісії факсимільним зв`язком або електронною поштою, також реєструються (пункт 13.7 Порядку № 173).

Строки та порядок розгляду документів, звернень, що надійшли до виборчої комісії під час виборчого процесу, встановлено Кодексом, іншими законами України та відповідними актами Центральної виборчої комісії (пункт 13.14 Порядку № 173).

Отже, висування кандидатів у депутати розпочинається за сорок днів до дня голосування і закінчується за тридцять днів до дня голосування, тобто до 00:00 год. 25.09.2020. При цьому позивач наділений правом обрати один із способів подачі документів, зокрема, подати через уповноважену особу.

Як встановлено судом, 24.09.2020 о 23 годині 42 хвилини представник Полтавської регіональної організації Політичної партії "ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА - ЗА ЖИТТЯ" прибув до Піщанської сільської територіальної виборчої комісії Кременчуцького району Полтавської області для подання документів для реєстрації кандидата на посаду голови Піщанської ОТГ, Кременчуцького району Полтавської області, ОСОБА_1 , включеного до територіального виборчого списку організації партії Полтавська регіональна організація політичної партії "ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА - ЗА ЖИТТЯ" у Кременчуцькому районі.

Постановою Піщанської сільської територіальної виборчої комісії Кременчуцького району Полтавської області від 25.09.2020 № 20, прийнятою о 19:30 годині, встановлено, що подані уповноваженим представником районної організації політичної партії "ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА - ЗА ЖИТТЯ" документи не відповідають вимогам Виборчого кодексу України, а саме: у Єдиному виборчому списку не витримана гендерна квота та відсутні територіальні виборчі списки для деяких округів. Надано 24 години для усунення недоліків.

Постановою Піщанської сільської територіальної виборчої комісії Кременчуцького району Полтавської області від 26.09.2020 № 22, прийнятою о 19:30 годині, вирішено звернутися до ТВК вищого рівня щодо скасування реєстрації кандидатів у депутати від Полтавської регіональної організації політичної партії "ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА - ЗА ЖИТТЯ" на місцевих виборах 25.10.2020, оскільки вони не надали документи у повному обсязі.

Постановою Кременчуцької територіальної виборчої комісії Полтавської області № 17 від 30.09.2020 за наслідками розляду звернення Піщанської сільської територіальної виборчої комісії Кременчуцького району Полтавської області від 26.09.2020 залишено без розгляду заяву Піщанської сільської територіальної виборчої комісії Кременчуцького району та рекомендовано їй звернутися до ЦВК зі скаргою для вирішення питання по суті. А також рекомендовано їй виправити помилки та працювати в робочому режимі.

За приписами статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно частин 3-4 статті 79 Кодексу адміністративного судочинства України відповідач, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, повинні подати суду докази разом із поданням відзиву або письмових пояснень третьої особи. Якщо доказ не може бути поданий у встановлений законом строк з об`єктивних причин, учасник справи повинен про це письмово повідомити суд та зазначити: доказ, який не може бути подано; причини, з яких доказ не може бути подано у зазначений строк. Учасник справи також повинен надати докази, які підтверджують, що він здійснив усі залежні від нього дії, спрямовані на отримання відповідного доказу.

Згідно частини 9 статті 80 Кодексу адміністративного судочинства України у разі неподання суб`єктом владних повноважень витребуваних судом доказів без поважних причин або без повідомлення причин суд, залежно від того, яке ці докази мають значення, може визнати обставину, для з`ясування якої витребовувався доказ, або відмовити у її визнанні, або розглянути справу за наявними в ній доказами, а у разі неподання доказів позивачем - також залишити позовну заяву без розгляду.

Враховуючи ненадання Піщанською сільською територіальною виборчою комісією Кременчуцького району Полтавської області доказів, витребуваних ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 11.10.2020 суд та зважаючи на обов`язок суб`єкта владних повноважень щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності вважає доведеним відсутність факту реєстрації Піщанською сільською територіальною виборчою комісією Кременчуцького району Полтавської області документів для реєстрації кандидата на посаду голови Піщанської ОТГ, Кременчуцького району Полтавської області, ОСОБА_1 , включеного до територіального виборчого списку організації партії Полтавська регіональна організація політичної партії "ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА - ЗА ЖИТТЯ" у Кременчуцькому районі, поданих позивачем 24.09.2020 о 23 годині 42 хвилини.

Надаючи оцінку оскарженій бездіяльності відповідача суд враховує наступне.

Відповідно до статті 32 Виборчого кодексу України в Україні утворюються і діють передбачені цим Кодексом виборчі комісії як незалежні органи адміністрування виборчих процесів, які відповідно до своїх повноважень забезпечують здійснення визначених Конституцією України та цим Кодексом основних принципів виборчого права, засад виборчого процесу, реалізацію виборчих прав громадян України, підготовку та проведення виборів.

До виборчих комісій належать, зокрема, сільські територіальні виборчі комісії.

Виборчі комісії діють на підставі, в межах повноважень та у спосіб, встановлені Конституцією України, цим Кодексом та законами України.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини другої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони, зокрема, на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України.

Згідно з частиною першою статті 222 Виборчого кодексу України подання документів до відповідної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати здійснюється представником організації партії, уповноваженим на це довіреністю від організації партії.

Водночас, стаття 222 як і інші норми Виборчого кодексу України не містять положень щодо наявності права у виборчої комісії не приймати своєчасно подані документи .

Пунктом 1.4 Порядку №173 передбачено, що до територіальних виборчих комісій належать: виборча комісія Автономної Республіки Крим; обласні виборчі комісії; районні виборчі комісії; міські виборчі комісії; районні у містах виборчі комісії (у містах з районним поділом); селищні, сільські виборчі комісії.

Територіальні виборчі комісії в межах повноважень, визначених Кодексом, забезпечують організацію підготовки та проведення місцевих виборів і є постійно діючими органами.

Згідно з пунктом 13.8 Порядку № 173 не реєструються у виборчій комісії анонімні, вітальні листи, запрошення, що надходять на адресу комісії тоді як документи, звернення реєструються в день їх надходження в журналі реєстрації документів, заяв і скарг у виборчій комісії (пункт 13.4 Порядку № 173).

Водночас, подання документів для реєстрації кандидатів у депутати не є листом та або запрошенням. У зв`язку з чим указаний пункт Порядку не може бути застосований до спірних правовідносин.

З огляду на вищевикладені висновки суду відповідач, як суб`єкт владних повноважень, не довів, що діяв у спірних правовідносинах на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України, що є підставою для задоволення позову.

Частиною першою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Отже, враховуючи задоволення позову, на користь позивача підлягають відшкодуванню судові витрати у загальному розмірі 4204,00 грн.

На підставі викладеного та керуючись статтями 132, 139, 242-246, 255, 270-273, 278, 293, 297 Кодексу адміністративного судочинства України,

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Полтавської регіональної організації Політичної партії "ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА - ЗА ЖИТТЯ" (вул. Переяслівська, буд, 42, м. Кременчук, Полтавська область, код ЄДРПОУ 41406556) до Піщанської сільської територіальної виборчої комісії Кременчуцького району Полтавської області (вул. Київська, 129 А, с. Піщане, Кременчуцький район, Полтавська область, код ЄДРПОУ 34087440) про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити повністю.

Визнати протиправною бездіяльність Піщанської сільської територіальної виборчої комісії Кременчуцького району Полтавської області з неприйняття документів для реєстрації кандидата на посаду голови Піщанської ОТГ, Кременчуцького району Полтавської області, ОСОБА_1 , включеного до територіального виборчого списку організації партії Полтавська регіональна організація політичної партії "ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА - ЗА ЖИТТЯ" у Кременчуцькому районі.

Зобов`язати Піщанську сільську територіальну виборчу комісію Кременчуцького району Полтавської області вчинити дії з прийняття документів для реєстрації кандидата на посаду голови Піщанської ОТГ, Кременчуцького району Полтавської області, ОСОБА_1 , включеного до територіального виборчого списку організації партії Полтавська регіональна організація політичної партії "ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА - ЗА ЖИТТЯ" у Кременчуцькому районі

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Піщанської сільської територіальної виборчої комісії Кременчуцького району Полтавської області (код ЄДРПОУ 34087440) на користь Полтавської регіональної організації політичної партії "ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА - ЗА ЖИТТЯ" (код ЄДРПОУ 41406556) судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 4204,00 грн.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двох днів з дня його проголошення. До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються у відповідності до пункту 15.5 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України (в редакції Закону України №2147-VIII від 03.10.2017).

Головуючий суддя К.І. Клочко

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.10.2020
Оприлюднено15.10.2020
Номер документу92158950
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —440/5597/20

Рішення від 13.10.2020

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

К.І. Клочко

Постанова від 10.10.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 11.10.2020

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

К.І. Клочко

Ухвала від 09.10.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 09.10.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 05.10.2020

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

К.І. Клочко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні