Постанова
від 12.10.2020 по справі 420/10241/20
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

12 жовтня 2020 р.м.ОдесаСправа № 420/10241/20 Головуючий в 1 інстанції: Вовченко О.А.

П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

доповідача - судді Косцової І.П.,

суддів - Турецької І.О., Єщенка О.В.

за участі секретаря - Стефанцевої Ю.П.

представника апелянта - Чижикова О.П.

представника відповідача - Долженчук Н.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Одеської районної територіальної виборчої комісії Одеської області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 08 жовтня 2020 року у справі за позовом ОСОБА_1 до Одеської районної територіальної виборчої комісії Одеської області, за участі третьої особи - Одеської обласної організації політичної партії СЛУГА НАРОДУ про визнання дій та постанови протиправними, зобов`язання вчинити дії,-

В С Т А Н О В И В:

Короткий зміст позовних вимог.

ОСОБА_1 звернувся до суду першої інстанції з позовом, в якому просив:

- визнати протиправними та такими, що порушують виборчі права громадян, суб`єкта виборчого процесу, Конституцію України та Виборчий кодекс України, дії Одеської районної територіальної виборчої комісії щодо скасування реєстрації позивача, як кандидата у депутати Одеської районної ради Одеської області, включеного до єдиного виборчого списку під №21 у багатомандатному територіальному виборчому окрузі №8 та до відповідного територіального списку кандидатів, порядковий №1, Одеської обласної організації політичної партії СЛУГА НАРОДУ на перших місцевих виборах 25.10.2020 року, та виключення його із зазначених виборчих списків;

- визнати протиправною та такою, що порушує виборчі права суб`єкта виборчого процес, Конституцію України та Виборчий кодекс України, постанову територіальної виборчої комісії від 06.10.2020 року №55 Про скасування реєстрації кандидата у депутати, включеного до виборчого списку Одеської обласної організації політичної партії СЛУГА НАРОДУ у багатомандатному територіальному виборчому окрузі №8 ;

- зобов`язати відповідача скасувати зазначену постанову.

В обґрунтування позовних вимог зазначив, що оскаржувана постанова є незаконною та підлягає скасуванню, оскільки зазначена ним у поданих до виборчої комісії документах інформація про місце проживання відповідає дійсності. Зауважив, що встановлена виборчою комісією адреса є адресою місцезнаходження його нерухомого майна, в якому він постійно не проживає.

Короткий зміст рішення суду першої інстанції.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 08 жовтня 2020 року позов задоволено частково. Суд визнав протиправними дії Одеської районної територіальної виборчої комісії Одеської області щодо скасування реєстрації позивача, як кандидата у депутати Одеської районної ради Одеської області, визнав протиправною та скасував оскаржувану постанову. В задоволенні іншої частини вимог суд відмовив.

Вирішуючи спір по суті, суд першої інстанції виходив із того, що оскільки наведена позивачем інформація у поданих до виборчої комісії документах щодо місця проживання підтверджена належними доказами, Одеська районна територіальна виборча комісія Одеської області дійшла помилкового висновку про наявність підстав для скасування реєстрації позивача, як кандидата у депутати Одеської районної ради Одеської області.

Короткий зміст вимог апеляційної скарги.

Не погодившись із рішенням суду першої інстанції, посилаючись на невірне застосування норм матеріального права, неповне з`ясування обставини, що мають значення для вирішення спору, Одеська районна територіальна виборча комісія Одеської області просить скасувати його та ухвалити нове рішення, яким відмовити у задоволенні позовних вимог.

В обґрунтування наведених доводів апелянт зазначив, що суд першої інстанції дійшов помилкового висновку про наявність підстав для задоволення позову, оскільки недостовірність наведеної позивачем інформації щодо місця його проживання підтверджується інформацією, наданою Комінтернівським районним судом Одеської області, даними Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, а також повідомленням Лиманського відділу поліції. Наполягає, що зазначена позивачем у поданих до виборчої комісії документах адреса є адресою його місця реєстрації, однак фактично він проживає в с. Крижанівка Одеської області, а тому оскаржувана постанова прийнята комісією в межах наданих повноважень, обґрунтовано та з дотриманням встановленого Виборчим кодексом України строку.

Фактичні обставини справи.

Як вірно встановлено судом першої інстанції та вбачається з матеріалів справи, 15.07.2020 року Верховною Радою України прийнято постанову №795-IX Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році , якою призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів (крім визначених пунктами 2 і 3 цієї Постанови) на неділю 25.10.2020 року

30 серпня 2020 року Центральною виборчою комісією винесено постанову №208 Про початок виборчого процесу місцевих виборів 25 жовтня 2020 року , якою оголошено з 05.09.2020 року початок виборчого процесу місцевих виборів, призначених на 25.10.2020 року.

У вересні 2020 року Одеською обласною організацією політичної партії СЛУГА НАРОДУ сформовано єдиний та територіальний виборчі списки кандидатів у депутати, які одночасно з іншими документами були передані для реєстрації до Одеської районної територіальної виборчої комісії Одеської області.

За результатами розгляду наданого пакету документів Одеська районна територіальна виборча комісія Одеської області прийняла постанову №29 від 27.09.2020 року, якою, серед інших, зареєструвала ОСОБА_1 кандидатом у депутати Одеської районної ради Одеської області від політичної партії СЛУГА НАРОДУ .

Однак 06.10.2020 року Одеська районна територіальна виборча комісія Одеської області прийняла постанову №55 Про скасування реєстрації кандидата у депутати включеного до виборчого списку Одеської обласної організації політичної партії СЛУГА НАРОДУ у багатомандатному територіальному виборчому окрузі №8 , якою скасувала реєстрацію позивача, як кандидата у депутати Одеської районної ради Одеської області, з підстав надання останнім недостовірної інформації щодо місця свого проживання.

Законність дій відповідача та вказаної постанови є предметом спору у даній справі.

Джерела правового регулювання (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) та оцінка суду апеляційної інстанції доводів апеляційної скарги і висновків суду першої інстанції.

Переглянувши справу за наявними у ній доказами, перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, колегія суддів дійшла висновку про відсутність підстав для задоволення апеляційної скарги, з огляду на наступне.

Відповідно до ч. 1 ст. 38 Конституції України громадяни мають право брати участь в управлінні державними справами, у всеукраїнському та місцевих референдумах, вільно обирати і бути обраними до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

Частиною третьої статті 77 Конституції України визначено, що порядок проведення виборів народних депутатів України встановлюється законом.

Пунктом 20 ч.1 ст.92 Конституції України передбачено, що виключно законами України визначаються організація і порядок проведення виборів і референдумів.

01 січня 2020 року набув чинності Виборчий кодекс України від 19.12.2019 № 396-IX, який, відповідно до Конституції України, визначає гарантії права громадян на участь у виборах, регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів.

Згідно ч. 2 ст.6 Виборчого кодексу України, основні виборчі права громадян України включають:

1) право вільно обирати (право голосу на виборах);

2) право бути обраним.

Частиною 1 ст.10 Виборчого кодексу України визначено, що вимоги до кандидатів встановлюються Конституцією України та цим Кодексом.

Згідно ч.ч.1,2 ст.193 Виборчого кодексу України депутатом, сільським, селищним, міським головою може бути обраний громадянин України, який має право голосу відповідно до статті 70 Конституції України. Депутатом, сільським, селищним, міським головою не може бути обраний громадянин України, який має судимість за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, кримінального правопорушення проти виборчих прав громадян чи корупційного кримінального правопорушення, якщо ця судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку.

Статтею 222 Виборчого кодексу України встановлені умови реєстрації кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті рад, а також міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 і більше тисяч).

Так, відповідно до частини 1 даної статті, виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласна, районна, міська, районна у місті, сільська, селищна виборча комісія реєструє кандидатів у депутати, включених до єдиного та територіальних виборчих списків організації партії, за умови отримання нею таких документів:

1) заяви про реєстрацію кандидатів у депутати, підписаної керівником організації партії та скріпленої печаткою відповідної організації партії, організації партії вищого рівня або печаткою партії;

2) рішення зборів, конференції організації партії про висування кандидатів у депутати від організації партії, передбаченого частиною десятою статті 219 цього Кодексу, підписаного керівником місцевої організації партії та засвідчене печаткою місцевої організації партії або відповідної організації партії вищого рівня, а також погоджене центральним керівним органом партії, що засвідчується печаткою цієї партії (із зазначенням найменування центрального керівного органу партії, номера та дати прийняття відповідного рішення, яке не додається);

3) єдиного виборчого списку та всіх територіальних виборчих списків кандидатів у депутати, віднесених організацією партії до відповідних багатомандатних виборчих округів, за формами, встановленими Центральною виборчою комісією, на паперових носіях, які обов`язково повинні містити відомості, передбачені частиною десятою статті 220 цього Кодексу, підписаних керівником організації партії і скріплених печаткою організації партії або відповідної організації партії вищого рівня, та в електронному вигляді;

4) передвиборної програми організації партії, викладеної державною мовою, обсягом до 4000 друкованих знаків, затвердженої зборами, конференцією організації партії, на паперових носіях, засвідченої підписом керівника організації партії і скріпленої печаткою організації партії, організації партії вищого рівня або печаткою партії, та в електронному вигляді;

5) документа про внесення організацією партії грошової застави відповідно до статті 225 цього Кодексу;

6) заяв осіб, включених до виборчих списків організації партії, про згоду балотуватися кандидатами у депутати від цієї організації партії, які повинні також містити згоду на оприлюднення біографічних відомостей та обробку персональних даних, а також зобов`язання в разі обрання скласти інший представницький мандат (у разі відсутності такого мандата - зазначити про його відсутність);

7) заяви осіб, включених до виборчих списків республіканської в Автономній Республіці Крим організації партії, повинні також містити зобов`язання в разі обрання припинити діяльність, несумісну з мандатом депутата Верховної Ради Автономної Республіки Крим (у разі відсутності такої діяльності - зазначити про її відсутність), та зобов`язання в разі обрання протягом місяця після офіційного оприлюднення результатів виборів передати у порядку, встановленому законом, в управління іншій особі належні підприємства та корпоративні права (у разі відсутності таких підприємств чи корпоративних прав - зазначити про їх відсутність);

8) автобіографій кандидатів у депутати на паперовому носії та в електронному вигляді, що обов`язково повинні містити: прізвище, власне ім`я (всі власні імена) та по батькові (за наявності), всі попередні прізвища, власні імена, по батькові та дати їх зміни (якщо особа протягом останніх п`яти років до дня виборів змінювала прізвище та/або власне ім`я (одне з власних імен чи всі власні імена), та/або по батькові), число, місяць, рік і місце народження, громадянство, відомості про освіту, посаду (заняття), місце роботи, партійність, адресу місця проживання, наявність чи відсутність представницького мандата, контактний номер телефону, відомості про наявність чи відсутність судимості, дату складання автобіографії та підпис кандидата у депутати (складається у друкованому вигляді);

10) заяви про наявність (відсутність) заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред`явлення виконавчого документа до примусового виконання, кожного кандидата у депутати;

11) по одній фотографії кандидата у депутати розміром 4 х 6 сантиметрів на паперових носіях та в електронному вигляді;

12) копії першої та другої сторінок паспорта громадянина України у вигляді паспортної книжечки або копії лицьового та зворотного боків паспорта громадянина України у вигляді картки кожного кандидата у депутати.

Подання документів до відповідної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати здійснюється представником організації партії, уповноваженим на це довіреністю від організації партії.

Відповідно до частини 4 ст.222 Виборчого кодексу України відповідальність за достовірність і точність відомостей у документах, зазначених у пунктах 6, 7, 8 та 10 частини першої цієї статті, поданих до територіальної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати, несуть особи, висунуті кандидатами у депутати.

Підстави для скасування реєстрації кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови перелічені в ч.1 ст.231 Виборчого кодексу України, зокрема:

1) звернення кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови не пізніш як за дев`ятнадцять днів до дня голосування із заявою про відмову від балотування. Така заява може бути засвідчена в порядку, встановленому Законом України "Про нотаріат", або подана до відповідної виборчої комісії особисто;

2) звернення організації партії не пізніш як за дев`ятнадцять днів до дня голосування щодо скасування реєстрації кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови відповідно до рішення, прийнятого у порядку, передбаченому статутом партії, яке додається до такого звернення. Зазначені документи підписуються керівником та засвідчуються печаткою організації партії, а в разі її відсутності - печаткою організації партії вищого рівня або печаткою партії;

3) отримання від уповноваженого органу інформації, що підтверджує факт припинення громадянства України кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови;

4) отримання від уповноваженого органу інформації, що підтверджує факт виїзду кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови за межі України для постійного проживання;

5) отримання від суду належним чином засвідченої копії судового рішення, яким кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови визнано недієздатним;

6) набрання щодо кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови законної сили обвинувальним вироком суду за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, кримінального правопорушення проти виборчих прав громадян чи корупційного кримінального правопорушення або виявлення територіальною виборчою комісією факту наявності у кандидата судимості за такий злочин, не погашеної або не знятої в установленому законом порядку;

7) порушення порядку висування кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, встановленого частиною четвертою статті 216 цього Кодексу, в тому числі неподання кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови у порядку, встановленому цим Кодексом, заяви про підтвердження згоди балотуватися кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови від організації партії у разі виявлення включення цієї особи до виборчих списків, списків кандидатів до відповідної ради кількох організацій партій;

8) виявлення інших обставин, які позбавляють особу, висунуту кандидатом у депутати, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, права бути обраною депутатом, сільським, селищним, міським головою.

Аналіз наведених вище положень законодавства дає підстави для висновку, що положення Виборчого кодексу України містять чіткі вимоги щодо реєстрації кандидатів у депутати та підстави для скасування такої реєстрації.

Як вірно встановлено судом першої інстанції та вбачається з матеріалів справи, оскаржувана постанова прийнята відповідачем на підставі п. 8 ч.1 ч.2 ст. 231 Виборчого кодексу України з причини наведення ОСОБА_1 недостовірної інформації щодо місця свого проживання.

Ретельно ознайомившись зі змістом оскаржуваної постанови, судова колегія встановила, що підставою для прийняття такого рішення стала отримана Одеською районною територіальною виборчою комісією Одеської області інформація від Комінтернівського районного суду Одеської області в межах цивільних справ №504/1425/20, 504/1426/20, 504/3003/20, інформація з Державного реєстру прав на нерухоме майно та повідомлення Лиманського відділу поліції ГУНП в Одеській області, згідно якої місцем проживання ОСОБА_1 є АДРЕСА_1 , а не АДРЕСА_2 , як зазначив останній в поданих до комісії документах.

Надаючи правову оцінку ухваленому у справі рішенню, встановленим у справі обставинам та наявним в матеріалах справи доказам у їх сукупності, аналізуючи приписи нормативно-правових актів, якими врегульовані правовідносини сторін, судова колегія погоджується з висновком суду першої інстанції про незаконність оскаржуваної постанови, з огляду на наступне.

Частиною третьою статті 2 Протоколу № 4 Конвенції про захист прав і основних свобод людини визначено, що кожна людина має право на вільне пересування і свободу вибору місця проживання.

Згідно ст.2 Закону України Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні (далі - Закон № 1382-IV) громадянам України, а також іноземцям та особам без громадянства, які на законних підставах перебувають в Україні, гарантуються свобода пересування та вільний вибір місця проживання на її території, за винятком обмежень, які встановлені законом.

Реєстрація місця проживання чи місця перебування особи або її відсутність не можуть бути умовою реалізації прав і свобод, передбачених Конституцією, законами чи міжнародними договорами України, або підставою для їх обмеження.

Статтею 3 Закону №1382-IV визначено, що місце перебування - адміністративно-територіальна одиниця, на території якої особа проживає строком менше шести місяців на рік; місце проживання - житло, розташоване на території адміністративно-територіальної одиниці, в якому особа проживає; орган реєстрації - виконавчий орган сільської, селищної або міської ради, сільський голова (у разі якщо відповідно до закону виконавчий орган сільської ради не утворено), що здійснює реєстрацію; довідка про реєстрацію місця проживання - документ, який видається органом реєстрації особі за її вимогою та підтверджує реєстрацію місця проживання або місця перебування особи; документи, до яких вносяться відомості про місце проживання , - паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист; документ, до якого вносяться відомості про місце перебування , - довідка про звернення за захистом в Україні; реєстрація - внесення інформації до реєстру територіальної громади, документів, до яких вносяться відомості про місце проживання/перебування особи, із зазначенням адреси житла/місця перебування із подальшим внесенням відповідної інформації до Єдиного державного демографічного реєстру в установленому Кабінетом Міністрів України порядку; зняття з реєстрації - внесення інформації про зняття з реєстрації до реєстру територіальної громади, документів, до яких вносяться відомості про місце проживання/перебування особи, із зазначенням адреси житла/місця перебування із подальшим внесенням відповідної інформації до Єдиного державного демографічного реєстру в установленому Кабінетом Міністрів України порядку.

Ознайомившись зі змістом наданого представником позивача для огляду в судовому засіданні паспорту громадянина України ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 , судова колегія встановила, що згідно штемпелю Ленінського РВ ГУМВС України в Харківській області зареєстрованим місцем проживання позивача з 19.07.20017 року є АДРЕСА_2 .

Оскільки в поданих до комісії документах позивач наводив таку ж інформацію про місце свого проживання, судова колегія вважає, що Одеська районна територіальна виборча комісія Одеської області дійшла помилкового висновку щодо наявності підстав для скасування реєстрації позивача кандидатом у депутати Одеської районної ради Одеської області з підстав надання останнім недостовірної інформації щодо адреси місця його проживання.

Що стосується інформації, отриманої виборчою комісією від Комінтернівського районного суду Одеської області, Державного реєстру прав на нерухоме майно, а також Лиманського відділу поліції ГУНП в Одеській області щодо місця проживання ОСОБА_1 , слід зазначити, що судом першої інстанції обґрунтовано не прийнято її до уваги, оскільки належним розпорядником інформації щодо місця проживання особи, з урахуванням положень Закону№1382-IV, є відповідний орган реєстрації, що здійснює реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання особи на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, на яку поширюються повноваження відповідної сільської, селищної або міської ради.

Згідно наданої апеляційному суду довідки від 12.10.2020 року місцем проживання ОСОБА_1 є АДРЕСА_2 .

В свою чергу, Лиманський відділ поліції ГУ НП в Одеській області не є суб`єктом владних повноважень, уповноваженим здійснювати реєстрацію місця проживання особи, а інформація, наявна в базі даних ІПНП Цунамі , в силу приписів ч.2 си.74 КАС України, не є допустимим доказом у справі, що розглядається.

Посилання відповідача на інформацію, отриману з Комінтерновського районного суду та з Єдиного державного реєстру судових рішень також не може бути визнано обґрунтованим, оскільки позивачем у даних справах є не ОСОБА_1 , а відтак, інформацію щодо його місця проживання в позовних заявах вказував не він.

Не можуть бути взяті до уваги і доводи відповідача щодо наявності у ОСОБА_1 на праві власності об`єктів нерухомості, розташованих в с. Крижанівка Лиманського району Одеської області, оскільки чинне законодавство не вимагає від особи проживати та реєструватися за місцем знаходження цих об`єктів та в жодному разі ця обставина не підтверджує факту постійного проживання особи за місцем знаходження об`єкту нерухомості, право власності на яке за нею зареєстроване.

Відповідно до ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Враховуючи, що матеріали справи не містять інших доказів у спростування встановлених судом першої інстанції обставин щодо місця проживання ОСОБА_1 , судова колегія вважає, що підстави для задоволення апеляційної скарги Одеської районної територіальної виборчої комісії Одеської області відсутні.

Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Оскільки при розгляді справи судом першої інстанції правильно встановлено обставини справи, вірно застосовано норми матеріального та процесуального права, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення суду - без змін.

Крім цього колегією суддів встановлено, що при поданні апеляційної скарги в цій справі апелянтом не сплачено судовий збір, тому, з урахуванням вимог частини дев`ятої статті 273 КАС України, питання про його стягнення суд вирішує цією постановою.

Згідно статті 4 Закону України Про судовий збір судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

За подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано фізичною особою ставка судового збору становить 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

За подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду ставка судового збору становить 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, а тому сума судового збору, яка підлягала сплаті при поданні апеляційної скарги становила 1261,20 грн.

Оскільки при поданні апеляційної скарги апелянт не сплатив судовий збір, колегія суддів, відповідно до ст.139 КАС України, дійшла висновку про необхідність стягнення його в судовому порядку.

Керуючись ст.ст. 139, 271, 272 ,273, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

Апеляційну скаргу Одеської районної територіальної виборчої комісії Одеської області - залишити без задоволення.

Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 08 жовтня 2020 року - залишити без змін.

Стягнути з Одеської районної територіальної виборчої комісії Одеської області (Україна, 65012, Одеська обл., місто Одеса, вул. Канатна, будинок 83, ідентифікаційний код юридичної особи 43757629) на користь Державної судової адміністрації України (отримувач коштів: ГУК у м. Києві/м. Київ/22030106; код ЄДРПОУ: 37993783; банк отримувача: Казначейство України (ЕАП); рахунок отримувача: UA908999980313111256000026001; код класифікації доходів бюджету: 22030106) судовий збір за подання апеляційної скарги у розмірі 1 261 (одна тисяча двісті шістдесят одна) гривня 20 копійок.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню в касаційному порядку не підлягає.

Головуючий суддя Косцова І.П. Судді Турецька І.О. Єщенко О.В.

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.10.2020
Оприлюднено15.10.2020
Номер документу92164655
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/10241/20

Постанова від 12.10.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Косцова І.П.

Ухвала від 11.10.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Косцова І.П.

Ухвала від 11.10.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Косцова І.П.

Рішення від 08.10.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Вовченко О.А.

Ухвала від 07.10.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Вовченко О.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні