Рішення
від 14.10.2020 по справі 420/10440/20
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/10440/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 жовтня 2020 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі у складі

головуючого судді Катаєвої Е.В.,

за участю секретаря судового засідання Денисенко В.О.,

представників позивача -Скиба Е.А.,

представника відповідача - Чапуріної С.І.,

представників третьої особи - Попова А.С., Лещенка О.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Одесі справу за адміністративним позовом кандидата на посаду Одеського міського голови Одеського району Одеської області ОСОБА_1 до Одеської міської територіальної виборчої комісії Одеського району Одеської області, третя особа на стороні відповідача ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ НАШ КРАЙ , про визнання протиправною та скасування постанови, -

В С Т А Н О В И В:

До Одеського окружного адміністративного суду звернувся кандидат на посаду Одеського міського голови Одеського району Одеської області ОСОБА_1 з позовом до Одеської міської територіальної виборчої комісії Одеського району Одеської області (далі МТВК), третя особа ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ НАШ КРАЙ (далі ООО ПП НАШ КРАЙ ), в якому позивач з урахуванням уточнень до позову просить визнати протиправною та скасувати постанову відповідача №155 від 11.10.2020 року Про реєстрацію кандидатів у депутати Одеської міської ради Одеського району Одеської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, висунутих ОДЕСЬКОЮ ОБЛАСНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ НАШ КРАЙ .

В оскаржуваній постанові від 11.10.2020 року зазначено, що МТВК розглянувши заяву ООО ПП НАШ КРАЙ , а також документи, що надійшли від Одеської міської організації Політичної партії Наш Край 24.09.2020 року, визнала їх відповідність вимогам Виборчого кодексу України (далі ВКУ) та постановила зареєструвати кандидатів у депутати Одеської міської ради Одеського району Одеської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, висунутих ООО ПП НАШ КРАЙ .

Проте 29.09.2020 року о 21 год 48 хв Одеська МТВК прийнято постанову №101 Про відмову в реєстрації кандидатів у депутати Одеської міської ради Одеського району Одеської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, висунутих Одеською обласною організацією політичної партії Наш Край у зв`язку з порушенням порядку висування кандидатів.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 03.10.2020 року у справі №420/10019/20 постанова Одеської міської ТВК від 29.09.2020 року №101 була скасована, а відповідача зобов`язано зареєструвати кандидатів у депутати місцевої ради від організації партії.

Постановою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 07.10.2020 року рішення Одеського окружного адміністративного суду від 03.10.2020 року було скасоване, а постанова Одеської міської ТВК від 29.09.2020 року №101 визнана чинною.

Згідно до ст. 14 КАС України судові рішення, які набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними та юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України.

Статтею 14 КАС України встановлено, що судове рішення, яким закінчується розгляд справи в адміністративному суді, ухвалюється іменем України. Судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними: і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України.

Позивач вважає, що Одеська МТВК, ухвалюючи оскаржувану постанову №155 від 11.10.2020 року Про реєстрацію кандидатів у депутати Одеської міської ради Одеського району Одеської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, висунутих ОДЕСЬКОЮ ОБЛАСНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ НАШ КРАЙ , знехтувала висновками П`ятого апеляційного адміністративного суду, розглянувши та визнавши відповідними Виборчому кодексу України ті самі документи, визнані рішенням суду, яке набрало законної сили, такими, що не відповідають вимогам Виборчого кодексу України та не можуть бути законною підставою для реєстрації кандидатів у депутати місцевої ради. Одеська МТВК не лише не врахувала правові висновки П`ятого апеляційного адміністративного суду у справі №420/10019/20, а своїм рішенням намагається змінити рішення, ухвалене іменем України, не маючи на те, жодних правових підстав, знущаючись над правосуддям.

Позивач стверджує, що норми ВКУ не передбачають жодних підстав для повторного розгляду заяви організації партії про реєстрацію кандидатів у депутати місцевої ради. Повторний розгляд такої заяви, на думку позивача, є свавільним з боку Одеської МТВК.

Позивач просив задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

Ухвалою суду від 12.10.2020 року позов залишено без руху, надано строк для усунення недоліків до 17.00 год 12.10.2020 року.

Ухвалою суду від 12.10.2020 року позовна заява прийнята до розгляду та відкрите провадження по справі у порядку спрощеного позовного провадження урахуванням особливостей встановлених ст.ст. 268-273 КАС України щодо розгляду термінових справ та призначено справу до судового розгляду на 10.30 год 13.10.2020 року.

Відповідач надав до суду відзив на позов, в якому просив відмовити у задоволенні позову та зазначив, що 11.10.2020 року прийнята постанова Про реєстрацію кандидатів у депутати Одеської міської ради Одеського району Одеської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, висунутих ОДЕСЬКОЮ ОБЛАСНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ НАШ КРАЙ у відповідності до вимог Виборчого кодексу України.

Представник третьої особи на стороні відповідача надав до суду письмові пояснення, в яких вважав позовні вимоги не обґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню. Представник вважає, що комісія правомірно прийняла рішення, а той факт, що рішення прийнято не в строк, визначений ч.6 ст.227 ВКУ не може слугувати підставою скасування такого рішення, оскільки це буде непропорційним втручанням в права суб`єкта виборчого процесу - ООО ПП НАШ КРАЙ

Ухвалами суду від 13.10.2020 року відмовлено представнику третьої особи на стороні відповідача Попову А.С. про залишення без розгляду адміністративного позову кандидата на посаду Одеського міського голови Одеського району Одеської області ОСОБА_1 до Одеської міської територіальної виборчої комісії Одеського району Одеської області, третя особа на стороні відповідача ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ НАШ КРАЙ , про визнання протиправною та скасування постанови.

Ухвалою суду від 13.10.2020 року заява представника третьої особи на стороні відповідача Попова А.С. про відвід судді визнана необґрунтованою та передано справу №420/10440/20 у відділ з надання судово-адміністративних послуг та аналітичної роботи Одеського окружного адміністративного суду для негайного виконання вимог ч.4 ст.40 КАС України.

Ухвалою суду від 13.10.2020 року (суддя Балан Я.В.) відмовлено третій особі на стороні відповідача Попову А.С. у задоволенні заяви про відвід судді.

Ухвалою суду від 13.10.2020 року відмовлено у задоволенні клопотання представника позивача про залишення позову без розгляду.

У судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги у повному обсязі, просив задовольнити позов.

Представник відповідача у судовому засіданні позовні вимоги не визнали, просили відмовити у задоволенні позову.

Представники третьої особи на стороні відповідача у судовому засідані просили відмовити у позові, вважали позов необгрутованим, а також просили врахувати, що постановою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 13.10.2020 року частково задоволена заява ООО ПП НАШ КРАЙ про перегляд за нововиявленими обставинами постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 07.10.2020 року. Скасована постанова П`ятого апеляційного адміністративного суду від 07.10.2020 року, надана оцінка оскаржуваній постанові як правомірній.

Заслухавши пояснення представників сторін та третьої особи, дослідивши надані ними докази у їх сукупності, судом встановлено наступне.

Правовідносини, які виникли між сторонами, регулюються Виборчим Кодексом України (далі ВКУ), якій згідно з його Преамбулою відповідно до Конституції України визначає гарантії права громадян на участь у виборах, регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів.

Статтею 3 ВКУ встановлені типи виборів, одним з яких є місцеві вибори.

Підготовка та проведення місцевих виборів регламентовано книгою четвертою Кодексу.

Згідно зі ст.194 ВКУ визначені види місцевих виборів та порядок їх призначення. Місцеві вибори можуть бути черговими, позачерговими, повторними, проміжними, додатковими або першими.

Рішення про призначення чергових виборів депутатів обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів приймається Верховною Радою України.

15.07.2020 року Верховною Радою України прийнято постанову №795-IX Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році , якою призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів (крім визначених пунктами 2 і 3 цієї Постанови) на неділю 25 жовтня 2020 року.

Статтею 20 ВКУ визначено, що виборчий процес - це здійснення протягом встановленого цим Кодексом періоду часу суб`єктами, визначеними ст.22 цього Кодексу, виборчих процедур, пов`язаних із підготовкою і проведенням відповідних виборів, встановленням та офіційним оголошенням (офіційним оприлюдненням) їх результатів.

Виборчий процес є безперервним та не може бути скасованим, зупиненим або перенесеним.

Згідно з ч.8 ст.195 ВКУ Центральна виборча комісія шляхом прийняття відповідного рішення оголошує про початок виборчого процесу чергових місцевих виборів, перших виборів депутатів місцевої ради, сільського, селищного, міського голови, додаткових виборів депутатів сільських, селищних рад.

30.08.2020 року Центральною виборчою комісією прийнято постанову №208 Про початок виборчого процесу місцевих виборів 25 жовтня 2020 року , якою оголошено з 5 вересня 2020 року початок виборчого процесу місцевих виборів, призначених на 25 жовтня 2020 року.

Статтею 22 ВКУ визначені суб`єкти виборчого процесу, якими є: 1) виборець, який має право голосу на відповідних виборах; 2) виборча комісія, уповноважена здійснювати підготовку і проведення відповідних виборів; 3) партія (організація партії), яка висунула кандидатів на відповідних виборах; 4) кандидат, зареєстрований для участі у відповідних виборах у порядку, встановленому цим Кодексом; 5) офіційний спостерігач від кандидата чи партії (організації партії) - суб`єкта відповідного виборчого процесу або від громадської організації, зареєстрований у порядку, встановленому цим Кодексом.

Кандидат, реєстрація якого скасована з підстав і в порядку, встановлених цим Кодексом, втрачає статус кандидата на відповідних виборах з дня, наступного за днем закінчення строку оскарження такого рішення, або, у разі оскарження, з дня, наступного за днем набрання законної сили відповідним рішенням суду.

Партія (організація партії), якій відмовлено у реєстрації усіх висунутих нею кандидатів або у якої скасовано реєстрацію усіх висунутих нею кандидатів на відповідних виборах з підстав і в порядку, встановлених цим Кодексом, втрачає статус суб`єкта виборчого процесу відповідних виборів з дня, наступного за днем закінчення строку оскарження рішення про відмову в реєстрації (скасування реєстрації) усього списку або останнього кандидата зі списку або, у разі оскарження, з дня, наступного за днем набрання законної сили відповідним рішенням суду.

Згідно зі ст.33 ВКУ виборчі комісії є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення виборів і забезпечувати реалізацію виборчих прав громадян України, додержання та однакове застосування виборчого законодавства.

Згідно з даними ЄДР ЮО, ФОП та ГО Одеська міська територіальна виборча комісія Одеського району Одеської області зареєстрована 18.08.2020 року за кодом ЄДРПОУ 43757959; ООО ПП НАШ КРАЙ 02.09.2020 року за кодом ЄДРПОУ 39573866.

Постановою МТВК №22 від 20.09.2020 року зареєстрований кандидатом на посаду Одеського міського голови Одеського району Одеської області ОСОБА_1 .

Таким чином, спірні правовідносини винкли між суб`єктами виборчого процесу під час виборчого процесу.

Статтею 196 визначені етапи виборчого процесу, яким є зокрема, висування та реєстрація кандидатів.

Загальний порядок висування кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови встановлений ст.216 ВКУ.

Висування кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови розпочинається за сорок днів до дня голосування і закінчується за тридцять днів до дня голосування.

Право висування кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті рад, а також міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше) реалізується виборцями через місцеві організації політичних партій (далі - організація партії) у порядку, передбаченому цим Кодексом.

Стаття 222 ВКУ встановлені умови реєстрації кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті рад, а також міських, сільських, селищних рад, а ст.223 - умови реєстрації кандидатів у депутати сільської, селищної, міської ради (територіальної громади з кількістю виборців до 10 тисяч осіб).

На виконання заначених вимог 24.09.2020 року ООО ПП НАШ КРАЙ в особі представника за довіреністю ОСОБА_3 звернулася із заявою до МТВК з документами відповідно до ст.222 ВКУ про реєстрацію кандидатів у депутати Одеської міської ради Одеського району Одеської області

29.09.2020 року о 21 год. 48 хв. Одеською МТВК прийнято постанову №101 Про відмову в реєстрації кандидатів у депутати Одеської міської ради Одеського району Одеської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, висунутих Одеською обласною організацією політичної партії Наш Край у зв`язку з порушенням порядку висування кандидатів.

ООО ПП НАШ КРАЙ подав до суду позов до Одеської МТВК про визнання протиправною та скасування постанови виборчої комісії № 101 від 29.09.2020 року та зобов`язання виборчу комісію зареєструвати кандидатів у депутати Одеської міської ради Одеського району Одеської області від Одеської обласної організації політичної Наш Край на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року (справа №420/10019/20).

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 03.10.2020 року позов був задоволений у повному обсязі.

Постановою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 07.10.2020 року рішення Одеського окружного адміністративного суду від 03.10. 2020 року скасовано та прийняте нове судове рішення, яким у задоволенні адміністративного позову ООО ПП НАШ КРАЙ до Одеської МТВК про визнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання вчинити певні дії - відмовлено.

Проте 11.10.2020 року, тобто після прийняття постанови П`ятим апеляційним адміністративним судом від 07.10.2020 року, Одеська МТВК о 17.50год приймає постанову №155 Про реєстрацію кандидатів у депутати Одеської міської ради Одеського району Одеської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, висунутих ОДЕСЬКОЮ ОБЛАСНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ НАШ КРАЙ .

Вказана постанова №155 від 11.10.2020 року оскаржується по даній справі №420/10440/20 кандидатом на посаду Одеського міського голови Одеського району Одеської області ОСОБА_1 .

У постанові МТВК №155 від 11.10.2020 року зазначено, що 09.10.2020 року до Одеської МТВК надійшла заява, якою ООО ПП НАШ КРАЙ у зв`язку з наявністю обставин, які не були відомі членам територіальної виборчої комісії, просить зареєструвати кандидатів у депутати Одеської міської ради Одеського району Одеської області від Одеської обласної організації політичної партії НАШ КРАЙ на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року.

Розглянувши зазначені документи, Одеська МТВК встановила наступне:

Постановою Одеської міської територіальної виборчої комісії Одеського району Одеської області №101 від 29.09.2020 року Про відмову в реєстрації кандидатів у депутати Одеської міської ради Одеського району Одеської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, висунутих Одеською обласною організацією політичної партії НАШ КРАЙ .

До заяви від 09.10.2020 року ООО ПП НАШ КРАЙ додано повідомлення та доповідну, в яких зазначено, що при подачі заяви про реєстрацію кандидатів 24.09.2020 року територіальній виборчій комісії було надано повний пакет документів відповідно до ст. 222 ВКУ про реєстрацію кандидатів у депутати Одеської міської ради Одеського району Одеської області. Серед пакету поданих документів було також подано: єдиний виборчий список кандидатів у депутати від ООО ПП НАШ КРАЙ та територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від ООО ПП НАШ КРАЙ . Крім того, у територіальної виборчої комісії представник суб`єкта висування за довіреністю ОСОБА_3 відокремив від загального пакету документів чорнові варіанти зазначених вище виборчих списків і їх для реєстрації не подавав, проте помилково залишив у приміщенні і в подальшому невстановленою особою ці чорнові варіанти виборчих списків були помилково замінені на оригінали цих документів, які були подані в дійсності ОСОБА_3 24.09.2020 року разом із заявою про реєстрацію кандидатів у депутати Одеської міської ради Одеського району Одеської області.

З метою усунення виявленої технічної неточності, ОСОБА_4 подав 29.09.2020 року повторно ті ж самі виборчі списки, які ним фактично подавалися 24.09.2020 року, а саме: єдиний виборчий список кандидатів у депутати від ООО ПП НАШ, які були затверджені 19.09.2020 року рішенням конференції ООО ПП НАШ КРАЙ про висування кандидатів у депутати Одеської міської ради Одеського району Одеської області.

ООО ПП НАШ КРАЙ наполягае на реєстрації кандидатів у депутати Одеської міської ради Одеського району Одеської області, включения до єдиного та територіального виборчих списків Одеської обласної організації політичної партії НАШ КРАЙ на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, поданих в територіальну комісію 24 вересня 2020 року та повторно 29 жовтня 2020 року.

Згідно до ч. 1 ст.222 ВКУ відповідна міська виборча комісія реєструє, кандидатів у депутати міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків організації партії, за умови отримання нею заяви про реєстрацію кандидатів у депутати та інших документів. Одеська міська територіальна виборча комісія вивчивши всі зазначені обставини, документи, які надійшли до комісії від зазначеного суб`єкта висування, вважає за можливе зареєструвати кандидатів у депутати Одеської міської ради Одеського району Одеської області, включених до єдиного та територіального виборчих списків ООО ПП НАШ КРАЙ на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, поданих в територіальну виборчу комісію 24 вересня 2020 року та повторно 29 жовтня 2020 року.

Враховуючи обставини справи, а також дату прийняття оскаржуваної постанови (11.10.2020 року) суд вважає помилковим зазначення в оскаржуваній постанові у двох випадках дату повторного подання документів 29 жовтня 2020 року замість 20 вересня 2020 року.

Судом також встановлено, що згідно з даними автоматизованої системи діловодства ООО ПП НАШ КРАЙ 09.10.2020 року о 18.50 год звернулась до П`ятого апеляційного адміністративного суду із заявою про перегляд за нововиявленими обставинами постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 07.10.2020 року.

Ухвалою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 12.10.2020 року відкрито провадження за нововиявленими обставинами за заявою ООО ПП НАШ КРАЙ про перегляд за нововиявленими обставинами постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 07 жовтня 2020 року. Призначено заяву до розгляду на 13.10.20 р. о 13:00год.

Постановою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 13.10.2020 року частково задоволена заява ООО ПП НАШ КРАЙ про перегляд за нововиявленими обставинами постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 07.10.2020 року. Скасована постанова П`ятого апеляційного адміністративного суду від 07.10.2020 року. Прийнята у справі нова постанова, якою мотивувальну частину рішення Одеського окружного адміністративного суду від 03.10.2020 року змінено в частні підстав задоволення позовних вимог, а саме зазначити про вчасне подання достатнього пакету документів для здійснення реєстрації кандидатів у депутати Одеської міської ради від ООО ПП НАШ КРАЙ 24.09.2020 року.

В решті - залишено без змін рішення Одеського окружного адміністративного суду від 03.10.2020 року.

Крім того, згідно загальнодоступним відомостям ЦВК 13.10.2020 року встановила факти порушення в діяльності Одеської міської ТВК, у тому числі при прийнятті постанов №155,159,160 від 11.10.2020 року, які ухвалені всупереч рішенням судів, які набрали законної сили, були вже визнані протиправними та скасовані відповідними рішеннями судів. ЦВК скасувала постанови №155, 159, 160 від 11.10.2020 року, достроково припинила повноваження всього складу Одеської міської ТВК.

Таким чином, оскаржуваний по данній справі акт індивідуальної дії - постанова Одеської міської територіальної виборчої комісії Одеського району Одеської області №155 від 11.10.2020 року Про реєстрацію кандидатів у депутати Одеської міської ради Одеського району Одеської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, висунутих ОДЕСЬКОЮ ОБЛАСНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ НАШ КРАЙ скасована ЦВК, що виключає можливість її повторного скасування рішенням суду.

З урахуванням встановлених обставин суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення позову.

Відповідно до ч. 3 ст. 161 КАС України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі. Позивачем при зверненні до суду з даним адміністративним позовом судовий збір не сплачено. Частиною 9 ст. 273 КАС України встановлено, що суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

Таким чином, судовий збір підлягає стягненню з позивача.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2,5,6,7,9,11,139,242-246, 268-273 КАС України, суд,-

ВИРІШИВ :

Відмовити у задоволенні адміністративного позову кандидата на посаду Одеського міського голови Одеського району Одеської області ОСОБА_1 (адреса для листування АДРЕСА_1, РНОКПП НОМЕР_1 ) до Одеської міської територіальної виборчої комісії Одеського району Одеської області (вул. Косовського,2, каб.135-314, 65017, код ЄДРПОУ 43757959), третя особа на стороні відповідача ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ НАШ КРАЙ (вул. Богдана Хмельницького,14, м. Одеса, 65007, код ЄДРПОУ 39573866), про визнання протиправною та скасування постанови №155 від 11.10.2020 року Про реєстрацію кандидатів у депутати Одеської міської ради Одеського району Одеської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, висунутих ОДЕСЬКОЮ ОБЛАСНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ НАШ КРАЙ .

Стягнути на користь Державного бюджету України (реквізити рахунку: УК у м.Одесі/Київський р-н/22030101; код отримувача 38016923; банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); МФО89998, р/р UA338999980313181206084015005, код класифікації доходів бюджету 22030101) з кандидата на посаду Одеського міського голови Одеського району Одеської області ОСОБА_1 судовий збір у розмірі 840,80грн.

Рішення набирає законної сили в порядку та в строки, встановлені ст. 272 КАС України.

Рішення може бути оскаржено в порядку та в строки встановлені ст. 278 КАС України.

Суддя Е.В.Катаєва

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.10.2020
Оприлюднено15.10.2020
Номер документу92190137
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/10440/20

Рішення від 14.10.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е.В.

Ухвала від 13.10.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е.В.

Ухвала від 13.10.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я.В.

Ухвала від 13.10.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е.В.

Ухвала від 13.10.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е.В.

Ухвала від 13.10.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е.В.

Ухвала від 12.10.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е.В.

Ухвала від 12.10.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні