ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа №380/1057/20
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
15 жовтня 2020 року
Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Москаля Р.М. розглянув за в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Державної екологічної інспекції у Львівській області до Дрогобицької районної організації українського товариства мисливців та рибалок, за участі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору, Ясенице-Сільнянської сільської ради Дрогобицького району Львівської області, Волощанської сільської ради Дрогобицького району Львівської області, Літинської сільської ради Дрогобицького району Львівської області, Рихтицької сільської ради Дрогобицького району Львівської області (на стороні позивача), Львівської обласної ради, Львівського обласного управління лісового і мисливського господарства, Українського товариства мисливців і рибалок (на стороні відповідача) про застосування заходів реагування щодо державного нагляду,
ВСТАНОВИВ:
Державна екологічна інспекція у Львівській області (далі - ДЕІ у Львівській області, позивач) 04.02.2020 звернулася до Львівського окружного адміністративного суду з позовом до Дрогобицької районної організації українського товариства мисливців та рибалок (далі - Дрогобицька РО УТМР, відповідач). Позивач, з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог від 21.02.2020 (а.с.50-51) просить суд зупинити діяльність Дрогобицької районної організації українського товариства мисливців і рибалок (Львівська область, місто Дрогобич, пл. Ринок, буд. 8; ідентифікаційний код 38345242) щодо ведення мисливського господарства в мисливських угіддях, що знаходяться в межах Ясенице-Сільнянської, Волощанської, Літинської та Рихтицької сільських рад.
Позовні вимоги обґрунтовано тим, що під час позапланової перевірки відповідача встановлено факти порушення природоохоронного законодавства, а саме встановлено, що Ясенице-Сільнянська, Волощанська, Літинська, Рихтицької сільські ради надали погодження користування мисливськими та рибальськими угіддями не відповідачу, а Дрогобицькому районному товариству УТМР (ідентифікаційний код 20830614). При цьому перелічені сільські ради погодили продовження користування, а не надання згаданих угідь у користування, як того вимагає стаття 22 Закону України Про мисливське господарство та полювання . З покликанням на положення статті 23 Закону України Про мисливське господарство та полювання , пункт 5 статті 4 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , статті 50 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища позивач просить суд зупинити діяльність Дрогобицької РО УТМР щодо ведення мисливського господарства в мисливських угіддях, що знаходяться в межах Ясенице-Сільнянської, Волощанської, Літинської та Рихтицької сільських рад.
Відповідач, Дрогобицька РО УТМР, позов не визнає з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву (а.с.121-127). Вказує, що Дрогобицьке РО УТМР є правонаступником Дрогобицького районного товариства Українського товариства мисливців та рибалок, зауваживши, що спочатку сільські ради надавали свої погодження Дрогобицькому районному товариству УТМР; реорганізація структури місцевих підрозділів УТМР зумовлена набранням чинності Законом України Про громадські об`єднання від 22 березня 2012 року № 4572-VI. Відповідач посилається на те, що акт №1070/07 від 22.11.2019 не містить фіксацію Дрогобицькою РО УТМР порушень норм статті 22 Закону України Про мисливське господарство та полювання . Вказує, що мисливські угіддя правомірно перебувають у користування Дрогобицької РО УТМР на підставі рішення Львівської обласної ради №851 від 25.06.2013.
Третя особа, Рихтицька сільська рада надала письмове пояснення (а.с. 204-205) щодо позову ДЕІ у Львівській області заперечує. В поясненні зазначила, що на звернення 25.08.2011 Дрогобицького товариства мисливців і рибалок про погодження продовження терміну користування мисливськими угіддями на всій території земель сільської ради Рихтицька сільська рада прийняла рішення №114 від 23.09.2011, відповідно до якого погодила Дрогобицькому РТ мисливців та рибалок УТМР термін користування мисливськими угіддями на території сільської ради площею 1473,00 га із яких 202,16 га - лісові, 1242,14 га - рілля, сінокоси, пасовища, 28,7 га - угіддя під водою, болотами та інше на 15 років. В поясненні тертя особа зазначає, що Рихтицька сільська рада немає ніяких претензій до Дрогобицької РО УТМР, просила розгляд справи проводити без участі Рихтицької сільської ради.
Третя особа, Волощанська сільська рада надала письмове пояснення (а.с. 214) щодо позову ДЕІ у Львівській області заперечує. В поясненні зазначила, що голова Дрогобицького товариства мисливців і рибалок звернувся до сільської ради листом від 25.08.2011 про погодження продовження терміну користування мисливськими угіддями на всій території земель сільської ради. Волощанська сільська рада прийняла рішення №77 від 02.12.2011, відповідно до якого погодила продовження користування мисливськими угіддями Дрогобицькому РТ мисливців та рибалок УТМР на території сільської ради терміном на 15 років. В поясненні третя особа зазначає, що сільська рада немає ніяких претензій до Дрогобицької РО УТМР, просила розгляд справи проводити без участі Волощанської сільської ради.
Третя особа, Літинська сільська рада надала письмове пояснення (а.с. 218) щодо позову ДЕІ у Львівській області заперечує. В поясненні третя особа зазначила, що Дрогобицьке товариство мисливців і рибалок звернулося до сільської ради з листом від 25.08.2011 про погодження продовження терміну користування мисливськими угіддями на всій території земель сільської ради. Літинська сільська рада прийняла рішення №79 від 14.09.2012, відповідно до якого погодила продовження користування мисливськими угіддями Дрогобицькому РТ мисливців та рибалок УТМР на території земель резервного фонду Літинської сільської ради для ведення мисливського господарства терміном на 15 років. Третя особа просила розгляд справи проводити без участі Літинської сільської ради.
Третя особа, Ясенице-Сільнянська сільська рада письмового пояснення на позовну заяву не подала, на адресу суду скерувала лист від 25.09.2020 №211, повідомила про неможливість забезпечити участь представника в судове засідання та просила розгляд справи проводити за відсутності уповноваженого представника сільської ради (а.с. 249).
Третя особа, Львівське обласне управління лісового і мисливського господарства подало письмове пояснення (а.с. 252-253), зазначило, що на підставі рішення Львівської обласної ради №851 від 25.06.2013 Про надання в користування мисливських угідь у Львівській області Дрогобицькій районній організації УТМР відповідачу надано у користування мисливські угіддя на 15 років, а саме: польових - 17356,5 га, лісових - 4429 га, водно-болотних - 650,3 га. Третя особа зазначає, що на виконання цього рішення між Львівським обласним управління лісового і мисливського господарства та Дрогобицькою РО УТМР укладено Договір №18 від 17.07.2013 про умови ведення мисливського господарства. Неодноразовими перевірками ведення мисливського господарства не виявлено грубих порушень відповідачем умов зазначеного Договору.
Українське товариство мисливців і рибалок надало письмове пояснення (а.с. 243-247) вважає позовні вимоги ДЕІ у Львівській області необґрунтованими та просить відмовити в їх задоволенні. Третя особа пояснила, що Всеукраїнське товариство мисливців і рибалок створене 10.07.1921; до його структури, серед іншого входили районні, міські організації УТМР, в тому числі як структурний підрозділ входить Дрогобицька районна організація Українського товариства мисливців і рибалок. Третя особа зазначила, що спочатку на території Дрогобицького району Львівської області діяла Дрогобицька районна рада мисливців і рибалок Українського товариства мисливців і рибалок, яку пізніше перейменовано на Дрогобицьке товариство мисливців і рибалок, в 2012 році створено Дрогобицьку РО УТМР. Дрогобицька РО УТМР є правонаступником Дрогобицького районного товариства УТМР; тому всі члени цього Товариства мисливці і рибалки знаходяться на обліку в Дрогобицькій РО УТМР, де і сплачують мисливські внески і саме користувачем угідь є Дрогобицька РО УТМР. Третя особа зазначила, що Дрогобицька РО УТМР є структурним підрозділом Українського товариства мисливців і рибалок, що веде свою діяльність на території Дрогобицького району Львівської області. На підставі рішення Львівської обласної ради №851 від 25.06.2013 Дрогобицькій РО УТМР надано в користування мисливські угіддя терміном на 15 років. Третя особа посилається на норми статті 10, 22 Закону України Про мисливське господарство та зазначає, що сільські ради надали погодження (продовжили погодження) Дрогобицькому районному товариству УТМР, правонаступником якого є відповідач, користування мисливськими угіддями. Третя особа вважає твердження позивача про те, що сільські ради не надали погодження на надання угідь, а погодили продовження користування відповідачу мисливськими угіддями хибними та такими, що суперечать нормам статті 22 Закону України Про мисливське господарство та полювання , оскільки відповідач користується мисливськими угіддями на підставі рішення Львівської обласної ради №851 від 25.06.2013.
Третя особа, Львівська обласна рада письмового пояснення не надала, правової позиції по суті спору не висловила.
В судове засідання 08.10.2020 учасники справи не прибули, від сторін надійшли письмові заяви про розгляд справи без участі представників сторін, позивач підтримує позовні вимоги та просить їх задовольнити, відповідач заперечує позов в повному обсязі та просить суд відмовити ДЕІ у Львівській області у задоволенні позовних вимог. Суд ухвалив завершити розгляд справи та постановити рішення суду в порядку письмового провадження 15.10.2020.
Суд з`ясував зміст позовних вимог, дослідив долучені до матеріалів справи письмові докази, оцінив їх в сукупності та встановив такі фактичні обставини справи та відповідні правовідносини:
Дрогобицька районна організація українського товариства мисливців і рибалок зареєстрована як юридична особа 31.08.2012 (том 1 а.с. 133). Відповідно до статуту Дрогобицька РО УТМР є місцевою неприбутковою громадською організацією, яка об`єднує мисливців і рибалок Дрогобицького району з метою сприяння активному розвитку любительського мисливського, стендового і рибальського спорту, охорони, відтворення, збереження, раціонального використання тваринного світу та захисту спільних інтересів. Товариство входить в структуру Українського товариства мисливців та рибалок ( том 1 а.с. 134-146).
25.06.2013 Львівська обласна рада прийняла рішення №851, відповідно до якого надала Дрогобицькій РО УТМР у визначених межах, згідно з додатком до цього рішення, мисливські угіддя строком на 15 років, згідно з експлікацією мисливських угідь загальною площею 22435,8 га в т.ч. польових - 17356,5 га, лісових - 4429 га, водно-болотних - 650,3 га (том 1 а.с. 148,149).
На виконання згаданого рішення Львівської обласної ради Львівське обласне управління лісового і мисливського господарства та Дрогобицька РО УТМР уклали договір про умови ведення мисливського господарства №18 від 17.07.2013, відповідно до якого Дрогобицькій РО УТМР надано терміном до 25.06.2028 мисливські угіддя для ведення мисливського господарства загальною площею 22435 га у тому числі лісові - 4429 га, польові - 17356 га, водно-болотних - 650 га (том 1 а.с. 148,149).
ДЕІ у Львівській області провела захід державного нагляду (контролю) щодо дотриманням Дрогобицькою РО УТМР вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів. За результатами державного нагляду (контролю) складено акт №1070/07 від 22.11.2019 (далі - акт перевірки, том 1 а.с. 163-169). В акті перевірки зазначено, зокрема, що:
- Ясенице-Сільнянська сільська рада Дрогобицького району Львівської області прийняла рішення №84-10/2012 від 17.01.2012, відповідно до якого вирішила погодити Дрогобицькому РТ мисливців та рибалок УТМР продовження терміну користування мисливськими угіддями на території сільської ради терміном до 11.02.2027;
- Рихтицька сільська рада Дрогобицького району Львівської області прийняла рішення №114 від 23.09.2011, вирішила погодити Дрогобицькому РТ мисливців та рибалок УТМР продовження терміну користування мисливськими угіддями на території сільської ради площею 1473,00 га із яких 202,16 га - лісові, 1242,14 га - рілля, сінокоси, пасовища, 28,7 га - угіддя під водою, болотами та інше терміном на 15 років (том 1 а.с. 19);
- Волощанська сільська рада Дрогобицького району Львівської області прийняла рішення №77 від 02.12.2011, вирішила продовжити погодження користування мисливськими угіддями Дрогобицькому РТ мисливців та рибалок УТМР терміном на 15 років на території земель Волощанської сільської ради в межах населеного пункту (том 1 а.с. 20);
- Літинська сільська рада Дрогобицького району Львівської області прийняла рішення №39 від 14.10.2011, вирішила продовжити погодження користування мисливськими угіддями Дрогобицьким районним товариством УТМР на території земель запасу Літинської сільської ради, крім земельних часток (паїв) для ведення мисливського господарства терміном на 15 років (том 1 а.с. 24-25).
В розділі V цього акта здійснено опис виявлених порушень (а.с. 168), зазначено про порушення Дрогобицькою РО УТМР частини першої статті 22 Закону України Про мисливське господарство та полювання №1478-ІІІ від 22.02.2000, в контексті спірних правовідносин описано таке порушення:
Ясениця-Сільнянська, Волощанська, Літинська, Рихтицька сільські ради надали погодження Дрогобицькому РТ УТМР (код ЄДРПОУ 20830614). Всі решта сільських рад погодили погодження Дрогобицькій районній організації УТМР (код ЄДРПОУ 38345242) .
При прийнятті рішення суд керується такими правовими нормами:
Відповідно до статті 1 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від 05.04.2007 №877-V:
- державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища;
- заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються у формі перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та в інших формах, визначених законом.
Згідно з пунктами 1,7 Положення про Державну екологічну інспекцію України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.04.2017 №275, Державна екологічна інспекція України (Держекоінспекція) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра захисту довкілля та природних ресурсів і який реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.
Держекоінспекція здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи.
Пунктом 1 Положення про державну екологічну інспекцію у Львівській області, затверджене наказом Державної екологічної інспекції України від 22.11.2018 №249 є територіальним органом Державної екологічної інспекції України та їй підпорядковується.
Основними завданнями Інспекції є реалізація повноважень Держекоінспекції у межах Львівської області (пункт 3 розділу І Положення).
Функції Інспекції, визначені в розділі ІІ Положення. Так, згідно з пунктом 2 розділу ІІ Положення Інспекція здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності і господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами - нерезидентами вимог законодавства про раціональне використання, відтворення і охорону об`єктів тваринного світу.
Інспекція звертається до суду із позовами щодо обмеження чи зупинення діяльності підприємств і об`єктів незалежно від їх підпорядкування та форми власності, якщо їх експлуатація здійснюється з порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища, вимог дозволів на використання природних ресурсів, з перевищенням нормативів гранично допустимих викидів впливу фізичних та біологічних факторів і лімітів скидів забруднюючих речовин . Вживає в установленому порядку заходів досудового врегулювання спорів, виступає позивачем та відповідачем в судах (пункти 5,7 розділу ІІ Положення).
Відповідно до частини 5 статті 4 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання може бути виключно за рішенням суду. Відповідно до частини 7 статті 7 згаданого Закону орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва, (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства.
Згідно з статтею 50 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища від 25.06.1991 № 1264-XII діяльність фізичних та юридичних осіб, що завдає шкоди навколишньому природному середовищу, може бути припинена за рішенням суду .
Правові, економічні та організаційні засади діяльності юридичних і фізичних осіб у галузі мисливського господарства та полювання, забезпечення рівних прав усім користувачам мисливських угідь у взаємовідносинах з органами державної влади щодо ведення мисливського господарства, організації охорони, регулювання чисельності, використання та відтворення тваринного світу визначає Закон України Про мисливське господарство та полювання від 22.02.2000 №1478-III (далі - Закон №1478-III).
Відповідно до статті 1 Закону №1478-III користувачі мисливських угідь - спеціалізовані мисливські господарства, інші підприємства, установи та організації, в яких створені спеціалізовані підрозділи для ведення мисливського господарства з наданням в їх користування мисливських угідь.
Відповідно до норм статті 21 Закону №1478-III: - ведення мисливського господарства здійснюється користувачами мисливських угідь (частина перша); - не допускається користування мисливськими тваринами та ведення мисливського господарства без оформлення відповідних документів у встановленому цим Законом порядку (частина друга); - умови ведення мисливського господарства визначаються у договорі, який укладається між центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового та мисливського господарства, і користувачами мисливських угідь (частина третя).
Згідно з частинами першою, другою статті 22 Закону №1478-III мисливські угіддя для ведення мисливського господарства надаються у користування Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими радами за поданням центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового та мисливського господарства, погодженим з Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями, а також власниками або користувачами земельних ділянок. Мисливські угіддя надаються у користування на строк не менш як на 15 років.
Частиною четвертою статті 22 Закону №1478-III визначено, що переважне право на користування мисливськими угіддями мають: - власники та постійні користувачі земельних ділянок; - користувачі мисливських угідь, які продовжують строк користування цими угіддями.
Статтею 10 Закону №1478-III регламентовано повноваження сільських, селищних і міських рад у галузі мисливського господарства та полювання, до яких належить: -організація та здійснення заходів щодо охорони державного мисливського фонду, поліпшення середовища перебування мисливських тварин; -вирішення відповідно до цього Закону питань, що стосуються надання у користування мисливських угідь; -реалізація інших питань у межах своїх повноважень.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону №1478-III право користування мисливськими угіддями припиняється у разі: - закінчення строку користування; - добровільної відмови від користування; - припинення діяльності юридичних осіб, яким надано у користування мисливські угіддя; - систематичного невиконання обов`язків щодо охорони та відтворення мисливських тварин, зобов`язань, обумовлених договором між користувачем мисливських угідь та власником (користувачем) земельних ділянок або центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового та мисливського господарства; - погіршення якості мисливських угідь з вини їх користувача; - в інших випадках, передбачених законодавством.
Згідно з частиною другою статті 23 Закону №1478-III рішення про припинення права користування мисливськими угіддями, крім випадку закінчення строку користування, приймаються:
- у випадках, передбачених абзацами третім, четвертим, сьомим частини першої цієї статті, - за поданням центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового та мисливського господарства, або центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, тими самими органами, які уповноважені на надання у користування мисливських угідь;
- у випадках, передбачених абзацами п`ятим, шостим частини першої цієї статті, - адміністративним судом за позовом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового та мисливського господарства, або центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, або органів, уповноважених на надання у користування мисливських угідь щодо застосування такого заходу реагування.
При прийнятті рішення суд керується такими міркуваннями:
ДЕІ у Львівській області під час здійснення позапланових заходів державного нагляду/контролю щодо додержання вимог природоохоронного законодавства Дрогобицькою районною організацією УТМР зафіксувала в акті перевірки, що Ясенице-Сільнянська, Волощанська, Літинська, Рихтицької сільські ради надали погодження користування мисливськими та рибальськими угіддями не відповідачу, а Дрогобицькому районному товариству УТМР (ідентифікаційний код 20830614); також вказано, що ці сільські ради погодили користування/продовження користування, а не надання згаданих угідь у користування, як того вимагає стаття 22 Закону України Про мисливське господарство та полювання . Ці обставини позивач вказує як підставу для зупинення здійснення відповідачем мисливського господарства на території перелічених адміністративно-територіальних одиниць.
Оцінюючи такі аргументи позивача суд керується такими міркуваннями.
нормами статті 22 Закону №1478-III визначено, що мисливські угіддя для ведення мисливського господарства надаються у користування Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими радами за поданням центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового та мисливського господарства, погодженим з Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями, а також власниками або користувачами земельних ділянок. Мисливські угіддя надаються у користування на строк не менш як на 15 років.
Повідомлені Українським товариством мисливців та рибалок та відповідачем обставини свідчать про те, що у зв`язку набранням чинності Законом України Про громадські об`єднання від 22 березня 2012 року № 4572-VI було змінено структуру місцевих підрозділів товариства, на території Дрогобицького району Львівської області 31.08.2012 зареєстровано Дрогобицьку РО УТМР, яка є єдиним структурним підрозділом УТМР на території Дрогобицького району та діє як правонаступник Дрогобицького РТ УТМР, що раніше вело мисливське господарство на території району та з 2012 року перестало функціонувати у зв`язку із ліквідацією; всі члени Дрогобицького РТ УТМР перейшли на облік в Дрогобицьку РО УТМР, де сплачують мисливські внески. Мисливські угіддя надано в користування Дрогобицькій РО УТМР терміном на 15 років на підставі рішення Львівської обласної ради №851 від 25.06.2013 шляхом укладення з Львівським обласним управлінням лісового і мисливського господарства Договору №18 №18 від 17.07.2013 про умови ведення мисливського господарства, котрі є чинними; вказані позивачем сільські ради повідомили суд, що зауважень до здійснення відповідачем мисливського господарства на їх території не мають, просять в задоволенні позову відмовити.
Повідомлені позивачем як підстава позовних вимог обставини можуть свідчити про недоліки, допущені на стадії надання Дрогобицькій РО УТМР у користування мисливських угідь, проте такі не стосуються ведення відповідачем мисливського господарства чи обставин, які повинен контролювати позивач в силу своїх завдань та на виконання свої функцій. Так, позивач не встановив фактів погіршення якості мисливських угідь з вини їх користувача чи інших випадків, передбачених законодавством, що могли б бути підставою для прийняття судом рішення про припинення/зупинення права відповідача на користування мисливськими угіддями. Позивач не довів, що діяльність відповідача завдає шкоди навколишньому природному середовищу чи здійснюється з порушенням вимог законодавства про раціональне використання, відтворення і охорону об`єктів тваринного світу. Отже, суд не встановив передбачених статтею 23 Закону №1478-III підстав для прийняття рішення про зупинення діяльність Дрогобицької РО УТМР щодо ведення мисливського господарства в мисливських угіддях, що знаходяться в межах Ясенице-Сільнянської, Волощанської, Літинської та Рихтицької сільських рад.
З огляду на встановлені фактичні обставини та оцінку аргументів учасників справи суд дійшов висновку, позовні вимоги ДЕІ у Львівській області є безпідставними та такими, що задоволенню не підлягають.
З огляду на висновок суду про безпідставність позовних вимог понесені позивачем судові витрати по сплаті судового збору покладаються на нього.
Керуючись ст.ст. 9, 19-20, 22, 25-26, 90, 139, 229, 241-246, 250, 251, 255, 295, пп. 15.5 п.15 розділу VII Перехідні положення КАС України, суд -
ВИРІШИВ:
В задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.
Понесені позивачем судові витрати покласти на нього.
Апеляційну скаргу на рішення суду може бути подано протягом тридцяти днів з дня складення його повного тексту. Апеляційна скарга подається до суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який постановив рішення. Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя Москаль Р.М.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.10.2020 |
Оприлюднено | 19.10.2020 |
Номер документу | 92196397 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Москаль Ростислав Миколайович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Москаль Ростислав Миколайович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Москаль Ростислав Миколайович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Москаль Ростислав Миколайович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Москаль Ростислав Миколайович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Москаль Ростислав Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні