Ухвала
від 15.10.2020 по справі 160/11094/19
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

15 жовтня 2020 року м. Дніпросправа № 160/11094/19

Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого - судді Лукманової О.М. (доповідач),

суддів: Божко Л.А., Дурасової Ю.В.,

при секретарі: Новошицькій О.О.,

розглянувши матеріали адміністративної справи за апеляційною скаргою Головного управління ДПС у Дніпропетровській області на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 14 квітня 2020 року у справі № 160/11094/19 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Спецбудпостачання до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -

в с т а н о в и в:

07.11.2019 року ТОВ Спецбудпостачання (далі по тексту - позивач) звернулось до суду з позовом до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, в якому просило визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення № 0001901411 та №0001921411 від 01.10.2019 року, якими визначено податкове зобов`язання з податку на додану вартість (з урахуванням штрафних фінансових санкцій) у загальному розмірі 1746524,25 грн.

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 14.04.2020 року задоволено позовні вимоги ТОВ Спецбудпостачання .

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області не погодившись з рішенням суду, подало апеляційну скаргу.

Ухвалою Третього апеляційного адміністративного суду від 31.08.2020 року відкрито апеляційне провадження.

Згідно матеріалів справи, фахівцями Головного управління ДФС у Дніпропетровській області у період 07.08.2019 року по 13.08.2019 року було проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ Спецбудпостачання , з питань дотримання вимог податкового законодавства України з податку на додану вартість по взаємовідносинам з ТОВ Астор Трейд. за період з 01.12.2018 року по 31.12.2018 року, ТОВ Торг-База за період з 01.12.2018 року по 31.12.2018 року, ТОВ Нігем за період з 01.12.2018 року по 31.12.2018 року, ТОВ Велмакс Плюс за період з 01.12.2018 року по 31.12.2018 року, ТОВ А. Буд Проект за період з 01.12.2018 року по 31.12.2018 року, за результатами якої складений відповідний акт від 20.08.2019 року № 46733/04-36-14-11/37213380. Згідно висновків акту, встановлено порушення: п. 198.1, п. 198.2, п. 198.6 ст. 198, п. 200.4 ст. 200 ПК України, в результаті чого завищено податковий кредит на загальну суму 1399405,00 грн., що призвело до завищення суми від`ємного значення (р. 21), що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду за січень 2018 року у сумі 10928,00 грн.; заниження податку на додану вартість за грудень 2018 року в сумі 1290505,00 грн.; заниження податку на додану вартість за січень 2018 року в сумі 97972,00 грн. Підставою для визначення таких висновків, на думку податкового органу, є нереальність здійснення господарських відносин з ТОВ Астор Трейд. , ТОВ Торг-База , ТОВ Нігем , ТОВ Велмакс Плюс , ТОВ А. Буд Проект , встановлено відсутність придбання товарів, що були реалізовані.

На підставі акту перевірки від 20.08.2019 року № 46733/04-36-14-11/37213380 Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області 01.10.2019 року були прийняті податкові повідомлення-рішення: №0001901411, яким застосовано суму штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) за платежем податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) у сумі 10928,00 грн.; №0001921411, яким ТОВ Спецбудпостачання збільшено суму грошового зобов`язання за платежем податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на 1735596,25 грн., з яких 1388477,00 грн. збільшення за податковим зобов`язанням та 347119,25 грн. зобов`язання за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами).

Встановлено, що між ТОВ Спецбудпостачання (замовник) та ТОВ Астор Трейд. (виконавець) було укладено низку договорів: № 28 від 01.10.2018 року, № 29 від 01.10.2018 року, № 30 від 01.10.2018 року, № 31 від 01.10.2018 року, № 33 від 03.10.2018 року, про надання послуг різного характеру, згідно умов договорів, виконавець зобов`язувався надати замовнику інжинірингові послуги: оцінка стану будівельних об`єктів, та підбір систем утеплення, розробку та складання технологічних карт і конструктивно-технологічних рішень, проведення технічного супроводження монтажу розроблених систем; організацію виконання комплексу робіт з прибирання офісних та складських приміщень замовника, розташованих за адресою: м. Дніпро, вул. Набережна Заводська, 7, оф. 609 та м. Дніпро, вул. Набережна Заводська, 7, загальною площею 445 кв.м.; інформаційно-консультаційні послуги з питань інформатизації; рекламні послуги: виробництво рекламних матеріалів, виробництво сувенірної продукції, виробництво рекламних матеріалів для місць продаж, розміщення рекламних матеріалів в місцях продажу, макетування, адаптація рекламних матеріалів, розробка концептуального дизайну упаковки, розробка ключового рекламного зображення, розробка POSM на базі ключового рекламного зображення, створення 3-Д моделі рекламних матеріалів, консультація представництва по поточним завданням, комунікація з відділом маркетингу замовника, проведення досліджень, розміщення реклами в засобах масової інформації, інші рекламні послуги. Замовк за договорами приймає виконані роботи та оплачує їх. Виконання договорів підтверджує актами: № 1 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 17.12.2018 року на суму 140000,00 грн., від 17.12.2018 року на суму 240000,00 грн., від 18.12.2018 року на суму 240000,00 грн., від 19.12.2018 року на суму 180000,00 грн., № 1 від 21.12.2018 року на суму 400000,00 грн., № 2 від 22.12.2018 року на суму 300000,00 грн. Надано рахунки-фактури.

Також встановлено, що між ТОВ Спецбудпостачання (замовник) та ТОВ Нігем (виконавець) було укладено договір № 8 від 01.10.2018 року про надання інжинірингових послуг, відповідно до умов якого, виконавець зобов`язується надати замовнику інжинірингові послуги: оцінка стану будівельних об`єктів, та підбір систем утеплення; розробку та складання технологічних карт і конструктивно-технологічних рішень; проведення технічного супроводження монтажу розроблених систем, замовк приймає виконані роботи та оплачує їх. На підтвердження виконання договору надано підписані акти здачі-прийняття робіт (надання послуг): № 1 від 03.12.2018 року на суму 498000,00 грн., № 2 від 03.12.2018 року на суму 456000,00 грн., № 3 від 07.12.2018 року на суму 522000,00 грн., №4 від 07.12.2018 року на суму 560000,00 грн.

03.10.2018 року між ТОВ Спецбудпостачання (замовник) та ТОВ Торг-База (виконавець) було укладено договори №18/445.1, № 18/445.2, щодо надання послуг архітектурних щодо будівель, за умовами якого виконавець зобов`язується надати замовнику послуги архітектурні щодо будівель на ремонт і утеплення житлових будинків, розташованих за адресою м. Дніпро, вул. Криворізька, буд. 34, буд. 36, буд. 40, вивчення та оцінки стану будівельного об`єкта, підбір систем утеплення, розробку та складання технологічної карти і конструктивно-технологічних рішень; проведення технічного супроводження монтажу розроблених систем, щодо організації виконання комплексу робіт з прибирання офісних і складських приміщень замовника, розташованих за адресою: м. Дніпро, вул. Набережна Заводська. 7, оф. 609 та м. Дніпро, вул. Набережна Заводська, 7, загальною площею 439,8 кв. м., замовник приймає та оплачує виконані роботи. Виконання договору підтверджує актами прийому-передачі виконаних робіт: № 18/445.1 від 03.10.2018 року на суму 520000,00 грн., № 1 від 17.12.2018 року на суму 240000,00 грн.

Також 05.10.2018 року між ТОВ Спецбудпостачання (замовник) та ТОВ Торг-База (виконавець) було укладено договори № 18, № 18/1 про надання послуг з ведення бухгалтерського обліку, надання інформаційно-консультаційних послуг з питань інформатизації, згідно умов якого, виконавець бере на себе зобов`язання з надання послуг з ведення бухгалтерського обліку в порядку, обсязі та на умовах, визначених цим договором, замовник приймає та оплачує виконані роботи. Актами здачі-прийняття робіт (надання послуг): № 1 від 19.12.2019 року на суму 600000,00 грн., підтверджується виконання договорів., від 18.12.2018 року на суму 240000,00 грн.

Між ТОВ Спецбудпостачання (замовник) та ТОВ Торг-База 15.10.2018 року було укладено договір № 18/445.5 на вантажно-розвантажувальні роботи, умовами якого передбачено, що виконавець бере на себе зобов`язання за плату і за рахунок замовника виконати послуги, пов`язані з розвантажуванням та завантажуванням вантажу замовника, визначеного в додатках договору, а саме: навантаження та розвантаження вантажу, замовник приймає та оплачує виконані роботи. Актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 19.12.2018 року на суму 180000,00 грн.

Окрім вищевказаного, встановлено, що 12.10.2018 року та 15.10.2018 року між ТОВ Спецбудпостачання (замовник) та ТОВ Торг-База укладено договір № 18/3, 18.4, № 18/445.6 про виконання робіт, за умовами яких, виконавець надає замовнику послуг з розміщення рекламно-інформаційних матеріалів замовника в мережі інтернет на сайтах виконавця, та замовник доручає, а виконавець приймає на себе зобов`язання по виконанню робіт: ремонт промислового обладнання (будівельних риштувань) за адресою: м. Дніпро, вул. Набережна Заводська, 7, замовник приймає та оплачує виконані роботи. На підтвердження факту виконання договору, надано акти здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 22.12.2018 року на суму 350000,00 грн., від 22.12.2018 року на суму 300000,00 грн.

Встановлено, що між позивачем (замовник) та ТОВ Велмакс Плюс було укладено низку договорів № 18/442.2 від 05.06.2018 року , № 18/392 від 12.01.2018 року , №18/416.1 від 15.01.2018 року про виконання ремонтних робіт, умовами яких було передбачено, що виконавець приймає на себе зобов`язання по виконанню робіт з ремонту та утеплення складського приміщення за адресою: м. Дніпро, вул. Набережна Заводська, буд. 7, про надання інжинірингових послуг: оцінка стану будівельних об`єктів, та підбір систем утеплення; розробку та складання технологічних карт і конструктивно-технологічних рішень; проведення технічного супроводження монтажу розроблених систем; щодо оренди, орендодавець передає, а орендар бере у тимчасове користування будівельне універсальне стаціонарне риштування згідно специфікацій або актам прийму-передачі, які є невід`ємною частиною цього договору, замовник приймає та оплачує виконані роботи та надане в оренду майно. На підтвердження виконання зобов`язання за договорами надано акти прийняття-передачі виконання робіт: від 27.12.2018 року на суму 128968,00 грн. , від 01.04.2019 року на суму 351 032,00 грн. , від 27.12.2019 року на суму 134431,00 грн.

Також, встановлено, що між ТОВ Спецбудпостачання та ТОВ А. Буд Проект було укладено договір № 18/31.1 від 08.01.2018 року, № 18/38 від 01.10.2018 року, № 18/37 від 01.10.2018 року про надання інжинірингових послуг, умовами договорів передбачалось, що виконавець зобов`язується надавати замовнику інжинірингові послуги: оцінка стану будівельних об`єктів, та підбір систем утеплення; розробку та складання технологічних карт і конструктивно-технологічних рішень; проведення технічного супроводження монтажу розроблених систем; також умовами передбачено, що замовник доручає, а виконавець приймає на себе зобов`язання по виконанню робіт: ремонт промислового обладнання (будівельних риштувань) за адресою м. Дніпро, вул. Набережна Заводська, 7, замовник приймає та оплачує виконані роботи. На підтвердження виконання зобов`язань за договорами надано акти прийому-передачі виконаних робіт: від 29.12.2019 року на суму 500000,00 грн., від 28.12.2019 року на суму 250000,00 грн., № 1 від 29.12.2018 року на суму 436000,00 грн.

Проте, ТОВ Спецбудпостачання не надає для долучення до матеріалів справи податкові накладні та видаткові накладні, виписані ТОВ Астор Трейд. після виконання договорів № 28 від 01.10.2018 року, № 29 від 01.10.2018 року, № 30 від 01.10.2018 року, № 31 від 01.10.2018 року, № 33 від 03.10.2018 року, ТОВ Нігем , після виконання договору № 8 від 01.10.2018 року, ТОВ Торг-База , після виконання договорів №18/445.1, № 18/445.2 від 03.10.2018 року, № 18, № 18/1 від 05.10.2018 року, № 18/445.5, № 18.4 від 15.10.2018 року, № 18/3 від 12.10.2018 року, № 18.4, № 18/445.6 від 15.10.2018 року, ТОВ Велмакс Плюс , після виконання договорів № 18/442.2 від 05.06.2018 року, № 18/392 від 12.01.2018 року, №18/416.1 від 15.01.2018 року, ТОВ А. Буд Проект , після виконання договорів № 18/31.1 від 08.01.2018 року, № 18/38 від 01.10.2018 року, № 18/37 від 01.10.2018 року, пояснення та докази використання ремонтних послуг по договору № 33 від 03.10.2018 року з ТОВ Астор Трейд. , пояснення щодо доцільності укладання договорів про надання інформаційно-консультаційних послуг з різними контрагентами щодо договорів з ТОВ Астор Трейд. після виконання договорів № 28 від 01.10.2018 року, № 29 від 01.10.2018 року, № 30 від 01.10.2018 року, № 31 від 01.10.2018 року, № 33 від 03.10.2018 року, з ТОВ Велмакс Плюс № 18/392 від 12.01.2018 року, з ТОВ А. Буд Проект № 18/31.1 від 08.01.2018 року, з ТОВ Нігем № 8 від 01.10.2018 року, та які послуги пов`язані з господарською діяльністю позивача та де були використані. ТОВ Спецбудпостачання не надає пояснення щодо використання ним послуг з утеплення фасадів будинку, складання технологічних карт, конструктивно-технологічних послуг за договорами укладеними з ТОВ А. Буд Проект № 18/38 від 01.10.2018 року, № 18/37 від 01.10.2018 року, з ТОВ Торг-База №18/445.1 від 03.10.2018 року, № 18/445.6 від 15.10.2018 року, з ТОВ Нігем № 8 від 01.10.2018 року, не надає пояснення щодо доцільності укладання договорів про прибирання офісу та складських приміщень з ТОВ Астор Трейд. № 29 від 01.10.2018 року, з ТОВ Торг-База № 18/445.2 від 03.10.2018 року. Не долучено до матеріалів справи товарно-транспортні накладні на виконання договору від 15.10.2018 року № 18/4, укладеного з ТОВ Торг-База , не надає докази наявності у контрагентів трудових ресурсів щодо надання ремонтних, інформаційно-консультаційних, інжинірингових послуг, послуг навантаження-розвантаження, експедиційних послуг, послуг з прибирання (ТОВ Астор Трейд. , місце розташування м. Маріуполь, ТОВ Торг-База місце розташування м. Миколаїв), рекламних послуг.

Відповідно до п. 58.1 ст. 58 ПК України до податкового повідомлення-рішення додається розрахунок податкового зобов`язання та штрафних (фінансових) санкцій.

Згідно п. 9 розділу ІІ Порядку надіслання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України № 1204 від 28.12.2015 року, до податкового повідомлення-рішення додається розрахунок податкового зобов`язання (за наявності), зменшення (збільшення) суми податкових зобов`язань та/або податкового кредиту та/або зменшення бюджетного відшкодування з податку на додану вартість та/або зменшення від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість, штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) та пені із зазначенням у ньому дати та номера декларації (уточнюючого розрахунку), звіту за відповідний звітний період, щодо якого здійснюється розрахунок, та/або іншої інформації, необхідної для їх визначення.

Колегія суддів вважає за необхідне зобов`язати Головне управління ДПС у Дніпропетровській області надати до суду розрахунок суми податкового зобов`язання, визначеного податковими повідомленнями-рішеннями № 0001901411 та №0001921411 від 01.10.2019 року окремо по контрагентам.

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області для підтвердження своїх доводів зазначає, що за даними Єдиного державного реєстру судових рішень наявні кримінальні провадження, у якому фігуруюють контрагенти позивача ТОВ Астор Трейд. , ТОВ Нігем , ТОВ Торг-База . Вказано на наявність кримінальних проваджень № 32019200000000010 від 07.02.2019 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 27, ч. 3 ст. 212 КК України, відносно посадових осіб ТОВ Астор Трейд. , № 42018000000002084 від 23.08.2018 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 205, ч.ч. 2,3 ст. 209, ч. 3 ст. 212 КК України, відносно посадових осіб ТОВ Нігем , № 42019000000000638 від 22.03.2019 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 27, ч. 3 ст. 212, ч. 2 ст. 364 КК України, відносно посадових осіб ТОВ Торг-База . Вказано на наявність судових справ № 487/2796/19, № 592/5949/19, № 757/22153/19-к, № 757/17977/19-к, № 592/5948/19, № 755/3881/19, № 592/6159/19 де фігуруюють контрагенти позивача.

Інформація про закінчення кримінальних справ, наявність вироків чи інших рішень по кримінальним провадженням № 32019200000000010 від 07.02.2019 року, № 42018000000002084 від 23.08.2018 року, № 42019000000000638 від 22.03.2019 року, та відомості щодо судових справи № 487/2796/19, № 592/5949/19, № 757/22153/19-к, № 757/17977/19-к, № 592/5948/19, № 755/3881/19, № 592/6159/19 в матеріалах справи відсутні.

Згідно ч. 3 ст. 77, ч. 3 ст. 80 КАС України докази суду надають учасники справи. Суд може пропонувати сторонам надати докази та збирати докази з власної ініціативи, крім випадків, визначених цим Кодексом. Про витребування доказів за власною ініціативою або за клопотанням учасника справи, або про відмову у витребуванні доказів суд постановляє ухвалу.

Згідно ст. 5, ч. 4 ст. 9 КАС України захист порушених прав, свобод чи інтересів особи, яка звернулася до суду, може здійснюватися судом також в інший спосіб, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень. Суд вживає визначені законом заходи, необхідні для з`ясування всіх обставин у справі, у тому числі щодо виявлення та витребування доказів з власної ініціативи.

Керуючись ст.ст. 5, 8, 9, 72-80, 321 КАС України, суд, -

у х в а л и в:

Зобов`язати Товариство з обмеженою відповідальністю Спецбудпостачання надати до 03 грудня 2020 року, до Третього апеляційного адміністративного суду:

- податкові накладні та видаткові накладні , виписані ТОВ Астор Трейд. після виконання договорів № 28 від 01.10.2018 року, № 29 від 01.10.2018 року, № 30 від 01.10.2018 року, № 31 від 01.10.2018 року, № 33 від 03.10.2018 року, ТОВ Нігем після виконання договору № 8 від 01.10.2018 року, ТОВ Торг-База , після виконання договорів №18/445.1, № 18/445.2 від 03.10.2018 року, № 18, № 18/1 від 05.10.2018 року, № 18/445.5, № 18.4 від 15.10.2018 року, № 18/3 від 12.10.2018 року, № 18.4, № 18/445.6 від 15.10.2018 року, ТОВ Велмакс Плюс , після виконання договорів № 18/442.2 від 05.06.2018 року, № 18/392 від 12.01.2018 року, №18/416.1 від 15.01.2018 року, ТОВ А. Буд Проект , після виконання договорів № 18/31.1 від 08.01.2018 року, № 18/38 від 01.10.2018 року, № 18/37 від 01.10.2018 року;

- пояснення та докази використання ремонтних послуг по договору № 33 від 03.10.2018 року з ТОВ Астор Трейд. ;

- пояснення щодо доцільності укладання договорів про надання інформаційно-консультаційних послуг з різними контрагентами щодо договорів з ТОВ Астор Трейд. , після виконання договорів № 28 від 01.10.2018 року, № 29 від 01.10.2018 року, № 30 від 01.10.2018 року, № 31 від 01.10.2018 року, № 33 від 03.10.2018 року, з ТОВ Велмакс Плюс № 18/392 від 12.01.2018 року, з ТОВ А. Буд Проект № 18/31.1 від 08.01.2018 року, з ТОВ Нігем № 8 від 01.10.2018 року, та які послуги пов`язані з господарською діяльністю позивача та де були використані;

- пояснення щодо використання послуг з утеплення фасадів будинку, складання технологічних карт, конструктивно-технологічних послуг за договорами укладеними з ТОВ А. Буд Проект № 18/38 від 01.10.2018 року, № 18/37 від 01.10.2018 року, з ТОВ Торг-База №18/445.1 від 03.10.2018 року, № 18/445.6 від 15.10.2018 року, з ТОВ Нігем № 8 від 01.10.2018 року;

- пояснення щодо доцільності укладання договорів по прибиранню офісу та складських приміщень з ТОВ Астор Трейд. № 29 від 01.10.2018 року, з ТОВ Торг-База № 18/445.2 від 03.10.2018 року;

- товарно-транспортні накладні на виконання договору від 15.10.2018 року № 18/4 укладеного з ТОВ Торг-База ,

- докази наявності у контрагентів трудових ресурсів щодо надання ремонтних, інформаційно-консультаційних, інжинірингових послуг, послуг навантаження-розвантаження, експедиційних послуг, послуг з прибирання (ТОВ Астор Трейд. місце розташування м. Маріуполь, ТОВ Торг-База місце розташування м. Миколаїв), рекламних послуг.

Зобов`язати Головне управління ДПС у Дніпропетровській області надати до 03 грудня 2020 року, до Третього апеляційного адміністративного суду:

- розрахунок суми податкового зобов`язання, визначеного податковими повідомленнями-рішеннями від 01.10.2019 року № 0001901411 та №0001921411 окремо по контрагентам;

- інформацію про закінчення кримінальних справ, наявність вироків чи інших рішень по кримінальним провадженням № 32019200000000010 від 07.02.2019 року, № 42018000000002084 від 23.08.2018 року, № 42019000000000638 від 22.03.2019 року, та відомості щодо судових справи № 487/2796/19, № 592/5949/19, № 757/22153/19-к, № 757/17977/19-к, № 592/5948/19, № 755/3881/19, № 592/6159/19 .

Попередити про заходи процесуального примусу відповідно до ст. 144, ст. 147 КАС України у разі не виконання ухвали. У разі неподання без поважних причин письмових, речових чи електронних доказів, що витребувані судом, або неповідомлення причин їх неподання суд може постановити ухвалу про тимчасове вилучення цих доказів державним виконавцем для дослідження судом.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Головуючий - суддя О.М. Лукманова

суддя Л.А. Божко

суддя Ю. В. Дурасова

Дата ухвалення рішення15.10.2020
Оприлюднено19.10.2020
Номер документу92248396
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень

Судовий реєстр по справі —160/11094/19

Постанова від 25.02.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Постанова від 25.02.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 15.10.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 01.09.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 31.08.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 16.06.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 29.05.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Рішення від 14.04.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Лозицька Ірина Олександрівна

Ухвала від 17.02.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Лозицька Ірина Олександрівна

Ухвала від 12.11.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Лозицька Ірина Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні