Рішення
від 19.10.2020 по справі 460/7731/20
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

19 жовтня 2020 року м. Рівне №460/7731/20

Рівненський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Зозулі Д.П. за участю секретаря судового засідання Н.З. Минько та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі:

позивача: не прибув,

відповідача: представник не прибув,

третьої особи відповідача: представник не прибув,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом

ОСОБА_1 - кандидата в депутати Корецької міської ради Рівненського району Рівненської області доКорецької міської територіальної виборчої комісії Рівненського району Рівненської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Рівненська обласна партійна організація "Аграрної партії України" про визнання протиправною та скасування постанови, - В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 - кандидат в депутати Корецької міської ради Рівненського району Рівненської області (далі - позивач) звернувся до суду з позовом до Корецької міської територіальної виборчої комісії Рівненського району Рівненської області (далі - відповідач) про визнання протиправною та скасування повністю постанови Корецької міської територіальної виборчої комісії Рівненського району Рівненської області № 44 від 15.10.2020 Про реєстрацію кандидатів у депутати Корецької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Рівненської обласної партійної організації Аграрної Партії України на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року .

Ухвалою суду від 18.10.2020 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі № 460/7731/20, розгляд справи за правилами статті 273 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), призначено у відкритому судовому засіданні на 18.10.2020 о 18:00 год., з викликом сторін.

Цією ж ухвалою залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Рівненську обласну партійну організацію Аграрної Партії України (далі - третя особа на стороні відповідача Рівненська обласна партійна організація Аграрної Партії України).

В обґрунтування позовних вимог стороною позивача вказано, що 15.10.2020 відбулося засідання Корецької міської територіальної виборчої комісії Рівненського району Рівненської області, на якому було розглянуто декілька питань, щодо організації виборчого процесу місцевих виборів 2020 року. Цього ж дня позивач звернувся до комісії з вимогою надати постанови прийняті на зазначеному засіданні та протокол. Підставою такого звернення стало те, що 16.10.2020 він побачив на сайті ЦВК, серед зареєстрованих списків кандидатів в депутати Корецької міської ради, - кандидатів від Рівненської обласної партійної організації Аграрної Партії України. Зазначена обставина викликала в нього підозру у правомірності такої реєстрації, оскільки позивач був присутній на засіданні комісії 15.10.2020, і серед постанов, які були прийняті комісією, постанови про реєстрацію будь-яких кандидатів не розглядалися, проекти не ставилися на голосування і не приймалися. Вказав, що спірна постанова суперечить вимогам Виборчого кодексу України та іншим нормативним документам, а тому підлягає скасуванню. Зокрема, позивач зазначив, що відповідно до частини 12 статті 36 Виборчого кодексу України, рішення виборчої комісії після його розгляду та обговорення на засіданні виборчої комісії приймається відкритим голосуванням більшістю голосів від складу комісії, крім випадків, передбачених цим Кодексом. Вказана норма кореспондується із пп. 9.1, 9.2 Порядку організації роботи та ведення діловодства виборчих комісій з виборів Президента України, народних депутатів України, місцевих виборів затвердженого Постановою Центральної виборчої комісії № 173 від 10.08.2020 (далі - Порядок). Крім того, відповідачем не було дотримано всіх етапів розгляду питання на засіданні виборчої комісії, які визначені пунктом 8.4 Порядку. Тобто, не було дотримано усіх, передбачених законом процедур, за результатами обговорення і голосування, що має бути підтверджене протоколом відповідного засіданні.

В судовому засіданні 18.10.2020, позивач позовні вимоги підтримав повністю, та просив позов задовольнити повністю, з підстав наведених у позовній заяві.

Відповідачем у встановлений судом строк, без поважних причин, відзив на адміністративний позов не подано. Враховуючи наведене судом вирішено справу за наявними матеріалами.

Представник відповідача у судове засідання 18.10.2020 не прибув, про дату, час та місце судового розгляду справи був повідомлений належним чином. Подав клопотання про відкладення розгляду справи у зв`язку з об`єктивною неможливістю для прибуття до суду на час визначений судом.

Протокольною ухвалою від 18.10.2020, у зв`язку із належним повідомленням відповідача про дату, час та місце проведення судового засідання телефонограмою від 18.10.2020 о 12 год. 52 хв. та відсутністю будь-яких доказів щодо об`єктивної неможливості прибуття відповідача у судове засідання, судом відмовлено у задоволенні вказаного клопотання відповідача та продовжено розгляд справи без участі його представника.

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Рівненська обласна партійна організація Аграрної Партії України (далі - третя особа на стороні відповідача) у судове засідання призначене на 18.10.2020 не прибула, про дату, час та місце судового розгляду справи була повідомлена телефонограмою від 18.10.2020 о 13 год. 20 хв. Про причини неявки суд не повідомила та пояснення щодо позову не подала.

Протокольною ухвалою від 18.10.2020, у зв`язку із належним повідомленням третьої особи про дату, час та місце проведення судового засідання та неповідомлення нею причин неявки, судом продовжено розгляд справи без участі представника третьої особи.

Протокольною ухвалою суду від 18.10.2020 судом оголошено перерву у справі на стадії судових дебатів до 15 год. 15 хв. 19.10.2020.

19.10.2020 на електронну адресу суду надійшли письмові пояснення третьої особи на стороні відповідача, яка вказала на те, що позивач зловживає власними процесуальним правами з метою недопущення до участі в місцевих виборах кандидатів в депутати Корецької міської ради від Рівненської обласної партійної організації Аграрної партії України . Оскаржуване позивачем рішення № 44 від 15.10.2020 було прийнято відповідачем на виконання судового рішення у справі № 460/7528/20, яке набрало законної сили, натомість доводи позивача при зверненні до суду із даним позовом є такими, що не підтверджуються ні обставинами справи, а ні вимогами закону. Вказані доводи є власним тлумаченням законодавства позивачем, яке спрямоване на створення перешкод для участі у місцевих виборах кандидатам від РОПО Аграрної партії України .

Позивач в судове засідання призначене на 19.10.2020 о 15 год. 15 хв. не прибув, про дату час та місце судового засідання був повідомлений належним чином, про причини неявки суд не повідомив.

До суду на електронну пошту 19.10.2020 також надійшов відзив на позовну заяву від відповідача та клопотання про розгляд справи без його участі, враховуючи постійну роботу відповідача по організації виборчого процесу та об`єктивної неможливості прибуття у судове засідання.

До суду 19.10.2020 від третьої особи на стороні відповідача надійшло клопотання про розгляд справи без участі її представника.

Відповідно до частини 3 статті 268 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), неприбуття у судове засідання учасника справи, повідомленого відповідно до положень цієї статті, не перешкоджає розгляду справи у судах першої та апеляційної інстанцій.

Враховуючи вищенаведене та неприбуття в судове засіданні всіх сторін, суд дійшов висновку про наявність підстав для розгляду справи за відсутності сторін, за наявними у справі матеріалами.

Заслухавши пояснення позивача, дослідивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд зазначає наступне.

Постановою Верховної Ради України "Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році" №795-IX від 15.07.2020 призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів на неділю, 25 жовтня 2020 року. Цією ж Постановою визначено, що чергові місцеві вибори не проводяться у разі призначення перших виборів депутатів відповідних місцевих рад та сільських, селищних, міських голів на 25 жовтня 2020 року.

З урахуванням Постанови Верховної Ради України "Про утворення та ліквідацію районів" №807-IX від 17.07.2020 та розпоряджень Кабінету Міністрів України від 12.06.2020, якими визначено адміністративні центри та затверджено території територіальних громад областей, Центральна виборча комісія постановою №160 від 08.08.2020 призначила перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів, а постановою №176 від 14.08.2020 призначила перші вибори депутатів районних рад на 25 жовтня 2020 року.

Додатком 16 до постанови Центральної виборчої комісії №160 від 08.08.2020 Корецька міська рада Рівненського району Рівненської області визначена тією міською радою Рівненської області, що обиратиметься на перших виборах депутатів місцевої ради 25 жовтня 2020 року.

Постановою Центральної виборчої комісії №172 від 10.08.2020 утворено та сформовано склад обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), міських (крім міст в Автономній Республіці Крим), районних у місті Києві територіальних виборчих комісій.

Додатком 358 до цієї Постанови утворено і сформовано склад Корецької міської територіальної виборчої комісії Рівненського району Рівненської області. Головою комісії є ОСОБА_2 .

Судом встановлено, що 15.10.2020 о 18 год. 40 хв. Корецькою міською територіальною виборчою комісією Рівненського району Рівненської області прийнято постанову за № 44 Про реєстрацію кандидатів у депутати Корецької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Рівненської обласної партійної організації Аграрної Партії України на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року , відповідно до якої комісія постановила:

1. Зареєструвати кандидатів у депутати Корецької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Рівненської обласної партійної організації Аграрної партії України на місцевих виборах 25.10.2020 згідно з додатком.

2. Копію цієї постанови та посвідчення відповідних кандидатів у депутати Корецької міської ради, встановленої форми видати представнику Рівненської обласної партійної організації Аграрної партії України.

3. Відомості про зареєстрованих кандидатів у депутати Корецької міської ради надати відповідному органу ведення Державного реєстру виборців для подальшого надсилання Центральній виборчій комісії.

4. Внести відповідні зміни до постанови № 37 від 07 жовтня 2020 року, щодо черговості місцевих організацій політичних партій у виборчому бюлетені. Викласти в новій редакції та доповнити в пункті 1 підпунктом 1.1. Рівненська обласна партійна організація Аграрної партії України.

5. Цю постанову оприлюднити шляхом розміщення на сайті Корецької районної ради та стенді офіційних матеріалів Корецької міської територіальної виборчої комісії.

Підставою для прийняття постанови слугувало те, що 10.10.2020 до Корецької міської територіальної виборчої комісії надійшло рішення Рівненського окружного адміністративного суду № 460/7528/20 від 10.10.2020, яким визнано протиправною та скасовано постанову № 36 від 07.10.2020 про відмову в реєстрації кандидатів у депутати Корецької міської ради від Рівненської обласної партійної організації Аграрної партії України на місцевих виборах 25.10.2020. Також зобов`язано Корецьку міську територіальну виборчу комісію прийняти рішення про реєстрацію кандидатів у депутати Корецької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Рівненської обласної партійної організації Аграрної партії України на місцевих виборах 25.10.2020. 14.10.2020 до Корецької міської територіальної виборчої комісії надійшла постанова Восьмого апеляційного адміністративного суду у справі № 460/7528/20, якою апеляційну скаргу ОСОБА_1 - кандидата в депутати до Корецької міської ради Рівненського району Рівненської області залишено без задоволення, а рішення Рівненського окружного адміністративного суду № 460/7528/20 від 10.10.2020 року залишено без змін.

Водночас, 17.10.2020 Данилюком Сергієм Володимировичем секретарем Корецької міської територіальної виборчої комісії висловлено окрему думку як члена виборчої комісії, зі змісту якої повідомив, що він як секретар цієї комісії зобов`язаний підписувати постанови прийняті цією виборчою комісією. Ця вимога Виборчого кодексу України є імперативною. Однак вказав, що на його думку, постанова № 44 Корецької міської територіальної виборчої комісії від 15.10.2020 Про реєстрацію кандидатів у депутати Корецької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Рівненської обласної партійної організації Аграрної партії України на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року була прийнята всупереч порядку встановленому Виборчим кодексом України, оскільки на голосування не виносилася.

Дослідженим по справі доказами, а саме протоколом засідання Корецької міської територіальної виборчої комісії Рівненського району Рівненської області № 16 від 15.10.2020 встановлено, що до пункту 3 порядку денного засідання комісії включалося питання про виконання рішення суду по справі № 460/7528/20 про реєстрацію кандидатів у депутати Корецької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Рівненської обласної партійної організації Аграрної партії України (затвердження проекту постанови). Разом з тим, питання на голосування не виносилося.

Таким чином, наведені обставини стосовно недотримання відповідачем процедури розгляду питання порядку денного на засіданні виборчої комісії щодо не винесення на обговорення та голосування питання про реєстрацію кандидатів у депутати Корецької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Рівненської обласної партійної організації Аграрної партії України, стали підставою для звернення позивача до суду із даним позовом.

Вирішуючи даний спір та надаючи правову оцінку встановленим обставинам, суд виходить з наступного.

Гарантії права громадян на участь у виборах визначає Виборчий кодекс України, який також регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів.

Згідно з частиною 1 статті 1 Виборчого кодексу України вибори в Україні є основною формою народного волевиявлення, способом безпосереднього здійснення влади Українським народом.

За приписами статті 6 цього ж Кодексу, виборчі права громадян України - це гарантовані Конституцією України та цим Кодексом їхні права на участь у виборах, які проводяться в Україні.

Основні виборчі права громадян України включають:

1) право вільно обирати (право голосу на виборах);

2) право бути обраним.

Громадяни України мають також інші права на участь у виборчому процесі, пов`язані з їхніми основними виборчими правами.

Виборчі права громадян України здійснюються в обсязі і порядку, передбачених виборчим законодавством.

Відповідно до статті 20 Виборчого кодексу України виборчий процес - це здійснення протягом встановленого цим Кодексом періоду часу суб`єктами, визначеними статтею 22 цього Кодексу, виборчих процедур, пов`язаних із підготовкою і проведенням відповідних виборів, встановленням та офіційним оголошенням (офіційним оприлюдненням) їх результатів. Виборчий процес є безперервним та не може бути скасованим, зупиненим або перенесеним.

Згідно зі статтею 32 Виборчого кодексу України, в Україні утворюються і діють передбачені цим Кодексом виборчі комісії як незалежні органи адміністрування виборчих процесів, які відповідно до своїх повноважень забезпечують здійснення визначених Конституцією України та цим Кодексом основних принципів виборчого права, засад виборчого процесу, реалізацію виборчих прав громадян України, підготовку та проведення виборів. До виборчих комісій належать: 1) Центральна виборча комісія; 2) окружні виборчі комісії; 3) територіальні виборчі комісії; 4) дільничні виборчі комісії. Виборчі комісії діють на підставі, в межах повноважень та у спосіб, встановлені Конституцією України, цим Кодексом та законами України. Ніхто не має права втручатися в діяльність виборчих комісій, зокрема у вирішення питань, віднесених до їхніх повноважень, крім випадків, передбачених законом.

За нормою статті 33 Виборчого кодексу України, виборчі комісії є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення виборів і забезпечувати реалізацію виборчих прав громадян України, додержання та однакове застосування виборчого законодавства. При цьому, територіальні виборчі комісії в межах повноважень, визначених цим Кодексом, визначено комісіями, що забезпечують організацію підготовки та проведення місцевих виборів.

Згідно із частин 12 статті 36 цього Кодексу рішення виборчої комісії після його розгляду та обговорення на засіданні виборчої комісії приймається відкритим голосуванням більшістю голосів від складу комісії, крім випадків, передбачених цим Кодексом.

Аналогічно, порядок розгляду питань на засіданні виборчої комісії регламентований розділом 8 Порядку організації роботи та ведення діловодства виборчих комісій з виборів Президента України, народних депутатів України, місцевих виборів, який є додатком до постанови Центральної виборчої комісії від 10.08.2020 № 173 (далі - Порядок).

Відповідно до пункту 8.4 якого визначено, що розгляд питання на засіданні виборчої комісії, як правило, включає такі етапи:

- доповідь члена комісії, співдоповіді (у разі потреби);

- запитання членів комісії доповідачу, співдоповідачам, відповіді на них;

- виступи членів комісії та інших осіб, з питання, що розглядається;

- внесення пропозицій членами комісії, їх обговорення;

- оголошення головуючим на засіданні про припинення обговорення питання;

- заключне слово доповідача, співдоповідачів (за їх бажанням);

- голосування.

За результатами розгляду та обговорення питання на засіданні виборча комісія ухвалює рішення. Рішення виборчої комісії приймається відкритим голосуванням більшістю голосів від складу комісії, крім випадків, передбачених Кодексом (пункт 9.1., 9.2. Порядку).

Водночас, як вказано у частині 15 статті 36 цього Виборчого кодексу України, рішення комісії набирає чинності з моменту його прийняття. Рішення виборчої комісії, що суперечить законодавству України або прийнято з перевищенням її повноважень, може бути скасовано виборчою комісією вищого рівня або судом. У такому разі виборча комісія вищого рівня має право прийняти рішення по суті питання.

З системного аналізу вказаних норм права суд дійшов висновку, що виборчий процес здійснюється протягом встановленого Кодексом періоду часу суб`єктами пов`язаними із підготовкою і проведенням відповідних виборів, встановленням та офіційним оголошенням їх результатів. Рішення виборчої комісії, щодо виборчих процедур, після його розгляду та обговорення на засіданні виборчої комісії приймається відкритим голосуванням більшістю голосів від складу комісії, крім випадків, передбачених цим Кодексом. Разом з тим, лише рішення, що суперечить законодавству України або прийняте з перевищенням повноважень виборчої комісії, може бути скасовано виборчою комісією вищого рівня або судом.

Відповідно до ч. 1 ст. 227 Виборчого кодексу України кандидати у депутати, включені організацією партії до єдиного та територіальних виборчих списків, реєструються відповідною територіальною міською виборчою комісією за умови подання комісії документів, передбачених статтею 222 цього Кодексу.

Таким чином, судом встановлено, що постанова № 44 від 15.10.2020 Про реєстрацію кандидатів у депутати Корецької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Рівненської обласної партійної організації Аграрної Партії України на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року прийнята як така, що не суперечить законодавству України та прийнята виборчою комісією в межах її повноважень.

Крім того, рішенням Рівненського окружного адміністративного суду від 10.10.2020 у справі № 460/7528/20, яке залишене без змін постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 14.10.2020, визнано протиправним та скасовано рішення Корецької міської територіальної виборчої комісії Рівненського району Рівненської області про відмову Рівненській обласній партійній організації Аграрної партії України в реєстрації кандидатів у депутати, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати від Рівненської обласної партійної організації Аграрної партії України до Корецької міської ради Рівненського району Рівненської області, викладене у постанові № 36 від 07.10.2020. Зобов`язано Корецьку міську територіальну виборчу комісію Рівненського району Рівненської області протягом одного дня з дня набрання даним рішенням законної сили прийняти рішення про реєстрацію кандидатів у депутати Корецької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати від Рівненської обласної партійної організації Аграрної партії України до Корецької міської ради Рівненського району Рівненської області.

В силу вимог частини 1 статті 129-1 Конституції України суд ухвалює рішення іменем України. Судове рішення є обов`язковим до виконання.

За приписами статті 370 КАС України судове рішення, яке набрало законної сили, є обов`язковим для учасників справи, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, або за принципом взаємності, - за її межами. Невиконання судового рішення тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

Власне, з метою виконання рішення суду у справі № 460/7528/20, яке набрало законної сили, та є обов`язковим для учасників справи, в тому числі для Корецької міської територіальної виборчої комісії Рівненського району Рівненської області, останньою прийнято спірну постанову та вчинено дії щодо реєстрації кандидатів у депутати Корецької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Рівненської обласної партійної організації Аграрної партії України на місцевих виборах 25.10.2020.

Разом з тим, доводи ОСОБА_1 , приведені у позовній заяві щодо скасування повністю постанови про реєстрацію кандидатів у депутати, зводяться до вільного трактування позивачем проведення відповідачем процедури прийняття постанови на виконання рішення суду.

Суд вказує, що ні нормами Виборчого кодексу України, ні положеннями Порядку не передбачено порядку виконання рішення суду, яким зобов`язано виборчу комісію прийняти рішення про реєстрацію кандидатів у депутати.

Крім того, суд звертає увагу, що згідно із частиною 6 статті 64 Виборчого кодексу України якщо рішення не було скасовано з формальних підстав, виборча комісія не може прийняти рішення, яке по суті повторює скасоване рішення.

Оскільки рішення № 36 від 07.10.2020 Корецької міської територіальної виборчої комісії Рівненського району Рівненської області про відмову Рівненській обласній партійній організації Аграрної партії України в реєстрації кандидатів у депутати, судом було скасоване з істотних підстав, то фактично комісія не могла прийняти рішення, яке по суті повторювало б скасоване рішення про відмову у реєстрації.

Тобто, виборча комісія у даному випадку була позбавлена можливості діяти на власний розсуд та прийняти інше рішення, ніж те, котре нею прийняте, з метою виконання рішення суду щодо реєстрації кандидатів.

Таким чином, твердження позивача, щодо обов`язковості процедур обговорення та голосування у ході прийняття спірної постанови є формальними підставами, не впливають на суть рішення та не підтверджують протиправність постанови, а тому відхиляються судом.

За наведеного оспорювана позивачем постанова № 44 від 15.10.2020 Про реєстрацію кандидатів у депутати Корецької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Рівненської обласної партійної організації Аграрної Партії України на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року , відповідає встановленим у частині 2 статті 2 КАС України критеріям правомірності, законності, компетентності, обґрунтованості, неупередженості, добросовісності, розсудливості та пропорційності, а відтак жодних підстав для її скасування немає.

За наведених обставин, суд доходить висновку, що у задоволенні позову ОСОБА_1 - кандидата в депутати Корецької міської ради Рівненського району Рівненської області, - необхідно відмовити повністю.

Відповідно до частини 2 статті 132 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Так, позивачем, при зверненні з даним позовом до Рівненського окружного адміністративного суду, не подано документ про сплату судового збору у встановленому Законом України "Про судовий збір" розмірі.

Згідно із частиною 9 статті 273 КАС України, у разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

Таким чином, враховуючи те, що у задоволенні позову позивача відмовлено, то суд дійшов висновку про необхідність стягнення з позивача судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України, розмір якого становить 840,80 грн.

Керуючись статтями 241-246, 255, 268-273, 278, 293 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В :

У задоволенні позову ОСОБА_1 - кандидата в депутати Корецької міської ради Рівненського району Рівненської області ( АДРЕСА_1 , рнокпп НОМЕР_1 ) до Корецької міської територіальної виборчої комісії Рівненського району Рівненської області (пл. Київська, буд. 5, м. Корець, Рівненська область, 34700, код ЄДРПОУ 43758444 ), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Рівненська обласна партійна організація Аграрної партії України (33001, Рівненська область. м. Рівне, вул. Мазепи, буд. 19, код ЄДРПОУ 35103253) про визнання протиправною та скасування постанови Корецької міської територіальної виборчої комісії Рівненського району Рівненської області № 44 від 15.10.2020 Про реєстрацію кандидатів у депутати Корецької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Рівненської обласної партійної організації Аграрної Партії України на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року , - відмовити повністю.

Стягнути з ОСОБА_1 - кандидата в депутати Корецької міської ради Рівненського району Рівненської області (вул. Б.Хмельницького, 15А, м. Корець, Рівненська область, 34700, рнокпп НОМЕР_1 ) до спеціального фонду Державного бюджету України судовий збір у розмірі 840,80 грн. (вісімсот сорок гривень вісімдесят копійок), який перерахувати: Одержувач УК у м. Рівному/м. Рівне/2203010; Реквізити одержувача (код за ЄДРПОУ) 38012714; Банк отримувача Казначейство України (ЕАП); Код банку отримувача (МФО) 899998; Рахунок отримувача UA 688999980313111206084017002; Код класифікації доходів бюджету 22030101; Призначення платежу


; Судовий збір, за позовом
(ПІБ чи назва установи, організації позивача), Рівненський окружний адміністративний суд (назва суду, де розглядається справа).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі їх апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції. Судове рішення суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду справи набирає законної сили з моменту проголошення і не може бти оскаржене.

Апеляційна скарга на рішення суду подається у дводенний строк з дня його проголошення. Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд.

Повний текст рішення складений 19 жовтня 2020 року о 17 год. 07 хв.

Суддя Д.П. Зозуля

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.10.2020
Оприлюднено20.10.2020
Номер документу92264306
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —460/7731/20

Постанова від 23.10.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 22.10.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 22.10.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Рішення від 19.10.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Д.П. Зозуля

Ухвала від 18.10.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Д.П. Зозуля

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні