Постанова
від 23.10.2020 по справі 460/7731/20
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 жовтня 2020 рокуЛьвівСправа № 460/7731/20 пров. № А/857/12599/20 Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючого судді - Носа С. П.,

суддів - Кухтея Р. В., Шевчук С.М.;

за участю секретаря судового засідання - Гром І. І.;

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу ОСОБА_1 - кандидата в депутати Корецької міської ради Рівненського району Рівненської області на рішення Рівненського окружного адміністративного суду від 19 жовтня 2020 року в справі № 460/7731/20 (головуючий суддя Зозуля Д. П., м. Рівне, повне судове рішення проголошено о 17 год. 07 хв.) за позовом ОСОБА_1 - кандидата в депутати Корецької міської ради Рівненського району Рівненської області до Корецької міської територіальної виборчої комісії Рівненського району Рівненської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Рівненська обласна партійна організація "Аграрної партії України" про визнання протиправною та скасування постанови,-

ВСТАНОВИВ:

17 жовтня 2020 року Рівненським окружним адміністративним судом зареєстровано позовну заяву ОСОБА_1 - кандидата в депутати Корецької міської ради Рівненського району Рівненської області до Корецької міської територіальної виборчої комісії Рівненського району Рівненської області про визнання протиправною та скасування постанови Корецької міської територіальної виборчої комісії Рівненського району Рівненської області № 44 від 15.10.2020 «Про реєстрацію кандидатів у депутати Корецької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Рівненської обласної партійної організації Аграрної Партії України на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року» .

В обґрунтування вимог позовної заяви вказано, що постанова Корецької міської територіальної виборчої комісії Рівненського району Рівненської області № 44 від 15.10.2020 «Про реєстрацію кандидатів у депутати Корецької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Рівненської обласної партійної організації Аграрної Партії України на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року» підлягає скасуванню, оскільки вона була прийнята всупереч положенням Виборчого кодексу України від 19.12.2019 № 396-IX (надалі, також - ВК України), так як не була проголосована виборчою комісією відкритим голосуванням більшістю голосів від складу комісії.

Рішенням Рівненського окружного адміністративного суду від 19 жовтня 2020 року в задоволенні позову відмовлено.

Не погоджуючись з прийнятим рішенням, позивачем - ОСОБА_1 - кандидатом в депутати Корецької міської ради Рівненського району Рівненської області, подано апеляційну скаргу, в якій висловлено прохання скасувати оскаржуване рішення та прийняти постанову, якою задовольнити адміністративний позов в повному обсязі.

В обґрунтування вимог апеляційної скарги вказано, що судом першої інстанції при прийнятті оскаржуваної постанови було порушено норми матеріального та процесуального права. Зокрема наголошено, що ОСОБА_1 був присутній на засіданні комісії 15 жовтня 2020 року, і серед постанов, які були прийняті комісією, постанови про реєстрацію будь-яких кандидатів не розглядалися, проекти не ставилися на голосування і не приймалися. Вказано, що спірна постанова суперечить вимогам Виборчого кодексу України та іншим нормативним документам, так як відповідно до частини 12 статті 36 Виборчого кодексу України, рішення виборчої комісії після його розгляду та обговорення на засіданні виборчої комісії приймається відкритим голосуванням більшістю голосів від складу комісії, крім випадків, передбачених цим Кодексом. Вказана норма кореспондується із пп. 9.1, 9.2 Порядку організації роботи та ведення діловодства виборчих комісій з виборів Президента України, народних депутатів України, місцевих виборів затвердженого Постановою Центральної виборчої комісії № 173 від 10.08.2020 (далі - Порядок). Крім того, відповідачем не було дотримано всіх етапів розгляду питання на засіданні виборчої комісії, які визначені пунктом 8.4 Порядку. Тобто, не було дотримано усіх передбачених законом процедур, за результатами обговорення і голосування, що має бути підтверджене протоколом відповідного засідання.

Неявка сторін або інших учасників справи, належним чином повідомлених про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає розгляду справи відповідно до ч. 2 ст. 313 КАС України, тому відповідно до ч.4 ст. 229 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Заслухавши суддю-доповідача, проаналізувавши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін, з наступних підстав.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Встановлено, що з урахуванням Постанови Верховної Ради України "Про утворення та ліквідацію районів" №807-IX від 17.07.2020 та розпоряджень Кабінету Міністрів України від 12.06.2020, якими визначено адміністративні центри та затверджено території територіальних громад областей, Центральна виборча комісія постановою №160 від 08.08.2020 призначила перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів, а постановою №176 від 14.08.2020 призначила перші вибори депутатів районних рад на 25 жовтня 2020 року.

Додатком 16 до постанови Центральної виборчої комісії №160 від 08.08.2020 Корецька міська рада Рівненського району Рівненської області визначена тією міською радою Рівненської області, що обиратиметься на перших виборах депутатів місцевої ради 25 жовтня 2020 року.

Постановою Центральної виборчої комісії №172 від 10.08.2020 утворено та сформовано склад обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), міських (крім міст в Автономній Республіці Крим), районних у місті Києві територіальних виборчих комісій.

Додатком 358 до цієї Постанови утворено і сформовано склад Корецької міської територіальної виборчої комісії Рівненського району Рівненської області. Головою комісії є ОСОБА_2 .

Також судом встановлено, що 15.10.2020 о « 18» год. « 40» хв. Корецькою міською територіальною виборчою комісією Рівненського району Рівненської області прийнято постанову за № 44 «Про реєстрацію кандидатів у депутати Корецької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Рівненської обласної партійної організації Аграрної Партії України на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року» , відповідно до якої комісія постановила:

1. Зареєструвати кандидатів у депутати Корецької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Рівненської обласної партійної організації Аграрної партії України на місцевих виборах 25.10.2020 згідно з додатком.

2. Копію цієї постанови та посвідчення відповідних кандидатів у депутати Корецької міської ради, встановленої форми видати представнику Рівненської обласної партійної організації Аграрної партії України.

3. Відомості про зареєстрованих кандидатів у депутати Корецької міської ради надати відповідному органу ведення Державного реєстру виборців для подальшого надсилання Центральній виборчій комісії.

4. Внести відповідні зміни до постанови № 37 від 07 жовтня 2020 року, щодо черговості місцевих організацій політичних партій у виборчому бюлетені. Викласти в новій редакції та доповнити в пункті 1 підпунктом 1.1. Рівненська обласна партійна організація Аграрної партії України.

5. Цю постанову оприлюднити шляхом розміщення на сайті Корецької районної ради та стенді офіційних матеріалів Корецької міської територіальної виборчої комісії.

Підставою для прийняття постанови слугувало те, що 10 жовтня 2020 року до Корецької міської територіальної виборчої комісії надійшло рішення Рівненського окружного адміністративного суду № 460/7528/20 від 10 жовтня 2020 року, яким визнано протиправною та скасовано постанову № 36 від 07 жовтня 2020 року про відмову в реєстрації кандидатів у депутати Корецької міської ради від Рівненської обласної партійної організації Аграрної партії України на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року та зобов`язано Корецьку міську територіальну виборчу комісію прийняти рішення про реєстрацію кандидатів у депутати Корецької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Рівненської обласної партійної організації Аграрної партії України на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року.

14 жовтня 2020 року до Корецької міської територіальної виборчої комісії надійшла постанова Восьмого апеляційного адміністративного суду у справі № 460/7528/20, якою апеляційну скаргу ОСОБА_1 - кандидата в депутати до Корецької міської ради Рівненського району Рівненської області залишено без задоволення, а рішення Рівненського окружного адміністративного суду № 460/7528/20 від 10 жовтня 2020 року залишено без змін.

Згідно із ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Судом апеляційної інстанції здійснено перевірку висновків суду першої інстанції щодо відповідності дій відповідача вимогам ч. 2 ст. 2 КАС України, внаслідок чого суд апеляційної інстанції погоджується з такими та вважає за необхідне зазначити наступне.

Відповідно до приписів статті 6 Виборчого Кодексу України, виборчі права громадян України - це гарантовані Конституцією України та цим Кодексом їхні права на участь у виборах, які проводяться в Україні.

Основні виборчі права громадян України включають право вільно обирати (право голосу на виборах) та право бути обраним.

Відповідно до статті 20 Виборчого кодексу України виборчий процес - це здійснення протягом встановленого цим Кодексом періоду часу суб`єктами, визначеними статтею 22 цього Кодексу, виборчих процедур, пов`язаних із підготовкою і проведенням відповідних виборів, встановленням та офіційним оголошенням (офіційним оприлюдненням) їх результатів. Виборчий процес є безперервним та не може бути скасованим, зупиненим або перенесеним.

Згідно зі статтею 32 Виборчого кодексу України, в Україні утворюються і діють передбачені цим Кодексом виборчі комісії як незалежні органи адміністрування виборчих процесів, які відповідно до своїх повноважень забезпечують здійснення визначених Конституцією України та цим Кодексом основних принципів виборчого права, засад виборчого процесу, реалізацію виборчих прав громадян України, підготовку та проведення виборів. До виборчих комісій належать: 1) Центральна виборча комісія; 2) окружні виборчі комісії; 3) територіальні виборчі комісії; 4) дільничні виборчі комісії. Виборчі комісії діють на підставі, в межах повноважень та у спосіб, встановлені Конституцією України, цим Кодексом та законами України. Ніхто не має права втручатися в діяльність виборчих комісій, зокрема у вирішення питань, віднесених до їхніх повноважень, крім випадків, передбачених законом.

За нормою статті 33 Виборчого кодексу України, виборчі комісії є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення виборів і забезпечувати реалізацію виборчих прав громадян України, додержання та однакове застосування виборчого законодавства. При цьому, територіальні виборчі комісії в межах повноважень, визначених цим Кодексом, визначено комісіями, що забезпечують організацію підготовки та проведення місцевих виборів.

Згідно із частин 12 статті 36 цього Кодексу рішення виборчої комісії після його розгляду та обговорення на засіданні виборчої комісії приймається відкритим голосуванням більшістю голосів від складу комісії, крім випадків, передбачених цим Кодексом.

Аналогічно, порядок розгляду питань на засіданні виборчої комісії регламентований розділом 8 Порядку організації роботи та ведення діловодства виборчих комісій з виборів Президента України, народних депутатів України, місцевих виборів, який є додатком до постанови Центральної виборчої комісії від 10.08.2020 № 173 (далі - Порядок).

Відповідно до пункту 8.4 якого визначено, що розгляд питання на засіданні виборчої комісії, як правило, включає такі етапи:

- доповідь члена комісії, співдоповіді (у разі потреби);

- запитання членів комісії доповідачу, співдоповідачам, відповіді на них;

- виступи членів комісії та інших осіб, з питання, що розглядається;

- внесення пропозицій членами комісії, їх обговорення;

- оголошення головуючим на засіданні про припинення обговорення питання;

- заключне слово доповідача, співдоповідачів (за їх бажанням);

- голосування.

За результатами розгляду та обговорення питання на засіданні виборча комісія ухвалює рішення. Рішення виборчої комісії приймається відкритим голосуванням більшістю голосів від складу комісії, крім випадків, передбачених Кодексом (пункт 9.1., 9.2. Порядку).

Водночас, як вказано у частині 15 статті 36 цього Виборчого кодексу України, рішення комісії набирає чинності з моменту його прийняття. Рішення виборчої комісії, що суперечить законодавству України або прийнято з перевищенням її повноважень, може бути скасовано виборчою комісією вищого рівня або судом. У такому разі виборча комісія вищого рівня має право прийняти рішення по суті питання.

З системного аналізу вказаних норм права суд робить висновок, що лише рішення, що суперечить законодавству України або прийняте з перевищенням повноважень виборчої комісії, може бути скасовано виборчою комісією вищого рівня або судом.

Судом встановлено, що відповідно до протоколу засідання Корецької міської територіальної виборчої комісії Рівненського району Рівненської області № 16 від 15.10.2020 пунктом 3 порядку денного засідання комісії включалося питання про виконання рішення суду по справі № 460/7528/20 про реєстрацію кандидатів у депутати Корецької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Рівненської обласної партійної організації Аграрної партії України (затвердження проекту постанови). Також встановлено, що дане питання на голосування не виносилося.

Таким чином, наведені позивачем обставини стосовно недотримання виборчою комісією процедури розгляду питання порядку денного на засіданні виборчої комісії щодо не винесення на обговорення та голосування питання про реєстрацію кандидатів у депутати Корецької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Рівненської обласної партійної організації Аграрної партії України є підтвердженими та не спростованими відповідачем.

Проте, щодо можливості скасування постанови Корецької міської територіальної виборчої комісії Рівненського району Рівненської області № 44 від 15.10.2020 «Про реєстрацію кандидатів у депутати Корецької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Рівненської обласної партійної організації Аграрної Партії України на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року» суд апеляційної інстанції зазначає наступне.

Відповідно до ч. 1 ст. 227 Виборчого кодексу України кандидати у депутати, включені організацією партії до єдиного та територіальних виборчих списків, реєструються відповідною територіальною міською виборчою комісією за умови подання комісії документів, передбачених статтею 222 цього Кодексу.

Рішенням Рівненського окружного адміністративного суду від 10 жовтня 2020 року у справі № 460/7528/20, яке залишене без змін постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 14 жовтня 2020 року, визнано протиправним та скасовано рішення Корецької міської територіальної виборчої комісії Рівненського району Рівненської області про відмову Рівненській обласній партійній організації Аграрної партії України в реєстрації кандидатів у депутати, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати від Рівненської обласної партійної організації Аграрної партії України до Корецької міської ради Рівненського району Рівненської області, викладене у постанові № 36 від 07 жовтня 2020 року. Зобов`язано Корецьку міську територіальну виборчу комісію Рівненського району Рівненської області протягом одного дня з дня набрання даним рішенням законної сили прийняти рішення про реєстрацію кандидатів у депутати Корецької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати від Рівненської обласної партійної організації Аграрної партії України до Корецької міської ради Рівненського району Рівненської області.

В силу вимог частини 1 статті 129-1 Конституції України суд ухвалює рішення іменем України. Судове рішення є обов`язковим до виконання.

За приписами статті 370 КАС України судове рішення, яке набрало законної сили, є обов`язковим для учасників справи, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, або за принципом взаємності, - за її межами. Невиконання судового рішення тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

Відтак, з метою виконання рішення суду у справі № 460/7528/20, яке набрало законної сили, та є обов`язковим для учасників справи, в тому числі для Корецької міської територіальної виборчої комісії Рівненського району Рівненської області, останньою прийнято спірну постанову та вчинено дії щодо реєстрації кандидатів у депутати Корецької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Рівненської обласної партійної організації Аграрної партії України на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року.

Суд апеляційної інстанції зазначає, що ні нормами Виборчого кодексу України, ні положеннями Порядку не передбачено порядку виконання рішення суду, яким зобов`язано виборчу комісію прийняти рішення про реєстрацію кандидатів у депутати.

Згідно із частиною 6 статті 64 Виборчого кодексу України якщо рішення не було скасовано з формальних підстав, виборча комісія не може прийняти рішення, яке по суті повторює скасоване рішення.

Оскільки рішення № 36 від 07 жовтня 2020 року Корецької міської територіальної виборчої комісії Рівненського району Рівненської області про відмову Рівненській обласній партійній організації Аграрної партії України в реєстрації кандидатів у депутати, судом було скасоване з істотних підстав, то фактично комісія не могла прийняти рішення, яке по суті повторювало б скасоване рішення про відмову у реєстрації.

Тобто, виборча комісія у даному випадку була позбавлена можливості діяти на власний розсуд та прийняти інше рішення, ніж те, котре нею прийняте, з метою виконання рішення суду щодо реєстрації кандидатів.

Колегія суддів також зазначає, що право бути обраним до органів державної влади та органів місцевого самоврядування (пасивне виборче право) гарантоване статтею 38 Конституції України.

Верховний Суд в своєму рішенні від 28 червня 2019 року у справі №855/157/19 зазначив, що відповідно до параграфа 24 Документа Копенгагенської наради Конференції щодо людського виміру ОБСЄ від 29 червня 1990 року наведене право особи може бути обмеженим, якщо це передбачено законом і таке обмеження є розумним і співрозмірним цілям й завданням закону.

Проте, у відповідності з пунктом 7.5 названого Документа Копенгагенської наради ОБСЄ, процедури реєстрації кандидатів не повинні бути дискримінаційними. Отож підстави для відмови в реєстрації мають бути засновані на об`єктивних критеріях і чітко визначені в законі.

Відповідно до ч. 6 ст. 227 Виборчого кодексу України територіальна виборча комісія не пізніш як на п`ятий день з дня прийняття заяви організації партії про реєстрацію кандидатів у депутати та доданих до неї необхідних документів приймає рішення про реєстрацію кандидатів у депутати або про відмову в їх реєстрації.

Підстави для відмови територіальною виборчою комісією в реєстрації кандидатів у депутати, включених до виборчих списків місцевих організацій політичних партій визначенні статтею 230 Виборчого кодексу України.

Тобто, виборча комісія може прийняти рішення про реєстрацію кандидатів у депутати на місцевих виборах лише за відсутності передбачених законом підстав для відмови у такій реєстрації.

При цьому колегія суддів звертає увагу, що Корецька міська територіальна виборча комісія Рівненського району Рівненської області прийняла постанову № 44 від 15.10.2020 «Про реєстрацію кандидатів у депутати Корецької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Рівненської обласної партійної організації Аграрної Партії України на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року» на виконання рішення суду, яке набрало законної сили, тобто абсолютно на законних підставах.

Відповідно до частини 1 статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Доводи апеляційної скарги зазначених вище висновків суду попередньої інстанції не спростовують і не дають підстав для висновку, що судом першої інстанції при розгляді справи неправильно застосовано норми матеріального права, які регулюють спірні правовідносини, чи істотно порушено норми процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи.

Відтак, колегія суддів апеляційного суду приходить до висновку, що приймаючи оскаржувану постанову № 44 від 15.10.2020 «Про реєстрацію кандидатів у депутати Корецької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Рівненської обласної партійної організації Аграрної Партії України на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року» , територіальна виборча комісія діяла на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені чинним виборчим законодавством, а отже підстави для визнання протиправною та скасування такої постанови відсутні.

Згідно з ст.316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

З огляду на викладене, суд апеляційної інстанції приходить до переконання, що суд першої інстанції дійшов правильного висновку про відмову у задоволенні позовних вимог, доводи апеляційної скарги висновків суду першої інстанції не спростовують, тому підстав для скасування рішення суду першої інстанції немає.

Відповідно до частини 4 статті 273 КАС України суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності територіальних (окружних) виборчих комісій щодо підготовки та проведення місцевих виборів до розгляду незалежно від сплати судового збору.

У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

Так, ОСОБА_1 - кандидатом в депутати Корецької міської ради Рівненського району Рівненської області при поданні апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду не подано документ про сплату судового збору у встановленому Законом України «Про судовий збір» розмірі в сумі 1261,20 грн.

Таким чином, суд дійшов висновку про необхідність стягнення з ОСОБА_1 - кандидата в депутати Корецької міської ради Рівненського району Рівненської області судового збору, розмір якого, з урахуванням заявлених позовних вимог, становить 1261,20 грн.

Керуючись статями 272, 273, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328 КАС України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 - кандидата в депутати Корецької міської ради Рівненського району Рівненської області - залишити без задоволення, а рішення Рівненського окружного адміністративного суду від 19 жовтня 2020 року в справі № 460/7731/20 - без змін.

Стягнути з ОСОБА_1 - кандидата в депутати Корецької міської ради Рівненського району Рівненської області (вул. Б.Хмельницького, 15А, м. Корець, Рівненська область, 34700, рнокпп НОМЕР_1 ) до спеціального фонду Державного бюджету України судовий збір за подання апеляційної скарги у розмірі 1261 (одна тисяча двісті шістдесят одна) гривня 20 копійок за наступними реквізитами: «Отримувач коштів - УК у Галицькому районі м. Львова; код отримувача за ЄДРПОУ - 38007573; банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); МФО - 899998; рахунок отримувача - UA218999980313161206081013004; код класифікації доходів бюджету - 22030101; Восьмий апеляційний адміністративний суд» .

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту її проголошення, є остаточною та оскарженню у касаційному порядку не підлягає.

Головуючий суддя С. П. Нос судді Р. В. Кухтей С. М. Шевчук

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.10.2020
Оприлюднено26.10.2020
Номер документу92382752
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —460/7731/20

Постанова від 23.10.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 22.10.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 22.10.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Рішення від 19.10.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Д.П. Зозуля

Ухвала від 18.10.2020

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Д.П. Зозуля

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні