Постанова
від 19.10.2020 по справі 640/19372/19
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 640/19372/19 Суддя (судді) суду 1-ї інст.:

Добрянська Я.І.

ПОСТАНОВА

Іменем України

19 жовтня 2020 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Сорочка Є.О.,

суддів Коротких А.Ю.,

Федотова І.В.,

за участю секретаря с/з Грисюк Г.Г.,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Всеукраїнської громадської організації Союз гирьового спорту України на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 03 березня 2020 року у справі за адміністративним позовом Громадської організації "Федерація гирьового спорту України" до Міністерства молоді та спорту України, третя особа Всеукраїнська громадська організація Союз гирьового спорту України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з адміністративним позовом, в якому просив:

- визнати дії членів комісії для надання спортивної федерації статусу національної та позбавлення такого статусу щодо недопущення представників Громадської організації Федерація гирьового спорту України до участі у засіданні із розгляду заяви від 09 лютого 2017 року про ініціювання позбавлення Всеукраїнської громадської організації Союз гирьового спорту України статусу національної спортивної федерації, що відбулося 26 березня 2019 року, протиправними;

- визнати протиправним та скасувати рішення про відмову Громадській організації Федерація гирьового спорту України у клопотанні про позбавлення статусу національної спортивної федерації Всеукраїнській громадській організації Союз гирьового спорту України з виду спорту гирьовий спорт на підставі пропозиції комісії для надання спортивній федерації статусу національної та позбавлення такого статусу від 26 березня 2019 року (протокол № 1);

- зобов`язати Міністерство молоді та спорту України на підставі заяви громадської організації Федерація гирьового спорту України від 09 лютого 2017 року про ініціювання позбавлення Союзу гирьового спорту України статусу національної спортивної федерації, наданого йому рішенням конкурсної комісії від 08 жовтня 2015 року та наказом Мінмолодьспорту від 12 жовтня 2015 року №3724 - провести засідання комісії, що діє як постійний консультативно-дорадчий орган Міністерства молоді та спорту України, для розгляду питання про позбавлення Союзу гирьового спорту України статусу національної спортивної федерації в присутності керівника ГО Федерація гирьового спорту (код ЄДРПОУ 20058993) або уповноваженої ним особи.

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 03 березня 2020 року позов задоволено.

Третя особа в апеляційній скарзі просить скасувати вказане судове рішення та ухвалити нове, яким відмовити у задоволенні позову, оскільки вважає, що судом першої інстанції неповно з`ясовано обставини справи, висновки суду не відповідають обставинам справи, судом неправильно застосовано норми матеріального права, порушено норми процесуального права.

Доводи апеляційної скарги ґрунтуються на тому, що оскаржувані та дії та рішення Міністерства молоді та спорту України є правомірними.

Позивач у відзиві на апеляційну скаргу просить відмовити у її задоволенні, посилаючись на необґрунтованість доводів скаржника.

Відповідач також подав відзив на апеляційну скаргу, у якій, однак, не виразив будь-яких заперечень проти її задоволення.

Також Всеукраїнська громадська організація Союз гирьового спорту України просить розгляд апеляційної скарги здійснювати в судовому засіданні.

У свою чергу, колегія суддів наголошує на тому, що визначені у частині першій статті 311 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС) умови є самостійними та не залежними один він одного для цілей застосування судом апеляційної інстанції письмової процедури розгляду спору. Тобто, подання апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції, які ухвалені в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у порядку письмового провадження) є безпосередньою підставою для можливості застосування письмового провадження незалежно від наявності чи відсутності клопотань від усіх учасників справи про розгляд справи за їх участю.

Відповідно до частини другої статті 311 КАС якщо під час письмового провадження за наявними у справі матеріалами суд апеляційної інстанції дійде висновку про те, що справу необхідно розглядати у судовому засіданні, то він призначає її до апеляційного розгляду в судовому засіданні.

Водночас, з огляду на положення частин першої та четвертої статті 308 КАС, у суду відсутні підстави вважати необхідним розгляд справи здійснювати у судовому засіданні. Відповідних обставин судом апеляційної інстанції встановлено не було. Наявні в матеріалах справи та зібрані судом першої інстанції докази дають змогу у повній мірі встановити необхідні обставини справи та правильно вирішити спір.

Тому, оскільки справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів, колегія суддів не вбачає підстав для призначення її розгляду у судовому засіданні.

Дослідивши матеріали справи, перевіривши підстави для апеляційного перегляду, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню з таких підстав.

Судом першої інстанції встановлено та матеріалами справи підтверджується, що Державною службою молоді та спорту України на підставі рішення Комісії Держмолодьспорту для надання спортивній федерації статусу національної спортивної федерації та позбавлення цього статусу від 22 квітня 2013 року прийнято наказ №1421 Про надання статусу національної спортивним федераціям від 26 квітня 2013 року, яким відповідно до п. 12 Положення про надання на конкурсних засадах спортивній федерації статусу національної та позбавлення такого статусу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2012 року №22, Положення про комісію для надання спортивній федерації статусу національної спортивної федерації та позбавлення цього статусу, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 29 березня 2012 року №355, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 11 квітня 2012 року за №540/20853, протоколу засідання Комісії від 22 квітня 2013 року надано статус національної Всеукраїнській громадській організації Союз гирьового спорту України - вид спорту гирьовий спорт.

У 2013 році Всеукраїнська громадська організація Федерація гирьового спорту України звернулась з адміністративним позовом до Державної служби молоді та спорту України, третя особа - Всеукраїнська громадська організація Союз гирьового спорту України про визнання протиправним та скасування наказу №1421 від 26 квітня 2013 року Про надання статусу національної спортивним федераціям , прийнятий Державною службою молоді та спорту України в частині надання статусу національної федерації Всеукраїнській громадській організації Союз гирьового спорту України - вид спорту гирьовий спорт, визнання протиправним та скасування рішення від 22 квітня 2013 року, прийняте Комісією Державної служби молоді та спорту України для надання спортивній федерації статусу національної федерації Всеукраїнській громадській організації Союз гирьового спорту України - вид спорту гирьовий спорт.

Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 21 серпня 2013 року у задоволені позову відмовлено.

Постановою Київського апеляційного адміністративного суду від 03 грудня 2013 року рішення суду першої інстанції скасовано та ухвалено нову постанову, якою вирішено позов задовольнити:

- визнати протиправним та скасувати наказ №1421 від 26 квітня 2013 року Про надання статусу національної спортивним федераціям , прийнятий Державною службою молоді та спорту України в частині надання статусу національної федерації Всеукраїнській громадській організації Союз гирьового спорту України - вид спорту гирьовий спорт;

- визнати протиправним та скасувати рішення від 22 квітня 2013 року, прийняте комісією Державної служби молоді та спорту України для надання спортивній федерації статусу національної федерації Всеукраїнській громадській організації Союз гирьового спорту України - вид спорту гирьовий спорт.

Задовольняючи позовні вимоги, суд апеляційної інстанції, зокрема, виходив з того, що розгляд документів поданих позивачем здійснювався Комісією без присутності представника позивача, а президента позивача запросили в засідання вже для оголошення остаточного рішення, прийнятого Комісією, що є порушенням процедури проведення конкурсу та не дало можливості позивачу надати свої пояснення до поданих документів та спостерігати за дотриманням проведення конкурсу, обговорення та прийняття рішення.

Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 19 листопада 2014 року у справі №826/8373/13-а постанову Київського апеляційного адміністративного суду залишено без змін.

В подальшому, Міністерством молоді та спорту України з метою забезпечення виконання постанови Київського апеляційного адміністративного суду від 03 грудня 2013 року та доручення заступника Міністра молоді та спорту України від 25 листопада 2014 року №94-д, видано наказ №4052 від 02 грудня 2014 року, яким скасовано дію наказу Держмолодьспорту від 26 квітня 2013 року №1421 Про надання статусу національної спортивним федераціям , прийнятий Державною службою молоді та спорту України в частині надання статусу національної федерації Всеукраїнській громадській організації Союз гирьового спорту України - вид спорту гирьовий спорт, наданої з урахуванням рішення комісії для надання спортивній федерації статусу спортивної федерації та позбавлення цього статусу від 22 квітня 2013 року протоколу №4.

08 жовтня 2015 року відбулось чергове засідання конкурсної комісії, на якому розглянуто питання про надання на конкурсних засадах статусу національної спортивної федерації одній з громадських організацій, які розвивають гирьовий спорт в Україні, за результатами якої Союзу гирьового спорту України присвоєно статус всеукраїнської громадської організації.

В подальшому, 09 лютого 2017 року позивачем подано заяву до Міністерства молоді та спорту України про ініціювання позбавлення Союзу гирьового спорту України статусу національної спортивної федерації, наданого йому рішенням конкурсної комісії від 08 жовтня 2015 року та наказом Міністерства молоді та спорту України від 12 жовтня 2015 року №3724.

У відповідь на заяву позивача про ініціювання позбавлення Союзу статусу національної спортивної федерації, відповідач надіслав листом №1561/5.3 від 17 лютого 2017 року відповідь щодо відсутності станом на 16 лютого 2017 року підстав для позбавлення Союзу статусу національної спортивної федерації.

Вказані обставини зумовили звернення позивача до суду з адміністративним позовом, у якому останній просив:

- визнати протиправною дію Міністерства молоді та спорту України, а саме відповідь, надану громадській організації Федерація гирьового спорту України на заяву від 09 лютого 2017 року про ініціювання позбавлення Союзу гирьового спорту України статусу національної спортивної федерації у формі листа за №1561/5.3 від 17 лютого 2017 року;

- зобов`язати Міністерство молоді та спорту України на підставі заяви громадської організації Федерація гирьового спорту України від 09 лютого 2017 року про ініціювання позбавлення Союзу гирьового спорту України статусу національної спортивної федерації, наданого йому рішенням конкурсної комісії від 08 жовтня 2015 року та наказом Мінмолодьспорту від 12 жовтня 2015 року №3724 - провести засідання комісії, що діє як постійний консультативно-дорадчий орган Міністерства молоді та спорту України для розгляду питання про позбавлення Союзу гирьового спорту України статусу національної спортивної федерації.

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 29 серпня 2018 року у справі №826/9667/17 відмовлено в задоволенні позовних вимог.

Постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 18 грудня 2018 року рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 29 серпня 2018 року скасовано та прийнято нове, яким позовні вимоги Громадської організації Федерація гирьового спорту України задоволено, постановлено:

- визнати протиправною дію Міністерства молоді та спорту України, а саме відповідь, надану громадській організації Федерація гирьового спорту України на заяву від 09 лютого 2017 року про ініціювання позбавлення Союзу гирьового спорту України статусу національної спортивної федерації у формі листа за №1561/5.3 від 17 лютого 2017 року;

- зобов`язати Міністерство молоді та спорту України на підставі заяви громадської організації Федерація гирьового спорту України від 09 лютого 2017 року про ініціювання позбавлення Союзу гирьового спорту України статусу національної спортивної федерації, наданого йому рішенням конкурсної комісії від 08 жовтня 2015 року та наказом Мінмолодьспорту від 12 жовтня 2015 року №3724 - провести засідання комісії, що діє як постійний консультативно-дорадчий орган Міністерства молоді та спорту України для розгляду питання про позбавлення Союзу гирьового спорту України статусу національної спортивної федерації.

Ухвалою Верховного Суду від 23 січня 2019 року відкрито касаційне провадження за касаційною скаргою скаргу Всеукраїнська громадська організація Союз гирьового спорту України на постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 18 грудня 2018 року. При цьому, ухвалою Верховного Суду від 01 березня 2019 року відмовлено у задоволенні клопотання Всеукраїнської громадської організації Союз гирьового спорту України про зупинення дії постанови Шостого апеляційного адміністративного суду від 18 грудня 2018 року у справі №826/9667/17.

11 березня 2019 року позивач звернувся до Міністерства молоді та спорту України із листом №19 (вх. №4404/11.1-19) щодо повідомлення про засідання Комісії для надання спортивній федерації статусу національної та позбавлення такого статусу.

За результатами розгляду вищевказаного звернення, відповідач повідомив, що відповідно до Положення про надання на конкурсних засадах спортивній федерації статусу національної та позбавлення такого статусу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2012 року №22, на засідання Комісії, під час якого розглядається питання щодо позбавлення спортивної федерації статусу національної, може запрошуватися керівник спортивної федерації або уповноважена ним особа. Виходячи з наведеного, про результати Комісії громадську організацію Федерація гирьового спорту України буде проінформовано додатково.

В подальшому, листом від 08 квітня 2019 року №2835/5.3 Міністерство молоді та спорту України зазначило, що на виконання постанови Шостого апеляційного адміністративного суду від 18 грудня 2018 року у справі №826/9667/17 комісія розглянула заяву від 09 лютого 2017 року про ініціювання позбавлення Всеукраїнської громадської організації Союзу гирьового спорту України статусу національної спортивної федерації та рішенням Мінмолодьспорту на підставі пропозиції Комісії для надання спортивній федерації статусу національної та позбавлення такого статусу від 26 березня 2019 року (протокол №1) відмовлено у клопотанні про позбавлення статусу національної спортивної федерації Всеукраїнській громадській організації Союз гирьового спорту України з виду спорту гирьовий спорт .

Незгода позивача із діями Комісії щодо недопущення представників Громадської організації Федерація гирьового спорту України до участі у засіданні із розгляду заяви від 09 лютого 2017 року та рішенням Комісії, прийнятим за результатами розгляду такої заяви, зумовила його звернення до суду з даним адміністративним позовом.

Суд першої інстанції в оскаржуваному рішенні дійшов висновків про те, що надсилання листа №2835/5.3 від 08 квітня 2019 року про відсутність підстав для позбавлення Союзу статусу національної спортивної федерації без забезпечення права позивача бути присутнім на засіданні Комісії з розгляду даного питання є порушенням процедури розгляду заяви Федерації гирьового спорту України про позбавлення спортивної федерації статусу національної.

Колегія суддів суду апеляційної інстанції при прийнятті цієї постанови виходить з такого.

Загальні правові, організаційні, соціальні та економічні основи діяльності у сфері фізичної культури і спорту та регулює суспільні відносини у створенні умов для розвитку фізичної культури і спорту визначає Закон України Про фізичну культуру і спорт .

Відповідно до частин першої, п`ятої-сьомої статті 20 Закону України Про фізичну культуру і спорт спортивні федерації (асоціації, спілки, об`єднання тощо) (далі - спортивні федерації) - громадські організації фізкультурно-спортивної спрямованості, основними завданнями яких є: забезпечення інтересів членів відповідних спортивних федерацій у сфері спорту, в тому числі сприяння захисту їх соціальних, економічних, творчих, вікових, національно-культурних та інших інтересів; сприяння розвитку відповідного виду (видів) спорту шляхом участі у розробленні та виконанні відповідних програм; залучення різних груп населення до фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності; сприяння підготовці спортсменів національних збірних команд та забезпечення їх участі в офіційних міжнародних спортивних змаганнях; організація та проведення фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів; участь у здійсненні кадрового забезпечення розвитку відповідного виду (видів) спорту; сприяння розвитку міжнародного співробітництва у сфері фізичної культури і спорту.

Спортивні федерації можуть мати всеукраїнський або місцевий статус.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері фізичної культури та спорту, може надати спортивній федерації статус національної спортивної федерації.

Статус національної спортивної федерації надається лише одній спортивній федерації з відповідного виду спорту, яка має всеукраїнський статус.

Як зазначалося, Союзу гирьового спорту України присвоєно статус національної спортивної федерації.

Відповідно до частини дванадцятої статті 20 Закону України Про фізичну культуру і спорт надання на конкурсних засадах спортивним федераціям статусу національної спортивної федерації та позбавлення цього статусу здійснюються відповідно до положення, затвердженого Кабінетом Міністрів України.

Положення про надання на конкурсних засадах спортивній федерації статусу національної та позбавлення такого статусу затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2012 року № 22 (далі - Положення № 22)

Згідно пункту 17 Положення № 22 розгляд питання про позбавлення спортивної федерації статусу національної може бути ініційовано Мінмолодьспортом, МОН, Міноборони, МВС, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими держадміністраціями, спортивними федераціями та громадськими організаціями фізкультурно-спортивної спрямованості.

Згідно пункту 15 Положення № 22 спортивна федерація може бути позбавлена статусу національної у разі: порушення (невиконання) умов договору про співпрацю; виявлення недостовірної інформації в документах після надання статусу національної; скасування рішення про визнання виду спорту.

Відповідно до пункту 19 Положення №22 на засідання комісії, під час якого розглядається питання щодо позбавлення спортивної федерації статусу національної, може запрошуватися керівник спортивної федерації або уповноважена ним особа.

За їх відсутності на засіданні комісії питання щодо позбавлення спортивної федерації статусу національної розглядається без їх участі.

Аналогічні вимоги закріплені також і в Положенні про комісію для надання спортивній федерації статусу національної та позбавлення такого статусу, затвердженому наказом Міністерства молоді та спорту України від 21.01.2014 № 102 (далі - Положення № 102).

Аналіз викладеного дає підстави для висновку, що ініційоване третіми особами питання позбавлення спортивної федерації статусу національної, розглядається на засіданні відповідної комісії, на яке меже бути запрошено керівника спортивної федерації або уповноважену ним особу.

При цьому, буквальне тлумачення наведених вище норм свідчить, що запрошення на засідання комісії є правом, а не обов`язком відповідача. До того ж таке право стосується виключно спортивної федерації, стосовно якої вирішується питання позбавлення статусу національної. Нормами Положень №№ 22, 102 чи Закону України Про фізичну культуру і спорт не визначено права суб`єкта, яким ініційовано питання позбавлення певної спортивної федерації статусу національної, брати участь у засіданні відповідної комісії, як і не визначено обов`язку комісії запрошувати ініціатора позбавлення федерації статусу національної на таке засідання.

За таких обставин, колегія суддів вважає помилковим посилання позивача та суду першої інстанції на те, що позивач як особа, яка ініціювала питання позбавлення Союзу гирьового спорту України статусу національної спортивної федерації, мала право приймати участь у спірному засіданні комісії.

Посилання суду першої інстанції на ненадання відповідачем до суду доказів оприлюднення оголошення про позбавлення спортивної федерації статусу національної є безпідставним, оскільки ці обставини не є підставою позову. До того ж, доводи позовної заяви свідчать, що позивач був обізнаним про дату, час та місце розгляду його заяви відповідною комісією.

Відповідно до частини п`ятої статті 308 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС) суд апеляційної інстанції не може розглядати позовні вимоги та підстави позову, що не були заявлені в суді першої інстанції.

Позивач у позовній заяві вказує, що з огляду на час, протягом якого представники позивача перебували за дверима приміщення, в якому проводилось спірне засідання, комісія не могла надати оцінку доказам, наданих позивачем на підтвердження допущених Союзом гирьового спорту України порушень.

Колегія суддів вважає такі судження позивача цілком суб`єктивними та не підтвердженими будь-якими належними та допустимими доказами. До того ж, як вбачається з матеріалів справи заяву позивача було розглянуто комісією та прийнято рішення про відсутність підстав для позбавлення Союзу гирьового спорту України статусу національної спортивної федерації.

При цьому, позивач у позовній заяві не наполягає на неправильному по суті рішенні комісії, а лише посилається на порушення процедури, чого, як зазначалося, у ході апеляційного розгляду встановлено не було.

Підсумовуючи викладене, за результатами розгляду апеляційної скарги колегія суддів суду апеляційної інстанції дійшла висновку, що суд першої інстанції прийняв помилкове рішення про задоволення позову.

При цьому, суд апеляційної інстанції відхиляє доводи апеляційної скарги про те, що позивач знав про порушення своїх прав ще у березні 2020 року після проведення спірного засідання. Так, матеріали справи не містять доказів того, що позивача було повідомлено про факт проведеного засідання комісії та його результати раніше, ніж ним було отримано лист від 08 квітня 2019 року №2835/5.3. Тому, колегія суддів не вбачає підстав для залишення позову без розгляду у зв`язку із пропуском строку звернення до адміністративного суду.

Відповідно до пункту 30 рішення Європейського Суду з прав людини у справі Hirvisaari v. Finland від 27 вересня 2001 року, рішення судів повинні достатнім чином містити мотиви, на яких вони базуються для того, щоб засвідчити, що сторони були заслухані, та для того, щоб забезпечити нагляд громадськості за здійсненням правосуддя .

Згідно пункту 29 рішення Європейського Суду з прав людини у справі Ruiz Torija v. Spain від 9 грудня 1994 року, статтю 6 не можна розуміти як таку, що вимагає пояснень детальної відповіді на кожний аргумент сторін. Відповідно, питання, чи дотримався суд свого обов`язку обґрунтовувати рішення може розглядатися лише в світлі обставин кожної справи

Згідно пункту 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення.

Повноваження суду апеляційної інстанції за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення встановлені статтею 315 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС).

Відповідно до пункту першого частини першої статті 315 КАС за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.

За змістом частини першої статті 316 КАС суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Оскільки судове рішення ухвалене судом першої інстанції з додержанням норм матеріального і процесуального права, на підставі правильно встановлених обставин справи, а доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують, то суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а оскаржуване судове рішення - без змін.

Керуючись статтями 34, 243, 311, 316, 321, 325, 328, 329, 331 КАС, суд

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Всеукраїнської громадської організації Союз гирьового спорту України задовольнити.

Скасувати рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 03 березня 2020 року та ухвалити нове судове рішення, яким позов Громадської організації "Федерація гирьового спорту України" до Міністерства молоді та спорту України, третя особа Всеукраїнська громадська організація Союз гирьового спорту України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії залишити без задоволення .

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати прийняття та може бути оскаржена у випадках, передбачених пунктом другим частини п`ятої статті 328 Кодексу адміністративного судочинства України протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду. В інших випадках постанова не підлягає касаційному оскарженню.

Головуючий суддя Є.О. Сорочко

Суддя А.Ю. Коротких

Суддя І.В. Федотов

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.10.2020
Оприлюднено22.10.2020
Номер документу92299974
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/19372/19

Ухвала від 10.12.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желєзний І.В.

Постанова від 19.10.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 05.10.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 14.05.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 14.05.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 21.04.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Рішення від 03.03.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Ухвала від 05.02.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Ухвала від 10.12.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Ухвала від 21.10.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні