Справа № 219/9707/20
Провадження № 3/219/3509/2020
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21 жовтня 2020 року суддя Артемівського міськрайонного суду Донецької області Лапченко О.М., розглянувши адміністративний матеріал у відношенні
ОСОБА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , керівника ТОВ "АВТОГАЗ-ЛЕНД", адреса реєстрації: АДРЕСА_1 ,
у вчиненні адміністративного правопорушення передбаченого ст. 164 ч.1 КпАП України,
встановив:
згідно протоколу про адміністративне правопорушення керівник ТОВ "АВТОГАЗ-ЛЕНД" (код за ЄДРПОУ 34500767) ОСОБА_1 допустив провадження господарської діяльності підприємства без одержання ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону, а саме: у період з 01.04.2020 по 25.08.2020 включно на акцизному складі № 1002188 ТОВ "АВТОГАЗ-ЛЕНД' (код за ЄДРПОУ 34500767) за адресою: Донецька область, м.Бахмут, вул. Незалежності, буд. 220 встановлено здійснення зберігання пального (бензину УКТ ЗЕД 2710124194, 2710124195 та скрапленого газу УКТ ЗЕД 2711129700, 2711121900), тобто у період з 01.04.2020 по 31.07.2020 зберігалось 844,05 літрів бензину та 9612,32 літри скрапленого газу, що підтверджується даними декларацій з акцизного податку наданими до контролюючого органу (Головного управління ДПС у Донецькій області) та на момент перевірки 25.08.2020 у ємності для зберігання скрапленого газу об`ємом 9830 літрів (робочий об`єм 8356 літрів) знаходилось 1002,72 літрів, що підтверджується показниками пристроїв для вимірювання відсотка пального у резервуарі, якими обладнано ємність (відсоток наповнення резервуару скрапленим газом на час перевірки склав 12.0%) без наявності ліцензії на право здійснення зберігання пального за місцем зберігання пального, що є порушенням частини 1, 8 статті 15 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального від 19.12.1995 року № 481/95-ВР (із змінами і доповненнями), чим порушив частину 1 статті 164 Кодексу України Про адміністративні правопорушення № 8073-Х від 07.12.1984 року (із змінами і доповненнями).
З матеріалів адміністративної справи вбачається, що в протоколі відсутній підпис ОСОБА_1 , не міститься запису про відмову від підписання протоколу, також правопорушнику не роз`яснювалися його права та обов`язки. З протоколу незрозуміло чи повідомлений ОСОБА_1 про складання такого протоколу взагалі, чи подавалися ним зауваження щодо складення протоколу, чи роз`яснювалися йому права та обов`язки.
Відповідно до ст.86 Податкового кодексу у разі незгоди платника податків, або його законних представників з висновками перевірки чи фактами її даними, викладеними в довідці перевірки, вона мають право подати свої заперечення до контролюючого органу, який проводив перевірку протягом десяти робочих днів з дня отримання акта.
Складений Головним управлінням ДПС у Донецькій області Державної податкової служби України акт фактичної перевірки щодо дотримання суб`єктами господарювання вимог, встановлених законодавством України, які є обов`язковими для виконання при здійсненні оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами та пальним від 31.08.2020 року ОСОБА_1 не вручався.
З матеріалів вбачається, що вказаний акт вручався оператору ОСОБА_2 , який відмовився від отримання цього акту.
Також згідно акту відмови від підписання та отримання акту від 28.08.2020 року від його отримання та підписання відмовився адвокат Негодуйко Г.В., який, як вказано в акті, є представником ТОВ "АВТОГАЗ-ЛЕНД".
Між тим, матеріали справи не містять доказів наявності повноважень вказаної особи як адвоката та представника ТОВ "АВТОГАЗ-ЛЕНД".
Також матеріали справи не містять доказів наявності трудових відносин ТОВ "АВТОГАЗ-ЛЕНД" з ОСОБА_2 , який між тим в поясненнях вказує, що він є не оператором, а сторожем (а.с.10).
1.09.2020 року керівнику ТОВ "АВТОГАЗ-ЛЕНД" за адресою: Донецька обл., м. Бахмут, вул. Незалежності, 220 ГУ ДПС у Донецькій області був надісланий лист, яким було запрошено керівника до Головного управління ДПС у Донецькій області у триденний термін після отримання листа з 09.00 год. до 18.00 год. для складання та підписання протоколу про адміністративне правопорушення, проте відомості про отримання керівником ТОВ "АВТОГАЗ-ЛЕНД" ОСОБА_1 вказаного запрошення в матеріалах справи відсутні.
Керівник ТОВ "АВТОГАЗ-ЛЕНД" ОСОБА_1 для складання, ознайомлення, підписання, надання пояснень та отримання другого екземпляру протоколу про адміністративні правопорушення до Головного управління ДПС України у Донецькій області не з`явився, про що складено акт неявки від 12.10.2020 року.
19.10.2020 року керівнику ТОВ "АВТОГАЗ-ЛЕНД" ОСОБА_1 за адресою: АДРЕСА_2 , ГУ ДПС у Донецькій області був надісланий другий примірник протоколу від 12.10.2020 року про адміністративне правопорушення, складений відповідно до ч.1 ст.164 КУпАП та на підставі акту фактичної перевірки від 31.08.2020 року, однак в матеріалах справи відсутні відомості про отримання протоколу керівником ТОВ "АВТОГАЗ-ЛЕНД" ОСОБА_1 .
Відповідно до п.п.6, 7, 8 Розділу ІІ Інструкції з оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення , затвердженої Наказом Міністерства юстиції України 12.03.2016 № 672/5 6 уповноважена посадова особа зобов`язана ознайомити особу, щодо якої складається протокол про адміністративне правопорушення, з її правами й обов`язками, передбаченими статтею 268 Кодексу, та змістом статті 63 Конституції України, про що робиться відмітка у протоколі. Про обізнаність з вищевказаним особа, щодо якої складається протокол про адміністративне правопорушення, ставить у протоколі свій підпис, а у разі відмови поставити підпис про це робиться відповідний запис у протоколі, який засвідчується підписом уповноваженої посадової особи; особа, щодо якої складається протокол про адміністративне правопорушення, має право надати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які вносяться до протоколу і засвідчуються підписом зазначеної особи. Пояснення може додаватись до протоколу окремо, про що робиться запис у протоколі; у разі відмови особи, щодо якої складається протокол про адміністративне правопорушення, від надання пояснень за суттю вчиненого правопорушення уповноважена посадова особа вносить до нього відповідний запис; протокол підписується уповноваженою посадовою особою та особою, щодо якої складається протокол про адміністративне правопорушення, а також може підписуватися свідками правопорушення у випадку їх наявності; у разі відмови особи, щодо якої складається протокол про адміністративне правопорушення, від підписання протоколу уповноважена посадова особа робить про це відповідний запис; особа, щодо якої складається протокол про адміністративне правопорушення, має право викласти мотиви своєї відмови від його підписання.
З протоколу про адміністративне правопорушення незрозуміло чи повідомлений ОСОБА_1 про складання зазначеного протоколу взагалі, чи подавалися ним зауваження щодо складення протоколу, чи роз`яснювалися йому права та обов`язки.
Автор протоколу вказує, що керівник ТОВ "АВТОГАЗ-ЛЕНД" ОСОБА_1 для складання, ознайомлення, підписання, надання пояснень та отримання другого екземпляру протоколу про адміністративне правопорушення до Головного управління ДПС України у Донецькій області не з`явився, про що складений акт неявки.
Разом з тим, діючий КпАП України не містить жодної норми про те, що протокол про адміністративне правопорушення може бути направлений правопорушнику за місцем його проживання чи роботи.
Також в матеріалах справи відсутні будь-які відомості про те, який правовий статус має ТОВ "АВТОГАЗ-ЛЕНД" , яке відношення має ОСОБА_1 до вказаного товариства.
З матеріалів справи не вбачається, чи взагалі отримував даний акт фактичної перевірки щодо дотримання суб`єктами господарювання вимог, встановлених законодавством України, які є обов`язковими для виконання при здійсненні оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами та пальним від 31.08.2020 року саме ОСОБА_1 , в зв`язку з чим, суд позбавлений можливості встановити наявність чи відсутність в діях правопорушника склад адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Вище зазначені недоліки, допущені при складанні та оформленні адміністративного матеріалу позбавляють суд можливості здійснити всебічне, повне і об`єктивне з`ясування всіх обставин правопорушення, як цього вимагає ст. 245 КУпАП , і, як наслідок, здійснити розгляд справи про адміністративне правопорушення та прийняти законне і обґрунтоване рішення по ній.
А тому суд вважає необхідним направити адміністративний матеріал на доопрацювання з метою виправлення вказаних недоліків.
Керуючись ст.ст. 256, 257, 283, 284 КпАП України, суд,
п о с т а н о в и в:
матеріали справи про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ст. 164 ч.1 КпАП України повернути для додаткового оформлення Головному управлінню Державної податкової служби України у Донецькій області.
Постанова оскарженню не підлягає.
Суддя О. М.Лапченко
Суд | Артемівський міськрайонний суд Донецької області |
Дата ухвалення рішення | 21.10.2020 |
Оприлюднено | 23.10.2020 |
Номер документу | 92319891 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Артемівський міськрайонний суд Донецької області
Лапченко О. М.
Адмінправопорушення
Артемівський міськрайонний суд Донецької області
Лапченко О. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні