Справа № 369/13336/20
Провадження № 2-а/369/261/20
РІШЕННЯ
Іменем України
22.10.2020 року
Києво-Святошинський районний суд Київської області у складі:
головуючої судді: Дубас Т.В.
за участю секретаря судового засідання: Мазурик Д.С.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Києва адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Дільничої виборчої комісії №320581 територіального виборчого округу №91, Відділу ведення Державного реєстру виборців апарату Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області про виключення з уточненного списку виборців,-
ВСТАНОВИВ:
22 жовтня 2020 року ОСОБА_1 звернувся до суду з адміністративним позовом до Дільничої виборчої комісії №320581 територіального виборчого округу №91, Відділу ведення Державного реєстру виборців апарату Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області про виключення з уточненного списку виборців.
Позовна заява мотивована тим, що він, будучи громадянином України, досягший 18-річного віку є виборцем на чергових виборах депутатів та місцевих рад та сільських, селищних міських голів, призначених на неділю, 25 жовтня 2020 року. Він відноситься до звичайної виборчої дільниці за №320581 територіального виборчого округу за № 91, що підтверджується записом про місце реєстрації в його паспорті. На його адресу надійшло запрошення про включення до попередніх списків виборців на звичайній виборчій дільниці за №№320581.
Одночасно на адресу його земельної ділянки надійшло ще два запрошення особам ОСОБА_2 і ОСОБА_3 .
Дані особи йому не відомі, вони не зареєстровані за місцем знаходження його земельної ділянки.
У зв`язку з отриманням вказаних запрошень, він ознайомився із списком виборців звичайної виборчої дільниці № 320581 територіального виборчого округу № 91, і з`ясував, що особи ОСОБА_2 і ОСОБА_3 нібито зареєстровані за адресою місцезнаходження його земельної ділянки кадастровий номер 3222481201:01:005:0127.
На даній земельній ділянці відсутні будинки або інші будь-які споруди, придатні для проживання.
Свою земельну ділянку він нікому не передавав для проживання, і реєстрація місця проживання на земельній ділянці без будинку є неможливою.
На підтвердження даних обставин він надав добровільні пояснення адвокату, з метою використання цього опитування в якості доказу.
Позивач вважає, що особи ОСОБА_2 і ОСОБА_3 безпідставно включені до списку виборців звичайної виборчої дільниці № 320581 територіального виборчого округу № 91, і мають бути виключені із нього.
Крім того, за результатами ознайомлення із списком виборців звичайної виборчої дільниці № 320581 територіального виборчого округу № 91, мною виявлено факти включення до списку виборців осіб, виборчою адресою яких значиться адреса, що не може бути такою.
Так, відповідно до даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та з урахуванням даних відображених у списках виборців по звичайній виборчій дільниці встановлено, що здійснено неправомірне визначення адреси місця голосування деяких осіб.
Зокрема, порушення полягають у внесенні певних осіб до списку виборців за адресами, відносно яких у громадян не зареєстровано право власності на такі приміщення, немає родинних зв`язків із власниками приміщення, на території площі приміщення не може фізично проживати така значна кількість осіб, які до того ж не є родичами між собою.
Дані обставини підтверджуються Інформаційними довідками з Державного реєстру речових прав на нерухоме майна та Реєстру прав власності на нерухоме майно.
Позивач вважає, що до таких осіб, що неправомірно включені до списку виборців, належать:
ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , виборча адреса якого: АДРЕСА_1 ;
ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , виборча адреса якої: АДРЕСА_1 ;
ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , виборча адреса якого є: АДРЕСА_1 ;
ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , виборча адреса якого є: АДРЕСА_1 ;
ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , виборча адреса якого є: АДРЕСА_1 ;
ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , виборча адреса якого є: АДРЕСА_2 ;
ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , виборча адреса якої: АДРЕСА_2 ;
ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , виборча адреса якого є: АДРЕСА_2 ;
ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , виборча адреса якого є: АДРЕСА_2 ;
ОСОБА_13 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , виборча адреса якої: АДРЕСА_2 ;
ОСОБА_14 , ІНФОРМАЦІЯ_11 , виборча адреса якої: АДРЕСА_2 ;
ОСОБА_15 , ІНФОРМАЦІЯ_12 , виборча адреса якої: АДРЕСА_2 ;
ОСОБА_16 , ІНФОРМАЦІЯ_13 , виборча адреса якої: АДРЕСА_2 ;
ОСОБА_17 , ІНФОРМАЦІЯ_14 , виборча адреса якої: АДРЕСА_2 ;
ОСОБА_18 , ІНФОРМАЦІЯ_15 , виборча адреса якої: АДРЕСА_2 ;
ОСОБА_19 , ІНФОРМАЦІЯ_16 , виборча адреса якої: АДРЕСА_2 ;
ОСОБА_20 , ІНФОРМАЦІЯ_15 , виборча адреса якого є: АДРЕСА_2 ;
ОСОБА_21 , ІНФОРМАЦІЯ_17 , виборча адреса якого є: АДРЕСА_2 ;
ОСОБА_22 , ІНФОРМАЦІЯ_18 , виборча адреса якого є: АДРЕСА_2 ;
ОСОБА_23 , ІНФОРМАЦІЯ_19 , виборча адреса якого є: АДРЕСА_2 ;
ОСОБА_24 , ІНФОРМАЦІЯ_20 , виборча адреса якої: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_25 , ІНФОРМАЦІЯ_21 , виборча адреса якої: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_26 , ІНФОРМАЦІЯ_22 , виборча адреса якої: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_27 , ІНФОРМАЦІЯ_23 , виборча адреса якого: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_28 , ІНФОРМАЦІЯ_24 , виборча адреса якого: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_29 , ІНФОРМАЦІЯ_25 , виборча адреса якого: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_30 , ІНФОРМАЦІЯ_26 , виборча адреса якої: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_31 , ІНФОРМАЦІЯ_18 , виборча адреса якої: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_32 , ІНФОРМАЦІЯ_27 , виборча адреса якої: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_33 , ІНФОРМАЦІЯ_28 , виборча адреса якої: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_34 , ІНФОРМАЦІЯ_29 , виборча адреса якої: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_35 , ІНФОРМАЦІЯ_30 , виборча адреса якої: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_36 , ІНФОРМАЦІЯ_31 , виборча адреса якої: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_37 , ІНФОРМАЦІЯ_32 , виборча адреса якого: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_38 , ІНФОРМАЦІЯ_33 , виборча адреса якої: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_39 , ІНФОРМАЦІЯ_34 , виборча адреса якої: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_40 , ІНФОРМАЦІЯ_35 , виборча адреса якого: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_41 , ІНФОРМАЦІЯ_36 , виборча адреса якого: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_42 , ІНФОРМАЦІЯ_37 , виборча адреса якого: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_43 , ІНФОРМАЦІЯ_38 , виборча адреса якого: АДРЕСА_3 .
ОСОБА_44 , ІНФОРМАЦІЯ_39 , виборча адреса якої: АДРЕСА_4 ,
ОСОБА_45 , ІНФОРМАЦІЯ_40 , виборча адреса якої: АДРЕСА_4 ,
ОСОБА_46 , ІНФОРМАЦІЯ_41 , виборча адреса якої: АДРЕСА_4 ,
ОСОБА_47 , ІНФОРМАЦІЯ_42 , виборча адреса якого: АДРЕСА_4 ,
ОСОБА_48 , ІНФОРМАЦІЯ_14 , виборча адреса якої: АДРЕСА_5 ,
ОСОБА_49 , ІНФОРМАЦІЯ_43 , виборча адреса якої: АДРЕСА_5 ,
ОСОБА_50 , ІНФОРМАЦІЯ_44 , виборча адреса якого: АДРЕСА_5 ,
ОСОБА_51 , ІНФОРМАЦІЯ_45 , виборча адреса якого: АДРЕСА_5 ,
ОСОБА_52 , ІНФОРМАЦІЯ_35 , виборча адреса якого: АДРЕСА_4 ,
ОСОБА_53 , ІНФОРМАЦІЯ_26 , виборча адреса якої: АДРЕСА_6 ,
ОСОБА_54 , ІНФОРМАЦІЯ_46 , виборча адреса якої: АДРЕСА_6 ,
ОСОБА_55 , ІНФОРМАЦІЯ_32 , виборча адреса якого: АДРЕСА_6 ,
ОСОБА_56 , ІНФОРМАЦІЯ_47 , виборча адреса якого: АДРЕСА_6 ,
ОСОБА_57 , ІНФОРМАЦІЯ_48 , виборча адреса якої: АДРЕСА_6 ,
ОСОБА_58 , ІНФОРМАЦІЯ_49 , виборча адреса якого: АДРЕСА_4 ,
ОСОБА_59 , ІНФОРМАЦІЯ_50 , виборча адреса якої: АДРЕСА_4 ,
ОСОБА_60 , ІНФОРМАЦІЯ_51 , виборча адреса якого: АДРЕСА_4 ,
ОСОБА_61 , ІНФОРМАЦІЯ_52 , виборча адреса якого: АДРЕСА_4 ,
ОСОБА_62 , ІНФОРМАЦІЯ_53 , виборча адреса якої: АДРЕСА_4 ,
ОСОБА_63 , ІНФОРМАЦІЯ_54 , виборча адреса якої: АДРЕСА_4 ,
ОСОБА_64 , ІНФОРМАЦІЯ_55 , виборча адреса якого: АДРЕСА_4 ,
ОСОБА_65 , ІНФОРМАЦІЯ_56 , виборча адреса якої: АДРЕСА_4 ,
ОСОБА_66 , ІНФОРМАЦІЯ_57 , виборча адреса якої: АДРЕСА_7 ,
ОСОБА_67 , ІНФОРМАЦІЯ_58 , виборча адреса якого: АДРЕСА_7 ,
ОСОБА_68 , ІНФОРМАЦІЯ_59 , виборча адреса якої: АДРЕСА_7 ,
ОСОБА_69 , ІНФОРМАЦІЯ_60 , виборча адреса якої: АДРЕСА_7 ,
ОСОБА_70 , ІНФОРМАЦІЯ_34 , виборча адреса якої: АДРЕСА_7 ,
ОСОБА_71 , ІНФОРМАЦІЯ_61 , виборча адреса якої: АДРЕСА_7 ,
ОСОБА_72 , ІНФОРМАЦІЯ_62 , виборча адреса якого: АДРЕСА_7 ,
ОСОБА_73 , ІНФОРМАЦІЯ_63 , виборча адреса якого: АДРЕСА_8 ,
ОСОБА_74 , ІНФОРМАЦІЯ_64 , виборча адреса якої: АДРЕСА_8 ,
ОСОБА_75 , ІНФОРМАЦІЯ_65 , виборча адреса якого: АДРЕСА_8 ,
ОСОБА_76 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , виборча адреса якої: АДРЕСА_9 ,
ОСОБА_77 , ІНФОРМАЦІЯ_45 , виборча адреса якої: АДРЕСА_9 ,
ОСОБА_78 , ІНФОРМАЦІЯ_66 , виборча адреса якої: АДРЕСА_10 ,
ОСОБА_79 , ІНФОРМАЦІЯ_38 , виборча адреса якого: АДРЕСА_10 ,
ОСОБА_80 , ІНФОРМАЦІЯ_67 , виборча адреса якої: АДРЕСА_10 ,
ОСОБА_81 , ІНФОРМАЦІЯ_43 , виборча адреса якого: АДРЕСА_10 ,
ОСОБА_82 , ІНФОРМАЦІЯ_68 , виборча адреса якої: АДРЕСА_10 ,
ОСОБА_83 , ІНФОРМАЦІЯ_69 , виборча адреса якої: АДРЕСА_11 ,
ОСОБА_84 , ІНФОРМАЦІЯ_70 , виборча адреса якої: АДРЕСА_11 ,
ОСОБА_85 , ІНФОРМАЦІЯ_71 , виборча адреса якого: АДРЕСА_11 ,
ОСОБА_86 , ІНФОРМАЦІЯ_72 , виборча адреса якого: АДРЕСА_11 ,
ОСОБА_87 , ІНФОРМАЦІЯ_73 , виборча адреса якого: АДРЕСА_11 ,
ОСОБА_88 , ІНФОРМАЦІЯ_12 , виборча адреса якого: АДРЕСА_11 ,
ОСОБА_89 , ІНФОРМАЦІЯ_74 , виборча адреса якого: АДРЕСА_7 ,
ОСОБА_90 , ІНФОРМАЦІЯ_75 , виборча адреса якого: АДРЕСА_7 ,
ОСОБА_91 , ІНФОРМАЦІЯ_76 , виборча адреса якої: АДРЕСА_7 ,
ОСОБА_92 , ІНФОРМАЦІЯ_77 , виборча адреса якої: АДРЕСА_7 ,
ОСОБА_93 , ІНФОРМАЦІЯ_78 , виборча адреса якого: АДРЕСА_7 ,
ОСОБА_94 , ІНФОРМАЦІЯ_75 , виборча адреса якого: АДРЕСА_7 ,
ОСОБА_95 , ІНФОРМАЦІЯ_79 , виборча адреса якого: АДРЕСА_7 ,
ОСОБА_96 , ІНФОРМАЦІЯ_80 , виборча адреса якої: АДРЕСА_7 ,
ОСОБА_97 , ІНФОРМАЦІЯ_81 , виборча адреса якого: АДРЕСА_7 .
Відповідно до п.п.4 п.18 Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207 для реєстрації місця проживання особа або її представник подає, серед іншого, документи, що підтверджують право на проживання в житлі, якими є:
-ордер, свідоцтво про право власності,
-договір найму (піднайму, оренди),
-рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи.
У разі відсутності зазначених документів реєстрація місця проживання особи здійснюється за згодою власника/співвласників житла, наймача та членів його сім`ї (зазначені документи або згода не вимагаються при реєстрації місця проживання неповнолітніх дітей за адресою реєстрації місця проживання батьків/одного з батьків або законного представника/представників).
Тобто, без оформленого права власності на приміщення, реєстрація місця проживання є неможливими.
Крім того, згідно відомостей, оприлюднених на офіційному веб-сайті Державного реєстру виборців , кількість виборців по цій виборчій дільниці № 320581 за 2 місяці значно збільшилась, що також дає підстави для висновків, що в списках виборців з`явилися особи без належної реєстрації місця проживання. Зокрема:
Кількість виборців станом на 30.09. 2020 року становила - 1806;
Станом на 31.08. 2020 року - 1640;
Станом на 31.07. 2020 року - 1621;
Таким чином позивач вважає, що наведені дані об`єктивно свідчать, що вищевказані особи не проживають за заначеними адресами та жодним іншим чином не мають до зазначеного нижче житла жодного відношення.
Тому на підставі вищевказаного позивач просив суд зобов`язати дільничну виборчу комісію № 320581 одномандатного виборчого округу №91 та Відділ ведення Державного реєстру виборців апарату Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області виключити з уточненого списку виборців для голосування на виборчій дільниці № 320581 одномандатного виборчого округу №91 для прийняття участі у чергових місцевих виборах, які відбудуться 25 жовтня 2020 року, наступних осіб:
ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , виборча адреса якого: АДРЕСА_1 ;
ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , виборча адреса якої: АДРЕСА_1 ;
ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , виборча адреса якого є: АДРЕСА_1 ;
ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , виборча адреса якого є: АДРЕСА_1 ;
ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , виборча адреса якого є: АДРЕСА_1 ;
ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , виборча адреса якого є: АДРЕСА_2 ;
ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , виборча адреса якої: АДРЕСА_2 ;
ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , виборча адреса якого є: АДРЕСА_2 ;
ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , виборча адреса якого є: АДРЕСА_2 ;
ОСОБА_13 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , виборча адреса якої: АДРЕСА_2 ;
ОСОБА_14 , ІНФОРМАЦІЯ_11 , виборча адреса якої: АДРЕСА_2 ;
ОСОБА_15 , ІНФОРМАЦІЯ_12 , виборча адреса якої: АДРЕСА_2 ;
ОСОБА_16 , ІНФОРМАЦІЯ_13 , виборча адреса якої: АДРЕСА_2 ;
ОСОБА_17 , ІНФОРМАЦІЯ_14 , виборча адреса якої: АДРЕСА_2 ;
ОСОБА_18 , ІНФОРМАЦІЯ_15 , виборча адреса якої: АДРЕСА_2 ;
ОСОБА_19 , ІНФОРМАЦІЯ_16 , виборча адреса якої: АДРЕСА_2 ;
ОСОБА_20 , ІНФОРМАЦІЯ_15 , виборча адреса якого є: АДРЕСА_2 ;
ОСОБА_21 , ІНФОРМАЦІЯ_17 , виборча адреса якого є: АДРЕСА_2 ;
ОСОБА_22 , ІНФОРМАЦІЯ_18 , виборча адреса якого є: АДРЕСА_2 ;
ОСОБА_23 , ІНФОРМАЦІЯ_19 , виборча адреса якого є: АДРЕСА_2 ;
ОСОБА_24 , ІНФОРМАЦІЯ_20 , виборча адреса якої: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_25 , ІНФОРМАЦІЯ_21 , виборча адреса якої: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_26 , ІНФОРМАЦІЯ_22 , виборча адреса якої: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_27 , ІНФОРМАЦІЯ_23 , виборча адреса якого: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_28 , ІНФОРМАЦІЯ_24 , виборча адреса якого: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_29 , ІНФОРМАЦІЯ_25 , виборча адреса якого: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_30 , ІНФОРМАЦІЯ_26 , виборча адреса якої: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_31 , ІНФОРМАЦІЯ_18 , виборча адреса якої: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_98 , ІНФОРМАЦІЯ_27 , виборча адреса якої: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_33 , ІНФОРМАЦІЯ_28 , виборча адреса якої: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_34 , ІНФОРМАЦІЯ_59 , виборча адреса якої: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_35 , ІНФОРМАЦІЯ_30 , виборча адреса якої: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_36 , ІНФОРМАЦІЯ_31 , виборча адреса якої: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_37 , ІНФОРМАЦІЯ_32 , виборча адреса якого: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_38 , ІНФОРМАЦІЯ_33 , виборча адреса якої: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_39 , ІНФОРМАЦІЯ_34 , виборча адреса якої: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_40 , ІНФОРМАЦІЯ_35 , виборча адреса якого: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_41 , ІНФОРМАЦІЯ_36 , виборча адреса якого: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_42 , ІНФОРМАЦІЯ_37 , виборча адреса якого: АДРЕСА_3 ;
ОСОБА_43 , ІНФОРМАЦІЯ_38 , виборча адреса якого: АДРЕСА_3 .
ОСОБА_44 , ІНФОРМАЦІЯ_39 , виборча адреса якої: АДРЕСА_4 ,
ОСОБА_45 , ІНФОРМАЦІЯ_40 , виборча адреса якої: АДРЕСА_4 ,
ОСОБА_46 , ІНФОРМАЦІЯ_41 , виборча адреса якої: АДРЕСА_4 ,
ОСОБА_47 , ІНФОРМАЦІЯ_42 , виборча адреса якого: АДРЕСА_4 ,
ОСОБА_48 , ІНФОРМАЦІЯ_14 , виборча адреса якої: АДРЕСА_5 ,
ОСОБА_49 , ІНФОРМАЦІЯ_43 , виборча адреса якої: АДРЕСА_5 ,
ОСОБА_50 , ІНФОРМАЦІЯ_44 , виборча адреса якого: АДРЕСА_5 ,
ОСОБА_51 , ІНФОРМАЦІЯ_45 , виборча адреса якого: АДРЕСА_5 ,
ОСОБА_52 , ІНФОРМАЦІЯ_35 , виборча адреса якого: АДРЕСА_4 ,
ОСОБА_53 , ІНФОРМАЦІЯ_26 , виборча адреса якої: АДРЕСА_6 ,
ОСОБА_54 , ІНФОРМАЦІЯ_46 , виборча адреса якої: АДРЕСА_6 ,
ОСОБА_55 , ІНФОРМАЦІЯ_48 , виборча адреса якого: АДРЕСА_6 ,
ОСОБА_56 , ІНФОРМАЦІЯ_47 , виборча адреса якого: АДРЕСА_6 ,
ОСОБА_57 , ІНФОРМАЦІЯ_48 , виборча адреса якої: АДРЕСА_6 ,
ОСОБА_58 , ІНФОРМАЦІЯ_49 , виборча адреса якого: АДРЕСА_4 ,
ОСОБА_59 , ІНФОРМАЦІЯ_50 , виборча адреса якої: АДРЕСА_4 ,
ОСОБА_60 , ІНФОРМАЦІЯ_51 , виборча адреса якого: АДРЕСА_4 ,
ОСОБА_61 , ІНФОРМАЦІЯ_52 , виборча адреса якого: АДРЕСА_4 ,
ОСОБА_62 , ІНФОРМАЦІЯ_53 , виборча адреса якої: АДРЕСА_4 ,
ОСОБА_63 , ІНФОРМАЦІЯ_54 , виборча адреса якої: АДРЕСА_4 ,
ОСОБА_64 , ІНФОРМАЦІЯ_55 , виборча адреса якого: АДРЕСА_4 ,
ОСОБА_65 , ІНФОРМАЦІЯ_56 , виборча адреса якої: АДРЕСА_4 ,
ОСОБА_66 , ІНФОРМАЦІЯ_57 , виборча адреса якої: АДРЕСА_7 ,
ОСОБА_67 , ІНФОРМАЦІЯ_58 , виборча адреса якого: АДРЕСА_7 ,
ОСОБА_68 , ІНФОРМАЦІЯ_59 , виборча адреса якої: АДРЕСА_7 ,
ОСОБА_69 , ІНФОРМАЦІЯ_60 , виборча адреса якої: АДРЕСА_7 ,
ОСОБА_70 , ІНФОРМАЦІЯ_34 , виборча адреса якої: АДРЕСА_7 ,
ОСОБА_71 , ІНФОРМАЦІЯ_61 , виборча адреса якої: АДРЕСА_7 ,
ОСОБА_72 , ІНФОРМАЦІЯ_62 , виборча адреса якого: АДРЕСА_7 ,
ОСОБА_73 , ІНФОРМАЦІЯ_63 , виборча адреса якого: АДРЕСА_8 ,
ОСОБА_74 , ІНФОРМАЦІЯ_64 , виборча адреса якої: АДРЕСА_8 ,
ОСОБА_75 , ІНФОРМАЦІЯ_65 , виборча адреса якого: АДРЕСА_8 ,
ОСОБА_76 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , виборча адреса якої: АДРЕСА_9 ,
ОСОБА_77 , ІНФОРМАЦІЯ_45 , виборча адреса якої: АДРЕСА_9 ,
ОСОБА_78 , ІНФОРМАЦІЯ_66 , виборча адреса якої: АДРЕСА_10 ,
ОСОБА_79 , ІНФОРМАЦІЯ_38 , виборча адреса якого: АДРЕСА_10 ,
ОСОБА_80 , ІНФОРМАЦІЯ_67 , виборча адреса якої: АДРЕСА_10 ,
ОСОБА_81 , ІНФОРМАЦІЯ_43 , виборча адреса якого: АДРЕСА_10 ,
ОСОБА_82 , ІНФОРМАЦІЯ_68 , виборча адреса якої: АДРЕСА_10 ,
ОСОБА_83 , ІНФОРМАЦІЯ_69 , виборча адреса якої: АДРЕСА_11 ,
ОСОБА_84 , ІНФОРМАЦІЯ_70 , виборча адреса якої: АДРЕСА_11 ,
ОСОБА_85 , ІНФОРМАЦІЯ_71 , виборча адреса якого: АДРЕСА_11 ,
ОСОБА_86 , ІНФОРМАЦІЯ_72 , виборча адреса якого: АДРЕСА_11 ,
ОСОБА_87 , ІНФОРМАЦІЯ_73 , виборча адреса якого: АДРЕСА_11 ,
ОСОБА_88 , ІНФОРМАЦІЯ_12 , виборча адреса якого: АДРЕСА_11 ,
ОСОБА_89 , ІНФОРМАЦІЯ_74 , виборча адреса якого: АДРЕСА_7 ,
ОСОБА_90 , ІНФОРМАЦІЯ_81 , виборча адреса якого: АДРЕСА_7 ,
ОСОБА_91 , ІНФОРМАЦІЯ_76 , виборча адреса якої: АДРЕСА_7 ,
ОСОБА_92 , ІНФОРМАЦІЯ_77 , виборча адреса якої: АДРЕСА_7 ,
ОСОБА_93 , ІНФОРМАЦІЯ_78 , виборча адреса якого: АДРЕСА_7 ,
ОСОБА_94 , ІНФОРМАЦІЯ_81 , виборча адреса якого: АДРЕСА_7 ,
ОСОБА_95 , ІНФОРМАЦІЯ_79 , виборча адреса якого: АДРЕСА_7 ,
ОСОБА_96 , ІНФОРМАЦІЯ_80 , виборча адреса якої: АДРЕСА_7 ,
ОСОБА_97 , ІНФОРМАЦІЯ_81 , виборча адреса якого: АДРЕСА_7 .
Позивач ОСОБА_1 до судового засідання не з`явився, про день, час та місце слухання справи повідомлений належним чином, що стверджується письмовою розпискою позивача, яка знаходиться у матерілах справи.
Представники відповідачів у судове засідання не з`явилися, про час, дату та місце розгляду справи були повідомлені належним чином, про поважність причини неявки до суду не повідомили.
Оскільки ст. 274 КАС України встановлено стислі строки розгляду адміністративної справи щодо уточнення списку виборців (у дводенний строк після надходження позовної заяви, але не пізніше ніж за два дні до дня голосування), а згідно ч. 3 ст. 268 КАС України неприбуття у судове засідання учасника справи, повідомленого відповідно до положень цієї статті, не перешкоджає розгляду справи, судом визнано за можливе провести розгляд справи за відсутності сторін.
У зв`язку з неявкою у судове засідання всіх учасників справи, відповідно до положень ч. 4 ст. 229 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.
Суд, дослідивши подані сторонами документи та матеріали, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення справи по суті, приходить до наступного.
Згідно ст. 70 Конституції України право голосу на виборах і референдумах мають громадяни України, які досягли на день їх проведення вісімнадцяти років.
Судом встановлено, що позивач ОСОБА_1 , будучи громадянином України, який досяг 18-річного віку є виборцем на чергових виборах депутатів та місцевих рад та сільських,селищних міських голів, призначених на неділю, 25 жовтня 2020 року. Він відноситься до звичайної виборчої дільниці за №320581 територіального виборчого округу за № 91, що підтверджується записом про місце реєстрації в його паспорті.
На його адресу надійшло запрошення про включення до попередніх списків виборців на звичайній виборчій дільниці за №320581.
Одночасно на адресу його земельної ділянки надійшло ще два запрошення особам ОСОБА_2 і ОСОБА_3 .
Дані особи йому не відомі, вони не зареєстровані за місцем знаходження його земельної ділянки.
У зв`язку з отриманням вказаних запрошень, він ознайомився із списком виборців звичайної виборчої дільниці № 320581 територіального виборчого округу № 91, і з`ясував, що особи ОСОБА_2 і ОСОБА_3 нібито зареєстровані за адресою місцезнаходження його земельної ділянки кадастровий номер 3222481201:01:005:0127.
Проте, як вбачається з матеріалів справи дана земельна ділянка, яка розташована за адресою: АДРЕСА_12 , згідно державного акту на право власності на земельну ділянку належить ОСОБА_1 , серії ІІ-КВ №096078.
Верховна Рада України постановою від 15 липня 2020 року № 795-IX призначила чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів на неділю, 25 жовтня 2020 року.
Центральна виборча комісія постановою від 8 серпня 2020 року № 160 призначила перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів, а постановою від 14 серпня 2020 року № 176 - перші вибори депутатів районних рад на 25 жовтня 2020 року.
Виборчий кодекс України (надалі також - ВК України) відповідно до Конституції України визначає гарантії права громадян на участь у виборах, регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів.
Згідно частини 1 статті 2 ВК України підготовка та проведення виборів регулюються Конституцією України, цим Кодексом, законами України Про Центральну виборчу комісію , Про Державний реєстр виборців , іншими законами України, а також прийнятими відповідно до них іншими актами законодавства та актами Центральної виборчої комісії.
Громадянин має право звернутися до відповідної дільничної виборчої комісії або безпосередньо до органу ведення Державного реєстру виборців чи суду за місцезнаходженням виборчої дільниці щодо допущених при складанні попереднього списку виборців неправильностей, у тому числі не включення, неправильного включення або виключення із списку виборців його або інших осіб, а також щодо наявності або відсутності відміток про постійну нездатність виборця самостійно пересуватися.
Проте, як вбачається з матеріалів справи гр. ОСОБА_1 до дільничної виборчої комісії або безпосередньо до органу ведення Державного реєстру виборців про уточнення списку виборців не звертався, у т.ч. дільнича виборча комісія та Орган ведення Державного реєстру виборців рішення з цього приводу не приймала.
Гарантії права громадян на участь у виборах визначені, підготовка та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів врегульовані Виборчим кодексом України від 19.12.2019 № 396-IX (далі - ВК України).
Статтею 20 ВК України встановлено, що виборчий процес - це здійснення протягом встановленого цим Кодексом періоду часу суб`єктами, визначеними статтею 22 цього Кодексу, виборчих процедур, пов`язаних із підготовкою і проведенням відповідних виборів, встановленням та офіційним оголошенням (офіційним оприлюдненням) їх результатів.
Відповідно до частин першої, другої та третьої статті 242 КАС України судове рішення повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим.
Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права із дотриманням норм процесуального права.
Обґрунтованим є рішення, ухвалене на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить із того, що право оскаржувати рішення, дії чи бездіяльність виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій мають суб`єкти відповідного виборчого процесу (крім виборчої комісії), а також ініціативна група референдуму, інші суб`єкти ініціювання референдуму (частина 1 статті 273 КАС України).
Виборчий кодекс України відповідно до Конституції України визначає гарантії права громадян на участь у виборах, регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів.
Частина 1 статті 22 ВК України містить перелік суб`єктів виборчого процесу відповідних виборів: 1) виборець, який має право голосу на відповідних виборах; 2) виборча комісія, уповноважена здійснювати підготовку і проведення відповідних виборів; 3) партія (організація партії), яка висунула кандидатів на відповідних виборах; 4) кандидат, зареєстрований для участі у відповідних виборах у порядку, встановленому цим Кодексом; 5) офіційний спостерігач від кандидата чи партії (організації партії) - суб`єкта відповідного виборчого процесу або від громадської організації, зареєстрований у порядку, встановленому цим Кодексом.
Згідно із статтею 196 ВК України, виборчий процес місцевих виборів включає такі етапи: 1) утворення виборчих округів; 2) утворення дільничних виборчих комісій; 3) складання списків виборців, їх перевірка та уточнення; 4) висування та реєстрація кандидатів; 5) проведення передвиборної агітації; 6) голосування у день виборів; 7) підрахунок голосів виборців, установлення підсумків голосування і результатів місцевих виборів.
Відповідно до ст.8 Закону України Про Державний реєстр виборців виборча адреса виборця визначається згідно з цією статтею та є підставою для віднесення виборця до відповідної виборчої дільниці.
Виборчою адресою виборця є адреса, за якою зареєстровано його місце проживання відповідно до Закону України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні".
Згідно з ст. 3 Закону України Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні місце перебування фізичної особи це - адміністративно-територіальна одиниця, на території якої особа проживає строком менше шести місяців на рік, а місцем проживання є адміністративно-територіальна одиниця, на території якої особа проживає строком понад шість місяців на рік.
Частина 3 ст. 7 Закону України "Про Державний реєстр виборців "передбачає, що за мотивованим зверненням виборця, який має право голосу на відповідних виборах чи референдумі, орган ведення Реєстру може тимчасово (на період їх проведення) змінити виборцю місце голосування (виборчу дільницю) без зміни його виборчої адреси. Таке звернення подається до органу ведення Реєстру за місцезнаходженням зазначеної виборцем виборчої дільниці або за виборчою адресою не пізніше ніж за п`ять днів до дня голосування на відповідних виборах чи референдумі. Тимчасова зміна місця голосування виборця (виборчої дільниці) підтверджується посвідченням за формою, встановленою Центральною виборчою комісією, яке видається виборцю.
Згідно частини 1 статті 2 ВК України підготовка та проведення виборів регулюються Конституцією України, цим Кодексом, законами України Про Центральну виборчу комісію , Про Державний реєстр виборців , іншими законами України, а також прийнятими відповідно до них іншими актами законодавства та актами Центральної виборчої комісії.
Громадянин має право звернутися до відповідної дільничної виборчої комісії або безпосередньо до органу ведення Державного реєстру виборців чи суду за місцезнаходженням виборчої дільниці щодо допущених при складанні попереднього списку виборців неправильностей, у тому числі не включення, неправильного включення або виключення із списку виборців його або інших осіб, а також щодо наявності або відсутності відміток про постійну нездатність виборця самостійно пересуватися.
Відповідно до ст.8 Закону України Про Державний реєстр виборців виборча адреса виборця визначається згідно з цією статтею та є підставою для віднесення виборця до відповідної виборчої дільниці.
Виборчою адресою виборця є адреса, за якою зареєстровано його місце проживання відповідно до Закону України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні".
Згідно з ст. 3 Закону України Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні місце перебування фізичної особи це - адміністративно-територіальна одиниця, на території якої особа проживає строком менше шести місяців на рік, а місцем проживання є адміністративно-територіальна одиниця, на території якої особа проживає строком понад шість місяців на рік.
Частина 3 ст. 7 Закону України "Про Державний реєстр виборців "передбачає, що за мотивованим зверненням виборця, який має право голосу на відповідних виборах чи референдумі, орган ведення Реєстру може тимчасово (на період їх проведення) змінити виборцю місце голосування (виборчу дільницю) без зміни його виборчої адреси. Таке звернення подається до органу ведення Реєстру за місцезнаходженням зазначеної виборцем виборчої дільниці або за виборчою адресою не пізніше ніж за п`ять днів до дня голосування на відповідних виборах чи референдумі. Тимчасова зміна місця голосування виборця (виборчої дільниці) підтверджується посвідченням за формою, встановленою Центральною виборчою комісією, яке видається виборцю.
Відповідно до ст. 8 Закону України Про державний реєстр виборців виборча адреса виборця визначається згідно з цією статтею та є підставою для віднесення виборця до відповідної виборчої дільниці. Виборчою адресою виборця є адреса, за якою зареєстровано його місце проживання відповідно до Закону України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні", якщо інше не передбачене цією статтею. За зверненням виборця орган ведення Реєстру може визначити іншу виборчу адресу виборця, ніж визначену відповідно до частини другої цієї статті.
Відповідно до ст. 20 зазначеного Закону кожен виборець у разі зміни його персональних даних, зазначених у частині першій статті 6 та пунктах 1 і 4 частини першої статті 7 цього Закону, може звернутися до органу ведення Реєстру відповідно до своєї виборчої адреси із заявою про внесення змін до його персональних даних у Реєстрі за формою, встановленою розпорядником Реєстру.
У разі звернення щодо зміни виборчої адреси виборець подає до органу ведення Реєстру за новою виборчою адресою заяву, до якої додаються документи (копії документів), що підтверджують зміну виборчої адреси виборця.
Зазначене у частинах третій і четвертій статті 8 цього Закону звернення щодо зміни виборчої адреси може бути подане виборцем до органу ведення Реєстру, повноваження якого поширюються на територію, до якої віднесено виборчу адресу, на яку змінюватиметься поточна виборча адреса виборця, не пізніше ніж на п`ятий день з дня початку виборчого процесу виборів або процесу референдуму, що проводяться на території, в межах якої виборець просить визначити його виборчу адресу.
У разі надходження звернення виборця щодо зміни виборчої адреси пізніше ніж на п`ятий день з дня початку виборчого процесу відповідних виборів або процесу референдуму (з урахуванням особливостей щодо виборів та референдуму, передбачених абзацом першим цієї частини, які проводяться одночасно) орган ведення Реєстру приймає мотивоване рішення про відмову у внесенні зміни до його виборчої адреси, копія якого не пізніше наступного дня після прийняття відповідного рішення надсилається виборцю з одночасним повідомленням про можливість подання звернення щодо зміни виборчої адреси після завершення виборчого процесу відповідних виборів.
Як вбачається зі ст. 43 ВК України, орган ведення Державного реєстру виборців на підставі відомостей, поданих відповідно до Закону України "Про Державний реєстр виборців", рішень відповідних виборчих комісій щодо утворення дільничних виборчих комісій спеціальних виборчих дільниць (у частині включення членів дільничних виборчих комісій до списків виборців на відповідній спеціальній виборчій дільниці), за наслідками розгляду заяв виборців, повідомлень дільничних виборчих комісій спеціальних виборчих дільниць про включення виборців до списку виборців на спеціальній виборчій дільниці, на підставі заяв членів окружних та дільничних виборчих комісій, поданих відповідно до частини другої цієї статті, а також рішень судів, отриманих не пізніш як за п`ять днів до дня голосування, виготовляє уточнений список виборців.
Члени окружних та дільничних виборчих комісій не пізніш як за п`ять днів до дня голосування на загальнодержавних виборах подають до органу ведення Державного реєстру виборців за місцезнаходженням відповідної виборчої дільниці або за своєю виборчою адресою заяву про тимчасову зміну місця голосування без зміни виборчої адреси. Члени окружних виборчих комісій включаються до списку виборців на виборчій дільниці, найбільш наближеній до місцезнаходження відповідної окружної виборчої комісії. Члени дільничних виборчих комісій включаються до списку виборців на виборчій дільниці, де вони включені до складу виборчої комісії.
Орган ведення Державного реєстру виборців, який отримав від дільничної виборчої комісії спеціальної виборчої дільниці, яка самостійно склала список виборців, відомості про включених до нього виборців, вносить до бази даних Державного реєстру виборців відповідні відмітки стосовно виборців, які не будуть голосувати за своїми виборчими адресами у зв`язку з їх включенням до списків виборців на інших виборчих дільницях.
Уточнені списки виборців для звичайних виборчих дільниць виготовляються органами ведення Державного реєстру виборців на паперовому носії в одному примірнику за формою, встановленою Центральною виборчою комісією, з дотриманням вимог, установлених статтею 39 цього Кодексу, та містять графу для підпису виборця за отримання виборчого бюлетеня.
Уточнені списки виборців передаються відповідним виборчим комісіям не пізніш як за два дні до дня голосування у порядку, встановленому цим Кодексом для передачі попередніх списків виборців на звичайних виборчих дільницях.
Як передбачено ст. 44 ВК України, зміни до уточненого списку виборців вносить голова або заступник голови та секретар дільничної виборчої комісії на підставі рішення суду, повідомлень органу ведення Державного реєстру виборців щодо усунення кратного включення виборця до списку виборців на цій виборчій дільниці. Такі зміни можуть бути внесені до 18 години останньої суботи перед днем голосування.
При включенні виборця до списку виборців на виборчій дільниці у порядку внесення змін до уточненого списку виборців відомості про нього, передбачені формою списку виборців, вносяться у кінці списку виборців. При цьому у графі "Примітки" зазначаються дата і номер рішення суду.
Виключення зі списку виборців осіб, які неправомірно включені до нього, здійснюється шляхом викреслення, що засвідчується записом "Виключено" та підписами голови або заступника голови і секретаря дільничної виборчої комісії у графі "Примітки". При цьому в зазначеній графі поруч із прізвищем виборця зазначаються дата і номер рішення суду або повідомлення органу ведення Державного реєстру виборців.
Дільнична виборча комісія при внесенні змін до уточненого списку виборців на підставі рішення суду невідкладно повідомляє відповідний орган ведення Державного реєстру виборців про включення виборця до списку виборців або виключення зі списку виборців.
Проте на запит суду, який був направлений на адресу Відділу ведення державного реєстру виборців апарату Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області від 22.10. 2020 року належним чином засідченого витягу з уточненого списку виборців не надано, доказів підтвердження того, що вищевказані виборці не змінили свою виборчу адресу позивачем не надано.
Згідно зі статтею 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.
Згідно із частиною першою статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Статтею 72 КАС України визначено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.
Відповідно до статті 73 КАС України належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування.
Згідно ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Відповідно до ч.1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу.
Відповідно до пункту 30 рішення Європейського Суду з прав людини у справі Hirvisaari v. Finland від 27 вересня 2001 року, рішення судів повинні достатнім чином містити мотиви, на яких вони базуються для того, щоб засвідчити, що сторони були заслухані, та для того, щоб забезпечити нагляд громадськості за здійсненням правосуддя .
Згідно пункту 29 рішення Європейського Суду з прав людини у справі Ruiz Torija v. Spain від 9 грудня 1994 року, статтю 6 не можна розуміти як таку, що вимагає пояснень детальної відповіді на кожний аргумент сторін. Відповідно, питання, чи дотримався суд свого обов`язку обґрунтовувати рішення може розглядатися лише в світлі обставин кожної справи
Згідно пункту 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення.
Відтак, перевіривши обґрунтованість доводів сторін та оцінивши зібрані у справі докази в їх сукупності, суд приходить до переконання, що позивач не довів обставин, які б свідчили про порушення його прав, свобод чи інтересів у сфері публічно-правових відносин, за таких обставин системно проаналізувавши приписи законодавства України, що були чинними на момент виникнення спірних правовідносин між сторонами, зважаючи на взаємний та достатній зв`язок доказів у їх сукупності, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення позовних вимог.
Керуючись ст.ст. 2, 241, 243- 246, 274, 293 КАС України, ст. 70 Конституції України,ст. 274 КАС України, Законів України Про місцеві вибори , ;Про Державний реєстр виборців , суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов ОСОБА_1 до Дільничої виборчої комісії №320581 територіального виборчого округу №91, Відділу ведення Державного реєстру виборців апарату Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області про виключення з уточненного списку виборців - залишити без задоволення.
Апеляційну скаргу на рішення може бути подано у дводенний строк з дня його проголошення до Шостого апеляційного адміністративного суду через Києво-Святошинський районний суд Київської області.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя: Т.В. Дубас
Суд | Києво-Святошинський районний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 22.10.2020 |
Оприлюднено | 23.10.2020 |
Номер документу | 92375262 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Кобаль Михайло Іванович
Адміністративне
Києво-Святошинський районний суд Київської області
Дубас Т. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні