Ухвала
від 23.10.2020 по справі 420/6645/20
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/6645/20

УХВАЛА

23 жовтня 2020 року м. Одеса

Суддя Одеського окружного адміністративного суду Балан Я.В., розглянувши у порядку письмового провадження питання про зупинення провадження по адміністративній справі №420/6645/20, за позовною заявою Колективного підприємства МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ОДЕСА до Департамента аналітики та контролю Одеської міської ради про визнання протиправною та скасування постанови, -

В С Т А Н О В И В:

У провадженні Одеського окружного адміністративного суду перебуває адміністративна справа №420/6645/20 за позовною заявою Колективного підприємства МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ОДЕСА до Департамента аналітики та контролю Одеської міської ради про:

визнання протиправною та скасування Постанови Департамента аналітики та контролю Одеської міської ради про накладення штрафу уповноваженими посадовими особами №ОМС-ОД1317/1091/НП/АВ/П/ФС/181/1 від 23.01.2020 року про накладення на Колективне підприємство МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ОДЕСА штрафу у розмірі 425070,00 гривень.

У підготовче судове засідання призначене на 22 жовтня 2020 року, особи які беруть участь у розгляді справи - не з`явились. Про дату, час та місце розгляду справи належним чином та своєчасно повідомлялись.

Відповідно до ч.4 ст.229 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Через канцелярію Одеського окружного адміністративного суду, від представника позивача (вх.№ЕС/778/20 від 23.10.2020р.) та представника відповідача (вх.№ЕП/18244/20 від 23.10.2020р.), надійшли клопотання про зупинення провадження по адміністративній справі №420/6645/20 у зв`язку з розповсюдженням короновірусної інфекції COVID-19 та посиленням карантинних обмежень.

Вирішуючи питання про зупинення провадження по адміністративній справі №420/6645/20, суд зазначає наступне.

Відповідно до ст. 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов`язком держави.

Відповідно до ст. 29 Закону України Про захист населення від інфекційних хвороб №1645-III від 06.04.2020 року, карантин встановлюється та відміняється Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України №641 від 22.07.2020 року Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (зі змінами внесеними Постановою КМУ №956 від 13.10.2020 року) установлено з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі - COVID-19), з 01 серпня до 31 грудня 2020 року карантин, продовживши на всій території України дію карантину, встановленого постановами КМУ №211 від 11.03.2020 року та №392 від 20.05.2020 року , а також передбачено, що залежно від епідемічної ситуації в регіоні або районі чи місті обласного значення (далі - окремі адміністративно-територіальні одиниці регіону) встановлюється зелений , жовтий , помаранчевий або червоний рівень епідемічної небезпеки поширення COVID-19 (далі - рівень епідемічної небезпеки).

При цьому, рішенням Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 15.10.2020 року (протокол №37) у м. Одесі з 19.10.2020 року продовжено помаранчевий рівень епідемічної небезпеки.

Протоколом №36 позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Одеської міської ради від 15.10.2020 року, прийнято рішення забезпечити дотримання обмежень, встановлених постановою №641, щодо помаранчевого рівня епідемічної небезпеки поширення коронавірусної хвороби COVID-19 додатково до протиепідемічних обмежень, передбачених для зеленого та жовтого рівнів епідемічної небезпеки поширення коронавірусної хвороби COVID-19, з урахуванням змін відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №956 від 13.10.2020 року Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України №641 від 22.07.2020 року .

Відповідно до п.3.5, 3.7 вказаного Протоколу №36, запроваджено посилені карантинні протиепідемічні заходи шляхом: максимального обмеження фізичного доступу громадян, які не є працівниками відповідних органів, до приміщень адміністративних будівель; максимального переведення в режим відеоконференції усіх заходів та засідань колегіальних і дорадчих органів, у тому числі органів місцевого самоврядування (за винятком виключних випадків).

Наказом голови Одеського окружного адміністративного суду №22 ОС/Д/С від 20.10.2020 року, з метою запобігання, виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19) з 21 жовтня 2020 року, на період запровадження в Україні карантинних заходів, в Одеському окружному адміністративному суді встановлено додаткові обмеження, зокрема, припинено розгляд справ у відкритих судових засіданнях за участю учасників судового процесу, крім окремої категорії адміністративних справ, особливості провадження у яких встановлені статтями 273, 275, 276 КАС України, судовий розгляд справ здійснюється у порядку письмового провадження або в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду з використанням власних технічних засобів учасниками судових справ, обмежено допуск осіб до будівлі суду.

Згідно з п. 1 ч. 2 ст. 236 КАС України суд має право зупинити провадження у справі в разі захворювання учасника справи, підтвердженого медичною довідкою, що перешкоджає прибуттю до суду, якщо його особиста участь буде визнана судом обов`язковою, - до одужання.

Відповідно до ч. 6 ст. 7 КАС України у разі відсутності закону, що регулює відповідні правовідносини, суд застосовує закон, що регулює подібні правовідносини (аналогія закону), а за відсутності такого закону суд виходить із конституційних принципів і загальних засад права (аналогія права). Аналогія закону та аналогія права не застосовується для визначення підстав, меж повноважень та способу дій органів державної влади та місцевого самоврядування.

Водночас, при повній або частковій відсутності норм, які регулюють певні суспільні відносини, можливо застосувати аналогію закону, тобто, рішення справи або окремого юридичного питання на основі правової норми, розрахованої на схожі випадки.

Слід зазначити, що застосування аналогії забороняється, якщо вона прямо заборонена законом, чи якщо закон пов`язує настання юридичних наслідків з наявністю конкретних норм.

При вирішенні справи по аналогії закону чи аналогії права обов`язковим є дотримання таких умов: аналогія допустима лише у випадку повної чи часткової відсутності правових норм; суспільні відносини, до яких застосовується аналогія, повинні знаходитися у сфері правового регулювання; повинна бути схожість між обставинами справи і наявною нормою за суттєвими юридичними ознаками; пошук норми, що регулює аналогічний випадок, повинен здійснюватися спочатку в актах тієї ж галузі права, у випадку відсутності - в іншій галузі права і у законодавстві в цілому; винесене у процесі використання аналогії правове рішення не повинно суперечити нормам закону, його меті; обов`язково повинно бути мотивоване пояснення причин застосування рішення по аналогії до конкретного випадку.

Отже у разі, якщо спірні правовідносини не врегульовані законом, суд застосовує закон, що регулює подібні за змістом відносини (аналогія закону), а за відсутності такого - суд виходить із загальних засад законодавства (аналогія права).

Зважаючи на вищевикладене, суд вважає за необхідне, застосувавши аналогію положення закону п. 1 ч. 2 ст. 236 КАС України, що є найбільш приближеним за змістом до ситуації, що склалася на території України та Одеської області, з метою попередження розповсюдження захворюваності на гостру респіраторну інфекцію, спричинену коронавірусом COVID-19, для захисту життя та здоров`я учасників справи, зупинити провадження по справі.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 7, 236, 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

У Х В А Л И В:

Провадження по адміністративній справі №420/6645/20, за позовною заявою Колективного підприємства МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ОДЕСА до Департамента аналітики та контролю Одеської міської ради про визнання протиправною та скасування постанови - зупинити до завершення обмежувальних протиепідемічних заходів.

Ухвала суду набирає законної сили у порядку, визначеному ст. 256 Кодексу адміністративного судочинства України, та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України, з урахуванням приписів пп. 15.5 п. 15 Розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Балан Я.В.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.10.2020
Оприлюднено26.10.2020
Номер документу92379118
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/6645/20

Рішення від 22.02.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я.В.

Ухвала від 04.02.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я.В.

Ухвала від 04.02.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я.В.

Ухвала від 01.02.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я.В.

Ухвала від 23.10.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я.В.

Ухвала від 27.07.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні