Постанова
від 24.10.2020 по справі 500/3157/20
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 жовтня 2020 рокуЛьвівСправа № 500/3157/20 пров. № А/857/12692/20

Восьмий апеляційний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Коваля Р.Й.,

суддів Гуляка В.В.,

Ільчишин Н.В.,

з участю секретаря судового засідання Копанишин Х.В.,

з участю представника третьої особи Пасічника А.З.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Львові апеляційну скаргу Тернопільської територіальної організації Радикальної Партії Олега Ляшка на рішення Тернопільського окружного адміністративного суду від 22 жовтня 2020 року (прийняте у м. Тернополі суддею Мірінович У.А.; повний текст складено 22 жовтня 2020 року) в адміністративній справі № 500/3157/20 за позовом Тернопільської територіальної організації Радикальної Партії Олега Ляшка до Золотопотіцької селищної територіальної виборчої комісії Чортківського району Тернопільської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача - Тернопільська обласна організація політичної партії Довіра , про визнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В :

20 жовтня 2020 року Тернопільська територіальна організація Радикальної Партії Олега Ляшка звернулася до Тернопільського окружного адміністративного суду з позовом, у якому просила:

- визнати протиправною і скасувати постанову Золотопотіцької селищної територіальної виборчої комісії Чортківського району Тернопільської області від 17 жовтня 2020 року № 23;

- зобов`язати Золотопотіцьку селищну територіальну виборчу комісію Чортківського району Тернопільської області прийняти рішення про відмову в реєстрації кандидатів у депутати Золотопотіцької селищної ради, включених до єдиного та територіального виборчих списків Тернопільської обласної організації політичної партії Довіра .

Позовні вимоги обґрунтовувала тим, що постанова відповідача від 17 жовтня 2020 року № 23 є протиправною, оскільки Тернопільською обласною організацією політичної партії Довіра було порушено порядок висування кандидатів у депутати та подання їх на реєстрацію, а саме: не дотримано вимог абзацу другого частини дев`ятої статті 219 Виборчого кодексу України. А протиправність реєстрації кандидатів у депутати Тернопільської обласної організації політичної партії Довіра до Золотопотіцької селищної ради встановлено не одним судовим рішенням, які мають преюдиційне значення для розгляду цієї справи. Зазначає, що, приймаючи оскаржувану постанову, з урахуванням рішення Тернопільського окружного адміністративного суду від 02.10.2020 та постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 06.10.2020 у справі № 500/2844/20, які мають преюдиційне значення для розгляду цієї справи, Золотопотіцька селищна територіальна виборча комісія Чортківського району Тернопільської області, відповідно до частини шостої статті 64 Виборчого кодексу України та Порядку розгляду скарг виборчими комісіями з виборів Президента України, народних депутатів України, місцевих виборів, затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 21 серпня 2020 року № 192 (далі - Порядок № 192) могла прийняти тільки постанову про відмову в реєстрації кандидатів у депутати Тернопільської обласної організації політичної партії Довіра . Крім того, вказала, що голосування виборчою комісією за прийняття рішення про реєстрацію кандидатів у депутати не відбулося, оскільки згідно з протоколом від 17 жовтня 2020 року комісія голосувала тільки за включення питання про реєстрацію кандидатів на голосування, тобто до порядку денного, а не про реєстрацію кандидатів у депутати.

Рішенням Тернопільського окружного адміністративного суду від 22 жовтня 2020 року у задоволенні позовних вимог відмовлено.

Не погодившись із цим рішенням, його оскаржила Тернопільська територіальна організація Радикальної Партії Олега Ляшка, яка просить скасувати рішення і прийняте нове, яким позов задовольнити в повному обсязі. Вимоги апеляційної скарги обґрунтовує загалом тими ж доводами, що й вимоги позовної заяви. Додатково вказав, що повноваження виборчої комісії у спірних правовідносинах не є дискреційними, оскільки у випадку скасування судом протиправного рішення про реєстрацію кандидатів у депутати, комісія може прийняти тільки рішення про відмову в їх реєстрації. Також, при повторному розгляді заяви виборча комісія розглядає попередньо подані на реєстрацію документи і не вправі отримувати додаткові документи, що відповідає приписам статті 227 Виборчого кодексу України.

Представник Тернопільської обласної організації політичної партії Довіра подав відзив на апеляційну скаргу, у якому вказав, що при прийнятті нового рішення ТВК повинна була керуватися нормами чинного законодавства та фактичними обставинами справи, що і було зроблено, оскільки оскаржувана постанова виборчої комісії була прийнята на виконання постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду, виходячи із оцінки всіх судових рішень в сукупності. Також, апелянт не навів жодних підстав для скасування судового рішення, а виключно повторно зазначив абсолютно ті ж аргументи, які були підставою позову, що свідчить про безпідставність доводів апеляційної скарги та зловживання апелянтом процесуальними правами. З приводу покликань апелянта на те, що голосування не відбулося, вказав, що в даному випадку мова йде не про включення до порядку денного відповідного питання, а про голосування по питанню реєстрації кандидатів у депутати Золотопотіцької селищної ради від політичної партії Довіра , що підтвердив присутній в судовому засіданні голова Золотопотіцької селищної територіальної виборчої комісії Чортківського району Тернопільської області. З приводу протиправності реєстрації кандидатів у депутати з огляду на порушення порядку висування кандидатів вказав, що таке не підлягає доказуванню, оскільки вже було предметом судового розгляду в іншій справі. З приводу неврахування виборчою комісією положень частини шостої статті 64 Виборчого кодексу України вказав, що рішення комісії від 17.10.2020 не повторює рішення комісії від 25.09.2020, оскільки територіальні виборчі списки були різними і остання редакція списків не містить технічних помилок (описок).

У судовому засіданні представник третьої особи заперечив проти задоволення апеляційної скарги із підстав, що зазначені ним у відзиві, просить рішення суду першої інстанції залишити без змін.

Заслухавши суддю-доповідача, представника третьої особи, дослідивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів дійшла переконання, що апеляційна скарга не належить до задоволення з таких підстав.

Як встановлено судом, Золотопотіцькою селищною територіальною виборчою комісією Чортківського району Тернопільської області проводилася реєстрація кандидатів у депутати до Золотопотіцької селищної ради.

За результатами розгляду поданих документів Золотопотіцька селищна територіальна виборча комісія Чортківського району Тернопільської області 25 вересня 2020 року о 16.45 год. прийняла постанову № 11 Про реєстрацію кандидатів у депутати Золотопотіцької селищної ради, включених до єдиного та територіального виборчих списків на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року .

Рішенням Тернопільського окружного адміністративного суду від 02 жовтня 2020 року у справі № 500/2844/20 задоволено повністю позов Тернопільської територіальної організації Радикальної Партії Олега Ляшка до Золотопотіцької селищної територіальної виборчої комісії Чортківського району Тернопільської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача - Тернопільська обласна організація політичної партії Довіра , про визнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання вчинити дії.

Визнано протиправною і скасовано постанову Золотопотіцької селищної територіальної виборчої комісії Чортківського району Тернопільської області від 25 вересня 2020 року № 11 в частині реєстрації кандидатів у депутати Золотопотіцької селищної ради, включених до єдиного та територіального виборчих списків Тернопільської обласної організації політичної партії Довіра .

Зобов`язано Золотопотіцьку селищну територіальну виборчу комісію Чортківського району Тернопільської області повторно розглянути питання реєстрації кандидатів у депутати Золотопотіцької селищної ради, включених до єдиного та територіального виборчих списків Тернопільської обласної організації політичної партії Довіра на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року та прийняти рішення відповідно до вимог Виборчого кодексу України з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні.

Постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 06 жовтня 2020 року у справі № 500/2844/20 задоволено частково апеляційну скаргу Тернопільської обласної організації політичної партії Довіра .

Рішення Тернопільського окружного адміністративного суду від 02 жовтня 2020 року в адміністративній справі № 500/2844/20 за позовом Тернопільської територіальної організації Радикальної Партії Олега Ляшка до Золотопотіцької селищної територіальної виборчої комісії Чортківського району Тернопільської області про визнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання вчинити дії - змінено, а саме:

- абзац перший резолютивної частини цього рішення суду доповнено словом «частково» ;

- в абзаці третьому резолютивної частини цього рішення суду формулювання «з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні» - виключено, та доповнено його реченням такого змісту: «У задоволенні решта позовних вимог - відмовити» .

У решті рішення Тернопільського окружного адміністративного суду від 02 жовтня 2020 року в адміністративній справі № 500/2844/20 залишено без змін.

Постанова Восьмого апеляційного адміністративного суду від 06 жовтня 2020 року у справі № 500/2844/20 набрала законної сили 06 жовтня 2020 року.

08 жовтня 2020 року Золотопотіцькою селищною територіальною виборчою комісією Чортківського району Тернопільської області повторно розглянуто питання реєстрації кандидатів у депутати Золотопотіцької селищної ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Тернопільської обласної організації політичної партії Довіра на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року та прийнята постанова № 15 Про відмову в реєстрації кандидатів у депутати Золотопотіцької селищної ради включених до єдиного та територіальних виборчих списків Тернопільської обласної організації політичної партії Довіра на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року .

Відповідно до пункту 1 цієї постанови відмовлено у реєстрації кандидатів у депутати Золотопотіцької селищної ради включених до єдиного та територіальних виборчих списків Тернопільської обласної організації політичної партії Довіра на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, керуючись частиною другою статті 227, частиною шостою статті 64, частиною дев`ятою статті 219 та частиною першою статті 230 Виборчого кодексу України.

Рішенням Тернопільського окружного адміністративного суду від 11 жовтня 2020 року у справі № 500/3002/20 у задоволенні позову Тернопільської обласної організації політичної партії Довіра до Золотопотіцької селищної територіальної виборчої комісії Чортківського району Тернопільської області про визнання протиправною та скасування постанови від 08.10.2020 №15, зобов`язання вчинити певні дії відмовлено.

Постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 15 жовтня 2020 року у справі № 500/3003/20 апеляційну скаргу Пасічника Андрія Зіновійовича, представника Тернопільської обласної організації політичної партії Довіра , задоволено частково.

Рішення Тернопільського окружного адміністративного суду від 11 жовтня 2020 року в адміністративній справі № 500/3002/20 скасовано та ухвалено нове рішення, яким позов Тернопільської обласної організації політичної партії Довіра до Золотопотіцької селищної територіальної виборчої комісії Чортківського району Тернопільської області задоволено частково.

Визнано протиправною та скасовано постанову Золотопотіцької селищної територіальної виборчої комісії Чортківського району Тернопільської області від 08.10.2020 за № 15 Про відмову в реєстрації кандидатів у депутати Золотопотіцької селищної ради включених до єдиного та територіальних виборчих списків Тернопільської обласної організації політичної партії Довіра на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року .

У задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Постанова Восьмого апеляційного адміністративного суду від 15 жовтня 2020 року у справі № 500/3002/20 набрала законної сили 15 жовтня 2020 року.

Надалі, Золотопотіцькою селищною територіальною виборчою комісією Чортківського району Тернопільської області 17 жовтня 2020 року о 16.20 год. прийнято постанову № 23 Про реєстрацію кандидатів у депутати Золотопотіцької селищної ради, включених до єдиного та територіального виборчих списків Тернопільської обласної організації політичної партії Довіра на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року .

Зі змісту цієї постанови видно, що селищна територіальна виборча комісія постановила зареєструвати кандидатів у депутати Золотопотіцької селищної ради, включених до єдиного та територіального виборчих списків Тернопільської обласної організації політичної партії Довіра на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, керуючись постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 15 жовтня 2020 року та відповідно до вимог Виборчого кодексу України.

Не погодившись з постановою відповідача, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Відмовляючи у задоволенні позову, суд першої інстанції виходив з того, що при прийнятті спірної постанови відповідач діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України.

Такі висновки суду першої інстанції, на думку апеляційного суду, відповідають фактичним обставинам справи, нормам матеріального права та є вірними.

Виборчий кодекс України (далі - ВК України) відповідно до Конституції України визначає гарантії права громадян на участь у виборах, регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів.

Відповідно до частин першої, дев`ятої статті 219 ВК України висування кандидатів у депутати організацією партії, формування та затвердження єдиного та територіальних виборчих списків здійснюються на її зборах, конференції організації партії у порядку, встановленому статутом партії та цим Кодексом.

Під час формування єдиного та територіальних виборчих списків організація партії повинна забезпечити присутність у кожній п`ятірці (місцях з першого по п`яте, з шостого по десяте і так далі) кожного виборчого списку чоловіків і жінок (не менше двох кандидатів кожної статі).

У разі формування організацією партії єдиного та територіальних виборчих списків з кількістю кандидатів у депутати, яка не є кратною п`яти, до останніх у списку кандидатів (від 1 до 4) застосовується вимога щодо почергового включення кандидатів різної статі до списку.

Статтею 222 ВК України визначено умови реєстрації кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті рад, а також міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 і більше тисяч).

Так, відповідно до частин першої, другої статті 222 ВК України виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласна, районна, міська, районна у місті, сільська, селищна виборча комісія реєструє кандидатів у депутати, включених до єдиного та територіальних виборчих списків організації партії, за умови отримання нею вичерпного переліку документів.

Територіальна виборча комісія видає особі, яка подала документи, зазначені у частині першій цієї статті, довідку про їх прийняття. Довідка має містити перелік прийнятих документів, число, місяць і рік, а також час їх прийняття, посаду і прізвище особи, яка прийняла документи.

Згідно із частинами першою, шостою статті 227 ВК України кандидати у депутати, включені організацією партії до єдиного та територіальних виборчих списків, реєструються територіальною виборчою комісією Автономної Республіки Крим, відповідною територіальною обласною, районною, міською, районною у місті, сільською, селищною виборчою комісією за умови подання комісії документів, передбачених статтею 222 цього Кодексу.

Територіальна виборча комісія не пізніш як на п`ятий день з дня прийняття заяви організації партії про реєстрацію кандидатів у депутати та доданих до неї необхідних документів приймає рішення про реєстрацію кандидатів у депутати або про відмову в їх реєстрації.

За нормами частини першої, третьої та четвертої статті 230 ВК України територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації всіх кандидатів у депутати, включених до виборчих списків місцевих організацій політичних партій або до переліку кандидатів у депутати в багатомандатних виборчих округах на відповідних місцевих виборах, у разі:

1) порушення встановленого цим Кодексом порядку висування кандидатів, у тому числі перевищення встановленої цим Кодексом кількості кандидатів у депутати у єдиному виборчому списку та територіальному виборчому списку організації партії на виборах депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше), кандидатів у депутати в кожному багатомандатному окрузі на виборах депутатів сільських, селищних, міських рад (територіальних громад з кількістю виборців до 10 тисяч), які можуть бути висунуті організаціями партій;

2) відсутності хоча б одного з документів, зазначених у пунктах 1 - 5 частини першої статті 222, пунктах 1, 2, 4 частини першої статті 223 цього Кодексу, невідповідності таких документів вимогам цього Кодексу (в тому числі щодо розміру грошової застави);

3) встановлення нею наявності у передвиборній програмі організації партії положень, спрямованих на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров`я населення;

4) висування кандидатів у депутати від організації партії, яка здійснює пропаганду комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів, їхньої символіки та щодо якої в установленому Кабінетом Міністрів України порядку прийнято рішення про невідповідність її діяльності, найменування та/або символіки вимогам Закону України Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки .

Помилки і неточності, виявлені в поданих на реєстрацію документах, якщо їх наявність не є перешкодою для розуміння змісту викладених відомостей, не є підставою для відмови в реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови.

У разі відсутності в поданих на реєстрацію документах інформації, яка обов`язково повинна бути зазначена відповідно до вимог цього Кодексу, про це невідкладно повідомляється відповідний суб`єкт подання документів.

Виявлені недоліки у поданих документах можуть бути усунуті шляхом подання не пізніше наступного дня після отримання зазначеного повідомлення уточнених або інших документів для реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови.

Якщо уточнені або інші документи не надійшли у цей строк, відповідні документи вважаються відсутніми.

Рішення про відмову в реєстрації кандидата (кандидатів) у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови повинно містити вичерпні підстави відмови. Копія цього рішення не пізніше наступного дня після його прийняття видається (направляється) представнику організації партії (у разі висування такої особи організацією партії) та кандидату в депутати, кандидату на посаду сільського, селищного, міського голови (у разі самовисування).

З матеріалів справи видно, що реєстрацію кандидатів у депутати Золотопотіцької селищної ради від Тернопільської обласної організації політичної партії Довіра , включених до єдиного та територіального виборчих списків на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року вперше проведено постановою № 11 від 25 вересня 2020 року, яка згодом в частині реєстрації цих кандидатів скасована рішенням суду, яким зокрема зобов`язано повторно розглянути питання реєстрації цих кандидатів.

На виконання рішення суду Золотопотіцькою селищною територіальною виборчою комісією Чортківського району Тернопільської області прийнято нову постанову № 15 від 08 жовтня 2020 року, якою відмовлено в реєстрації кандидатів у депутати Золотопотіцької селищної ради включених до єдиного та територіальних виборчих списків Тернопільської обласної організації політичної партії Довіра на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, яка в свою чергу була скасована постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 15 жовтня 2020 року, з підстав виявлених порушень при голосуванні.

Відповідно до частини шостої статті 64 ВК України у разі скасування судом рішення виборчої комісії, у тому числі з питання визнання голосування на виборчій дільниці недійсним, встановлення підсумків голосування та результатів виборів, рішення з цього питання приймає виборча комісія, рішення якої було скасовано, або відповідна виборча комісія вищого рівня на підставі рішення суду. При цьому, якщо рішення не було скасовано з формальних підстав, виборча комісія не може прийняти рішення, яке по суті повторює скасоване рішення.

Аналогічна норма міститься в Порядку № 192 (пункт 10.15).

З приводу зазначеного колегія суддів апеляційного суду вважає за необхідне зазначати, що оскаржувана постанова виборчої комісії у цій справі була прийнята за інших фактичних обставин, з урахуванням територіальних виборчих списків, які вже не містили технічних помилок (описок) та саме на виконання постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 15 жовтня 2020 року, яким попередня постанова відповідача була скасована з формальних підстав. Тому доводи апелянта про те, що виборча комісія не могла прийняти постанову про реєстрацію кандидатів, як цього вимагає стаття 64 ВК України, є необгрунтованими та безпідставними.

Крім того, як видно із матеріалів справи, після скасування постанови про відмову у реєстрації кандидатів, виборча комісія поставила на голосування саме питання про їхню реєстрацію, а не про включення до порядку денного відповідного питання, що було достеменно встановлено в суді першої інстанції і про що вказав голова територіальної виборчої комісії, та під час прийняття постанови діяла відповідно до чинного законодавства та в межах своїх повноважень.

Щодо решти обставин та доводів, які зазначались сторонами, колегія суддів зазначає, що такі не спростовують викладених вище висновків та на законність судового рішення не впливають. Також ці обставини частково повторюють доводи, які вже були предметом судових розглядів у зазначених вище судових справах, при тому, що нові списки, які не містили технічних помилок, були подані саме на виконання судових рішень, тому покликання апелянта не безпідставне взяття комісією їх до уваги не може бути взяти до уваги.

За таких обставин колегія суддів приходить до переконання, що місцевий суд повно і всебічно дослідив і оцінив обставини по справі, надані сторонами докази, правильно визначив юридичну природу спірних правовідносин і закон, який їх регулює.

Статтею 316 КАС України передбачено, що суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

З урахуванням викладеного, рішення суду першої інстанції є законним, доводи апеляційних скарг зроблених судом першої інстанції висновків не спростовують, тому підстави для скасування чи зміни рішення суду першої інстанції відсутні.

Керуючись ст.ст. 242, 243, 251, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

Апеляційну скаргу Тернопільської територіальної організації Радикальної Партії Олега Ляшка залишити без задоволення, а рішення Тернопільського окружного адміністративного суду від 22 жовтня 2020 року у справі № 500/3157/20 - без змін.

Стягнути із Тернопільської територіальної організації Радикальної Партії Олега Ляшка ( АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ 37279703) до спеціального фонду Державного бюджету України судовий збір за подання апеляційної скарги у розмірі 3153 (три тисячі сто п`ятдесят три) грн за наступними реквізитами Отримувач коштів - УК у Галицькому районі м.Львова; код отримувача за ЄДРПОУ - 38007573; банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); МФО - 899998; рахунок отримувача - UA218999980313161206081013004; код класифікації доходів бюджету - 22030101; Восьмий апеляційний адміністративний суд .

Постанова набирає законної сили з моменту проголошення та оскарженню не підлягає.

Головуючий суддя Р. Й. Коваль судді В. В. Гуляк Н. В. Ільчишин Постанова складена у повному обсязі 24 жовтня 2020 року.

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.10.2020
Оприлюднено26.10.2020
Номер документу92382871
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —500/3157/20

Постанова від 24.10.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Ухвала від 23.10.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Ухвала від 23.10.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Рішення від 22.10.2020

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мірінович Уляна Анатоліївна

Ухвала від 21.10.2020

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мірінович Уляна Анатоліївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні