ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"06" жовтня 2020 р. справа № 300/2096/19
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:
судді Панікара І.В.,
при секретарі Станішевській В.Р.,
за участю:
представника відповідача - відділу освіти та туризму Рогатинської РДА: Яша П.К.,
представника третьої особи: Хом`яка О.Г.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в режимі відеоконференції адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Рогатинської районної ради Івано-Франківської області, відділу освіти та туризму Рогатинської районної державної адміністрації Івано-Франківської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - ОСОБА_2 про визнання протиправним та скасування рішення конкурсної комісії, оформлене протоколом за № 3 від 05.09.2019 року, -
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 (надалі - позивач) звернулася до суду з адміністративним позовом до Рогатинської районної ради Івано-Франківської області (надалі - відповідач) про визнання протиправним та скасування рішення конкурсної комісії, оформлене протоколом за № 3 від 05.09.2019 року.
Позовні вимоги, з урахуванням заяви про збільшення позовних вимог, мотивовані тим, що Рогатинською районною радою Івано-Франківської області проведено конкурс на зайняття вакантної посади керівника Верхньолипицького ліцею Рогатинської районної ради, результати якого оформлені протоколом № 3 від 05.09.2019 року. До участі в конкурсі допущено ОСОБА_1 та ОСОБА_2 . За результатами конкурсу переможцем визначено ОСОБА_2 , відповідно, друге місце зайняла - ОСОБА_1 . Рішенням Рогатинської районної ради від 17.12.2019 року погоджено кандидатуру ОСОБА_2 на посаду керівника Верхньолипицького ліцею Рогатинської районної ради. В подальшому, наказом відділу освіти, молоді та спорту Рогатинської районної державної адміністрації за № 313-к від 23.12.2019 року ОСОБА_2 призначено на посаду директора Верхньолипицького ліцею. На думку позивача, окремими членами конкурсної комісії порушено пункт 1.5 Положення про конкурс на посаду керівника комунального закладу загальної середньої освіти Рогатинської районної ради Івано-Франківської області, затвердженого рішенням Рогатинської районної ради Івано-Франківської області від 17.05.2018 року за № 381-16/2018, а саме конкурсний відбір проведено необ`єктивно та несправедливо. Члени комісії свідомо не дотримувалися вимог зазначеного Положення, занижували бали одному кандидату, хоча відповідь на питання було висвітлено в повному обсязі, в той час як іншому кандидату свідомо ставили завищені бали. Внаслідок чого, позивач просить суд визнати протиправним та скасувати рішення конкурсної комісії, що оформлене протоколом № 3 від 05.09.2019 року, скасувати рішення № 28 сесії Рогатинської районної ради від 17.12.2019 року в частині погодження кандидатури ОСОБА_2 на посаду керівника Верхньолипицького ліцею Рогатинської районної ради та скасувати наказ відділу освіти, молоді та спорту Рогатинської районної державної адміністрації за № 313-к від 23.12.2019 року.
По справі здійснювався ряд наступних процесуальних дій.
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 28.10.2019 року позовну заяву залишено без руху (т.1, с.60-61).
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 18.11.2019 року відкрито провадження у даній справі, за правилами спрощеного позовного провадження з викликом сторін (т.1, а.с.1-2).
Ухвалою суду від 18.02.2020 року залучено ОСОБА_2 до участі в справі № 300/2096/19 як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача (т.1, а.с.131-132).
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 05.03.2020 року залучено відділ освіти та туризму Рогатинської районної державної адміністрації Івано-Франківської області, як співвідповідача, по справі (т.1, а.с.159-160).
Ухвалою суду від 26.08.2020 року викликано гр. ОСОБА_3 в судове засідання для допиту в якості свідка по справі.
Водночас, суд зазначає, що ухвалою суду від 26.08.2020 року витребувано у Рогатинської районної ради Івано-Франківської області належним чином засвідчену копію рішення 28 сесії Рогатинської районної ради сьомого скликання від 17.12.2019 року в частині погодження кандидатури ОСОБА_2 на посаду керівника Верхньолипицького ліцею Рогатинської районної ради (т.2, а.с.45-47).
Ухвалою суду від 14.09.2020 року вирішено судове засідання, призначене на 06.10.2020 року о 13:00 год., у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Рогатинської районної ради Івано-Франківської області, відділу освіти та туризму Рогатинської районної державної адміністрації Івано-Франківської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - ОСОБА_2 про визнання протиправним та скасування рішення конкурсної комісії, оформлене протоколом за № 3 від 05.09.2019 року, провести в режимі відеоконференції (т.2, а.с.76-78).
Головуючий по справі суддя Панікар І.В. в періоди: з 02.12.2019 року по 10.01.2020 року перебував у відпустці та з 11.01.2020 року по 14.01.2020 року перебував на листку тимчасової непрацездатності, з 21.04.2020 року по 14.05.2020 року перебував у відпустці, з 01.07.2020 року по 31.07.2020 року перебував у відпустці, з 03.08.2020 року по 06.08.2020 року, у зв`язку з чим, 60-денний строк розгляду справи продовжено.
Водночас, розгляд справи неодноразово відкладався у зв`язку з клопотаннями сторін, необхідністю витребування додаткових доказів та виклику свідків.
Відповідач - Рогатинська районна рада, скористалася правом на подання відзиву на позовну заяву, який надійшов на адресу суду 09.12.2019 року (т.1, а.с.74-76), згідно змісту якого, представник відповідача щодо можливості задоволення заявлених позовних вимог заперечив. Зокрема, вказав на те, що Рогатинська районна рада, як один із засновників Верхньолипицького закладу загальної середньої освіти, діяла виключно на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією України, ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні", ЗУ "Про освіту" та ЗУ "Про загальну середню освіту". Зазначив, що позивач невірно трактує в своїх позовних вимогах те, що Рогатинська районна рада несе відповідальність за порушення вимог Положення про конкурс на посаду керівника комунального закладу загальної середньої освіти, порядку та способу проведення конкурсу, оскільки безпосередньо конкурс не проводила.
Відповідач - відділ освіти та туризму Рогатинської РДА Івано-Франківської області правом на подання відзиву не скористався.
Згідно вимог частини 6 статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Представником третьої особи подано на адресу суду письмові пояснення по справі № 300/2096/19. Зокрема, представник третьої особи зазначив, що кількісний та персональний склад членів конкурсної комісії для проведення конкурсу на заміщення вакантної посади керівника Верхньолипицького ліцею було затверджено наказом відділу освіти, молоді та спорту Рогатинської РДА № 94 від 01.07.2019 року. Вказав на те, що як вбачається із протоколу № 3 засідання конкурсної комісії для проведення конкурсу на зайняття вакантної посади керівника Верхньолипицького ліцею від 05.09.2019 року - на ньому були присутніми 5 із 6 членів затвердженого складу конкурсної комісії, що свідчить про його правосуб`єктність та наявність кворуму для прийняття відповідних рішень. Відбір переможця конкурсу відбувся на підставі перевірки у конкурсантів знань діючого законодавства України у сфері загальної середньої освіти згідно переліку питань, визначених Додатком 4; перевірки професійної компетентності шляхом письмового вирішення ситуаційного завдання згідно Додатку 5; та проведення публічної, відкритої презентації з метою оцінки відповідності досвіду, досягнень, компетенції, особистих якостей вимогам до професійної компетентності кандидата та його посадових обов`язків. Представник третьої особи зазначив, що члени комісії виставляли найнижчі оцінки по деяких питаннях, як ОСОБА_2 , так і ОСОБА_1 . Разом з тим, за результатами сумування таких оцінок підсумковий рейтинг кандидата ОСОБА_2 виявися вищим ніж у іншого конкурсанта - ОСОБА_1 . Таким чином, проведення конкурсу було здійснене відповідно до професійної компетентності кандидатів на основі оцінювання їх особистих досягнень, знань, умінь і навичок, моральних і ділових якостей, а при його проведенні були дотримані принципи забезпечення рівного доступу, законності, недискримінації, прозорості, доброчесності, а також ефективного і справедливого процесу відбору, що безпосередньо відповідає п.п.1.3 та 1.5 Положення (т.1 а.с.150-153, т.2 а.с.22-25).
Позивач в судове засідання 06.10.2020 року не з`явилася, хоча була належним чином повідомлена про дату, час та місце проведення судового розгляду, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення (т.2, а.с.90).
Представник відповідача - Рогатинської районної ради в судове засідання не з`явився, хоча належним чином повідомлявся про дату, час та місце проведення судового розгляду. Водночас, в судове засідання від 06.10.2020 року надійшло клопотання щодо розгляду справи за відсутності представника відповідача (т.2, а.с.93).
Частиною 3 статті 268 КАС України визначено, що неприбуття у судове засідання учасника справи, повідомленого відповідно до положень цієї статті, не перешкоджає розгляду справи.
Представник відповідача - відділу освіти та туризму Рогатинської РДА Івано-Франківської області щодо можливості задоволення адміністративного позову заперечив. Просив в задоволенні позову відмовити.
Представник третьої особи щодо можливості задоволення адміністративного позову заперечив.
Суд, розглянувши в режимі відеоконференції справу за правилами спрощеного позовного провадження в порядку, визначеному статтею 262 КАС України, заслухавши в судовому засіданні пояснення представників відповідача та третьої особи, дослідивши в сукупності письмові докази, встановив наступне.
Наказом відділу освіти та туризму Рогатинської РДА Івано-Франківської області від 01.07.2019 року за № 94 утворено конкурсну комісію для проведення конкурсу на заміщення вакантної посади керівника Верхньолипицького ліцею Рогатинської районної ради.
Наказом відділу освіти та туризму Рогатинської РДА Івано-Франківської області від 02.07.2019 року за № 96 оголошено конкурс на заміщення вакантної посади керівника Верхньолипицького ліцею Рогатинської районної ради. Кандидатами на заміщення вказаної вакантної посади стали ОСОБА_1 та ОСОБА_2 .
За результатами конкурсного відбору, рішенням конкурсної комісії, що оформлене протоколом № 3 засідання конкурсної комісії на зайняття вакантної посади керівника Верхньолипицького ліцею Рогатинської районної ради від 05.09.2019 року, переможцем конкурсу визнано ОСОБА_2 (т.1, а.с.51).
Рішенням Рогатинської районної ради від 17.12.2019 року погоджено кандидатуру ОСОБА_2 на посаду керівника Верхньолипицького ліцею Рогатинської районної ради.
В подальшому, наказом відділу освіти, молоді та спорту Рогатинської районної державної адміністрації за № 313-к від 23.12.2019 року ОСОБА_2 призначено на посаду директора Верхньолипицького ліцею (т.2, а.с.5).
Позивач, не погоджуючись із правомірністю проведення конкурсу та в свою чергу результатами конкурсу, звернулася до суду з метою захисту свого порушеного права.
Надаючи оцінку правовідносинам, що склались між сторонами, суд виходить з таких підстав та мотивів.
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Суспільні відносини, що виникають у процесі реалізації конституційного права людини на освіту, прав та обов`язків фізичних і юридичних осіб, які беруть участь у реалізації цього права, а також визначення компетенції державних органів та органів місцевого самоврядування у сфері освіти регулюються Законом України "Про освіту".
Відповідно до частини 2 статті 26 ЗУ "Про освіту", керівник закладу освіти призначається засновником у порядку, визначеному законами та установчими документами, з числа претендентів, які вільно володіють державною мовою і мають вищу освіту. Додаткові кваліфікаційні вимоги до керівника та порядок його обрання (призначення) визначаються спеціальними законами та установчими документами закладу освіти.
Абзацами 1-3 частини 2 статті 26 Закону України "Про загальну середню освіту" визначено, що керівник закладу загальної середньої освіти призначається на посаду та звільняється з посади рішенням засновника (засновників) закладу або уповноваженого ним (ними) органу.
Керівник державного, комунального закладу загальної середньої освіти призначається на посаду за результатами конкурсного відбору строком на шість років (строком на два роки - для особи, яка призначається на посаду керівника закладу загальної середньої освіти вперше) на підставі рішення конкурсної комісії, до складу якої входять представники засновника (засновників), трудового колективу, громадського об`єднання батьків учнів (вихованців) закладу загальної середньої освіти та громадського об`єднання керівників закладів загальної середньої освіти відповідної адміністративно-територіальної одиниці. До участі у роботі комісії з правом дорадчого голосу можуть залучатися представники громадських об`єднань та експерти у сфері загальної середньої освіти.
Положення про конкурс на посаду керівника державного, комунального закладу загальної середньої освіти розробляє та затверджує засновник на підставі Типового положення, затвердженого центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.
Відповідно до підпункту 1 пункту а) статті 32 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", до власних (самоврядних) повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать, зокрема, управління закладами освіти, охорони здоров`я, культури, фізкультури і спорту, оздоровчими закладами, які належать територіальним громадам або передані їм, молодіжними підлітковими закладами за місцем проживання, організація їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення.
Наказом Міністерства освіти і науки України від 28.03.2018 № 291, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 16.04.2018 за № 454/31906 затверджено Типове положення про конкурс на посаду керівника державного, комунального закладу загальної середньої освіти.
Відповідно до статті 25 ЗУ "Про освіту", ЗУ "Про загальну середню освіту", наказу Міністерства освіти і науки України від 28.03.2018 № 291, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 16.04.2018 за № 454/31906 "Про затвердження Типового положення про конкурс на посаду керівника державного, комунального закладу загальної середньої освіти", керуючись статтею 43 ЗУ "Про місцеве самоврядування", рішенням Рогатинської районної ради Івано-Франківської області від 17.05.2018 року за № 381-16/2018, як засновником, затверджено Положення про конкурс на посаду керівника комунального закладу загальної середньої освіти Рогатинської районної ради Івано-Франківської області (надалі - Положення) (т.1, а.с.22-31).
Відповідно до пункту 2.2 Положення, до складу конкурсної комісії входять: представники засновників, відділу освіти Рогатинської райдержадміністрації, представники трудового колективу, громадського об`єднання батьків учнів (вихованців), громадського об`єднання керівників закладів загальної середньої освіти району.
Члени конкурсної комісії мають бути неупередженими та незалежними. Не допускається втручання в діяльність конкурсної комісії учасників конкурсу (пункт 2.4 Положення).
Засідання конкурсної комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше двох третин усіх членів комісії. Рішення конкурсної комісії приймається більшістю голосів присутніх на засіданні членів комісії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії. Спосіб голосування визначається рішенням конкурсної комісії (п.2.7 та п.2.8 Положення).
Згідно пункту 4.1 Положення, конкурсний відбір переможця конкурсу здійснюється за результатами:
- перевірки на знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти, зокрема: законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти, а також Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа" на період до 2029 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 року № 988-р;
- перевірки професійних компетентностей, що відбувається шляхом письмового вирішення ситуаційного завдання;
- публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії щодо проведеної презентації.
Відповідно до пункту 4.3 Положення, для визначення результатів іспиту використовується така система: 5 - балів виставляються кандидатам, які в повному обсязі розкрили суть питання; 3 - бали виставляються кандидатам, які розкрили питання фрагментально; 0 - бал (лів) виставляється кандидатам, які не відповіли на питання, або надали невірну відповідь.
Кандидати, які за результатами іспиту набрали від 6 до 10 балів на посаду керівника, допускаються до публічної та відкритої презентації (пункту 4.5 Положення).
Згідно пункту 4.6 Положення, публічна та відкрита презентація проводиться з метою оцінки відповідності досвіду, досягнень, компетенції, особистих якостей вимогам до професійної компетенції кандидата та до відповідних посадових обов`язків.
Визначення результатів презентації здійснюється кожним членом комісії індивідуально і фіксується у відомості про результати співбесіди (пункт 5.2 Положення).
Пунктами 5.3 та 5.4 Положення встановлено, що визначення остаточних результатів конкурсу здійснюється у балах як середнє арифметичне значення індивідуальних оцінок. Підсумковий рейтинг кандидатів визначається шляхом додавання середніх оцінок за кожний етап конкурсу. Сума таких оцінок є підсумковим рейтингом кандидата кандидата за допомогою якого визначається переможець конкурсу.
Відповідно до пунктів 6.1 та 6.2 Положення, конкурсна комісія протягом двох робочих днів після завершення конкурсного відбору визначає переможця або визнає конкурс таким, що не відбувся та оприлюднює результати конкурсу на сайті відділу освіти РДА.
Після погодження переможця конкурсу на сесії районної ради відділ освіти призначає переможця конкурсу на посаду та укладає з ним строковий трудовий договір.
З матеріалів адміністративної справи судом встановлено, що за результатами іспиту зазначеного конкурсу - перевірки знань законодавства в сфері загальної середньої освіти, конституційних прав та обов`язків громадянина, правових та організаційних засад запобігання корупції, оцінка професійних та управлінських компетентностей (ситуаційне завдання), ОСОБА_1 набрала 12,8 балів, а ОСОБА_2 - 18,6 балів (т.1, а.с. 44-45).
За результатами оцінювання презентації, конкурсант ОСОБА_1 набрала 6 балів, конкурсант ОСОБА_2 - 9 балів (т.1, а.с.48).
Всього за результатами всіх етапів конкурсного відбору (рейтинг кандидатів) ОСОБА_2 отримала 20,4 балів, а ОСОБА_1 - 14,0 балів (т.1, а.с.49-50).
Водночас, позовні вимоги обґрунтовані тим, що окремі члени конкурсної комісії занижували бали ОСОБА_1 , що на думку позивачки є порушенням пункту 4.3 Положення.
При цьому, суд вважає за необхідне зазначити, що оцінка виставлена членами комісії є їх дискреційним повноваженням.
Термін "дискреційне повноваження" відповідно до Рекомендації Комітету Ради Європи №R(80)2, прийнятої 11 березня 1980 року на 316-му засіданні заступників міністрів, означає повноваження, яке надає певний адміністративному органу ступінь свободи під час прийняття рішення, таким чином даючи йому змогу вибрати з кількох юридично допустимих рішень те, яке буде найбільш прийнятним.
Колегія суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України у постанові від 14 березня 2017 року по справі №21-3063а16 висловила правову позицію що суд не втручається та не може втручатися у дискрецію (вільний розсуд) відповідача поза межами перевірки за критеріями відповідності прийняття ним рішень (вчинення дій), передбаченими частиною третьою статті 2 КАС України.
Аналогічна правова позиція також викладена у постанові Верховного Суду від 12 грудня 2019 року по справі №808/1460/17.
Доводи позивача про те, що оцінювання результатів конкурсу було необ`єктивним та упередженим, суд вважає безпідставними, оскільки в матеріалах справи відсутні докази упередженості членів комісії до окремих кандидатів.
Водночас, суд критично оцінює твердження позивача, що іспит на "знання конституційних прав та обов`язків громадянина" та "знання правових та організаційних засад запобігання корупції" не передбачений пунктом 4.1 Положення та порушення відповідачем вимог пункту 4.1 та пункту 4.2 Положення, з огляду на наступне.
02.07.2019 року Відділом освіти, молоді та спорту Рогатинської РДА прийнято наказ № 96 "Про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади керівника Верхньолипицького ліцею Рогатинської районної ради", яким, зокрема, затверджено умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади керівника Верхньолипицького ліцею Рогатинської районної ради.
Окрім того, Додатком 4 до Положення затверджено Перелік питань на перевірку знань законодавства в сфері загальної середньої освіти, конституційних прав та обов`язків громадянина, правових та організаційних засад запобігання корупції, що свідчить про створення рівних умови для всіх конкурсантів в ході підготовки до конкурсу (т.1, а.с.27-28).
Як встановлено в ході розгляду справи, відбір переможця конкурсу відбувся на підставі перевірки у конкурсантів знань діючого законодавства України згідно переліку питань, визначених Додатком 4 до Положення; перевірки професійної компетентності шляхом письмового вирішення ситуаційного завдання згідно Додатку 5 та проведення публічної, відкритої презентації з метою оцінки відповідності досвіду, досягнень, компетенції, особистих якостей вимогам до професійної компетентності кандидата та його посадових обов`язків.
При цьому, суд звертає увагу на те, що окремі невідповідності щодо тематичної спрямованості питань між додатком №4 та пунктом 4.1. Положення стосуються якості зазначеного документу, водночас до законності дії та рішень членів конкурсної комісії відношення не мають, оскільки всі потенційні конкурсанти мали змогу завчасно ознайомитись зі змістом переліку запитань та належним чином підготуватись до них.
Окрім того, необгрунтованим, з точки зору суду, є твердження позивача щодо прийняття рішення конкурсної комісії щодо результатів конкурсу в порушення вимог пункту 6 Положення, оскільки прийняття такого рішення в межах 2-денного строку є правом конкурсної комісії та не суперечить вищевказаним вимогам Положення.
Згідно із нормами частини другої статті 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до положень статті 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Частиною 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
При цьому, в силу положень частини 2 статті 77 вказаного Кодексу, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Водночас, відповідачі як суб`єкти владних повноважень довели правомірність своїх дій.
З урахуванням викладеного, судом зазначає, що конкурс на заміщення вакантної посади керівника Верхньолипицького ліцею проведено відповідно до Положення про конкурс на посаду керівника комунального закладу загальної середньої освіти Рогатинської районної ради Івано-Франківської області, затвердженого рішенням Рогатинської районної ради Івано-Франківської області від 17.05.2018 року за № 381-16/2018, при цьому, судом не встановлено порушення порядку проведення вказаного конкурсу, що вказувало б на протиправність рішення конкурсної комісії, що оформлене протоколом № 3 від 05.09.2019 року, та , як наслідок, на протиправність рішення № 28 сесії Рогатинської районної ради від 17.12.2019 року в частині погодження кандидатури ОСОБА_2 на посаду керівника Верхньолипицького ліцею Рогатинської районної ради, та наказу відділу освіти, молоді та спорту Рогатинської районної державної адміністрації за № 313-к від 23.12.2019 року, внаслідок чого, суд вважає за необхідне відмовити у задоволенні адміністративного позову.
З огляду на висновок суду про відмову у задоволенні позову, підстав для розподілу судових витрат, відповідно до вимог статті 139 КАС України, суд не вбачає.
На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
В задоволенні позову ОСОБА_1 - відмовити.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Відповідно до статтей 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції або через Івано-Франківський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення рішення в повному обсязі.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Учасники справи:
Позивач:
ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ).
Відповідачі:
Рогатинська районна рада Івано-Франківської області (код ЄДРПОУ 04054441, вул. Галицька, 65, м. Рогатин, Івано-Франківська область, 77000).
Відділ освіти та туризму Рогатинської районної державної адміністрації Івано-Франківської області (код ЄДРПОУ 42636700, вул. Шевченка, 29, м. Рогатин, Івано-Франківська область).
Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - ОСОБА_2 (РНОКПП НОМЕР_2 , АДРЕСА_2 ).
Суддя /підпис/ Панікар І.В .
Рішення складене в повному обсязі 13 жовтня 2020 р.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.10.2020 |
Оприлюднено | 28.10.2020 |
Номер документу | 92443339 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Панікар І.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні