П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
28 жовтня 2020 р.м.ОдесаСправа № 420/1055/20 Головуючий в 1 інстанції: Кравченко М.М.
Колегія суддів П`ятого апеляційного адміністративного суду у складі:
головуючого судді - Вербицької Н.В.,
суддів - Джабурії О.В.,
- Кравченка К.В.,
при секретарі судового засідання - Болтушенка А.О.,
за участю представника апелянта - Туніка В.М.,
представника відповідача Департамента архітектури та містобудування Одеської міської ради - Мельнікової Т.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу заступника прокурора Одеської області в інтересах держави в особі Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 01 липня 2020 року по справі за адміністративним позовом Першого заступника прокурора Одеської області в інтересах держави в особі департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області до Департаменту архітектури та містобудування Одеської міської ради, товариства з обмеженою відповідальністю КАМЕРТОН про визнання дій протиправними та скасування містобудівних умов та обмежень,-
В С Т А Н О В И Л А :
10 лютого 2020 року Перший заступник прокурора Одеської області звернувся до Одеського окружного адміністративного суду в інтересах держави в особі департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області з позовом до департаменту архітектури та містобудування Одеської міської ради, товариства з обмеженою відповідальністю КАМЕРТОН , з позовною заявою, в якій просив:
- визнати протиправними дії департаменту архітектури містобудування Одеської міської ради щодо видачі 23.08.2018 за № 225 містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва за адресою: м. Одеса, Гагарінське плато, 5;
- скасувати містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва за адресою: м. Одеса, Гагарінське плато, 5, видані управлінням архітектури та містобудування Одеської міської ради 23.08.2018 за № 225.
В обґрунтування позовних вимог заступник прокурора зазначав, що на замовлення ТОВ КАМЕРТОН 23.08.2018 управлінням архітектури та містобудування Одеської міської ради (наразі Департамент архітектури та містобудування Одеської міської ради) видані містобудівні умови та обмеження за № 225 для проектування об`єкта будівництва - Нове будівництво багатоквартирного житлового комплексу з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення, підземним паркінгом та дошкільним учбовим закладом . Вказаними умовами та обмеженнями передбачено нове будівництво багатоквартирного житлового комплексу з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення, підземним паркінгом та дошкільним учбовим закладом.
В результаті вивчення питання законності наданих містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва встановлені порушення управління архітектури та містобудування Одеської міської ради вимог Закону України Про регулювання містобудівної діяльності .
Так, згідно детального плану території на земельній ділянці площею 1,037 га, що знаходиться за адресою: м. Одеса, Гагарінське плато, 5, передбачено розміщення окремо розташованого дошкільного навчального закладу, загальною площею 2300 кв. м розрахованого на 165 дітей, а саме: на 9 груп: 3 ясельні (1, 5-3, роки) по 15 дітей; 6 дошкільних по 20 дітей.
Рішення про внесення змін до детального плану території у межах вул. Генуезька, Піонерська, Французький бульвар, Гагарінське плато в м. Одесі не приймались, так само відсутні будь-які рішення щодо його скасування, а тому вбачається, що вказана містобудівна документація є чинною по сьогоднішній день.
Отже позивач вважає, що, управлінням архітектури та містобудування Одеської міської ради (наразі департамент) при видачі ТОВ "Камертон" містобудівних умов та обмежень на проектування об`єкта будівництва за адресою: м. Одеса, Гагарінське плато, 5, допущено порушення вимог Закону України Про регулювання містобудівної діяльності щодо обов`язкової відповідності намірів забудови земельної ділянки містобудівній документації на місцевому рівні, що відповідно до п.3 ч.4 ст.29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності є окремою підставою для відмови у видачі містобудівних умов та обмежень.
Обґрунтовуючи підстави для звернення до суду з цим позовом, заступник прокурора зазначив, що навіть після повідомлення департаменту ДАБІ в Одеській області листом від 16.12.2019 № 05/1-829вих19 про вказані порушення діючого законодавства України, останнім не вжито ефективний заходів, направлених на скасування вищевказаних містобудівних умов та обмежень забудови. Вказане, на думку позивача, підтверджує бездіяльність протягом тривалого часу органу, що здійснює функції контролю та нагляду у сфері містобудівного та архітектурно-будівельного законодавства.
Департамент архітектури та містобудування Одеської міської ради заперечував проти задоволення позову, зазначаючи, що на підставі наказу Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 07.12.2018 року № 1553 та направлення на проведення позапланової перевірки від 12.12.2018 р. за № 23Н посадовою особою Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області вже проведено позапланову перевірку з питань дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил щодо надання департаментом архітектури та містобудування Одеської міської ради містобудівних умов та обмежень на проектування об`єкту за адресою: м. Одеса, Гагарінське плато, 5. За результатами проведення перевірки суб`єктом нагляду був виданий припис від 28.12.2018 року про усунення певних недоліків. Рішенням від 28.12.2018 року дія містобудівних умов та обмежень на проектування зупинялась. Зазначені у приписі недоліки були усунуті департаментом архітектури та містобудування Одеської міської ради та 11.02.2019 року рішенням головного інспектора будівельного нагляду Лисенко А.І. було прийняте рішення про відновлення дії містобудівних умов та обмежень на проектування об`єкту за адресою: м. Одеса, Гагарінське плато, 5.
Під час проведення перевірки у порядку здійснення державного архітектурно-будівельного нагляду жодним чином не було виявлено порушень вимог містобудівної документації на місцевому рівні та невідповідності намірів забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації.
ТОВ КАМЕРТОН також надало відзив на позовну заяву, в якому зазначає, що обмеження щодо забудови можуть встановлюватись саме планом зонування території (зонінг), а тому твердження позивача про те, що Детальний план території після затвердження є основним документом, у відповідності до якого повинні надаватись містобудівні умови та обмеження забудови земельних ділянок, є невірним. Містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва № 225, затверджені наказом управління архітектури та містобудування Одеської міської ради № 01-06/170 від 23.08.2018 року, прийняті на підставі Плану зонування території м. Одеси (зонінг), затвердженим рішенням Одеської міської ради від 19.10.2016 р. № 1316-VII.
В пункті 3 Містобудівних умов та обмежень зазначено наступне: Відповідно до Плану зонування території м. Одеси (зонінг), затвердженим рішенням Одеської міської ради від 19.10.2016 р. № 1316-VII земельна ділянка за адресою: м. Одеса, Гагарінське плато, 5, розташована в проектній зоні змішаної житлової та громадської забудови (Ж-5п), одним із переважних видів використання якої є розташування багатоквартирних, вище ніж п`ять поверхів житлових будинків. Одним із супутніх видів використання території даної зони є розташування вбудованих, підземних, напівпідземних гаражів, приміщень багатоцільового та спеціального призначення, дитячих дошкільних установ та ін.
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 01 липня 2020 року першому заступнику прокурора Одеської області в інтересах держави в особі Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції відмовлено в задоволенні позовних вимог.
Не погодившись з прийнятим судовим рішенням, заступник прокурора Одеської області подав апеляційну скаргу, в якій посилаючись на невірне застосування судом норм матеріального права, просив рішення суду першої інстанції скасувати та прийняти нове, яким задовольнити позовні вимоги.
Зокрема, апелянт зазначає, що судом першої інстанції не враховано, що на момент затвердження Детального плану території м.Одеси, план зонування території м.Одеси не існував, а тому детальний план території був основною містобудівною документацією на підставі якої мали надаватися містобудівні умови та обмеження. Апелянт також зазначає, що згідно Детального плану території на земельній ділянці площею 1,037 га, що знаходиться за адресою: м.Одеса, Гагарінське плато,5 передбачено розміщення окремо розташованого дошкільного навчального закладу, загальною площею 2 300 кв.м., розрахованого на 165 дітей. Рішення про внесення змін до Детального плану території у межах вул.Генуезька, Піонерська, Французький бульвар, Гагарінське плато в м.Одесі не приймались, так само відсутні будь-які рішення щодо його скасування, а тому вбачається, що вказана містобудівна документація є чинною по сьогоднішній день.
Заслухавши доповідача, дослідивши доводи апеляційної скарги, матеріали справи, перевіривши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального і процесуального права, правової оцінки обставин у справі, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з огляду на таке.
Судом першої інстанції вірно встановлено, що згідно з Генеральним планом міста Одеси, затвердженим рішенням Одеської міської ради від 25.03.2015 року № 6489-VI, територія по Гагринському плато, 5, розташована у межах території багатоквартирної житлової забудови.
Рішенням Одеської міської ради від 16.12.2015 року № 274-VII затверджено Детальний план території у межах вул. Генуезька, Піонерська, Французький бульвар, Гагарінське плато в м. Одесі.
19.10.2016 року Одеською міською радою прийняте рішення № 1316-VII Про затвердження плану зонування території м. Одеси (зонінгу) , яким затверджено план зонування території м. Одеси.
Наказом управління архітектури та містобудування Одеської міської ради № 01-06/170 від 23.08.2018 року, на підставі Плану зонування території м. Одеси (зонінг), затвердженим рішенням Одеської міської ради від 19.10.2016 року № 1316-VII, затверджені Містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва № 225.
Вважаючи, що містобудівні умови та обмеження № 225 суперечать Детальному плану території у межах вул. Генуезька, Піонерська, Французький бульвар, Гагарінське плато в м. Одесі, заступник прокурора Одеської області звернувся до суду з цим позовом.
Відмовляючи в задоволенні позовних вимог, суд першої інстанції виходив з того, що Містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва за № 225, затверджені наказом Управління архітектури та містобудування Одеської міської ради № 01-06/170 від 23.08.2018 року, відповідають Плану зонування території міста Одеси (зонінгу), затвердженого рішенням Одеської міської ради від 19.10.2016 року № 1316-VII, а тому надані у відповідності до намірів забудови земельної ділянки містобудівній документації на місцевому рівні.
Судова колегія погоджується з висновками суду першої інстанції, враховуючи наступне.
Правові та організаційні основи містобудівної діяльності визначені Законом України Про регулювання містобудівної діяльності (далі - Закон №3038-VI, в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин).
Відповідно до частин першої та п`ятої статті 26 Закону № 3038-VI забудова територій здійснюється шляхом розміщення об`єктів будівництва. Проектування та будівництво об`єктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку: отримання замовником або проектувальником вихідних даних; розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених статтею 31 цього Закону, її експертизи; затвердження проектної документації; виконання підготовчих та будівельних робіт; прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів; реєстрація права власності на об`єкт містобудування (частини перша, п`ята зазначеної статті).
Згідно з частиною першою статті 29 Закону №3038-VI основними складовими вихідних даних є: містобудівні умови та обмеження; технічні умови та завдання на проектування.
За приписами пункту 8 частини першої статті 1 Закону № 3038-VI містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки - це документ, що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до об`єктів будівництва, встановлені законодавством та містобудівною документацією.
Аналіз наведених правових норм дає підстави дійти до висновку про те, що містобудівні умови та обмеження є складовою вихідних даних, отримання яких є необхідною умовою для набуття власниками земельних ділянок або землекористувачами права на забудову земельної ділянки. Містобудівні умови та обмеження є видом містобудівної документації та визначають комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва, дотримання яких є обов`язковим для всіх суб`єктів містобудівної діяльності.
Аналогічний висновок викладений у постановах Верховного Суду від 27.02.2019 у справі №809/721/18, від 10.10.2019 у справі №260/1499/18, від 20.02.2020 у справі №813/52/13-а, від 14 серпня 2020 року у справі № 826/14568/15.
Відповідно до ч.4 33 Закону №3038-VI, якою встановлено, що розміщення об`єктів будівництва на території населених пунктів та за їх межами під час комплексної забудови території, здійснюється виконавчим органом сільської, селищної, міської ради, районною державною адміністрацією відповідно до їх повноважень шляхом надання містобудівних умов та обмежень або видачі будівельного паспорта відповідно до містобудівної документації у порядку, передбаченому цим Законом.
Органи, що здійснюють управління у сфері містобудівної діяльності, архітектурно-будівельного контролю та нагляду, визначені статтею 6 Закону №3038-VI, частинами першою, другою якої встановлено, що управління у сфері містобудівної діяльності здійснюється, зокрема, іншими уповноваженими органами містобудування та архітектури, місцевими державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування.
До уповноважених органів містобудування та архітектури належать органи, визначені у статті 13 Закону України від 20.05.1999 № 687-XIV Про архітектурну діяльність (далі - Закон № 687-XIV).
За змістом статті 13 Закону №687-XIV, до якої відсилає статті 6 Закону №3038-VI, до уповноважених органів містобудування та архітектури належать, в тому числі, виконавчі органи сільських, селищних, міських рад з питань архітектури.
Органи місцевого самоврядування здійснюють свою діяльність у сфері містобудування та архітектури відповідно до Закону України від 21.05.1997 № 280/97-ВР Про місцеве самоврядування в Україні (далі - Закон № 280/97-ВР).
Обсяг повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі будівництва встановлює стаття 31 Закону №280/97-ВР, пп. 9 п. а ч.1 якої закріплено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження - надання відповідно до закону містобудівних умов і обмежень забудови земельних ділянок.
Частиною 5 ст. 29 Закону №3038-VI визначено, що містобудівні умови та обмеження містять:
1) назву об`єкта будівництва, що повинна відображати вид будівництва та місце розташування об`єкта;
2) інформацію про замовника;
3) відповідність на дату надання містобудівних умов та обмежень цільового та функціонального призначення земельної ділянки містобудівній документації на місцевому рівні;
4) гранично допустиму висотність будинків, будівель та споруд у метрах;
5) максимально допустимий відсоток забудови земельної ділянки;
6) максимально допустиму щільність населення в межах житлової забудови відповідної житлової одиниці (кварталу, мікрорайону);
7) мінімально допустимі відстані від об`єкта, що проектується, до червоних ліній, ліній регулювання забудови, існуючих будинків та споруд;
8) планувальні обмеження (охоронні зони пам`яток культурної спадщини, межі історичних ареалів, зони регулювання забудови, зони охоронюваного ландшафту, зони охорони археологічного культурного шару, в межах яких діє спеціальний режим їх використання, охоронні зони об`єктів природно-заповідного фонду, прибережні захисні смуги, зони санітарної охорони);
9) охоронні зони об`єктів транспорту, зв`язку, інженерних комунікацій, відстані від об`єкта, що проектується, до існуючих інженерних мереж.
Перелік зазначених умов є вичерпним.
Підстави для відмови у наданні містобудівних умов та обмежень, а також для їх скасування встановлюють ч.4, ч.8 29 Закону №3038-VI.
Зокрема, підставами для відмови у наданні містобудівних умов та обмежень є:
- неподання визначених частиною третьою цієї статті документів, необхідних для прийняття рішення про надання містобудівних умов та обмежень;
- виявлення недостовірних відомостей у документах, що посвідчують право власності чи користування земельною ділянкою, або у документах, що посвідчують право власності на об`єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці;
- невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні (частина четверта статті 29 Закону №3038-VI).
Містобудівні умови та обмеження є чинними до завершення будівництва об`єкта незалежно від зміни замовника. Внесення змін до містобудівних умов та обмежень може здійснювати орган, що їх надав, за заявою замовника, на виконання приписів головних інспекторів будівельного нагляду центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, або за рішенням суду (ч.8 ст. 29 Закону №3038-VI).
При цьому вказаною вище нормою визначено, що скасування містобудівних умов та обмежень здійснюється:
1) за заявою замовника;
2) головними інспекторами будівельного нагляду в порядку здійснення державного архітектурно-будівельного нагляду у разі невідповідності містобудівних умов та обмежень містобудівному законодавству, містобудівній документації на місцевому рівні, будівельним нормам, стандартам і правилам;
3) за рішенням суду.
У разі скасування в порядку здійснення державного архітектурно-будівельного нагляду або за рішенням суду містобудівних умов та обмежень посадові особи відповідного уповноваженого органу містобудування та архітектури несуть відповідальність згідно із законом
Враховуючи викладене, судова колегія приходить до висновку, що наведений у ст. 29 Закону №3038-VI перелік підстав для скасування містобудівних умов та обмежень є вичерпним і розширеному тлумаченню не підлягає.
Обґрунтовуючи необхідність звернення до суду з цією позовною заявою, заступник прокурора зазначав, що містобудівні умови та обмеження № 225 від 23.08.2018 року не відповідають Детальному плану території.
Згідно із ч.1 ст. 16 Закону №3038-VI планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження генеральних планів населених пунктів, планів зонування територій і детальних планів території, їх оновлення та внесення змін до них.
Генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту, що визначено ч.1 ст.17 Закону №3038-VI.
У складі генерального плану населеного пункту може розроблятися план зонування території цього населеного пункту. План зонування території може розроблятися і як окрема містобудівна документація після затвердження генерального плану.
Згідно з ч.1, ч.2 ст. 18 Закону №3038-VI план зонування території розробляється на основі генерального плану населеного пункту (у його складі або як окремий документ) з метою визначення умов та обмежень використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон.
План зонування території розробляється з метою створення сприятливих умов для життєдіяльності людини, забезпечення захисту територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, запобігання надмірній концентрації населення і об`єктів виробництва, зниження рівня забруднення навколишнього природного середовища, охорони та використання територій з особливим статусом, у тому числі ландшафтів, об`єктів історико-культурної спадщини, а також земель сільськогосподарського призначення і лісів.
План зонування території встановлює функціональне призначення, вимоги до забудови окремих територій (функціональних зон) населеного пункту, їх ландшафтної організації.
Відповідно до ч.1 ст.19 Закону №3038-VI, детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території.
Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції.
Приписами ч.4 цієї статті визначено, що детальний план території визначає містобудівні умови та обмеження (у разі відсутності плану зонування території) або уточнення містобудівних умов та обмежень згідно із планом зонування території;
Частиною 10 цієї статті встановлено, що внесення змін до детального плану території допускається за умови їх відповідності генеральному плану населеного пункту та плану зонування території.
Режим забудови територій, визначених для містобудівних потреб, встановлюється у генеральних планах населених пунктів, планах зонування та детальних планах територій (частина перша статті 25 Закону №3038-VI).
Системний аналіз наведених правових норм дає підстави для висновку про те, що генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації населеного пункту на місцевому рівні. На його основі та відповідно до генерального плану розробляються інші види містобудівної документації на місцевому рівні, зокрема, й детальний план території. Відтак, відповідність намірів забудови містобудівній документації на місцевому рівні, під час прийняття рішення про надання або відмову у наданні містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, уповноважений орган визначає, виходячи саме із генерального плану.
Аналогічна правова позиція викладена Верховним Судом у постановах від 11.04.2018 у справі № 803/1231/17, від 11.07.2019 у справі № 369/9003/16-а, від 21 листопада 2019 року у справі № 1840/3059/18.
Викладене спростовує твердження заступника прокурора, що детальний план території після затвердження є основним документом, у відповідності до якого повинні надаватись містобудівні умови та обмеження забудови земельних ділянок.
Генеральним планом м.Одеси, який є основним видом містобудівної документації населеного пункту на місцевому рівні, зона Ж-5п визначена, як територія багатоквартирної житлової забудови за рахунок реконструкції території (т.1 а.с.188).
Більш того, згідно Детального плану території в межах вулиць Генуезької, Піонерської, Французького бульвару та Гагаринського Плато в м.Одесі, зазначена територія також є територією багатоквартирної житлової забудови.
Дійсно, згідно Детального плану території, зазначена земельна ділянка межує з земельною ділянкою, яка передбачена під територію закладів науки та освіти.
Крім того, відповідно до 5.3-3 "Экспликация социально значимых объектов общественного назначения, предлагаемых к размещению" в межах таблиці 5.3 "Экспликация объектов, размещение которых планируется инвесторами на территории в границах разработки ДПТ", під № С4 визначений дошкільний учбовий заклад на 9 груп з площею забудови 1,037 га, з приміткою, що межі території учбового закладу та площа території повинні бути уточнені на основі розрахунків інсоляції.
Як вірно встановлено судом першої інстанції, відповідно до плану зонування території м. Одеси територія по Гагарінському плато, 5, розташована у межах території Ж-5п (проектна зона змішаної житлової забудови та громадської забудови).
Згідно з Переліком дозволених та допустимих видів забудови та використання земельних ділянок в межах територіальних зон плану зонування території (зонінгу) м. Одеси, затвердженого рішенням Одеської міської ради від 19 жовтня 2016 року № 1316-VII, зона Ж-5п призначена для розташування багатоквартирних житлових будинків поверховістю вище ніж п`ять поверхів, супутніх об`єктів повсякденного обслуговування населення, комунальних об`єктів, окремих об`єктів загальноміського та районного значення, одним із супутніх видів використання даної зони є розміщення дитячих дошкільних установ, навчально-виховних комплексів, загальноосвітніх шкіл (т.1 а.с.189).
Відповідно до п.1 Містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва № 225, затверджених наказом управління архітектури та містобудування Одеської міської ради № 01-06/170 від 23.08.2018 року, зазначено вид будівництва, адреса або місцезнаходження земельної ділянки - Нове будівництво багатоквартирного житлового комплексу з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення, підземним паркінгом та дошкільним учбовим закладом.
Отже, видаючи оскаржувані містобудівні умови та обмеження, управління архітектури та містобудування врахувало навіть вимоги Детального плану території, що є необов`язковим документом за наявності Зонінгу та Генерального плану м.Одеси.
Враховуючи викладене, судова колегія погоджується з висновками суду першої інстанції, що Містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва за № 225, затверджені наказом управління архітектури та містобудування Одеської міської ради № 01-06/170 від 23.08.2018 року, відповідають Плану зонування території міста Одеси (зонінгу), затвердженого рішенням Одеської міської ради від 19.10.2016 року № 1316-VII та Генеральному плану м.Одеси, а тому надані у відповідності до намірів забудови земельної ділянки містобудівній документації на місцевому рівні.
Отже, відсутні підстави для висновків про протиправність дій департаменту архітектури містобудування Одеської міської ради по видачі 23.08.2018 за № 225 містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва за адресою: м. Одеса, Гагарінське плато, 5, та їх скасування.
Оцінюючи викладене в сукупності, судова колегія вважає, що суд першої інстанції правильно та у достатньому обсязі встановив обставини справи, і ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права, що відповідно до ст.316 КАС України є підставою для залишення апеляційної скарги без задоволення, а постанови суду першої інстанції без змін.
Підстав для скасування чи зміни постанови суду першої інстанції колегія суддів не вбачає, а доводи апеляційної скарги вважає такими, що висновків суду не спростовують.
Враховуючи, що дана справа правомірно віднесена судом першої інстанції до категорії незначної складності та розглядалась за правилами спрощеного провадження, що підтверджується ухвалою суду про відкриття провадження від 02 березня 2020 року, постанова суду апеляційної інстанції може бути оскаржена до Верховного Суду лише з підстав, передбачених пп. "а"- "г" п.2 ч.5 ст.328 КАС України.
Керуючись ст.ст.308,310,315,316,321,322,325,328 КАС України, судова колегія -
П О С Т А Н О В И Л А :
Апеляційну скаргу Заступника прокурора Одеської області в інтересах держави в особі Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області - залишити без задоволення.
Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 01 липня 2020 року - залишити без змін.
Повний текст постанови складений та підписаний колегією суддів 29 жовтня 2020 року.
Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її прийняття, але може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту судового рішення з підстав, передбачених статтею 328 КАС України.
Головуючий: Н.В.Вербицька
Суддя: О.В.Джабурія
Суддя: К.В.Кравченко
Суд | П'ятий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.10.2020 |
Оприлюднено | 30.10.2020 |
Номер документу | 92503720 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Вербицька Н. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні