Рішення
від 31.10.2020 по справі 260/3588/20
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

31 жовтня 2020 року м. Ужгород№ 260/3588/20

Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Плеханова З.Б.

при секретарі Костелей І.

за участю:

позивача: суб`єкт виборчого процесу, кандидат у депутати Кольчинської ОТГ Мукачівського району ОСОБА_1

представник позивача- адвоката Мельник П.П.

відповідача : Кольчинська селищна територіальна виборча комісія Мукачівського району , представник - голова Кольчинської селищної ТВК Йовбак А.Є.

треті особи на стороні позивача:

кандидат в депутати Кольчинської ОТГ Мукачівського району - ОСОБА_2

кандидат у депутати Кольчинської ОТГ Мукачівського району- ОСОБА_3

Член ДВК №210279 -Чечур Власта Іванівна

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом суб`єкта виборчого процесу, кандидата у депутати Кольчинської ОТГ Мукачівського району ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ) до Кольчинської селищної територіальної виборчої комісії Мукачівського району (вул. Корятовича, буд. 13,смт. Кольчино,Мукачівський район, Закарпатська область,89636), треті особи на стороні позивача: кандидат в депутати Кольчинської ОТГ Мукачівського району ОСОБА_2 ( АДРЕСА_2 ) ОСОБА_3 , ОСОБА_4 про визнання рішення протиправним та зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В:

Суб`єкт виборчого процесу, кандидат у депутати Кольчинської ОТГ Мукачівського району ОСОБА_1 звернувся до Закарпатського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Кольчинської селищної територіальної виборчої комісії Мукачівського району, треті особи на стороні позивача: кандидат в депутати Кольчинської ОТГ Мукачівського району ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , яким просить:

1. Визнати протиправним та скасувати рішення Кольчинської селищної територіальної виборчої комісії від 27.10.2020 року про відмову у задоволенні заяви кандидата у депутати Кольчинської ОТГ ОСОБА_1 у перерахунку голосів на ДВК №210279; 2.Зобовязати Кольчинську селищну територіальну виборчу комісію повторно розглянути протягом одного дня заяву кандидата у депутати Кольчинської ОТГ ОСОБА_1 у перерахунку голосів на ДВК №210279, з урахуванням висновків викладених у мотивувальній частині рішення суду .

3. Вирішити питання розподілу судових витрат.

Позиції сторін.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що 26 жовтня 2020 року ним разом з іншими кандидатами в депутати, ОСОБА_5 , ОСОБА_2 , ОСОБА_6 до Кольчинської селищної територіальної виборчої комісії Мукачівського району були подані заяви про порушення виборчого законодавства під час проведення місцевих виборів 25.10.2020 року, в якій були викладені порушення виборчого процесу при підрахунку голосів .

Разом з тим, рішенням Кольчинської селищної територіальної виборчої комісії від 27 жовтня 2020 року відмовлено у задоволенні заяв ОСОБА_1 , з мотивів відсутності порушень виборчого процесу. Не погоджуючись із зазначеним рішенням, оскільки позивача навіть не було повідомлено про розгляд його заяви та вважаючи рішення протиправним, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

31 жовтня 2020 року на адресу суду від голови Кольчинської селищної територіальної виборчої комісії надійшов відзив на даний адміністративний позов , відповідно до якого відповідач вважає позов необґрунтованим та таким, що не підлягає задоволенню, оскільки до Кольчинської селищної територіальної виборчої комісії не надходило жодних заяв, скарг від осіб зазначених у ч.1 ст.253 ВК України про порушення вимог виборчого законодавства під час транспортування протоколів про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці та інших документів до ТВК. Зазначає, що кандидат у депутати Кольчинської ОТГ ОСОБА_1 не входить в число осіб, зазначених у ч.1 ст.253 ВК України, на підставі чого просить відмовити у задоволені позовних вимог.

У судовому засіданні позивач та його представник позовні вимоги підтримали та просили суд їх задовольнити.

Представник відповідача в судовому засіданні проти задоволення адміністративного позову заперечувала з підстав, викладених у відзиві на адміністративний позов та підтвердила, що ОСОБА_7 заявників, в тому числі і позивача на засідання з приводу їх заяв не викликала та не повідомляла.

Треті особи в судовому засіданні позовні вимоги позивача підтримали та просили суд їх задовольнити., пояснивши, що вони також були свідками порушень, про які зазначено позивачем та з приводу чого воно звернулися із заявами до відповідача, однак їх на засідання, коди розглядалися їх заяви, відповідач не викликав для надання ними пояснень.

Заслухавши представників сторін, дослідивши матеріали адміністративної справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов наступних висновків.

2. Обставини, встановлені судом.

15 липня 2020 року Верховною Радою України прийнято постанову №795-IX Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році , якою призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів (крім визначених пунктами 2 і 3 цієї Постанови) на неділю 25 жовтня 2020 року.

30 серпня 2020 року Центральною виборчою комісією винесено постанову №208 Про початок виборчого процесу місцевих виборів 25 жовтня 2020 року , якою оголошено з 5 вересня 2020 року початок виборчого процесу місцевих виборів, призначених на 25 жовтня 2020 року.

Кандидатом у депутати в багатомандатному виборчому окрузі з виборів депутатів Кольчинської ОТГ Мукачівського району включений до виборчого списку округу № 2 - ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , що стверджується посвідченням №36/6 від 18.09.2020 року, виданим Головою Кольчинської селищної ТВК,

26 жовтня 2020 року о 05 год. 50 хв. ОСОБА_1 був складений акт про виявлення порушення Виборчого кодексу України , який підписаний кандидатами в депутати ОСОБА_2 та ОСОБА_3 , та членом ДВК ОСОБА_4 .

26 жовтня 2020 року ОСОБА_1 разом з іншими кандидатами в депутати, а саме: ОСОБА_5 , ОСОБА_2 , ОСОБА_6 звернувся до до Кольчинської селищної територіальної виборчої комісії Мукачівського району і подав заяви про порушення виборчого законодавства під час, проведення місцевих виборів 25.10.2020 року, в якій були викладені порушення виборчого процесу при підрахунку голосів .В заяві позивач вказав номер мобільного телефону.

Зокрема у вищезазначеній заяві, позивач просив провести перерахунок голосів по округу №2 на підставі з ст.253 ч.1 ВК України всіх членів виборчої дільниці.

Вищевказані заяви було прийнято Головою Кольчинської ТВК 26.10.2020 року о 17-30 годині, про що вона поставили власноручний підпис на всіх поданих заявах.

Згідно протоколу засідання Кольчинської селищної територіальної виборчої комісії Мукачівського району №6 від 27.10.2020 року , членами комісії у складі 8 чоловік було заслухано голову комісії ОСОБА_8 і вирішено розглянути подані 26.10.2020 року заяви від кандидатів в депутати Кольчинської ОТГ та дати відповідь . Жодних інших осіб крім членів комісії , на засіданні комісії не було та не запрошувалися.

27 жовтня 2020 року в Повідомленні Кольчинської селищної територіальної виборчої комісії Мукачівського району відмовила у задоволенні заяв ОСОБА_1 , ОСОБА_5 , ОСОБА_2 , ОСОБА_6 з мотивів відсутності доказів порушень виборчого процесу.

Постановою Кольчинської селищної територіальної виборчої комісії Мукачівського району №2 від 27.10.2020 року постановлено наступне :

розглянувши заяви від кандидатів в депутати Кольчинської ОТГ, а саме ОСОБА_2 , ОСОБА_5 , ОСОБА_1 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 надає письмову відповідь (копія додається).

ОСОБА_7 не бачить підстав для перерахунку (повторного) проголосованих бюлетенів , оскільки в день голосування не було зафіксовано жодного письмового звернення підписаного всіма членами комісії ( які були присутні), спостерігачами, довіреними особами. Копія рішення в письмовому вигляді підписана всіма членами комісії додається.

30 жовтня 2020 року ОСОБА_4 та ОСОБА_9 був складений Акт про встановлення юридичного факту , яким вказані члени ДВК підтверджують той факт , що в ніч з 25.10.2020 р на 26.10.2020 р. на виборах депутатів Кольчинської ОТГ Мукачівського району, головою ДВК №210279 проігноровані вимоги присутніх членів ДВК, кандидатів та спостерігачів, щодо порушення виборчого законодавства при підрахунку голосів.

Мотиви та норми права застосовані судом .

Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та законами України. Згідно ст.55 Конституції України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб. Статтею 38 Конституції України закріплено право громадян брати участь в управлінні державними справами, у всеукраїнському та місцевих референдумах, вільно обирати і бути обраними до органів державної влади та органів місцевого самоврядування. При цьому статтею 69 Конституції України передбачено, що народне волевиявлення здійснюється через вибори, референдум та інші форми безпосередньої демократії. Вибори до органів державної влади та органів місцевого самоврядування є вільними і відбуваються на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування. Виборцям гарантується вільне волевиявлення (стаття 71 Конституції України).

Право оскаржувати рішення, дії чи бездіяльність виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій мають суб`єкти відповідного виборчого процесу (крім виборчої комісії), а також ініціативна група референдуму, інші суб`єкти ініціювання референдуму (частина 1 ст. 273 КАС України).

Спеціальним нормативно-правовим актом, який визначає гарантії права громадян на участь у виборах, регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів є Виборчий кодекс України від 19.12.2019 року №396-IX (далі - ВК України).

Відповідно до статті 20 Виборчого кодексу України виборчий процес - це здійснення протягом встановленого цим Кодексом періоду часу суб`єктами, визначеними статтею 22 цього Кодексу, виборчих процедур, пов`язаних із підготовкою і проведенням відповідних виборів, встановленням та офіційним оголошенням (офіційним оприлюдненням) їх результатів.

Згідно з частиною 1 статті 22 Виборчого кодексу України суб`єктом виборчого процесу відповідних виборів є: 1) виборець, який має право голосу на відповідних виборах; 2) виборча комісія, уповноважена здійснювати підготовку і проведення відповідних виборів; 3) партія (організація партії), яка висунула кандидатів на відповідних виборах; 4) кандидат, зареєстрований для участі у відповідних виборах у порядку, встановленому цим Кодексом; 5) офіційний спостерігач від кандидата чи партії (організації партії) - суб`єкта відповідного виборчого процесу або від громадської організації, зареєстрований у порядку, встановленому цим Кодексом.

Згідно з частиною 1 статті 64 Виборчого кодексу України суб`єкт виборчого процесу може оскаржити рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, до суду в порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України.

Отже судом встановлено , що позивач є субєктом виборчого виборчого і має право в порядку статті 64 ВК України на звернення до суду щодо оскарження дій та рішень виборчої комісії.

Відповідно до частини 2 статі 32 ВК України систему виборчих комісій, що здійснюють підготовку та проведення виборів депутатів, становлять: 1) Центральна виборча комісія; 2) окружні виборчі комісії; 3) територіальні виборчі комісії; 4) дільничні виборчі комісії. Виборчі комісії є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення виборів і забезпечувати реалізацію виборчих прав громадян України, додержання та однакове застосування виборчого законодавства.

Статтею 254 встановлений порядок прийняття та розгляду виборчих документів дільничних виборчих комісій територіальною виборчою комісією.

За результатами розгляду документів дільничної виборчої комісії та скарг про порушення вимог цього Кодексу під час проведення голосування та підрахунку голосів на виборчій дільниці, а також під час транспортування виборчих документів до територіальної виборчої комісії, що надійшли до територіальної виборчої комісії на момент прийняття документів дільничної виборчої комісії, територіальна виборча комісія приймає одне з таких рішень:

1) врахувати відомості протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці;

2) зобов`язати дільничну виборчу комісію виправити виявлені недоліки шляхом складання протоколу з позначкою "Уточнений";

3) провести повторний підрахунок голосів на виборчій дільниці в порядку, встановленому цим Кодексом.

За наявності заяв або скарг, підтверджених відповідно оформленими актами, складеними кандидатами у депутати, кандидатами на посаду сільського, селищного, міського голови, їх довіреними особами, уповноваженими особами організацій партій, офіційними спостерігачами, виборцями, про порушення вимог цього Кодексу під час проведення голосування та/або підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці, що ставлять під сумнів результати підрахунку голосів виборців на цій виборчій дільниці, територіальна виборча комісія може прийняти рішення про проведення повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці.

Згідно ст .63 ВК України Рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, можуть бути оскаржені до суду або до виборчої комісії.. Питання розгляду скарг виборчими комісіями, не врегульовані цим Кодексом, визначаються Центральною виборчою комісією.

Постановою ЦВК від 21 серпня 2020 року за № 192 затверджено Порядок розгляду скарг виборчими комісіями з виборів Президента України, народних депутатів України, місцевих виборів( далі -Порядок № 192), який відповідно до частини сьомої статті 63 Виборчого кодексу України регулює питання розгляду виборчими комісіями з виборів Президента України, народних депутатів України, місцевих виборів скарг на рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу.

Під час розгляду скарг на рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, та прийняття за наслідками такого розгляду відповідних рішень виборчі комісії керуються положеннями Конституції України, Кодексу, Закону України "Про Центральну виборчу комісію", інших законів України, цим Порядком та іншими актами Центральної виборчої комісії, прийнятими на виконання законів України.

Частиною 8 Порядку № 192 встановлено, що на засідання виборчої комісії з розгляду скарги обов`язково запрошується суб`єкт звернення зі скаргою, суб`єкт оскарження, заінтересовані особи, зазначені у скарзі.. Про місце, день і час проведення засідання комісії, на якому передбачається розгляд скарги, виборча комісія повідомляє суб`єкта звернення зі скаргою, суб`єкта оскарження, заінтересованих осіб, зазначених у скарзі: рекомендованою телеграмою, факсимільним повідомленням; засобами електронної пошти; по телефону (телефонограмою, SMS-повідомленням). Докази повідомлення зазначених осіб додаються до протоколу засідання виборчої комісії, на якому відбувався розгляд скарги.. Неприбуття на засідання виборчої комісії осіб, які були належним чином повідомлені про нього, та/чи їх представників не перешкоджає розгляду скарги.

Дана норма кореспондується із статтею 70 Виборчого кодексу України.

Вказане право позивача також визначено у статті 36 ВК України , а саме: на засіданні виборчої комісії при розгляді заяви чи скарги мають право бути присутніми заявник, суб`єкт звернення зі скаргою, суб`єкт оскарження, заінтересовані особи, зазначені у скарзі, або представник заявника, суб`єкта звернення зі скаргою, суб`єкта оскарження, заінтересованої особи, зазначеної у скарзі.

Отже, судом встановлено, що відповідачем порушено вищевказані норми, що стверджується і самим представником відповідача, і відсутністю відповідного доказу повідомлення .Також відсутні докази повідомлення інших осіб, які вказані у оскаржуваному рішенні та заяви також розглядалися разом із заявою позивача.

У статті 71 Виборчого кодексу України встановлено перелік доказів, на підставі яких виборча комісія під час розгляду скарги встановлює наявність чи відсутність обставин, що обгрунтовують вимоги субєктів звернення.

Якщо суб`єкт звернення зі скаргою, суб`єкт оскарження чи заінтересована особа не надасть докази для підтвердження обставин, на які він посилається, виборча комісія вирішує справу на основі наявних доказів.. Виборча комісія бере до розгляду лише ті докази, які мають значення для розгляду скарги. Про відхилення доказів, які не мають значення для розгляду скарги або не мають доказової сили, зазначається у рішенні виборчої комісії - суб`єкта розгляду скарги.Обставини (факти), для доведення яких законом встановлені певні засоби доказування, не можуть доводитися іншими засобами доказування. Письмові докази надаються в оригіналі або в засвідченій у встановленому порядку копії. Якщо надано копію письмового доказу, виборча комісія має право вимагати надання оригіналу або самостійно витребовує оригінал письмового доказу. Після розгляду скарги виборча комісія на вимогу власника документа повертає оригінал документа, а в справі скарги залишається засвідчена комісією його копія.Виборча комісія оцінює належність, достовірність кожного доказу, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності, керуючись законом. Ніякі докази не мають наперед встановленої сили, за винятком обставин, фактів, встановлених судовим рішенням, що набрало законної сили.

А оскільки позивач не був повідомлений про дату та час засідання з приводу поданої ним заяви, то він також був позбавлений права на надання доказів.

..........................................

Скарги, що подаються до окружних і територіальних виборчих комісій, приймаються та реєструються відповідно до Кодексу і Порядку організації роботи та ведення діловодства виборчих комісій з виборів Президента України, народних депутатів України, місцевих виборів, затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 10 серпня 2020 року № 173.( Далі Порядок № 173)

Пунктом 4.4 .Порядку № 173 встановлено, що на засідання обов`язково запрошуються, як правило, не пізніш як за день до дня проведення засідання, заявники, суб`єкти звернення зі скаргою, суб`єкти оскарження, заінтересовані особи, зазначені у скаргах, інші особи, якщо питання, включене до проєкту порядку денного, стосується їх прав або законних інтересів щодо участі у виборчому процесі.

4.5. Інформація про дату, час проведення, порядок денний засідання розміщується на стенді офіційних матеріалів виборчої комісії, як правило, не пізніш як за день до дня проведення засідання.

Як встановлено судом вище, вказані норми відповідачем не дотримані.

В частині 9 Порядку № 173 встановлені вимоги до рішення виборчої комісії, Зокрема, Рішення виборчої комісії з розглянутого питання порядку денного письмово оформляється у формі постанови (додаток 1) згідно з вимогами пункту 9.7 та розділу 10 цього Порядку.

9.7. Постанова виборчої комісії повинна містити:

- найменування комісії;

- найменування постанови;

- час, дату та місце її прийняття;

- порядковий номер;

- мотивувальну частину;

- нормативно-правове обґрунтування;

- резолютивну частину.

Найменування постанови виборчої комісії повинно бути лаконічним та відображати її основний зміст. Якщо в постанові йдеться про кілька питань, найменування може бути узагальненим.

Мотивувальна частина постанови повинна містити посилання на обставини, що зумовили розгляд питання на засіданні, встановлені факти та підстави для ухвалення рішення.Нормативно-правовим обґрунтуванням постанови є посилання на конкретні положення нормативно-правових актів або постанову виборчої комісії вищого рівня або судові рішення, якими керувалася комісія під час прийняття постанови. Резолютивна частина постанови повинна містити відповідне рішення виборчої комісії, викладене у формі висновку, із зазначенням завдань і заходів, спрямованих на реалізацію повноважень комісії з питання, що розглядається. Резолютивна частина постанови може містити вказівки на необхідність доведення змісту постанови до суб`єктів, на яких поширюється її дія, виконавців, осіб, на яких покладається контроль за виконанням документа, а також строки його виконання та додатки. Резолютивна частина постанови складається з пронумерованих пунктів та підпунктів. Копія постанови, прийнятої виборчою комісією, засвідчена головою виборчої комісії чи його заступником і секретарем виборчої комісії та скріплена печаткою виборчої комісії, видається суб`єкту виборчого процесу, якого вона стосується, на його вимогу не пізніше ніж через чотири години після її прийняття, а копія постанови, прийнятої напередодні дня голосування (дня повторного голосування) та в день голосування (день повторного голосування), - невідкладно.

Як встановлено судом, оскаржувана постанова не відповідає вищевказаним вимогам, не була направлена позивачу, а такий документ як повідомлення взагалі не передбачене виборчим законодавством.

Допущені відповідачем порушення, встановлені судом призвели до порушення права позивача та однієї з основних засад виборчого процесу, зазначеного у п.5 ч. 1 статті 21 Виборчого кодексу , а саме: публічності і відкритості виборчого процесу, усіх його процедур з урахуванням обмежень, встановлених законом, належного інформування виборців та інших суб`єктів виборчого процесу.

Пунктом 9.10 Порядку № 173 встановлено, що рішення виборчої комісії, що суперечить законодавству України або прийнято з перевищенням її повноважень, може бути скасовано виборчою комісією вищого рівня або судом.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України , кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. Суд звертає увагу на те, що відповідно до ч.2 ст.77 КАС України , в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суд констатує, що відповідач в обгрунтування своїх заперечень не надав суду належних, достатніх та допустимих доказів .

Суд з метою ефективного захисту прав та інтересів позивача, дійшов висновку, що суд у звязку із встановленим судом фактом порушення в діях відповідача може зобовязати виборчу комісію з дотриманням всіх норм виборчого законодавства, порушення яких суд встановив під час судового розгляду, повторно розглянути подану позивачем заяву

Відповідно до частини першої статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи викладене, керуючись статтями 241-246, 255, 273, 278 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов ОСОБА_1 -задовольнити.

1.Визнати протиправним та скасувати постанову № 1 Кольчинської селищної територіальної виборчої комісії від 27.10.2020 року про відмову у задоволенні заяви від 26.10.2020 року кандидата у депутати Кольчинської ОТГ ОСОБА_1 .

2. Зобовязати Кольчинську селищну територіальну виборчу комісію (вул. Корятовича, буд. 13,смт. Кольчино,Мукачівський район, Закарпатська область,89636) повторно розглянути заяву від 26.10.2020 року кандидата у депутати Кольчинської ОТГ ОСОБА_1 з урахуванням правової оцінки наданої судом протягом дня з дня набрання судовим рішенням законної сили.

3.Стягнути на користь ОСОБА_1 ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ( АДРЕСА_1 з Кольчинської селищної територіальної виборчої комісії Мукачівського району код ЄДРПОУ 43795126 (вул. Корятовича, буд. 13,смт. Кольчино,Мукачівський район, Закарпатська область,89636 судові витрати в розмірі сплаченого судового збору в розмірі 840( вісімсот сорок) грн. згідно квитанції № 63638 АТ "Ощадбанк".

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі його апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Закарпатський окружний адміністративний суд протягом двох днів з дня його проголошення.

СуддяЗ.Б.Плеханова

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.10.2020
Оприлюднено02.11.2020
Номер документу92535521
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —260/3588/20

Рішення від 31.10.2020

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Плеханова З.Б.

Ухвала від 30.10.2020

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Плеханова З.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні