ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
02 листопада 2020 р. м. Чернівці Справа № 600/1323/20-а
Чернівецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Лелюка О.П., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження в порядку письмового провадження справу за позовом Головного управління ДПС у Чернівецькій області до КП Кельменецьке ВУЖКГ про стягнення податкового боргу,
У С Т А Н О В И В :
Головне управління ДПС у Чернівецькій області звернулося до адміністративного суду з позовом до КП Кельменецьке ВУЖКГ про стягнення податкового боргу.
Позивач просить суд стягнути податковий борг з КП Кельменецьке ВУЖКГ з рахунків у банках платника та за рахунок готівки на загальну суму податкового боргу - 695983,20 грн в Державний бюджет України.
В обґрунтування позовних вимог Головне управління ДПС у Чернівецькій області зазначає, що за відповідачем рахується заборгованість з податку на додану вартість на загальну суму 695983,20 грн. Вказана сума заборгованості на день подання позовної заяви є узгодженою, однак у добровільному порядку не сплачена. Крім цього, згідно даних Головного управління ДПС у Чернівецькій області відповідач має відкриті рахунки в банках.
Ухвалою суду від 07 вересня 2020 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у даній справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше; встановлено строки для подання до суду заяв по суті справи.
Відповідач, не погоджуючись із позовними вимогами, подав до суду відзив на позовну заяву, в якому звертав увагу на те, що відповідно до Статуту підприємство є госпрозрахунковим (п. 8.4 Статуту: Джерелом формування фінансових ресурсів Підприємства є: прибуток; амортизаційні відрахування; безоплатні або благодійні внески членів трудового колективу, підприємств, організацій, громадян; інші надходження, включаючи централізовані капітальні вкладення і кредити, дотації), отже, згідно зі статтею 16 Закону України Про оплату праці на підприємствах і в організаціях, які знаходяться на госпрозрахунку і отримують дотації з бюджету, організація оплати праці здійснюється відповідно до статті 15 цього Закону, але в межах визначених для них у встановленому порядку сум дотацій та власних доходів з урахуванням умов, встановлених Кабінетом Міністрів України. Так, відповідно до частини третьої статті 15 вказаного Закону оплата праці працівників підприємства здійснюється в першочерговому порядку. Всі інші платежі здійснюються підприємством після виконання зобов`язань щодо оплати праці. Зазначено, що дохід підприємства за 2019 рік склав 3534,7 тис. грн., витрати - 4098,5 тис. грн (основну частину яких складає: заробітна плата - 2482,6 тис. грн; ЄСВ - 502,5 тис. грн; електроенергія - 317,1 тис. грн; паливо - 425,9 тис. грн; матеріали - 91,7 тис. грн; податки - 43,5 тис. грн). Станом на 01 серпня 2020 року відшкодування заборгованості з різниці у тарифах з державного бюджету становить 2373,4 тис. грн. Водночас, у зв`язку із важким фінансовим становищем підприємства, першочерговістю виплати заробітної плати працівникам та сплати єдиного соціального внеску виникла несвоєчасна сплата податку на додану вартість. Поряд з цим, причиною виникнення заборгованості є те що, у зв`язку із змінами у Податковому кодексі України для реєстрації податкових декларацій потрібен був податковий ліміт, який підприємство не може забезпечити. Тому сума штрафних санкцій за не зареєстровані податкові накладні склала 347157,00 грн. Всього за період з червня по грудень 2019 року нараховано до сплати 191304 грн та сплачено 110596,60 грн, з січня по червень 2020 року нараховано до сплати 98119 грн та сплачено 97400 грн. У зв`язку з даним розрахунком сума недоплат по деклараціях становить 81426,40 грн. У зв`язку із зарахуванням коштів, які підприємство перераховує по зобов`язанню на погашення ПДВ, гаситься сума пені та штрафних санкцій, а з самого податку на додану вартість виникає заборгованість.
Правом подати відповідь на відзив, передбаченим статтею 163 Кодексу адміністративного судочинства України, позивач не скористався.
Дослідивши наявні матеріали, всебічно та повно з`ясувавши всі обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, що мають юридичне значення для вирішення спору по суті, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги підлягають задоволенню, виходячи з наступного.
Судом встановлено, що відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а також наданої позивачем інформації згідно з базою даних АІС Податковий блок Кельменецьке виробниче управління житлово-комунального господарства (Кельменецьке ВУЖКГ) (код ЄДРПОУ 25076435) зареєстроване як юридична особа 02 грудня 1992 року та як платник податку на додану вартість 30 червня 1997 року. Керівником зазначеної юридичної особи є Довгань Микола Дмитрович .
27 березня 2018 року Головним управлінням ДФС у Чернівецькій області виставлено Кельменецькому ВУЖКГ податкову вимогу форми Ю №134-53 на загальну суму податкового боргу платника податків (станом на 23 березня 2018 року) у розмірі 12107,12, у тому числі основний платіж: 9570,27 грн, штрафні (фінансові) санкції (штрафи): 2536,85 грн.
Вказану податкову вимогу отримано уповноваженою особою відповідача 27 березня 2018 року.
З матеріалів справи вбачається, що відповідачем подавалися податкові декларації з податку на додану вартість, у яких визначено суми податку, за наступні періоди:
- відповідно до податкової декларації з податку на додану вартість від 22 липня 2019 року сума податку на додану вартість за червень 2019 року становить 29623,00 грн;
- відповідно до податкової декларації з податку на додану вартість від 20 серпня 2019 року сума податку на додану вартість за липень 2019 року становить 20388,00 грн;
- відповідно до податкової декларації з податку на додану вартість від 20 вересня 2019 року сума податку на додану вартість за серпень 2019 року становить 17288,00 грн;
- відповідно до податкової декларації з податку на додану вартість від 21 жовтня 2019 року сума податку на додану вартість за вересень 2019 року становить 26508,00 грн;
- відповідно до податкової декларації з податку на додану вартість від 19 листопада 2019 року сума податку на додану вартість за жовтень 2019 року становить 36930,00 грн;
- відповідно до податкової декларації з податку на додану вартість від 19 грудня 2019 року сума податку на додану вартість за листопад 2019 року становить 27866,00 грн;
- відповідно до податкової декларації з податку на додану вартість від 20 січня 2020 року сума податку на додану вартість за грудень 2019 року становить 32701,00 грн;
- відповідно до податкової декларації з податку на додану вартість від 19 лютого 2020 року сума податку на додану вартість за січень 2020 року становить 32658,00 грн;
- відповідно до податкової декларації з податку на додану вартість від 20 березня 2020 року сума податку на додану вартість за лютий 2020 року становить 31908,00 грн;
- відповідно до податкової декларації з податку на додану вартість від 20 травня 2020 року сума податку на додану вартість за квітень 2020 року становить 651,00 грн;
- відповідно до податкової декларації з податку на додану вартість від 22 червня 2020 року сума податку на додану вартість за травень 2020 року становить 32902,00 грн;
- відповідно до податкової декларації з податку на додану вартість від 20 липня 2020 року сума податку на додану вартість за червень 2020 року становить 31785,00 грн.
Крім цього, дослідженням наявних у справі матеріалів установлено, що відносно Кельменецького ВУЖКГ позивачем винесено наступні податкові повідомлення-рішення:
- податкове повідомлення-рішення форми Ш від 23 липня 2019 року №0056055105, прийняте на підставі акта про результати камеральної перевірки своєчасності сплати узгоджених податкових зобов`язань по декларації з податку на додану вартість від 05 липня 2019 року №2315/24-13-51-05/03357547, про зобов`язання сплатити штраф у сумі 8252,55 грн за платежем податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг);
- податкове повідомлення-рішення форми Ш від 25 вересня 2019 року №0066345105, прийняте на підставі акта про результати камеральної перевірки своєчасності сплати узгоджених податкових зобов`язань по декларації з податку на додану вартість від 19 вересня 2019 року №265/24-13-51-05/03357547, про зобов`язання сплатити штраф у сумі 5159,06 грн за платежем податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг);
- податкове повідомлення-рішення форми Н від 23 жовтня 2019 року №0067415103, прийняте на підставі акта про результати камеральної перевірки даних Єдиного реєстру податкових накладних, щодо своєчасності реєстрації податкових накладних від 07 жовтня 2019 року №460/24-13-51-05/03357547, про зобов`язання сплатити штраф у сумі 1033,68 грн за платежем податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг);
- податкове повідомлення-рішення форми Ш від 25 листопада 2019 року №0070535103, прийняте на підставі акта про результати камеральної перевірки своєчасності сплати узгоджених податкових зобов`язань по декларації з податку на додану вартість від 12 листопада 2019 року №937/24-13-51-05/03357547, про зобов`язання сплатити штраф у сумі 7086,83 грн за платежем податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг);
- податкові повідомлення-рішення форми Н від 02 грудня 2019 року №0070855103 та №0070865103, прийняті на підставі акта про результати камеральної перевірки даних Єдиного реєстру податкових накладних, щодо своєчасності реєстрації податкових накладних від 21 листопада 2019 року №1131/24-13-51-05/03357547, про зобов`язання сплатити штраф у сумах, відповідно, 1059,51 грн та 3717,03 грн за платежем податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг);
- податкове повідомлення-рішення форми Ш від 20 грудня 2019 року №0072355103, прийняте на підставі акта про результати камеральної перевірки своєчасності сплати узгоджених податкових зобов`язань по декларації з податку на додану вартість від 09 грудня 2019 року №1313/24-13-51-05/03357547, про зобов`язання сплатити штраф у сумі 4779,64 грн за платежем податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг);
- податкове повідомлення-рішення форми Н від 28 січня 2020 року №0002585103, прийняте на підставі акта про результати камеральної перевірки даних Єдиного реєстру податкових накладних, щодо своєчасності реєстрації податкових накладних від 28 січня 2020 року №230/24-13-51-05/03357547, про зобов`язання сплатити штраф у сумі 1,35 грн за платежем податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг);
- податкове повідомлення-рішення форми Ш від 14 лютого 2020 року №0009175103, прийняте на підставі акта про результати камеральної перевірки своєчасності сплати узгоджених податкових зобов`язань по декларації з податку на додану вартість від 28 січня 2020 року №229/24-13-51-05/03357547, про зобов`язання сплатити штраф у сумі 5957,72 грн за платежем податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг);
- податкові повідомлення-рішення форми ПН від 14 лютого 2020 року №0009165103 та від 12 березня 2020 року №0027575103, прийняті на підставі акта про результати камеральної перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних від 30 січня 2020 року №255/24-13-51-05/03357547, про зобов`язання сплатити штрафи у сумах: 59727,50 грн (згідно з податковим повідомленням-рішенням від 14 лютого 2020 року №0009165103) та 59727,50 грн (згідно з податковим повідомленням-рішенням від 12 березня 2020 року №0027575103) за платежем податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг);
- податкове повідомлення-рішення форми Ш від 20 березня 2020 року №0030305103, прийняте на підставі акта про результати камеральної перевірки своєчасності сплати узгоджених податкових зобов`язань по декларації з податку на додану вартість від 24 лютого 2020 року №587/24-13-51-05/03357547, про зобов`язання сплатити штраф у сумі 5225,20 грн за платежем податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг);
- податкове повідомлення-рішення форми Н від 25 березня 2020 року №0036695103, прийняте на підставі акта про результати камеральної перевірки даних Єдиного реєстру податкових накладних, щодо своєчасності реєстрації податкових накладних від 25 березня 2020 року №1092/24-13-51-05/03357547, про зобов`язання сплатити штраф у сумі 5204,21 грн за платежем податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг);
- податкові повідомлення-рішення форми ПН від 15 травня 2020 року №0058795103 та від 01 червня 2020 року №0059075103, прийняті на підставі акта про результати камеральної перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних від 27 квітня 2020 року №1369/24-13-51-05/03357547, про зобов`язання сплатити штрафи у сумах: 56828,00 грн (згідно з податковим повідомленням-рішенням від 15 травня 2020 року №0058795103) та 56828,00 грн (згідно з податковим повідомленням-рішенням від 01 червня 2020 року №0059075103) за платежем податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг);
- податкове повідомлення-рішення форми Ш від 18 травня 2020 року №0058825103, прийняте на підставі акта про результати камеральної перевірки своєчасності сплати узгоджених податкових зобов`язань по декларації з податку на додану вартість від 15 травня 2020 року №1539/24-13-51-05/03357547, про зобов`язання сплатити штраф у сумі 8920,02 грн за платежем податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг);
- податкові повідомлення-рішення форми ПН від 21 липня 2020 року №0088315103, прийняте на підставі акта про результати камеральної перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних від 30 червня 2020 року №1977/24-13-51-05/03357547, про зобов`язання сплатити штраф у сумі 57023,50 грн за платежем податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг);
- податкові повідомлення-рішення форми Ш від 21 липня 2020 року №0088295103 та №0088285103, прийняті на підставі акта про результати камеральної перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних від 24 червня 2020 року №1928/24-13-51-05/03357547, про зобов`язання сплатити штрафи у сумах: 1235,30 грн (згідно з податковим повідомленням-рішенням від 21 липня 2020 року №0088295103) та 5169,92 грн (згідно з податковим повідомленням-рішенням від 21 липня 2020 року №0088285103) за платежем податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг).
Зазначені вище податкові повідомлення-рішення та акти перевірки отримані відповідачем, що вбачається з наявних у справі рекомендованих повідомлень про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу.
Відповідно до розрахунку заборгованості за Кельменецьким ВУЖКГ рахується заборгованість на загальну суму 695983,20 грн, яка виникла на підставі:
- нарахованого ПДВ по декларації з податку на додану вартість №9158805104 від 22 липня 2019 року (терм.спл. 30 липня 2019 року) у сумі 23799,30 грн;
- донарахованої штрафної санкції (стаття 126 Податкового кодексу України) (податкове-повідомлення рішення форми Ш №0056055105 від 23 липня 2019 року) у сумі 8252,55 грн;
- нарахованого ПДВ по декларації з податку на додану вартість №9187248196 від 20 серпня 2019 року (терм.спл. 30 серпня 2019 року) у сумі 20388,00 грн;
- нарахованого ПДВ по декларації з податку на додану вартість №9215829187 від 20 вересня 2019 року (терм.спл. 30 вересня 2019 року) у сумі 17288,00 грн;
- нарахованого ПДВ по декларації з податку на додану вартість №9215829187 від 20 вересня 2019 року (терм.спл. 30 вересня 2019 року) у сумі 17288,00 грн;
- донарахованої штрафної санкції (стаття 126 Податкового кодексу України) (податкове-повідомлення рішення форми Ш №0066345105 від 25 вересня 2019 року) у сумі 5159,06 грн;
- нарахованого ПДВ по декларації з податку на додану вартість №9245243227 від 21 жовтня 2019 року (терм.спл. 30 жовтня 2019 року) у сумі 26508,00 грн;
- донарахованої штрафної санкції згідно з пунктом 120.1.1, 120.1.2 статті 120.1 Податкового кодексу України за актом поточного року (податкове повідомлення-рішення форми Н ) №0067415103 від 23 жовтня 2019 року у сумі 1033,68 грн;
- нарахованого ПДВ по декларації з податку на додану вартість №9274813747 від 19 листопада 2019 року (терм.спл. 30 листопада 2019 року) у сумі 36930,00 грн;
- донарахованої штрафної санкції (стаття 126 Податкового кодексу України) (податкове-повідомлення рішення форми Ш №0070535103 від 25 листопада 2019 року) у сумі 7086,83 грн;
- донарахованої штрафної санкції згідно з пунктом 120.1.1, 120.1.2 статті 120.1 Податкового кодексу України за актом поточного року (податкове повідомлення-рішення форми Н ) №0070865103 від 02 грудня 2019 року у сумі 3717,03 грн;
- донарахованої штрафної санкції згідно з пунктом 120.1.1, 120.1.2 статті 120.1 Податкового кодексу України за актом поточного року (податкове повідомлення-рішення форми Н ) №0070855103 від 02 грудня 2019 року у сумі 1059,51 грн;
- нарахованого ПДВ по декларації з податку на додану вартість №9305741914 від 19 грудня 2019 року (терм.спл. 30 грудня 2019 року) у сумі 27866,00 грн;
- донарахованої в поточному році штрафної санкції (стаття 126 Податкового кодексу України) (податкове повідомлення-рішення форми Ш ) №0072355103 від 20 грудня 2019 року у сумі 4779,64 грн;
- нарахованого ПДВ по декларації з податку на додану вартість №9332248267 від 20 січня 2020 року (терм.спл. 30 січня 2020 року) у сумі 32701,00 грн;
- донарахованої штрафної санкції згідно з пунктом 120.1.1, 120.1.2 статті 120.1 Податкового кодексу України за актом поточного року (податкове повідомлення-рішення форми Н ) №0002585103 від 28 січня 2020 року у сумі 1,35 грн;
- нарахованого ПДВ по декларації з податку на додану вартість №9029026089 від 19 лютого 2020 року (терм.спл. 01 березня 2020 року) у сумі 32658,00 грн;
- донарахованої штрафної санкції (стаття 126 Податкового кодексу України) (податкове-повідомлення рішення форми Ш №0009175103 від 14 лютого 2020 року) у сумі 5957,72 грн;
- донарахованих штрафних санкцій за актом перевірки (поточний рік) (податкове повідомлення-рішення форми ПН №0009165103 від 14 лютого 2020 року) у сумі 59727,50 грн;
- донарахованих штрафних санкцій за актом перевірки (поточний рік) (податкове повідомлення-рішення форми ПН №0027575103 від 12 березня 2020 року) у сумі 59727,50 грн;
- нарахованого ПДВ по декларації з податку на додану вартість №9058426228 від 20 березня 2020 року (терм.спл. 30 березня 2020 року) у сумі 31908,00 грн;
- донарахованої штрафної санкції згідно з пунктом 120.1.1, 120.1.2 статті 120.1 Податкового кодексу України за актом поточного року (податкове повідомлення-рішення форми Н ) №0036695103 від 25 березня 2020 року у сумі 5204,32 грн;
- донарахованої штрафної санкції (стаття 126 Податкового кодексу України) (податкове-повідомлення рішення форми Ш №0030305103 від 20 березня 2020 року) у сумі 5225,20 грн;
- донарахованих штрафних санкцій за актом перевірки (поточний рік) (податкове повідомлення-рішення форми ПН №0058795103 від 15 травня 2020 року) у сумі 56828,00 грн;
- донарахованої штрафної санкції (стаття 126 Податкового кодексу України) (податкове-повідомлення рішення форми Ш №0058825103 від 18 травня 2020 року) у сумі 8920,02 грн;
- нарахованого ПДВ по декларації з податку на додану вартість №9111163794 від 20 травня 2020 року (терм.спл. 01 червня 2020 року) у сумі 651,00 грн;
- донарахованих штрафних санкцій за актом перевірки (поточний рік) (податкове повідомлення-рішення форми ПН №0059075103 від 01 червня 2020 року) у сумі 56828,00 грн;
- нарахованого ПДВ по декларації з податку на додану вартість №9141541273 від 22 червня 2020 року (терм.спл. 30 червня 2020 року) у сумі 32902,00 грн;
- нарахованого ПДВ по декларації з податку на додану вартість №9171885144 від 20 липня 2020 року (терм.спл. 30 липня 2020 року) у сумі 31785,00 грн;
- донарахованих штрафних санкцій за актом перевірки (поточний рік) (податкове повідомлення-рішення форми ПН №0088315103 від 21 липня 2020 року) у сумі 57023,50 грн;
- донарахованої штрафної санкції (стаття 126 Податкового кодексу України) (податкове-повідомлення рішення форми Ш №0088285103 від 21 липня 2020 року) у сумі 5169,92 грн;
- донарахованої штрафної санкції (стаття 126 Податкового кодексу України) (податкове-повідомлення рішення форми Ш №0088295103 від 21 липня 2020 року) у сумі 1235,30 грн;
- пеня в сумі 27662,27 грн.
Оскільки відповідач у добровільному порядку вказану суму не сплатив, Головне управління ДПС у Чернівецькій області звернулось до адміністративного суду з цим позовом.
До вказаних правовідносин суд застосовує такі положення закону та робить висновки по суті спору.
У відповідності до статті 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенція контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, врегульовані Податковим кодексом України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI.
Відповідно до пункту 6.1 статті 6 Податкового кодексу України податком є обов`язковий, безумовний платіж до відповідного бюджету, що справляється з платників податку відповідно до цього Кодексу.
Статтею 8 Податкового кодексу України визначено, що в Україні встановлюються загальнодержавні та місцеві податки та збори. До загальнодержавних належать податки та збори, що встановлені цим Кодексом і є обов`язковими до сплати на усій території України, крім випадків, передбачених цим Кодексом. До місцевих належать податки та збори, що встановлені відповідно до переліку і в межах граничних розмірів ставок, визначених цим Кодексом, рішеннями сільських, селищних, міських рад та рад об`єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, у межах їх повноважень і є обов`язковими до сплати на території відповідних територіальних громад.
Згідно зі статтею 9 Податкового кодексу України до загальнодержавних податків належать: податок на прибуток підприємств; податок на доходи фізичних осіб; податок на додану вартість; акцизний податок; екологічний податок; рентна плата; мито.
Статтею 15 Податкового кодексу України визначено, що платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об`єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об`єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов`язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.
Відповідно до підпункту 14.1.39 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або інше зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності та пеня.
Згідно з підпунктом 14.1.156 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України податкове зобов`язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк), та/або сума коштів, сформована за рахунок податкових пільг, що були використані платником податків не за цільовим призначенням чи з порушенням порядку їх надання, встановленим цим Кодексом та/або Митним кодексом України.
Підпунктом 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України визначено, що податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.
Згідно з підпунктом 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.
Відповідно до підпункту 16.1.4. пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Відповідно до пункту 46.1 статті 46 Податкового кодексу України податкова декларація, розрахунок, звіт (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючим органам у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата грошового зобов`язання, у тому числі податкового зобов`язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов`язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
Пунктом 49.1 статті 49 Податкового кодексу України визначено, що податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.
Згідно з пунктом 54.1 статті 54 Податкового кодексу України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.
Відповідно до пункту 56.11 статті 56 Податкового кодексу України не підлягає оскарженню грошове зобов`язання, самостійно визначене платником податків.
Відповідно до пункту 57.1 статті 57 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Згідно з підпунктом 133.1.1 пункту 133.1 статті 133 Податкового кодексу України платниками податку - резидентами є: суб`єкти господарювання - юридичні особи, які провадять господарську діяльність як на території України, так і за її межами, крім юридичних осіб, визначених пунктами 133.4 та 133.5 цієї статті.
Порядок справляння податку на додану вартість регламентований Розділом V Податкового кодексу України.
Так, за змістом підпункту 2 пункту 180.1 статті 180 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платником податку на додану вартість є будь-яка особа, що зареєстрована або підлягає реєстрації як платник податку.
Пунктом 185.1 статті 185 Податкового кодексу України об`єктом оподаткування є операції платників податку з: а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу; в) ввезення товарів на митну територію України; г) вивезення товарів за межі митної території України; е) постачання послуг з міжнародних перевезень пасажирів і багажу та вантажів залізничним, автомобільним, морським і річковим та авіаційним транспортом.
З метою оподаткування цим податком до операцій з ввезення товарів на митну територію України та вивезення товарів за межі митної території України прирівнюється поміщення товарів у будь-який митний режим, визначений Митним кодексом України.
Згідно з пунктом 187.1 статті 187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Пунктом 200.1 статті 200 Податкового кодексу України передбачено, що сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов`язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.
Відповідно до пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Згідно з пунктом 202.1 статті 202 Податкового кодексу України звітним (податковим) періодом є один календарний місяць з урахуванням таких особливостей: а) якщо особа реєструється як платник податку з іншого дня, ніж перший день календарного місяця, першим звітним (податковим) періодом є період, який розпочинається від дня такої реєстрації та закінчується останнім днем першого повного календарного місяця; б) якщо податкова реєстрація особи анулюється в інший день, ніж останній день календарного місяця, то останнім звітним (податковим) періодом є період, який розпочинається з першого дня такого місяця та закінчується днем такого анулювання.
Пунктом 75.1 статті 75 Податкового кодексу України передбачено, що контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Крім цього, відповідно до підпункту 75.1.1 пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового. Предметом камеральної перевірки також може бути своєчасність подання податкових декларацій (розрахунків) та/або своєчасність реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, акцизних накладних та/або розрахунків коригування до акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних, виправлення помилок у податкових накладних та/або своєчасність сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов`язання виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах.
Пунктом 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України визначено, що порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу у разі здійснення операцій, визначених підпунктами "а" - "г" цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до статті 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого пункту 201.4 статті 201 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 і 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі: 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів; 50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.
Судом встановлено, що Кельменецьке ВУЖКГ зареєстроване платником податку на додану вартість, а тому зобов`язане в установлені Податковим кодексом України строки сплачувати грошові зобов`язання по вказаному податку.
Так, відповідно до пункту 57.1 статті 57 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Згідно з пунктом 203.1 статті 203 Податкового кодексу України податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.
Пунктом 203.2 статті 203 Податкового кодексу України передбачено, що сума податкового зобов`язання, зазначена платником податку в поданій ним податковій декларації, підлягає сплаті протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації.
Водночас, відповідно до пункту 126.1 статті 126 Податкового кодексу України у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов`язання (крім випадків, передбачених пунктом 126.2 цієї статті) протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов`язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов`язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.
Крім цього, згідно з пунктом 54.3 статті 54 Податкового кодексу України визначено, що контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму грошових зобов`язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо дані перевірок результатів діяльності платника податків, крім електронної перевірки, свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов`язань, суми бюджетного відшкодування та/або від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках (підпункт 54.3.2); згідно з податковим та іншим законодавством особою, відповідальною за нарахування сум податкових зобов`язань з окремого податку або збору, застосування штрафних (фінансових) санкцій та пені, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, є контролюючий орган (підпункт 54.3.3).
Пунктом 57.3 статті 57 Податкового кодексу України передбачено, що у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
Дослідженням наявних у справі матеріалів судом установлено, що відповідачем сформовано та подано до контролюючого органу податкові декларації з податку на додану вартість за такі звітні (податкові) періоди: за червень 2019 року; за липень 2019 року; за серпень 2019 року; за вересень 2019 року; за жовтень 2019 року; за листопад 2019 року; за грудень 2019 року; за січень 2020 року; за лютий 2020 року; за квітень 2020 року; за травень 2020 року; за червень 2020 року. Загальна сума самостійно обчисленого податкового зобов`язання по податкових деклараціях становить 315384,50 грн.
Між тим, контролюючим органом проведено камеральні перевірки Кельменецького ВУЖКГ стосовно своєчасності сплати узгоджених податкових зобов`язань по декларації з податку на додану вартість та реєстрації податкових накладних, внаслідок чого складено відповідні акти, на підставі яких винесено зазначені вище податкові повідомлення-рішення.
Відповідно до пункту 58.3 статті 58 Податкового кодексу України податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.
Пунктом 42.2 статті 42 Податкового кодексу України передбачено, що документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані у порядку, визначеному пунктом 42.4 цієї статті, надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків (його представнику).
Відповідно до пункту 59.1 статті 59 Податкового кодексу України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Згідно пункту 59.5 статті 59 Податкового кодексу України у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.
У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).
Судом встановлено, що позивачем на адресу відповідача направлялась податкова вимога форми Ю від 27 березня 2018 року №134-53, яка отримана відповідачем 27 березня 2018 року.
Оскільки після вручення податкової вимоги сума податкового боргу у відповідача змінилася (збільшилася), але борг відповідачем не було погашено, позивачем повторно податкова вимога не надсилалася (не вручалася).
При цьому, на день розгляду справи судом указана податкова вимога позивачем не відкликана.
Крім цього, як вбачається з матеріалів справи, за відповідачем, який є платником податку на додану вартість, рахується грошове зобов`язання згідно поданих ним декларацій з податку на додану вартість від 22 липня 2019 року, від 20 серпня 2019 року, від 20 вересня 2019 року, від 21 жовтня 2019 року, від 19 листопада 2019 року, від 19 грудня 2019 року, від 20 січня 2020 року, від 19 лютого 2020 року, від 20 березня 2020 року, від 20 травня 2020 року, від 22 червня 2020 року, від 20 липня 2020 року.
Згідно зі встановленими судом обставинами справи податкові повідомлення-рішення від 23 липня 2019 року №0056055105, від 25 вересня 2019 року №0066345105, від 23 жовтня 2019 року №0067415103, від 25 листопада 2019 року №0070535103, від 02 грудня 2019 року №0070855103 та №0070865103, від 20 грудня 2019 року №0072355103, від 28 січня 2020 року №0002585103, від 14 лютого 2020 року №0009175103, від 14 лютого 2020 року №0009165103, від 12 березня 2020 року №0027575103, від 20 березня 2020 року №0030305103, від 25 березня 2020 року №0036695103, від 15 травня 2020 року №0058795103, від 18 травня 2020 року №0058825103, від 01 червня 2020 року №0059075103, від 21 липня 2020 року №0088315103, №0088295103 та №0088285103, на підставі яких також ґрунтуються позовні вимоги, належним чином надіслані відповідачу засобами поштового зв`язку, що підтверджується відмітками в рекомендованих повідомленнях про вручення поштового відправлення. Вказаний факт, як убачається із змісту відзиву на позовну заяву, не заперечується Кельменецьким ВУЖКГ.
Однак відповідачем ні в адміністративному, ні в судовому порядку вказані податкові повідомлення-рішення не оскаржувались, доказів їх оскарження в судовому чи в адміністративному порядку відповідачем не надано.
Поряд з цим, у відзиві на позовну заяву відповідач зазначав, що всього за період з червня по грудень 2019 року нараховано до сплати 191304,00 грн та сплачено 110596,60 грн, з січня по червень 2020 року нараховано до сплати 98119,00 грн та сплачено 97400,00 грн.
Проте будь-яких доказів сплати самостійно обчислених у податкових деклараціях сум податкового зобов`язання та штрафних санкцій за вказаними вище податковими повідомленнями-рішеннями відповідач суду не надав.
Таким чином, суми грошового зобов`язання (штрафних санкцій), визначені у зазначених податкових деклараціях та податкових повідомленнях-рішеннях на момент розгляду справи відповідачем не сплачені, у зв`язку з чим утворився податковий боргу.
Загальний розмір не сплаченого грошового зобов`язання за досліджуваними податковими деклараціями складає 315384,50 грн, а за податковими повідомленнями-рішеннями, згідно наявного у матеріалах справи розрахунку заборгованості, - 352936,63 грн.
Поряд з цим, згідно підпункту 129.1.1 пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України нарахування пені розпочинається при нарахуванні суми грошового зобов`язання, визначеного контролюючим органом за результатами податкової перевірки, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків податкового зобов`язання, визначеного цим Кодексом (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження).
Відповідно до підпункту 129.3.1 пункту 129.3 статті 129 Податкового кодексу України нарахування пені закінчується у день зарахування коштів на відповідний рахунок органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів та/або в інших випадках погашення податкового боргу та/або грошових зобов`язань.
Отже, оскільки відповідачем визначені контролюючим органом суми грошового зобов`язання своєчасно не були сплачені, йому нараховано пеню, розмір якої згідно наявного у матеріалах справи розрахунку заборгованості становить 27662,27 грн.
Враховуючи викладене, суд приходить до висновку, що за Кельменецьким ВУЖКГ рахується податковий борг з податку на додану вартість, який згідно розрахунку заборгованості становить 695983,20 грн і є узгодженим, що підтверджується матеріалами справи.
Відповідно до пунктів 95.1 - 95.4 статті 95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 30 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.
Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Контролюючий орган звертається до суду щодо надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі.
Рішення суду щодо надання вказаного дозволу є підставою для прийняття контролюючим органом рішення про погашення усієї суми податкового боргу. Рішення контролюючого органу підписується керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу та скріплюється гербовою печаткою контролюючого органу. Перелік відомостей, які зазначаються у такому рішенні, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Підпунктом 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України передбачено, що контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.
Зважаючи на наведені норми та встановлені обставини, суд приходить до висновку про наявність правових підстав для стягнення з відповідача податкового боргу з податку на додану вартість на загальну суму 695983,20 грн з рахунків у банках платника та за рахунок готівки. Оскільки вказана заборгованість виникла у зв`язку із не сплатою податку на додану вартість, який відповідно до статті 9 Податкового кодексу України належить до загальнодержавних податків, то такий необхідно стягнути до Державного бюджету України.
Пунктом 3 частини першої статті 129 Конституції України визначено, що однією із основних засад судочинства є змагальність сторін та свобода в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно з частиною першою статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Доказів, які б свідчили про погашення заборгованості на день розгляду справи, або ж спростовували доводи позивача, відповідачем суду не подано.
Доводи відповідача, викладені у відзиві, не спростовують наявність податкового боргу у заявленій контролюючим органом сумі.
Зважаючи на наведені вище норми законодавства та встановлені судом обставини справи, а також виходячи з конституційного принципу обов`язковості сплати податків і зборів, суд вважає, що позовні вимоги Головного управління Державної податкової служби у Чернівецькій області є обґрунтованими та підлягають задоволенню повністю.
Відповідно до частини другої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Оскільки під час розгляду даної справи не залучались свідки та не проводились експертизи, то відсутні підстави для стягнення з відповідача судових витрат.
Керуючись статтями 241 - 246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
В И Р І Ш И В :
Адміністративний позов Головного управління Державної податкової служби у Чернівецькій області до КП Кельменецького виробничого управління житлово-комунального господарства ( Кельменецьке ВУЖКГ ) про стягнення податкового боргу задовольнити повністю.
Стягнути з КП Кельменецького виробничого управління житлово-комунального господарства ( Кельменецьке ВУЖКГ ) до Державного бюджету України податковий борг з податку на додану вартість на загальну суму 695983 (шістсот дев`яносто п`ять тисяч дев`ятсот вісімдесят три) грн 20 коп. з рахунків у банках платника та за рахунок готівки.
Підстави для розподілу судових витрат відсутні.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Датою ухвалення судового рішення є дата його проголошення (незалежно від того, яке рішення проголошено - повне чи скорочене). Датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.
Повне судове рішення складено 02 листопада 2020 року.
Повне найменування учасників процесу: позивач - Головне управління ДПС у Чернівецькій області (м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 200-А, 58013, код ЄДРПОУ 43143196); відповідач - КП Кельменецьке виробниче управління житлово-комунального господарства ( Кельменецьке ВУЖКГ ) (Чернівецька область, Кельменецький район, смт Кельменці, вул. Партизанська, буд. 4, 59300, код ЄДРПОУ 03357547).
Суддя О.П. Лелюк
Суд | Чернівецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.11.2020 |
Оприлюднено | 03.11.2020 |
Номер документу | 92560121 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Лелюк Олександр Петрович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Лелюк Олександр Петрович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Лелюк Олександр Петрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні