Постанова
від 02.11.2020 по справі 360/1992/20
ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 листопада 2020 року справа №360/1992/20

приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15

Перший апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

судді-доповідача Геращенка І.В., суддів: Блохіна А.А., Міронової Г.М.,

розглянув у письмовому провадженні апеляційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Луганського окружного адміністративного суду від 29 липня 2020 року у справі № 360/1992/20 (головуючий І інстанції Захарова О.В., повний текст складений у м. Сєвєродонецьку Луганської області) за позовом ОСОБА_1 до 27 Державної пожежно-рятувальної частини Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області про стягнення винагороди за безпосередню участь в антитерористичній операції,-

В С Т А Н О В И В :

ОСОБА_1 (далі - позивач) звернувся до суду з позовом до 27 Державної пожежно-рятувальної частини Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області (далі - відповідач) про стягнення винагороди за безпосередню участь в антитерористичній операції за період з 22 липня 2015 року по 31 грудня 2015 року у розмірі 10367,77 грн. з відрахуванням установлених законом податків та інших обов`язкових платежів (а.с. 1-3).

Рішенням Луганського окружного адміністративного суду від 29.07.2020 року позов задоволений частково: стягнуто з відповідача на користь ОСОБА_1 винагороду за безпосередню участь в антитерористичній операції за період з 22 липня 2015 року по 31 грудня 2015 року у загальній сумі 8482,12 грн. з відрахуванням установлених законом податків та інших обов`язкових платежів; у задоволенні позовних вимог про стягнення винагороди за безпосередню участь в антитерористичній операції за період з липня 2015 року по 31 грудня 2015 року у розмірі 1885,65 грн. - відмовлено (а.с. 37-41).

Позивач не погодився з рішенням суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, посилаючись на порушення норм матеріального права, просив змінити рішення суду першої в частині невірного розрахунку суми винагороди за участь в АТО за період з липня 2015 року по 31 грудня 2015 року з 8482,12 грн. на 16524,36 грн. та скасувати рішення в частині відмови у задоволенні позовних вимог про стягнення винагороди за безпосередню участь в антитерористичній операції за період з липня 2015 року по 31 грудня 2015 року у розмірі 1885,65 грн.

В обґрунтування доводів посилався на невірний розрахунок судом суми винагороди за участь в АТО - арифметичні помилки в розрахунку днів участі позивача в АТО та підрахунку сум виплати винагороди (а.с. 46-55).

Позивачем подано заяву про розгляд справи у його відсутність.

Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 311 КАС України справу розглянуто в порядку письмового провадження.

Суд апеляційної інстанції заслухав доповідь судді-доповідача, вивчив доводи апеляційної скарги, перевірив їх за матеріалами справи і дійшов висновку про наявність підстав для часткового задоволення апеляційної скарги, виходячи з наступного.

Судами першої та апеляційної інстанцій встановлені такі обставини справи.

Позивач - ОСОБА_1 проходив службу в ДСНС України, зокрема, в ДПРЧ-27 ГУ ДСНС у Луганській області, з якої звільнений 22 квітня 2019 року за станом здоров`я згідно наказу ГУ ДСНС у Луганській області від 22 квітня 2019 року № 132 (а.с. 8).

Згідно посвідчення від 24 грудня 2015 року № НОМЕР_1 позивач є учасником бойових дій (а.с. 10).

Інформація про безпосередню участь позивача в Антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України в районах проведення Антитерористичної операції на території Луганської області з 22 липня 2015 року по 15 квітня 2016 року, з 28 квітня 2016 року по 16 жовтня 2016 року, з 30 жовтня 2016 року по 07 листопада 2016 року, з 25 листопада 2016 року по 17 квітня 2017 року, з 20 травня 2017 року по 05 червня 2017 року, з 02 липня 2017 року по 25 серпня 2017 року, з 01 вересня 2017 року по 20 жовтня 2017 року, з 18 липня 2017 року по 08 грудня 2018 року, з 11 березня 2018 року по 16 березня 2018 року, з 24 березня 2018 року по 28 квітня 2018 року підтверджено довідкою ГУ ДСНС України у Луганській області від 7 квітня 2020 року № 57-01-1788/57-130140, сформованою на підставі: наказів першого заступника керівника АТЦ при СБУ (керівника АТО на території Донецької та Луганської областей) від 8 серпня 2015 року № 220, від 29 квітня 2016 року № 120, від 19 червня 2016 року № 171 дск, від 4 листопада 2016 року № 309 дск, від 05 грудня 2016 року № 341 дск, від 11 травня 2017 року № 132 дск, від 9 червня 2017 року № 179 дск, від 9 серпня 2017 року № 225 дск, від 07 вересня 2017 року № 254 дск, від 22 вересня 2018 року № 269 дск, від 28 квітня 2018 року № 118 дск, наказів начальника ГУДСНС України у Луганській області від 02 листопада 2017 року № 326-НО, від 20 листопада 2017 року № 335-НО, від 16 лютого 2018 року № 48-НО, від 16 березня 2018 року № 77-НО, від 20 березня 2018 року № 83-НО, від 26 березня 2018 року № 90-НО (а.с. 14).

Згідно наказу Першого заступника керівника Антитерористичного Центру при Службі безпеки України (керівника Антитерористичної операції на території Донецької та Луганської областей) (по стройовій частині) від 8 серпня 2015 року № 220 позивача з 22 липня 2015 року залучено до складу сил та засобів, які залучаються та беруть безпосередню участь з метою виконання службових (бойових) завдань (а.с. 9).

Згідно довідки про доходи від 13.02.2020 року № 01-17/80 загальний дохід ОСОБА_1 за період з 1 липня 2015 року по 31 грудня 2015 року складає 21687,61 грн.:

- за липень - 2433,18 грн., з яких 645 грн. - посадовий оклад, 65 грн.- оклад за військовим званням, 213 грн. - надбавка за вислугу років, 21,50 грн - надбавка за дихання в ЗІДА, 43,74 грн - надбавка за нічний час, 177,50 грн - надбавка за ризик, 461,50 грн. - надбавка за виконання особливо важливих завдань, 451,50 грн. - щомісячна премія, 354,44 грн. - індексація грошового забезпечення;

- за серпень - 3297,37 грн., з яких 645 грн. - посадовий оклад, 65 грн. - оклад за військовим званням, 213 грн. - надбавка за вислугу років, 8,06 грн. - надбавка за дихання в ЗІДА, 45,15 грн. - надбавка за нічний час, 177,50 грн. - надбавка за ризик, 461,50 грн. - надбавка за виконання особливо важливих завдань, 580,50 грн. - щомісячна премія, 500 грн. - одноразова премія, 601,66 грн. - індексація грошового забезпечення;

- за вересень - 3422,14 грн., з яких 645 грн. - посадовий оклад, 65 грн. - оклад за військовим званням, 213 грн. - надбавка за вислугу років, 8,06 грн - надбавка за дихання в ЗІДА, 40,92 грн. - надбавка за нічний час, 177,50 грн. - надбавка за ризик, 461,50 грн. - надбавка за виконання особливо важливих завдань, 709,50 грн. - щомісячна премія, 500 грн. - одноразова премія, 601,66 грн. - індексація грошового забезпечення;

- за жовтень - 3398,83 грн., з яких 645 грн. - посадовий оклад, 65 грн. - оклад за військовим званням, 213 грн. - надбавка за вислугу років, 8,06 грн. - надбавка за дихання в ЗІДА, 39,76 грн. - надбавка за нічний час, 177,50 грн. - надбавка за ризик, 461,50 грн. - надбавка за виконання особливо важливих завдань, 774 грн. - щомісячна премія, 1015,01 грн. - індексація грошового забезпечення;

- за листопад - 4204,84 грн., з яких 645 грн. - посадовий оклад, 65 грн. - оклад за військовим званням, 213 грн. - надбавка за вислугу років, 13,44 грн. - надбавка за дихання в ЗІДА, 46,18 грн. - надбавка за нічний час, 177,50 грн. - надбавка за ризик, 461,50 грн. - надбавка за виконання особливо важливих завдань, 1935,00 грн - щомісячна премія, 648,22 грн - індексація грошового забезпечення;

- за грудень - 4931,25 грн., з яких 645 грн. - посадовий оклад, 65 грн. - оклад за військовим званням, 227,89 грн. - надбавка за вислугу років, 8,06 грн. - надбавка за дихання в ЗІДА, 37,63 грн. - надбавка за нічний час, 177,50 грн. - надбавка за ризик, 468,95 грн. - надбавка за виконання особливо важливих завдань, 806,25 грн. - щомісячна премія, 1900 грн. - одноразова премія, 594,97 грн. - індексація грошового забезпечення.

Відповідно до довідки відповідача від 13 лютого 2020 року № 01-17/74 в період з 22 липня 2015 року по 31 грудня 2015 року позивач у відпустці та на лікарняному не перебував (а.с. 12).

Згідно довідки відповідача від 13.02.2020 року № 01-17/73 кількість відпрацьованих днів позивача згідно табелів за період 22 липня 2015 року по 31 грудня 2015 року всього 84 дні: з 22 липня 2015 року по 31 липня 2015 року - 6 днів; з 1 серпня 2015 року по 31 серпня 2015 року - 15 днів; з 1 вересня 2015 року по 30 вересня 2015 року - 15 днів, з 1 жовтня 2015 року по 31 жовтня 2015 року - 18 днів, з 1 листопада 2015 року по 30 листопада 2015 року - 14 днів, з 1 грудня 2015 року по 31 грудня 2015 року - 16 днів (а.с.. 11).

Листом від 29 січня 2020 року № 01-17/44 відповідач на заяву позивача повідомив, що виплата винагороди за безпосередню участь в АТО з 22 липня 2015 року по 31 грудня 2015 року не виплачувалась у зв`язку з відсутністю кошторисних призначень на 2015 рік (а.с. 5).

Згідно п.1 постанови Кабінету Міністрів України від 31 січня 2015 року № 24 Про особливості виплати винагород військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу в особливий період та під час проведення антитерористичних операцій (далі - Постанова № 24), яка була чинною до 21 січня 2016 року, в особливий період або під час проведення антитерористичної операції військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу Збройних Сил, інших утворених відповідно до законів військових формувань, правоохоронних органів, Державної служби з надзвичайних ситуацій, Головного управління розвідки Міністерства оборони, Державної прикордонної служби, Управління державної охорони, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації, Державної спеціальної служби транспорту за безпосередню участь у воєнних конфліктах чи антитерористичній операції, інших заходах в умовах особливого періоду виплачується винагорода у відсотках місячного грошового забезпечення.

Розмір винагороди визначається виходячи з розміру посадового окладу, окладу за військовим (спеціальним) званням, щомісячних додаткових видів місячного грошового забезпечення постійного характеру, премії та повинен становити не менш як 3 тис. гривень на місяць. У разі коли військовослужбовець, особа рядового або начальницького складу, що брали безпосередню участь у воєнних конфліктах чи антитерористичній операції, інших заходах в умовах особливого періоду менше одного календарного місяця, розмір винагороди визначається пропорційно дням участі виходячи з її розміру, що становить не менш як 3 тис. гривень.

Винагорода військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу виплачується також під час безперервного перебування на стаціонарному лікуванні в закладах охорони здоров`я після отриманих під час безпосередньої участі у воєнних конфліктах чи антитерористичній операції, інших заходах в умовах особливого періоду поранень (контузії, травми, каліцтва).

На виконання постанови № 24 наказом Міністерства оборони України від 02 лютого 2015 року № 49 затверджено Порядок та умови виплати винагород військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу та резервістам, механізм підтвердження виконання окремих завдань під час безпосередньої участі у воєнних конфліктах чи антитерористичній операції, інших заходах в умовах особливого періоду (далі - Порядок № 49), який діяв до 18.03.2016 року.

Вказаний Порядок визначав механізм та умови виплат винагород військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу та резервістам Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів військових формувань, правоохоронних органів, Державної служби з надзвичайних ситуацій України, Головного управління розвідки Міністерства оборони України, Державної прикордонної служби України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України, Державної спеціальної служби транспорту (далі - військовослужбовці) за безпосередню участь у воєнних конфліктах чи в антитерористичній операції (далі - АТО), інших заходах в умовах особливого періоду.

Згідно п. 1 розділу ІІ Порядку № 49 військовослужбовцям (крім резервістів) у період мобілізації (у тому числі часткової) або з моменту введення воєнного стану та до дати завершення демобілізації або закінчення (скасування) воєнного стану, у період проведення АТО за безпосередню участь у воєнних конфліктах чи АТО, здійсненні заходів із забезпечення правопорядку на державному кордоні, відбитті збройного нападу на об`єкти, що охороняються військовослужбовцями, звільненні таких об`єктів у разі їх захоплення або спроби насильного заволодіння зброєю, бойовою та іншою технікою виплачується винагорода у розмірі 100 відсотків місячного грошового забезпечення.

Розмір винагороди визначається, виходячи з розміру посадового окладу (у тому числі посадового окладу за посадою, до тимчасового виконання обов`язків (завдань) за якою допущено військовослужбовця), окладу за військовим (спеціальним) званням, щомісячних додаткових видів місячного грошового забезпечення постійного характеру, премії, та повинен становити не менш як 3000 гривень на місяць. У разі участі у воєнних конфліктах чи АТО, інших заходах в умовах особливого періоду менше одного календарного місяця розмір винагороди визначається пропорційно дням участі, виходячи з її розміру, що становить не менш як 3000 гривень (пункт 2 розділу ІІ Порядку № 49).

Згідно з пунктом 3 розділу ІІ Порядку № 49 винагорода виплачується за час, обрахований з дня фактичного початку участі військовослужбовців (крім резервістів) у заходах, зазначених у пункті 1 цього розділу, до дня завершення такої участі, про що зазначається у відповідних наказах командирів (штабу АТО).

Відповідно до п. 5 розділу ІІ Порядку № 49 військовослужбовці вважаються такими, що беруть безпосередню участь в АТО, у разі одночасного дотримання таких умов: залучені до проведення АТО; перебувають у підпорядкуванні (виконують завдання) керівництва штабу АТО (крім військовослужбовців військових прокуратур та розвідувальних органів України); перебувають у районі проведення АТО.

Таким чином, з урахуванням змістового навантаження розділових знаків у пункті 2 постанови № 24, пункті 1 додатку № 1 до постанови № 24, пункті 1 розділу ІІ Порядку № 49 можна дійти висновку, в період до 21 січня 2016 року за безпосередню участь в антитерористичних операціях військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу правоохоронних органів виплачувалася винагорода, яка обчислювалася у розмірі 100 % місячного грошового забезпечення з розрахунку на місяць. Проте, такий розмір не повинен бути меншим ніж 3000 грн на місяць. У разі коли військовослужбовець, особа рядового або начальницького складу правоохоронних органів брали безпосередню участь у антитерористичній операції менше одного календарного місяця, розмір винагороди визначається пропорційно дням участі, виходячи з її розміру, що становить не менш як 3 тис. гривень.

Відповідно до пунктів 1 та 2 розділу VI Порядку організації внутрішньої, гарнізонної та караульної служб в органах управління і підрозділах Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 07 жовтня 2014 року № 1032 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04 грудня 2014 року за № 1563/26340, служба в чергових караулах підрозділів гарнізону ОРС ЦЗ здійснюється з урахуванням кількості відпрацьованого особовим складом часу згідно з чинним законодавством України. Організація служби в чергових караулах здійснюється в чотири чергові зміни. Тривалість чергової зміни - 24 години.

Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 23 квітня 2015 року № 475 затверджено Інструкцію про виплату грошового забезпечення та одноразової грошової допомоги при звільненні особам рядового і начальницького складу служби цивільного захисту (далі - Інструкція про виплату грошового забезпечення).

Згідно п. 3 Інструкції про виплату грошового забезпечення до грошового забезпечення осіб рядового і начальницького складу належать: посадовий оклад, оклад за спеціальним званням, щомісячні види грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, винагороди, що мають постійний характер, премії) та одноразові додаткові види грошового забезпечення.

Розділом IV Надбавки і доплати Інструкції про виплату грошового забезпечення передбачено такі види надбавок і доплат: надбавка за вислугу років, надбавка за виконання особливо важливих завдань під час проходження служби, надбавка за знання та використання іноземної мови, доплата за науковий ступінь, доплата за вчене звання, надбавка за спортивні звання, надбавка за почесне звання, надбавка фахівцям, які залучаються до підготовки рішень та висновків державних експертів з питань таємниць, надбавка за кваліфікаційну категорію, надбавка за кваліфікацію, надбавка за безперервний стаж на шифрувальній роботі, надбавка за операторське обслуговування і збереження засобів засекреченого автоматичного зв`язку, доплата за службу в нічний час, надбавка за особливі умови служби, пов`язані з підвищеним ризиком для життя, надбавка за роботу в захисних ізолювальних дихальних апаратах, курсантська посадова надбавка, надбавка за службу у високогірних місцевостях, надбавка за службу в умовах режимних обмежень.

Таким чином, винагорода за безпосередню участь в антитерористичних операціях обчислюється у розмірі 100% місячного грошового забезпечення, з розрахунку на місяць. Проте, такий розмір не повинен бути меншим ніж 3000 грн.

Особи вважаються такими, що беруть безпосередню участь в АТО, у разі одночасного дотримання таких умов: залучення до виконання завдань за призначенням у районі проведення АТО; перебування у безпосередньому підпорядкуванні керівництва оперативного штабу з управління АТО (далі - штаб АТО); перебування у районі проведення АТО, підтвердженням чого, зокрема, є: витяги з наказів штабу АТО про включення (виключення) до (зі) складу сил та засобів АТО та безпосереднє залучення до виконання завдань (робіт) за призначенням у районах проведення АТО; витяг з наказу органу управління (підрозділу) про залучення до виконання завдань за призначенням у районі проведення АТО.

Матеріалами справи встановлено, що відповідно до довідки ГУ ДСНС України у Луганській області від 7 квітня 2020 року № 57-01-1788/57-130140 позивача дійсно було залучено до Антитерористичної операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України в районах проведення Антитерористичної операції на території Луганської області з 22 липня 2015 року по 15 квітня 2016 року, з 28 квітня 2016 року по 16 жовтня 2016 року, з 30 жовтня 2016 року по 07 листопада 2016 року, з 25 листопада 2016 року по 17 квітня 2017 року, з 20 травня 2017 року по 05 червня 2017 року, з 02 липня 2017 року по 25 серпня 2017 року, з 01 вересня 2017 року по 20 жовтня 2017 року, з 18 липня 2017 року по 08 грудня 2018 року, з 11 березня 2018 року по 16 березня 2018 року, з 24 березня 2018 року по 28 квітня 2018 року підтверджено довідкою ГУ ДСНС України у Луганській області від 07 квітня 2020 року № 57-01-1788/57-130140, сформованою на підставі: наказів першого заступника керівника АТЦ при СБУ (керівника АТО на території Донецької та Луганської областей) від 08 серпня 2015 року № 220, від 29 квітня 2016 року № 120, від 19 червня 2016 року № 171 дск, від 04 листопада 2016 року № 309 дск, від 05 грудня 2016 року № 341 дск, від 11 травня 2017 року № 132 дск, від 09 червня 2017 року № 179 дск, від 09 серпня 2017 року № 225 дск, від 07 вересня 2017 року № 254 дск, від 22 вересня 2018 року № 269 дск, від 28 квітня 2018 року № 118 дск, наказів начальника ГУДСНС України у Луганській області від 02 листопада 2017 року № 326-НО, від 20 листопада 2017 року № 335-НО, від 16 лютого 2018 року № 48-НО, від 16 березня 2018 року № 77-НО, від 20 березня 2018 року № 83-НО, від 26 березня 2018 року № 90-НО (арк. спр. 14).

Відповідно до частин першої та другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Жодного належного та допустимого доказу на спростування позиції позивача, відповідач суду не надав. Рішення суду першої інстанції не оскаржив.

Як встановлено вище, підставою відмови у виплаті позивачу винагороди за участь в АТО відповідачем визначено відсутність кошторисних призначень на 2015 рік (а.с. 5).

Згідно з ч.ч. 1,2 статті 6 КАС України суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.

Відповідно до ч.1 статті 17 Закону України від 23.02.2006 року № 3477-IV Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини суди застосовують при розгляді справ Конвенцію та практику Суду як джерело права.

При розгляді справи Кечко проти України (заява № 63134/00) Європейський Суд з прав людини зауважив, що в межах свободи дій держави визначати, які надбавки виплачувати своїм працівникам з державного бюджету. Держава може вводити, призупиняти чи закінчити виплату таких надбавок, вносячи відповідні зміни до законодавства. Однак, якщо чинне правове положення передбачає виплату певних надбавок і дотримано всі вимоги, необхідні для цього, органи державної влади не можуть свідомо відмовляти у цих виплатах, доки відповідні положення є чинними (пункт 23 рішення). Суд не прийняв аргумент Уряду України щодо відсутності бюджетних асигнувань, оскільки органи державної влади не можуть посилатися на відсутність коштів як на причину невиконання своїх зобов`язань (аналогічна позиція викладена в рішенні у справі № 59498/00 Бурдов проти Росії ).

Таким чином, реалізація особою права, що пов`язане з отриманням бюджетних коштів, яке базується на спеціальних чинних на час виникнення спірних правовідносин нормативно-правових актів національного законодавства, не може бути поставлена у залежність від бюджетних асигнувань.

Враховуючи викладене, суд першої інстанції дійшов вірного висновку, що позивачу у період з 22 липня 2015 року по 31 грудня 2015 року відповідно до постанови № 24, Порядку № 49 повинна бути нарахована та виплачена винагорода за весь час безпосередньої участі в антитерористичній операції згідно з наказами Першого заступника Антитерористичного Центру при Службі безпеки України (керівника АТО на території Донецької та Луганської областей) та наказами начальника Головного управління ДСНС України у Луганській області.

З урахуванням зазначеного, враховуючи положення Інструкції, суд першої інстанції дійшов вірного висновку, що обчислення винагороди повинно здійснюватися з дня фактичного початку участі в операціях і заходах до дня завершення такої участі, тобто винагорода виплачується військовослужбовцям за відповідні місяці з дня фактичної участі в операціях до дня завершення такої участі.

Згідно з Інструкцією про виплату грошового забезпечення при обрахуванні розміру винагороди позивача за безпосередню участь в АТО матеріальна допомога на оздоровлення, разові премії та індексація носять разовий характер, відповідно, не враховуються при обчисленні суми винагороди за безпосередню участь в АТО.

Судом першої інстанції здійснений розрахунок розміру винагороди за безпосередню участь в АТО згідно Постанови № 24.

Заборгованість відповідача по виплаті позивачу винагороди за безпосередню участь в АТО за період з липня 2015 року по грудень 2015 року складає 8482,12 грн., з чим не погоджується позивач, який вважає, що сума винагороди складати 16524,36 грн.

Колегія суддів, враховуючи, що відповідач не проводив взагалі розрахунок вказаного виду винагороди, виходячи з дискреційних повноважень, вважає за необхідне вийти за межі позовних вимог, відповідно до ч. 2 ст. 9 КАС України та зобов`язати відповідача нарахувати та виплатити цю винагороду позивачу за спірний період часу, відповідно до вказаного вище законодавства, яке врегульовує спірні правовідносини.

На підставі викладеного, суд апеляційної інстанції погоджує висновок суду першої інстанції про часткове задоволення позову в частині встановлення права ОСОБА_1 на винагороду за безпосередню участь в антитерористичній операції за період з 22 липня 2015 року по 31 грудня 2015 року.

Отже, спір за суттю вимог судом першої інстанції вирішений частково правильно, доводи апеляційної скарги спростовують висновки суду першої інстанції, внаслідок чого наявні підстави для часткового задоволення апеляційної скарги зміни рішення суду.

Керуючись ст. ст. 250, 311, 315, 317, 321, 322, 325, 328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 - задовольнити частково.

Рішення Луганського окружного адміністративного суду від 29 липня 2020 року у справі № 360/1992/20 за позовом ОСОБА_1 до 27 Державної пожежно-рятувальної частини Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області про стягнення винагороди за безпосередню участь в антитерористичній операції - змінити у мотивувальній та резолютивній частинах.

Абзац другий резолютивної частини рішення викласти в наступній редакції:

Зобов`язати 27 Державну пожежно-рятувальну частину Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області нарахувати та сплатити ОСОБА_1 винагороду за безпосередню участь в антитерористичній операції за період з 22 липня 2015 року по 31 грудня 2015 року .

В іншій частині рішення суду залишити без змін.

Повний текст постанови складений 2 листопада 2020 року.

Постанова суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду набирає законної сили з дати прийняття та відповідно до ст. 328 Кодексу адміністративного судочинства України може бути оскаржена до Верхового Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий І.В. Геращенко

Судді: А.А. Блохін

Г.М. Міронова

СудПерший апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.11.2020
Оприлюднено04.11.2020
Номер документу92563893
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —360/1992/20

Постанова від 02.11.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 23.09.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 23.09.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Рішення від 29.07.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Захарова

Ухвала від 20.05.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Захарова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні