МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
03 листопада 2020 р. № 400/4826/20 м. Миколаїв
Миколаївський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Лебедєвої Г.В., розглянувши в порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Миколаївської обласної організації політичної партії "ЗА МАЙБУТНЄ" до Заводської районної у місті Миколаєві територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області, за участі третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача - обласної організації політичної партії "Миколаївці" в Миколаївській області та Дільничної виборчої комісії №480747 про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
До Миколаївського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Миколаївської обласної організації політичної партії "ЗА МАЙБУТНЄ" (надалі - позивач) до Заводської районної у місті Миколаєві територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області (надалі - відповідач) про:
визнання дій Заводської районної у місті Миколаєві територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області з прийняття Протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 480747 з виборів депутатів Миколаївської міської ради Миколаївського району Миколаївської області у територіальному виборчому окрузі № 1 з позначкою "Уточнений" і занесення викладених у ньому відомостей до протоколу засідання Заводської районної у місті Миколаєві територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області такими, що не відповідають вимогам законодавства (є протиправними);
зобов`язання Заводської районної у місті Миколаєві територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області прийняти рішення про проведення повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці № 480747 з виборів депутатів Миколаївської міської ради Миколаївського району Миколаївської області у територіальному виборчому окрузі № 1.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 26 жовтня 2020 року Дільничною виборчою комісією № 480747 було складено Протокол про підрахунок голосів виборців на цій виборчій дільниці з виборів депутатів Миколаївської міської ради Миколаївського району Миколаївської області у територіальному виборчому окрузі № 1, в п. 12 зазначеного Протоколу під назвою кількість голосів виборців, які підтримали територіальний виборчий список від кожної місцевої організації політичної партії: зазначалось, що обласна організація політичної партії МИКОЛАЇВЦІ в Миколаївській області отримала 25 (двадцять п`ять) голосів виборців, які підтримали територіальний виборчий список місцевої організації політичної партії. У п. 13 зазначеного Протоколу під назвою кількість голосів виборців, які підтримали весь територіальний виборчий список кандидатів у депутати від кожної місцевої організації політичної партії, не підтримавши окремого кандидата в депутати з цього списку зазначалось, що обласна організація політичної партії МИКОЛАЇВЦІ в Миколаївській області отримала 8 (вісім) голосів виборців, які підтримали весь територіальний виборчий список кандидатів у депутати від місцевої організації політичної партії, не підтримавши окремого кандидата в депутати. В свою чергу, у п. 9 зазначеного Протоколу була вказана кількість виборців, які взяли участь у голосуванні на виборчій дільниці у кількості 825 , у п. 11 була вказана сумарна кількість голосів виборців, які підтримали територіальні виборчі списки усіх місцевих організацій політичних партій у кількості 804 , що не співпадає із кількістю голосів виборців зазначених у п. 12, п. 13 та п. 14 Протоколу. Після чого Заводською районною у місті Миколаєві територіальною виборчою комісією Миколаївського району Миколаївської області було прийнято рішення зобов`язати Дільничну виборчу комісію № 480747 виправити виявлені недоліки шляхом складання протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці з позначкою "Уточнений". 31 жовтня 2020 року Дільничного виборчою комісією № 480747 до Заводської районної у місті Миколаєві територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області було подано Протокол про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 480747 з виборів депутатів Миколаївської міської ради Миколаївського району Миколаївської області у територіальному виборчому окрузі № 1 з позначкою "Уточнений", в п. 12 якого зазначено, що обласна організація політичної партії МИКОЛАЇВЦІ в Миколаївській області отримала 125 (сто двадцять п`ять) голосів виборців, які підтримали територіальний виборчий список місцевої організації політичної партії. В п. 13 зазначеного Протоколу зазначено, що обласна організація політичної партії МИКОЛАЇВЦІ в Миколаївській області отримала 8 (вісім) голосів виборців, які підтримали весь територіальний виборчий список кандидатів у депутати від місцевої організації політичної партії, не підтримавши окремого кандидата в депутати. Таким чином, оскільки у Протоколі про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 480747 з виборів депутатів Миколаївської міської ради Миколаївського району Миколаївської області у територіальному виборчому окрузі № 1, складеному 26 жовтня 2020 року, було зазначено що обласна організація політичної партії МИКОЛАЇВЦІ в Миколаївській області отримала 25 (двадцять п`ять) голосів виборців, які підтримали територіальний виборчий список місцевої організації політичної партії, а у Протоколі про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 480747 з виборів депутатів Миколаївської міської ради Миколаївського району Миколаївської області у територіальному виборчому окрузі № 1 з позначкою "Уточнений", було зазначено, що обласна організація політичної партії МИКОЛАЇВЦІ в Миколаївській області отримала 125 (сто двадцять п`ять) голосів виборців, які підтримали територіальний виборчий список місцевої організації політичної партії, позивач вважає, що рішення Заводської районної у місті Миколаєві територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області про прийняття зазначеного протоколу з позначкою "Уточнений" і занесення викладених у ньому відомостей до протоколу засідання територіальної виборчої комісії є протиправним. Відповідно до ч. 10 ст. 254 ВК України у разі наявності акта або письмової заяви осіб, зазначених у частині першій статті 253 цього Кодексу, про порушення вимог цього Кодексу під час транспортування протоколів про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці та інших документів до територіальної виборчої комісії територіальна виборча комісія може, а в разі наявних ознак розпечатування пакетів із запакованими документами, а також у разі неможливості усунення без перерахунку бюлетенів неточностей у протоколі дільничної виборчої комісії - зобов`язана прийняти рішення про повторний підрахунок голосів виборців на цій дільниці. Вказав, що Заводська районна у місті Миколаєві територіальна виборча комісія за результатами розгляду Протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 480747 з виборів депутатів Миколаївської міської ради Миколаївського району Миколаївської області у територіальному виборчому окрузі № 1 з позначкою "Уточнений" була зобов`язана прийняти рішення про повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 480747 з виборів депутатів Миколаївської міської ради Миколаївського району Миколаївської області у територіальному виборчому окрузі №1.
Ухвалою від 02.11.2020 Миколаївським окружним адміністративним судом відкрито провадження в адміністративній справі №400/4826/20 та призначено до розгляду з урахуванням особливостей, встановлених ст. 273 КАС України та ст.ст. 268-272 КАС України.
Вказаною ухвалою суд залучив до участі у справі №400/4826/20 в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача - обласну організацію політичної партії "Миколаївці" в Миколаївській області (54000, Миколаївська області, місто Миколаїв, вул. Декабристів, будинок 43/21, корпус А, ідентифікаційний код 43831323).
Крім того, ухвалою від 02.11.2020 року суд залучив до участі у справі №400/4826/20 в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача - Дільничну виборчу комісію з місцевих виборів у Миколаївській області №480747 (вул. Генерала Карпенка, 18, м. Миколаїв, Миколаївська область, 54038).
Вищевказаною ухвалою від 02.11.2020 року суд витребував у Заводської районної у місті Миколаєві територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області протокол Заводської районної у місті Миколаєві територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області про підсумки голосування з виборів депутатів Миколаївської міської ради у межах територіального виборчого округу № 1 та витяг із протоколу Заводської районної у місті Миколаєві територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області із відомостями про час прийняття Заводською районною у місті Миколаєві територіальною виборчою комісією Миколаївського району Миколаївської області Протоколу Дільничної виборчої комісії № 480747 з виборів депутатів Миколаївської міської ради Миколаївського району Миколаївської області у територіальному виборчому окрузі № 1 з позначкою "Уточнений" та відомостями із цього протоколу занесеними до протоколу засідання зазначеної територіальної виборчої комісії.
03.11.2020 року до канцелярії Миколаївського окружного адміністративного суду від Заводської районної у місті Миколаєві територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач просив відмовити у задоволенні позову в повному обсязі. Заперечуючи проти позову, відповідач вказав, що ДВК №480747 надала правильні відомості про підрахунок голосів виборців у протоколі ДВК №480747 з позначкою "уточнений", що підтверджується поясненнями голови ДВК №480747.
03.11.2020 року на виконання ухвали суду від 02.11.2020 року до канцелярії суду від Заводської районної у місті Миколаєві територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області надійши витребувані судом докази, а саме протокол Заводської районної у місті Миколаєві територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області про підсумки голосування з виборів депутатів Миколаївської міської ради у межах територіального виборчого округу № 1 та протокол Заводської районної у місті Миколаєві територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області із відомостями про час прийняття Заводською районною у місті Миколаєві територіальною виборчою комісією Миколаївського району Миколаївської області Протоколу Дільничної виборчої комісії № 480747 з виборів депутатів Миколаївської міської ради Миколаївського району Миколаївської області у територіальному виборчому окрузі № 1 з позначкою "Уточнений".
03.11.2020 року до канцелярії Миколаївського окружного адміністративного суду від Дільничної виборчої комісії №480747 надійшли пояснення у справі, в яких третя особа вказала, що у Протоколі про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 480747 з виборів депутатів Миколаївської міської ради Миколаївського району Миколаївської області у територіальному виборчому окрузі № 1 з позначкою "Уточнений" ДВК було допущено технічну помилку щодо кількості голосів виборців, які підтримали обласну організацію політичної партії МИКОЛАЇВЦІ в Миколаївській області. Зазначила, що вірна цифра кількості голосів виборців, які підтримали обласну організацію політичної партії МИКОЛАЇВЦІ в Миколаївській області - "25".
Ухвалою від 03.11.2020 року суд витребував з Миколаївської міської територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області перший примірник Протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 480747 з виборів депутатів Миколаївської міської ради Миколаївського району Миколаївської області у територіальному виборчому окрузі № 1 з позначкою "Уточнений", складений 26.10.2020 року о 20 год. 45 хв.
Витребувані судом докази Миколаївською міською територіальною виборчою комісією Миколаївського району Миколаївської області до канцелярії суду не надано.
В судовому засіданні 03.11.2020 року представник позивача заявлені позовні вимоги підтримав в повному обсязі.
Представник Заводської районної у місті Миколаєві територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області проти позову заперечив.
Представник Дільничної виборчої комісії №480747 проти позову заперечив.
Представник обласної організації політичної партії "Миколаївці" в Миколаївській області в судове засідання, призначене на 03.11.2020 року, не з`явився, про дату, час та місце судового розгляду повідомлений належним чином, про причини неявки суд не сповістив. Заяв чи клопотань до суду не надходило. Пояснення щодо позову не надала.
В судовому засіданні, призначеному на 03.11.2020 року, представники сторін заявили клопотання про подальший розгляд справи №400/4826/20 в порядку письмового провадження.
Суд клопотання представників сторін задовольнив та на підставі ст. 194 КАС України здійснив розгляд справи у порядку письмового провадження.
Розглянувши матеріали справи, ознайомившись з заявами учасників справи по суті справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
Постановою Верховної Ради України від 15.07.2020 року № 795-IX призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів на неділю 25.10.2020 року.
Центральна виборча комісія постановою від 08 серпня 2020 року № 160 "Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020 року" призначила на неділю, 25 жовтня 2020 року, перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів.
30 серпня 2020 року Центральною виборчою комісією прийнято постанову № 208 "Про початок виборчого процесу місцевих виборів 25 жовтня 2020 року", якою оголошено з 5 вересня 2020 року початок виборчого процесу місцевих виборів, призначених на 25 жовтня 2020 року.
Згідно постанови Миколаївької міської територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області № 28 від 22.09.2020 року Миколаївська обласна організація політичної партії "ЗА МАЙБУТНЄ" висунула кандидатів в депутати від до Миколаївської міської ради Миколаївського району Миколаївської області.
26 жовтня 2020 року о 10 год. 15 хв. Дільничною виборчою комісією № 480747 було складено Протокол про підрахунок голосів виборців на цій виборчій дільниці з виборів депутатів Миколаївської міської ради Миколаївського району Миколаївської області у територіальному виборчому окрузі № 1.
Відповідно до п. 7 вказанаго протоколу загальна кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені - "829".
Згідно п. 8 Протоколу кількість виборчих бюлетенів, що не підлягають врахуванню - "14".
Кількість виборців, які взяли участь у голосуванні на виборчій дільниці - "829" (п. 9 Протоколу).
Згідно п. 10 Протоколу кількість виборчих бюлетенів, визнаних недійсними - "25".
Сумарна кількість голосів виборців, які підтримали територіальні виборчі списки усіх місцевих організацій політичних партій - "804" (п. 11 Протоколу).
У зв`язку з тим, що у п. 9 Протоколу була вказана кількість виборців, які взяли участь у голосуванні на виборчій дільниці у кількості 829 , у п. 11 була вказана сумарна кількість голосів виборців, які підтримали територіальні виборчі списки усіх місцевих організацій політичних партій у кількості 804 , що не співпадає із кількістю голосів виборців зазначених у п. 12, п. 13 та п. 14 Протоколу, Заводською районною у місті Миколаєві територіальною виборчою комісією Миколаївського району Миколаївської області було прийнято рішення зобов`язати Дільничну виборчу комісію № 480747 виправити виявлені недоліки шляхом складання протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці з позначкою "Уточнений".
26.10.2020 року о 20 год. 45 хв. Дільничного виборчою комісією № 480747 було складено Протокол про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 480747 з виборів депутатів Миколаївської міської ради Миколаївського району Миколаївської області у територіальному виборчому окрузі № 1 з позначкою "Уточнений".
Відповідно до п. 7 вказанаго протоколу загальна кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені - "829".
Згідно п. 8 Протоколу кількість виборчих бюлетенів, що не підлягають врахуванню - "14".
Кількість виборців, які взяли участь у голосуванні на виборчій дільниці - "815" (п. 9 Протоколу).
Згідно п. 10 Протоколу кількість виборчих бюлетенів, визнаних недійсними - "25".
Сумарна кількість голосів виборців, які підтримали територіальні виборчі списки усіх місцевих організацій політичних партій - "790" (п. 11 Протоколу).
Як вбачається з протоколу безперервного засідання Заводської районної у м. Миколаєві територіальної виборчої комісії, Протокол про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 480747 з виборів депутатів Миколаївської міської ради Миколаївського району Миколаївської області у територіальному виборчому окрузі № 1 з позначкою "Уточнений" був прийнятий Заводською районною у місті Миколаєві територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області 27.10.2020 року о 20 год. 55 хв.
Не погодившись з діями Заводської районної у місті Миколаєві територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області з прийняття Протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 480747 з виборів депутатів Миколаївської міської ради Миколаївського району Миколаївської області у територіальному виборчому окрузі № 1 з позначкою "Уточнений" і занесення викладених у ньому відомостей до протоколу засідання Заводської районної у місті Миколаєві територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області, позивач звернувся з вказаним позовом до суду.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.
Відповідно до вимог ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Відповідно до ч.2 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та законами України.
Згідно ст.55 Конституції України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.
Статтею 38 Конституції України закріплено право громадян брати участь в управлінні державними справами, у всеукраїнському та місцевих референдумах, вільно обирати і бути обраними до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
При цьому статтею 69 Конституції України передбачено, що народне волевиявлення здійснюється через вибори, референдум та інші форми безпосередньої демократії.
Вибори до органів державної влади та органів місцевого самоврядування є вільними і відбуваються на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування. Виборцям гарантується вільне волевиявлення (стаття 71 Конституції України).
Право оскаржувати рішення, дії чи бездіяльність виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій мають суб`єкти відповідного виборчого процесу (крім виборчої комісії), а також ініціативна група референдуму, інші суб`єкти ініціювання референдуму (частина 1 ст. 273 КАС України).
Спеціальним нормативно-правовим актом, що відповідно до Конституції України визначає гарантії права громадян на участь у виборах, регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів, є Виборчий кодекс України від 19 грудня 2019 року № 396-IX.
Преамбулою Виборчого кодексу України (надалі - ВК України) передбачено, що цей Кодекс відповідно до Конституції України визначає гарантії права громадян на участь у виборах, регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів.
Відповідно до пп.б) п.3 ч.1 ст.3 ВК України відповідно до Конституції України в Україні проводяться, зокрема, місцеві вибори депутатів сільської, селищної, міської ради.
Відповідно до статті 20 Виборчого кодексу України виборчий процес - це здійснення протягом встановленого цим Кодексом періоду часу суб`єктами, визначеними статтею 22 цього Кодексу, виборчих процедур, пов`язаних із підготовкою і проведенням відповідних виборів, встановленням та офіційним оголошенням (офіційним оприлюдненням) їх результатів.
Згідно статті 21 цього Кодексу виборчий процес кожних виборів здійснюється на засадах: 1) гарантії реалізації виборчих прав громадян, визначених Конституцією України та цим Кодексом; 2) дотримання основних принципів виборчого права, визначених Конституцією України та цим Кодексом; 3) законності та заборони протиправного втручання будь-кого у виборчий процес; 4) політичного плюралізму та багатопартійності; 5) публічності і відкритості виборчого процесу, усіх його процедур з урахуванням обмежень, встановлених законом, належного інформування виборців та інших суб`єктів виборчого процесу; 6) свободи передвиборної агітації, рівного доступу всіх кандидатів і суб`єктів їх висування на відповідних виборах до засобів масової інформації незалежно від їх форми власності, крім засобів масової інформації, засновниками яких є партії (організації партій); 7) неупередженості органів виконавчої влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, закладів, установ і організацій, їх керівників, інших посадових і службових осіб до кандидатів, партій.
Статтею 11 ВК України передбачено, що громадяни України, які є виборцями, мають право висування кандидатів на виборах, яке реалізується ними через політичні партії (далі - партії) та їхні місцеві організації або шляхом самовисування у порядку, встановленому цим Кодексом.
Згідно з частиною 1 статті 22 Виборчого кодексу України суб`єктом виборчого процесу відповідних виборів є: 1) виборець, який має право голосу на відповідних виборах; 2) виборча комісія, уповноважена здійснювати підготовку і проведення відповідних виборів; 3) партія (організація партії), яка висунула кандидатів на відповідних виборах; 4) кандидат, зареєстрований для участі у відповідних виборах у порядку, встановленому цим Кодексом; 5) офіційний спостерігач від кандидата чи партії (організації партії) - суб`єкта відповідного виборчого процесу або від громадської організації, зареєстрований у порядку, встановленому цим Кодексом.
Згідно з частиною 1 статті 64 Виборчого кодексу України суб`єкт виборчого процесу може оскаржити рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, до суду в порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України.
Згідно з частиною 1 статті 196 Виборчого кодексу України виборчий процес місцевих виборів включає такі етапи: 1) утворення виборчих округів; 2) утворення дільничних виборчих комісій; 3) складання списків виборців, їх перевірка та уточнення; 4) висування та реєстрація кандидатів; 5) проведення передвиборної агітації; 6) голосування у день виборів; 7) підрахунок голосів виборців, установлення підсумків голосування і результатів місцевих виборів.
Відповідно до частини 2 статі 32 ВК України систему виборчих комісій, що здійснюють підготовку та проведення виборів депутатів, становлять: 1) Центральна виборча комісія; 2) окружні виборчі комісії; 3) територіальні виборчі комісії; 4) дільничні виборчі комісії.
Виборчі комісії є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення виборів і забезпечувати реалізацію виборчих прав громадян України, додержання та однакове застосування виборчого законодавства.
Статтею 35 ВК України передбачено, що набуття та припинення окружною (територіальною) виборчою комісією статусу юридичної особи здійснюється у порядку, визначеному Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
Окружна (територіальна) виборча комісія набуває статусу юридичної особи з дня державної реєстрації юридичної особи.
Статтею 254 встановлений порядок прийняття та розгляду виборчих документів дільничних виборчих комісій територіальною виборчою комісією.
Так з моменту закінчення голосування територіальна виборча комісія розпочинає безперервне засідання, яке продовжується безперервно до встановлення підсумків голосування та результатів відповідних місцевих виборів у виборчому окрузі. На цей час члени територіальної виборчої комісії не можуть залучатися до виконання інших функцій, крім участі в засіданні виборчої комісії.
Засідання територіальної виборчої комісії, зазначене у частині першій цієї статті, оформляється протоколом безперервного засідання, який підписується головою або головуючим на засіданні, а також секретарем виборчої комісії та/або членом виборчої комісії, який виконував на зазначеному засіданні обов`язки секретаря. До протоколу приєднуються (за наявності) окремі думки членів виборчої комісії, які брали участь у засіданні і не згодні з прийнятим окружною виборчою комісією рішенням.
На засіданні територіальної виборчої комісії, зазначеному у частині першій цієї статті, голова територіальної виборчої комісії або визначений ним член комісії приймає запечатані пакети з протоколами дільничних виборчих комісій, розпечатує їх та оголошує зміст протоколів дільничних виборчих комісій про підрахунок голосів виборців на відповідних виборчих дільницях, а також приймає запечатані пакети з іншими виборчими документами, передбаченими частиною десятою статті 251 цього Кодексу. Час прийняття територіальною виборчою комісією протоколів дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці, перелік прийнятих виборчих документів і занесені до протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці відомості фіксуються у протоколі засідання територіальної виборчої комісії.
При прийнятті документів дільничної виборчої комісії територіальна виборча комісія перевіряє комплектність документів та цілісність упаковки усіх пакетів з виборчими документами. При цьому кожний член комісії має право оглянути кожний пакет з документами.
За результатами розгляду документів дільничної виборчої комісії та скарг про порушення вимог цього Кодексу під час проведення голосування та підрахунку голосів на виборчій дільниці, а також під час транспортування виборчих документів до територіальної виборчої комісії, що надійшли до територіальної виборчої комісії на момент прийняття документів дільничної виборчої комісії, територіальна виборча комісія приймає одне з таких рішень:
1) врахувати відомості протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці;
2) зобов`язати дільничну виборчу комісію виправити виявлені недоліки шляхом складання протоколу з позначкою "Уточнений";
3) провести повторний підрахунок голосів на виборчій дільниці в порядку, встановленому цим Кодексом.
Рішення, передбачене частиною п`ятою цієї статті, приймається шляхом голосування членів територіальної виборчої комісії більшістю голосів від загального складу комісії і фіксується у протоколі засідання територіальної виборчої комісії.
За наявності заяв або скарг, підтверджених відповідно оформленими актами, складеними кандидатами у депутати, кандидатами на посаду сільського, селищного, міського голови, їх довіреними особами, уповноваженими особами організацій партій, офіційними спостерігачами, виборцями, про порушення вимог цього Кодексу під час проведення голосування та/або підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці, що ставлять під сумнів результати підрахунку голосів виборців на цій виборчій дільниці, територіальна виборча комісія може прийняти рішення про проведення повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці.
У разі виявлення у протоколі дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці виправлень, помилок, неточностей, які можливо усунути без повторного підрахунку голосів, територіальна виборча комісія своїм рішенням може зобов`язати дільничну виборчу комісію виправити виявлені недоліки шляхом складання протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці з позначкою "Уточнений" відповідно до пункту 2 частини п`ятої цієї статті (якщо зміст таких виправлень, помилок та неточностей неможливо з`ясувати та усунути без складання протоколу з позначкою "Уточнений" дільничною виборчою комісією), про що зазначається у протоколі засідання територіальної виборчої комісії. Протягом часу розгляду цього питання дільничною виборчою комісією подані до територіальної виборчої комісії примірники протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці, виборчі бюлетені та інші виборчі документи, зазначені у частині десятій статті 251 цього Кодексу, зберігаються в територіальній виборчій комісії.
У разі виявлення у протоколі виправлень, помилок та неточностей, які можливо усунути без повторного підрахунку голосів та які не потребують складання протоколу з позначкою "Уточнений", територіальна виборча комісія приймає рішення, передбачене пунктом 1 частини п`ятої цієї статті, із зазначенням виявлених виправлень, помилок та неточностей. Таке рішення додається до протоколу дільничної виборчої комісії.
За наявності заяв або скарг, підтверджених відповідно оформленими актами, складеними кандидатами у депутати, кандидатами на посаду сільського, селищного, міського голови, їх довіреними особами, уповноваженими особами організацій партій, офіційними спостерігачами, виборцями, про порушення вимог цього Кодексу під час проведення голосування та/або підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці, що ставлять під сумнів результати підрахунку голосів виборців на цій виборчій дільниці, територіальна виборча комісія може прийняти рішення про проведення повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці.
У разі наявності акта або письмової заяви осіб, зазначених у частині першій статті 253 цього Кодексу, про порушення вимог цього Кодексу під час транспортування протоколів про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці та інших документів до територіальної виборчої комісії територіальна виборча комісія може, а в разі наявних ознак розпечатування пакетів із запакованими документами, а також у разі неможливості усунення без перерахунку бюлетенів неточностей у протоколі дільничної виборчої комісії - зобов`язана прийняти рішення про повторний підрахунок голосів виборців на цій дільниці.
Прийняття рішення територіальною виборчою комісією про проведення повторного підрахунку голосів у разі виявлення порушення цілісності пакетів із запакованими документами, а також у разі неможливості усунення без перерахунку бюлетенів неточностей у протоколі дільничної виборчої комісії після прийняття виборчих документів від дільничної виборчої комісії не допускається.
Як вбачається з Протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 480747 з виборів депутатів Миколаївської міської ради Миколаївського району Миколаївської області у територіальному виборчому окрузі № 1, складеному 26 жовтня 2020 року о 10 год. 15 хв. загальна кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені - "829" (п. 7 Протоколу).
Згідно п. 8 Протоколу кількість виборчих бюлетенів, що не підлягають врахуванню - "14".
Кількість виборців, які взяли участь у голосуванні на виборчій дільниці - "829" (п. 9 Протоколу).
Згідно п. 10 Протоколу кількість виборчих бюлетенів, визнаних недійсними - "25".
Сумарна кількість голосів виборців, які підтримали територіальні виборчі списки усіх місцевих організацій політичних партій - "804" (п. 11 Протоколу).
Крім того, в п. 12 (кількість голосів виборців, які підтримали територіальний виборчий список від кожної місцевої організації політичної партії) якого було зазначено, що обласна організація політичної партії МИКОЛАЇВЦІ в Миколаївській області отримала 25 (двадцять п`ять) голосів виборців, які підтримали територіальний виборчий список місцевої організації політичної партії.
У п. 13 зазначеного Протоколу (кількість голосів виборців, які підтримали весь територіальний виборчий список кандидатів у депутати від кожної місцевої організації політичної партії) зазначено, що обласна організація політичної партії МИКОЛАЇВЦІ в Миколаївській області отримала 8 (вісім) голосів виборців, які підтримали весь територіальний виборчий список кандидатів у депутати від місцевої організації політичної партії, не підтримавши окремого кандидата в депутати.
У п. 14 вказаного Протоколу зазначено, що кількість голосів виборців, які підтримали кожного кандидата в депутати, включеного до територіального виборчого списку кандидатів у депутати від обласної організації політичної партії МИКОЛАЇВЦІ в Миколаївській області - "17" (сімнадцять), а саме: ОСОБА_1 - "8"; ОСОБА_2 - "4"; ОСОБА_5 - "3"; ОСОБА_3 - "1"; ОСОБА_4 - "0"; ОСОБА_6 - "1".
У звязку з тим, що у п. 9 Протоколу була вказана кількість виборців, які взяли участь у голосуванні на виборчій дільниці у кількості 829 , у п. 11 була вказана сумарна кількість голосів виборців, які підтримали територіальні виборчі списки усіх місцевих організацій політичних партій у кількості 804 , що не співпадає із кількістю голосів виборців зазначених у п. 12, п. 13 та п. 14 Протоколу, Заводською районною у місті Миколаєві територіальною виборчою комісією Миколаївського району Миколаївської області було прийнято рішення зобов`язати Дільничну виборчу комісію № 480747 виправити виявлені недоліки шляхом складання протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці з позначкою "Уточнений".
26.10.2020 року о 20 год. 45 хв. Дільничного виборчою комісією № 480747 було складено Протокол про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 480747 з виборів депутатів Миколаївської міської ради Миколаївського району Миколаївської області у територіальному виборчому окрузі № 1 з позначкою "Уточнений" з виправленням виявлених недоліків без повторного підрахунку голосів.
Позивач надав до суду третій примірник протоколу дільничної виборчої комісії, який на його думку містить неточності, що могло призвести до невірного встановлення підсумків голосування.
Так, як вбачається з наданого позивачем до суду третього примірника Протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 480747 з виборів депутатів Миколаївської міської ради Миколаївського району Миколаївської області у територіальному виборчому окрузі № 1 з позначкою "Уточнений" загальна кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені - "829".
Згідно п. 8 третього примірника Протоколу кількість виборчих бюлетенів, що не підлягають врахуванню - "14".
Кількість виборців, які взяли участь у голосуванні на виборчій дільниці - "815" (п. 9 Протоколу).
Згідно п. 10 Протоколу кількість виборчих бюлетенів, визнаних недійсними - "25".
Сумарна кількість голосів виборців, які підтримали територіальні виборчі списки усіх місцевих організацій політичних партій - "790" (п. 11 Протоколу).
Водночас, в п. 12 (кількість голосів виборців, які підтримали територіальний виборчий список від кожної місцевої організації політичної партії) третього примірника Протоколу зазначено, що обласна організація політичної партії МИКОЛАЇВЦІ в Миколаївській області отримала 125 (сто двадцять п`ять) голосів виборців, які підтримали територіальний виборчий список місцевої організації політичної партії.
При цьому у п. 13 зазначеного Протоколу (кількість голосів виборців, які підтримали весь територіальний виборчий список кандидатів у депутати від кожної місцевої організації політичної партії) зазначено, що обласна організація політичної партії МИКОЛАЇВЦІ в Миколаївській області отримала 8 (вісім) голосів виборців, які підтримали весь територіальний виборчий список кандидатів у депутати від місцевої організації політичної партії, не підтримавши окремого кандидата в депутати.
У п. 14 вказаного Протоколу зазначено, що кількість голосів виборців, які підтримали кожного кандидата в депутати, включеного до територіального виборчого списку кандидатів у депутати від обласної організації політичної партії МИКОЛАЇВЦІ в Миколаївській області - "17" (сімнадцять), а саме: ОСОБА_1 - "8"; ОСОБА_2 - "4"; ОСОБА_5 - "3"; ОСОБА_3 - "1"; ОСОБА_4 - "0"; ОСОБА_6 - "1".
Таким чином, сумарна кількість голосів виборців, які підтримали весь територіальний виборчий список кандидатів у депутати від обласної організації політичної партії МИКОЛАЇВЦІ в Миколаївській області, не підтримавши окремого кандидата в депутати, та кількість голосів виборців, які підтримали кожного кандидата в депутати, включеного до територіального виборчого списку кандидатів у депутати від обласної організації політичної партії МИКОЛАЇВЦІ в Миколаївській області, складає 25 голосів виборців, що не співпадає із кількістю голосів виборців зазначених у п. 12 Протоколу з позначкою "Уточнений", в якому зазначено, що обласна організація політичної партії МИКОЛАЇВЦІ в Миколаївській області отримала 125 (сто двадцять п`ять) голосів виборців.
Крім того, сумарна кількість голосів виборців, які підтримали територіальні виборчі списки усіх місцевих організацій політичних партій, зазначена у п. 11 Протоколу з позначкою "Уточнений" не співпадає з даними п. 12.
Так, у п. 11 Протоколу з позначкою "Уточнений" сумарна кількість голосів виборців, які підтримали територіальні виборчі списки усіх місцевих організацій політичних партій складає 790 виборців, а при арифметичному підрахунку даних зазначених у п. 12 Протоколу з позначкою "Уточнений" сумарна кількість голосів виборців складає 890.
Разом з тим, в судому засіданні головою Заводської районної у місті Миколаєві територіальною виборчою комісією Миколаївського району Миколаївської області було надано оригінал другого примірника Протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 480747 з виборів депутатів Миколаївської міської ради Миколаївського району Миколаївської області у територіальному виборчому окрузі № 1 з позначкою "Уточнений", який разом з першим примірником було прийнято Заводською районною у місті Миколаєві територіальною виборчою комісією Миколаївського району Миколаївської області та відомості саме цих примірників занесені до протоколу Заводської районної у місті Миколаєві територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області "Про підсумки голосування з виборів депутатів Миколаївської міської ради".
Так, у відповідності до відомостей другого примірника Протоколу загальна кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені - "829" (п. 7 Протоколу).
Згідно п. 8 третього примірника Протоколу кількість виборчих бюлетенів, що не підлягають врахуванню - "14".
Кількість виборців, які взяли участь у голосуванні на виборчій дільниці - "815" (п. 9 Протоколу).
Згідно п. 10 Протоколу кількість виборчих бюлетенів, визнаних недійсними - "25".
Сумарна кількість голосів виборців, які підтримали територіальні виборчі списки усіх місцевих організацій політичних партій - "790" (п. 11 Протоколу).
В п. 12 (кількість голосів виборців, які підтримали територіальний виборчий список від кожної місцевої організації політичної партії) третього примірника Протоколу зазначено, що обласна організація політичної партії МИКОЛАЇВЦІ в Миколаївській області отримала 25 (двадцять п`ять) голосів виборців, які підтримали територіальний виборчий список місцевої організації політичної партії.
При цьому у п. 13 зазначеного Протоколу (кількість голосів виборців, які підтримали весь територіальний виборчий список кандидатів у депутати від кожної місцевої організації політичної партії) зазначено, що обласна організація політичної партії МИКОЛАЇВЦІ в Миколаївській області отримала 8 (вісім) голосів виборців, які підтримали весь територіальний виборчий список кандидатів у депутати від місцевої організації політичної партії, не підтримавши окремого кандидата в депутати.
У п. 14 вказаного Протоколу зазначено, що кількість голосів виборців, які підтримали кожного кандидата в депутати, включеного до територіального виборчого списку кандидатів у депутати від обласної організації політичної партії МИКОЛАЇВЦІ в Миколаївській області - "17" (сімнадцять), а саме: ОСОБА_1 - "8"; ОСОБА_2 - "4"; ОСОБА_5 - "3"; ОСОБА_3 - "1"; ОСОБА_4 - "0"; ОСОБА_6 - "1".
Витребуваний судом у Миколаївської міської територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області перший примірник Протоколу, який було передано Заводською районною у місті Миколаєві територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області до Миколаївської міської територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області, до суду надано не було.
На підтвердження того, що саме відомості з першого та другого примірника протоколу були занесені до протоколу Заводської районної у місті Миколаєві територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області "Про підсумки голосування з виборів депутатів Миколаївської міської ради" відповідачем було надано Протокол Заводської районної у місті Миколаєві територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області "Про підсумки голосування з виборів депутатів Миколаївської міської ради", з якого вбачається, що ці відомості співпадають.
На підставі відомостей другого примірнику Протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 480747 з виборів депутатів Миколаївської міської ради Миколаївського району Миколаївської області у територіальному виборчому окрузі № 1 з позначкою "Уточнений" судом встановлено, що сумарна кількість голосів виборців, які підтримали весь територіальний виборчий список кандидатів у депутати від обласної організації політичної партії МИКОЛАЇВЦІ в Миколаївській області, не підтримавши окремого кандидата в депутати (п. 13 Протоколу), та кількість голосів виборців, які підтримали кожного кандидата в депутати, включеного до територіального виборчого списку кандидатів у депутати від обласної організації політичної партії МИКОЛАЇВЦІ в Миколаївській області (п. 14 Протоколу), складає 25 голосів виборців, що співпадає із кількістю голосів виборців зазначених у п. 12 другого примірника Протоколу з позначкою "Уточнений", в якому зазначено, що обласна організація політичної партії МИКОЛАЇВЦІ в Миколаївській області отримала 25 (двадцять п`ять) голосів виборців.
Крім того, сумарна кількість голосів виборців, які підтримали територіальні виборчі списки усіх місцевих організацій політичних партій, зазначена у п. 11 Протоколу з позначкою "Уточнений", співпадає з даними п. 12 і складає 790 голосів виборців.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про відсутність помилок, неточностей у другому примірнику Протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 480747 з виборів депутатів Миколаївської міської ради Миколаївського району Миколаївської області у територіальному виборчому окрузі № 1 з позначкою "Уточнений".
Крім того, представниками третіх осіб в судовому засіданні було повідомлено, що Дільничною виборчою комісією №480747 було складено 3 примірника Протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 480747 з виборів депутатів Миколаївської міської ради Миколаївського району Миколаївської області у територіальному виборчому окрузі № 1 з позначкою "Уточнений", перший та другий з яких згідно вимог Виборчого кодексу України було передано до Заводської районної у місті Миколаєві територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області.
В третьому примірнику Протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 480747 з виборів депутатів Миколаївської міської ради Миколаївського району Миколаївської області у територіальному виборчому окрузі № 1 з позначкою "Уточнений" було допущено технічну помилку, а саме замість "25" голосів виборців, які отримала обласна організація політичної партії МИКОЛАЇВЦІ в Миколаївській області, в п. 12 було зазначено "125".
Копії саме з третього примірника Протоколу видавались спостерігачам та іншим особам, які мали право на їх отримання.
Судом виявлені розбіжності лише у третьому примірнику Протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 480747 з виборів депутатів Миколаївської міської ради Миколаївського району Миколаївської області у територіальному виборчому окрузі № 1 з позначкою "Уточнений", оскільки в інших примірниках інформація співпадає та при арифметичному підрахунку даних у пунктах 11, 12, 13, 14 помилки не виникає.
У зв`язку з чим, суд не приймає до уваги твердження позивача про протиправність дій Заводської районної у місті Миколаєві територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області з прийняття Протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 480747 з виборів депутатів Миколаївської міської ради Миколаївського району Миколаївської області у територіальному виборчому окрузі № 1 з позначкою "Уточнений", оскільки відповідач діяв у межах повноважень та у спосіб, що встановлені Конституцією України та ВК України.
Представником позивача не надано жодного доказу (акту, протоколу тощо) на підтвердження факту про порушення вимог закону під час проведення голосування, підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці, що ставить під сумнів результати підрахунку голосів виборців на цих дільницях, а також про порушення під час транспортування до територіальної виборчої комісії протоколів про підрахунок голосів виборців та інших документів.
Відтак, суд дійшов до переконання про відсутність правових підстав для прийняття Заводською районною у місті Миколаєві територіальною виборчою комісією Миколаївського району Миколаївської області рішення про проведення повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці № 480747.
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Враховуючи вищевикладене, суд доходить висновку, що відповідач при прийнятті оскаржуваного рішення діяв у межах повноважень та у спосіб, що встановлені Конституцією України та ВК України.
Відповідно до ч. 1 ст. 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Частиною 1 ст. 77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Частиною 2 ст. 77 КАС України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Згідно із ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, приймаючи до уваги те, що відповідач діяв у межах повноважень та у спосіб, що встановлені Конституцією України та ВК України, суд дійшов висновку про відсутність правових підстав для задоволення позовних вимог .
Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат суд виходить з наступного.
Відповідно до ч. 9 ст. 273 КАС України, суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору.
При поданні даної позовної заяви позивачем судовий збір не сплачено.
Ухвалою від 02.11.2020 року суд зобов`язав позивача подати до Миколаївського окружного адміністративного суду докази сплати судового збору в розмірі 2102,00 грн. до прийняття рішення у справі.
Станом на день прийняття судового рішення у справі № 400/4826/20 позивачем докази сплати судового збору суду не надано.
За подачу даного адміністративного позову позивач повинен був сплатити судовий збір у сумі 2102,00 грн.
Оскільки, суд дійшов висновку про відмову в задоволенні позовних вимог, таким чином, судові витрати у справі № 400/4826/20 покласти на Миколаївську обласну організацію політичної партії "ЗА МАЙБУТНЄ".
Керуючись статтями 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 268 - 275, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
В задоволенні позову Миколаївської обласної організації політичної партії "ЗА МАЙБУТНЄ" (вул. Погранична, 29-Г, м. Миколаїв, 54020, ідентифікаційний код 37518211) до Заводської районної у місті Миколаєві територіальної виборчої комісії Миколаївського району Миколаївської області (вул. Погранична, 9, м. Миколаїв, 54020, ідентифікаційний код 43772961) за участі третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача - обласної організації політичної партії "Миколаївці" в Миколаївській області та Дільничної виборчої комісії №480747 про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії - відмовити.
Стягнути з Миколаївської обласної організації політичної партії "ЗА МАЙБУТНЄ" (вул. Погранична, 29-Г, м. Миколаїв, 54020, ідентифікаційний код 37518211) судовий збір в розмірі 2102,00 грн. на користь Державного бюджету України на реквізити: отримувач коштів ГУК у м.Києві/м.Київ/22030106, Код отримувача (код за ЄДРПОУ) 37993783, Банк отримувача Казначейство України (ЕАП), Рахунок отримувача UA908999980313111256000026001, Код класифікації доходів бюджету 22030106.
Відповідно до ч. 1 ст. 272 КАС України, рішення суду набирає законної сили після закінчення строку на апеляційне оскарження, а у разі його апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.
Згідно із положеннями ч. 2 ст. 278 КАС України, апеляційні скарги на судові рішення за наслідками розгляду справ, визначених статтями 273-277 цього Кодексу, можуть бути подані у дводенний строк з дня їх проголошення, а на судові рішення, ухвалені до дня голосування, - не пізніш як за чотири години до початку голосування.
Повний текст рішення складено та підписано суддею 03.11.2020 року.
Суддя Г. В. Лебедєва
Суд | Миколаївський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.11.2020 |
Оприлюднено | 04.11.2020 |
Номер документу | 92589600 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Миколаївський окружний адміністративний суд
Лебедєва Г. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні