Рішення
від 03.11.2020 по справі 440/6234/20
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

03 листопада 2020 року м. ПолтаваСправа №440/6234/20

Полтавський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Кукоби О.О.,

за участю:

секретаря судового засідання - Лазебної А.В.

позивача - ОСОБА_1 ,

представника відповідача - Ткалун С.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом кандидата в депутати Лубенської міської ради Полтавської області, включеного до єдиного виборчого списку та територіального виборчого списку територіального виборчого округу №1, ОСОБА_1 до Лубенської міської територіальної виборчої комісії Лубенського району Полтавської області про визнання дій протиправними, скасування протоколу та зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

1. Стислий зміст позовних вимог та їх обґрунтування.

Кандидат в депутати Лубенської міської ради Полтавської області ОСОБА_1 (надалі - позивач, ОСОБА_1 ) звернувся до суду з позовом до Лубенської міської територіальної виборчої комісії Лубенського району Полтавської області, у якому просив:

визнати протиправними дії Лубенської МТВК щодо складення протоколу повторного перерахунку голосів по виборчій дільниці №531015 з виборів депутатів Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області у територіальному виборчому окрузі №3 від 30.10.2020 без фактичної перевірки даних усіх граф протоколу;

скасувати протокол повторного перерахунку голосів по виборчій дільниці №531015 з виборів депутатів Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області у територіальному виборчому окрузі №3 від 30.10.2020;

зобов`язати відповідача здійснити повторний перерахунок голосів по виборчій дільниці №531015 з виборів депутатів Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області у територіальному виборчому окрузі №3.

Позовні вимоги обґрунтував посиланням на порушення його прав як суб`єкта виборчого процесу з огляду на недотримання територіальною виборчою комісією порядку здійснення повторного підрахунку голосів з виборчої дільниці 531015. За твердженням позивача, під час повторного перерахунку голосів членами МТВК не відкривався пакет "Предмети" ДВК №531015, тобто ТВК не перевіряла наявність контрольних листів з виборчих скриньок. Крім того, членами ТВК були перераховані виключно використані бюлетені, а підрахунок невикористаних бюлетенів та контрольних талонів не проводився, чим порушені вимоги статті 250 Виборчого кодексу України та Порядку підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці, затвердженого постановою ЦВК від 15.10.2020 №386.

2. Позиція відповідача.

Відповідач позов не визнав, відзив до суду не надав. Представник відповідача у судовому засіданні зазначила, що територіальна виборча комісія у спірних відносинах діяла у відповідності до вимог чинного законодавства, порушення прав позивача у спірних відносинах відсутні.

3. Процесуальні дії у справі.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 02.11.2020 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у цій справі, розгляд справи призначено за правилами спрощеного позовного провадження з викликом учасників та з урахуванням особливостей, визначених статтею 273 КАС України.

У судовому засіданні 02.11.2020 заслухано вступне слово позивача, представників відповідача, пояснення свідка та постановлено ухвалу про витребування доказів від Лубенської МТВК.

У судовому засіданні 03.11.2020 розгляд справи продовжено після перерви. Позивач наполягав на задоволенні позовних вимог, представник відповідача проти позову заперечувала.

Обставини справи

Постановою Верховної Ради України "Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році" від 15.07.2020 №795-ІХ призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів на неділю 25 жовтня 2020 року.

Постановою Центральної виборчої комісії "Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020 року" від 08.08.2020 №160 призначено на неділю, 25 жовтня 2020 року, перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів, зокрема, депутатів Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області.

Постановою ЦВК "Про утворення та формування складу обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), місцевих (крім міст в Автономній Республіці Крим), районних у місті Києві територіальних виборчих комісій" від 10.08.2020 №172 утворено та сформовано склад обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), міських (крім міст в Автономній Республіці Крим), районах у місті Києві територіальних виборчих комісій, у тому числі у межах Полтавської області, серед яких - Лубенська міська територіальна виборча комісія Полтавської області.

На офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії (https://www.cvk.gov.ua/vibory_category/mistsevi-vibori/vibori-deputativ-verhovnoi-radi-avtonomnoi-respubliki-krim-oblasnih-rayonnih-miskih-rayonnih-silskih-selishhnih-rad-25-10-2020.html) розміщено Перелік політичних партій, якими прийнято рішення про участь їх місцевих організацій у місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, у якому під номером 93 зазначена Політична партія "Нова країна".

Крім того, на офіційному веб-сайті ЦВК (https://www.cvk.gov.ua/pls/vm2020/pvm056pid102=11489pf7691=65032pt001f01=695rej=0pt00_t001f01=695.html) розміщено інформацію про кандидатів, що включені до виборчих списків політичних партій. Зокрема, ОСОБА_1 включено до єдиного виборчого списку кандидатів у депутати Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області від політичної партії "Нова країна" під номером 3, а також до територіального виборчого списку територіального виборчого округу №1 під номером 1.

25.10.2020 в Україні відбулись місцеві вибори, зокрема, з виборів депутатів Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області.

Зі змісту витягу з протоколу безперервного засідання Лубенської МТВК від 25.10.2020 судом встановлено, що під час засідання виборчої комісії надійшла усна скарга від кандидата у депутати Полтавської обласної ради від політичної партії "Європейська солідарність" Бредун Світлани Іванівни, яка на підставі протоколу ДВК №531015 з позначкою "Уточнений", що не відповідав первинному протоколу у частині голосів виборців, відданих на підтримку кандидатів у депутати Лубенської міської ради, наполягала на проведенні повторного підрахунку голосів виборців з виборів депутатів Лубенської міської ради на виборчій дільниці №531015 /а.с. 41-44/.

30.10.2020 Лубенською МТВК прийнято постанову №51, якою вирішено провести повторний підрахунок голосів виборців з виборів депутатів Лубенської міської ради на виборчій дільниці №531015 /а.с. 45-46/.

30.10.2020 Лубенською МТВК складено протокол про повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці №531015 з виборів депутатів Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області у територіальному виборчому окрузі №3.

Посилаючись на недотримання відповідачем порядку проведення повторного підрахунку голосів, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Норми права, якими урегульовані спірні відносини

Частина перша статті 38 Конституції України проголошує, що громадяни мають право брати участь в управлінні державними справами, у всеукраїнському та місцевих референдумах, вільно обирати і бути обраними до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

Гарантії права громадян на участь у виборах, процедуру підготовки та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів урегульовано Виборчим кодексом України від 19.12.2019 №396-IX.

Порядок прийняття та розгляду виборчих документів дільничних виборчих комісій територіальною виборчою комісією визначений статтею 254 Виборчого кодексу України.

У силу частини п`ятої зазначеної статті за результатами розгляду документів дільничної виборчої комісії та скарг про порушення вимог цього Кодексу під час проведення голосування та підрахунку голосів на виборчій дільниці, а також під час транспортування виборчих документів до територіальної виборчої комісії, що надійшли до територіальної виборчої комісії на момент прийняття документів дільничної виборчої комісії, територіальна виборча комісія приймає одне з таких рішень: 1) врахувати відомості протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці; 2) зобов`язати дільничну виборчу комісію виправити виявлені недоліки шляхом складання протоколу з позначкою "Уточнений"; 3) провести повторний підрахунок голосів на виборчій дільниці в порядку, встановленому цим Кодексом.

Частиною дев`ятою згаданої статті передбачено, що за наявності заяв або скарг, підтверджених відповідно оформленими актами, складеними кандидатами у депутати, кандидатами на посаду сільського, селищного, міського голови, їх довіреними особами, уповноваженими особами організацій партій, офіційними спостерігачами, виборцями, про порушення вимог цього Кодексу під час проведення голосування та/або підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці, що ставлять під сумнів результати підрахунку голосів виборців на цій виборчій дільниці, територіальна виборча комісія може прийняти рішення про проведення повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці.

Згідно з частиною дванадцятою статті 254 Виборчого кодексу України повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці у відповідному виборчому окрузі з відповідних місцевих виборів здійснюється територіальною виборчою комісією після розгляду і прийняття протоколів та інших документів від усіх дільничних виборчих комісій. У повторному підрахунку територіальною виборчою комісією голосів виборців на виборчій дільниці мають право брати участь усі члени цієї дільничної виборчої комісії і можуть бути присутніми кандидати в депутати, кандидати на посаду сільського, селищного, міського голови, їх довірені особи, уповноважені особи організацій партій, офіційні спостерігачі на відповідних місцевих виборах.

Повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці з відповідних місцевих виборів здійснюється членами територіальної виборчої комісії в порядку, визначеному Центральною виборчою комісією з урахуванням положень статті 250 цього Кодексу.

Пунктом 6.6 Порядку підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці та складання протоколу дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці з відповідних місцевих виборів, порядок повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці, затвердженого постановою ЦВК від 15.10.2020 №386 (надалі - Порядок №386) визначено, що повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці з відповідних місцевих виборів здійснюється членами територіальної виборчої комісії з урахуванням положень статті 250 Кодексу та цього Порядку.

Оцінка судом обставин справи

Згідно з частиною другою статті 73 КАС України предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Спір у цій справі виник на стадій здійснення територіальною виборчою комісією повторного підрахунку голосів виборчої дільниці №531015 з виборів депутатів Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області у територіальному виборчому окрузі №3.

Позивач звернувся до суду з цим позовом як кандидат у депутати Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області, включений до єдиного виборчого списку та територіального виборчого списку територіального виборчого округу №1 від політичної партії "Нова країна".

Відповідно до частини першої статті 273 КАС України, право оскаржувати рішення, дії чи бездіяльність виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій мають суб`єкти відповідного виборчого процесу.

У силу пункту 4 частини першої статті 22 Виборчого кодексу України суб`єктом виборчого процесу відповідних виборів є кандидат, зареєстрований для участі у відповідних виборах у порядку, встановленому цим Кодексом.

А оскільки позивач зареєстрований кандидатом у депутати Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області та включений до єдиного виборчого списку кандидатів у депутати зазначеної міської ради від політичної партії "Нова країна" під номером 3, суд визнає безпідставними доводи представника відповідача про відсутність у ОСОБА_1 права на звернення до суду з цим позовом.

Надаючи правову оцінку спірним відносинах, суд виходить з таких міркувань.

Судом встановлено, що підставою для проведення повторного підрахунку голосів на виборчій дільниці №531015 з виборів депутатів Лубенської міської ради слугувало надходження скарги від одного з кандидатів у депутати щодо розбіжностей у протоколах ДВК про підрахунок голосів на виборчій дільниці №531015.

Дослідивши залучені до матеріалів справи копії протоколів ДВК про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці №531015 з виборів депутатів Лубенської міської ради у ТВО №3 (первинного та уточненого) суд встановив, що до пункту 12 зазначених протоколів "Кількість голосів виборців, які підтримали територіальний виборчий список від кожної місцевої організації політичної партії" внесено цифрове значення кількості голосів виборців, відданих за Полтавську територіальну організацію політичної партії "Європейська солідарність" - 66, а за Полтавську обласну організацію політичної партії "За майбутнє" - 16 /а.с. 48, 57/.

Разом з цим, до пункту 13 "Кількість голосів виборців, які підтримали весь територіальний виборчий список кандидатів у депутати від кожної місцевої організації політичної партії, не підтримавши окремого кандидата в депутати з цього списку" внесено цифрове значення кількості голосів виборців, відданих за Полтавську територіальну організацію політичної партії "Європейська солідарність" - 11, а за Полтавську обласну організацію політичної партії "За майбутнє" - 3 /а.с. 49, 58/.

Зі змісту пункту 14 "Кількість голосів виборців, які підтримали кожного кандидата в депутати, включеного до територіального виборчого списку кандидатів у депутати від кожної місцевої організації політичної партії" первинного протоколу ДВК слідує, що за кандидатів від Полтавської територіальної організації політичної партії "Європейська солідарність" загалом проголосувало 45 виборців, а за кандидатів від Полтавської обласної організації політичної партії "За майбутнє" - 23 особи /а.с. 51/.

Водночас в уточненому протоколі ДВК зазначено, що за кандидатів від Полтавської територіальної організації політичної партії "Європейська солідарність" загалом проголосувало 45 виборців, а за кандидатів від Полтавської обласної організації політичної партії "За майбутнє" - 13 особи /а.с. 60/.

Суд зауважує, що зі змісту протоколів ДВК вбачається розбіжність у кількості голосів виборців, відданих за кандидата від Полтавської обласної організації політичної партії "За майбутнє" ОСОБА_2 . Так, у первинному протоколі зазначено 11 голосів виборців, а в уточненому - 1 /а.с. 51, 60/.

При цьому, як в первинному протоколі ДВК, так і в уточненому загальна кількість голосів, які підтримали територіальний виборчий список (пункт 12 протоколу) від Полтавської територіальної організації політичної партії "Європейська солідарність" зазначена 66 осіб, а від Полтавської обласної організації політичної партії "За майбутнє" - 16, що не відповідає сумарній кількості голосів виборців, внесених до пунктів 13 та 14 протоколу.

Таким чином, зміст протоколів ДВК свідчить про допущення дільничною виборчою комісією арифметичних помилок при підрахунку голосів виборців.

Водночас, судом досліджено зміст протоколу Лубенської МТВК про повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці №531015 та встановлено, що загалом на виборчій дільниці №531015 участь у голосуванні взяли 405 виборців (з них 397 - безпосередньо у приміщенні для голосування, 8 - за місцем перебування). За результатами повторного підрахунку голосів недійсними визнано 25 виборчих бюлетенів /а.с. 27-34, 65-73/.

Відображена у пункті 11 протоколу про повторний підрахунок голосів сумарна кількість голосів виборців, які підтримали територіальні виборчі списки усіх місцевих організацій політичних партій склала 380 осіб, що відповідає кількості голосів виборців, які підтримали територіальний виборчий список від кожної місцевої організації політичної партії /пункт 12/ (сумарно - 380), а також кількості голосів виборців, які підтримали весь територіальний виборчий список кандидатів у депутати від кожної місцевої організації політичної партії, не підтримавши окремого кандидата в депутати з цього списку /пункту 13/ та кількості голосів виборців, які підтримали кожного кандидата в депутати, включеного до територіального виборчого списку кандидатів у депутати від кожної місцевої організації політичної партії" /пункт 14/.

Зокрема, у протоколі Лубенської МТВК зазначено, що загальна кількість голосів виборців, які підтримали територіальний виборчий список від Полтавської територіальної організації політичної партії "Європейська солідарність" становить 56 осіб (11 + 45), а від Полтавської обласної організації політичної партії "За майбутнє" - 26 осіб (3 + 23), що відповідає інформації, зазначеній у пунктах 13, 14 протоколу.

Суд зазначає, що протокол Лубенської МТВК про повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці №531015 не містить арифметичних помилок та інших неточностей, вказані у пунктах 5-12 протоколу відомості відповідають інформації про кількість голосів виборців, що зазначена у пунктах 12-14 протоколу.

Заслухана судом 02.11.2020 як свідок представник Полтавської обласної організації політичної партії "Нова країна" з правом дорадчого голосу ОСОБА_3 суду повідомила, що під час повторного підрахунку голосів з ДВК №531015 Лубенською МТВК не проводився підрахунок невикористаних бюлетенів, контрольних талонів до виборчих бюлетенів, а також не перевірялась наявність контрольних листів з виборчих скриньок.

Надаючи оцінку цим доводам свідка, суд враховує, що наведені обставини визнані представниками відповідача у судовому засіданні 02.11.2020.

Крім того, у ході розгляду справи сторонами визнано, що під час повторного підрахунку голосів Лубенською МТВК оглянуто усі використані з ДВК №531015 бюлетені у кількості 405 штук.

Таким чином, МТВК здійснено перерахунок використаних бюлетенів з ДВК №531015.

При цьому суд зауважує, що підставою для здійснення повторного підрахунку голосів було саме надходження скарги від одного з кандидатів щодо невідповідності у протоколах ДВК в частині підрахунку голосів виборців, поданих за того чи іншого кандидата у депутати Лубенської міської ради.

Стосовно посилання позивача на невчинення ТВК дій з підрахунку кількості невикористаних виборчих бюлетенів з дільничної виборчої комісії, контрольних талонів, а також перевірки контрольних листів, суд звертає увагу на такі обставини.

У силу положень статті 250 Виборчого кодексу України перевірка наявності контрольного листа здійснюється у момент відкриття виборчої скриньки дільничною виборчою комісією, що виключає можливість проведення такої перевірки на засіданні ТВК, адже під час повторного підрахунку голосів ТВК відкриття виборчих скриньок не відбувається.

Так само, підрахунок кількості невикористаних бюлетенів та контрольних талонів виборчих бюлетенів здійснює ДВК до початку підрахунку голосів виборців, відданих за конкретних кандидатів.

Відсутність у виборчій скриньці контрольного листа, а також невідповідність кількості бюлетенів та контрольних талонів до виборчих бюлетенів згідно положень статті 250 Виборчого кодексу України, є підставою для складення ДВК актів із зазначенням причин, що призвели до виникнення таких неточностей.

Відповідно до частини шостої статті 37 Виборчого кодексу України виборча комісія складає акти та протоколи. Акт комісії засвідчує певний факт або певну подію, виявлену і визнану комісією. Протокол комісії встановлює підсумки певних дій, виконаних комісією.

Однак, у ході розгляду справи сторонами не повідомлено та не надано суду доказів, що ДВК №531015 під час відкриття виборчих скриньок, а також у ході підрахунку голосів виборців були складені вищезгадані акти про відсутність контрольних листів у виборчих скриньках чи/або про невідповідність кількості отриманих та невикористаних бюлетенів і контрольних талонів до виборчих бюлетенів.

Відтак, твердження позивача з цього приводу суд визнає надуманими, а тому відхиляє їх як безпідставні.

Посилання позивача на необхідність проведення повторного підрахунку голосів виборців на ДВК №531015 з усіх видів місцевих виборів суд визнає безпідставними, оскільки наведені обставини не входять до предмета позову у цій справі. Так, цей спір виник виключно щодо проведення повторного підрахунку голосів виборців з виборів депутатів Лубенської міської ради.

Суд зауважує, що правомірність постанови Лубенської МТВК від 30.10.2020 №51 про проведення повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці №531015 з виборів депутатів Лубенської міської ради позивач не оспорював, про незгоду з підставами її прийняття не заявляв.

Підсумовуючи вищевикладене, суд зазначає, що повторний підрахунок голосів територіальною виборчою комісією покликаний перш за все усунути неточності, арифметичні помилки у протоколі ДВК, а також виправити інші недоліки, що мали місце під час підрахунку голосів виборців дільничною виборчою комісією.

У цій справі судом встановлено, що внаслідок повторного підрахунку голосів Лубенською МТВК визначено фактичний результат волевиявлення виборців на виборчій дільниці №531015 та виправлено помилки у протоколі ДВК, що полягали у помилковому підрахунку загальної кількості голосів виборців, поданих за кандидатів від Полтавської територіальної організації політичної партії "Європейська солідарність" та Полтавської обласної організації політичної партії "За майбутнє".

Суд у ході розгляду цієї справи перевірив відповідність числових значень у графах 6-14 протоколу Лубенської МТВК про повторний підрахунок голосів на виборчій дільниці №531015 з виборів депутатів Лубенської міської ради, внаслідок чого не виявив наявності неточностей чи арифметичних помилок.

Інші фактичні обставини, що свідчили б про невідповідність реального волевиявлення виборців відомостям, зазначеним у протоколі про повторний підрахунок голосів, сторонами суду не повідомлені, докази на їх підтвердження не надані.

Згідно з частиною першою статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Разом з цим, як визначено частиною першою цієї статті, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Відповідач, як суб`єкт владних повноважень, довів правомірність своїх дій щодо проведення повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці №531015 з виборів депутатів Лубенської міської ради.

Натомість позивач не надав суду належних та достовірних доказів, що з достатньою ймовірністю і переконливістю підтверджували б факт невідповідності результатів виборів, відображених у протоколі з повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці №531015 з виборів депутатів Лубенської міської ради, реальному волевиявленню виборців та свідчили б про внесення відповідачем до цього протоколу недостовірних даних.

Таким чином, позивач скористався гарантованим йому статтею 55 Конституції України правом на звернення до суду, його позовні вимоги розглянуті судом по суті.

Проте, зважаючи на встановлені в ході судового розгляду фактичні обставини справи та враховуючи вищенаведені норми законодавства, якими урегульовано спірні відносини, суд дійшов висновку про відмову у задоволенні позовних вимог у цій справі повністю.

Розподіл судових витрат

Відповідно до частини дев`ятої статті 273 Кодексу адміністративного судочинства України суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

При зверненні до суду з цим позовом позивач доказів сплати судового збору не надав.

Докази наявності підстав для звільнення позивача від сплати судового збору у матеріалах справи відсутні.

З огляду на приписи підпункту 1 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України "Про судовий збір" за подання до адміністративного суду позову немайнового характеру, який подано фізичною особою, ставка судового збору становить 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Відповідно до частини першої статті 4 зазначеного Закону судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Статтею 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2020 рік" установлено, що у 2020 році прожитковий мінімум для працездатних осіб з 1 січня 2020 року становить 2102,00 гривні.

З огляду на ухвалення судом рішення про відмову у задоволенні позовних вимог позивача - фізичної особи, з урахуванням правил розподілу судових витрат, з ОСОБА_1 належить стягнути судовий збір у розмірі 840,80 грн.

Керуючись статтями 2, 3, 5-10, 72-77, 90, 132, 139, 241-246, 262, 268-273, 278 Кодексу адміністративного судочинства України, Полтавський окружний адміністративний суд

В И Р І Ш И В:

У задоволенні позовних вимог кандидата в депутати Лубенської міської ради Полтавської області, включеного до єдиного виборчого списку та територіального виборчого списку територіального виборчого округу №1, ОСОБА_1 до Лубенської міської територіальної виборчої комісії Лубенського району Полтавської області про визнання дій протиправними, скасування протоколу та зобов`язання вчинити певні дії відмовити повністю.

Стягнути з ОСОБА_1 до Державного бюджету України судовий збір у розмірі 840,80 грн (вісімсот сорок гривень вісімдесят копійок), одержувач коштів - ГУК у м. Києві/м. Київ/22030106, код ЄДРПОУ одержувача 37993783, банк одержувача - Казначейство України (ЕАП), рахунок одержувача UA908999980313111256000026001, код класифікації доходів бюджету 22030106.

Позивач: кандидат в депутати Лубенської міської ради Полтавської області ОСОБА_1 (реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ; АДРЕСА_1 ).

Відповідач: Лубенська міська територіальна виборча комісія Лубенського району Полтавської області (код ЄДРПОУ 43755710; просп. Володимирський, 16, м. Лубни, Лубенський район, Полтавська область, 37500).

Рішення набирає законної сили відповідно до положень частини першої статті 272 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду у порядку та строки, визначені частинами другою, третьою статті 278, з урахуванням положень підпункту 15.5 пункту 15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя О.О. Кукоба

Дата ухвалення рішення03.11.2020
Оприлюднено04.11.2020
Номер документу92594364
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання дій протиправними, скасування протоколу та зобов`язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —440/6234/20

Рішення від 03.11.2020

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

О.О. Кукоба

Ухвала від 02.11.2020

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

О.О. Кукоба

Ухвала від 02.11.2020

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

О.О. Кукоба

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні