Рішення
від 29.10.2020 по справі 520/13977/19
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

29 жовтня 2020 року № 520/13977/19

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді - Кухар М.Д.,

при секретарі судового засідання - Говтві Д.В.,

за участі:

представника відповідача - Ільїної О.А.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Простори Слобожанщини" (61001, м. Харків, вул. Польова, 69, код ЄДРПОУ 39205649) до Харківської обласної державної адміністрації (61200, м. Харків, вул. Сумська, 64, код ЄДРПОУ 23912956) про визнання протиправним розпорядження та зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "Простори Слобожанщини", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Харківської обласної державної адміністрації, в якому, з урахуванням заяви від 20.12.2019, просить суд:

-визнати протиправним розпорядження голови обласної державної адміністрації від 31 жовтня 2019 року № 553 та виключити пункт 5 (місце розташування - Коломацький район, Коломацька селищна рада, за межами населеного пункту, площа земельної ділянки - 80,7474 га, кадастровий номер 6323280600:06:000:0507; цільове призначення -для рибогосподарських потреб) та пункт 6 (місце розташування - Коломацький район, Коломацька селищна рада, за межами населеного пункту, площа земельної ділянки - 18,2674 га, кадастровий номер 6323280600:06:000:0508, цільове призначення -для рибогосподарських потреб) з Додатку до розпорядження голови обласної державної адміністрації (пункт 1) від 31 жовтня 2019 року №553 (Перелік земельних ділянок водного фонду разом з водними об`єктами, розташованих на території Харківської області, право оренди на які пропонується продати на земельних торгах у формі аукціону);

-зобов`язати Харківську обласну державну адміністрацію (61200, м. Харків, вул. Сумська, буд. 64, код ЄДРПОУ 23912956), як орган виконавчої влади, прийняти відповідне рішення, щодо передачі в оренду ТОВ Простори Слобожанщини (61001, м. Харків, вул., Польова, 69, код ЄДРПОУ:39205649) земельну ділянку площею 80,7474 га, кадастровий номер 6323280600:06:000:0507 (цільове призначення - для рибогосподарських потреб), де об`єктом оренди є:

вода (водний простір) водного об`єкта - 1467,94 тис.м 3 , 80,7474 га;

земельна ділянка під водним об`єктом - 80,7474 га,

кадастровий номер 6323280600:06:000:0507 (земельної ділянки під водним об`єктом).

В обґрунтування заявлених позовних вимог позивач зазначив, що рішення відповідача, у відповідній частині, порушує право товариства, оскільки у зв`язку з наявністю дозволу на спеціальне водокористування право оренди має надаватись відповідним рішення органу самоврядування, а не на загальних підставах, тобто з проведення торгів у формі аукціону.

Представник позивача у судове засідання не прибув, був повідомлений своєчасно та належним чином про дату, час та місце судового розгляду справи. Заяв та клопотань до суду не надав.

У зв`язку з чим, суд протокольною ухвалою від 29.10.2020 вирішив продовжити розгляд справи за відсутності уповноваженого представника позивача. Відповідач у судовому засіданні проти вказаного не заперечував.

Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечував, просив відмовити у задоволенні позову з підстав, що викладені у відзиві на позовну заяву.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представника відповідача, дослідивши та оцінивши докази, які мають значення для справи, суд встановив наступне.

Судом встановлено, що TОB Простори Слобожанщини 05.11.2014 року отримало режим рибогосподарської експлуатації водного об`єкта з терміном дії до 2024 року.

На підставі Режиму рибогосподарської експлуатації водного об`єкта 10.04.2017 року ТОВ Простори Слобожанщини отримало дозвіл на спеціальне водокористування Укр. 03.01-10-1112 А/Хар Мирошниківського водосховища, яке розташоване за межами населених пунктів біля с. Мирошниківка на території Резуненківської сільської ради Коломацького району Харківської області (водокористування для рибогосподарських потреб, риборозведення зі скидом води при облові риби, сезонно водовідведення - скид рибогосподарських стічних вод до р. Каленікова-1121 тис. м З), які надають право проведення скиду води при облові риби.

З метою оформлення права оренди вищезазначеної земельної ділянки на підставі триманого Дозволу на спеціальне водокористування Укр. №03.01-10-1112 А/Хар., ТОВ Простори Слобожанщини неодноразово зверталося з відповідними заявами до Харківської обласної державної адміністрації.

Так, 12.02.2018 року позивач звертався до Харківської обласної державної адміністрації з запитом на інформацію, а саме:

чи внесено станом на 08.02.2018 Мирошниківське водосховище, яке розташоване межами населених пунктів біля с. Мирошниківка на території Резуненківської сільської ради Коломацького району Харківської області розпорядженням Харківської обласної державної адміністрації до переліку земельних ділянок водного фонду разом з водними об`єктами, права оренди яких пропонується продати на земельних торгах на території Харківської області;

чи надавався комусь дозвіл на виготовлення проекту відведення земельної ділянки, нічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки під Мирошниківським водосховищем, яке розташоване за межами населених пунктів біля с. Мирошниківка на території Резуненківської сільської ради Коломацького району Харківської області.

На даний запит Відділом забезпечення доступу до публічної інформації Харківської обласної державної адміністрації надано відповідь за №01-33/182 від 16.02.2018, згідно змісту якої за інформацією Юридичного департаменту Харківської обласної державної адміністрації розпорядженням голови Харківської обласної державної адміністрації від 23 жовтня 2017 року №538 земельну ділянку (кадастровий номер 23280600:06:000:0482), площею 99,0148 га, яка розташована за межами населених пунктів на території Різуненківської сільської ради Коломацького району Харківської області, включено до Переліку земельних ділянок водного фонду разом з водними об`єктами, право оренди на які може бути реалізовано на земельних торгах, а також одно дозвіл виконавцю робіт із землеустрою на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу зазначеної земельної ділянки. .

ТОВ Простори Слобожанщини звернулось до першого заступника Харківської обласної державної адміністрації ОСОБА_1 з заявою №33 від 29.10.2018 про надання у користування на умовах оренди для рибогосподарських потреб земельні ділянки із земель державної власності.

За доручення Харківської обласної державної адміністрації Головним управлінням Держгеокадастру у Харківській області листом №32-20-10-9335/0/19-18 від 17.12.2018 надано на заяву відповідь, а саме, що ТОВ Простори Слобожанщини повинно отримувати право оренди на загальних підставах, тобто на земельних торгах у формі аукціону.

Листом №05-55/331 від 08.04.2019 року Юридичний департамент ХОДА також вказав на загальні статті Водного кодексу України та Земельного кодексу України про порядок та підстави отримання земельної ділянки в оренду.

З метою отримання роз`яснення порядку надання в оренду земельних ділянок водного фонду ТОВ Простори Слобожанщини направлено звернення до Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та до Головного правління Держгеокадастру у Харківській області.

Листом №32-20-142-8156/0/19-19 від 10.10.2019 Головне управління Держгеокадастру у Харківській області надало роз`яснення ТОВ Простори Слобожанщини у якому зазначило, що надання в оренду земельних ділянок одного фонду із земель державної чи комунальної власності для потреб спеціального водокористування відповідно до отриманих дозволів здійснюється на підставі рішень відповідних органів місцевого самоврядування або виконавчої влади без проведення земельних торгів у відповідності до статей 122, 123, 124, 134 Земельного кодексу України, Водного кодексу України, Типового договору оренди водних об`єктів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29.05.2013 №420, та інших нормативно-правових актів, які регулюють відносини у сфері користування водними об`єктами.

Листом № С-2296/0-0.22-3976/6-19 від 01.10.2019 Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру роз`яснила, що відповідно ч. 2 ст. 134 Земельного кодексу України не підлягають продажу на конкурентних засадах (земельних торгах) земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них у разі використання земельних ділянок для потреб, пов`язаних з користуванням надрами, та спеціального водокористування відповідно до отриманих дозволів.

З матеріалів справи встановлено, що 29.10.2019 ТОВ Простори Слобожанщини повторно подано заяву (з копіями роз`яснень Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та Головного управління Держгеокадастру у Харківській області) про надання у користування на умовах оренди для рибогосподарських потреб земельні ділянки із земель державної власності з уточненням нових кадастрових номерів, а саме водного об`єкту - Мирошниківського водосховища, яке розташовано на земельній ділянці площею 80,7474 га кадастровий номер 6323280600:06:000:0507, та прибережної зони водного об`єкту, яка розташована на земельній ділянці площею 18,2674 га, кадастровий номер 6323280600:06:000:0508.

За дорученням Харківської обласної державної адміністрації Головним управлінням Держгеокадастру у Харківській області листом №32-20-10-9831/0/19-19 від 06.12.2019 надано відповідь, що ТОВ Простори Слобожанщини може отримати земельну ділянку для рибогосподарських потреб тільки за результатами земельних торгів, у разі перемоги на аукціоні.

При цьому, розпорядженням Харківської обласної державної адміністрації від 18 жовтня 2019 року №528 затверджено технічну документацію із землеустрою щодо поділу земельної ділянки площею 99,0148 га та кадастровим номером 6323280600:06:000:0482, із земель запасу водного фонду державної власності без зміни цільового призначення, для рибогосподарських потреб, яка розташована за межами населених пунктів на території Коломацької селищної ради (до об`єднання територіальних громад - Резуненківської сільської ради) Коломацького району Харківської області, на 2 земельні ділянки: ділянка 1 площею 80,7474 га, кадастровий номер 6323280600:06:000:0507 та ділянка 2 площею 18,2674 га, кадастровий номер 6323280600:06:000:0508.

Державним агентством водних ресурсів України розроблено та 18 вересня 2019 погоджено Паспорт водного об`єкта Мирошниківського водосховище площею 80,7474 га розташоване за межами населених пунктів на території Резуненківської сільської ради Коломацького району Харківської області .

Розпорядженням Харківської обласної державної адміністрації від 31 жовтня 2019 року №553 встановлено умови продажу та затверджено Перелік земельних ділянок водного фонду разом з водними об`єктами, розташованих на території Харківської області, право оренди на які пропонується продати на земельних торгах у формі аукціону.

Не погоджуючись з розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 31 жовтня 2019 року № 553 в частині п. 5 та 6 додатку до розпорядження голови обласної державної адміністрації (пункт 1) від 31 жовтня 2019 року №553 (Перелік земельних ділянок водного фонду разом з водними об`єктами, розташованих на території Харківської області, право оренди на які пропонується продати на земельних торгах у формі аукціону) позивач звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з даним позовом.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Організацію, повноваження та порядок діяльності місцевих державних адміністрацій визначає, відповідно до Конституції України, Закон України Про місцеві державні адміністрації .

Відповідно до ст. 1 Закону України Про місцеві державні адміністрації виконавчу владу в областях і районах, містах Києві та Севастополі здійснюють місцеві державні адміністрації.

Місцева державна адміністрація є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади.

Місцева державна адміністрація в межах своїх повноважень здійснює виконавчу владу на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, а також реалізує повноваження, делеговані їй відповідною радою.

Особливості здійснення виконавчої влади у містах Києві та Севастополі визначаються окремими законами України.

Основні завдання місцевих державних адміністрацій визначені ст. 2 Закону України Про місцеві державні адміністрації .

Згідно ч. 1, 2 ст. 6 Закону України Про місцеві державні адміністрації на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України, актів Кабінету Міністрів України, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, які відповідно до закону забезпечують нормативно-правове регулювання власних і делегованих повноважень, голова місцевої державної адміністрації в межах своїх повноважень видає розпорядження, а керівники структурних підрозділів - накази.

Розпорядження голів місцевих державних адміністрацій, прийняті в межах їх компетенції, є обов`язковими для виконання на відповідній території всіма органами, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами та громадянами.

Статтею 21 Закону України Про місцеві державні адміністрації визначені повноваження в галузі використання та охорони земель, природних ресурсів і охорони довкілля.

Згідно зі ст. 3 Земельного кодексу України (далі - ЗК України) земельні відносини регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

Земельні відносини, що виникають при використанні надр, лісів, вод, а також рослинного і тваринного світу, атмосферного повітря, регулюються цим Кодексом, нормативно-правовими актами про надра, ліси, води, рослинний і тваринний світ, атмосферне повітря, якщо вони не суперечать цьому Кодексу.

Зокрема, відповідно до ч. 1, 2, 4 ст. 59 ЗК України землі водного фонду можуть перебувати у державній, комунальній та приватній власності.

Громадянам та юридичним особам за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування можуть безоплатно передаватись у власність замкнені природні водойми (загальною площею до 3 гектарів). Власники на своїх земельних ділянках можуть у встановленому порядку створювати рибогосподарські, протиерозійні та інші штучні водойми.

Громадянам та юридичним особам органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування із земель водного фонду можуть передаватися на умовах оренди земельні ділянки прибережних захисних смуг, смуг відведення і берегових смуг водних шляхів, озера, водосховища, інші водойми, болота та острови для сінокосіння, рибогосподарських потреб (у тому числі рибництва (аквакультури), культурно- оздоровчих, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей, проведення науково- дослідних робіт, догляду, розміщення та обслуговування об`єктів портової інфраструктури і гідротехнічних споруд тощо, а також штучно створені земельні ділянки для будівництва та експлуатації об`єктів портової інфраструктури та інших об`єктів водного транспорту. Землі водного фонду можуть бути віднесені до земель морського та річкового транспорту в порядку, встановленому законом.

Відповідно до ст. 6 та 51 Водного кодексу України (далі - ВК України) води (водні об`єкти) є виключною власністю Українського народу і надаються у користування.

Водні об`єкти надаються у користування за договором оренди земель водного фонду на земельних торгах у комплексі із земельною ділянкою.

Законодавством України встановлено чіткий порядок передачі земельних ділянок в оренду.

Так, ч. 1-3 ст. 124 ЗК України зазначено, що передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними ст. 122 цього Кодексу, чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки чи договору купівлі- продажу права оренди земельної ділянки.

Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється за результатами проведення земельних торгів, крім випадків, встановлених ч. 2, 3 ст. 134 цього Кодексу.

Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, громадянам, юридичним особам, визначеним частинами другою, третьою статті 134 цього Кодексу, здійснюється в порядку, встановленому ст. 123 цього Кодексу.

Статтею 127 ЗК України встановлено, що органи державної влади, Рада міністрів і Автономної Республіки Крим та органи місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень, визначених ст. 122 цього Кодексу, здійснюють продаж земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них (оренди, суперфіцію, емфітевзису) громадянам, юридичним особам та іноземним державам на підставах та в порядку, встановлених цим Кодексом.

Продаж земельних ділянок державної та комунальної власності або прав на них (оренди, суперфіцію, емфітевзису) на конкурентних засадах у формі аукціону здійснюється у випадках та порядку, встановлених главою 21 цього Кодексу.

Статтею 134 ЗК України передбачає, що земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них (оренда, суперфіцій, емфітевзис), у тому числі з розташованими на них об`єктами нерухомого майна державної або комунальної власності, підлягають продажу окремими лотами на конкурентних засадах (земельних торгах), крім випадків, встановлених частиною другою цієї статті.

Так, п. 2 ч. 2 ст. 134 ЗК України встановлено, що не підлягають продажу на конкурентних засадах (земельних торгах) земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них у разі використання земельних ділянок для потреб, пов`язаних з користуванням надрами, та спеціального водокористування відповідно до отриманих дозволів.

Судом встановлено, що позивачем отримано дозвіл на спеціальне водокористування №03.01-10-1112(а.с.50-52 том 1).

Таким чином, вищевказана земельна ділянка, згідно статті 134 ЗК України, не підлягає продажу на конкурентних засадах (земельних торгах) у формі аукціону.

Відтак, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 31 жовтня 2019 року № 553 та виключити пункт 5 (місце розташування - Коломацький район, Коломацька селищна рада, за межами населеного пункту, площа земельної ділянки - 80,7474 га, кадастровий номер 6323280600:06:000:0507; цільове призначення - для рибогосподарських потреб) та пункт 6 (місце розташування - Коломацький район, Коломацька селищна рада, за межами населеного пункту, площа земельної ділянки - 18,2674 га, кадастровий номер 6323280600:06:000:0508, цільове призначення - для рибогосподарських потреб) з Додатку до розпорядження голови обласної державної адміністрації (пункт 1) від 31 жовтня 2019 року №553 (Перелік земельних ділянок водного фонду разом з водними об`єктами, розташованих на території Харківської області, право оренди на які пропонується продати на земельних торгах у формі аукціону) є протиправним.

Також, судом при розв`язання спору встановлено, що строк дії дозволу на спеціальне водокористування встановлено до 16.06.2020 року, з огляду на вказане підстави для зобов`язання відповідача, як органу виконавчої влади, прийняти відповідне рішення, щодо передачі в оренду ТОВ Простори Слобожанщини земельної ділянки на даний час відсутні.

Відповідно до частини 1 статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч.2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

За приписами ч.1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Розподіл судових витрат здійснити у відповідності з ст. 139 КАС України.

На підставі викладеного, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст. 6-9, 139, 242- 246, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Простори Слобожанщини" (61001, м. Харків, вул. Польова, 69, код ЄДРПОУ 39205649) до Харківської обласної державної адміністрації (61200, м. Харків, вул. Сумська, 64, код ЄДРПОУ 23912956) про визнання протиправним розпорядження та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити частково.

Визнати протиправним розпорядження голови обласної державної адміністрації від 31 жовтня 2019 року №553 та виключити пункт 5 (місце розташування - Коломацький район, Коломацька селищна рада, за межами населеного пункту, площа земельної ділянки - 80,7474 га, кадастровий номер 6323280600:06:000:0507; цільове призначення -для рибогосподарських потреб) та пункт 6 (місце розташування - Коломацький район, Коломацька селищна рада, за межами населеного пункту, площа земельної ділянки - 18,2674 га, кадастровий номер 6323280600:06:000:0508, цільове призначення -для рибогосподарських потреб) з Додатку до розпорядження голови обласної державної адміністрації (пункт 1) від 31 жовтня 2019 року №553 (Перелік земельних ділянок водного фонду разом з водними об`єктами, розташованих на території Харківської області, право оренди на які пропонується продати на земельних торгах у формі аукціону).

В задоволенні іншої частини позовних вимог - відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Харківської обласної державної адміністрації (61200, м. Харків, вул. Сумська, 64, код ЄДРПОУ 23912956) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Простори Слобожанщини" (61001, м. Харків, вул. Польова, 69, код ЄДРПОУ 39205649) суму сплаченого судового збору у розмірі 1921,0 грн. (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна гривня).

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Скарга може бути подана у порядку ч.1 ст.297 КАС України безпосередньо до Другого апеляційного адміністративного суду або у порядку п.15.5 Розділу VII КАС України до Другого апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд.

Повний текст рішення складено 03 листопада 2020 року.

Суддя Кухар М.Д.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.10.2020
Оприлюднено04.11.2020
Номер документу92594822
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —520/13977/19

Ухвала від 28.05.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Кухар М.Д.

Рішення від 29.10.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Кухар М.Д.

Ухвала від 28.05.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Кухар М.Д.

Ухвала від 14.04.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Кухар М.Д.

Ухвала від 25.03.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Кухар М.Д.

Ухвала від 19.03.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Кухар М.Д.

Ухвала від 25.02.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Кухар М.Д.

Ухвала від 22.01.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Кухар М.Д.

Ухвала від 23.12.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Кухар М.Д.

Ухвала від 21.12.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Кухар М.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні