Рішення
від 05.11.2020 по справі 120/2986/20-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 листопада 2020 р. м. Вінниця Справа № 120/2986/20-а

Вінницький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Воробйової Інни Анатоліївни, розглянувши у письмовому провадженні в порядку спрощеного позовного провадження справу за позовом ОСОБА_1 до Оратівської районної державної адміністрації, Комісії з питань надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей -сиріт, дітей позбавлених- батьківського піклування, осіб з їх числа Оратівської районної адміністрації Вінницької області про визнання незаконним рішення та зобов`язання вчинити дії

ВСТАНОВИВ:

До Вінницького окружного адміністративного суду надійшов позов ОСОБА_1 (далі- ОСОБА_1 , позивач) до Оратівської районної державної адміністрації (далі- Оратівська райдержадміністрація, відповідач 1), комісії з питань надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей -сиріт, дітей позбавлених- батьківського піклування, осіб з їх числа Оратівської районної адміністрації Вінницької області (далі - комісія , відповідач 2) про :

- визнання незаконним протокольного рішення №3 від 13.12.2019 р. в частині відмови ОСОБА_1 у наданні житла або компенсації на його придбання;

- зобов`язання прийняти рішення про надання як дитині позбавленій батьківського піклування житла або компенсації на його придбання.

Обгрунтовуюючи позовні вимоги позивач вказує, що їй безпідставно відмовлено в наданні компенсації на житло з підстав, що вона змінила місце проживання , оскільки таке не змінювала лише періодично їздить до матері чоловіка, яка допомогає їй доглядати за дитиною.

Ухвалою від 17.07.2020 р. відкрито провадження у справі та визначено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.

31.07.2020 р. надійшов відзив від відповідача 1, в якому просить відмовити в задоволенні позову з підстав того, що позивачка не проживала в с. Бугаївка адже змінила місце свого проживання, а відтак, втратила право на отримання компенсації.

Ухвалами від 14.09.2020 р., 24.09.2020 р., 19.10.2020 р. витребувано додаткові докази.

Ухвалою від 05.11.2020 р. позивача звільнено від сплати судового збору та відмовлено в поновлення строків звернення до суду, оскільки їх не пропустила.

Визначаючись щодо позовних вимог, суд виходить з наступного.

Відповідно до статті 33 Закону Украни "Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування", діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, які досягли 16 років, у разі відсутності в таких дітей житла мають право зараховуватися на квартирний облік та соціальний квартирний облік за місцем їх походження або проживання до встановлення опіки, піклування, влаштування в прийомні сім`ї, дитячі будинки сімейного типу, заклади для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, за заявою опікуна чи піклувальника, прийомних батьків, батьків-вихователів, адміністрації закладу, де проживає дитина, або органу опіки та піклування. Після досягнення 18 років такі діти протягом місяця забезпечуються соціальним житлом до надання їм благоустроєного житлового приміщення для постійного проживання.

Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, які досягли 16 років і перебувають на обліку внутрішньо переміщених осіб, мають право зараховуватися на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і соціальний квартирний облік за місцем їх обліку як внутрішньо переміщених осіб.

Перебування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які досягли 16 років, на соціальному квартирному обліку не є підставою для відмови їм у взятті на квартирний облік або зняття з квартирного обліку осіб, які потребують поліпшення житлових умов, чи обліку осіб, які мають право на отримання житла (пільгових кредитів на будівництво і придбання житла) за державними житловими програмами для окремих категорій громадян, визначених законодавством.

Згідно абзацом 3 статті 1 Закону України Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування , дітьми, які позбавлені батьківського піклування є діти, які залишилися без піклування батьків у зв`язку з позбавленням їх батьківських прав, відібранням у батьків без позбавлення батьківських прав, визнанням батьків безвісно відсутніми або недієздатними, оголошенням їх померлими, відбуванням покарання в місцях позбавлення волі та перебуванням їх під вартою на час слідства, розшуком їх органами Національної поліції, пов`язаним з відсутністю відомостей про їх місцезнаходження, тривалою хворобою батьків, яка перешкоджає їм виконувати свої батьківські обов`язки, а також діти, розлучені із сім`єю, підкинуті діти, батьки яких невідомі, діти, від яких відмовилися батьки, діти, батьки яких не виконують своїх батьківських обов`язків з причин, які неможливо з`ясувати у зв`язку з перебуванням батьків на тимчасово окупованій території України, в районах проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, та безпритульні діти. Особами із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, є особи віком від 18 до 23 років, у яких у віці до 18 років померли або загинули батьки, та особи, які були віднесені до дітей, позбавлених батьківського піклування.

Порядок та умови, що визначають механізм надання у 2019 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа (далі - субвенція), визначається Порядком та умовами надання у 2019 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, затвердженого постановою КМУ від 15 листопада 2017 р. № 877 в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 червня 2019 р. № 616 (далі Порядок- №877).

Згідно пунктів 7- 8 Порядку №877, для формування пропозицій стосовно потреби щодо спрямування субвенції за напрямами, передбаченими пунктом 4 цих Порядку та умов, і визначення дітей, яким буде придбано житло або призначено грошову компенсацію, за розпорядженням голови районної, районної в м. Києві держадміністрації або за рішенням виконавчого органу міської, районної у місті (у разі утворення) ради, сільської, селищної ради об`єднаної територіальної громади утворюється відповідна комісія, яка є консультативно-дорадчим органом (далі - місцева комісія), затверджується положення про комісію та її склад.

Головою місцевої комісії є заступник голови районної, районної у м. Києві держадміністрації, міської, районної у місті (у разі утворення) ради, сільської, селищної ради об`єднаної територіальної громади, заступником голови комісії - начальник служби у справах дітей районної, районної у м. Києві держадміністрації, міської, районної у місті (у разі утворення) ради, сільської, селищної ради об`єднаної територіальної громади.

До складу місцевої комісії входять представники структурних підрозділів з питань соціального захисту населення, фінансів, освіти, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури, регіонального розвитку та будівництва, капітального будівництва, юридичної служби, центру соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді, уповноваженого представника громадськості та інших установ (за їх згодою).

До повноважень місцевої комісії належить: формування потреби щодо спрямування субвенції за напрямами, передбаченими пунктом 4 цих Порядку та умов, і підготовка відповідних пропозицій; уточнення пропозицій стосовно напрямів та об`єктів, на які буде спрямовано субвенцію; перевірка наявності у дитини статусу дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, особи з їх числа; перевірка наявності документів про перебування дитини на квартирному обліку; перевірка наявності у дитини майнових прав на нерухоме майно або відчуження такого майна протягом останніх п`яти років; з`ясування можливості/неможливості вселення дитини у приміщення, що зберігалося за нею; перевірка наявності рецензованого звіту про оцінку майна (акта оцінки майна), складеного відповідно до Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні"; визначення дитини, якій буде придбано житло або призначено грошову компенсацію.

Відповідно до пунктів 23-29 Порядку №877, орган соціального захисту населення надсилає рекомендованим листом дитині за місцем її проживання/перебування повідомлення про можливість отримання житла за рахунок субвенції або призначення грошової компенсації із зазначенням адреси, за якою необхідно звернутися, та строків звернення.

Також орган соціального захисту населення додатково інформує дитину за допомогою телефонного зв`язку та надсилає копію повідомлення на її електронну адресу.

Орган соціального захисту населення надає дитині роз`яснення щодо її права на отримання житла за рахунок субвенції або грошової компенсації, ознайомлює з порядком та умовами отримання житла за рахунок субвенції чи грошової компенсації під розпис.

Дитина протягом трьох робочих днів від дати ознайомлення з порядком та умовами отримання житла за рахунок субвенції або грошової компенсації визначає разом із законним представником або в разі його відсутності - з представником органу опіки та піклування за місцем свого походження (тільки в разі, коли дитина не досягла повноліття або визнана недієздатною особою, особою, цивільна дієздатність якої була обмежена) спосіб реалізації свого права на забезпечення житлом та звертається з відповідною заявою до органу соціального захисту населення.

У разі коли протягом одного місяця з дати надіслання повідомлення, зазначеного у пункті 23 цих Порядку та умов, дитина не звернулася до органу соціального захисту населення або протягом трьох робочих днів з дати ознайомлення з порядком та умовами отримання житла за рахунок субвенції чи грошової компенсації не подала заяву про придбання житла, або за наявності підстав, визначених пунктом 33 цих Порядку та умов, місцевою комісією приймається рішення про можливість придбання житла за рахунок субвенції або призначення грошової компенсації дитині, яка є наступною за квартирним обліком.

За дитиною, яка протягом одного місяця з дати надіслання повідомлення, зазначеного у пункті 23 цих Порядку та умов, не звернулася до органу соціального захисту населення або протягом трьох робочих днів з дати ознайомлення з порядком та умовами отримання житла за рахунок субвенції чи грошової компенсації не подала заяву про придбання житла, зберігається черговість на квартирному обліку.

Діти, які виявили бажання отримати грошову компенсацію, з метою отримання допомоги у придбанні житла звертаються із заявою до центру соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді районної, районної у м. Києві держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі утворення) ради, сільської, селищної ради об`єднаної територіальної громади, працівник якого здійснює соціальний супровід такої дитини відповідно до закону.

Заяву про придбання житла або виплату грошової компенсації дитина особисто подає до органу соціального захисту населення за місцем перебування на квартирному обліку.

До заяви про придбання житла або виплату грошової компенсації за рахунок субвенції додаються такі документи:

копія документа, що посвідчує особу дитини;

копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (або серія та номер паспорта для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);

копія рішення про надання документів, що підтверджують статус дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, особи з їх числа, зазначених у пунктах 23-25 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов`язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. № 866 (Офіційний вісник України, 2008 р., № 76, ст. 2561);

копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (у разі наявності), виданої згідно з Порядком оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи , затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 509 "Про облік внутрішньо переміщених осіб" (Офіційний вісник України, 2014 р., № 81, ст. 2296; 2015 р., № 70, ст. 2312);

акт обстеження технічного стану житлового приміщення (будинку, квартири), що придбавається, складений комісією, утвореною рішенням місцевого органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування, в якому зазначається інформація про технічний стан, наявність комунікацій, придатність для проживання у ньому дітей, за формою згідно з додатком 1;

акт обстеження технічного стану житлового приміщення (будинку, квартири), яке зруйноване, стало непридатним для проживання або потребує капітального ремонту/реконструкції, складений комісією, утвореною рішенням місцевого органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування, за формою згідно з додатком 2 (у разі наявності житлового приміщення (будинку, квартири), яке зруйноване або стало непридатним для проживання);

звіт про оцінку майна (акт оцінки майна), яке придбавається;

фотографії житлового приміщення (будинку, квартири);

копії правовстановлюючих документів на житлове приміщення (будинок, квартиру);

копії правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій розташоване житлове приміщення (у разі наявності);

копія технічної документації на житлове приміщення (будинок, квартиру), прийняте в експлуатацію в установленому законодавством порядку;

документи, які підтверджують відсутність заборон, арештів, іпотек щодо житлового приміщення (будинку, квартири) відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень";

довідка про реєстрацію місця проживання осіб у житловому приміщенні (будинку, квартирі), що придбавається.

Документи, зазначені в абзацах шостому, восьмому - чотирнадцятому цього пункту, у разі придбання житла за рахунок коштів грошової компенсації подаються після вибору житлового приміщення.

Орган соціального захисту населення не пізніше ніж через десять робочих днів з дати прийняття заяви з усіма необхідними документами вносить до місцевої комісії подання про придбання дитині житла або виплату їй грошової компенсації.

Місцева комісія протягом п`яти робочих днів з дати надходження подання розглядає його по суті у присутності дитини та приймає рішення про придбання дитині житла або виплату їй грошової компенсації, яке оформлюється відповідно до пункту 8 цих Порядку та умов.

У разі неявки дитини розгляд відповідного питання переноситься на наступне засідання місцевої комісії.

У рішенні місцевої комісії зазначається:

1) прізвище, ім`я та по батькові дитини, дата народження;

2) документи, що підтверджують статус дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, особи з їх числа;

3) факт перебування дитини на квартирному обліку;

4) інформація про:

місце проживання дитини;

наявність/відсутність у дитини житлового приміщення, яке зруйноване або стало непридатним для проживання;

перебування дитини на обліку внутрішньо переміщених осіб (у разі взяття її на такий облік);

надання раніше дитині житлового приміщення за рахунок бюджетних коштів;

наявність у дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, особи з їх числа інвалідності, що підтверджується документом, виданим лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу, в порядку та за формою, встановленими МОЗ;

технічний стан житла, що придбавається, наявність комунікацій, придатність для проживання в ньому дитини (зазначається тільки в рішенні про придбання житла).

Рішення про придбання на вторинному ринку житла дитині приймається місцевою комісією з урахуванням рецензованого звіту про оцінку майна (акта оцінки майна), складеного відповідно до Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні".

Місцева комісія відмовляє дитині у придбанні житла або призначенні грошової компенсації у разі:

подання недостовірних відомостей;

прийняття рішення про втрату статусу дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, відповідно до Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов`язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. № 866;

наявності у дитини майнових прав чи права власності на нерухоме майно, що є підставою для зняття з квартирного обліку;

коли дитина не перебуває на квартирному обліку;

коли дитині вже надавалося житлове приміщення.

У разі відмови у придбанні житла або призначенні грошової компенсації місцева комісія не пізніше ніж через три робочих дні з дати прийняття відповідного рішення надсилає дитині його копію із зазначенням підстав відмови.

Дитина має право оскаржити в суді рішення місцевої комісії про відмову у придбанні житла або призначенні грошової компенсації.

Із аналізу процитованих норм видно, що місцева комісія протягом п`яти робочих днів з дати надходження подання органу соціального захисту населення розглядає його по суті у присутності дитини та приймає рішення про придбання дитині житла або виплату їй грошової компенсації. При цьому, підставами для відмови у придбанні житла або призначенні грошової компенсації є: подання недостовірних відомостей; прийняття рішення про втрату статусу дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, відповідно до Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов`язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. № 866; наявності у дитини майнових прав чи права власності на нерухоме майно, що є підставою для зняття з квартирного обліку; коли дитина не перебуває на квартирному обліку; коли дитині вже надавалося житлове приміщення.

Як видно зі змісту оскаржуваного рішення, ним визнано, що ОСОБА_1 втратила право на отримання житла чи компенсації відповідно до пункту 40 ЖК, оскільки змінила місце проживання.

Оцінюючи таку позицію комісії, суд зазначає наступне.

Відповідно до статті 40 ЖК України, громадяни перебувають на обліку потребуючих поліпшення житлових умов до одержання житлового приміщення, за винятком випадків, передбачених частиною другої цієї статті.

Громадяни знімаються з обліку потребуючих поліпшення житлових умов у випадках:

1) поліпшення житлових умов, внаслідок якого відпали підстави для надання іншого жилого приміщення;

1-1) одноразового одержання за їх бажанням від органів державної влади або органів місцевого самоврядування грошової компенсації за належне їм для отримання жиле приміщення у встановленому порядку;

2) виїзду на постійне місце проживання до іншого населеного пункту;

3) припинення трудових відносин з підприємством, установою, організацією особи, яка перебуває на обліку за місцем роботи, крім випадків, передбачених законодавством Союзу РСР, цим Кодексом та іншими актами законодавства Української РСР;

4) засудження до позбавлення волі на строк понад шість місяців, заслання або вислання;

5) подання відомостей, що не відповідають дійсності, які стали підставою для взяття на облік, або неправомірних дій службових осіб при вирішенні питання про взяття на облік.

Зняття з обліку потребуючих поліпшення житлових умов провадиться органами, які винесли або затвердили рішення про взяття громадянина на облік.

Про зняття з обліку потребуючих поліпшення житлових умов громадяни повідомляються у письмовій формі з зазначенням підстав зняття з обліку.

Разом з тим, суд вказує, що згідно розпорядження Оратівської РДА №321 від 15.08.2012 р. ОСОБА_1 , яка змінила прізвище на " ОСОБА_1 " у зв`язку із одруженням, що підтверджується свідоцтвом про шлюб серії НОМЕР_1 від 25.11.2017 р., - надано статус дитини позбавленої батьківської піклування.

В подальшому, рішенням Якимівської сільської ради Оратівського району №04 від 21.01.2013 р. позивачку поставлено на квартирний облік.

На момент прийняття спірного рішення позивачка з квартирого облікуне знята, що підтверджується листом Якимівської сільської ради від 26.10.2020 р. за вих. №361 .

Відтак, на момент прийняття оскаржуваного рішення позивачка перебувала на квартирному обліку та мала статус дитини позбавленої батьківської піклування. а отже мала право на отримання компенсації за житло чи житла.

Окремо суд вказує на те, що в ході розгляду справи не надано й заяви позивачки із відповідними документами щодо надання житла чи компенсації, які витребовувались у відповідачів, позивача та управління праці та соціального захисту населення Оратівської РДА. Натомість сторонами у справі та управлінням у листах від 21.09.2020 р., 15.10.2020 р, 28.10.2020 р., зазначено про відсутність заяви ОСОБА_1 стосовно надання житла або компенсаці для отримання житла.

Рішення приймається за наслідком внесення управлінням праці подання до комісії після подання заяви особою із відповідними документами.

За таких обставин, враховуючи відсутність заяви позивачки та документів щодо призначення компенсації та рішень про зняття останньої з квартирного обліку, суд доходить висновку , що рішення, яким визнано ОСОБА_1 такою, що втратила право на отримання житла чи компенсації є протиправним.

Водночас , суд вказує, що позивачка просить визнати незаконним рішення від 13.12.2019 р. в частині відмови у наданні компенсації, однак воно не містить саме відмову, а тому, керуючись статтетю п.10 ч.2 статті 245 КАС України, суд вважає за необхідне змінити спосіб захисту шляхом визнання протиправним та скасування протоколу №3 від 13.12.2019 р. в частині визнання ОСОБА_1 такою, що втратила право на отримання житла чи компенсації .

Визначаючись щодо вимоги про зобов`язання прийняти рішення про надання ОСОБА_1 житла або виплатити грошовову компенсацію, то така не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Як зазначено вище, прийняттю відповідного рішення передує звернення особи із заявою та відповідним переліком документів до органу соціального захисту населення за місцем перебування на квартирному обліку.

Однак, в ході судового розгляду ані відповідачами, ані позивачем , ані управлінням праці та соціального захисту населення Оратівської РДА не надано заяви із додатками, які підтверджують факт звернення ОСОБА_1 до управління. Більш того, управління та відповідачі зазначають , що позивачка не зверталась до них із відповідною заявою.

Відтак, за відсутності заяви із додатками, які підтверджують, що ОСОБА_1 зверталась до управління праці стосовно призначення компенсації чи надання житла, відстуні підстави зобов`язувати комісію приймати рішення. Відповідно в цій частині позов не підлягає задоволенню.

Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх дій та докази, надані позивачем, суд доходить висновку, що з наведених у позовній заяві мотивів і підстав, позовній вимоги підлягають частковому задоволенню.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд вказує, що відповідно до частини третьої статті 139 КАС України, при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Разом з тим, позивачка за рішенням суду звільнена від сплати судового збору, а отже такий не підлягає відшкодуванню.

Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

адміністративний позов задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати протокол №3 від 13.12.2019 р. в частині визнання ОСОБА_1 такою, що втратила право на отримання житла чи компенсації .

В решті позовних вимог відмовити.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Позивач: ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер за ДРФО НОМЕР_2 ).

Відповідач 1: Оратівська районна державна адміністрація (вул. Героїв Майдану, 78, смт. Оратів, Вінницька область, код ЄДРПОУ 02775834).

Відповідач 2: Комісія з питань надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи , придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей -сиріт, дітей позбавлених- батьківського піклування, осіб з їх числа Оратівської районної адміністрації Вінницької області (вул. Героїв Майдану, 78, смт. Оратів, Вінницька область).

Повний текст рішення сформовано: 05.11.20 р.

Суддя Воробйова Інна Анатоліївна

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.11.2020
Оприлюднено05.11.2020
Номер документу92644901
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —120/2986/20-а

Ухвала від 05.11.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Воробйова Інна Анатоліївна

Рішення від 05.11.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Воробйова Інна Анатоліївна

Ухвала від 19.10.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Воробйова Інна Анатоліївна

Ухвала від 24.09.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Воробйова Інна Анатоліївна

Ухвала від 14.09.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Воробйова Інна Анатоліївна

Ухвала від 17.07.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Воробйова Інна Анатоліївна

Ухвала від 06.07.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Воробйова Інна Анатоліївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні