Рішення
від 05.11.2020 по справі 320/10856/20
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

05 листопада 2020 року м. Київ 17 год. 56 хв. №320/10856/20

Київський окружний адміністративний суд у складі судді Колеснікової І.С., секретаря судового засідання Олеярника М.І., за участю представників сторін:

від позивача - Спис О.І.;

від відповідача - не з`явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовом Київської обласної організації політичної партії ПРОПОЗИЦІЯ

до Бориспільської міської територіальної виборчої комісії Бориспільського району Київської області

про визнання протиправними дій та бездіяльності, визнання протиправною та

скасування постанови, скасування протоколу та зобов`язання вчинити певні дії

В С Т А Н О В И В:

До Київського окружного адміністративного суду звернулась Київська обласна організація політичної партії ПРОПОЗИЦІЯ з позовом до Бориспільської міської територіальної виборчої комісії Бориспільського району Київської області про зобов`язання Бориспільської міської територіальної виборчої комісії Бориспільського району Київської області прийняти рішення про визнання ОСОБА_1 , померлого ІНФОРМАЦІЯ_1 , таким, що не набув депутатського мандату Бориспільської міської ради Бориспільського району Київської області; визнання протиправними дій Бориспільської міської територіальної виборчої комісії Бориспільського району Київської області з визначення результатів виборів депутатів Бориспільської міської ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі 25.10.2020 та скасування протоколу Бориспільської міської територіальної виборчої комісії Бориспільського району Київської області про визначення результатів виборів депутатів Бориспільської міської ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі, який підписано 01.11.2020 о 19 год. 28 хв.; визнання протиправною та скасування постанови Бориспільської міської територіальної виборчої комісії Бориспільського району Київської області Про встановлення результатів виборів депутатів Бориспільської міської ради Бориспільського району Київської області, що відбулися 25 жовтня 2020 року №157 від 01.11.2020 19 год. 25 хв.; визнання протиправною бездіяльності Бориспільської міської територіальної виборчої комісії Бориспільського району Київської області щодо невизнання виборів депутатів Бориспільської міської ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі 25.10.2020 такими, що не відбулися; зобов`язання Бориспільської міської територіальної виборчої комісії Бориспільського району Київської області визнати вибори депутатів Бориспільської міської ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі 25.10.2020 такими, що не відбулись; зобов`язання Бориспільської міської територіальної виборчої комісії Бориспільського району Київської області призначити повторні вибори до депутатів Бориспільської міської ради Бориспільського району Київської області.

Позов мотивовано порушенням відповідачем виборчого законодавства, а саме приписів статей 194, 231, 280, 283 Виборчого кодексу України, що виявилось у неприйнятті відповідачем рішення про визнання ОСОБА_1 таким, що не набув депутатського мандату Бориспільської міської ради, у зв`язку з його смертю, неприйнятті рішення про визнання виборів депутатів у багатомандатному виборчому окрузі такими, що не відбулися, непризначенні повторних виборів до депутатів Бориспільської міської ради, а також у прийнятті протиправних протоколу та постанови, якими встановлено результати виборів депутатів Бориспільської міської ради Бориспільського району Київської області, що відбулися 25 жовтня 2020 року.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 04.11.2020 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін, призначено судовий розгляд справи по суті в судовому засіданні на 05.11.2020 о 12:30 год., запропоновано відповідачу в строк до 12:00 год. 05.11.2020 подати відзив на позовну заяву та витребувані в ухвалі докази.

Відповідачем подано відзив на позовну заяву, згідно якого позов не визнано. Зазначено , що вибори депутатів Бориспільської міської ради Бориспільського району Київської області, які відбулися 25.10.2020, проводилися за системою пропорційного представництва за відкритими виборчими списками місцевих організацій політичних партій у територіальних виборчих округах №№1, 2, 3, 4, 5, на які поділявся єдиний багатомандатний виборчий округ. Водночас, позивач помилково дійшов висновку про протиправність дій відповідача щодо визначення результатів виборів та бездіяльності відповідача щодо невизнання виборів таким, що не відбулися, не розуміючи різниці між проведенням виборів у багатомандатних виборчих округах (мажоритарна система) та місцевими виборами, що проводяться у територіальних виборчих округах, на які поділяється єдиний багатомандатний виборчий округ (відкриті виборчі списки місцевих організацій політичних партій). Відповідачем наголошено, що підстави для визнання виборів депутатів місцевих рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше, у єдиному багатомандатному виборчому окрузі) такими, що не відбулися, та про призначення повторних виборів визначено частиною другою статті 280 Виборчого кодексу України, а не пунктом 7 частини першої зазначеної статті, і такої підстави як набуття особою після її обрання депутатського мандату з підстав, зазначених у частині четвертій статті 231 Виборчого кодексу України, вказана норма, яка підлягає застосуванню відповідачем, не містить. Крім того, Виборчий кодекс України містить норму, якою врегульовано питання дій відповідача у разі невиконання особою, обраною депутатом за виборчим списком місцевої організації партії, з підстав виникнення обставин, визначених частиною четвертою статті 231 Виборчого кодексу України, а саме згідно частини п`ятої статті 283 Виборчого кодексу України, у разі невиконання особою, обраною депутатом за виборчим списком місцевої організації партії, у строки, зазначені у частинах першій і другій цієї статті, вимог частини першої цієї статті або подання цією особою до виборчої комісії заяви про відмову від депутатського мандата, або виникнення (виявлення) обставин, зазначених у пунктах 3-6 частини першої та частині четвертій статті 231 цього Кодексу, виборча комісія приймає рішення про визнання її такою, яка не набула депутатського мандата, та визнає обраним депутатом Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше) наступного за черговістю кандидата у депутати у відповідному територіальному або єдиному багатомандатному виборчому списку кандидатів від відповідної організації партії, за яким було обрано особу, яка не набула мандата. У разі вичерпання відповідного територіального виборчого списку черговість отримання мандата передається єдиному багатомандатному виборчому списку цієї ж організації партії. У разі вичерпання єдиного виборчого списку організації партії такий мандат залишається вакантним. При цьому посилання позивача на частину четверту зазначеної норми також є помилковим, оскільки частиною четвертою статті 283 Виборчого кодексу України врегульовано питання дій територіальної виборчої комісії щодо виборів у багатомандатному виборчому окрузі, тобто за мажоритарною системою. Крім того, відповідачем зазначено, що рішення про визнання ОСОБА_2 , померлого ІНФОРМАЦІЯ_1 , таким, що не набув депутатського мандату Бориспільської міської ради Бориспільського району Київської області, буде прийнято відповідачем у строки, встановлені Виборчим кодексом України, і на час складання територіальною виборчою комісією спірних протоколу та постанови в розпорядженні комісії не було офіційних документів на підтвердження факту смерті ОСОБА_1 , які комісія отримала лише 02.11.2020, що підтверджується копією супровідного листа місцевої організації політичної партії Наш Край .

Представником позивача під час судового розгляду позов підтримано з підстав, викладених у позовній заяві, наголошено на наявності правових підстав для повторного призначення відповідачем виборів депутатів Бориспільської міської ради Бориспільського району Київської області у багатомандатному виборчому окрузі у зв`язку зі смертю кандидата, якого було обрано депутатом у зазначеному багатомандатному виборчому окрузі.

Відповідач участі повноважного представника у судовому засіданні не забезпечив, про час, дату та місце його проведення повідомлявся належним чином.

Дослідивши наявні у матеріалах справи докази та з`ясувавши обставини справи, судом встановлено таке.

Бориспільською міською територіальною виборчою комісією Бориспільського району Київської області складено протокол від 01.11.2020 про визначення результатів виборів депутатів Бориспільської міської ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі.

Постановою Бориспільської міської територіальної виборчої комісії Бориспільського району Київської області від 01.11.2020 № 157 Про встановлення результатів виборів депутатів Бориспільської міської ради Бориспільського району Київської області, що відбулися 25 жовтня 2020 року визначено обраних у єдиному багатомандатному окрузі та відповідних територіальних виборчих округах згідно додатку 1.

Вважаючи протиправними зазначені протокол та постанову, а також дії відповідача з визначення результатів виборів депутатів Бориспільської міської ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі та бездіяльність територіальної виборчої комісії щодо невизнання виборів депутатів Бориспільської міської ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі 25.10.2020 такими, що не відбулися, позивач звернувся з позовом до суду.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд зазначає таке.

Порядок підготовки та проведення виборів депутатів усіх рівнів визначено Виборчим кодексом України від 19.12.2019 №396-IX (з наступними змінами і доповненнями).

Відповідно до частини першої статті 255 Виборчого кодексу України, територіальні виборчі комісії встановлюють підсумки голосування шляхом складання відповідного протоколу з таких місцевих виборів: 1) виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласна виборча комісія - протоколу про підсумки голосування з відповідних виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної ради в межах територіального виборчого округу на підставі протоколів відповідних сільських, селищних, міських виборчих комісій про підсумки голосування в межах частини цього округу; 2) міська (міста з кількістю виборців 10 тисяч і більше) виборча комісія - протоколу про підсумки голосування з виборів депутатів міської ради в межах територіального виборчого округу на підставі протоколів районних в місті виборчих комісій про підсумки голосування в межах частини цього округу; 3) сільська, селищна, міська: а) протоколу про підсумки голосування з відповідних виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної ради; б) протоколу про підсумки голосування з виборів депутатів відповідної районної ради в територіальному виборчому окрузі; 4) районна в місті виборча комісія: а) протоколу про підсумки голосування з виборів депутатів міської ради в територіальному виборчому окрузі чи його частині (у міській територіальній громаді з кількістю виборців 10 тисяч і більше) або в багатомандатних виборчих округах (у міській територіальній громаді з кількістю виборців до 10 тисяч); б) протоколу про підсумки голосування з виборів міського голови.

Протоколи про підсумки голосування з виборів депутатів сільської, селищної, міської (міста без районного поділу) ради у відповідних багатомандатних виборчих округах, сільського, селищного, міського (міста без районного поділу) голови територіальною виборчою комісією, що встановлює результати виборів, не складаються. Протокол про результати виборів складається в такому разі безпосередньо на підставі протоколів дільничних виборчих комісій про підрахунок голосів виборців з відповідних місцевих виборів.

Згідно частини першої статті 256 Виборчого кодексу України, виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласна, районна, районна у місті, міська, сільська, селищна виборча комісія на своєму засіданні на підставі протоколів про підсумки голосування в межах територіальних виборчих округів з відповідних місцевих виборів (у тому числі з позначкою Уточнений ) не пізніш як на дванадцятий день після дня голосування встановлює результати виборів депутатів у єдиному багатомандатному виборчому окрузі, про що складає протокол про результати виборів.

Судом встановлено, що Бориспільською міською територіальною виборчою комісією Бориспільського району Київської області складено протокол від 01.11.2020 про визначення результатів виборів депутатів Бориспільської міської ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі та прийнято постанову від 01.11.2020 № 157 Про встановлення результатів виборів депутатів Бориспільської міської ради Бориспільського району Київської області, що відбулися 25 жовтня 2020 року , якою визначено обраних у єдиному багатомандатному окрузі та відповідних територіальних виборчих округах згідно додатку 1.

Як убачається зі змісту протоколу, депутатами в єдиному багатомандатному виборчому окрузі за єдиними виборчими списками місцевих організацій політичних партій обрано, зокрема, ОСОБА_1 (пункт 26 протоколу).

Відповідно до додатку 1 до постанови від 01.11.2020 № 157 Про встановлення результатів виборів депутатів Бориспільської міської ради Бориспільського району Київської області, що відбулися 25 жовтня 2020 року , ОСОБА_1 обрано депутатом в єдиному багатомандатному виборчому окрузі як першого кандидата у виборчому списку Бориспільської міської партійної організації політичної партії Наш Край .

Згідно загальнодоступної інформації, зокрема, розміщеної в мережі Інтернет на офіційному сайті Бориспільської міської ради ( https://borispol-rada.gov.ua/item/45307-pishov-z-zhvttia-borvspilskvi-miskvi-holova-anatolii-soloviovych-fedorchuk.html ), ОСОБА_1 , який обіймав посаду міського голови Бориспільської міської ради, помер ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Обґрунтовуючи наявність порушення відповідачем визначення підсумків голосування на виборах депутатів Бориспільської міської ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі, позивачем зазначено, що відповідач, маючи інформацію про смерть ОСОБА_3 , повинен був прийняти рішення про визнання його таким, що не набув депутатського мандату та оголосити про проведення повторних виборів до Бориспільської міської ради.

За твердженням позивача, такий порядок дій відповідача визначено положеннями частини четвертої статті 194, частини четвертої статті 231, пункту 7 частини першої статті 280, частини четвертої статті 283 Виборчого кодексу України.

Так, відповідно до частини четвертої статті 194 Виборчого кодексу України, повторні місцеві вибори призначаються територіальною виборчою комісією у разі визнання відповідних місцевих виборів такими, що не відбулися, в порядку, встановленому цим Кодексом.

Підстави для визнання місцевих виборів такими, що не відбулися, та призначення повторних виборів визначені у статті 280 цього Кодексу.

Згідно частини четвертої статті 231 Виборчого кодексу України, у разі смерті кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови територіальна виборча комісія приймає рішення про вибуття такого кандидата з балотування, а щодо кандидатів, включених до виборчих списків місцевих організацій партій, - також про виключення його з єдиного та територіального виборчих списків організації партії.

Пунктом 7 частини першої статті 280 Виборчого кодексу України встановлено, що територіальна виборча комісія з відповідних місцевих виборів приймає рішення про визнання виборів депутатів у багатомандатному виборчому окрузі, сільського, селищного, міського голови такими, що не відбулися, та про призначення повторних виборів, якщо особа після її обрання не набула депутатського мандата, повноважень сільського, селищного, міського голови у порядку, встановленому цим Кодексом, з підстав, зазначених у пунктах 3-6 частини першої та частині четвертій статті 231 цього Кодексу.

За приписами частини четвертої статті 283 Виборчого кодексу України, у разі невиконання без поважних причин та у строки, передбачені частинами першою та другою цієї статті, особою, обраною депутатом в багатомандатному виборчому окрузі, сільським, селищним, міським головою, вимог частини першої цієї статті або подання цією особою до виборчої комісії заяви про відмову від депутатського мандата, посади сільського, селищного, міського голови, територіальна виборча комісія приймає рішення про визнання особи такою, що відмовилася від депутатського мандата, посади сільського, селищного, міського голови, та призначає повторні вибори відповідно депутата у багатомандатному виборчому окрузі, сільського, селищного, міського голови.

У разі виникнення (виявлення) до реєстрації обставин, зазначених у пунктах 3-6 частини першої та частині четвертій статті 231 цього Кодексу, відповідна територіальна виборча комісія приймає рішення про визнання відповідної особи такою, що не набула депутатського мандату, повноважень сільського, селищного, міського голови, призначає повторні вибори.

Аналіз наведених положень Виборчого кодексу України дає підстави для висновку про наявність у територіальної виборчої комісії обов`язку прийняття рішення про визнання відповідної особи такою, що не набула депутатського мандату, повноважень сільського, селищного, міського голови та про призначення повторних виборів у випадку смерті такої особи за умови проведення виборів у багатомандатному виборчому окрузі.

За приписами частини першої статті 192 Виборчого кодексу України, вибори депутатів сільської, селищної, міської ради (територіальних громад з кількістю виборців до 10 тисяч) проводяться за мажоритарною системою відносної більшості в багатомандатних виборчих округах, на які поділяється територія відповідної територіальної громади. У кожному такому окрузі може бути обрано не менше двох і не більше чотирьох депутатів.

Втім, згідно частини другої статті 192 Виборчого кодексу України, вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті рад, а також депутатів міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше) проводяться за системою пропорційного представництва за відкритими виборчими списками місцевих організацій політичних партій у територіальних виборчих округах, на які поділяється єдиний багатомандатний виборчий округ, що збігається з територією відповідно Автономної Республіки Крим, області, району, міста, району в місті, села, селища згідно з адміністративно-територіальним устроєм або територією міської, сільської, селищної територіальної громади.

Як убачається зі змісту протоколу Бориспільської міської територіальної виборчої комісії Бориспільського району Київської області, кількість виборців, включених до списків виборців на виборчих дільницях - 64050.

Таким чином, враховуючи, що Бориспільська міська громада належить в розумінні Виборчого кодексу України до територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше, вибори депутатів Бориспільської міської ради Бориспільського району Київської області, що відбулися 25.10.2020, проведено за системою пропорційного представництва за відкритими виборчими списками місцевих організацій політичних партій у територіальних виборчих округах, на які поділяється єдиний багатомандатний виборчий округ, що збігається з територією громади.

Суд наголошує, що вибори за системою пропорційного представництва за відкритими виборчими списками місцевих організацій політичних партій у територіальних виборчих округах, на які поділяється єдиний багатомандатний виборчий округ, що збігається з територією громади, за своєю правовою природою не є тотожним виборам за мажоритарною системою відносної більшості в багатомандатних виборчих округах, на які поділяється територія відповідної територіальної громади.

Відтак, положення пункту 7 частини першої статті 280, частини четвертої статті 283 Виборчого кодексу України, якими визначено підстави для призначення територіальною виборчою комісією повторних виборів, не поширюють свою правову дію на вибори, які проводяться відповідно до частини другої статті 192 Виборчого кодексу України.

За наведеного правового регулювання спірних відносин, беручи до уваги відсутність іншого обґрунтування позивачем протиправності спірних рішень, дій та бездіяльності відповідача, та за відсутності ознак протиправності спірних дій та рішень відповідача, що встановлено судом під час судового розгляду, суд дійшов висновку про необґрунтованість позовних вимог Київської обласної організації політичної партії ПРОПОЗИЦІЯ в частині визнання протиправними дій Бориспільської міської територіальної виборчої комісії Бориспільського району Київської області з визначення результатів виборів депутатів Бориспільської міської ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі 25.10.2020 та скасування протоколу Бориспільської міської територіальної виборчої комісії Бориспільського району Київської області від 01.11.2020 про визначення результатів виборів депутатів Бориспільської міської ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі, визнання протиправною та скасування постанови Бориспільської міської територіальної виборчої комісії Бориспільського району Київської області №157 від 01.11.2020 Про встановлення результатів виборів депутатів Бориспільської міської ради Бориспільського району Київської області, що відбулися 25 жовтня 2020 року , визнання протиправною бездіяльності Бориспільської міської територіальної виборчої комісії Бориспільського району Київської області щодо невизнання виборів депутатів Бориспільської міської ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі 25.10.2020 такими, що не відбулися, зобов`язання Бориспільської міської територіальної виборчої комісії Бориспільського району Київської області визнати вибори депутатів Бориспільської міської ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі 25.10.2020 такими, що не відбулись та в частині зобов`язання Бориспільської міської територіальної виборчої комісії Бориспільського району Київської області призначити повторні вибори до депутатів Бориспільської міської ради Бориспільського району Київської області.

При цьому суд зазначає, що підстави для визнання виборів депутатів місцевих рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше) у єдиному багатомандатному виборчому окрузі такими, що не відбулися, визначено частиною другою статті 280 Виборчого кодексу України, згідно якої територіальна виборча комісія приймає рішення про визнання виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті, а також міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше) такими, що не відбулися, та про призначення повторних виборів, якщо: 1) у виборчому бюлетені в день голосування не залишилося жодного виборчого списку організації партії в єдиному багатомандатному виборчому окрузі; 2) за результатами виборів неможливо сформувати 2/3 складу Верховної Ради Автономної Республіки Крим, відповідної місцевої ради; 3) виборчий процес місцевих виборів був зупинений в зв`язку з введенням в Україні чи в окремих її місцевостях воєнного або надзвичайного стану.

Станом на час розгляду даної справи судом встановлено відсутність передбачених частиною другою статті 280 Виборчого кодексу України обставин, які є підставами для визнання виборів депутатів Бориспільської міської ради Бориспільського району Київської області 25 жовтня 2020 року такими, що не відбулися.

Крім того, суд зауважує, що згідно частини п`ятої статті 283 Виборчого кодексу України, у разі невиконання особою, обраною депутатом за виборчим списком місцевої організації партії, у строки, зазначені у частинах першій і другій цієї статті, вимог частини першої цієї статті або подання цією особою до виборчої комісії заяви про відмову від депутатського мандата, або виникнення (виявлення) обставин, зазначених у пунктах 3-6 частини першої та частині четвертій статті 231 цього Кодексу, виборча комісія приймає рішення про визнання її такою, яка не набула депутатського мандата, та визнає обраним депутатом Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше) наступного за черговістю кандидата у депутати у відповідному територіальному або єдиному багатомандатному виборчому списку кандидатів від відповідної організації партії, за яким було обрано особу, яка не набула мандата.

У разі вичерпання відповідного територіального виборчого списку черговість отримання мандата передається єдиному багатомандатному виборчому списку цієї ж організації партії. У разі вичерпання єдиного виборчого списку організації партії такий мандат залишається вакантним.

Таким чином, законодавцем врегульовано порядок дій виборчої комісії у випадку виникнення обставин, передбачених, в тому числі, й частиною четвертою статті 231 Виборчого кодексу України (смерть кандидата у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови).

Щодо позовної вимоги Київської обласної організації політичної партії ПРОПОЗИЦІЯ про зобов`язання Бориспільської міської територіальної виборчої комісії Бориспільського району Київської області прийняти рішення про визнання ОСОБА_1 , померлого ІНФОРМАЦІЯ_1 , таким, що не набув депутатського мандату Бориспільської міської ради Бориспільського району Київської області, то, за висновком суду, зазначена позовна вимога є передчасною, оскільки з приписів статті 283 Виборчого кодексу України випливає, що такі дії має бути вчинено відповідачем протягом двадцяти днів з дня офіційного оприлюднення результатів виборів. На момент розгляду та вирішення даної справи зазначений строк не сплив.

Отже, беручи до уваги встановлені судом обставини справи, враховуючи проаналізоване судом правове регулювання спірних відносин, суд дійшов висновку про необґрунтованість позовних вимог та їх непідтвердження наявними у матеріалах справи доказами, відтак, позов не підлягає задоволенню.

Оскільки в задоволенні позову відмовлено і відповідачем не надано доказів понесення судових витрат, пов`язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, судові витрати присудженню не підлягають.

Керуючись статтями 241-246, 273 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

У задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.

Позивач - Київська обласна організація політичної партії ПРОПОЗИЦІЯ (ідентифікаційний номер 43734685, місцезнаходження: 08300, Київська область, м. Бориспіль, вул. Київський шлях, 14).

Відповідач - Бориспільська міська територіальна виборча комісія Бориспільського району Київської області (ідентифікаційний код 43770367, місцезнаходження: 08301, Київська область, м. Бориспіль, вул. Київський шлях, 72, кім. 103).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом двох днів з дня його проголошення, а на судові рішення, ухвалені до дня голосування, - не пізніш як за чотири години до початку голосування.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.

Згідно пункту 3 розділу VI Прикінцеві положення Кодексу адміністративного судочинства України, суд за заявою учасників справи та осіб, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, інтереси та (або) обов`язки (у разі наявності у них права на вчинення відповідних процесуальних дій, передбачених цим Кодексом), поновлює процесуальні строки, встановлені нормами цього Кодексу, якщо визнає причини їх пропуску поважними і такими, що зумовлені обмеженнями, провадженими у зв`язку з карантином. Суд може поновити відповідний строк як до, так і після його закінчення. Суд за заявою особи продовжує процесуальний строк, встановлений судом, якщо неможливість вчинення відповідної процесуальної дії у визначений строк зумовлена обмеженнями, впровадженими у зв`язку з карантином.

Суддя Колеснікова І.С.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.11.2020
Оприлюднено06.11.2020
Номер документу92653054
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —320/10856/20

Ухвала від 24.03.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Колеснікова І.С.

Ухвала від 16.03.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Колеснікова І.С.

Постанова від 09.11.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мєзєнцев Євген Ігорович

Ухвала від 08.11.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мєзєнцев Євген Ігорович

Ухвала від 08.11.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мєзєнцев Євген Ігорович

Рішення від 05.11.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Колеснікова І.С.

Ухвала від 04.11.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Колеснікова І.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні