Постанова
від 04.11.2020 по справі 640/19066/18
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 640/19066/18 Суддя (судді) першої інстанції: Костенко Д.А.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 листопада 2020 року м. Київ

Колегія суддів Шостого апеляційного адміністративного суду у складі:

судді-доповідача - Горяйнова А.М.,

суддів - Кобаля М.І. та Костюк Л.О.

розглянувши в порядку письмового провадження у м. Києві апеляційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 19 березня 2020 року, яке ухвалене в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у порядку письмового провадження), у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИЛА:

У листопаді 2018 року ОСОБА_1 звернулася до суду з позовом, у якому просила:

- визнати протиправними дії відповідача щодо відмови у проведенні перерахунку пенсії, виходячи зі складу грошового забезпечення, визначеного ч. 2 ст. 9 Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей" та проведення її виплати загальною сумою (виключаючи поетапність виплат нарахованої пенсії);

- зобов`язати відповідача здійснити заходи, передбачені постановою КМ України від 13.02.2008 №45 "Про затвердження Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", та внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 липня 1992р. №393" щодо проведення перерахунку та виплати позивачу пенсії загальною сумою (виключаючи поетапність виплат нарахованої пенсії), виходячи зі складу грошового забезпечення, визначеного ч. 2 ст. 9 Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей", відповідної посади, враховуючи: посадовий оклад, оклад за військове звання, надбавку за вислугу років, надбавку за службу в умовах режимних обмежень, надбавку за особливості проходження військової служби, премію, станом на 01 квітня 2018 року, починаючи з 01 квітня 2018 року з урахуванням виплаченої пенсії.

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 19 березня 2020 року вказаний адміністративний позов задоволено частково:

- визнано протиправними дії Головного управління Пенсійного фонду України в місті Києві щодо виплати з 05 березня 2019 року ОСОБА_1 пенсії з урахуванням 75% суми підвищення пенсії, визначеного станом на 01 березня 2018 року.

- зобов`язано Головне управління Пенсійного фонду України в місті Києві провести ОСОБА_1 перерахунок та виплату пенсії (із врахуванням раніше виплачених сум) з 05 березня 2019 року з урахуванням 100 відсотків суми підвищення пенсії, визначеного станом на 01 березня 2018 року.

Не погоджуючись із прийнятим судовим рішенням, сторони подали апеляційні скарги.

Апеляційну скаргу Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві ухвалою суду від 13 липня 2020 року було залишено без руху, а ухвалою суду від 27 серпня 2020 року повернуто скаржнику.

За апеляційною скаргою ОСОБА_1 відкрито апеляційне провадження та призначено справу до апеляційного розгляду в порядку письмового провадження.

Позивач просить скасувати оскаржуване рішення в частині відмови у задоволенні позовних вимог та прийняти нову постанову про задоволення позову в повному обсязі. Свої вимоги обґрунтовує тим, що суд першої інстанції неповно встановив обставини справи та неправильно застосував норми матеріального права. Скаржник вказує на те, що відповідач зобов`язаний був здійснити перерахунок пенсії з урахуванням усіх додаткових видів грошового забезпечення, які підлягають перерахунку у зв`язку зі збільшенням посадового окладу. Також позивач вважає, що має право на отримання пенсії з 01 січня 2018 року у повному розмірі, визначеному після здійснення її перерахунку, без відтермінування виплати.

Відзив на апеляційну скаргу ОСОБА_1 від відповідача до суду не надходив.

Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 311 КАС України справа розглядається в порядку письмового провадження за наявними матеріалами.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи, доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає необхідним апеляційну скаргу ОСОБА_1 залишити без задоволення, а рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 19 березня 2020 року без змін, виходячи з такого.

Згідно зі ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

У відповідності до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Судом першої інстанції встановлено та сторонами справи не заперечується, що ОСОБА_1 перебуває на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України у м. Києві та отримує пенсію за вислугу років, призначену у відповідності до Закону України Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 103 Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб Головне управління Пенсійного фонду України у м. Києві провело перерахунок пенсії позивача з 01 січня 2018 року.

Згідно з розрахунком пенсії позивача по пенсійній справі №2601035182 пенсія з 01 січня 2018 року перерахована із сум грошового забезпечення: посадовий оклад - 3170 грн.,

оклад за військове звання - 950 грн., процентна надбавка за вислугу років 50% - 2060 грн.

Основний розмір пенсії: 53% грошового забезпечення (вислуга років 28, з ураху-ванням трудового стажу) у розмірі: 3275,40 грн.

Згідно з постановою КМ України від 21 лютого 2018 року №103 підвищення складає 760,67 грн., з яких виплачується: з 01 січня 2018 року по 31 грудня 2018 року щомісячно 50% від підвищення: 350,84; з 01 січня 2019 року по 31 грудня 2019 року щомісячно 75% від підвищення: 526,25; з 01 січня 2020 року 100% щомісячно 100% від підвищення: 701,67.

ОСОБА_1 01 жовтня 2018 року звернулася до відповідача в якій просила провести перерахунок її пенсії, враховуючи всі складові грошового забезпечення (виключаючи поетапність виплат нарахованої пенсії).

Листом від 31 жовтня 2018 року №102573/02 Головне управління Пенсійного фонду України в м.Києві надало відповідь про те, що ним здійснено перерахунок пенсії позивачу з 01 січня 2018 року на підставі наданої уповноваженим органом довідки про розмір грошового забезпечення станом на 01 березня 2018 року з урахуванням розміру окладу за посадою, військовим (спеціальним) званням, відсоткової надбавки за вислугу. Також зазначено, що іншого порядку проведення виплати перерахованих пенсій постановою КМ України від 21 лютого 2018 року №103 не передбачено.

Не погоджуючись з діями Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві відмови здійснити перерахунок пенсії, ОСОБА_1 звернулася до суду з адміністративним позовом.

Приймаючи рішення про відмову в задоволенні частини позовних вимог ОСОБА_1 , суд першої інстанції не повністю погодився з доводами позивача щодо протиправності відтермінування виплат пенсії у 2018 та у 2019 роках, оскільки такі дії вчиняються на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 103 Про перерахунок пенсії особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб.

Суд першої інстанції вважав, що обмеження щодо часткової виплати суми підвищення до пенсії скасовано у зв`язку із визнанням протиправним та нечинним пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року №103 рішенням Окружного адміністративного суду м. Києва від 12 грудня 2018 року у справі №826/3858/18, яке залишено без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 05 березня 2019 року, а тому лише з 05 березня 2019 року пенсія позивачу підлягає виплаті у розмірі 100 % суми підвищення пенсії.

Також суд першої інстанції зазначав, що до моменту отримання належної довідки від уповноваженого органу у пенсійного органу не виникає обов`язку з перерахунку пенсії позивачу.

Колегія суддів в повній мірі погоджується із зазначеними висновками суду першої інстанції з таких підстав.

Порядок проведення перерахунку пенсій встановлений постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року № 45 Про затвердження Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб, та внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 липня 1992 року № 393 (далі - Порядок № 45), яка набрала чинності 20 лютого 2008 року.

24 лютого 2018 року набула чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб» від 21 лютого 2018 року № 103 ( далі - Постанова № 103), якою було внесено зміни, зокрема і до пункту 1 Порядку № 45, який викладено у новій редакції, а саме: Пенсії, призначені відповідно до Закону України Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб (далі - Закон), у зв`язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію згідно із Законом, перераховуються на умовах та в розмірах, передбачених Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 1 Постанови № 103 вирішено перерахувати пенсії, призначені згідно із Законом України Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб до 1 березня 2018 року (крім пенсій, призначених згідно із Законом особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ (міліції) та поліцейським), з урахуванням розміру окладу за посадою, військовим (спеціальним) званням, відсоткової надбавки за вислугу років за відповідною або аналогічною посадою, яку особа займала на дату звільнення із служби (на дату відрядження для роботи до органів державної влади, органів місцевого самоврядування або до сформованих ними органів, на підприємствах, в установах, організаціях, вищих навчальних закладах), що визначені станом на 1 березня 2018 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2017 року № 704 Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб.

Постановою № 103 було визначено та регламентовано порядок і особливості здійснення перерахунку пенсії особам відповідно до статті 63 Закону, які мають право на пенсію відповідно до цього Закону.

Відповідно до п. 5 Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року № 45 у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин, а саме - 01 квітня 2018 року (далі - Порядок), пенсії, призначені відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», у зв`язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію згідно із Законом, перераховуються на умовах та в розмірах, передбачених Кабінетом Міністрів України.

Пенсійний фонд України після прийняття Кабінетом Міністрів України рішення щодо перерахунку пенсій та отримання відповідного повідомлення від Мінсоцполітики повідомляє своїм головним управлінням в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі (далі - головні управління Пенсійного фонду України) про підстави для проведення перерахунку пенсій та про необхідність підготовки списків осіб, пенсії яких підлягають перерахунку (далі - списки), та надсилає відповідну інформацію Міноборони, МВС, Національній поліції, Мін`юсту, Мінінфраструктури, СБУ, Службі зовнішньої розвідки, ДФС, Управлінню державної охорони, Адміністрації Держспецзв`язку, Адміністрації Держприкордонслужби, ДСНС (далі - державні органи).

Головні управління Пенсійного фонду України у десятиденний строк з моменту надходження зазначеного повідомлення складають списки за формою згідно з додатком 1 та подають їх органам, які уповноважені рішеннями керівників державних органів (далі - уповноважені органи) видавати довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії. На підставі списків уповноважені органи готують довідки про розмір грошового забезпечення, що враховується для перерахунку пенсій, для кожної особи, зазначеної в списку, за формою згідно з додатками 2 і 3 (далі - довідки) та у місячний строк подають їх головним управлінням Пенсійного фонду України. Довідки видаються державним органом, з якого особи були звільнені із служби, якщо інше не передбачено цим Порядком.

Під час перерахунку пенсій використовуються такі види грошового забезпечення, як посадовий оклад, оклад за військовим (спеціальним) званням та відсоткова надбавка за вислугу років на момент виникнення права на перерахунок пенсії за відповідною або аналогічною посадою та військовим (спеціальним) званням.

Зазначений Порядок вказує на те, що Головне управління Пенсійного фонду України у м. Києві правомірно здійснило перерахунок пенсії позивача виходячи із даних про розмір його грошового забезпечення, зазначених у довідці Київського міського військового комісаріату.

Доводи ОСОБА_1 про те, що відповідач був зобов`язаний врахувати також додаткові види грошового забезпечення, колегія суддів вважає необґрунтованими.

Як раніше зазначалося, відповідно до п. 5 Порядку під час перерахунку пенсій використовуються такі види грошового забезпечення, як посадовий оклад, оклад за військовим (спеціальним) званням та відсоткова надбавка за вислугу років на момент виникнення права на перерахунок пенсії за відповідною або аналогічною посадою та військовим (спеціальним) званням.

У свою чергу моментом виникнення права на перерахунок пенсії, згідно з ч. 4 ст. 63 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», є підвищення грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців.

Розмір грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців був підвищений з 01 січня 2018 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20 грудня 2017 року № 1041 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2017 року № 704».

Здійснюючи перерахунок пенсії з 01 січня 2018 року, відповідач керується довідками, які містять відомості про розмір грошового забезпечення саме станом на 01 січня 2018 року.

У свою чергу позивач, у випадку незгоди з діями Київського міського військового комісаріату щодо не включення до довідки деяких складових його грошового забезпечення, не позбавлений можливості оскаржити в судовому порядку дії саме вказаного органу.

Також колегія суддів звертає увагу на те, що дії Головного управління Пенсійного фонду України у м. Києві щодо перерахунку пенсії чітко визначені Порядком.

Відповідно до п. 5 Порядку повноваження Головного управління Пенсійного фонду України в Київській області обмежені виключно направленням до органів, уповноважених видавати довідки про розмір грошового забезпечення, списки осіб, які мають право на перерахунок пенсії.

Обов`язковою передумовою для направлення таких списків є надходження повідомлення від Пенсійного фонду України про підстави для проведення перерахунку пенсій та про необхідність підготовки списків осіб, пенсії яких підлягають перерахунку.

Отже, Головне управління Пенсійного фонду України у м. Києві не наділене повноваженнями самостійно витребувати нову довідку про розмір грошового забезпечення.

Відтак, рішення суду від 19 березня 2020 року в частині відмови у задоволенні позовних вимог щодо врахування окремих додаткових видів грошового забезпечення під час перерахунку пенсії є законним і обґрунтованим.

Крім того, згідно з пунктом 2 Постанови № 103 виплату перерахованих відповідно до пункту 1 цієї постанови підвищених пенсій (з урахуванням доплат до попереднього розміру пенсій, підвищень, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством (крім підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, що визначені законом) проводити з 01 січня 2018 року у таких розмірах: з 01 січня 2018 року - 50 відсотків; з 01 січня 2019 року по 31 грудня 2019 року - 75 відсотків; з 01 січня 2020 року - 100 відсотків суми підвищення пенсії, визначеного станом на 01 березня 2018 року.

Скаржник вказує на те, що рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 12 грудня 2018 року у справі № 826/3858/18, що залишене без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 05 березня 2019 року, п.п. 1, 2 постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 103 Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб були визнані протиправними та нечинними. У зв`язку з цим позивач вважає, що суд першої інстанції при вирішенні справи неправомірно керувався зазначеним нормативно-правовим актом.

Надаючи оцінку зазначеним доводам, колегія суддів враховує, що наслідки визнання нормативно-правового акту протиправним та нечинним визначені у ст. 265 КАС України.

Згідно з ч. 2 ст. 265 КАС України нормативно-правовий акт втрачає чинність повністю або в окремій його частині з моменту набрання законної сили відповідним рішенням суду.

Таким чином, положення п.п. 1, 2 постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 103 Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб втратили чинність з 05 березня 2019 року.

У межах справи за адміністративним позовом ОСОБА_1 суд першої інстанції надавав оцінку діям Головного управління Пенсійного фонду України у м. Києві щодо здійснення перерахунку пенсії позивача з 01 січня 2018 року.

Враховуючи, що спірні правовідносини виникли до набрання законної сили судовим рішенням у справі № 826/3858/18, колегія судів приходить до висновку про те, що суд першої інстанції при вирішенні адміністративного позову ОСОБА_1 в частині вимог про виплату підвищення пенсії за період з 01 січня 2018 року по 04 березня 2018 року правомірно керувався постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 103 Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб.

Відповідачем було встановлено такий порядок виплати підвищення до пенсії: у період з 01 січня по 31 грудня 2018 року 50 % щомісячно; у період з 01 січня по 31 грудня 2019 року 75 % щомісячно; з 01 січня 2020 року 100 % щомісячно.

Встановлюючи такий порядок виплати пенсії у новому розмірі, Головне управління Пенсійного фонду України у м. Києві керувалося п. 2 Постанови № 103.

Суд першої інстанції зазначив, що дії відповідача щодо поетапної виплати пенсії не можуть вважатися протиправними, оскільки такий порядок виплати здійснювався на виконання Постанови № 103, що кореспондується з приписами ч. 4 ст. 63 Закону України Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб.

Колегія суддів погоджується з такими висновками суду першої інстанції з огляду на наступне.

Постановою Кабінету Міністрів України від 23 липня 2014 року №280 затверджено Положення про Пенсійний фонд України (далі Положення №280), відповідно до пунктів 1, 2 якого Пенсійний фонд України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики, що реалізує державну політику з питань пенсійного забезпечення та ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов`язковому державному соціальному страхуванню. Пенсійний фонд України у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства.

Пунктом 7 Положення №280 передбачено, що Пенсійний фонд України здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Постановою Правління Пенсійного фонду України від 22 грудня 2014 року №28-2, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 15 січня 2015 року за №40/26485, затверджено Положення про головні управління Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі (далі Положення №28-2), пунктом 2 якого встановлено, що головне управління Фонду у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, а також постановами правління Фонду, у тому числі цим Положенням, та наказами Фонду.

Отже, відповідач, як територіальний орган центрального органу виконавчої влади, у своїй діяльності повинен керуватись, зокрема, обов`язковими до виконання постановами Кабінету Міністрів України, який за своїм конституційним статусом є вищим органом у системі органів виконавчої влади, при цьому органи пенсійного фонду не наділені правом діяти на власний розсуд всупереч вимог підзаконних нормативно правових актів, відступати від положень останніх, якщо такі є чинними, їх дія не зупинена, в порядку, передбаченому Конституцією і законами України, або вони не визнані неконституційними, протиправними, нечинними чи не скасовані у судовому порядку.

Пункти 1, 2 постанови КМУ №103, які застосовані відповідачем при виплаті пенсії позивачу, були визнані протиправними і нечинними у судовому порядку рішенням суду у справі №826/3858/18, яке набрало законної сили 05 березня 2019 року, а тому починаючи саме з цієї дати вказаний нормативно правовий акт Кабінету Міністрів України, у відповідній частині, втратив чинність і не підлягав застосуванню.

У зв`язку зі протиправним та нечинним п. 2 Постанови № 103 рішенням Окружного адміністративного суду м. Києва від 12 грудня 2018 року у справі № 826/3858/18, яке залишено без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 05 березня 2019 року, обмеження щодо часткової виплати суми підвищення до пенсії - скасовано. Разом з тим, оскільки на момент виникнення спірних правовідносин пенсія позивача виплачувалася за правилами Постанови №103, то правові підстави для виключення поетапності її виплати до 05 березня 2019 року відсутні

Такий висновок відповідає правовій позиції Верховного Суду, викладеній у постанові від 21 жовтня 2020 року у справі № 0240/2802/18, щодо застосування п.2 Постанови № 103 у період з 01 січні 2018 року по 04 березня 2019 року.

У вказаному судовому рішенні Верховним Судом зроблені висновки про те, в період дії пунктів 1, 2 Постанови КМУ № 103 (з моменту набрання нею чинності - 24 лютого 2018 року до моменту набрання законної сили рішенням у справі № 826/3858/18 - 05 березня 2019 року) вказані норми підлягали безумовному виконанню усіма суб`єктами владних повноважень, зокрема у частині забезпечення реалізації права особи на проведення з 01 січня 2018 року перерахунку та виплати пенсії у передбаченому цими пунктами порядку (складові, які враховуються для перерахунку пенсії, та поетапність виплати підвищення такої пенсії). Незастосування пунктів 1, 2 Постанови КМУ № 103 у період їх дії допускається винятково у ситуації, за якої всупереч імперативним вимогам статті 22 Конституції України відбулося звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод особи в частині зменшення розміру пенсії, яку особа вже отримувала.

У відповідності до ч. 5 ст. 242 КАС України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Враховуючи викладене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що саме починаючи з 05 березня 2019 року позивач має право на отримання пенсії у повному розмірі, який був визначений за результатами проведеного перерахунку.

Доводи апеляційної скарги позивача не спростовують висновки суду першої інстанції, викладені в оскаржуваному рішенні та не можуть бути підставою для його скасування.

З огляду на викладене колегія суддів дійшла висновку, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального права. У зв`язку з цим колегія суддів вважає необхідним апеляційну скаргу ОСОБА_1 залишити без задоволення, а рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 19 березня 2020 року без змін.

Керуючись ст.ст. 242, 308, 311, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, колегія суддів, -

ПОСТАНОВИЛА:

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 - залишити без задоволення, а рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 19 березня 2020 року - без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена у випадках, передбачених п. 2 ч. 5 ст. 328 КАС України, шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя-доповідач А.М. Горяйнов

Судді М.І. Кобаль

Л.О. Костюк

Дата ухвалення рішення04.11.2020
Оприлюднено08.09.2022
Номер документу92660297
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/19066/18

Постанова від 04.11.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Горяйнов Андрій Миколайович

Ухвала від 05.11.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Горяйнов Андрій Миколайович

Ухвала від 27.08.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Горяйнов Андрій Миколайович

Ухвала від 13.07.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Горяйнов Андрій Миколайович

Ухвала від 13.07.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Горяйнов Андрій Миколайович

Ухвала від 13.07.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Горяйнов Андрій Миколайович

Ухвала від 13.07.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Горяйнов Андрій Миколайович

Ухвала від 19.03.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Костенко Д.А.

Рішення від 18.03.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Костенко Д.А.

Ухвала від 11.12.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Костенко Д.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні